A rájátszás szempontjából fontos Mol Liga-meccsen az UTE 4-2-re nyert az Icecenterben, tehát a Vasas Bp. Stars nem tudta megszerezni azokat a pontokat, amelyek kellettek volna a négyes döntő bebiztosításához. Peter Sevela 41 védésének, a második és harmadik sor góljainak köszönhetően a listavezető Dab.Docler 3-0-ra nyert Miskolcon. A Mol Liga alapszakaszának utolsó hete következik öt mérkőzéssel. Kedden UTE–Stars mérkőzés jön, ha ott is Sikorcinék nyernek (a szlovák csatár mesterhármast szerzett), akkor vasárnap a Stars–Miskolc és a FTC–Dab.Docler meccsek döntenek majd. A zöld-fehéreknek mindenképpen nyerniük kell a listavezető ellen, miközben a Stars nem győzhetné le a borsodiakat, csak akkor cserélnének helyet a 4. és 5. helyen. De egyelőre ne szaladjunk annyira előre.
Még nem jutott a final fourba a Stars
2010.01.10. 20:56 F. Kapus
148 komment
Címkék: mol liga
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
forestjr 2010.01.10. 21:08:21
moszkvicssluszkulcs 2010.01.10. 21:17:36
1.HIHETETLEN, hogy megint lőttünk egy szabályos gólt, és a spori megint nem adta meg. A szitu ugyan az mint a Szereda ellen. Átcsorgott a kapuson a korong, a játékosunk a SZABAD korongot a kapuba továbbította, de közben harsant a síp...(Kincsest ezen kívül nem szólítanám meg a mai tevékenysége kapcsán, de ez, a mérkőzés kimenetelét befolyásoló hiba volt)!!!!!
2.HIHETETLEN, hogy a számomra szimpatikus DAB, ezen a mai meccsen milyen moslék módon játszott.
3.HIHETETLEN, ma úgy nyert a DAB, hogy köze nem volt a meccshez...(Talán pont ezért elsők, mi meg pont ezért nem tudunk közelebb kerülni az élmezőnyhöz...)
4. HIHETETLEN, hogy mennyire be vagyunk oltva góllövés ellen. (ha meg lövünk, nem adják meg...)
5. HIHETETLEN, hogy az emberelőnyök mennyire "zavarnak" minket. Meg vagyunk zakkanva, ha előnybe kerülünk.
Amúgy nagyszerű meccs volt, jó propagandája a hokinak, csak nekünk keserű.
gabute 2010.01.10. 21:18:24
De kezdjük a végén.
1. felháborító, hogy a Stars hivatalos alkalmazottja, nyakában "Staff" feliratú kártyával bejön az újpesti szektorba "Mocskos Lilák"-at kiabálni. Persze egyből ki lett lökdösve. De ez mi? SZÁNALMAS!
2. A piros melegítős, tréningnadrágos "Stars-huligán", akik 3x20 percen keresztül csak mutogatott a hazai szektor közepéről, szintén szánalmas. Mit képzel ez magáról, hogy ő a Fradi-tábor? Már tavaly is szánalmaskodott egy sort, mindig kötekszik. Igazi betonagyú szerencsétlen.
És még Újpesten nem tetszenek a körülmények sokaknak. Hát ehhez képest nálunk babazsúr van!
A büfé a leglassabb volt, amit valha láttam.
No. A nézőszám a jegyzőkönyvbe írt 880-al szemben reálisan úgy 400 fő körül lehetett. Vajon mindig megszorozzák kettővel?
A meccsről. Az első 8 percet nem láttam, mivel valami iszonyatosan lassú a jegyárusítás. A kb. 200 fizető szurkolónak nagyjából 20 percet kellett fejenként sorban állnia. Az első harmad nagyjából kiegyenlített játékot hozott. Az Újpest négy sorral játszott, ami nagyon örömteli volt! Ráadásul a harmadik sorban is szóhoz jutott két fiatal: Zalavári és Pichler, akik végigjátszották a hatvan percet. Mindketten remekeltek! Nagyon örülök ennek a pozitív változásnak! Pichler olyan cseleket és passzokat mutatott, hogy többször tapsolt minden újpesti! És első éves ifista!
A második harmadtól már nagyrészt három sorral játszottunk. Meg is lett az eredménye, gyorsan gólhoz jutottunk. Németh Peti szenzációsan majmolta meg Sillét. Egyszerűen úgy húzott el mellette, a palánknál, hogy a válogatott bekk nem tudta megtartani. Majd ziccerbe hozta a kapu mögül Borbit, aki nem hibázott. A kiegyenlített első harmad után ezt a játékrészt egyértelműen uraltuk. A harmad végén jött a második gólunk, egy gyönyörű passzjáték után, a Sille-Szirányi bekkpár csak nyomozta a korongot!
Az utolsó játékrész első 7-8 percében is újpesti fölény volt a jellemző, miközben jött Fodor undorító közjátéka: felszakította Kiss arcát az ütőjével, majd miközben ment le a kispadra, még leütötte Hetlert is. Igazi patkány viselkedés volt! Felháborító! Azt kapta, amit megérdemelt: végleges fegyelmit. Néhány másodperccel az előny vége után Sikorcin hihetetlenül megszivatta a Starst. A kapu mögül befordult, és a rövid oldalon a hálóba emelt! Szenzációs gól volt!
Ezután viszont a Stars hirtelen nagyon belelendült, nyomtak, nyomtak. És egy előnyből találtak is egy gólt, amivel visszajöttek a meccsbe. Mégjobban belelkesültek, és bepaszíroztak még egy találatot, sőt, mivel elcseréltük magunkat, újabb előnyhöz jutottak. Az előnyt viszont kivédekeztük, sőt, utána Sikorcin üres kapura becsúsztatta a negyedik gólunkat! Hozzátartozik még a harmad történetéhez, hogy Gebei az 50. percig kitűnően, a legapróbb hiba nélkül vezette a meccset. Ekkor azonban két Stars bottal akasztást is elnézett. De a legnagyobb hiba az volt, amikor az 57. perc környékén, emberelőnyben egy legalább másfél méteres lest néztek be a vonalbírói! A Stars játékos a kékvonalon bővel kívül, a levegőben kapta el a pakkot, és úgy csúszott be a harmadba... mindenki más látta a csarnokban.
Összefoglalva: egy unalmas első harmad után 25-30 pedig fölényben játszott az Újpest, majd az utolsó 10-15 perc a Starsé volt. Mindkét kapus remekül védett. Az Újpest hihetetlenül koncentráltan védekezett, én évek óta nem láttam ilyen jól védekezni a csapatot. Nem mentünk fejetlenül előre, koncentráltunk minden pillanatban, így megérdemelten nyertünk. A Starsban csak negyed órán át volt igazi tűz, így megérdemelt volt az újpesti diadal!
Szép volt ÚJPEST! Irány tovább, ezen az úton!
HAJRÁ LILÁK!!!!!!!!!!!!!!!!
Lajos a mizse (törölt) 2010.01.10. 21:18:39
Spigott 2010.01.10. 21:18:58
qx92 2010.01.10. 21:20:43
forestjr 2010.01.10. 21:22:51
gabute 2010.01.10. 21:23:29
qx92 2010.01.10. 21:26:49
fetyiszov 2010.01.10. 21:31:56
Ha kiraknak, ha ha nem: 100%-ig egyetértek!!!
Inkább a Fradi, mint ezek.
Video Tóni 2010.01.10. 21:39:21
gabute 2010.01.10. 21:41:42
@Video Tóni: én is csak azért teszem, mert tavaly pont a Starsosok voltak, akik írták, hogy Újpestre félnek meccsre járni. Erre náluk vannak ilyen szánalmas emberek...
Miskolcifan 2010.01.10. 21:42:26
Végre Egri oda került,ahova való,közröhely,hogy az egyre jobb formában játszó Hetényinek padozni kellett 1,5 harmadon át,hogy Gerike "parádézhasson".Az emberelőnyös játék meg továbbra is iszonyat.Kíváncsi lennék mit csinál Mayer előnyös játék gyakorlása címén.
Miskolcifan 2010.01.10. 21:43:40
brainska (törölt) 2010.01.10. 21:44:51
Video Tóni 2010.01.10. 21:47:05
gabute 2010.01.10. 21:47:37
gabute 2010.01.10. 21:48:20
Miskolcifan 2010.01.10. 21:49:35
gabute 2010.01.10. 21:51:44
Spigott 2010.01.10. 21:53:34
Miskolcifan 2010.01.10. 21:54:01
Video Tóni 2010.01.10. 21:55:25
Miskolcifan 2010.01.10. 21:57:09
Video Tóni 2010.01.10. 21:58:21
gabute 2010.01.10. 21:58:54
Miskolcifan 2010.01.10. 21:59:06
marhahusi 2010.01.10. 22:10:21
gabute 2010.01.10. 22:13:28
marhahusi 2010.01.10. 22:21:05
vaze 2010.01.10. 22:22:27
fetyiszov 2010.01.10. 22:23:11
Miskolcifan 2010.01.10. 22:26:27
gabute 2010.01.10. 22:29:23
forestjr 2010.01.10. 22:30:17
Bpstars 2010.01.10. 22:31:07
A célunkat elértük: a kerületi rivalizálás háttérbe szorította a több évezredes Ute-Ftc párharcot. Amúgy meg a mérkőzés mellett a 'piros kabátosokban' is nyertetek, mert nálatok min. 8 rohangált a lépcsőn!
Ja és a mérkőzés kezdetekor egy újpesti szurkoló 600 nézőt mondott, és 'ismerve a rossz beléptetést', ez inkább közelít a 880-hoz, mint a 400-hoz. Remélem előbb-utóbb nálatok is lesznek ennyien a lelátón, mint a 2 éves múltra visszatekintő Starsnál.
A 3. gólotoknál meg Siki semmilyen korongot nem emelt be, szal legközelebb a sörözés helyett a meccsre koncentrálj!
Focira és másokra visszatérve, pedig ajánlom figyelmedbe Füge barátod kommentjét. Ha nem bírja érzékeny lelked, akkor menjél koliba v. könyvtárba! (ez utóbbi amúgy is Rád férne)
gabute 2010.01.10. 22:31:09
Bpstars 2010.01.10. 22:34:36
Ettől jó az idei Mol-liga! :)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.01.10. 22:38:27
hajta macik es hajra fradi :P
gabute 2010.01.10. 22:38:32
Licsimi 2010.01.10. 22:43:01
Nem alkalmas rá!
Licsimi 2010.01.10. 22:49:54
kiralyfi 2010.01.10. 22:51:06
Bpstars 2010.01.10. 22:51:29
Egyébként meg az a célom, hogy a hokira, mint sporta, a másik csapatra, mint ellenfélre, a játékosokra, mint sportolókra tekints, a mérkőzést, mint élményt éld át!!!
Bpstars 2010.01.10. 22:53:00
Előbbire: nem adom fel, Te se tedd! :) Nektek gratula a győzelemhez! Szólj, ha erre jársz!
Bpstars 2010.01.10. 22:56:15
kiralyfi 2010.01.10. 22:58:45
kiralyfi 2010.01.10. 23:01:45
gabute 2010.01.10. 23:03:23
Bpstars 2010.01.10. 23:05:37
Video Tóni 2010.01.10. 23:05:40
kiralyfi 2010.01.10. 23:07:32
Bpstars 2010.01.10. 23:10:10
ez megint milyen mondat: "Fodor Szabolcsra nem kívánok sportolóra tekinteni". Miért????
Hiányzik belőled, ami ezekben a sportolókban meg van, mikor a meccs után kezet fognak a jégen v. az öltözőfolyosón megbeszélik a történteket, a másik TISZTELETE!
De én bízom, ezért próbálkozom...
facsipesz 2010.01.10. 23:11:11
1. A két majom miatt én kérek elnézést a normális Stars-szurkolók nevében, ha találkozunk, iszunk sört, meglátod, ebből a fajtából van több:)
2. A beléptetés kritikán aluli, ezzel tényleg kezdeni kellene valamit. A büfé szintén gyalázat, a kislányok meg a néni nem alkalmasak nagyobb forgalom tempós kiszolgálására.
3. "[Fodor] még leütötte Hetlert is"
Na ne dramatizáljuk már túl a sztorit, ráadásul a válasz erősebb volt a lekorcsolyázó Fodor belemenésénél, büntetését megkapta érte, nem kell ezt túlspirázni.
4. "tavaly pont a Starsosok voltak, akik írták, hogy Újpestre félnek meccsre járni"
Nekem volt problémám egy hasonszőrű "piroskabátos" tahóval, de hát ezek csarnokfüggetlenül mindenhol felbukkannak, az ügy lezárva. Kedden is megyek a kiskölökkel (aki még hezitál, hogy most akkor kinek fog szurkolni:))
A meccsről: a péntekinél jobb volt a Stars - a végén.. Lehet, hogy attól támadtak fel, hogy elkezdtünk (minthamár!) szurkolni rendesebben, meg is lett az eredménye, hajszál híja volt az egyenlítésnek a végén, az a nyomás tetszett, kár, hogy (megint) későn kezdték.
A Németh-Borbás gól tényleg nagyszerű volt.
Sajnos csapatunk pont a rájátszásra kezdi elveszíteni a "gólcipőt", ha egyáltalán megéri a playoff-ot.
Ha így játszanak, és a DAB is a Fradival akar inkább meccselni, akkor kinézhet egy 5. hely.
A fiatalok játszatását nagyon hiányolom, az "öregek" pedig mintha kicsit "görcsölnének" így a szezonvég felé.
Bpstars 2010.01.10. 23:12:28
OliBLOOD 2010.01.10. 23:14:54
Már a feltételezés is gusztustalan. Már egy jó ideje megvan nekünk az alapszakasz első hely, mégse lezsáljuk el a meccseket. Miért pont most tennénk?
Bpstars 2010.01.10. 23:15:39
Ugye, ezt nem gondolod komolyan. Szerintem minden játékos pályafutásában előfordul 3-100 közötti számban. Akkor egyik sem sportoló a szemedben?
forestjr 2010.01.10. 23:18:13
gogosz 2010.01.10. 23:21:35
Bpstars 2010.01.10. 23:22:53
De én sem hiszem, hogy JP sakkozna. Az benne van, hogy kicsit rápihen a csapat a PO-ra, ez akkor meg már a ki bajunk, ha 4 meccsből 0 pont.
facsipesz 2010.01.10. 23:23:30
Megfelel?:)
forestjr 2010.01.10. 23:23:36
gabute 2010.01.10. 23:26:42
Itt mindenki szubjektív, kivéve az újságírókat.
gabute 2010.01.10. 23:28:31
A fiadról meg már írtad (mármint az egyikről), hogy újpesti... most meg hezitál? :) De ami késik, az nem múlik :)
Tényleg jó volt, hogy a végén "feltámadt" a Stars, mert így igazán élvezetes, színvonalas, izgalmas meccs kerekedett ebből a 60 percből!
facsipesz 2010.01.10. 23:30:46
Bpstars 2010.01.10. 23:31:16
asszem nem érdemes. Szólj, ha látod, hogy itt majrézom, amiért lekönyökölték x/y-t.
Szerintem ez tényleg benne van. A lényeg, hogy utána büntessék, ma ezt megtette Gebei.
ezúton is gratula neki, jól vezette!
forestjr 2010.01.10. 23:35:59
Bpstars 2010.01.10. 23:42:14
Amúgy biztos Szirányi beszólt neki, ahogy Hetler Focinak. De ez már törtnelem....
gabute 2010.01.10. 23:44:33
Hetler meg nem tudom, hogyan tud a háta mögött beszólni...
forestjr 2010.01.10. 23:45:07
Bpstars 2010.01.10. 23:47:05
forestjr 2010.01.10. 23:47:23
gabute 2010.01.10. 23:48:45
akerkiter 2010.01.10. 23:51:13
Pallus 2010.01.10. 23:53:09
A Fodor affért meghallgatnám interjúk formájában az érintettektől! :-)
Kedden Itáliából szorítok az Újpesti CSAPAT sikeréért!
Heti és Borbi remélem velünk marad!
fetyiszov 2010.01.11. 00:09:33
Fodor, Svasznek (aki szerintem jobb sorsra érdemes, mint a főtáv csapata),Kangyal, Gröschl, Gergely, nos, nem nagyon tudnak veszíteni. Pedig lesz még zakó.Kedden egy újabb.
Az egykor nálunk játszó Szirányi nyakon****ta Rafit, amit Gebei nem látott. Remélem, ő sem tér vissza hozzánk, bár Sájevics után nem csodálkozom semmin.
akerkiter 2010.01.11. 00:24:26
nekem nincs bajom azzal, hogy a szurkolok a sajat csaptukat helyezik eloterbe, de a tobbi sportolora miert kell ilyen szavakat hasznalni? a Starts ma nem jatszott rosszul, de kikapott. az Ujpestet dicseret illeti. ez oke. ha kedden nyer a Stars (nyerni fog :)) akkor orulsz majd hasonlo kommenteknek a masik oldalrol?
qx92 2010.01.11. 00:38:56
polarbears 2010.01.11. 00:45:21
be kell lőni az előnyt és a helyzeteket!
Oksa helyett ki fog jönni?
Egri és Nagy Gé nem ob1-s szintűek ,legalábbis ma nem(ez az igazság)
A lényeg vidéki csapat legyen a bajnok!!!
Remélem nekünk is eljön majd az időnk egyszer ha lenne vagy 100-120 millios költségvetésünk összehozhatnánk egy bajnokesélyes csapatot!
de nincs pííz!!!
akerkiter 2010.01.11. 01:16:19
az "oregek" erdekesek. mi spec szurkolokent neha idegbajt kapunk attol, ha hibaznak. mi vagyunk a legkritikusabbak. de neha csuklobol tolnak olyat, hogy a sok ifju titan a fele tudasert olni tudna. a csapat masik fele meg nagyon fiatal. nem akarok neveket sorlni. nyilvan mindenkinek van szimpatikus es nem jatekos minden csapatbol. ma pl borbas cseleit dicsertuk magunk kozott egesz este sutyiban, es arrol beszeltunk, hogy az o nevet meg fogjuk kantalni VB meccseken.
gabute 2010.01.11. 01:24:38
A klubban az, hogy 99%-ban közpénzből léteznek, miközben a többi fővárosi klub 0 Ft közpénzt kap.
És az a játékosok között is van pár nem túl szimpatikus. Kangyal, Svasznek, Fodor Szabolcs vagy Gergely Csaba minden "balhéban" benne van. Mutogatnak, kötekednek, alattomosak (igen, Gergely nálunk is az volt!). Emlékezzünk például arra, ahogyan tavaly rászálltak Sikorcinra Svasznekék... de pl. Szajbert Krisztiánnak is volt a legelső Újpest-Starson egy olyan akciója, hogy minden bedobott csokin megpróbált végigkorcsolyázni...
A Fradiban kevesebb az antipatikus játékos (mert egy részét elvittük Újpestre) :-)
Ezen kívül rendkívül sok újpesti játékost elcsábítottak a Starshoz, aminek szintén nem örülünk. Ez az utánpótlásra is igaz, nem csak a felnőtt csapatra.
Ezen kívül a mi kerületünkben játszanak, ami megint csak visszatetsző.
Nem utolsó sorban pedig azért, mert a játékosállomány alapján magasan a Bp. Stars a MOL Liga legjobb csapata! Így ellenük a siker mindig nagyobb öröm, mint egy gyenge csapat ellen!
Remélem, kielégítő választ kaptál :D
pokerface (törölt) 2010.01.11. 01:26:25
gabute 2010.01.11. 01:39:11
icehockey.hu/index.php?pg=news_3_1133
"Búcsúzóul még Szirányi Bence könyökölt bele Rafaj Attilába, ezt azonban a bírók nem vették észre."
Zsiraf78 2010.01.11. 01:41:29
akerkiter 2010.01.11. 01:54:12
OliBLOOD 2010.01.11. 07:08:06
Nem mondom, hogy biztosan nyerni fogunk, mert legutóbb is csak hosszabbításban sikerül Pesterzsébeten, de az esetleges pontveszteségek bisztosan nem taktikázás miatt lesznek.
forestjr 2010.01.11. 07:25:15
zsákutca 2010.01.11. 08:35:46
BVSC,Bp.Postás,Bp.Vörös Meteor,Bp.Építők,Bp,Előre és már az úton a Bp,Stars (az óra lassan lejár)! Bocs a munkásosztály csapata: Vasas Stars a sosem volt csapat,a "hazudósok" gyülekezete.
Aljas szemfényvesztés!
freddyD 2010.01.11. 08:53:18
jegkorong.tv/index.php?video_id=00110vu
gogosz 2010.01.11. 09:32:24
Fugeute 2010.01.11. 09:33:41
Ami gáz, az a hivatalos emberke produkciója. Én ugyan nem voltam ott, de ha úgy történt, ahogy itt beírták, akkor legközelebb ne kérje magát műszakba Újpest-meccsen, mert "ki lesz penderítve" a szektorunkból.
Fodor: nem kéne összekeverni a dolgokat. Akció közben, amikor a játékos számít rá, persze belefér egy ilyen attak (szerintem is túlzás, hogy leütötte Hetit, bár az odébb taszajtás sem adja vissza hűen, ami történt), de Heti ott és akkor nem számított erre, hiszen holt időben voltunk. Vagyis Fodor sunyi, alattomos volt, amire nem nagyon van magyarázat. Mostanában gyűjtögeti az ellenfeleket, egyszer fenn fog akadni a horgon (hogy Fiseráén, vagy Hetién, esetleg Harmati regulázza ismét meg, az a jövő titka:)
facsipesz 2010.01.11. 09:52:12
Egy ilyen friss csapatnal a szurkoloi letszam fikazasa "illetlenseg". Ahhoz kepest nem is rossz, sot.
A jatekosok "elszipkazasa" meg nem mero rosszindulatbol szokott tortenni, es altalaban nem csak az egyik felen mulik. Pek-mester jolsikerult diplomatikus nyilatkozatai is tudnak ketsegeket ebreszteni..
Szerintem.
Meg tovabbra is: Take it easy! :-)
a Zamboni nem egy tészta 2010.01.11. 09:53:05
razi · http://razi.blog.hu 2010.01.11. 09:54:04
facsipesz 2010.01.11. 10:07:57
Ezert en kerek elnezest.
Basszus security-bol annyira felkeszultek, hogy elszedik a kolkomnek vitt teat, amit az orszag egyetlen csarnokaban nem csinalnak meg. De amikor uj mezt csinaltatnak a csapatnak, eszukbe nem jut, hogy vannak sajat szurkoloik is, akik ilyen banasmod ellenere is vennenek magunknak.
Szurkoloi szinten meg sehol nem vagyunk, de hat hogy is lennenk, 2 ev nudli.
Az utanpotlas gyarapszik, a gyerekek meg becibaljak meccsre a szuloket, ha lassan is, de kialakul ez.
Szerintem ezert inkabb turelmesnek kellene lenni, es nem "szanalmas"-ozni.
Szerintem.
Video Tóni 2010.01.11. 10:13:25
Fugeute 2010.01.11. 10:14:13
gabute 2010.01.11. 10:23:31
forestjr 2010.01.11. 10:24:32
gabute 2010.01.11. 10:30:01
gabute 2010.01.11. 10:34:29
peterszky 2010.01.11. 11:12:18
zsákutca 2010.01.11. 11:13:52
Bocsánat,de (ha nem is tudod)te is és az összes budapesti hoki szurkoló jelentősen szponzorálja a "Starst"!
Ugyanis: Főv. Gázművek,ELMŰ,Főtáv.Budapest Főváros,Bp.IX kerület a főszponzorok miközben a többiek szerencsétlen "one mann show"- -val(Azari apuka,Egri apuka,Moha...). igyekeznek versenyezni az "alpolgármester úrral"!
Vajon meddig tartható ez az állapot.Talán tavaszig?!(valószínű).
Mert ez az egyik legnagyobb baj a "munkásosztály "csapatával!
A végén még egy újabb BKV storynak lehetünk tanúi!
A mondás szerint: tele hasból könnyű sz....ni!
F. Kapus 2010.01.11. 11:30:29
Viszont biztos, hogy nincs klub, amelyiknél több pénz tűnt el a szurkolók szeme elől, mint az FTC-nél.
És csak a félreértés elkerülése végett, mint mezei állampolgár, én sem tartom elfogadhatónak, ha valaki önkényesen osztogatja az állami pénzeket, viszont mint hokiszurkoló nagyon is örülök, hogy ezek a pénzek a jégkorongba kerülnek, mert más egyesület AZOKAT a pénzeket nem tudná bevonni EBBE a sportágba.
Az meg igencsak visszatetsző, hogy mást szidunk azért, mert nekünk nem sikerül üzleti, piaci vagy egyéb alapon normálisan működtetni az ország legnépszerűbb csapatának valahavolt egyik legnépszerűbb szakosztályát, immár másfél évtizede. És ez nem azért van, mert a Starst támogatja egy-két fővárosi cég néhány millióval, vagy mi tudom én, mennyivel.
gogosz 2010.01.11. 11:43:11
OliBLOOD 2010.01.11. 11:49:48
2010.01.11. 11:51:30
és azt hiszem, írtam már egyszer: igen, akkor is felháborodnék, ha a Fradiba jutnának így pénzek.
peterszky 2010.01.11. 11:53:08
Boby80 2010.01.11. 11:56:40
Ne kezdjünk ellenségeskedni egymással legalább mi ne ebben a bajnokságban ! Ameddig nem volt a stars nagyon sokunk az Újpestnek drukkolt vagy valami kötödés volt a kerülethez ! De az élet így hozta lett az ice centerbe is egy nagy csapat,és ez nagyon jót tesz a bajnokságnak ! Próbáljunk barátságba egymást segítve,sörözve megbeszélni gondokat problémákat !
Baráti üdvözlettel ! Egy szurkoló aki soha nem feledi,hogy honnan jött !
F. Kapus 2010.01.11. 12:01:03
F. Kapus 2010.01.11. 12:02:43
2010.01.11. 12:07:59
F. Kapus 2010.01.11. 12:15:34
Valahogy az lenne a tuti modell, ha a létesítményt és annak működését biztosítaná a fenntartó, aki mondjuk az állam lenne, az utánpótlás-nevelés költségeibe beszállna mondjuk az önkormányzat, a versenysport meg megélne a jegyeladásból és a mörcsndájzingból, meg a szponzorokból. De ez nem mostanában lesz, tudom.
qx92 2010.01.11. 13:28:12
a volan mas teszta szerintem mert azert a volan csapata szerintem jelentos reklamot jelent szekesfehervarnak
az ilyen penz eloztasokat nem kell valahol megindokolni?
facsipesz 2010.01.11. 13:40:50
1. Én kérek elnézést, hogy az általam támogatott csapat főnökei galád módon szereznek pénzt a klub működtetéséhez...
2. A játékosok mondjanak fel azért, mert állami cégek támogatják a klubjukat, és ezek a cégek nem más jégkorong klubokat szponzorálnak..
3. Akkor ezentúl, ha valaki azt mondja, hogy a "Stars visszataszító", akkor ezt értsük úgy, hogy ez nem a játékosoknak, hanem a klub gazdasági vezetőinek szól.
Csak a tisztánlátás végett.
Egyébként nekem is visszatetsző a más kárára elkövetett tipikus "magyaros" sumák.
De: a csapat meccseire én nem a vezetők miatt járok ki, hanem a játékosokért, a játékért. Ennyi erővel a Fradi a vezetői illetve a "múltja" miatt akár lehetne számomra "visszataszító" is, de a játékosai miatt valahogy mégsem az...
Mellékes: tavasztól új gárda jön, a Főtáv ismét "megszereti" a focit, nem kell majd nekünk ilyen apróságokon többet összeveszni, hogy kinek a csapata "visszataszítóbb"...
Fugeute 2010.01.11. 13:44:24
2010.01.11. 13:50:38
akerkiter 2010.01.11. 13:52:30
Bpstars 2010.01.11. 13:53:10
zsákutca 2010.01.11. 13:58:32
A probléma nemcsak a pénzszerzéssel van!
Két éve a Stars azt "füllentette",hogy kész az első végzős garnitúrája a felnőtt mezőnyben való megméretésre!HOL VANNAK? Ez már a második évad!
Valószínű,hogy a "jól összeszedett"csapatban a Sapporói hősök csemetéi vitézkédnek,csak az évjárattal és a nevelő egyesülettel van a baj.
Ez nagyon összetett,és ronda dolog!
A játékosokkal nincs semmi baj.Sajnos ők csak eszközök egy csúnya gonosz "összeesküvésben".
Ők már megtették a magukét,csak levezetésnek választották a "könnyebb"utat, az a baj,hogy ők vannak a reflektorfényben és a "gonosz"meg sunyít a háttérben,(ami mondjuk jellemző az ilyen alakokra!).Ez pedig nem szolgálja a magyar hoki jövőjét!!!
Figyeljétek meg,hogy mennyi pénzt fognak bedobni a rájátszásra!Kiket fognak igazolni,hogy elkápráztassák hatalmas szurkolótáborukat a győzelem mámorával!!!
Érdemes lessz!
F. Kapus 2010.01.11. 14:03:44
zsákutca 2010.01.11. 14:15:41
..a befektető a pénzéért,"hozadékot" vár.
A megtérülés,az összeg nagyságától függöen években mérhető!
Aki nem befektető csak kalandor és soron kívül szeretne a pénztárnál első lenni elbukik!
A befeketető hosszú távon gondolkodik és ez a helyes mindenhol így a Magyar hokiban is.
Ezért tisztelettel kérnék mindenkít ,hogy a "Stars jelenségtől"ne ájuljunk el,mert irtózatos lesz a kiábrándulás! (Habár a remény hal meg utoljára.)
Vagy már elfelejtettétek az "erdélyi üstököst",valami Kurkónak hívták!
F. Kapus 2010.01.11. 14:21:50
Kurkó Jánosba meg bele lehet rúgni, bár nem túl elegáns. Kevés olyan őrültje volt mostanában a magyar hokinak, aki Csató Imivel együtt a saját pénzét áldozta kedvenc sportágára. Kár, hogy csak ennyire futotta belőle. Sajnos nincs magyarországi követője példájának.
peterszky 2010.01.11. 14:40:05
Zsiraf78 2010.01.11. 16:39:37
nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2010.01.11. 18:23:40
Bertuzzi 2010.01.11. 18:43:15
brainska (törölt) 2010.01.11. 18:45:26
brainska (törölt) 2010.01.11. 18:50:38
Bpstars 2010.01.11. 19:57:42
Az idő, majd választ ad, melyik lesz sikeresebb.
Licsimi 2010.01.11. 20:01:59
avessik 2010.01.11. 22:31:39
Minden csapatban vannak olyan játékosok és szurkolók is akik másoknak csipik a szemét, de ez a velejárója.
Végre olyan mérközéseket látunk, ahol nem tudja senki előre, hogy tuti melyik csapat fog nyerni.
F. Kapus 2010.01.11. 22:34:53
Egy kicsit kevergetted a lapokat, miközben néhány vidéki műhely erőre kapásáról írsz, aközben azt állítod, a fővárosban megállt az idő. Márpedig a felsorolt vidéki műhelyek jelentős része legfeljebb utánpótlással rendelkezik, de e tekintetben meg például Újpest példa értékű, bizton állíthatom, hogy a jelenlegi U12-es korosztályban és alatta a legjobb minőségű munka ott folyik, és a játékosok mennyisége is jelentős. Ezekben a korosztályokban Budapesten soha nem látott létszámban oktatják az egyesületek a kicsiket, sok helyen igen szisztematikus rendszerben, évről évre újabb műhelyek vannak kialakulóban, újabb pályákat építenek. Persze nem rózsaszín a helyzet, de nagy az akarat.
Az UTE 2000-eseit többször láttam idén, edzésen, kis- és nagypályás meccsen is. Mindenkinek ajánlom őket bátran. Ezt csak azért írom, mert semmi sem olyan egyszerű, tehát ahol megállni látszik az idő, ott is történhetnek szép dolgok. Elég hozzá három nagyon lelkes és igényes ember.
forestjr 2010.01.11. 23:22:25
guriga uram jr. · http://realujpest.blog.hu 2010.01.12. 02:53:25
ob4 2010.01.12. 10:04:01
Sok fusztráció gyült itt össze. Nem akarok nagyon polemizálni, de már nagyon sok arany generáció volt az utéban legutóbb nem is tudom melyik. A lényeg szerintem, hogy játékrendszert tanítanak a gyerekeknek, ami a többi kis exhibicionista törtető fölé növeszti őket ebben a korcsoportban. Egyszerűen megeszik azokat a csapatokat akik nem állnak fel ellenük rendesen. ( tehát azokat, akiket hagynak játszani)
A kisebb (U14-ig) korosztályokban nem szégyen kikapni olyan gyerekektől akik szétpasszolnak minket, vagy egyéb játékszervezéssel nőnek fölénk, az a baj ha lekorcsolyáznak szétcseleznek, az a lemaradás.
Az általad említett elrontás nem kivűlről fog érkezni, leginkább a szülők irreális elvárásai, agyament viselkedése ilyesztik el a gyerekeket a játéktól.
Az első adandó alkalommal lelépnek. Ez kb 15 évesen lesz.
Ez minden sportra és egyesületre igaz. A legtöbb amit tehetünk, hogy keresünk maguknak valami olyan kihívást amit nekünk kell véghezvinni és nem a gyereknek. Pl mnden szülő kezdjen el amatőr hokizni, vagy festeni, barkácsolni. És akkor látja a gyerek, hogy nem csak róla szól az életünk. Érezzük magunkat jól. Felállok a tv elől letörlöm a zsírt a pofámról aztán üvöltözök az ellenféllel, szidom a bírót, az anyját, gyereket a meccs után, hazarugdosom és elmegyek kocsmázni, ahol mindenkinek dicsekszem, más ember (a gyerek) teljesítményével, ez így nem megy.
(nem személyes, sajnos elég objektív megfigyelés)
gabute 2010.01.12. 10:25:31
forestjr 2010.01.12. 10:48:34
A hokis apukákról nekem is rossz élményeim vannak. A mi kis full amatőr játékunkba (keresztpályán, kiskapura) bevettünk egyszer egy 10 éves forma kissrácot, mert kóválygott a jégen, gondoltuk jót teszünk vele. Mindenki poénra vette a figurát, jóval többet passzoltunk neki, mint másnak, de ahányszor elrontott valamit, az apja a palánk mögül artikulátlanul üvöltözött neki, mintha vérre ment volna a játék. Ha kicsit agresszívebb lennék, pofán nyomtam volna, de inkább ritkábban passzoltam a gyereknek, hogy ne hozzam kellemetlen helyzetbe.
ob4 2010.01.12. 11:21:46
De miért nem ment be. Azt hiszem százszor nagyobb motiváció együtt játszani vele, főleg ha ügyesebb mint én, mint óbégatni.
A budapesti csapatokhoz, meg annyit: hogy van itt dragó, farkasok, bocsok, gepárdok, mind mind fiatal klub, milyen álló idő? Bárcsak mindnek lenne felnőtt csapata pár év műlva.
De ha nem lesz az is jó, mert a sport ugyanolyan fontos, mint az iskola. Sokak szerint fontosabb.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.01.12. 12:59:10
Amit @ob4: mond teljes mértékben igaz majd-minden sportra, és a lemorzsolódás főképp a 14-15 éves korosztálynál tapasztalható. Azokon az edzéseken, ahol maga az edző is aktív részese a "játéknak", sokkal nagyobb a respekt, anélkül, hogy vérmesen kellene fegyelmeznie (saját személyes tapasztalat). Voltam olyan edzésen is, ahol a szülő (legfőképp apukák) próbálta ki magát (sok szülőnek van előképzettsége a gyereke számára választott sportágban, sokuk a saját sikertelenségeiket szeretnék megvalósíttatni gyerekeikkel; de volt olyan szülő is, aki akkor ismerkedett a sportággal) Ilyenkor két érdekes eset lehetséges:
1. az a szülő, aki korábban űzte a sportágat, és most újra tapasztalja (ki tudja hány év kihagyás után?), rájön, hogy időközben az ő tudása (ha volt) is megkopott, azonkívül maga a sportág is fejlődött, következésképp jobban tiszteli gyermeke befektetett munkáját;
2. az a szülő, aki nem űzte a sportágat, rájön, hogy valójában semmit sem tud róla, ergo visszafogottabb lesz annak, s gyermeke teljesítményének megítélésében.
A @Nyuszí O_o: hozzászólásban a szülők erőfeszítései előtt le a kalappal, viszont Kurkó és Csató urakkal azért nem egy kategóriába tartoznak. Valamint a budapesti állóvízről csak annyit, hogy érdemes egy pillantást vetni a bajnokságokra:
Junior: 1.AV19 2.Stars 3.DAC 4.UTE
Ifi: 1.UTE-MAC 2.Stars 3.AV 4. SC
Serdülő: 1.AV19 2.SC 3.Stars 4.UTE 5.MAC
Kölyök: 1.Zala 2.Stars 3.UTE 4.MAC
....hol itt az állóvíz?
Tillasz 2010.01.12. 13:43:11
Hát lehet, hogy én rosszul látom, de melyik csapatnál van koncepció?
Bár a koncepció szót előbb értelmezni kell, mert pl. káosz is koncepció.
F. Kapus 2010.01.12. 13:54:26
Tillasz 2010.01.12. 14:21:05
Ha jól emlékszem itt a MOL Ligás budapesti csapatokról van szó. Én is ismerek olyan - nem egy budapesti utánpótlás csapatot -, ahol létezik koncepció és azt igyekeznek végig vinni. De, hogy ebből valaha lesz-e MOL Ligás csapat, azért abban nem vagyok olyan biztos. (Ne legyen igazam.)
forestjr 2010.01.12. 14:35:35
Teljesen igazad van. Örömteli, hogy manapság ennyi kizárólag utánpótlás-neveléssel foglalkozó csapat létezik. Sajnos jelenleg kevés a felnőtt játékosokat is foglalkoztató egyesület, ezért 14-15 éves korban valóban nehéz döntéseket kell hozni. Mindettől függetlenül véleményem szerint a szülők önzetlen befektetése meg fog térülni, ha a gyerekük nem is lesz élsportoló, a csapatsport által rengeteget fognak tanulni, ami az életben később hasznukra fog válni.
F. Kapus 2010.01.12. 14:38:44
Bpstars 2010.01.12. 17:58:12
A Stars létrejöttével egy újabb 20-25 játékos hokizhat OB1-es szinten, örülnénk, ha lenne több.
Logikusan ez magával kellene hozza az OBII fejlődését is, ami nekem az egyik vesszőparipám.
Talán arra jobban oda kellene figyelni, mert jelenleg minimális átjárás van a két osztály között.
Úgy gondolom a felnőtteknél is jelentős koncepciókülönbség van, elég ha csak a légiósokra gondolok. És most nem foglalnék állást, mert ugye semmi sem fekete v. fehér.
Az pár éven belül érdekes lehet melyik klub mennyire tudja megbecsülni az értékeit.
brainska (törölt) 2010.01.12. 18:14:55
ob4 2010.01.13. 09:32:10
Én nem választanám szét utánpótlás és nem utánpótlásra.
Egy tíz, vagy nyolc éves éves gyerek nem utánpótlása semminek, önálló személyíség. Nem azért hokizik, mert kell majd később, hanem a saját örömére. Ezért kell neki jó edző, pálya és haverok. A holnap nem létezik, a tegnap sosem volt, csak a ma számít.