Megérdemelten győzte le a világbajnok oroszokat az előzetesen sokkal esélytelenebbnek tartott szlovák válogatott. Északi szomszédaink az első harmadban perfekt védekezéssel akadályozták meg Ovecskinék villogását, utóbbiak híresen kombinatív alapjátékából semmit sem láthattunk. A második felvonás az oroszoké volt, Alekszej Morozov megpattanó lövésével megszerezték a vezetést, további lehetőségeik is akadtak, de előnyüket növelni nem tudták. Az utolsó menetben ismét felszívták magukat a szlovákok, a sors igazságtalansága lett volna, ha nem sikerül egyenlíteniük. De összejött: a meglóduló Demitra remek passzából Marian Hossa lőtt nagy gólt. A ráadásban a komoly ziccerek elmaradtak, majd a büntetőzés elhúzódott. Az első hármasban Stümpel talált be az egyik, Ovecskin a másik oldalon, utána sokáig a kapusokról szólt minden, mígnem a hetedik körben Demitra bevágta, kiharcolva ezzel a meccs embere címet és a 2-1-es szlovák sikert. A B csoportban ezzel összekeveredtek a dolgok, bárki bárhol végezhet még.
Szlovákia–Oroszország 2-1
2010.02.19. 08:46 AG 2.0
162 komment
Címkék: olimpia
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ott a bökkenő, hogy ezek az igen magas polcra került orosz matadorok egyre kevésbé tudnak, vagy akarnak „oroszul” játszani. A mai produkciójuk azt mutatta, ahogy sikerült nekik lemenni „nhl-kutyába”… Javaslatom: sürgősen előszedni a Firszov-, illetve Harlamov-féle világverő „zbornája-csapatok” kombinatív játékáról szóló archív felvételeket, és nézni orrvérzésig. Ezeken ugyan nem fognak primadonna/celeb megoldásokat látni, azt viszont igen, hogy elődeiknek igen sűrűn írták fel a nevüket az eredményjelző táblára. Leginkább azért, mert ők még tudták, amit a maiak nem: a hoki csapatjáték… Sajbu!
@okosvinetu: van valami igazad mert a ma reggeli meccsen tenyleg sokszor volt amikor egy egy orosz jatekos egyedul akart megoldani mindent es a passzok is siralmasan mentek
@okosvinetu: ehhez meg nem kellene más, csak egész évben együtt játszani. tereljük a maiakat is össze a CSZKA Moszkvába, játszanak együtt 3 évig állandóan, hidd el ott lesz az a "kombinatív játék".
@Walmer: Most inkább a dinamóba, ha kérhetném, annak a csarnoka közelebb van.
@Walmer: Vagy válogassunk be csak KHL-eseket. Szerintem a Zaripov-Zinovjev-Morozov trióra és a Radulov-Fjodorov-Kozlov hármassal se volt bajom.
Ne féltsd Bikovot, sok válogatott van a klubcsapatában.
Ne féltsd Bikovot, sok válogatott van a klubcsapatában.
@ecs: Már várom vagy egy hete az iwiw-en a válaszod, a mezek, sapkák hogy állnak?
@kovacsistvan: Fjodorov úgy el volt tűnve, hogy nehéz volt hibát találni "játékában" :D.
@Walmer:
A régi bolsevik idők már elmúltak (Oroszországban legalábbis...), mikor a menőket egy behívóparanccsal könnyedén egybe lehetett terelni. A mostani orosz csapattal az a gond, hogy a játékosoknak egyenként még mindig a vérükben van az a valami, amit orosz hokiiskolának hívunk, csakhogy mindez az egyedi kincs – amint azt a mai meccs is megutatta – rohamléptekkel kikopik belőlük az nhl-ben.
A csoportmeccseknek esetükben épp az lenne az értelme, hogy – játszanak bárhol a világon –ráálljanak arra a hullámhosszra, amit az elődeiknek és saját génjeiknek köszönhetően csak ők ismerhetnek. Az éles fordulókban pedig majd szépen szétvariálhassák a csodálkozó/bambuló ellenfeleket.
Ehellyett viszont inkább celebket láttunk, mint hokisokat, akik ezt a jobb sorsra érdemes tornát arra használják, hogy külön bejáratú reklámértéküket még magasabba srófolják.
Csak azt tudnám, hogy évi 10 millió dollár bevétel esetén erre mi szükség van? A helyükben inkább kivennék két hét szabadságot ebből a mókuskeréből, és annak örülnék, hogy olyan CSAPATNAK lehetek a tagja, amelyik méltó lehet a régiek szintjéhez.
Remélem Tretyjak, Bykov és a többiek észhez térítik a tévelygőket. Mert ezt a tornát kár volt kiírni, ha ennyi, elképesztően finom „alapanyagból” fogyaszthatatlan étek kerül a tányérba. Ami – számunkra, (hoki)ínyencekre való tekintettel – vétek...
A régi bolsevik idők már elmúltak (Oroszországban legalábbis...), mikor a menőket egy behívóparanccsal könnyedén egybe lehetett terelni. A mostani orosz csapattal az a gond, hogy a játékosoknak egyenként még mindig a vérükben van az a valami, amit orosz hokiiskolának hívunk, csakhogy mindez az egyedi kincs – amint azt a mai meccs is megutatta – rohamléptekkel kikopik belőlük az nhl-ben.
A csoportmeccseknek esetükben épp az lenne az értelme, hogy – játszanak bárhol a világon –ráálljanak arra a hullámhosszra, amit az elődeiknek és saját génjeiknek köszönhetően csak ők ismerhetnek. Az éles fordulókban pedig majd szépen szétvariálhassák a csodálkozó/bambuló ellenfeleket.
Ehellyett viszont inkább celebket láttunk, mint hokisokat, akik ezt a jobb sorsra érdemes tornát arra használják, hogy külön bejáratú reklámértéküket még magasabba srófolják.
Csak azt tudnám, hogy évi 10 millió dollár bevétel esetén erre mi szükség van? A helyükben inkább kivennék két hét szabadságot ebből a mókuskeréből, és annak örülnék, hogy olyan CSAPATNAK lehetek a tagja, amelyik méltó lehet a régiek szintjéhez.
Remélem Tretyjak, Bykov és a többiek észhez térítik a tévelygőket. Mert ezt a tornát kár volt kiírni, ha ennyi, elképesztően finom „alapanyagból” fogyaszthatatlan étek kerül a tányérba. Ami – számunkra, (hoki)ínyencekre való tekintettel – vétek...
@okosvinetu: nem túlzás-e egyetlen meccsből ilyen mélyenszántó következtetéseket levonni?
@kovacsistvan: No igen, de akkor mi lesz az Ovecskinbe szerelmes kollégákkal?;-)
@AG 2.0:
Bocs, nem akartam „szántani”... Amit akartam: látni egy, ehhez a társasághoz méltó minőségi játékot. Gondolom, nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy ez nagyon nem jött össze. Ilyenkor pedig – nekünk, frusztrált szurkolóknak –nem nagyon marad más, mint az okok keresgélése.
Említést sem érdemelne mindez, ha nem most lenne itt a pillanat (ami maximum ötvenvalahány évenként jön csak össze), hogy a csillagok állásának köszönhetően egy olyan csapat kerül(t) a szemünk elé, amelyik vonhatna egy markáns határvonalat (újabb minőségi szintet) a hokinak nevezett sportág történetében. Nos, ehhez képest bosszantó, hogy ez az igen ritka lehetőség látszik elpasszolódni azért, mert az „eladhatóság” erősebbnek bizonyul az eredeti értékekhez való ragaszkodással szemben.
Ezzel együtt nagyon remélem, hogy a végén én fogok homályra vetődni...
Bocs, nem akartam „szántani”... Amit akartam: látni egy, ehhez a társasághoz méltó minőségi játékot. Gondolom, nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy ez nagyon nem jött össze. Ilyenkor pedig – nekünk, frusztrált szurkolóknak –nem nagyon marad más, mint az okok keresgélése.
Említést sem érdemelne mindez, ha nem most lenne itt a pillanat (ami maximum ötvenvalahány évenként jön csak össze), hogy a csillagok állásának köszönhetően egy olyan csapat kerül(t) a szemünk elé, amelyik vonhatna egy markáns határvonalat (újabb minőségi szintet) a hokinak nevezett sportág történetében. Nos, ehhez képest bosszantó, hogy ez az igen ritka lehetőség látszik elpasszolódni azért, mert az „eladhatóság” erősebbnek bizonyul az eredeti értékekhez való ragaszkodással szemben.
Ezzel együtt nagyon remélem, hogy a végén én fogok homályra vetődni...
@durex26: Az első meccsen meglepően jól játszott, inkább úgy fogalmaznék. Az évközi válogatott tornákon se volt túl feltűnő.
@okosvinetu: szerintem egy picit túldramatizálod - egy csoportmeccs eredményéből túlságos következtetéseket vontál le. én itt is visszakereshetően az orosz jégkorong nagy barátja és még nagyobb tisztelője vagyok - utoljára 1980-ban szurkoltam akkor nem a szovjet/orosz csapatnak, amikor nem velünk játszottak -, de a mai teljesítménye alapján nem érdemelt győzelmet a szbornaja. annyi történt, hogy eltévedtek fejben, azt hitték, elég a mezt kiküldeni, és meglesz a meccs - hát pont ezt nem szabad, pláne egy olyan szlovák együttes ellen, amelyik most valóban nagyságrendekkel erősebb, mint bármikor az elmúlt évek vb-in (amikor ugye rendre a legerősebb játékosaik "ragadtak" az NHL-rájátszásban). én az első harmad közepétől a szlovákoknak drukkoltam, teljes családi értetlenséget kiváltva, és most is azt mondom, amit reggel: kapjon egy pofont az orosz válogatott, fájjon piszkosul, hogy aztán kettőzött erővel küzdjenek a játékosai együtt a sikerért. még mindig sokkal jobb, mint mindenkit megszórni a csoportban, aztán az egyenes ágon beleszaladni egy finn vagy svéd dikicsbe - ilyenre is láttunk példákat az elmúlt években, ugye.
@Nyuszí O_o: pontosan ez történt velem is, és pontosan ezt gondolom én is
@Nyuszí O_o:
Jómagam is az „eltévelyedésről” beszélek. A kérdés csak az, hogy ez vajon egy meccses tévelygés-e, vagy több annál. Szerintem jóval több. Mert ezeknek a szupersztároknak a játéka egyre kevésbé emlékeztet arra, amit orosz válogatottként játszaniuk illene/kellene.
A pankrációiskolában például vörös diplomát kaphatna Ovi (nem Orbán Viktor...) a 8-10 totál felesleges (mind a középpályán, semleges játékhelyzetben bemutatott) médiának szóló ütközéséért a szlovák yetivel. Lehet, hogy ódivatú vagyok, de szerintem egy csatárnak egyesegyedül a góllövésre kell összpontosítania. Aközben is elég (többnyire sajnálatos) alkalom nyílik annak bemutatására, hogy ki a jani...
Nemtom, próbáltad-e (én annak idején igen), hogy mekkora energiákat emészt fel egy tökös ütközés, hátmég, ha sorozatban kell előadni). Például annyit, hogy éppen azzal a két centivel maradsz le későb a gólpasszról, ami enélkül lazán összejönne.
Az lehet, hogy a youtube-on már néhány százezren megnézték Ovecskin bohócszámát, de az eredményjelzőre mégse került fel a neve.
Hát ilyesmi teljességgel „rendszeridegen” a gyönyörű orosz hokiiskolától...
Jómagam is az „eltévelyedésről” beszélek. A kérdés csak az, hogy ez vajon egy meccses tévelygés-e, vagy több annál. Szerintem jóval több. Mert ezeknek a szupersztároknak a játéka egyre kevésbé emlékeztet arra, amit orosz válogatottként játszaniuk illene/kellene.
A pankrációiskolában például vörös diplomát kaphatna Ovi (nem Orbán Viktor...) a 8-10 totál felesleges (mind a középpályán, semleges játékhelyzetben bemutatott) médiának szóló ütközéséért a szlovák yetivel. Lehet, hogy ódivatú vagyok, de szerintem egy csatárnak egyesegyedül a góllövésre kell összpontosítania. Aközben is elég (többnyire sajnálatos) alkalom nyílik annak bemutatására, hogy ki a jani...
Nemtom, próbáltad-e (én annak idején igen), hogy mekkora energiákat emészt fel egy tökös ütközés, hátmég, ha sorozatban kell előadni). Például annyit, hogy éppen azzal a két centivel maradsz le későb a gólpasszról, ami enélkül lazán összejönne.
Az lehet, hogy a youtube-on már néhány százezren megnézték Ovecskin bohócszámát, de az eredményjelzőre mégse került fel a neve.
Hát ilyesmi teljességgel „rendszeridegen” a gyönyörű orosz hokiiskolától...
@okosvinetu: nem haragudj, tényleg nem kötözködni akarok, csak próbálom megítélni, mire támaszkodsz, immár sok-sok karakteres véleményed kialakításakor.
ismered például ovecskin idei nhl-es statisztikáit?
más: hányszor láttad az orosz válogatottat mondjuk az utóbbi öt évben?
ismered például ovecskin idei nhl-es statisztikáit?
más: hányszor láttad az orosz válogatottat mondjuk az utóbbi öt évben?
@AG 2.0:
1.Láttam.
2.Sokszor.
Ám itt éppen arról van szó, hogy ez két hét most nem az nhl-ről szól, ami egészen más műfaj. Hanem valami egész másról. Aminek az eddig lejátszott meccsek alapján sajnos nyoma se látszik.
Vagy netán szerinted ezt vártuk az olimpiától?
1.Láttam.
2.Sokszor.
Ám itt éppen arról van szó, hogy ez két hét most nem az nhl-ről szól, ami egészen más műfaj. Hanem valami egész másról. Aminek az eddig lejátszott meccsek alapján sajnos nyoma se látszik.
Vagy netán szerinted ezt vártuk az olimpiától?
@okosvinetu: csak elérted, hogy regiszráljak...
elég sokat megéltem már az orosz válogatott mellett (no nem szó szerint...), hisz egész életemben "hivatalból" szerettem őket - anyu orosz - és bár a múltban tényleg nehezen funkcionáltunk csapatként, ovecskinék generációja minden szempontból más. tisztelem a véleményedet, csak nem értek vele egyet. kint voltam a kanadai vb döntőjén és szószerint csúszni-mászni láttam a legnagyobbakat a győzelemért.
elég sokat megéltem már az orosz válogatott mellett (no nem szó szerint...), hisz egész életemben "hivatalból" szerettem őket - anyu orosz - és bár a múltban tényleg nehezen funkcionáltunk csapatként, ovecskinék generációja minden szempontból más. tisztelem a véleményedet, csak nem értek vele egyet. kint voltam a kanadai vb döntőjén és szószerint csúszni-mászni láttam a legnagyobbakat a győzelemért.
@okosvinetu:
1. remek. 2. remek
bocs, csak furcsa volt, hogy ma vagy itt először. de hát mindenkinek kellett legyen első napja nálunk
hogy én megkaptam-e azt, amit az olimpiától vártam, azt majd február 28-án éjfélkor fogom megmondani
1. remek. 2. remek
bocs, csak furcsa volt, hogy ma vagy itt először. de hát mindenkinek kellett legyen első napja nálunk
hogy én megkaptam-e azt, amit az olimpiától vártam, azt majd február 28-án éjfélkor fogom megmondani
@AG 2.0: Ezt az optimistát, miből gondolod, hogy feb. 28-án fog még valaki emlékezni az oroszokra :D?
@durex26:
rigában a szemem előtt estünk ki a negyeddöntőben, ráadásul hogyan. aztán másnap mégis volt nap
moszkvában a szemem előtt estünk ki az elődöntőben, aztán másnap mégis volt nap
aztán nyertünk két vb-t egymás után, persze, hogy kanadában nem voltam ott, de svájcban igen ;)
szóval, nem ölöm meg magam, ha nem nyerünk
három hónap múlva vb, ott leszek :)
rigában a szemem előtt estünk ki a negyeddöntőben, ráadásul hogyan. aztán másnap mégis volt nap
moszkvában a szemem előtt estünk ki az elődöntőben, aztán másnap mégis volt nap
aztán nyertünk két vb-t egymás után, persze, hogy kanadában nem voltam ott, de svájcban igen ;)
szóval, nem ölöm meg magam, ha nem nyerünk
három hónap múlva vb, ott leszek :)
@голубой вагон:
Nem azt mondtam eddig, hogy nem akartak nyerni és nem tették oda magukat. (Ez utóbbiból talán a kevesebb több lett volna. Lásd: Ovecskin viselkedését, médiának szóló ütközéseit, ami inkább egy kocsmai kötözködésre emlékeztetett, és semmiképpen az orosz hoki-intelligencia hagyományainak ápolására.)
Csupán az csípi a szememet, hogy ez a mai játék nyomaiban sem emlékeztet mindarra, amit ezek a fiúk az „anyatejjel” szívtak magukba.
Lehet nézni szemgyönyörködtető nhl statisztikákat, de a magam részéről igen szomorú lennék, ha az orosz kombinatív hoki eltűnne a süllyesztőben.
Örülök neki, hogy ez a reális eshetőségnek mutatkozó veszteség egyelőre csupán az számomra jelent problémát.
Nem azt mondtam eddig, hogy nem akartak nyerni és nem tették oda magukat. (Ez utóbbiból talán a kevesebb több lett volna. Lásd: Ovecskin viselkedését, médiának szóló ütközéseit, ami inkább egy kocsmai kötözködésre emlékeztetett, és semmiképpen az orosz hoki-intelligencia hagyományainak ápolására.)
Csupán az csípi a szememet, hogy ez a mai játék nyomaiban sem emlékeztet mindarra, amit ezek a fiúk az „anyatejjel” szívtak magukba.
Lehet nézni szemgyönyörködtető nhl statisztikákat, de a magam részéről igen szomorú lennék, ha az orosz kombinatív hoki eltűnne a süllyesztőben.
Örülök neki, hogy ez a reális eshetőségnek mutatkozó veszteség egyelőre csupán az számomra jelent problémát.
@okosvinetu:
"a magam részéről igen szomorú lennék, ha az orosz kombinatív hoki eltűnne a süllyesztőben"
na jó, hát akkor is kimondom, ha nem illik: ez egyszerűen hülyeség
"a magam részéről igen szomorú lennék, ha az orosz kombinatív hoki eltűnne a süllyesztőben"
na jó, hát akkor is kimondom, ha nem illik: ez egyszerűen hülyeség
@okosvinetu: Azért ezt az orosz válogatottat ne hasonlítsuk ahhoz a Sborjához aminek a tagjai egész évben együtt készültek a szovjet hadsereg kötelékében. Ők 4 napja vannak együtt és ezen a két héten kívül nem is fognak együtt játszani 2014-ig. Én is mint már mondtam nekik szurkolok de kellett ez a pofon. Ahogy Ovi-nak is hogy kihagyott két büntetőt is, talán így ő is leszáll a többiek közé.
És nem lesz annyira rossz ez a válogatott, szerintem még pár edzés, a cseh meccs, és összerázódnak. Nem most kell megnyerni az olimpiát, a történelemben kevés csapat nyert úgy tornát hogy végigbrillírozta az egészet.
És nem lesz annyira rossz ez a válogatott, szerintem még pár edzés, a cseh meccs, és összerázódnak. Nem most kell megnyerni az olimpiát, a történelemben kevés csapat nyert úgy tornát hogy végigbrillírozta az egészet.
@okosvinetu:
azt nem mondom meg, mert annyira nem illik, hogy nem merem, a végén ki kellene moderálnom magamat. minden jót :)
azt nem mondom meg, mert annyira nem illik, hogy nem merem, a végén ki kellene moderálnom magamat. minden jót :)
@AG 2.0:
Visszavonom az előbbi kérdésemet. Mert ha szerinted hülyeség, aligha láttál olyat...
Visszavonom az előbbi kérdésemet. Mert ha szerinted hülyeség, aligha láttál olyat...
@ComLo:
Naná, hogy várjuk meg a végét. Mit gondolsz, mér tipródok ennyit, ha nem azért, hogy az eseménynek méltó hokimeccseket lássunk? De ez az oroszok nélkül nem fog menni...
Naná, hogy várjuk meg a végét. Mit gondolsz, mér tipródok ennyit, ha nem azért, hogy az eseménynek méltó hokimeccseket lássunk? De ez az oroszok nélkül nem fog menni...
@okosvinetu: Azzal azért tisztában kell lenni hogy mivel már nem egy csapatból álló válogatottak játszanak a legmagasabb szinten, hanem külön csapatokban játszó sztárok, egy-egy olimpián ahol mindenki ott van kár elvárni a legnagyobb csapatoktól hogy klasszikus kombinatív hónapok alatt felépített és kimunkált játékot játszanak. Arra ott vannak a klubcsapatok. Ez egy kvázi show és verseny a mesterek között hogy sztárokból ki tud úgy ahogy működő csapatot alkotni.
Eddig csak három nagy csapat játszott a superhetesbol komoly mecset.Cseh-szlovák,szlovák-orosz.A tobbi meccs papírforma szerint volt,nagy meglepetés talán svajc volt.Ahogy egyszer márt írtam vertunk márt sokszor oroszokat nagy bajnokságokon.Legyen az vb donto,vagy olympia.Legutoljára Torinoban 2006-ban kaptak tolunk 5-2 re.Akkor is volt Malkin,Ovechkin...stb.Tudtuk,hogy vissza akarják adni a torinoi vereséget talán erosebb,tapasztaltabb csapattal.Golszegény,színvonalas,kemény,és nagyon gyors hoki volt.Pavel Dacyuk:"A szlovákok nem lettek.Ez a mérkozés nagy teszt volt számunkra".Sergej Goncsar:"A szlovákok némelyik játék helyzetben felulmultak minket.Sok korongot vesztettunk".Viačeszlav Bykov:"Olyan csapat ellen játszotunk,akiknek nagyon jol szervezett volt a játéka.Egész ido alatt kompakt,koncentrált volt,és nemengette a csatárainkat lovo helyzetbe.Emberelony jétékunk a szlovákok ellen nem volt az amit elvártunk két okbol.Egy,mert az ellenfél nagyon jo volt,ketto még mindég keressuk az optimális formáciot".Mind a Hokej.sk oldalrol lett fordítva.A New York Times bol vett cikk olvashato a Deník šport.sk oldalán.Mégpedik az hogy egy szurkolo 114 dollárér vett az utcán jegyet a szlovák-orosz mecsre." A legjobb befektetés volt az életemben.Ez pont az volt aminek egy olympiai jégkorong mérkozésnek lennie kell.A világ legjobb,legteheccségesebb játékosai kuzdenek oriási erobedobással a hazájuk buszkeségéért"..Ezt azoknak ajánlom,akik le sz....ák a szlovák jékorongot.
@ComLo:
Ebben sok igazság van. Ezzel együtt az évtizedek során felhalmozott értékeket nem kéne a kukába dobni. Pláne, ha az oroszokra jellemző utolérhetetlen „minőségi” értékekről van szó.
(A mostani buktáról egyébként leginkább Bykov mester tehet. Aki rezzenéstelen arccal végignézte, mint a moziban, ahogy sóműsoroznak a celebek. Szépen le kellett volna szedni őket amíg nem hajlandóak felfogni, hogy ez csapatjáték.)
Ebben sok igazság van. Ezzel együtt az évtizedek során felhalmozott értékeket nem kéne a kukába dobni. Pláne, ha az oroszokra jellemző utolérhetetlen „minőségi” értékekről van szó.
(A mostani buktáról egyébként leginkább Bykov mester tehet. Aki rezzenéstelen arccal végignézte, mint a moziban, ahogy sóműsoroznak a celebek. Szépen le kellett volna szedni őket amíg nem hajlandóak felfogni, hogy ez csapatjáték.)
@okosvinetu: Én már két éve fikázom Bikovot, mégis megnyerték mindkétszer a vébét.
De tényleg, nincs világvége azért, mert kikaptak egyszer az oroszok, buta játékkal.
Ha már az orosz válogatott meccsek szóba kerültek: láttál már EHT-meccset?
De tényleg, nincs világvége azért, mert kikaptak egyszer az oroszok, buta játékkal.
Ha már az orosz válogatott meccsek szóba kerültek: láttál már EHT-meccset?
@AG 2.0: nem kívánom senkinek azt a másnapot, amit a moszkvai elődöntő után megéltem.
a torinói 4:0 után pedig napokig nem tértem magamhoz, szívem szerint menekültem volna a városból, de csak maradtam a bronzmeccsre...
egy férfi miatt sem sírtam annyit, mint miattuk. és félreértések elkerülése miatt; lány vagyok.
a torinói 4:0 után pedig napokig nem tértem magamhoz, szívem szerint menekültem volna a városból, de csak maradtam a bronzmeccsre...
egy férfi miatt sem sírtam annyit, mint miattuk. és félreértések elkerülése miatt; lány vagyok.
@Dukla Trenčín:
Jól játszottatok, jó a csapatotok. De igen nagy mázlitok is volt, hogy ilyen „harmatos” oroszokat fogtatok ki.
Jól játszottatok, jó a csapatotok. De igen nagy mázlitok is volt, hogy ilyen „harmatos” oroszokat fogtatok ki.
@kovacsistvan:
Jó játékos volt. Az egyik „legsterilebb” követője az orosz iskolának. (Ez pedig dícséret volt.) Láttam, ahogy vébéket nyert a csapata. De ezzel együtt, tegnap elővettem volna a helyében a bökőt, hogy észre térítsem a tévelygőket...
Jó játékos volt. Az egyik „legsterilebb” követője az orosz iskolának. (Ez pedig dícséret volt.) Láttam, ahogy vébéket nyert a csapata. De ezzel együtt, tegnap elővettem volna a helyében a bökőt, hogy észre térítsem a tévelygőket...
@okosvinetu: Közben én látom, mit írtál Bikovról.
Nem szokott nyilvánosan ordibálni, de szerintem az öltözőben tutira elmondta a dolgokat a srácoknak, és a csehek ellen már harapni fognak. Ha nem így lenne, az már a játékosok hibája lesz.
Nem szokott nyilvánosan ordibálni, de szerintem az öltözőben tutira elmondta a dolgokat a srácoknak, és a csehek ellen már harapni fognak. Ha nem így lenne, az már a játékosok hibája lesz.
@okosvinetu: Látom,hogy most kezded felfedezni a jégkorongot a leírtad alapján."harmatos oroszok".Csak tanulmányozd tovább,mert még van mit.
@okosvinetu: Változik a világ. Olyan hogy "klasszikus orosz iskola" már nem nagyon van. A jégkorong is változik folyamatosan. A legnagyobb orosz sztárok már a tengerentúlon érnek be ott szedik fel azt a pluszt amitől világsztárok lesznek. Ott játszanak évekig "csapatban" abba a csapatba szoknak bele. Orosz de egyáltalán bármilyen A csoport élén álló válogatottól ne várjunk klasszikus kombinatív játékot. Egyszerűen nincs meg a lehetőség a keret arra hogy összeszokjanak.
Gyerekek vegyétek észre az olimpia Vancouverben van!!Ha a föld az éggel összeszakad akkor is, Kanadának nyerni kellllll!!!!!Ezzel Ovecskinék is tisztában vannak!Egy kicsit szórakoznak.
@ComLo:
Nehogy azt hidd, hogy a „régi idők hokiját” szeretném látni egy az egyben. (Az igaz, hogy bánni nem nagyon bánnám...) Csupán azt, ami még maradt belőle. Ezt a zászlót csak az oroszok, meg talán a „csehszlovákok” – tudnák tovább vinni. Mellesleg még ezzel a „maradékkal” is röhögve majmot lennének képesek csinálni mindenkiből. Épp ezért szomorú, hogy – egyelőre, amit eddig láttunk tőlük, sajnálatosan – eszük ágában sincs... Ki érti ezt?
Nehogy azt hidd, hogy a „régi idők hokiját” szeretném látni egy az egyben. (Az igaz, hogy bánni nem nagyon bánnám...) Csupán azt, ami még maradt belőle. Ezt a zászlót csak az oroszok, meg talán a „csehszlovákok” – tudnák tovább vinni. Mellesleg még ezzel a „maradékkal” is röhögve majmot lennének képesek csinálni mindenkiből. Épp ezért szomorú, hogy – egyelőre, amit eddig láttunk tőlük, sajnálatosan – eszük ágában sincs... Ki érti ezt?
@Dukla Trenčín: azert ne szarj be a boldogsagtol mert ez az orosz valogatott 10-7-szer minimum megveri a szlovak valogatotatt. Ez a mai meccs a tietek volt okosan fegyelmezetten jol jatszotattok az oroszoknak nem ment , megerdemeltetek oruljetek neki.
Allitsd le magad ezzel "szarozzuk" a szlovak hokit dumaval mert senki nem mondta ,hogy a szlovak hoki gyenge , azt merte valaki mondani ,hogy gondok vannak ott is mint mindenutt ami igaz, azota megy ez a dumad und mar meg.
Ne gondold mar , hogy azert mert te szlovak vagy akkor te vagy itt a hoki atya uristen "Látom,hogy most kezded felfedezni a jégkorongot a leírtad alapján"
Allitsd le magad ezzel "szarozzuk" a szlovak hokit dumaval mert senki nem mondta ,hogy a szlovak hoki gyenge , azt merte valaki mondani ,hogy gondok vannak ott is mint mindenutt ami igaz, azota megy ez a dumad und mar meg.
Ne gondold mar , hogy azert mert te szlovak vagy akkor te vagy itt a hoki atya uristen "Látom,hogy most kezded felfedezni a jégkorongot a leírtad alapján"
@okosvinetu: azert a svedek es a finnek sem kell a szomszedba menjenek ha kombinativ hokira szottyan kedvuk
@konovalenko:
Drakulálok a nicknevedhez. A hatvanas évek világverő orosz csapatának kapusa volt. Nagyságrendekkel szerényebb képességű, mint például Vlado Dzurilla, de szerencséjére nagyságrendekkel jobb hátvédsor mögött (lásd: a családi vonósnégyes virtuóz hegedűseként hírnevet szerzett Ragulin) behúzott minden világversenyt...
Drakulálok a nicknevedhez. A hatvanas évek világverő orosz csapatának kapusa volt. Nagyságrendekkel szerényebb képességű, mint például Vlado Dzurilla, de szerencséjére nagyságrendekkel jobb hátvédsor mögött (lásd: a családi vonósnégyes virtuóz hegedűseként hírnevet szerzett Ragulin) behúzott minden világversenyt...
@qx92:
Felőlem szottyanhat. Örülni fogok neki. Csakhogy az orosz hokiörökséget tekinteve ez nem ugyanaz a kategória. Kicsit sárga, kicsit savanyú... de az övék...:)
Felőlem szottyanhat. Örülni fogok neki. Csakhogy az orosz hokiörökséget tekinteve ez nem ugyanaz a kategória. Kicsit sárga, kicsit savanyú... de az övék...:)
@okosvinetu:
két meccset játszottunk összesen. nem jól, nem is túl szépen, de van még idő.
bár én mostantól minden mérkőzésünket beáldoznám, ha 2014-ben otthon megnyerjük az aranyat. még egy moszkvát (szent-pétervárról nem is beszélve) nem élek túl.
két meccset játszottunk összesen. nem jól, nem is túl szépen, de van még idő.
bár én mostantól minden mérkőzésünket beáldoznám, ha 2014-ben otthon megnyerjük az aranyat. még egy moszkvát (szent-pétervárról nem is beszélve) nem élek túl.
@okosvinetu: ugy kezdesz beszelni jegkorongrol mint valami kibaszott orosz neptancrol
miért kéne ove-nak ugyanolyan sablonosan játszania mint másnak :) épp ezért egy őrült egyéniség szerencsétlenek :) Fikázzátok itt, hogy jajj így jajj úgy jajj amúgy. Ovodások
@okosvinetu: Dzurillától Szerényebb kapus volt tény,azért a 68,as olimpiát ö hozta.
Az oroszok elbták ezt a meccset, elszórakozták ... de inkább úgy mondanám , hogy a szlovákok kibekkelték. Valljuk be sokkal jobbak voltak az oroszok minden téren , de hát a helyzeteket be kéne lőni.Elbénázták ...kellett ez a pofon megérdemelték , pedig nekik szurkolok.
Tök fura , hogy pont szlovákiában volt melóm utóbbi pár napban és ott nézhettem meg a vereségünket :( :)
Tök fura , hogy pont szlovákiában volt melóm utóbbi pár napban és ott nézhettem meg a vereségünket :( :)
@qx92:
Bölcsen szóltál. Itt senki se fogja fikázni a szlovák hokit. (Hacsak ilyen bűn rosszul nem fognak játszani, mint ma az oroszok...) Az viszont igen üdvös lenne, ha az életviszonyok teljes spektrumában ilyen világszínvonalú teljesítményre lenne képes évezredes szomszédnépünk...
Bölcsen szóltál. Itt senki se fogja fikázni a szlovák hokit. (Hacsak ilyen bűn rosszul nem fognak játszani, mint ma az oroszok...) Az viszont igen üdvös lenne, ha az életviszonyok teljes spektrumában ilyen világszínvonalú teljesítményre lenne képes évezredes szomszédnépünk...
@qx92:
Hékás! Se az orosz néptánc, se az orosz népzene nem kibaszott. (Szóval ez nem volt túl civilizált benyögés a részedről...) De ha jól belegondolunk, nem lehetetlen, hogy ezek, mármint a zenék virtuozitásának a hokihoz alapvetően szükséges ritmuskészség kialakulásában komoly szerepe lehet.
Nem biztos, de lehet...:)
Hékás! Se az orosz néptánc, se az orosz népzene nem kibaszott. (Szóval ez nem volt túl civilizált benyögés a részedről...) De ha jól belegondolunk, nem lehetetlen, hogy ezek, mármint a zenék virtuozitásának a hokihoz alapvetően szükséges ritmuskészség kialakulásában komoly szerepe lehet.
Nem biztos, de lehet...:)
@konovalenko:
Arra már nem emlékszem. Csak arra, ahogy a megszállók (SZU) azért a vége felé egy góllal mégis kikaptak a megszállottaktól (CSSR).
Arra már nem emlékszem. Csak arra, ahogy a megszállók (SZU) azért a vége felé egy góllal mégis kikaptak a megszállottaktól (CSSR).
@qx92: Nem szarok be,mert nem eloszor verunk oroszokat.Ez nekunk természetes volt,foleg azoknak akik fogattak rájuk.
@okosvinetu: Azért ne essünk túlzásokba a jégkorong tudás (a tudomány mai állása szerint) nem a génekben öröklődik attól nem kell jól játszaniuk hogy ott születtek:-D. Egyszer volt egy jó szovjet válogatott ami jó volt mert összefogdosták a legjobbakat egy klubcsapatba és ott játszottak egész évben. A skandinávok akkor más sportokban vitézkedtek de azért néha oda tették magunkat, észak Amerikában meg egyszerűen gyakran lesz*rták a nemzetközi tornákat mert ott volt nekik az NHL. Nem ők találták fel ezt a sportot és nem is ők művelik egyedül profi szinten.
Amire te gondolsz az '92-ben volt egy egész más sportágban. Ott tényleg volt egy a többinél klasszisokkal jobb csapat, és ők meg is feleltek az elvárásoknak.
Amire te gondolsz az '92-ben volt egy egész más sportágban. Ott tényleg volt egy a többinél klasszisokkal jobb csapat, és ők meg is feleltek az elvárásoknak.
@qx92:
Vajon mit adsz fel? Nem tudtam, hogy versenyzel valakivel... (Velem biztosan nem, mert én se veled.)
Az pedig, hogy kibaszottnak nevezted az orosz néptáncot, a te sarad. Majd levakarod, ha akarod...:)
Vajon mit adsz fel? Nem tudtam, hogy versenyzel valakivel... (Velem biztosan nem, mert én se veled.)
Az pedig, hogy kibaszottnak nevezted az orosz néptáncot, a te sarad. Majd levakarod, ha akarod...:)
@Dukla Trenčín:
természetes? wow...négy éve mindenesetre meggyőzőbb volt a szlovák siker. legutóbb pedig biztos azért játszottatok a kiesés ellen, mert nem egy csoportban voltunk.
természetes? wow...négy éve mindenesetre meggyőzőbb volt a szlovák siker. legutóbb pedig biztos azért játszottatok a kiesés ellen, mert nem egy csoportban voltunk.
@ComLo:
Noná, hogy nem a szó szoros értelmében vett genetikáról beszéltem. Magyarul inkább úgy mondjuk, hogy „veleszületett” tehetség. Ami egyfelől valamennyi percent genetika, amire rájön a szocializáció. (Esetünkben: november elején felcsatolod a korcsolyát, és március eljén leveszed.)Aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem. Az orosz hoki történetében évtizedekig lett. Most meg kezd eltűnni. Ez a bökkenő. Nekem hiányozni fog. Mint ahogy ma reggel is hiányzott...
Noná, hogy nem a szó szoros értelmében vett genetikáról beszéltem. Magyarul inkább úgy mondjuk, hogy „veleszületett” tehetség. Ami egyfelől valamennyi percent genetika, amire rájön a szocializáció. (Esetünkben: november elején felcsatolod a korcsolyát, és március eljén leveszed.)Aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem. Az orosz hoki történetében évtizedekig lett. Most meg kezd eltűnni. Ez a bökkenő. Nekem hiányozni fog. Mint ahogy ma reggel is hiányzott...
@okosvinetu: aki nem orosz neptancon nott fel az tudja ,hogy mit adok fel de mindegy
@okosvinetu: A mai jégkorong legnagyobb egyéniségei az NHL-ben és az egész világon oroszok. Az utánpótlásuk virágzik. Baromi erős feltörekvő ligájuk van. Szerintem azért az orosz hokit temetni több mint nevetséges :-D.
@ComLo:
Temeti a fene. (Van egy üveg pezsgőm a hűtőben a győzelmükre.)
Amiről szó van, hogy vannak egyéniségek, van utánpótlásuk, van feltörekvő ligájuk is, de mindezekből minél több van, valahogy annál kevesebb marad abból a csodafegyverből amit úgy hívtunk (és csodáltunk) évtizedekig, hogy orosz hoki. Mert, amint azt ma is láttuk, ez az „ethosz” fogyogat keményen az enécselben kívánatos viselkedésmód oltárán...
Temeti a fene. (Van egy üveg pezsgőm a hűtőben a győzelmükre.)
Amiről szó van, hogy vannak egyéniségek, van utánpótlásuk, van feltörekvő ligájuk is, de mindezekből minél több van, valahogy annál kevesebb marad abból a csodafegyverből amit úgy hívtunk (és csodáltunk) évtizedekig, hogy orosz hoki. Mert, amint azt ma is láttuk, ez az „ethosz” fogyogat keményen az enécselben kívánatos viselkedésmód oltárán...
@ComLo: Elég nagy ország.Ott nem olyan gond tehetcségeket találni.
@голубой вагон: Az nem legutóbb volt hanem 2008-ba, és igen igazad van. NHL-s csapat nélkül a kiesés ellen küzedenének
@okosvinetu: Az orosz hoki történetében évtizedekig lett. Most meg kezd eltűnni. Ez a bökkenő. Nekem hiányozni fog. Mint ahogy ma reggel is hiányzott...
Jézusom, hát úgy beszélsz mintha ezen az egy meccsen valami armageddon történt volna..Rossz napot fogtak ki, vszínű le is becsülték a szlovákokat, megesik. Dehát ember, láttad az utolsó két vb-t? Komolyan úgy beszélsz az orosz hokiról, mintha világvége volna.
Jézusom, hát úgy beszélsz mintha ezen az egy meccsen valami armageddon történt volna..Rossz napot fogtak ki, vszínű le is becsülték a szlovákokat, megesik. Dehát ember, láttad az utolsó két vb-t? Komolyan úgy beszélsz az orosz hokiról, mintha világvége volna.
@krumplee:
Világvége nincs. Csak ez nagyon csúnya volt. Innen nagyon össze kell kapniuk magukat, hogy nehogy az legyen, hogy tele a világ nagyszerű orosz játékosokkal, de nyoma sincs az orosz hokinak...
Világvége nincs. Csak ez nagyon csúnya volt. Innen nagyon össze kell kapniuk magukat, hogy nehogy az legyen, hogy tele a világ nagyszerű orosz játékosokkal, de nyoma sincs az orosz hokinak...
@okosvinetu: De könyörgöm az a "csoda" amit egekbe magasztalsz abból származott hogy egész évben együtt játszottak. Még jó hogy 4 nap alatt nem alakul ki ilyen összhang. El kell fogadni hogy amíg lesz NHL és addig nem is fognak a top nemzeti csapatok ilyennel előrukkolni.
Ezek az "enécsle"-es sztárok a saját klubjaikban tudnak okosan kombinatívan játszani, hidd el.
Ezek az "enécsle"-es sztárok a saját klubjaikban tudnak okosan kombinatívan játszani, hidd el.
@2002: igen, 2008-ban, elnézést.
és nem leszólni akartam a szlovák hokit, vagy a hozzászóló urat, csupán elcsodálkoztam az előző kommentáron, amit írt.
az elmúlt két évben kétszer vertük kanadát vb döntőben, de soha nem venném a bátorságot kijelenteni, hogy nekünk ez "természetes".
és nem leszólni akartam a szlovák hokit, vagy a hozzászóló urat, csupán elcsodálkoztam az előző kommentáron, amit írt.
az elmúlt két évben kétszer vertük kanadát vb döntőben, de soha nem venném a bátorságot kijelenteni, hogy nekünk ez "természetes".
a finnektől pedig egyenesen ráz a hideg, ha ellenük játszunk, fizikailag vagyok rosszul. de nyilván azért, mert torinóban és moszkvában is élőben néztem végig a vereségeinket...
@ComLo:
Csodáról sose beszéltem. (Ha mégis igen, lécci, másold ide a bűnjelet.) Nagyonis emberszabású volt az a hoki. Épp ez volt a szép benne.
Most meg majd meglátjuk.
Sajbu! (UFF! én szóltam...)
Csodáról sose beszéltem. (Ha mégis igen, lécci, másold ide a bűnjelet.) Nagyonis emberszabású volt az a hoki. Épp ez volt a szép benne.
Most meg majd meglátjuk.
Sajbu! (UFF! én szóltam...)
..sok peszimista nezes:D ..a vilag legjobjai lepte jegre eben a mecsben es keves ember van (a vilagon) aki kritizalhatna akarmejik jatekost..ki alna ki ovecskin ele es a szemebe mondana hogy xarul jetszot???? PS: ..bexarok, annyira orulok h nyertunk! :))) PS2: Szerintem Halak nyerte meg nekunk ;)
info;)
Oroszorszag 77.202 regisztralt hoki jatekos, 142 fedet palya,
Szlovakia 9.140 reg. jatekos, 42 fedet palya
info2;)
mar nememlekszem ki mondta eszt a NAGYmondatot de sose felejtem el:
"Hokiban sok mulik a szerencsen de csapat amejik nemnyujt tejjesitmenyt hijaba varja.." HAWK :)
Oroszorszag 77.202 regisztralt hoki jatekos, 142 fedet palya,
Szlovakia 9.140 reg. jatekos, 42 fedet palya
info2;)
mar nememlekszem ki mondta eszt a NAGYmondatot de sose felejtem el:
"Hokiban sok mulik a szerencsen de csapat amejik nemnyujt tejjesitmenyt hijaba varja.." HAWK :)
@lacikaSVK: Mit akarsz, az orszgok méretéhez képest, alig van különbség:)
Mondjuk az a 142 fedett pálya nekem durván kevésnek tűnik.
Mondjuk az a 142 fedett pálya nekem durván kevésnek tűnik.
@krumplee: de 8 szor job valasztekuk van (8chara,8gaborik,16hossa..) :D
145000000:77202=1878emberbol egy hokis
5500000:9140 =minden602. ember hokis
:)
+ varial.. ..ha siberiat veszed akkot sok kinti palya van, sot nyaron is :D
145000000:77202=1878emberbol egy hokis
5500000:9140 =minden602. ember hokis
:)
+ varial.. ..ha siberiat veszed akkot sok kinti palya van, sot nyaron is :D
@okosvinetu: @Dukla Trenčín: Koszonom nektek a ma esti paratlan show-musort, felejthetetlen elmeny volt!:)) Volt?! Remelem nem adjatok fel!:D
150 hozzászolás. ez igen de csak ilyenkor tudtok ugatni mikor ovechkinék elbuknak egy olyan meccset ahol szarul játszottak. amikor szaráverik az elenfelet akkor még az oldalt se nyityátok meg.
amugy van igazág abban amit montok datsyuk és malkin jol játszott jol buliztak és a legtöbbet védekeztek. ovi a chara ütlegegelésén kivül szinte semmit nem csinált, mongyuk az tetszett.
én malkint tenném centerbe az elsö sorba datsyukot meg a másodikba kovival. a torinoi olimpián is egy sorba voltak és nagyon jol megérteték egymást. datsyuk kovalcsuk kovalev. ez volt a torinoi második soruk. vb-ken malkin már két alkalommal is ovi mellett centerel és jol mentek. gonchar egy huladék eddig. markov szerintem van olyan jo mint gonchar. és mégis a harmadik bekkpárban van. nem értek ösze még de inkább most kapjanak ki mint jövö héten. a sokk kanada fan most élvekedjen mert töbször nem tudnak majd!gratula a szlovákoknak megtudtak verni egy max 50% os oroszokat.
amugy van igazág abban amit montok datsyuk és malkin jol játszott jol buliztak és a legtöbbet védekeztek. ovi a chara ütlegegelésén kivül szinte semmit nem csinált, mongyuk az tetszett.
én malkint tenném centerbe az elsö sorba datsyukot meg a másodikba kovival. a torinoi olimpián is egy sorba voltak és nagyon jol megérteték egymást. datsyuk kovalcsuk kovalev. ez volt a torinoi második soruk. vb-ken malkin már két alkalommal is ovi mellett centerel és jol mentek. gonchar egy huladék eddig. markov szerintem van olyan jo mint gonchar. és mégis a harmadik bekkpárban van. nem értek ösze még de inkább most kapjanak ki mint jövö héten. a sokk kanada fan most élvekedjen mert töbször nem tudnak majd!gratula a szlovákoknak megtudtak verni egy max 50% os oroszokat.
@ComLo: Azzal azért tisztában kell lenni hogy mivel már nem egy csapatból álló válogatottak játszanak a legmagasabb szinten, hanem külön csapatokban játszó sztárok, egy-egy olimpián ahol mindenki ott van kár elvárni a legnagyobb csapatoktól hogy klasszikus kombinatív hónapok alatt felépített és kimunkált játékot játszanak. Arra ott vannak a klubcsapatok. Ez egy kvázi show és verseny a mesterek között hogy sztárokból ki tud úgy ahogy működő csapatot alkotni.
ember, mirol beszélsz te???? olimpia nem egy show, arra ott vannak az all stars gálák, szerintem azzal kevered... szerintem minden nhl és nem nhl - es hokis állma hogy ott legyen az olimpián
ember, mirol beszélsz te???? olimpia nem egy show, arra ott vannak az all stars gálák, szerintem azzal kevered... szerintem minden nhl és nem nhl - es hokis állma hogy ott legyen az olimpián
@fekiaki: Hát pl ez az orosz csapat SEM volt az akik hazájukért meg akartak halni a jégen... Lehet erősen hangzott de egy mai jégkorongozó számára nem a biztos hogy az olimpiai arany jelenti a csúcsot sokkal inkább a Stenley kupa.
Az All Star hasonlatot arra értettem hogy Sztárokkal teletűzdelt csaptok akik együtt játszanak 4 évente 10 napot.
Az All Star hasonlatot arra értettem hogy Sztárokkal teletűzdelt csaptok akik együtt játszanak 4 évente 10 napot.
@ComLo: de tudod miért? mert ezek már évente tobb milliót keresnek, nincs nekik osztonzés, de akkor is akarnak szerepelni az olimpián,jobb lenne ha észrevennék, hogy ez nem egy tobb hónapos rendezvény mint egy liga
@fekiaki: Hát igen de ez már más téma.
De ezért is mondtam hogy örülök a vereségnek külön hogy Ovi 2 büntetőt is hibázott remélem most kicsit magukba szállnak és megpróbálnak csapatként küzdeni...
a következő fordulóban de legkésőbb az egyenes kiesésben kiderül...
De ezért is mondtam hogy örülök a vereségnek külön hogy Ovi 2 büntetőt is hibázott remélem most kicsit magukba szállnak és megpróbálnak csapatként küzdeni...
a következő fordulóban de legkésőbb az egyenes kiesésben kiderül...
@ComLo: nem tartom valoszinunek ,hogy neked akar Stanley-d akar olimpiai aranyad legyen szoval ne kezd ossze hasonlitani oket.Ha megis van akkor bocsesz
ha a szlovákok szoros meccsen verték a világbajnok oroszokat, mi pedig szoros meccsen kaptunk ki a szlovákoktól, akkor már csak picit kell fejlődnünk hogy világbajnokok legyünk? ;-D
@голубой вагон: Én benne vagyok egy finn-orosz döntőben és abban is biztos vagyok, nyertek még ti is, csak most még várjatok egy keveset!
@голубой вагон: igen, erről beszéltem korábban, két meccs alapján bármilyen következtetést levonni, vagy pláne jósolni egetverő hülyeség. a csapatjátékost számon kérni pláne, négy napja (vasárnap) még volt egy NHL-forduló - én pl. egyértelműen ennek a számlájára írom a mai kanadai botlást (a svájci gárda döntő része együtt gyakorolt).
@ComLo: és ne feledd ki a sorból, hogy nagyon, de nagyon-nagyon sok (és még annál is több) pénz, egyébként viszont egyetértünk.
@krumplee: na ez az - erre kaptam fel én is a fejem. ha mondjuk a szlovákok 1-0 után vernek 6 gólt és körbekorizzák az oroszokat, akkor azt mondom, gyanús. de hát itt azért egy büntetőkkel eldöntött meccs volt - ami során az egyik csapat bőven saját tudása alatt teljesített, míg a másik korrekten és taktikusan hozta, amit tud és kellett.
@lacikaSVK: az tény, nagyot fogott a kapusotok, amit a büntetőknél művelt, az elsőrangú volt, komolyan.
@suomi 1995: igazad van, az egyetlen csapat a finn, amelyik BÁRMIKOR képes megverni az oroszokat - én mindig cidrizek, amikor összekerülnek. de most - írtam már, csak jóval korábban - van egy olyan spurim (és nagyon szeretném hinni is), hogy egy időben kapott maflással megússzák :)
yoo éjt
@ComLo: és ne feledd ki a sorból, hogy nagyon, de nagyon-nagyon sok (és még annál is több) pénz, egyébként viszont egyetértünk.
@krumplee: na ez az - erre kaptam fel én is a fejem. ha mondjuk a szlovákok 1-0 után vernek 6 gólt és körbekorizzák az oroszokat, akkor azt mondom, gyanús. de hát itt azért egy büntetőkkel eldöntött meccs volt - ami során az egyik csapat bőven saját tudása alatt teljesített, míg a másik korrekten és taktikusan hozta, amit tud és kellett.
@lacikaSVK: az tény, nagyot fogott a kapusotok, amit a büntetőknél művelt, az elsőrangú volt, komolyan.
@suomi 1995: igazad van, az egyetlen csapat a finn, amelyik BÁRMIKOR képes megverni az oroszokat - én mindig cidrizek, amikor összekerülnek. de most - írtam már, csak jóval korábban - van egy olyan spurim (és nagyon szeretném hinni is), hogy egy időben kapott maflással megússzák :)
yoo éjt
@spiler: tényleg lehet h bele kellene nyúlni a sorokba, nem rossz ötlet. Kanadáról annyit, hogy egy Szlovákiánál sokkal gyengébb csapat ellen izzadt úgy, mint most az oroszok.
Csak ők bemákolták a büntetőzést, itt meg el lett bénázva. Engem azért ez a Malkin féle all star gála szagú büntető-rávezetés kihozott kissé a béketűrésből.. meg egyéb dolgok is xD
De mostmár kipuffogtam magam :D remélem vasárnap ledarálják a cseheket..
Csak ők bemákolták a büntetőzést, itt meg el lett bénázva. Engem azért ez a Malkin féle all star gála szagú büntető-rávezetés kihozott kissé a béketűrésből.. meg egyéb dolgok is xD
De mostmár kipuffogtam magam :D remélem vasárnap ledarálják a cseheket..
@priest_: Győzzön a jobb. Azért nem vagyok olyan biztos, hogy itt az oroszok olyan nagyon "darálni fognak". Olyan játékkal, mint legutóbb biztos nem. Csak nehogy őket darálják "be". Mondjuk a 68-as!(aki egyébként jelenleg KHL-es!)
valaki nem tudna segiteni..... Szlovak komment-es meccset hol lehet letolteni? a 5minsforfighting-en csak orosz az nhltorrents-en csak orosz es angol aszt hiszem....koszike
@okosvinetu: a megszállott csehszkok,valóban megverték a megszállokat,a Szovjetuniót,azért az olimpiát azok a piszkos megszállók nyerték!!
Miért nem valami politikai oldalon vitézkedsz?
Én a sportot szeretem!!!
Miért nem valami politikai oldalon vitézkedsz?
Én a sportot szeretem!!!
Szerintem is nagyrészt Haláknak koszonhetoen nyertunk.Végre van egy világ színvonalu kapusunk.-ezt Pavol Demitra mondta.Igaza van.
@Nyuszí O_o: Gyakran annyit jatszik az ellenfel amennyit te engedsz neki. Ha megnezeded a statisztikat Szlovakia meg Oroszorszag kozott 1993-tol akkor meglatod hogy tobb meccset nyert Szlovakia mint Oroszorszag. Es ez biztos nem volt azert mert Oroszoknak nem vol annyi NHL jatekos jelen mint Szlovakianak mert forditva is igaz. Mult Torinoi olympian 5:3 volt Szlovakianak es majdnem ugyanolyan nevekkel rendelkezett a ket csapat. Lehet hogy nehany Szl. jatekos megoregedett (Stumpel, Demitra, Palffy) de nemfelejtettek hokizni es akkoriban mindenkit vertek. Egyetlen mecsset veszitettek a Csehek ellen de az volt a legfontosabb, igy az otodik hely nagy csalodas volt. En nem mondom hogy most az Oroszok nem voltak eselyesebbek, de nem volt ez olyan nagy meglepetes mint egyesek irjak bar a meccs elott ha fogadni mernek inkabb a penzemet az Oroszorszagra tettem volna.
A szlovák hokit a belső veszekedés teszi tönkre. Ha nem az olimpia lenne, alig jönne jobb játékos a válogatottba. Ami az oroszokat illeti az itt hozzászólók egy része bizony tévedésben van. Az oroszok általában akkor játszanak nagyon jól, ha még az első harmadban előnyt szereznek. Régebben a régi nagy szovjet válogatottat is néhányszor megfogták, akkoriban leggyakrabban a csehszlovák csapat. De mások is, igaz elég ritkán. Például 1976-ban a világbajnokságon még a lengyelek is megverték a nagy szovjet válogatottat. A mai orosz csapat van olyan jó, mint a régi, de ha nem alapozzák meg az első harmadban a győzelmet, ugyanúgy mint a régi szovjet válogatott, bizony megfoghatók. Ennek ellenére az egyik legnagyobb esélyesei az olimpiai tornának az oroszok, bár Kanadának nagyobb esélyt adok.
@Demokrapia: Az oroszok idei kilenc Euro Hockey Tour-meccséből öt lett döntetlen 60 perc után.
Álltak már fel háromgólos hátrányból a finnek ellen, de általában a meccs első harmadában be szoktak találni.
Álltak már fel háromgólos hátrányból a finnek ellen, de általában a meccs első harmadában be szoktak találni.
wikipedia, 10 cikk es 100koment tedt titeket ennyire okossa? :DD rofl!! ..nevedetek szemejesen de ez teleg vicces!!! :DDD teleg nemakarok senkit se megserteni, de ezek a komentek tobnyire tobbek mint viccesek :DDDDD kedves hoki szakertoim bocsanatot szeretnek kerni azert mert hokigurunak, mentornak, yodanak nyilvanitom it magam de olvasva ezeket a komenteket muszaj.. bocsanat :) :DDDDDDDDDD HAJRA ZOKNYI!!!! :DDDDDDDD
Az utolsó 100 komment: