HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

A jégkorongblog és a közösség

2010.01.28. 13:58 Hblog

A bloghus-indanetes fejlesztők áldozatos munkájának hála lehet most már úgynevezett közösségeket csinálni. Egyelőre szerényebb léptékben, mint a Facebookon, de nagy vonalakban  valahogy úgy. Hogy ez mire lesz jó, még nem tudjuk pontosan, annyi biztos, hogy tetszik nekünk a dolog. A jégkorongblogos csoportot létrehoztuk, akinek van kedve, csatlakozzon. Itt a link, de kint van a cucc oldaldobozban is, jó helyen. Végül is nem kicsit lenne szórakoztató, ha a mi közösségünk nőne a legnagyobbra.

93 komment

Címkék: közösségek indanet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hoppá, dobogós helyen csatlakoztam : )
Mondjuk arról tényleg halvány fingom nincs, hogy mire jó, de jelezzük az elkötelezettséget : )
Nagyjából nekem is ennyi volt a motivációm :D
@Zsiraf78: Kattints a "Jégkorong" linkre jobb oldalt (pirossal), aztán átdob egy oldalra, ott lesz jobb oldalt egy nagy zöld pipa "Csatlakozom" szöveggel. Katt oszt annyi : ) Nem az évezred informatikai kihívása : )
"Végül is nem kicsit lenne szórakoztató, ha a mi közösségünk nőne a legnagyobbra."
Schimán! :)
Nézem-nézem, de nem látom: ki van a képecskén? Godó? Kovács Csaba?
Még mindig nem jön be nekem :( rákattintok, és kijön egy oldal a hokis képpel, de seholaz , hogy "Csatlakozz"
@celebesz: godó sok svéd között. ennek rendkívül nagy szimbolikus tartalma van :))
@AG 2.0: Gondoltam!!! Ezért is volt ilyen rettentő fontos, hogy megtudjam! ;)
csatlakoztam...
de wiw után nem tart karban az ember két profilt...
csatlakoztam. könnyen felismerhető :)
@juliusbond: a wiw már a múlté :)

@stero: melyik is lehetsz???
@stero: en sem tudok rajonni :)
én is javítom a statisztikát
csatlakoztam én is.. :D
@brunzwik: jól tetted, hozd magaddal rolit is :)
@AG 2.0: jönne ő de már régota nem tud kommentelni valami miatt, pedig nincs letiltva....
De majd megoldjuk... :D :D
@brunzwik: elfelejtette a jelszavát? próbálja meg a godó11-et :)
en is csatlakoztam :D ma indult es majdnem benne van az 10-ben a tagok alapjan holnapra siman elso 5-ben lessz :D
@qx92: miért? szerintem még az andrás12 sem lett volna az. roli tudja értékelni a teljesítményt, csak magasan van a mércéje.........
fönn vagyok már, üdv mindenkinek :)
@AG 2.0: Nem , a jelszó jó csak valami miatt nem jelenik meg a böngészőjében a szólj hozzá felirat.

De mondom megoldjuk hétvégére.. És itt lesz majd..

A teljesítményt értékeli, mert Godó az egyik kedvence.. :D
királyság, engem nem enged fel
@kiralyfi: pedg tutira múúúkodik ;)
Alábbi klubtagnak külön gratulálnék:

Nagy Dávid
Miskolc, nő

: )))
@Von Siebenbuergen: Csak gyorsan végigkattogtattam a regisztrációt :DDDDDDD
De jó a cucc,mert a javítás után a fantomképen megmaradt a hosszú haj :DDD
@qx92: holnapra simán elsők leszünk!!! :)
@Miskolcifan: nem baj na elofordul masokkal is hogy elsore nem tudjak megmondani hogy fiuk vagy lanyok :P
Eltartott pár percig mire megtaláltam a nagy zöld CSATLAKOZOK feliratú gombot:D
@qx92: Hát azért ehhez erős alkoholos befolyásoltság kell :DDD
@Miskolcifan: a jo munkas emberrel az is elofordul :)
Nem hiszem, hogy igazan nagy lesz a kozosseg. De abban biztos vagyok, hogy minosegi :-)
minőségi is meg nagy is, mint a mesében... :-D
@RCH: a legnagyobnak 415 tagja van a mienk ma indult es van 108 szerinted mennyi ido amig a legnagyobb lessz :)
Már 121 tag. Most jobb lesz nekünk?
@kiralyfi: Nem vagy egyedül :-))
Csak nekünk ilyen bonyolult?
Van itt olyan, aki székesfehérvári ?
febr. 8.-án reggel ott kell lennem abkarovits doktor úrnál , hogy megbeszéljük térdműtétemet.
De 7.-én VOLÁN meccs. IGaz nagyon régen tervezem , de sosem voltam még VOlán meccsen mert nagyon messze van. Ezért hát legcélszerübb megoldás számomra a 8.-ai reggel 4 órás utazás helyett az lenne , ha volán meccsre leutaznék és ott aludnék vmi panzioban vagy vmi olcso helyen...És reggel onnan mennék a korházba.

Ebben szeretnék segítséget kérni olyantól aki Fehérvári.
Gyerekek mongya mán el vki nekem ,hogy kell ide jelentkezni, hót hülye vok a számgéphez, már az is nagy dolog, hogy bekapcsolni tudom. :D
@woody74: állandóan egy nagy kék helyre dob, ahol nincs olyan, hogy csatlakozz.
@woody74: Szervusz.
Bejövö oldal,katt a tudj meg többet róluk.
Köv.oldal válassz becenevet vagy mi a szöszt.Töltsd ki a következő oldalakat.Okézz le mindent.A végén itt az oldalon a csatlakozz te isre katt.
Elméletileg jónak kell lenni :-))
@woody74: szia ahol megjelenik a nagy kékség ( nem Luc Besson filmje), ott van olyan, hogy tudj meg többet rólunk na arra kattints, akkor megjelenik megint egy oldal oda beírod a felhasználó nevedet +jelszót kattintasz a belépésre, és az utána megjelenő oldalon már ott lesz a csatlakozz felirat.
@AG 2.0: Vehetem célzásnak? :)
Köszi gyerekek!
Fenn vagyok!!!!!!
Isten hozott Benneteket is! :D
Hajrá jégkorong!!!!!
:D
@FRee: Domino Panzió, esetleg Rév szálló, ezek talán nem olyan drágák, bár pontos infóm nincs róla.. :)
@FRee: Ha tényleg olcsó kell, akkor próbálj meg a köfém szállónál, vagy a Rév szállónál érdeklődni. Előnye, hogy megy busz mindkettőtől a kórházhoz, köfémről a csarnokhoz is, de a kórháztól sincs messze gyalog a csarnok. Hátránya, hogy tényleg csak egy szálló. tudtommal elég lepukkant mindkettő.
Ha kicsit normálisabbra vágysz, akkor Vadászkürt panzió. Ahhoz képest, hogy a kocsmájuk milyen, a szobák teljesen rendben vannak és nem drága. Bár nem tudom mennyire hallatszik be a kocsma zaja a szobákba...
onnan busszal bonyulult, szerintem taxi a nyerő (max egy ezres a csarnokig). Persze, ha autóval vagy ez a gond kilőve...
@FRee:@edudus: a dominonál tuti nem fognak a zajongó, részeg fiatalok zavarni és ugyanannyi, mint a vadászkürt:)

De van nekünk Novotelünk is a városba, cirka 100-110€-ért:D:D:D
@FRee: mi a Vadászkürt panzióban szálltunk meg, 100%-ban meg voltam elégedve. Kérj egy olyan szobát amelyiknek az ablaka a belső udvarra néz és akkor nincs zaj. Hátránya, hogy messze van a csarnok.
@FRee: Jancsár Hotel a hokis szálló,és nem is drága
@b23: 14000/éj az valamivel drágább mint a vadászkürt 8000je
fészbúkon is meglehetne csinálni amúgy, mitgondoltok?
@YNWA: a fészbúkon nem olyan sokmindenkinek van van accountja, szerintem ott nem sokan csatlakoznának
de szerintem a kezdeményezés csillagos ötös.
@FOXMULDER: majd lesznek ottis előbbutóbb, nagyon felpörgött mostanában :)

végülis kb 2 perc megcsinálni, bajunk nemlehet belőle :)

Szívesen megcsinálnám énis, de Gromovék autentikusabbak ezügyben :)
@YNWA: Ki az a Gromov?
most lehet hülyeséget kérdeztem...
@Thomas_AV: Jó ezt tudni!
Látom te nagy Volán fan vagy.
Segíts nekem, hogy kit kell keresni, ha szeretném megnézni élőben a Vienna Capitals Volán meccset február ötödikén!?
@YNWA: szerintem csináljátok meg bátran :)
@kovacsistvan: Most már én is csatlakoztam oda és ide az indáshoz is.
Kicsit off!

Ki melyik befagyott tavon fogja kergetni a korongot hétvégén?
nos, KESZ a facebook community is :)
ha mar lud legyen kover alapon :)

gyertek:

www.facebook.com/group.php?gid=275621869527
@AG 2.0: sztem ki lehetne egesziteni a cikket az iwiwes es a facebookos linkekkel is.

"Pinky: Gee, Brain, what do you want to do tonight?
Brain: The same thing we do every night, Pinky - try to take over the world!"

:D:D:D:D:D:D
@sikorcinforprez: velencei és százhalombattai:)
Naplás messze van innen.
@sikorcinforprez: igen, multevben volt errol 1 jopofa poszt. az a hazi kispalyas kep meg mindig ki van biggyesztve a munkahelyem es vagyakozva nezem nap mint nap :D

naplasra en is kinezek sztem...
@Rock me Amadeus: én is e közül a 2 közül választok. Battai befagyott vajon rendesen?
@fradigy:
Napláson még nem voltam, de tavaly jókat hallottam róla, lehet azt is megnézem
Csatlakoztam én is, és közben újjászülettem: laza6ból lett ez az új nevem.
... és Isten hozott mindenkit.
@fradigy: plusz egy ember;) szurkolói csoport is csatlakozna ám! :)
@fradigy: már 38an :)
@Thomas_AV: Tomasz én kértelek még elörébb, segíts hogy kit keressek, páran csatlakoznánk febr 5.én szurkolni Bécsbe!!!
kit keresssssssek??
@on top of the world: elméletileg a Blue Brothers szervezi a buszt ,de mindjárt keresek valami elérhetőséget is ,mert közben a honlapjuk tatarozás miatt nem lehet elérni...
@Thomas_AV: kedden ez tették ki Facebookra:
Ne feledjétek: továbbra is van mód jelentkezni a szurkolói buszokra!
csak a kitett link inaktív :(
www.facebook.com/home.php?#/pages/Szekesfehervar-Hungary/Blue-Brothers-Jegkorong-Szurkoloi-Klub-Egyesulet/166537471469?ref=mf
de szerintem pár órán belül biztos lesz elérhetőség is ;)
@on top of the world: Bécsbe szurkolói busz nem indul, de ahogy eddg is, az autóval útnak indulóknak tudok kérni jegyet. Ehhez szükség van az utazók számára, névre és telefonszámra, amit a szurkoloibusz@gmail.com címre várok. A bécsiek rendesek ilyen szempontból elég, ha pár nappal a meccs előtt jelzek nekik, de én sem vagyok mindenható, szóval mondjuk szerda este 8 óráig várom a jelentkezéseket.
Szerettem volna regisztrálni, de nem tudok, mert azt írja, hogy banyszi néven már regisztrált valaki. Hát igy jártam, akkor kivetett magából a "közösség".
jó lesz ez, okos húzás volt megcsinálni. A tartalomhoz szívesebben csatlakozik az ember:)
Találjuk meg az összes informácíót a hokiról
@szurkolói busz: Érkezésem kb. este 8-ra várható, az is 50%-os valószínűséggel.
A helyszínen is lehet jegyet venni a vendég szektorba?
4. legnagyobb csoport vagyunk minimális hátránnyal... :)
Nos egy hónap alatt a blogé lett a 2. legnagyobb közösség az iwiw után...
süti beállítások módosítása