HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Megint a vendégcsapatok nyertek

2010.02.05. 21:19 Hblog

A Vasas Bp. Stars a Megyeri úton, a Ferencváros Miskolcon aratott győzelmet az OB I. középszakaszának mai fordulójában. A zöld-fehéreknek volt könnyebb dolguk, már a 8. percben vezetést szereztek, válasz nem érkezett, ők pedig sorban lőtték a többit, 5-0-ig meg sem álltak, minden találatot más hokis szerzett. Az Újpest ehhez képest jobban kezdett hazai jégen, már a 2. percben megvolt a vezetés Fabry révén, igaz, a juniorból ismét a felnőttekhez került Fodor Csanád a 3.-ban egyenlített. Utána megléptek kicsit a káposztásmegyeriek, és bár a lila-fehérek kétszer is feljöttek mínusz egyre, egyenlíteni nem tudtak, 3-4. Peterdi Imre szokása szerint ismét eredményes volt.

196 komment

Címkék: ob 1

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Szotyeee: Nincsenek véletlenek !!Kirichenko,6mérközés 10 pont nem hiába utaznak rá a két legponterösebb játékosra.Sikorcin 5mérközés 8pont.Ez ván kár,hogy nincs egy veröember a csapatban aki ezeket a játékosokat megvédené.
@progmet: Na meg aki nekem magyaráz hogy én üljek át hazai pályán a másik oldalra mert én zavarom őt..Szánalmas.. Amikor ő a vendég és nincs plusszba 200-300 ft-ja..
OFF: srácok/lányok, már bocs, de ez óvoda és/vagy msn-szint...nem mondom, persze, hogy nem lehet megbeszélni a dolgokat, de picit olvassatok már vissza, miket vagdostok egymás fejéhez. ON
hosszú még a középszakasz, most szerintem annak kéne örülni, hogy kb. mindenki mindenkit megverhet (mármint meccsen, na). jövő héten lesz egy kis nyugi, szerintem koncentráljunk a válogatottre - de persze ha az itteniek többsége inkább egymást ekézné, az is OK, legföljebb ritkábban nézek ide :)
Én a folyamatos bíróval és közönséggel való kommunikációtól szoktam agyhúgykövet kapni, az egyik meccs után egyszerűen kénytelen voltam megbeszélni az illetővel a dolgot. Ilyen pillanatokban mindig rádöbben az ember, hogy attól, hogy valaki a pályán nem úgy viselkedik, ahogy kellene (egyszerűbben:elborul), attól még lehet normális ember az életben. Ezt elmondhatom például Schellinről is.
@Szotyeee: Ilyen esetben nyugodtan szóljál, és be lesz ültetve a vendégbe.
@forestjr: Mégis ki a rossebbnek szóljak? Rendőröknek? :D
@Zsiraf78: Persze, hogy le vannak vajazva ezek a dolgok. Meg kell nézni az NHL-t vagy akármelyik bajnokságot, mindig a legjobbakat faragják. Aki ezt nem ismeri be, az vagy hazudik magának, vagy nem néz jégkorongot :) .
@Szotyeee: Elég lesz egy rendező is. Szőke eléggé meggyőző tud lenni...:D
@Szotyeee: Nem a rendőröknek, hanem nekünk.
@forestjr: A vita abból fajult tegnap hogy én szídtam valakit is..Azt hiszem ez nincs a jegy hátoldalán hogy én ne szídhatnék akárkit is..De hogy ő elküld engem..Azért álljon meg a menet ki az isten ő ott..
@Szotyeee: A hazaiban azt szidsz, akit akarsz, ő meg a vendégben szid azt, akit akar.
@Bpstars: "Hogy sérültél le tegnap?
Az első cserénél kaptam egy ütközést hátulról, ami végül elég súlyosnak bizonyult. A második harmad végéig ugyan még játszottam, de szerintem mindenki látta, hogy nem voltam már a legjobb formámban. Legszívesebben végig pályán maradtam volna, de az utolsó harmadra Zsoltiék egyszerűen nem engedtek vissza.
Az ütközés szabályos volt, vállal találtak el. Az ütközés pillanatában a korong már nem volt nálam, nem számítottam rá, elengedtem magam, ezért aztán elég keményen odamorzsolódtam a palánkra."
Ez Borbás nyilatkozata az esetről. utehoki.hu

Az, hogy egyesekben, így bennem is felmerül a szándékosság, az csak azért lehet, mert valahogy minden Stars meccsre esik 1 sérülés mostanában, és igen valahogy "véletlenül" a legjobbak.
De persze ettől még a kiscsillagok igazi fair play díjas gentleman-ek.
@gabute: @Szotyeee: kíváncsi leszek én a meccsvideóra (ha lesz egyáltalán persze). Nektek valamiért nem tudok hinni....Nehogy kiderüljön a videó alapján, hogy az eset még 2 percet sem ért volna... Kiricsenkónak jobbulást!
@forestjr: Na igen..Én is ezen az állásponton vagyok. :) De ha nem képes beülni a vendégszektorba legalább csituljon el ott mögöttünk fennt a kakas ülőn a legfelső sorba.. És még nekem mondják hogy pszt meg hasonlók.. Olyankor borult el az agyam és majdnem küldtem el őket melegebb éghajlatra..Érdekes a fradisták betudják fogni a szájukat ha beülnek közénk egy árva mukkot nem szólnak de ezek folyamatosan..Multkor is egy 30-35 év körül uriember.. azt mondja minek kell bántani a kapust? Amikor kb hozzáse ért senki..
Múltkor fültanúja voltam én is egy stars-os beszólásának a hazai szektorban, s még ő kérdezte aztán miután szóltak neki hogy nekik hogy menjenek át, hogy: "miért, zavarunk"??? Áááá, neeeem, nem zavartok, még véletlenül se, majd kussban fogok ülni mert ti ott vagytok fölöttem. Legutóbb fradisták ültek mellettünk a hazaiban, 1-2× volt hogy bekiabáltunk ezt-azt, de meg se szólaltak, csak nézték a meccset. Vehetnétek róluk példát!!!! Lehet hogy negyedik kerületi csapat vagytok, de nálunk ne érezzétek otthon magatokat!!!
@Bpstars: Gondolom Niedermayert nem akarod öszehasonlitani Svasznekel??Ha Niedermayer ugy játszana anyira alatomosan és szabájtalanul mint Svasznek már rég tolokocsiban volna ezt elhiheted és ezt te is tudod az nhl be az ilyen játék nem megy,hogy hátulrol támadjuk meg az elenfelet!!a Tokaji ütközés pedig szabájos volt.
@sikorcinforprez: menj a jegkorong.tv re és nézd meg az összefoglalót 2.01 töl.. És ha az neked szabályos akkor... te is közéjük való vagy. :)
@Bpstars: Tényleg apróság, de már a dunaújvárosi drukkerek is szóvá tették teljes joggal: miért nincs a Stars CSK és CSK-helyettes mezén a szabálykönyv által előírt jelzés? Remélhetjük, hogy belátható időn belül sikerül megoldást találni erre a problémára?
@Szotyeee: megnéztem és kövezzetek meg, de én ebben nem látom a szándékosságot az 5+véglegest pedig még annyira sem. Svasznek vállal ment, Kiricsnkó számított rá, de az ütés nagy volt és szerencsétlenül találta el. szerintem max 2 perc, de inkább az se!
@sikorcinforprez: Élőben, szemből sem tűnt olyan veszedelmesnek.
@kerusz: priviben, mert innen kiszálltam.
@kerusz: Azért nincs rajta a mezükön mert ott legalább 5-6 játékos csk-nak gondolja magát:)
Mellesleg, a qháló ugyan zavaró, de tökéletesen megfelel a vendégszektor. Van slozi, ki lehet menni a büfébe, ami jobb és olcsóbb, mint a benti, ráadásul a büfés csaj kedves.
No problem.
@forestjr: mielőtt személyeskednél várjuk meg az illetékesek nyilatkozatait is. Nem voltam kint a meccsen, a videó alapján fenntartom a véleményem!

OFF
Te újpesti biztonsági ember, rendező stb vagy?
Svaszi,sokkal,de sokkal keményebben!!!!!

Előre is köszönjük!
@sikorcinforprez: Nem vagyok az, de azt Te is látod, hogy Svasznek már akkor ütközik erőből, amikor Vitya már két ütemmel előtte elpasszolta a korongot, és kijött a szituációból. Ezért nem értem, hogy miért akadékoskodsz.
@forestjr: A videó sajnos nem ugyanaz mintha élőben láttam volna. A videó alapján azonban (még ha komolytalan is vagyok) fenntartom a véleményem! Zárjuk le a vitát
@sikorcinforprez: Én sajnos nem tudom elhinni, hogy komolyan gondolod, így tudom csak lezárni.
@Szotyeee: Én csak ülök és hallgatok . Mindig csak a vesztes magyarázkodik tanuljátok már meg .De már hányadszor! Mi lett volna ha ....... ! Vagy mondjuk akkor amikor ha...!
Jaj lilák "lúzerek" vagytok még ebben is.
@Szotyeee: basszus, ez nagyon csúnya. Palánkralökés iskolapéldája, még szerencse, hogy nem a feje, hanem a válla találkozott először a palánkkal :-(
ráadásul a korong már nem volt sehol...
@korongos4: Ebben is?:O Jézus...régen fociban Vasas drukker voltam, megvallom, de ez akkor fejeződött be amikor 7-8 éve egy harmadik hely után sikerült kizárattattni a csapatot az élvonalból, szép teljesítmény volt, nem mondom. Ez a mostani Vasas jellegtelen, nemcsoda hogy 200an kiváncsiak rájuk csak. Mi vagyunk lúzerek? Na majd ha ismét a dobogó közelében lesztek egy szezon végén majd akkor térjünk erre vissza. Ha nem tudnád akkor elmondom: Az Újpest adta a legtöbb olimpiai bajnokot a magyar sportnak!!!!!!!!!!!!!!!!
@korongos4: Viszont a te szakértelmed is kimerül az ellenfél "oltásában". Ezért kár ide feljönni.
Ja és hokiban akkor se nektek szurkoltam volna ha 10 éve lett volna csapatotok, és ilyen játékosokból állt volna mint most...
sztem egy 5-6 év és legalább akkora utálat lesz a 2 csapat szurkoló között mint most az Újpest és a Fradi között. Két dudás nem fér meg egy csárdában...
@Szikigóóóól: Ez most hogy jön ide???
Szegény korongos4 ettől most biztos nagyon szomorú lett!!!:D
@869065: "869065" Neked ez a rabszámod?:D
Mellesleg ez úgy jön ide, hogy mi az hogy ebben is???? Kifejthetné a kolléga hogy mit ért ez alatt, ha félreértettem mondanivalóját, elnézést...
@adamnfl: 5-6 év múlva nem lesz stars :) szerintem.
@adamnfl:
Nemigazán értem az utálatot, mert több a fradista játékos nálunk, mint a Fradiban, a Starsban meg több az ujpesti játékos mint az Ujpestben. Nem értem az utálatotokat a Gröschékkel szemben sem, mert 2 évvel ezelőtt amikor Ujpesten tárgyalt az egész sor, mindenkinek kurvára tetszett.
Örülök, hogy Kiricsenkonak nem tört el a válla és remélem Borbi is hamarosan jégre lép. Kemény és jó mérkőzés volt a tegnapi, de a hazai pálya még mindig nem kedvez.
@Szikigóóóól: Hát ezt jól megaszontad. Vándormadár szurkoló barátom.Ha így folytatja néhány nem is tudom "kik"
akkor nem kell 5-6 év.A ti csárdátokat az állam építette a leégett BS pénzéből lilára,ahol azelőtt az összes budapesti utánpótlás edzett. Hogy is van ez????????? Jön a választás és kemények leszünk. www.1885.hu csak a jobbikra szavazz ( bár én is rájuk szavazok). A FIDESSZEL MI LESZ AZ FOG RAJTUNK BOSSZÚT ÁLLNI, mert nyerünk ellenetek minden korosztályban?Jaj gyerekek edzeni kellene és jó munkát végezni jó edzőkkel nem elmarni a játékosokat ha az edző lúzer majdnem minden korosztályotokban.
@korongos4: szerintem ezt nem kellene! Sem a politikát, sem a másik pocskondiázását!
Szebb jövőt testvéreim:)
@Szikigóóóól: Csak neked, csak most megsúgom, hogy ez nem a rabszámom ( ezen az oldalon nincs ilyen) hanem 3 kedvenc játékosom mezszáma. Sőt azt is elárulom és csak neked, hogy nem is egy csapatban vannak! ( A Te "neved" nem lesz soha köztük) :D
A starsnak nincsenek drukkerei!
@Pallus: Nem serteskent akarom irni, de a Starsnak a dunaujvarosi Mol liga donton ugy tunt nekem, hogy tobb szurkoloja volt mint az UTE-nak.
@csatoimi: Nem sértés, de azt hiszem nem kell megmagyaráznom a mondatomat. Emberek vannak, akik szimpatizálnak a csapatnak nevezett csürhével!
@Bpstars: a stars az szdsznek köszönheti a létét, innentől kezdve nem tudom, hogy lenne kihagyható esetetekben a politika
@Bpstars: Igazad van ,csak azt nem értik meg, hogy nem lehet minden lila. Kell hogy ösztönözze őket is meg a fradit is meg az összes csapatot valami ami előrébb viszi az Ő csapatukat is , lehet , hogy ez most a Vasas Sztársz .Nekik mindenki ELLENSÉG és nem ELLENFÉL ,ha nem nyernek akkor a világ is ellenük volt csak saját maguk nem.
@Pallus: Ezt nem irom ala. Gondolj arra, hogy egy csomo szapporoi hos is naluk jatszik, meg egy csomo tehetseges fiatal. Valami nagyon kiborithatott Teged. Nekem tavaly a HC elleni Mol liga elodonton elnyertek a szimpatiamat. Bar az teny, ahogy kezdesz egyre jobb lenni, ugy leszel egyre unszimpatikusabb az ellenfelek szurkoloinak. En egyszer ezt mar ateltem a HC-vel.
@Pallus: Akkor inkább legyen sértés, ha így reagálsz! Savanyú a szőlő? Ez van. Jobbak voltunk.
Azt magyarázd el inkább, emberelőnyben hogy lehet gólt kapni?
Te hívhatod csürhének, a lényegen nem változtat, ez a csapat nagyon egyben van, taktikailag fegyelmezett és egységes! remélem, egyszer nektek is lesz egy ilyen csürhétek! Ahol két negyven év feletti korú játékos is van és bőven állják a sarat a titánkáitokkal szemben!
Amiért Svaszit kiállították, olyanból egy meccsen két tucat pro és kontra...
Hajrá, VasasStars!
@1885*: Hűűű!
Túl nagylelkű vagy ezzel az 5-6 évvel.Emlékezz rám,én max.8 hónapot adok nekik,de hogy ismét nevet változtatnak ismét az is 100%!!!
@Szikigóóóól: rendes szurkoló nem vált csapatot, ez mindent elmond rólad. Amúgy inkább járok 200 barátommal meccsre, mint azokkal a divatszurkolókkal, akik mindig annak a csapatnak szorítanak, aki éppen jó.
@csatoimi: Játszhatunk bárki ellen, SC, HC, Brasso, Ftc, Dab, ennyi durva szabálytalanság, ennyi reklamálás sehol sincsen! Felőlem lehetnek sapporoi hősök, de akkor bírják elviselni, hogy valaki lekorizza őket. Sille, Kangyal, Svasznek az élen járnak minden meccsen ezekben! Odaütnek, aztán megy a reklamálás! Sapporóbol nem lehetne szabad megélni, de sajnos a bírók többsége nem ezt gondolja!

És ezek már megvoltak a tavalyi meccseken is, amikor pedig megvertük őket! Egyben vannak, az tény, de nem mindegy, hogy valaki hogy éri el a célját!
Miskolc - Fradiról várható összefoglaló? A jégkorong tv-n nincsen :(
@vasas11: "Amúgy inkább járok 200 barátommal meccsre, mint azokkal a divatszurkolókkal, akik mindig annak a csapatnak szorítanak, aki éppen jó."

Mondja ezt az, akinek már 5 hónapja van kedvenc jégkorongcsapata......
@gabute: eddig csak a válogatottat követtem, örülök, hogy van. De, ha netán a jövőben majd nem lesz, nem fogok sem az Újpestnek, sem más csapatnak szurkolni.
@zsákutca: nem én adtam nekik 5-6 évet,szerintem is jó ha meglesznek a következő szezonban. Én csak erre reagáltam "adamnfl 2010.02.06. 16:29:01
sztem egy 5-6 év és legalább akkora utálat lesz a 2 csapat szurkoló között mint most az Újpest és a Fradi között. Két dudás nem fér meg egy csárdában"...szóval ő adott nekik 5-6 évet.
OK, emlékezni fogok ;)ismerjük a mondást könnyen jön, könnyen megy? gyorsan jön, gyorsan megy?

amúgy tudja valaki kinek köszönhető Borbás sérülése? szintén Svasznek?
@gabute: Mondja ezt az, akinek világéletében egy kedvenc egyesülete volt!
@VBSfan: " Azt magyarázd el inkább, emberelőnyben hogy lehet gólt kapni? "
Ezt jó pár EBEL-ben játszó csapat is megtapasztalta. Aki ebben élen járt - Palkóval együtt - sajnos már nincs közöttünk. Azóta sem értünk el gólt hátrányban.
@VBSfan: Ha kinn voltál a meccsen, akkor láthattad volna, hogy az emberhátrányos helyzetben a kilőtt felszabadító korongot akarta az újpesti védő lábbal benntartani a stars harmadában, de az véletlenül épp Peterdi elé pattant, a leforduló védő nem tudta utolérni, ő pedig bevágta a ziccert. Ha a védő nem ér bele, akkor nincs gól, pech volt (Pedrónak pedig mák, persze ez nem von le semmit abból hogy sikerült bevágnia)!
@LBogár: Igen, így! Nekem tetszett:)) Kinn voltam!
@1885*: Valószínűleg a gazdasági válságot is ő okozta és a világvégét is ő idézi majd elő, ráadásul szándékosan:)
Amúgy nem vagyok benne biztos, hogy az ellentét a 2 klub között annyira elfajulna, legalább is remélem!Ez igazából csak rajtunk szurkolókon múlik,
"ami a jégen történik az ott is marad", legalább is így lenne jó!
@xymeta: Úgyhogy jó lenne,ha befejezné az aktív játékot,mert közeleg 2012...
@progmet: A Maják elszámolták, később lesz az, addig még sokakat eltakarít az útból...:)
@Szotyeee: Sajnállak...,de nem lúzerezlek le és nem kívánom egyetlen újpesti játékos sérülését sem(sőt egyetlen más csapat játékosának sem)
@Szotyeee: ne bántsd xymetát,ő nem ellenség. És még aránylag érti is a játékot:)
@xymeta: élére vannak állítva a forintok,marad az online...
@xymeta: Csak a kis sztársz drukkerek lúzereznek le minket..Mert ők a kiskirályok mert a 40 éves faszikkal nyertek egy mol ligát huh de királyok vagytok?Mire veritek a nyálatok?
@Szotyeee: Tényleg hagyd abba!!! Rossz helyen kopogtatsz a problémáiddal!
Szotyeee egy hetet pihen.
@progmet: Ne foglalkozz vele...!
Holnap majd szurkolok helyetted is...persze nem nektek:))
@F. Kapus: Már megint? :D De ne legyetek már ilyen gonoszok.. Most nem mondtam egy rossz szót se .. Csak megkérdeztem Progmet töl hogy ő elnézi e hogy le lúzerezik.. Gondolom most jön ez az accom tiltása is .. Na mind1. további szép estét. Majd 1 hét mulva.
Ez a szotyi egy hidra ?:))
@SzotyeeE: Ugyan, minek lidércet üldözni? :)
Az egészért, persze, nem a legutóbbiért, mondjuk leginkább az utolsóelőttiért, amit már töröltem. Provokálni, mást (gy)alázni nem játszik itt. Egy hét múlva szeretettel várunk.
@F. Kapus: Most még próbáltam visszafogni magam.Még nem is voltak csúnyaságok abban amit írtam.Na mind1 ti dolgotok.Majd 1 hét mulva jövök :D
@F. Kapus: De.. Figyelj..És aki engem le lúzerez az nem számit mi? AZt nem tiltod ki érdekes mód..Ez nekem a furcsa hogy itt mindenki engem talál meg..De azt nem veszed észre ami az orrod elött folyik hogy a lilákat lúzerezik és provokálja néhány sztár drukker..Na mind1
@SzotyeeE: Ő biztos nem lúzerezne le se téged,se senkit. Voltak ma itt olyan okosságok,amik felidegeltek,de az biztos hogy nem tőle!
@progmet: Jó akkor elnézést kérek.Nem ő hanem más..Nem tudom már a nevét nem akarom visszaolvasni..De azt érdekes módon valamiért nem tiltották ki..Egyszerüen nem fogom fel.
@SzotyeeE: mondjuk korongos4. Ö igazi "műértőnek" tűnik:)))
@SzotyeeE: Az előbb ígértél valamit.
@F. Kapus: De F.Kapus. Ne mindig velem törődj a többi kommentezőt is nézd ne csak engem...
@SzotyeeE: És ha végig olvasnád ezt a 100 akárhány kommentet..Nem csak engem tilthatnál ki innen hanem még legalább 5-6 embert alaphangon..
Menjetek aludni...:D
Holnap visszavágunk hisz mi leszünk idegenbenés mint tudjuk idegenbenn 3/3. Azt hiszem ez természetes hogy vannak nézeteltérések, sajnos nem is ok nélkül. Az elmúlt kb 200 komment szummázataként el lehet mondani hogy kemény és helyenként durva játékosok mindenhol vannak: Kiss Á, Svasznek, Fodor, Gergely, Hetler, Hucko, Schellin, stb. de ez mindig is így volt. A baj csak az hogy a Starsban több van mint máshol, de hát ez van. Ők letettek már vmit az asztalra de ezt azért mégse kéne. Nem hiszem hog egy Svasznek így akarja bizonyítani hogy ott a helye Ljubljanában. (mellesleg sztem nincs) Tény hogy a Stars megerősödött az elmúlt hetekben, de ha meglesz nálunk mindenki pont olyan erősek leszünk mint ők:) Hetler mutogatásával Szeredában ugyanúgy nem értettem egyet, mint Schellin hátulról lökésével szerdán Fabryval szemben (igen, idegenbe is járok), s Svasznek tette is kihozott a sodromból. Mert ennél már egy verekedés is sokkal sportszerűbb mint hogy nekimegyek durván az ellenfélnek. Sztem a Stasból egyértelmű helye csak Szirányinak van, Peterdi és Holéczy kérdéses, ez a Volán játékosok számától függ, mintahogy tőlünk se férne be más Dubeken vagy Borbáson kívül, én Hüffner teljesítményét is hullámzónak tartom, de azért szurkolok nagyon neki!!!
HAJRÁÁÁÁÁ LILÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁK!!!!!!!!
Holnap menjen minden lila Kápmegyerre!!!!
@adamnfl: Méghogy lilakáposzta...:D
Na a végére(?) értem.
Kár volt.
A következő Stars-os topikba bele se kezdek...
@xymeta: "Méghogy lilakáposzta":D:D Te mit ittál, így este 11 környékén???:D:D Én is kérek!!!:D "xymeta"=metaxa?:D:D (csak viccelek:))
@adamnfl: Semmit csak már aludnom kellene:)))
Azt hiszem megyek is úgyhogy csak azért is HAJRÁ VASAS-STARS
@facsipesz: Ha kihagyod a sallangot van azért itt egy-két jó arc;)
@VBSfan: 5 hónapig volt egy egyesülete. Komoly eredmény!
@Pallus: Ott ültél a második sorban, senki és semmi nem zavart a kilátásban, azt tapasztalhattad amit valamennyien, a Stars most jobb csapat az UTE-nél.
Másfél versenyképes sorotok van, Dubekkel és Borbással kettő, míg odaát minimum három.
Van mégegy lényeges különbség, azt a kispadon keresd. Svaszneket nem kell szeretned, de emiatt ne csürhézz le egy egész csapatot, nem elegáns!
Kell még tudd, én a magyar hokival szimpatizálok, tehát veletek is.
@gabute: Neki 30éve, nekem, speciel 38éve ugyanaz az egyesületem, amelyik 99éves és 5hónapja ven egy új szakosztálya. Jobban mondva, 5 hónapja 2 új szakosztálya van. Az egyik a jégkorong, a másik a darts. Mindkettőben kiemelkedően teljesítünk.
Eddig is szerettem a jégkorongot, de a válogatotton kívül nem drukkoltam senkinek. Most, hogy van a Vasashoz köthető jégkorong, minden meccsen kint vagyok. Idegenben is.
Persze, senki nem vitatja el, vannak több évtizedes hagyománnyal rendelkező egyesületek a jégkorongot illetően. Remélem, ezt idővel mi is elmondhatjuk magunkról.:)))
@M.Messier: Ez most tény! Ennek tükrében sem értem, hogy miért kell olyan dolgokat művelni, amiket felsoroltam! Durvaság, odaütögetés, reklamálás! Ha jobbak, akkor nyerjenek tisztán!
@gabute: bocs, de valamikor el kell kezdeni, nem? bizonyára a te életedben is volt egy olyan periódus (illetve időpillanat), amikor 5 hónapja volt kedvenc csapatod :)
@Nyuszí O_o: igen volt. És ez volt az a periódus, amikor nem osztottam az észt, és nem kértem számon senkin semmit.
Elfoglaltságom miatt, egyszerre olvastam végig az összes hsz-t.Tudom, nem mindenki tartja fontosnak a véleményemet de pár kivételtől eltekintve szörnyű! Előre leszögezem, hogy nem vagyok Stars hivő.Nem tudom miért de valami megmagyarázhatatlan ellenszenv alakult ki bennem az első pillanattól kezdve, a csapattal szemben.
Amit később,-lehet, hogy pont emiatt-,igazolni véltem. Lehet a stilusukat, vagy bármi egyebet kifogásolni, de nem biztos,hogy igazunk van. Egy valami biztos és ne felejtsük el, hogy úgy kellenek a hokinknak, mint egy falat kenyér és sok fiatal nevelődik ott. Elfogadnék még pár ilyen csapatot a szinekben nem bővelkedő palettán, akiket nem feltétlenül kell szeretni de elfogadni igen.
SzotyeeE indulatosságát, ha nehezen is, megértem de nehezen tolerálom.Ez nem az az út amin járnunk kell.Bpstars megnyilatkozásai,mint szurkoló, mégha velem szemben is áll (vagy ül),sokkal elfogadhatóbbak és korrektebbek. Lehet személyeket, a hokin belül, valamiért "megtalálni" de ez egy-két szónál többet nem ér. Az is lehet viszont a véleményemmel kapcsolatban, hogy én már nem vagyok olyan fiatal,hogy mindent tudjak.
hát nem tudom, a sport, a drukkolás vastagon identitás-kérdés. Amiben benne van az, hogy én magam döntöm el, hogy kivel-mivel kívánok azonosulni. Nekem pl. évekkel ezelőtt megdöbbentő volt, amikor egy fórumozó azt vágta a fejemhez, hogy mi már 2-3 névvel szerepeltünk a bajnokságokban. Számomra evidens volt, hogy én a városommal azonosulok, de az valamiért kevésbé, hogy ő meg ugyanilyen intenzitással a klubbal azonosul. Millió és egy szálon indulhat el egy ilyen kötődés, Uteapu gondolatát továbbfűzve azt is merészelném gondolni, hogy nem csak a Stars-ra, de a Stars-szurkerekre is nagyon nagy szükségünk van, bármit is gondoljunk arról a bizonyos identitásról.
süti beállítások módosítása