Alaposan elverte a Sapa Fehérvár AV19 EBEL-csapata az értelemszerűen fehérváriak nélkül küzdő magyar válogatottat. Ted Sator csapata csütörtökön még nyolcat lőtt Romániának, pénteken ellenben kilencet kapott az Ifj. Ocskay Gábor Jégcsarnokban. A gólgyártást Kovács Csaba kezdte a második percben, az első harmad után 4-1, a másodikat követően 6-2, a végén 9-4 volt az állás. A jegyzőkönyv szerint az utolsó percekben különös események zajlottak, a válogatott kétszer is üres kapuba talált be. Az is érdekes kérdés, miért védett a Fehérvárban az első szünettől Rajna Miklós. Mindenesetre reméljük, az edzők ebből az összecsapásból is sok fontos tanulságot tudtak levonni. A rengeteg székely hokissal felálló román válogatott is megmérette magát ismételten, az Újpesti TE otthonában nyertek a vendégek 6-3-ra, 40 percig szoros volt.
Fehérvár–Magyarország 9-4
2010.02.12. 20:59 Hblog
359 komment
Címkék: magyarország románia válogatott fehérvár felkészülés
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Thomas_AV 2010.02.12. 21:03:21
Lajos a mizse (törölt) 2010.02.12. 21:05:10
Scofi 2010.02.12. 21:07:23
Lajos a mizse (törölt) 2010.02.12. 21:08:59
budaijegesmedve 2010.02.12. 21:10:23
zsákutca 2010.02.12. 21:13:51
Eredetileg a mai napon Volán cserepadját Budainak szánták,de ő inkább visszautazott az övéihez,hogy legalább edzhessen.
Valami nagyon nincs itt rendben!!!!
Rock me Amadeus 2010.02.12. 21:15:31
munkagep 2010.02.12. 21:16:39
munkagep 2010.02.12. 21:18:19
Scofi 2010.02.12. 21:19:50
Reméljük nem utoljára... :)
zsákutca 2010.02.12. 21:21:59
Hetényinek az EBEL miatt formában kellett maradni.Ez volt a mérkőzés (mármint,hogy a Volán játsszon egy edzőmeccset a "kisegérrel), egyik feltétele!
benö51 2010.02.12. 21:24:02
kocek94 2010.02.12. 21:35:28
miki78 2010.02.12. 21:36:34
Komolytalan meccs volt, kiderült, hogy nincs jó védő a MOL ligában, ezen el kellene gondolkodni a szövetségben, mert hosszútávon ez nagyon gáz...
miki78 2010.02.12. 21:37:36
fekete8 2010.02.12. 21:39:35
miki78 2010.02.12. 21:41:52
Scofi 2010.02.12. 21:42:41
A szlovének ebből szerintem jelentős hasznot fognak húzni ha nem idén de éveken bellül biztos.
A mecsről csak annyit a Volán még nem is vette komolyan, a sebesség is csak néha súrolta az EBEL alsó határát, a fizikai hokiról nem is beszélve.
miki78 2010.02.12. 21:42:46
fekete8 2010.02.12. 21:44:41
emlékező 2010.02.12. 21:46:14
A 3. harmad 15. percétől Rajnát lehívták és csak bedobáskor jött fel pillanatokra. Így esett a válogatott 3. és 4. gólja üres kapura.
Nem tudom, mit lehet leszűrni a mai meccsből, hiszen a válogatottnál csak pillanatokra volt a korong.
miki78 2010.02.12. 21:47:47
Scofi 2010.02.12. 21:49:34
A tehetségek nevelése nem ér véget 17-18 éves korban, fontos a további fejlődés is ami az állóvizben nehéz.
De persze legyszerűsítheted oda is hogy Fehérvár nem nevel csak igazol, de ez nem igaz!!
Csak egy a baj ill 3 dolog: pénz,pénz,pénz...
miki78 2010.02.12. 21:52:00
advocatusdiaboli 2010.02.12. 21:53:20
OliBLOOD 2010.02.12. 21:54:12
Lefordítva a válogatott első 2,5 sora légiósokkal megerősítve megverte a válogatott 3-4-5. sorát. Ugye ez nem meglepő.
Lehet elemezgetni a statisztikáklat, de ami nekem feltűnt a Volán fiatal sora nem szerzett pontott a válogatott ellen (és halkan mert ez már tényleg csak érdekesség, hogy 1 Volán gól volt, amelyiknél nem volt légiós pontszerző)
miki78 2010.02.12. 21:59:20
A válogatott szempontjából nagyon aggasztó, hogy nincsenek védőink. A Volán az EBEL 2. feléhez tartozó csapat (tehát nem élcsapat) és itt is csak 3 magyar védő van. Igaza volt Ocskaynak, hogy sajnos nincs magyar védő rajtuk kivűl, akik az EBEL keretbe beférnének. Ez ma tökéletesen bebizonyosodott. ÉS ezt most nem a Volán szemszögéből, hanem Ljubljana szemszögéből és a jövő szemszögéből tartom problémának..
Licsimi 2010.02.12. 22:00:31
Okfejtésed azért nem jó a fiatal sor esetében, mert nem szereztek pontot, de nagyon jók voltak és a válogatottnak nem nagyon volt momentuma ellenük.
miki78 2010.02.12. 22:02:42
qx92 2010.02.12. 22:05:06
egy masik opcio szerintem , hogy hathatos szovetsegi segitseggel (szponzorok keresesere gondoltam) valahogy elinditani egy masodik EBEL csapatott ahol nem volna akkora eredmeny kenyszer es tobb fiatalnak tudnanak lehetoseget biztositani a fejlodesre
nekem sajnos nincs otletem hogy lehetne hirtelen a MOL liga szinvonalat radikalisan emelni ami komoly fejlodest hozna
Raon 2010.02.12. 22:05:30
> de ami nekem feltűnt a Volán fiatal sora nem szerzett pontott a válogatott ellen
Ezt neki még tanulniuk kell, sokszor hiába csinálják meg a tuti helyzeteket, a befejezés nem elég hatékony. Ha olyan gólerősek lesznek, mint pl. az újvárosi tehetségek a MOL ligában/a magyar bajnokságban, akkor meg belőlük lehet a Volán színmagyar húzósora - EBEL szinten. Sajnos az esélyesebb, hogy el fogják vinni őket, de a magyar jégkorong szempontjából ez csak még jobb lehet.
Spigott 2010.02.12. 22:05:51
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.02.12. 22:07:04
qx92 2010.02.12. 22:08:05
Licsimi 2010.02.12. 22:11:52
Hetényi nem volt jó, de ne feledd, hogy nem volt előtte védelem. Ilyen helyzetbe hozták, úgy láttam egyáltalán nem tetszett neki...
Kerusz megfogalmazta a tutit: "Másik szint, de a szar és a másik szint között nagy a különbség"
Remélem az újvárosi fiatalokat meg gondolkodásra készteti a mai eredmény!
kerusz 2010.02.12. 22:14:40
Spigott 2010.02.12. 22:15:04
pokerface (törölt) 2010.02.12. 22:15:08
Az egyik tv csatornán a ma éjszaka kezdődő olimpiáról volt egy műsor, ahol bemutatták a magyar indulókat.
Akkor kaptam fel a fejem, amikor a műkorcsolya párosunk férfi tagjáról beszéltek. A magyar állampolgárságot nem régen kapta meg, talán orosz nemzetiségű a srác, Amerikában tanult és most itt él Magyarországon. Magyarul éppen csak néhány szót beszél és éppen ezért ki is emelték illetve különösnek tartották, hogy ennek ellenére mégis megkapta az állampolgárságot, pedig még csak magyar felmenőkkel sem rendelkezik... Akkor hogy is van ez? Ilyen óriási különbség volna a két sportág hazai sportdiplomáciája mellett? Vagy ennyire nem ismerik el a hoki hazai fejlődését és eredményeit? Vagy ha a fiúk kijutnak az olimpiára, akkor "ingyen" osztogatták volna a magyar állampolgárságot?
ekj 2010.02.12. 22:15:59
Rock me Amadeus 2010.02.12. 22:17:03
logikailag a "ha és akkor" nem fordítható meg, tehát ha A megveri B-t, és B megveri C-t, attól még C nem feltétlenül kap ki az A-tól.
Pl. az UTE verte a HC-t idegenben büntetőkkel, a HC meg ugye megverte a Volánt, de attól még az UTE csak egyszer verte meg tavaly a Volánt az 5 meccsből.
+Vlado, Hüfi és Borbás nem is játszott ma az UTE-ban.
kerusz 2010.02.12. 22:17:47
kerusz 2010.02.12. 22:20:33
miki78 2010.02.12. 22:22:02
OliBLOOD 2010.02.12. 22:22:50
Egyes sportágakrá más-más szabály vonatkozik.
kerusz 2010.02.12. 22:27:16
Tsoresz 2010.02.12. 22:30:56
miki78 2010.02.12. 22:33:54
pokerface (törölt) 2010.02.12. 22:35:45
kerusz 2010.02.12. 22:38:25
A szlovénok epszilon sugarú környezetükből összeszedtek egy tízcsapatos ligát, ez ma Magyarországon nemigen menne.
miki78 2010.02.12. 22:41:30
Már csak azért is remélem, mert én nem látom a fejlődés lehetőségét a jelenlegi keretek között...
pokerface (törölt) 2010.02.12. 22:41:45
Miskolcifan 2010.02.12. 22:45:43
Adott Horváth,Tokaji,Jobb,Szélig,Ennaffati,Svasznek hetediknek meg vmelyik fiatal.Hogy mi lesz,ha Tokajiék visszavonulnak az szép kérdés...Majd jön Gőz Balu :D
kerusz 2010.02.12. 22:46:36
Spigott 2010.02.12. 22:46:40
Miskolcifan 2010.02.12. 22:48:40
nazgul 2010.02.12. 22:50:24
miki78 2010.02.12. 22:51:11
Rumcájsz 2010.02.12. 22:51:59
Más sportágakban más a szabály a honosítással kapcsolatban.
Ha jól tudom úgy történt a dolog, hogy az amerikai szövetségnek hozzá kellett járulni ahhoz, hogy Maxim magyar szinekben versenyezzen. Ezt mintegy 50.000 dollárért meg is tették.
Az olimpiai induláshoz pedig meg kellett kapni az állampolgárságot, amit nem kis sportpolitikai és egyéb nyomás hatására kapott meg Sólyom Köztársasági Elnök Úrtól az utolsó pillanatokban.
A hokiban ez nem lehetséges. Minimum két évet kell játszani az adott ország bajnokságában és addig nem is szerepelhet más válogatottban. Legalább is ha jól tudom. Persze kell az állampolgárság is.
miki78 2010.02.12. 22:52:20
Lazlee 2010.02.12. 22:52:41
@miki78: egy nyár alatt elérnénk a volán szintjét bár csak mert a volán gyengülne 5-10 játékossal. :P
örüljünk az egyetlen EBEL csapatnak is....
(egyébként én félve várom a jövő évet, ezen az idei PO szereplés se változtat...)
kerusz 2010.02.12. 22:57:58
A meccsszámmal nem lesz nagy baj. Idén eddig az Újpest pl. itt tart:
Mol alapszakasz: 24
Konti kupa: 3
MK selejtező: 3
MK döntő: 2
Mol döntő: 2
OB I. középszakasz: 16
play-off nélkül tehát meglesz az 50. Tavaly a Dab és az UTE annyi meccset játszott, mint a Volán.
Sokkal fontosabb, hogy a minőség emelkedjen. Tavaly voltak igazán minőségi játékosok a Mol Ligában, idén sajna kevesebb van.
miki78 2010.02.12. 23:01:32
A minőségen is meg a meccsszámon is emelni kell, ezzel egyetértünk. Vicc, hogy decemberben alig volt meccse pl. az Újvárosnak.
Amúgy ezeket az MK meccseket nem hasonlítanám a bajnokikhoz, de lehet, hogy rosszul látom. Ha van 10 csapat, akkor az EBEL-hez hasonlóan lehet 54 meccs.
nazgul 2010.02.12. 23:01:43
Rumcájsz 2010.02.12. 23:07:05
Előbb hoztak külföldi játékosokat, akik miatt nem jutott hely a fiataloknak a magyar élcsapatokban.
Így nem tudtak fejlődni, ezért elkezdték honosítani a külföldieket. Ma a férfi válogatottba nem tudnak összeszedni 12 épkézláb magyar játékost. Az eredményt mindenki tudja.
A nőknél is ez a folyamat, csak ott még le vannak maradva egy ütemmel. A külföldiek már kiszorították a magyar fiatalokat a csapatokból (lásd Győr). Majd ott is jön a honosítás.
A hokiban inkább adjunk lehetőséget a magyar fiataloknak. Még ha pár évig savanyú is lesz a szőlő.
Bpstars 2010.02.12. 23:07:14
Az élelmesebbek meg azért mentek, hogy bebizonyítsák Csics bának, lehet rá számítani a Volánban. Ma így épül fel a magyar hoki. Hogy ezzel élt-e valaki azt nem tudom.
De Csicsó bá korábbi nyilatkozatára visszatérve, miszerint az Ebel- indulást a magyar hoki érdekében vállalta be, lassan elkezdhetne gondolkozni, milyen védőt nevel ki, mert jelenleg az egyetlen komoly fejlődési lehetőség a védőinknek, ha az Ebel-keretben vannak. És jelen esetben engem az sem érdekelne, hogy minőségi visszalépés lenne a légiósokhoz képest,de valamit csinálni kell...
Miskolcifan 2010.02.12. 23:08:12
Miskolcifan 2010.02.12. 23:09:01
Bpstars 2010.02.12. 23:10:04
Rumcájsz 2010.02.12. 23:16:19
Rumcájsz 2010.02.12. 23:20:58
Én már annak is örülök, hogy viszonylag kiegyensúlyozott lett a mezőny. Szép lassan azért kellenek új csapatok is, de ha hírtelen lesz sok csapat, akkor higulni fog a mezőny és az pedig a szinvonalnak nem tesz jót.
Haladjunk csak lépésről-lépésre, mint ahogy eddig és legyünk türelmesek.
Az biztató, hogy rengeteg gyerek jár hokizni.
gogosz 2010.02.12. 23:38:30
gogosz 2010.02.12. 23:56:28
qx92 2010.02.13. 00:21:02
szoval neked mi a konkret elgondolasod arrol,hogy hogyan lehetne novelni a liga szinvonalat
defó 2010.02.13. 00:38:22
ZoTYA 2010.02.13. 00:56:33
2010.02.13. 01:14:12
pokerface (törölt) 2010.02.13. 01:14:17
2010.02.13. 01:19:13
2010.02.13. 01:27:11
A MOL ligát magyar bajnoksággá kellene minősíteni és az erdélyi cspatoknak ebben kellene játszani, így az ottaniak lehetőségei is megnőnék az EBEL szereplésre és a magyar válogatottság elérésére.
Széles erős hokibázis alapjai lennének ezek.
qx92 2010.02.13. 02:20:22
uj csapatott pesten letre hozni igazan eselyes szerintem ha pedig lenne EBEL pesten akkor az UTE FTC es Stars meccsekre csak nehany torzs szurkolo ha pedig valami egyesitett pesti csapatra gondoltal azzal az a gond ,hogy egyik szurkolo tabor sem tartana a magaenak
de valamifele megoldas kell ,hogy legyen csak az nem biztos ,hogy a kluberdekeknek megfelel es a jelen anyagi korulmenyek kozott minden klub a tulelesert kuzd sajnos
Harczi 2010.02.13. 03:10:12
Nagyon úgy néz ki, hogy a fennmaradó 2 helyre kalapból kell kihúzni a neveket.
Ezek után elgondolkoztató, hogy Ocskay Gábor miért volt két éven keresztül meghurcolva mert a Volánt az EBEL-ben versenyeztette?
A mai meccsen a válogatott lőtt egy gólt a Tommi kalandozásából, egyet Pedró Rajnának és kettőt üres kapuba. Ez a látottak alapján sajnos több mint osztálynyi különbség.
Gabberboy 2010.02.13. 04:59:26
Licsimi 2010.02.13. 06:18:15
Lehet itt beszélni teljes fiatalításról, meg hogy minden újvárosi és újpesti, starsos, volános fiatal válogatott szintű, de a realitás megmutatkozott a Pannon kupán, amikor a Szlovén "c" válogatott vert meg bennünket, meg tegnap is.
Reálisan a 3-4. sorba kereshet Sator 2-3 embert.
Pl. Spigott-ot nem lehet vádolni Újváros ellenességgel, de Ő miért tudta kiolvasni a mondandom lényegét???
Potty82 2010.02.13. 07:37:15
Még egy EBEL csapat indításán kár is gondolkozni, mert csak beleér a kezetek a bilibe. Még ha sikerülne is összeszedni a pénzt, amit erősen kétlek akkor sem fogadnák be az osztrákok. Előbb lesz ott bármely más oberligás labanc csapat, mint hogy egy újabb magyar egység. SAJNOS!
terminatrix 2010.02.13. 08:01:28
A HC tavaly megverte a Volánt Csíkban ez azt jelenti, hogy a román válogatott tavaly jobb volt mint a magyar?
CsakAVolan! 2010.02.13. 08:13:16
bakker81 2010.02.13. 09:02:14
Ezt szerintem csak a düh,mondatja veled.
Lehet,hogy gólt nem ütöttek, de bizony sokszor volt ,hogy az ellenük éppen játszó sor nem tudott kijönni a saját harmadából.
Én azért nem vagyok annyira elkenődve a dújv.fiatalokkal kapcsolatban. Pozsgai T.-t például határozottan eltudnám képzelni egy idősebb bekkel ,mit alkotna.Azari is ,és Magosi is nagyon jól hajtott.
Itt senki nem nézi ,hogy ki,milyen sorban játszott ez a három gyerek.Mert szerintem ,de ez csak az én véleményem a két meccs alapján ez a 3 név merülhet fel.
Írom ezt azon alapon,hogy PL: Vaszjunyin míg első soros volt ,addig ugye könnyen ment a gól lövés. Akár Feketére is írhatnám.
Kíváncsi leszek természetesen ,hogy döntenek az edzők.
A válogatott többi tagjának pedig igen is jelzés értékűnek kell legyen,milyen szinten kell ,korizni,védekezni.
peterszky 2010.02.13. 09:10:48
OliBLOOD 2010.02.13. 09:41:35
Ezek után ne írjuk már le a MOL ligát, mert ha ez szétesik, akkor lesz igazán sötét a jövő...
bonsay 2010.02.13. 09:43:23
És hol fér el 7-8 ezer ember?Aréna kilőve mert jeget nem lehet 2-3 nap alatt csinálni, a többi csarnok /2db/ pesten meg 2000 körüli.
SzDaniel 2010.02.13. 09:51:41
A szloven csapatok meg kb belerokkantak anyagilag az ebelbe. Az h a mogotte levo szloven bajnoksag hogy all szintben a mol ligahoz kepest meg szinten jo kerdes, nem sok osszehasonlitasi alapom van.
csatoimi 2010.02.13. 10:02:35
exL:1 2010.02.13. 10:06:49
eszel59 2010.02.13. 10:12:10
HAJRÁ MACIK!!!
bakker81 2010.02.13. 10:19:22
Ugyan ,hogy játszhatnának kompplett sorok a Mol-ból,ha nem a Komplett sor válogatott színtű.
Az mégnagyobb vereség lett volna!
Szerintem azok lettek behívva,akiket az edzőjük erre alkalmasnak,talált.Ilyen azért még nem volt ,hogy ennyi fiatalnak-"öregnek" megadatott a megmérettetés lehetősége.
Tisztán látszott ,mi a helyzet.
Csato Iminek a gondolat menetével tudok azonosulni!!!
kerusz 2010.02.13. 10:26:13
kerusz 2010.02.13. 10:26:52
gogosz 2010.02.13. 10:29:16
qx92 2010.02.13. 10:33:09
bakker81 2010.02.13. 10:33:36
Nyílván ezen a szövetség is elfog gondolkodni,hogy behívják mégegyszer.
Van helyette fiatalabb,ügyesebb.(Rajna Miki)
Én még mindig megkérdezném Láda Balázs véleményét,hogy örült -e annak ,hogy harmadik ,negyedik körben felmerült a neve egyáltalán.
Harczi 2010.02.13. 10:33:37
kerusz 2010.02.13. 10:33:49
qx92 2010.02.13. 10:36:08
kerusz 2010.02.13. 10:36:20
Harczi 2010.02.13. 10:37:50
exL:1 2010.02.13. 10:39:40
bakker81 2010.02.13. 10:54:41
Kb.egyformán gondolkodunk,ezért vettem bele a két csatárt.Nem többet. Kettő szélsőről van szó,ha már csatárokról beszélünk.(Magó,Azari)
Ennyi! Nincs több. Sem gyorsaság,sem gondolkodásban nem veszik fel a versenyt,a volánosokkal.
ÉÉÉS MOST JÖN AMINEK JÖNNIE KELL!:))
Lehet ezt RÓZSASZÍN szemüvegen keresztűl nézni,de a jelenlegi helyzet ez!:))
Véletlenül meghallottam ,városotokban nagyra becsült szakírótok véleményezését a látottak alapján.Idézem:"gyerekek ,most mi a f@t írjak a hírlapban?Jelenleg Dunaújvárosban nincs válogatott játékos.Azt mégsem írhatom ,hogy van,mert hazudnék"
kerusz 2010.02.13. 10:55:27
A magyar hoki sokkal nagyobb annál, hogy horvát vagy litván módra egyetlen csapat komoly versenyeztetése fejlődést jelenthessen, ahhoz meg túl kicsi, hogy komoly károk nélkül túlélje, ha még egy csapatot kivesznek a bajnokságból. Ergo nem marad más hátra, mint fokozatosan és türelemmel fejleszteni a hazai bajnokságot. A Mol Liga első két éve megmutatta, hogy ez egy nagyon jó lépés volt a helyes irányba. Aki pedig látta a HC történetét (bocs, csatóimi), az megérthette, hogy fokozatos építkezés és sok idő szükséges ahhoz, hogy szerves fejlődéssel alakuljon ki minőségi jégkorong. Lehet jó csapatot csinálni egy vagy két szezonra, az még nekem is menne, ha utána becsukhatom a boltot, de az nem vezet sehová. Hosszú távra kell jó csapatot csinálni.
Lehet itt pánikolni meg türelmetlenkedni, és vészforgatókönyveket találni, de az nem vezet sehová. Vannak jó játékosok, akik külföldön fejlődnek, akik révén a magyar hoki stabilan divízió 1 teteje-A csoport vége szinten lesz/lehet hosszú időn át. Ennél többet egy 6 csapatos országból nemigen lehet kihozni. Nézd meg, hogy az A-csoportos országokban milyen a játékosállomány a magyarhoz képest.
Sok játékos közül válogatva lehet majd egyszer egy stabilan erős válogatottat összehozni, nálunk a sok játékos majd 6...7 év múlva érkezik el. A feladat ez kell legyen, hogy ezek közül minél többet a jégkorongban tartsunk, például azzal, hogy megmarad a juniorbajnokság, például azzal, hogy az OB I/B-ben normális bajnokság jön össze, ahol farmcsapatok is játszhatnak, például azzal, hogy ahol felnőnek majd a gyerekek, ott elindítanak egy felnőtt csapatot, stb.
exL:1 2010.02.13. 11:01:49
SC4ever 2010.02.13. 11:04:29
SC4ever 2010.02.13. 11:06:14
Harczi 2010.02.13. 11:06:40
gogosz 2010.02.13. 11:07:59
exL:1 2010.02.13. 11:17:50
bonsay 2010.02.13. 11:18:33
Én is jó ötletnek tartanám a Pesti EBEL csapatott, és kötelezővé tenném itthon a farm csapat inditását a Volán és a Pesti csapat számára is. Ezzel növelnék az itthoni létszámot, és rengeteg fiatal kaphatna játék lehetöséget.Pl a Stars-nál ha erdményre törekszenek /mint most/ a fiatalok kiszorulnak, ha meg a fiatalokra koncentrálnak akkor a szponzor távozik.A másik ötletem olcsobb lenne, de egy kicsit merészebb. Közös Pesti csapat inditása az EBEL-ben.A három pesti csapat egy egy sorral képviselné magát.Természetesen bevenném az Újvárosiakat is.Késöbb a macikat is.
kerusz 2010.02.13. 11:21:01
sziszi_15 2010.02.13. 11:34:25
Így simán el lehetne viselni még egy Ebel csapatot.
gogosz 2010.02.13. 11:36:20
Thomas_AV 2010.02.13. 11:36:53
legközelebb a Rolba helyett egy hatttalmas John Deere 8030 szériájú traktort látnék!!
mi lehetett a bibi a jéggel?
Harczi 2010.02.13. 11:40:22
A másik kérdés, hogy az osztrákok mikor fogadnának be és milyen feltételekkel egy újabb magyar csapatot. Sajnos az induló évben is rengeteg pénz kell.
bonsay 2010.02.13. 11:48:42
Ezért írtam, hogy merész.Viszont a szponzorálást úgy csinálnám hogy a csapatoknak kéne beszálni egyenlő arányban.Tudom én is hogy kivitelezhetetlen........
gogosz 2010.02.13. 11:52:12
Video Tóni 2010.02.13. 11:58:42
thepiratebay.org/torrent/5359591
kerusz 2010.02.13. 12:03:26
Ráadásul attól, hogy hozunk még csapatot Szlovéniából, nem lesz több magyar csapat és játékos, nekünk pedig az kell.
kerusz 2010.02.13. 12:09:58
gogosz 2010.02.13. 12:19:07
Raon 2010.02.13. 12:29:06
Pedig ez a nagy büdös helyzet.
Másik magyar csapat az EBEL-ben két éven belül - esélytelen.
Plusz három erős magyar csapat a magyar bajnokságban két éven belül - majdhogynem esélytelen (de azért hajrá Miskolc, hajrá Debrecen, hajrá többiek).
Több pénz a magyar hokiba erősebb légiósokhoz - egyelőre esélytelen.
Erősebb csapatokkal erősebb bajnokság - esélytelen. A szlovének mi a fenét utazzanak ennyit (annyival amúgy meg nem is jobbak). A horvát, szerb sajnos nem erősebb. Akik jöhetnek Erdélyből, itt vannak. A szlovákok SOHA nem fognak nekünk így segíteni. Ausztria másod-harmadvonal messze van. A kör bezárult!
Szóval az van, hogy álmodozni lehet (sőt, kell is), meg persze hogy a magyar hokinak sokat számítana, ha lenne még egy EBEL magyar csapatunk úgy, hogy az itthoni bajnokság sem omlik össze - de ez egyelőre ESÉLYTELEN, emberek.
Abból kellene építekezni, amink van!
Azért ne feledjük, Csicsó-Palkó-Godó-Tokaji-Szélig, stb - ők csak kinevelődtek a jelenleginél sokkal rosszabb helyzetben is! Ne akarjuk már a jelenlegi húsz-huszonkétéves tehetségeinket hozzájuk mérni, ennyi idősen ők sem voltak akkora sztárok!
Kell egy sokkal jobban megszervezett bajnokság. Heti három meccs, egy szezonon keresztül - az már terhelés. A mai magyarországi játékosoknak meg el kell fogadni, hogy két lehetőségük van. Vagy eligazolnak jobb csapatba (Volán vagy külföld), vagy megpróbálnak élni azzal a kevés lehetőséggel, ami adódik. Biztos marha nehéz lehet pl. az újvárosi fiataloknak feldolgozni, hogy pár hónapos szárnyalást sikerült elrontaniuk két meccsen a Mol-liga döntőben - de éppen ez az, amit meg kell tanulniuk. A tehetség önmagában nem elég garancia a sikerre! Ezt azért az aranygeneráció tagjai nagyon is jól tudják - nem véletlenül mondták a mai fiataloknak, hogy még több kell, még több kell, mi ennél többet tettünk annak idején, fiúk!
Én tartok attól, hogy sokan azért döbbentek meg ezen az eredményen, mert azt hitték, hogy az idei MOL liga színvonala a vártnál jobb lett (ez végül is tény, sokan temették már a kiírásnál, de ehhez képest egész jókat küzdenek ott a csapatok), így logikus volt a feltételezés, hogy az ott játszó játékosok előrébb tartanak pl. a Volánhoz képest. Hát nem. Egyrészt a Volán is fejlődött, nem keveset, másrészt itt van a jelzés, hogy a Mol ligásoktól ennél több kell. Ezen kell dolgozni, ezen kell segíteni.
Valahogy ki kell bekkelni az elkövetkezendő pár évet, amíg nem adódik jobb alkalom a magyar hoki fejlődéséhez. Mert abban biztos vagyok, hogy ez az alkalom el fog jönni, csak nagyon keményen meg kell dolgozni érte!
Hajrá Magyarok!
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
sziszi_15 2010.02.13. 12:29:27
bonsay 2010.02.13. 12:32:00
Szerintem a junior bajnokság mellet simán elférne a ob-1 a fiataloknak.Négy hazi csapat van a junior bajnokságban....../nem sok/ Serdülösök meg besegithetnek az ifi bajnokságba.Még azt is lehet, hogy a junior tart ameddig a Mol-liga és a farm csapatok az OB-1-be csatlakoznak.Új csapatok nem nagyon várhatoak itthonról.Zalaegerszegen még hosszú idő mig felnőtté válnak a mai gyerekek, és a város még a csarnok fentartásával is évek óta küzd.Kaposvár szerintem még messzebb van ettől a lehetöségtől.Szlovákok évek óta betartanak nekünk onnan sem várható plusz csapat.
kerusz 2010.02.13. 12:38:39
Mindkettőnek megvan a maga helye és szerepe. Ha olyanok, akik szökőévenként egy ilyen meccsen szembesülnek a Mol Ligával, elkezdik fikázni, attól jobb nem lesz senkinek. A komplett válogatott (akiket most Volán-mezben láttunk) három évvel ezelőttig a Mol Ligánál gyengébb bajnokságban játszva vált azzá, aki.
Nyilván nagyon hiányzik ez a 15 Volán-mezben látott játékos a magyar bajnokságból, de szerintem pl. az OB I. idei középszakasza a heti 4 meccs terheléssel, a kiegyenlített csapatokkal igenis nagyon komoly alapot ad a fejlődésre. Azt azért nem kell elfeejteni, hogy szinte minden magyarországi Mol Ligás csapatban a húszas éveik elején járó játékosok a húzóemberek most. Szerintem ahhoz képest elég jó a kirakat, nem hiszem, hogy sokkal rosszabbak lennének, mint Palkovicsék ugyanennyi idősen, viszont sokkal többen vannak.
kerusz 2010.02.13. 12:56:47
sziszi_15 2010.02.13. 13:00:19
bandog 2010.02.13. 13:10:18
Akkor felteszem a már sokszor feszegetett kérdést,tényleg igazságos ha a Volán játszani fog az OB.1 rájátszásában?Amit szerintem lazán félgőzzel megnyer.
Én elégedett vagyok a válogatott szereplésével.az eredmények tükrözik a meccsenkénti ellenfelek tudását.
bonsay 2010.02.13. 13:16:22
kerusz 2010.02.13. 13:20:35
kerusz 2010.02.13. 13:21:39
Licsimi 2010.02.13. 13:23:47
"Mestermérleg, Ted Sator: A válogatottban most szerepet kapó játékosok kemény leckét kaptak arról, hogy hova is kell fejlődniük, ha ki szeretnék szorítani a nemzeti csapatból a stabil tagokat."
@bandog:
A Magyar Bajnok, mindig az aktuális legjobb Magyar Csapat legyen! Szerintem...
bonsay 2010.02.13. 13:29:39
sziszi_15 2010.02.13. 13:30:56
@bonsay: ha valaki nem tudta kiharcolni a felsőházba kerülést, az ne is igazoljon oda szerintem. Inkább úgy kéne összerakni a bajnokságot, hogy minél később váljanak szét a csapatok, az utolsó is játszon sokat az erősebbekkel.
bandog 2010.02.13. 13:31:05
A többi csapat meg kezdjen el gyeplabdázni.
bandog 2010.02.13. 13:33:06
Necces....
sziszi_15 2010.02.13. 13:39:12
kerusz 2010.02.13. 13:40:17
bonsay 2010.02.13. 13:50:36
Konkrétan a serdülőben az első három és az utolsó három között majdnem 20 gólos külömbség van meccsenként.Nekem ne mond, hogy egy gyengébb csapat abból tanul, hogy kell 20 gólt kapni.És a legjobbak se ettől lesznek jobbak, hogy 20 vagy 22 gólt ütnek.Azonos képességü csapatoknak kell egymással többet játszani.Mol liga is azért volt jó, mert nagyon hasonló képességü csapatok játszottak egymás ellen.
Ice cube 2010.02.13. 13:56:46
Szép lenne!
bandog 2010.02.13. 14:00:13
Belölem csak a lelkiismeret vagy a jóérzés hoz ki ilyen sületlenségeket. ;-)
miki78 2010.02.13. 14:01:19
Persze, nem kell elájulni az EBEL-től sem, de nekünk mégis ez most a csúcs. A MOL ligásoknak meg azon kell törniük magukat (játékosoknak és klubvezetőknek) a jégszövetség vezetőivel, hogy jobbak legyenek!
De azt se kell elképzelni senkinek a MOL-ban, hogy ő akkora játékos, hogy a Volánba beférne vmelyik légiós helyére, hogy majd az NHL draftolja meg ilyesmik.. Majd, ha lesz annyi meccsrutinja, ha lesz tapasztalata, felszed még pár kiló izomzatot és nem "hal" meg a 3. harmadra, akkor!
És végre mindenki, aki támadta Ocskayt az elmúlt években beláthatja, hogy a lehető legjobb döntése volt az EBEL-be menni.
Az OBI-ből viszont vissza kéne a Volánnak lépnie, most!
exL:1 2010.02.13. 14:05:52
rrichy 2010.02.13. 14:05:57
A volán meg elégé báránytürelműen tűrte a fiatalok test játék probálkozását.
Ebelbe tényleg jó ötlet még egy magyar csapat. Amit viszont nem tudom melyik csapat tudna megcsináln, h 1-1,5 millió eurós költségvetést teremtsen. 1 millió a beugró. mikor újvárosban hokizó ismerőseim meséli h 2-3 hónapja nincs bérezés. Jah és persze ez a keret ez csak a volán szintű csapathoz jó, a többi csapat ennek többszörösével rendelkezik. attól nem is beszélek, h az első 2 éveben a csapatnak nem csak a saját utazását, de az ellenfél utazását is neki kell fizetni. igy hogy 3.éves lett a volán igy tudott ebből a pénzből ilyen játékosokat hozni. Az amatör csapatok első osztályúvá tételéhez szintén csak 3 dolog kell: pénz, pénz és pénz. de a realitás szerintem hogy mostanában semmire nincs pénz, nemhogy sportra. :(((
FOREVER 19....:((
rrichy 2010.02.13. 14:06:56
bonsay 2010.02.13. 14:14:12
Valamit nem jól olvastál tölem.Farm csapatról beszélek az OB-1-ben a Volántól.Mielött bevezetnéd a kilencnapos hetet olassál figyelmesebben.......
miki78 2010.02.13. 14:14:14
A mai MOL ligások még nagyaon messze vannak attól, hogy Palkovicsokká, Ocskayakká vagy Ladányikká váljanak. Nekik is hosszú volt az út idáig és nem csak pénz kérdés volt.
A Volán fiataljai egy lépcsővel feljebb vannak pl. Azariéknák, mert egy jobb ligában és több meccset játszanak már 3 éve. A jobb liga persze pénz kérdés is, de nehogy azt gondold, hogy a Volánnak valaha is volt 1 mnillió euróra egyben...
bandog 2010.02.13. 14:20:15
A Volánnál a szponzorok zöme sztem az Ebel részvételt és eredményeket szponzorálja.
A többi ob.1-es mol ligás csapatnál a szponzorok az ezekben elérhető legjobb eredményt várják.
Ha itt nem teljesit jól a csapat a szponzor nem fizet tovább.Ergo azzal,hogy a Volán bármelyik másik csapat helyett lesz a magyar bajnok,csökkenti a többi csapat szonzorációját ezzel tovább neheziti a pénzhez kötött lehetőségek kihasználását.
Logokailag azt hiszem így elég érthető.
rrichy 2010.02.13. 14:24:09
A játékosok meg nem a pénztől lesznek jó játékosok, hanem attól, hogy kifizetik őket. Te sem szívesen járnál be melózni ha 3 hónapja ígéreteket kapsz.
Abban viszont egyet értünk, nagy a serdülöknél is a külömbség. volán - üröm ilyen 30-0. épp tegnap meccsen beszéltünk róla, h ilyen korban még nem lehetne ekkora külömbség....és van. szóval a probléma megoldására ki kell találni valamit.
miki78 2010.02.13. 14:25:29
Charta77 2010.02.13. 14:31:42
Tisztelet és kalapemelés id. Ocskay Gábornak ezért a hihetetlen munkájáért, amit először tudott szemmel láthatóan bemutatni a tegnapi meccsen. Sok Ocskay Gábort a magyar jégkorongnak!
Harczi 2010.02.13. 14:40:10
Egyébként meg mekkora öröm lenne a volán nélküli bajnoki címet ünnepelni, majd minden nyilatkozatban magyarázni, hogy igen végül is úgy lettem magyar bajnok, hogy a volánt nem engedték abban az évben indulni. Szerintem ez mindegyik játékosnak igencsak szörnyű érzés és válasz lenne. Csak saját magukat csapnák be, és ezt egyébként már ők is többször lenyilatkozták. Csak midig van tízből 2-3 szurkoló aki nem tud az orránál és saját kedvenc csapatánál tovább látni.
bonsay 2010.02.13. 14:40:18
Márpedig kell pénz, ráadásul nagyon sok.Egy kérdésem lenne hozzád.Palkovicsék honnan indultak?
Harczi 2010.02.13. 14:44:20
Licsimi 2010.02.13. 14:49:29
bandog 2010.02.13. 14:49:34
Szerintem bármelyik magyar csapatnak jól fog esni a döntöben minden mérkőzésen beleszaladni egy megalázó tizenegynehány gólos vereségbe,Igen,azt hiszem ebből lehet igazán tanulni.
qx92 2010.02.13. 14:52:04
de a tobbi pesti csapatot sem ertem az orszag legnagyobb varosaban nem talalnak szponzorokat ezt nem tudom elhinni
vagy a klub vezetok nem olyan elhivatottak mint id. Ocskay
@miki78: a penz mar csak azert is megoldas mert a sok penzbol sok jo edzo es sok jo legiost lehet hozni ami rovid tavon emelne a liga szinvonalat es azzal esetleg at lehetne hidalni ezt az 1-2 generacio hianyt
F.Márk 2010.02.13. 14:52:13
bonsay 2010.02.13. 14:54:15
Én is inkább egy szuper kupát látnék szívesebben.Más súlycsoportban van a Volán ez nem kérdéses, de nevetségesé teszi az OB-1 döntőjét.
Bokszban is azért vannak a súlyhatárok mert nem kérdéses ki nyerne egy lepkesúly és egy nehézsúly összecsapáson.Ha egy kicsit pikir akarok lenni akkor a Volánnak azért jó az OB-1, mert az EBEL-t úgysem nyerik akkor legyen már egy bajnoki aranyuk........
F.Márk 2010.02.13. 14:54:48
Licsimi 2010.02.13. 14:55:35
példa: Szerinted a DHL kapott már több rendelést, mert az UTE szponzora? Illetve pl. a Bericaptól több kupakot rendeltek, mert támogatja a Volánt?
F.Márk 2010.02.13. 14:57:10
kerusz 2010.02.13. 14:57:34
Harczi 2010.02.13. 14:58:41
bandog 2010.02.13. 15:00:03
Ha hiszed ha nem én ugyanúgy remélem,hogy sikerül a Volánnak amit eltervezett.Emelem kalapom Csicsó bá munkássága előtt.
De ez ne menjen a bajnokságot végigjátszó többi csapat rovására.
Ha igazán szinvonalas meccset akarok nézni akkor nem az Ebel,hanem a KHL vagy NHL meccseit nézem.
Erről meg ennyit.
kerusz 2010.02.13. 15:02:07
F.Márk 2010.02.13. 15:04:13
bandog 2010.02.13. 15:06:12
Nem eröltetem,de hátha betör a tudatotokba,értékelem és becsülöm a Volán teljesitményét.
Az Ebel-ben.
Licsimi 2010.02.13. 15:07:28
F.Márk 2010.02.13. 15:12:02
bonsay 2010.02.13. 15:13:10
Miaz a nemzetközi mérce?Nem kötekedésből de az EBEL nem egy nemzetközi mérce.Nekünk még távoli de a csúcstól még az EBEL is messze van.Kézilabda OK!
F.Márk 2010.02.13. 15:14:52
kerusz 2010.02.13. 15:15:48
bandog 2010.02.13. 15:18:09
Méghogy egy osztrák liga nem nemzetközi???
kerusz 2010.02.13. 15:18:21
bonsay 2010.02.13. 15:19:36
Honnan veszed, hogy horvátoknál vagy a szlovénoknál mindenki örül ezért a helyzetért???
bandog 2010.02.13. 15:19:44
F.Márk 2010.02.13. 15:22:56
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2010.02.13. 15:24:40
bandog 2010.02.13. 15:25:03
És igazad van,élőben korrektebb egy eszmecsere.
bonsay 2010.02.13. 15:26:28
Nemzetközinek nemzetközi, de ne álltasd már magad,hogy ez a csúcs!Még europában sem.
bandog 2010.02.13. 15:27:09
bandog 2010.02.13. 15:28:20
kerusz 2010.02.13. 15:28:36
bonsay 2010.02.13. 15:28:58
Ez érdekes, én véletlenül Fehérváron születtem, de a nagyfalúban lakom.
F.Márk 2010.02.13. 15:29:01
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.13. 15:29:29
F.Márk 2010.02.13. 15:29:57
bonsay 2010.02.13. 15:30:57
Értem a viccet csak nem szeretem......DDD
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.13. 15:31:02
F.Márk 2010.02.13. 15:31:12
bandog 2010.02.13. 15:31:24
A gyengébbek kedvéért majd zárójelezem(viccelek) vagy (komolyan gondolom).
:DD
bandog 2010.02.13. 15:32:17
Értettem :)
F.Márk 2010.02.13. 15:32:50
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.13. 15:33:04
forestjr 2010.02.13. 15:33:06
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.13. 15:34:26
kerusz 2010.02.13. 15:36:21
F.Márk 2010.02.13. 15:36:22
F.Márk 2010.02.13. 15:37:05
Dreamliner25 2010.02.13. 15:37:41
forestjr 2010.02.13. 15:38:10
F.Márk 2010.02.13. 15:38:59
bonsay 2010.02.13. 15:39:09
exL:1 2010.02.13. 15:40:59
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.13. 15:47:36
@F.Márk: Hadd kössek már beléd, csak hogy ki ne jöjjek a gyakorlatból... :P
@Dreamliner25: ????? Téged meg mi ért???? Írtam én olyat bármikor is, hogy mindenkinek kötelező jelleggel Fehérvárra kell meccsre járni akár Nyíregyházáról is??? :O Amúgy, ha kíváncsi vagy rá, akkor igen sokat jártam én Győrből Fehérvárra 1-1 meccs kedvéért (mielőtt megjegyeznéd, tudom, hogy közelebb van, mint Nyíregyháza :D) Mellesleg senki fejét nem ütöm, nem szokásom :)
@exL:1: De, Velencén lakom. :)
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.13. 15:48:31
Dukla Trenčín 2010.02.13. 15:56:04
exL:1 2010.02.13. 16:01:34
kerusz 2010.02.13. 16:27:06
Egy hokicsapat nem terem a semmiből, mondjuk a jégpálya elkészültétől számítva 10-15 év kell egy tisztességes felnőtt csapathoz (ha nem másoktól nyúlnak le játékosokat). Mondjuk 10 év múlva lehet, hogy lesz már 6 másik csapat is a mostani 6-hoz.
miki78 2010.02.13. 16:35:43
A román témával kapcsolatban: szerintem nem tanulni akarunk tőlük, hanem azzal a 3-4 csapattal erősíteni a MOL ligát, ami ott van.
szereda 2010.02.13. 16:38:59
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.13. 16:47:35
bonsay 2010.02.13. 16:50:57
kgonzo 2010.02.13. 17:01:44
Szerintem a szlovák extraligások, vagy akár a KHL-esek, hogy az NHL-esekről ne is beszéljünk ugyanezt gondolják az EBEL-ről. Gondolom Neked is szarul esne,ha támogatnám őket.
Egyszóval ne sértegess itt bennünket, csak azért mert anyagilag nekünk nem egészen megy úgy mint Nektek. Mi nagyon szorítunk a sikereitekért, de azért illetlenség lenézni a gyengébbeket, vagy akik, most gyengébbnek tűnnek! :)
bakker81 2010.02.13. 17:06:38
Mondjuk nem tudom tudnál -e ilyen jó kis tanácsokat írni,ha annak idején,nem csatolják el tőlünk ezt a földet?
Mint ahogy Kerusz írja, hokicsapat nem terem a semmiből,egy nem létező ország viszont igen.
Segítettek a szlovákok ,a dunaújvárosi példát idelehetne tenni!( Nagy Vladó Munkássága)
Szerencse,hogy jött ez a GP és a romokban ,heverő teheneket,elkezdte visszabikásítani.:))
Persze ezt mindenki tudja,hogy több csapat kell és jobban lehet válogatni.
Nem akar itt senki Román hokit tanulni,de ha lehet választani,Kercsó vagy Vladó én az előzőre tenném a voksom,igaz ő is magyar. Kóger vagy Kapusta ,akkor ismét csak az első embert választanám.
Persze biztos,hogy vannak ezeknél .sokkal jobb szakemberek csak ők épp nem a mi utánpótlásunkat erősítik,nem jönnek ide.
exL:1 2010.02.13. 17:11:30
csillagok 2010.02.13. 17:12:22
bakker81 2010.02.13. 17:24:06
A Kis Vladó munkásságát is mint utánpótlás nevelő,jellemzi a mostani helyzet dunaújvárosban.
A sok korrupt Szlovákról már nem is beszélek akik adták vették egymás közt a meccseket.
Akkor inkább tényleg jöjjenek a Székelyek,Románok,Horvátok,Slovének.....
kerusz 2010.02.13. 17:24:36
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.13. 17:31:43
bakker81 2010.02.13. 17:37:16
Viszont én éreztem benne egy kis élt.
Nincs bajnokságunk?Nekünk azért ebből a nincs bajnokságból sikerült egy lépést előrébb menni.
Nyílván ,ha Zalaegerszeg,Debrecen,stb csapatok is belépnek akkor valószínű már elmondható lesz ,hogy van.Nyílván akkor fognak a szülők gyereket ,hozni a pályára,ha népszerűbb lessz a jégkorong,vagy lesznek olyan edzők akik elmennek az iskolákba,és összeszedik a gyerekeket.
krumplee 2010.02.13. 17:38:41
Dukla Trenčín 2010.02.13. 17:47:33
kerusz 2010.02.13. 17:54:03
kerusz 2010.02.13. 17:57:15
bakker81 2010.02.13. 18:12:13
Rosszul fogalmaztam az egészet vedd úgy!
Akkor így írom. Egy Cseh indítattásal a háttérben,meglévő pályákkal,kitanult szakember gárdával,több évtizedre visszatekintő múlttal,le lehet ezt írni.
Viszont mi még gyerekcipőben toporgunk jégkorongban.Nekünk a pályákat még csak most építették.Igazi utánpótlás edző az első Kercsó volt.20 év telt el ,hogy léptünk egy kicsit.Ami ,ha belegondolsz(népszerűség,pályák)Mégiscsak nagy lépés.Próbáltuk a Szlovák vonalat ,nem igazán jött be. Valahogy csak népszerűsíteni kell nálunk is,ha másképp nem megy,hát azzal,hogy akik ideakarnak jönni a bajnokságba,fogadjuk őket.Ha erre vevő a TV és ezáltal lesz népszerűbb a jégkorong ,hát legyen.
Nem gondolom ,hogy magyar csapat Extraligában akarna játszani.Azért viszont azt igen,hogy a másodosztályba egy Dunaújváros elférne.
Amennyiben ezt is adja a TV,már megint a jégkorong győzött .Ad EBEL-T,ad MOLT,ad Szlovákot,az azért már nem olyan rossz reklám a sportnak.
bakker81 2010.02.13. 18:31:19
Nem tudom mire gondolsz! Én arra emlékszem,hogy idősebb Azarinak megfordult a fejében egy Szlovák első osztály. Nem extraliga.
Tudás alapján ,no meg ezzel a Gp edzővel ,miért is ne lehetne.
Az is előrébb vinné a jégkorongot.
Az egyértelmű,hogy olyan utánpótlás bázisokat kellene létrehozni,mint a stárs.150 gyerek.Az azért nem rossz!Azért viszont ez az edzők feladata,hogy valahogy odadédelgesse a gyerekeket.
Fradi,
Újpest
stárs
Miskolc
Zalaegerszeg
Debrecen
Győr
Fehérvár
Azért mindenhol 150 gyerek,netán 200 jégkorongozna az már adna némi alapot a válogatottnak.
krumplee 2010.02.13. 18:40:18
Bocs az Off-ért.
OliBLOOD 2010.02.13. 18:43:11
3 hónapja fizetésképtelenség
szlovák elsőosztályú indulás id. Azari részéről
GP
kerusz 2010.02.13. 19:09:09
kerusz 2010.02.13. 19:09:47
fater64 2010.02.13. 19:28:14
csatoimi 2010.02.13. 19:35:36
bakker81 2010.02.13. 19:47:30
Nekem mindegy ,hogy hívják az edzőt,a lényeget olvasd.Jót tett a Dunaújvárosnak ,hogy ő van,Tőlem lehet Dzsípí,jp,Gp,Elírtam bocs!
Ezt amit az Imi ír már lesem mertem írni ,nehogy megdobáljanak "kővel".
Svájcban bizonyítottak.Kiss híja volt a Magyar győzelemnek.
Szerinted ,ha magyarországon lenne ,mondjuk 16 fedett pálya,amit építhettek volna nyugodtan aZ ötvenes,hatvanas években.Akkor is így állna a Magyar jégkorong?A Csehek elengedték a kezüket ,még utánna nyertek egy vébét,azóta leszálló ág.
csatoimi 2010.02.13. 19:54:59
Az igazsag az mindig faj, azert jar erte kodobalas. De neha csak le kell irjuk.
bakker81 2010.02.13. 20:05:57
A több létszám nyílván hozza magával asponzorációt is.Több apuka!Több polgár,jó módú,vagy akár nagyon jó módú szülőket.Akik nyilván megtesznek mindent a fiukért,ha tudják vállani a csapatért és adja isten a válogatottért.
Ezért gondolom azt,hogy megkell becsülni,Fektit,Kógert,Kercsót,és legalább ilyen kaliberű edzőket idehozni.
Tőlem lehet Szlovák,Svájci,Osztrák,Finn,de amikor idejön tudjon már valamit felmutatni.Mondjuk a szövetségünk határozza meg,hogy legalább 10 évet eltöltött kiemelkedő utánpótlás bajnokságba.Ilyen és Ilyen eredményei vannak.
Nem az ,hogy idejövök ,Szlovákiából mert ott jó a hoki és edző vagyok.
Akkor én holnaptól Lovas edző leszek Délafrikában,mert hát ugye a magyar az lovas nemzet.
bakker81 2010.02.13. 20:07:11
Dukla Trenčín 2010.02.13. 20:23:41
kerusz 2010.02.13. 20:28:48
bakker81 2010.02.13. 20:34:20
Igaz hogy csak fantáziált ,de erről amit én írtam.Nyilván azért ,mert emlékeztem erre a cikkre.
Fizetés képtelenség!!?? Nem tudom a jó dunaújvárosi lokálpatrióta polgárok ,hol vannak!
Már azokra gondolok akik annó keményen belenyúlkáltak a csapatok pénztárcájába a saját hasznuk javára!Nem tudom ,hol vannak a vállalkozók akik a városból élnek mégse fordítanak a városra semmit.Tudom válság van,de nézzen Dunaújvárosban ,mindenki mélyen magába,és ha NEGYEDE,á hülye vagyok,TIZEDE annyit tett a jégkorongért mint Azari akkor lehet itt a blogon tárgyalni ,a fizetésekről.Szerintem még akkor sem.
Kint voltam a kupadöntőn,az a sok VIP-es aki van??Tömegeltek le az emberek.
Ja hogy ,ingyen eszi,isz,pisi,kaki,!100000 ezret berakunk 200-at meg felfalunk.Tisztelet a kivételnek!!
csatoimi 2010.02.13. 20:36:19
bakker81 2010.02.13. 20:37:43
Amennyiben tényleg van ,akkor az tök jó!
Akkor ,hogy Viktorral éljek ,hozzon még mindenki magával legalább TÍZ gyereket:))
OliBLOOD 2010.02.13. 20:44:57
Azari pedig arról beszél, hogy a teljes liga közösködik. Ég és föld a különbség.
Ha egyszer írtad volna JP-t GP-nek még elhiszem, hogy elírtad, hiszen csak 2 gombnyi a különbség. De nem így történt.
Én örülök ha tele a VIP. Mert ez azt jelenti, hogy fogyott jópár VIP bérlet, vagy a másik eset, hogy potenciális szponzor.
hokikori 2010.02.13. 20:47:39
A csehek leszálló ágát irigyelem ám, de nagyon.
A legutóbbi VB-n ugyan nem értek el olyan eredményt amit szerettek volna, de aki a játékukat nézte az szerintem csak elismeréssel tudott szólni róla.
Az eredmény nagyon fontos, de a játék amit mutattak a becsúszott vereségek ellenére is szemet kápráztató és igen kreatív volt.
Számomra a legnagyobb csalódás az előttünk álló Olimpia szempontjából éppen az, hogy sérülés miatt nem fogjuk tudni élvezni a világ egyik legkreatívabb jégkorongozójának Ales HEMSKY-nek a játékát :(
bakker81 2010.02.13. 20:51:09
csatoimi 2010.02.13. 20:55:49
bakker81 2010.02.13. 21:03:32
"A nemzeti csapat 1938-ig részt vett minden EB-n, világbajnokságon és az 1936-os Téli Olimpián és sikerült egy-egy jobb eredményt is elérni. Így 1931-ben 7. lett a csapat, 1937-ben 5. helyezést sikerült elérni vagy 1938-ban döntetlen eredménnyel végezni a kanadai válogatott ellen."
Ezt rólunk íródott! Magyarokról!:))
Tényleg nem ismerem a Csehszlovák jégkorong történelmet!!! Amit írsz az is történelem .
Nem vontam kétségbe,hogy voltak kiemelkedő szlovák jégkorongozók!Viszont azt is tudom ,hogy a második legnépszerűbb sport volt nálatok a jégkorong.(Mert az első a kerékpár futbal volt).
Így bőven fektettek jégpályákba a Csehszlvákok!
Te arról beszélsz ,hogy nálatok 85-ben milyen játékosok voltak.Én arról ,hogy nálunk akkor kezdte el vagy talán előbb picivel Kercsó Ladányiékat edzeni.Te Csehszlovákiáról beszélsz,én Szlovákiáról.
vaze 2010.02.13. 21:03:53
bakker81 2010.02.13. 21:11:39
Nézd belelehet kötni dolgokba.
Úgy is írtam! Arra emlékszem.Utánna néztem meg.
Ha így jobb neked ,hát hamut szórok a fejemre,megtépem a hajam ,mert le GP ztem JP.-t
Itt kérnék tőle bocsánatot.
Boldoggá teszel ,hogy fogyott a sok VIP bérlet,akkor viszont nem kell megjegyezni a pénzhiányt.
Jól elsiklottál a lényeg fölött!!:))
Dukla Trenčín 2010.02.13. 21:12:40
csatoimi 2010.02.13. 21:18:47
Dukla Trenčín 2010.02.13. 21:20:44
csatoimi 2010.02.13. 21:26:48
Raon 2010.02.13. 21:30:37
bakker81 2010.02.13. 21:30:48
"Ki volt az az edzo aki neked ilyen baromságot mondott?"
Nem tudom mire gondolsz!
Cseszlovákiában a statisztikai adatok alapján a kerékpáros foci volt a legnépszerűbb.Utánna jött a jégkorong,utánna a foci!Ezt a hülyeséget a tévéből vettem.
Leírtam egyértelműen tényleg nem ismerem a csehszlovák jégkorong történelmet. Mi a bajod mégis?
Amit az elejére tettem az poén volt,és a magyarokról szólt.
Azt sem kérdőjeleztm meg ,hogy nem voltak jó szlovák játékosok,és edzők!! Nem értelek!!!
Szerintem te olvasd el azt amit én írok,akkor nem akadsz ki ennyire.:))
gogosz 2010.02.13. 21:32:06
bakker81 2010.02.13. 21:34:44
Röhögőgörcsöt kaptam Raon beírásán:))
csatoimi 2010.02.13. 21:51:18
csatoimi 2010.02.13. 22:10:39
gogosz 2010.02.13. 22:27:18
OliBLOOD 2010.02.13. 22:30:31
gogosz 2010.02.13. 22:32:44
Dukla Trenčín 2010.02.13. 22:41:42
Lazlee 2010.02.14. 01:19:59
kicsit elkanyarodtunk, de no problem.
Emberek!
hányszor kell leírni, hogy a délszláv vonal nem megoldás? a szlovák 1 még csak az lenne, de ott sincs pénz.
ezzel átkötnék a másik témára: (cseh)szlovák hoki. a rendszerváltás vesztese a sport is, mostmár nincs állami támogatás, több a tagdíj, kevesebb a gyerek. valamint egy adott magas szintet tartani (vagy emelni) sokkal nehezebb, mint egy alacsonyabb szintet növelni. ezért lehetséges, hogy a szlovák hoki gyengül (bár most a Tatáréknak elég jól sikerült a vb legutóbb), a magyar meg fejlődik, emelkedik.
a csehek uígy vannak meglátásom szerint, hisz juniorban már csak divIesek ha jól emlékszem. (és felnőttben is évek óta semmi)
addig örüljünk, míg legalább 1 EBEles csapat van. jövőre, két év múlva mi lesz? Tegyük fel pénz lesz. Aszondja: Hetényi, Nagy, Sofron, Kóger, Kovács, Fekete, Benk, Tyom, Jobb. Namost akit nem szaroztok már most is, az igen jó eséllyel kaphat máshonnan is ajánlatot. Na és akkor lesz vége az EBELnek részünkről. Mert ahogy tavaly és idén, úgy meggyőződésem jövőre se lesz 2-3 új gyerek beépítve. Fú idén kevesebb csapatból, a két 1 hónap után kifulladót sikerül megelőzni. Biztos velem a gond, de nagyátlagban nemsokkal látom jobbnak az idei volánt a tavalyinál(az itthoni mérleg jobb, a vendég katasztrófa), viszont nem látok új nevet, ami miatt a magyar hokinak igazán megéri az EBEL.Igenis be kéne írni a volán edző szerződésébe, hogy meccsenként legalább 5 21 év alattit nevezzen.
én már mikor megmondtam, hogy csatóimi nem ért a jégkoronghoz, csak szereti. de ő ezért szeret engem is. (+1mez a gyűjteményembe) ;)
majd elmesélem Imi mi volt, túl sokat kéne írnom, a lényeg: minek a sivatagba jégkorong...
csatoimi 2010.02.14. 07:01:31
csatoimi 2010.02.14. 07:46:39
kiralyfi 2010.02.14. 07:59:41
hokikori 2010.02.14. 08:49:43
Amennyiben nem tévedek rögtön egy presztízs meccsel nyitnak északi szomszédaink amitől én acélos csatát és nagyon jó mérkőzést várok.
Azért valljuk csak be, sokan örülhetnek az alábbi névsornak és ha ezzel a csapattal leégnének a szlovákok akkor ott már a szakvezetés kérdőjelei állnának a középpontban. Részemről sok sikert kívánok az északi szomszédainknak, mert noha a bajnokságuk már valóban nem csillog a régi fényében, nem kevés sztárral ajándékozzák meg a világot:
SLOVAKIA
Player
Peter Budaj Colorado Avalanche
Jaroslav Halak Montreal Canadiens
Rastislav Stana Severstal Cherepovets
Zdeno Chara Boston Bruins
Milan Jurcina Columbus Blue Jackets
Richard Lintner Dynamo Minsk
Andrej Meszaros Tampa Bay Lightning
Andrej Sekera Buffalo Sabres
Martin Strbak MVD Balashikha
Lubomir Visnovsky Edmonton Oilers
Lubos Bartecko Färjestad Karlstad
Martin Cibak Spartak Moscow
Pavol Demitra Vancouver Canucks
Marian Gaborik New York Rangers
Michal Handzus Los Angeles Kings
Marcel Hossa Dinamo Riga
Marian Hossa Chicago Blackhawks
Tomas Kopecky Chicago Blackhawks
Zigmund Palffy HK 36 Skalica
Branko Radivojevic Spartak Moscow
Miroslav Satan Boston Bruins
Jozef Stümpel Barys Astana
Richard Zednik Lokomotiv Jaroslavl
bakker81 2010.02.14. 09:03:40
Te abszolút nem figyelsz arra,hogy mit ír a másik!
Mondod,mondod,mondod,mint akit felhúztak.
Vennéd a fáradtságot arra,hogy elolvasod amit írtam és értelmeznéd,rájönnél arra,hogy majd minden mondatoddal az én gondolatmenetemet erősíted meg:))
A szlovák lányok jól nyomták Kanada : Szlovákia 18:0
Legalább ottvannak,ezért tisztelet jár nekik.
qx92 2010.02.14. 09:09:39
bakker81 2010.02.14. 09:19:16
Jó kis összeállítás,de abban a gyilkos csoportban majd meglátjuk mire lesz elég!?:)
bakker81 2010.02.14. 09:35:23
Csehek se botladozó gyerekekkel jönnek,az oroszokról már nem is beszélek:)
Nr.
Lejátszót
Szül
Klubot
G
31
Ondrej Pavelec
31.08.1987
, Atlanta Thrashers, NHL -
G
33
Jakub Stepanek
20.06.1986
Vitkovice Ostrava
G
31
Tomas Vokoun
02.07.1976
Florida Panthers, NHL -
Fejlesztési
44
: Miroslav Blatak
25.05.1982
Salavat Yulayev Ufa, RUS
Fejlesztési
35
: Jan Hejda
18.06.1978
Columbus Blue Jackets, NHL -
Fejlesztési
15
Tomas Kaberle
02.03.1978
A Toronto Maple Leafs, NHL -
Fejlesztési
17
: Filip Kuba
29.12.1976
Ottawa Senators, NHL -
Fejlesztési
77
Pavel Kubina
15.04.1977
, Atlanta Thrashers, NHL -
Fejlesztési
4
Zbynek Michalek
23.12.1982
Phoenix Coyotes, NHL -
Fejlesztési
5
Roman Polák
28.04.1986
St. Louis Blues, NHL -
Fejlesztési
3
Marek Zidlicky
03.02.1977
Minnesota Wild, NHL -
F.
16
: Petr Cajanek
18.08.1975
SKA Petersburg, RUS
F.
10
Roman Červenka
10.12.1985
Slavia Praha
F.
26
Patrik Elias
13.04.1976
New Jersey Devils, NHL -
F.
91
: Martin Erat
29.08.1981
: Nashville Predators, NHL -
F.
34
Tomas Fleischmann,
16.05.1984
Washington Capitals NHL -
F.
24
: Martin Havlat
19.04.1981
Minnesota Wild, NHL -
F.
68
Jaromir Jagr
15.02.1972
Avangard Omszk, RUS
F.
46
: David Krejci
28.04.1986
Boston Bruins, NHL -
F.
9
Milánó Michálek
07.12.1984
Ottawa Senators, NHL -
F.
14
Tomas Plekanec
31.10.1982
Montreal Canadiens, NHL -
F.
60
Tomas Rolinek
17.02.1980
Metallurg Magnitogorsk, RUS
F.
63
: Josef Vašíček
12.09.1980
Lokomotiv Jaroszlavl, RUS
hokikori 2010.02.14. 10:00:48
Jó kis kezdés lesz mind a két gárdának az biztos.
Egyik csapatban sem tobzódnak az otthon játszók na és ezzel a bevezetéssel közelítenék az eredeti témában többek által felvetett problémához.
Elhangzott már, hogy legyen még egy magyar csapat az EBEL-ben, vagy hogy a MOL liga erősödjön meg.
Természetesen nehéz ezt úgy megcsinálni, hogy az egyik ne a másik kárára történjen. A harmadik gondolat az lehetne, hogy még több felnőtt magyar játékos próbálja ki magát külföldön. Az első lépés nem feltétlenül az NHL/KHL lenne.
Csak bennem fogalmazódik meg az a kérdés, hogy miért nem tart érdemesnek egyetlen hazai titánt sem a volt szövetségi kapitányunk a német másodosztályban brillírozó csapatába meghívni.
Lesz-e magyar játékosa a jelenlegi szövetségi kapitányunk zágrábi csapatának?
Amennyiben ezt az EBEL pontrendszer gátolja, nem lenne-e érdemes javaslatot tenni arra, hogy az EBEL-ben szereplő országok fiatal játékosai mind belföldi pontozással számítódjanak függetlenül attól, hogy a zágrábiak magyar 21 évest alkalmaznak, vagy vice-versa. Egy osztrák csapat
ugyanúgy alkalmazhatná a magyar, szlovén, vagy horvát fiatal tehetséget, mint az osztrákot.
Ennyi előnye azért származhatna a K.u.K. országoknak ebből a közös bajnokságból. Az EBEL lehetne egy ugródeszka a svájci, vagy a svéd elit
bajnokságba.
terminatrix 2010.02.14. 10:12:06
Ugye tudod, hogy Csíkszeredában az első meccset 81 éve játszodták :)?
Onnan sikerült ide fejlődni :)
Minnyá az következik, hogy kinek erősebb a kung-fu-ja
Hat évvel ezelőtt a Poprádtól leigazoltuk a Filip, Polomsky, Hruby hármast, simán megnyerték nekünk a bajnokságot, illetve nagyon sokat tettek hozzá.
Ma ez már nem él, erősítést a MOL Ligás csapatoknak (kivétel kapusposzt) csak komoly extraligás játékosok jelentenek, ennyit fejlődtünk az elmúlt hat évben, hogy ez mennyit jelent nem tudom, de szerintem az út helyes és jó.
Igazából az jelentene valós erőfelmérőt, ha a MOL Liga első négy és a szlovák extra alsó kettő, illetve szlovák 1 első kettő egy komoly rájátszást tudna játszani. Szerintem kb itt tartunk.
A szlovák extra felső része még messze? van de optimistán nézve nem utolérhetetlen...
miki78 2010.02.14. 10:21:25
Komolyan mondom, kabaré..
Dukla barátunk első hsz-e arról szólt, hogy szerinte először csinálni kéne egy erős magyar ligát, utána gondolkodni a többin. Szerintem ebben itt mindenki egyetért. De, hogy legyen vita, ezért a téma el lett terelve és eljutottatok oda, ahova mindig: ki a nagyobb hokiszakértő :)
csatoimi 2010.02.14. 10:25:40
Tudd meg, en is sokat gondolkoztam ezen. Nincs valami kemeny legios korlatozas ottan?
Uteapu 2010.02.14. 10:34:29
hokikori 2010.02.14. 10:37:47
Én egy interjúban feltettem ezt a kérdést P.C-nek, de udvarias kitérő válaszában nem utalt adminisztratív akadályra:(
Se Cortina se a Svájcban tevékenykedő akkori fegyverhordozója nem volt képes magával vinni magyar játékost és ennek sajnos van egy üzenete.
A jövőt illetően azonban nem vagyok borúlátó.Szerintem 1-2 év és az EBEL-ben brillírozó magyar fiatalok Lajtán túli ajánlatokat fognak kapni és helyükre jöhetnek azok akik most az ajtón kopogtatnak csak ehhez jó lenne EBEL belföldiként kezelni a fiatalokat minden EBEL résztvevő országban.
Az ajtón kopogtatóknak viszont olyan száraz, erőnléti edzéssel kellene májustól augusztusig készülni amiről a DAB játékosai kaphattak legutóbb ízelitőt, vagy amiről nyáron Hári Janika beszámolójában lehetett olvasni. Két-három idény után ki kell, hogy jöjjön a komoly erőnléti felkészités hatása és ez a további építkezés alfája és omegája.
bakker81 2010.02.14. 10:48:32
Nagyon jó gondolatok!!!
Annyiban igaza volt a dukla trencín-nek,hogy a Magyar bajnokságot kellene erősíteni.Tegnap megnéztem a linket amit Kerusz átküldött.
Szerintem van annyi junior játékos 18-20 éves korú akiket ,mondjuk a Debrecen,vagy Zalaegerszeg,egy kis erősítéssel magyar bajnokságba indíthatna.Lehet azt mondani,hogy jelenleg saját csapatukba nem férnek be de ha nem viszi el őket senki akkor félő ,hogy abbahagyják.
z biztos,hogy egyértelmű ,és nem is értem én sem Miért akar Magyarországról annyira az NHL-be menni?
Az az értem én csak nincs realitása.
Azért vannak itt európában is olyan bajnokságok,ahova öröm lenne bekerülni egy ,egy fiatalnak.
Lehet a szövetségünknek kellene valami egyezséget kialkudni az erősebb ligákkal.Ez a Salzburgi vonal szerintem nem volt rossz.Nem lenne rossz ,ha lenne egy hozzáértő mondjuk,a szövetségben ,aki kimondottan figyeli az utánpótlást,és segítené valamalyik jobb ligába terelni a játékost.Gondolom ,most a szülők próbálkoznak inkább.
Cortinát szerintem nem igazán érdekli Magyarország.
Ted Sator az már érdekesebb! Szerintem ,ha hosszútávon maradna,vele lehetne egy gyümölcsöző kapcsolatot kiépíteni.Utánpótlás nevelésre gondolok.Minőségi edzők idehozatalára ,rajta keresztül.
Szép álom mi?
Visz -e magyar fiút Zágrábba??????????
Kíváncsi lennék én is a véleményére!!
bakker81 2010.02.14. 10:55:22
Mondjuk tényleg jól helyre rántotta a Dunaújvárosiakat erőnlétben.
Elfogadnám az Alba erőnléti edzőjének.:))
miki78 2010.02.14. 11:02:07
Bpstars 2010.02.14. 11:18:30
Amúgy valóban jó lenne még mindig tanulni tőlünk, de amíg ott ilyen ellenséges a hozzáállás, addig nehéz.
Még egyszer: a Losoncot az utolsó napokban tiltitta le a szövetségük, tartozásra hivatkozva. Logikus lett volna, hogy a saját bajnokságikba sem indulhatnak, még is indultak. Ennek számomra üzenete van. Félreértés ne legyen, azon kívül, hogy egy palócz felvidéki csapat jött volna és ez megdobogtatta volna a szívem, más örömünk nem lett volna, mert mindenki 5-10 góllal verte volna őket! Itt az elvről van szó.
csatoimi 2010.02.14. 11:20:49
bakker81 2010.02.14. 11:21:43
Hamár Kógert ,vagy Nagyot említed!Pont ez a két játékos volt az aki Juniorként beverekedte magát a farm csapatba,nem kis nevek mellé.A többiek sajnos nem jutottak idáig sem.
Amikor ők a farmban játszottak az volt az első,hogy az első helyért játszahatott a salzburgi farm csapat.Én azt mondom ilyen fiatalon ,fix negyedik sorosok lehettek volna.
HA!! Az osztrák nem az osztrákot veszi előre.
Figyeltem a pályfutásukat kint,mint ahogy ,Somogyi,hetényi,stb fiatalokét is.
miki78 2010.02.14. 11:29:33
miki78 2010.02.14. 11:31:00
csatoimi 2010.02.14. 11:36:57
csatoimi 2010.02.14. 11:41:43
bakker81 2010.02.14. 11:46:06
Mondjuk ,hogy Nagy miért jött haza,holott megvolt adva neki ugyan az a lehetőség mint kógernek,nem tudom.Az az sejtem játsani akart ,mindenáron felnőttben.(18) Kóger ottmaradt játszott néhány meccset év végén eljött.(19)
Szerintem türelmetlenek voltak,mert ha azt nézem ,hogy csak náluk idősebb játékosok voltak...
miki78 2010.02.14. 11:53:18
kerusz 2010.02.14. 11:55:24
Dukla Trenčín 2010.02.14. 11:58:33
csatoimi 2010.02.14. 12:01:32
csatoimi 2010.02.14. 12:04:42
miki78 2010.02.14. 12:06:14
Dukla Trenčín 2010.02.14. 12:10:09
bakker81 2010.02.14. 12:12:44
Igen ,igazad van, szép jövő várhat rá. Sok,sok munka kell még neki.és nagyon erős akarat,hogy a célját elérje.
Miki lehet nem fognak itthon játszani,de a válogatottunkat erősítik,és jó példaképek ,lehetnek az utánpótláskorú gyerekeknek!
Nézd meg ottvan Mihály Árpi! Szerintem nincs olyan székely jégkorongos gyerek,akit ha megkérdeznéd ki az,ne tudna válaszolni.
Na ilyen példaképek kellenek!!!
bakker81 2010.02.14. 12:19:49
Nem emlékszem ,hogy leszaroztam volna a szlovákokat!
Látod ezért szép nyelv ez a magyar! Akkor úgy írom ,hogy olyan csoportban van a szlovák ahol ,bármi történhet.A letteket nem veszem bele!Lehet akár körbeverés és itt jönnek a lettek a képbe,ki mennyire tudja megszórni őket.Vagy esetleg,beleszaladni egy vereségbe ellenük.
Na azért írtam én ,hogy ez egy gyilkos csoport!!
bakker81 2010.02.14. 12:44:12
Somogyira gondoltam a válasszal,amit Iminek írtam,de végül is vonatkozhat ez Nagyra is Kógerre,Sofira,bármelyik fiatalra!20 évesek előttük a jövő!
csatoimi 2010.02.14. 13:04:08
vaze 2010.02.14. 13:10:56
forestjr 2010.02.14. 13:32:38
Lazlee 2010.02.14. 13:44:54
Dukla Trenčín 2010.02.14. 13:54:44
kerusz 2010.02.14. 13:59:25
csatoimi 2010.02.14. 14:17:09
kerusz 2010.02.14. 14:55:07
terminatrix 2010.02.14. 16:10:09
Humor és humorérzék nélkül nehéz... Ha nem értetted, hogy mit írtam sajnálom.
csatoimi 2010.02.14. 16:49:36
check 2010.02.14. 17:22:31
www.utcakereso.hu/map3/index.php?city=budapest&scale=a1.0&streetfix=Labdar%FAg%F3+k%F6z&distfix=4&numfix=9&street=labdarug%F3+k%F6z&num=9&country=hu_uk&size=4x3&action=search&lang=
Ott állhatsz meg a csarnok végében
miki78 2010.02.14. 17:26:25
gogosz 2010.02.14. 17:29:27
gogosz 2010.02.14. 17:31:32
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2010.02.14. 18:00:18
Kedden nem biztos, hogy lesz sportklubos közvetités, az osztrák közvetités miatt.Ez holnap fog kiderülni, ha lesz akkor a Hetthéssy Zoli fogja közvetiteni a stúdióból. Pénteken úgyszintén stúdiós közvetités ugyancsak a Zolival.
Biztos infó: Léderertől kérdeztem meg.
miki78 2010.02.14. 18:15:17
gogosz 2010.02.14. 18:22:10
miki78 2010.02.14. 18:29:57
gogosz 2010.02.14. 18:38:36
vaze 2010.02.14. 18:44:46
miki78 2010.02.14. 18:55:19
Ez ugyan nem sokat változtat a lényegen, de a kedvedért leírtam, hogy ezt értettem alatta. Szerintem a magyar jégkorongot ismerők számára nem kérdés, hogy ez NEM a magyar válogatott volt..
miki78 2010.02.14. 18:57:16
KCs 2010.02.14. 19:04:40
check 2010.02.14. 19:15:12
miki78 2010.02.14. 19:20:26
check 2010.02.14. 19:24:56
bandog 2010.02.14. 19:30:14
Azok a játékosok akik a magyar válogatott mezét viselik jégkorong mérkőzésen,ők képviseli akkor a MAGYAR VÁLOGATOTTAT.
Válogatott mezben játszó játékosokra ne húzzuk már rá a Mol liga,Ligaválogatott jelzőt.
Ennyi.
miki78 2010.02.14. 20:08:45
vaze 2010.02.15. 08:27:08
miki78 2010.02.15. 15:26:04
Ebből a legjobbak, aki válogatott lehet Ljubljanában, az játszottak. Galanisz tudtommal sérült. Te kit hiányoltál? (ezt most komolyan kérdezem)
vaze 2010.02.15. 16:07:15
Bpstars 2010.02.15. 17:22:30
zsu2003 2010.02.15. 17:23:58
gogosz 2010.02.15. 18:18:08
Gooolem900 2010.02.15. 18:22:13
Megtudnátok nekem mondani, hogy Fehérváron az ajándékboltban egy S-M-L Volán mez mennyibe kerül?
Köszi előre is!
csatoimi 2010.02.15. 18:25:23
csatoimi 2010.02.15. 18:26:39
Gooolem900 2010.02.15. 18:34:23
gogosz 2010.02.15. 18:41:33
markusaurelius 2010.02.15. 18:45:39
Mert a tvmusorban nincs benne...
bouba 2010.02.15. 19:00:18
markusaurelius 2010.02.15. 19:06:06
bouba 2010.02.15. 19:11:18
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2010.02.15. 19:14:14
Én már a tegnap irtam, hogy nem biztos hogy lesz közvetités, de ha minden jól megy akkor lesz stream és akinek van hozzá programja, az tudja nézni.
bouba 2010.02.15. 19:16:57
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2010.02.15. 19:20:55
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2010.02.15. 19:28:17
bouba 2010.02.15. 19:31:23
miki78 2010.02.15. 21:56:18
Hete nem volt fejben felkészülve erre, de annyira nem volt előtte védelem, hogy az már az abszurditás határán mozgott. Pár hónapja le lettem anyázva egy kb. 20 gólos UTE meccs után, amikor azt mondtam, hogy ez annak a jele, hogy rosszak a védők, hát itt bebizonyosodott, hogy bizony nem jók... van hová fejlődni. Nem véletlen, hogy a Volánban is légiósok vannak. Ezen kell elgondolkodni a vezetőknek, ez komoly hiányposzt az egész országban!
markusaurelius 2010.02.15. 22:43:06
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.02.15. 22:47:03
gogosz 2010.02.15. 23:17:38
gogosz 2010.02.15. 23:22:03
miki78 2010.02.16. 09:24:11