HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Fehérvár–Vienna Capitals 6-5

2010.01.10. 20:29 F. Kapus

Egy nagyon erős, a mérkőzés első harmadát szinte végig uraló Vienna Capitals volt az ellenfél. Aztán hosszú idő után újra beindult az első sor, Palkovics két, Mihály egy gólt szerzett. A második harmadban döntő szituációkban uralni tudtuk a kapuelőtereket, végre a szerencse is besegített alkalomadtán, és a harmad utolsó öt percében a fergeteges pörgés eredményeképpen átmenetileg megtörtük a bécsieket. Ez a teljeítmény Ackeström félelmetes bombájával koronáztatott meg. Bár a harmadik harmadban óriási energiákat mozgósított a Capitals, érezni lehetett, a mai nap a Fehérváré lehet. Jól ment a játék emberelőnyben, jól a védekezés hátrányban, több nagy helyzetet dolgoztunk ki, amelyikből egyet egy Fekete, Kóger akció végén ziccerig és gólig játszottunk, és 5-2-nél nagyon jól érezhették magukat a magyar szurkolók. Aztán Rotter kotort egyet, de Palkovics kétszer is visszaállíthatta volna a háromgólos előnyt. Nem tette, és ettől a Vienna magához tért, megmutatta, milyen az, amikor a liga egyik legjobbja ereje teljében, motiváltan hokizik. 15 másodperccel a vége előtt egyenlített a Vienna, a végszó azonban a miénk volt, Ladányi a 65. percben átlőtte az osztrákok kapusát, 6-5-re nyert a Fehérvár. 42 mérkőzés után 44 pontja van a magyar bajnoknak, a rájátszásba jutásért folytatott harcban jelenelg 11 pont előnye van, őrzi a hatodik helyet. A további eredmények: Graz–Jesenice 4-3, Salzburg–Linz 1-2, Medvescak–Ljubljana 3-1.

188 komment

Címkék: fehérvár ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez brutál volt a TV-n keresztül is. Grat! Hajrá! :)
Na végre, és méghozzá8 az egyik (?) legerősebb csapat ellen.
Bravó fiúk!
Uh, gratulálok a csapatnak! Nagyon komoly volt! Nagy volt a hangulat.
(De attól még nem lesz egyetlen kiugrás sem 100%os helyzet, pláne nem 1000%-os. Hallod, Léderer?!)
Ez nagyon kemény volt. Bár örültem volna egy 5:2-nek, de minden elismerésem a fiúknak. Ezért szeretem őket!!
Bár a sok ziccerből belőhettünk volna párat. De nem akarok elégedetlenkedni.
Úgy tűnik valami megmozdult a csapatnál. De azért még van mit javítani. HAJRÁ!!!
Palkó 2+0
Mihály 1+1
Ackeström 1+1
Martz 0+2
Fekete 0+2
Sofron 0+2
És még vannak sokan akik "csak" 1 pontot szereztek.
Ez igazi CSAPAT munka volt.
Ez a Vienna nagyon jó csapat, de most már ők sem jöhetnek biztosra...
1. Graz 41 23 5 4 9 153– 99 60
2. Vienna 42 23 5 3 11 158–117 59
3. Salzburg 41 20 5 4 12 161–122 54
4. Linz 41 22 1 6 12 136–116 52
5. Villach 41 18 4 2 17 121–135 46
6. FEHÉRVÁR 42 14 5 6 17 130–141 44
7. Klagenfurt 41 13 6 2 20 123–133 40
8. Zagreb 41 13 5 5 18 119–145 41
9. Ljubljana 41 13 1 4 23 110–150 32
10. Jesenice 41 6 4 5 26 113–168 25
Nagyon jó kis meccs volt, és szerintem teljesen találó volt a bunyóról szolló riport a meccs előtt, egypár dologban megvilágosultam! Annak mondanám aki esetleg nem látta, hogy abszolút nincs tiltva a bunyú a srácoknak, sőt inkább az edzőink is azt mondták hogy igen is oda kell ütni, főleg a kapusaink védelmében!!! Az a baj hogy nem nagyon láttam ennek nyomát ma, ezt a Gratton gyereket kicsit meg kellet volna zúzni!
Hajrá Volán
TOMI SATOSAARI!!!csak ennyit fűzök hozzá:D
1 Moser Medical Graz 99ers 42 61
2 Vienna Capitals 42 59
3 Red Bull Salzburg 42 56
4 Liwest Black Wings Linz 42 54
5 Villacher SV 42 48
6 Fehervar Alba Volan 19 42 44
7 KHL Medvescak Zagreb 42 43
8 Klagenfurter AC 42 40
9 HDD Tilia Olimpija Ljubljana 42 33
10 HK Acroni Jesenice 42 26
Nagyon jó kis meccs volt, de kár az utolsó 6-7 percért a 3. harmadban... :-(
nagy gratula a csapatnak, ez a gyözelem talán segit kilábalni a gödörböl. egy kicsit aggaszto hogy a Bécs három sorral s utazással a lábakban jobban birta a végét. esetleg a jövö évadi szárazedzésekkel kapcsolatban fel kéne venni a DAB-al a kapcsolatot. ök a kemény nyári edzések sorozata miatt (is) mostanság többnyire a meccsek végét is birják szusszal :-)

sok sikert Jesenice ellen is!
@sito: ez így nem túl pontos....a Villach-48
A Zagreb-43.......sorolhatnám@Licsimi: Sztem Palkó2+1..valamelyik gólnál beírták aszisztba ha jól láttam
@bobitomi: nso-ról másoltam át, bocs, nem én vagyok a felelős :P :D
@OTeR: nem Rottert akartál írni? őrá rá fért volna a verés....
KÖSZÖNÖM!!! Srácok, Köszönöm!!!!
Hatalmas meccs volt, kár hogy feljöttetk 5-5-re, de a lényeg, hogy megvan!!!!
HAJRÁ VOLÁN!!!
Hatalmas gratula! Godó ma adott el jópár korongot, de szerencsére a végén javított! Jobb is sorban adja el az ellenfélnek a pakkot- nem véletlen, hogy Tolvanen magyarázott is neki a kamerák előtt. Balu is bizanytalankodik, de az e kézzel levett krong nagy volt! És végre emberelőnyös gól!
Szép volt fiúk!
Csak az utolsó negyed órát láttam. Az alapján nem jogos az eredmény.
Léderer olyan elfogultan közvetít, hogy már fájt.
az is tetszett hogy a salzburg otthon nem tudta hozni a meccset es igy nem tudott zarkozni a vienara :)
@Lajos a mizse: Az egész meccs alapján jogos. Ahány kiugrásunk volt...
Atyánk segített a VIP páholyból is!! mintha imákat mondott volna a hosszabbítás előtt ,úgy nézett ki!!! :)

Áldott legyen ez a Volán Győzelem!!

ÁMEN
@Lajos a mizse: azért előtte sok minden történt ami alapján igenis jogos!
@wooba: Na meg a 2 habos kiállítás...Tokajié, meg a végén. Alig várták, hogy kiszórjanak valakit. Jók voltunk, megérdemeltük a győzelmet, de az erőnk a végére elfogyott. Sok kiugrást kihagytunk és néha úgy tűnt, hogy túljátszuk a helyzeteket. Az tuti, hogy mi játszuk a legszebb hokit a ligában, de néha ezért nem lesz egy lövés, mert még a jobbnál is jobb lehetőséget keresünk.
Nagy derbi volt, szerencsés, de megérdemelt győzelem. Gratula a fiúknak! Az viszont döbbenetes volt, hogy küzdöttek, akartak a bécsiek, bepréseltek minket a saját kapunk elé, alig tudtunk kijönni a harmadunkból is. Szegény Tomi úgy elfáradt, hogy a meccs utáni interjún már állni is alig bírt. A korábbi meccseken mi bírtuk jobb kondival a meccsek végét, de most a Capitals bedarált minket, s 3 gól hátrányból is visszajöttek!
Nyertünk és még a meccs is jó volt! Gratula az egész csapatnak! Szokják csak a bécsiek is, h ez nem egy laza hétvégi kirándulás :)
@Borsy: Nekünk meg sokkal egyértelmű előnyöket nem adtak meg, Satosaarit megint b**tatták többször is.
@solarys: Az utolsó bécsi gól előtt több lehetőségünk is lett volna, hogy kiüssük a pakkot mégse sikerült, ennek lett az eredménye a gól.
@Borsy: Azért Tommi nagy játékos én ott álltam a kapu mögött töbször is befordult kikorizott a bécsi elé meg amikor elesett kicsit színészkedett is de mi így szeretjük:D:D
Ezzzzzz azzzzzzzz!

SZÉP VOLT FIÚK!!!

A Capitalst megverni nem kis bravúr. Sikerült másodszor is!
@Lajos a mizse: és mégis hogyan közvetítsen egy magyar kommentátor, amikor egy magyar csapat játszik egy labanc ellen? A felvetésedet sem értem és akkor még finom voltam!!! Nálam eddig az évtized poénja, hogy a Fehérvári Ördögök meccsén Főtisztelendő Spányi Antal megyéspüspök végzi el a kezdő bedobást és kifelé menet lepacsizik az Ördög követőivel ,vagyis a szurkolókkal... :-D
@Borsy: Ha ilyen esetekben leállunk verekedni, akkor tőlünk van csak kiállítás vagy hogy megy ez? Mert tényleg amit mostanában meg mernek tenni velünk az felháborító...
@bobitomi: A hivatalos jegyzőkönyv szerint nem adott aszisztot...
Sziasztok! A főtiszteletes az ördögökkel cimborált? Hogy is van ez? Félre a viccel, máskor is övé a kezdőbedobás, ha a folytatás ilyen jó lesz. Nem sajnálnám a bécsiektől azt az egy pontot, ha nem játszottak volna ilyen sportszerűtlenül. Nem vagyok híve az erőszaknak, de most Balu visszaüthetett volna, ha már úgy is kiállították. Egyébként le a kalappal előtte, hihetetlen önuralomról tett tanubizonyságot. Igazán jó meccs volt!!!!
Ladányinak ennyit még nem szorítottam, mint ma, hogy végre produkáljon valamit, ami felejteti az eladott korongjait, így külön örülök ennek a fontos góljának.
A kihagyott ziccerekről meg csak annyit, hogy legalább van, amit kihagyjunk.
Kcs: hivatalos úton nem lehet valamit tenni az miatt, hogy a bunyozó osztrák játékosokat kiállítsák? Ez így igencsak egyoldalú, hiszen tudjuk, hogy a Volánnál ezt keményen megtorolnák a bírók, vannak felvételek ezekkel nem lehet semmit sem kezdeni?
Szép volt fiúk!!!! Köszönjük ma is öregedtünk néhány évet, de a végére csak összejött. A sima győzelmet már-már unnánk.
HAJRÁ SAPA FEHÉRVÁR ALBAVOLÁN19!!!!!
Eltünt, amit írtam! Mindjárt sírva fakadok....
@beth01: Vissza az egész már megvan!!!!
@djsanyi: tűpontos, én is ezt akartam szóvá tenni, mizse, szerinted mennyi maradna Lédererből (grammban, de írhatod angströmben is) a szurkolók szemében, ha "elfogulatlanul" közvetítene, ráadásul pont egy ilyen meccset. mert ha mondjuk 6-1, akkor ásítozhat is akár, meg lehet szenvtelen - akkor is lecsavarja a fejét itt persze utána mindenki -, de ráadásul most nagyon nem erről volt szó. a szpíker, b+, igenis lelkesedjen, most azért gondold már meg, Szepesi Gyuri bácsit hullakoksz objektíven egy meccsen, amin a világ legjobb válogatottja nyomja Puskással és a többiekkel. persze más tészta, ha "magyar-magyar" meccset közvetít, de itt azért ne várjunk már elfogulatlanságot, könyörgöm :)
@djsanyi: spec nem mindenki szurkol a Volánnak, vagy rosszul fogalmazom: úgy közvetít, mint pl. a Balzsay legutóbbi meccsét az rtl-es fószer, azt hiszi az ember, ha nem ismeri a játékot, hogy hú mekkora fölényben vagyunk, aztán jön a feketeleves.
@bobitomi: most kivételesen tévében láttam a mecset és ott A capitány Gratton tűnt köcsögnek, de ismerem láttam már sokszor Rotter alattomos játékát is ugy hogy őt is!
@Dachstein: én úgy tudom rendes ökölpárbajnál mindkettőt kiállítják végleg!

Fodort vissza kell hozni, vagy egy verekedő embert kell igazolni!
@Thomas_AV:
Jó lenne, ha Püspök Úr gyakran jönne meccsre! Sőt az se bánnám, ha mindig Ő végezné el a kezdődobást!:)
Mivel én kint voltam, nem hallottam Léderer-t, de milyen alapon kritizálja bárki is őt? Érződik rajta, h imádja ezt a sportot, csomót utánajár a dolgoknak, néha bakizik, hülyeségeket beszél, és akkor mi van? Legalább üvölt a góloknál, mint a sakál, és ez fontos! :-) Amúgy meg a bírók 90%-ban milyen elfogultak a "sajátjaikkal" szemben? És ma ráadásul ha jól tudom szlovén biró volt... És ha Léderer elfogult, akkor mi van? Ő nem tud belenyúlni a meccsbe, a bíró meg igen! Léderer! Csak így tovább, ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel! :-)
Még nincs hivatalos nézőszám...Rengeteg alattomos szabálytalanság volt, amikor már nem is azon a környéken volt a korong, akkor szabálytalankodtak a kapusunkkal, védőinkkel. Minek 3 bíró, ha ezeket nem fújják be???
@beth01: ha a bírók nem egyenlittik ki az esélyeket, akkor saját magunkat kéne meg védeni, érzéseim szerint nagyon lazák vagyok az idei szezonban, gondolom ezt teszi a finn iskola, de azért ami sok az sok!
Horvátországban óriási hokiláz van. megint 6200 néző volt. Ott nagyon be tudnak lelkesedni egy nemzetközi eseményen, ez más sportágakban is tapasztalható, ezt a fanatizmust kellene átvenni.
@sutyi2: maximálissan egyetértek veled!
Varrjál Jolán!!!
Hajrá Volán!!!
@sutyi2: én le szoktam venni a hangot, néha már a Bécsnek szurkoltam, hogy maradjon legalább csendben.
Vannak már a neten un. hangmaszkok, amik átalakítják a hangot, lehet használnia kellene.
@Nyuszí O_o: vesémbe látsz Ember...ennyi. nem ragoznám...
@Lajos a mizse: ebben nyilván van igazság, hogy nem mindenki szurkol a Volánnak, de akkor kérdem én, minek él az olyan ember, aki egy magyar és osztrák csapat meccsén magyarként nem a Fehérvárnak szurkol? Ne legyünk már tele kissebbségi komplexussal, "Mindenki kapja be, vagy nyalja ki..." ( Hofi Géza)
@Borsy: Bármennyire is lelkesednek majd áprilisban, ellenünk majd az is kevés lesz Ljubljana-ban! HÁHÁHÁÁÁÁ... Majd Sátor bácsi tudja mi a gyengéjük! :-) Reméljük ahogyan még a szlovén hibákra is emlékszik 2007-ből.
@Lajos a mizse: mibajotok van vele:Dén tök szeretem ahogy közvetít:P:D
@Lajos a mizse: Ha nem szurkolsz tűkön ülve egy ilyen meccsen a Volánnak, és nem kiabálsz a TV előtt egy gólnál, vagy egy igencsak téves bírói ítéletnél, akkor minek nézed? Sztem jogos és érdekes kérdés, nem?
@Nyuszí O_o: s mikor tavaly HC-Volán meccsen vezetüüüüünket kiabált?
Gyerekek, ti nem játszotok a bwin-en! :P
@sutyi2: Remélem sikerül, csak az a baj, hogy védő poszton nagyon vékonyak vagyunk, csatárban is kevés még az olyan játékos, aki igazán nagyot tudna húzni éles szituációban is.
@sutyi2: pont ezt mondom én is... Léderer sokszor beszél hülyeségeket, de a lelkesedése elviszi a közvetítést olyan irányba, hogy az abszolút élvezhető egy semleges néző számára is. A csajom nem hokirajongó, de jókat röhög Ákoson, aki úgy ordít egy Volán gólnál, mint akit nyúznak... sokkal jobb, mint mondjuk Vitray, aki 88-ban az EB-n Van Basten Daszajevnek lőtt gólját egy hangon mormolta végig, mintha épp csere lett volna... Léderer kommentárja 1000-szer élvezetesebb
@Lajos a mizse: három eset van:
1. halkítsd le
2. válts csatonát
3. disszidálj és szurkolj a """sógoroknak"""
@sutyi2: az, hogy minek nézi, az ő dolga, de minek mondja, hogy nézi...
@Borsy: A Volán honlapon 3500-t írnak, de szerintem olyan 3000-3100 ember volt.
@TheKaszi: :D:D:D:D:D Ez tetszik! :D:D:D:D:D
@Lazlee: ebben igazad van, hogy egy erdélyi és egy magyarországi csapat meccsén máshogy kellett volna előadni, de egy mai meccsen nem tud és nem is kell elfogulatlanul kommentálnia
@Lajos a mizse: teljesen rendben van Léderer szerintem, végre egy kommentátor aki átéli ezt a sportot és nem közvetít unalmasan, az, hogy elfogult egyáltalán nem baj, egy Bécs ellen igenis legyen elfogult. Én szeretem ahogy közvetít, bár nem vagyunk egyformák.

A meccsről: 5-2-nél nem gondoltam volna, hogy felállnak még az osztrákok, néha bosszantó hibákat vétettünk, szerintem ezek főleg pontatlanságból adódtak. Örülök neki, hogy sikerült eldönteni a meccset a hosszabbításban, és nem kellett a szerencsére bíznunk a plusz egy pontunkat. Köszönet érte Godónak:) Bár a mai játékában egyáltalán nem volt benn a gól, de azért jó, hogy becsorgott a végén. És persze gratula az egész csapatnak is nagyot küzdöttek ma.
Szép Volt fiúk!

Hajrá Volán!
@Licsimi: Én 3200 körül saccolok.
@Licsimi: Szerintem több a Te saccodnál, eléggé tömött volt a lelátó. Kevesebben voltak, mint Újév napján, de azért olyan 3400 +-3%-an voltunk.
Készséggel történt! :)
@Horiko: Nagyon fáradtak voltunk a végére, nem bírtuk kiütni az utolsó 2 percben a korongot 4-5 próbálkozásból sem, persze ehhez kellett az alibi kiállítás, csakúgy, mint a Sofron visszajövetle után Tokajié, amiből egalizáltak 2-2-re.
Megnéznék egy osztrák tévét, hogy hogy adja a meccset, ha az egyik csapat osztrák, a másik meg a Volán/Jesenice/Ljubljana/Medvescak valamelyike.
Mondjuk talán ők nem érzik annyira sajátjuknak az idegenlégiósok miatt, de azért azok akadnak a Volánnál is. Na mindegy, azért hajrá AV19, mégha nem is ordítom.
Fordulatos mérkőzés volt,10+1 gólt láthattunk.Ez a 2pont úgy kellett mint Tarzannak a bőrbugyi.Nagyon kellett az isteni segítség a csapatnak, ha ezen múlik,minden meccsen dobja be a korongot a megyés püspök. 3apró kis észrevételem lenne ,igazán csekélység a győzelem utáni örömmámorban.1 .Lajos meccs előtt azt nyilatkozta,sok gólt kapnk kapu előtti kipattanókból,és lecsorgó korongokból,ezen javítani fognak.Ma 3 gólt is cirka 9,5centiről ütött a vienna. 2. 3 szólót is kihagytunk,és ez majdnem megbosszúlta magát,ebelben ez nagy luxus,mégha klasszis kapusok is vannak az ellenfeleknél.3. végén már lépni is alig bírtunk a fáradtságtól,nagyon beszorított minket a Bécs,nem értem miért kellett átállni 2,5-3sorra.Lényeg hogy megvan a 2pont,és maradtunk a középmezőnyben
Az osztrák Winter Classicon 30500 néző volt. Ez azért nem gyenge nézőszám...Gelsenkirchenben megdöl majd a VB nyitómeccsén.
Csak a vak nem látta,hogy szerencsétlen hazai játékosok estek keltek a végén, mert megint átálltunk 3 sorra, ami egyenlő volt az öngyilkossággal!!!Előző hazai meccseinken amikor nyertünk,a harmadik harmadban erőfölényünkel vertük az ellenfeleinket!Erre ezen megint változtatunk-uccsó hazai meccsünkön ebbe a hibába már beleesetünk- és 5:2-ről nehézzé téve a meccset,túlórára kényszerülünk!!Na meg persze 3 ziccerből egyet illett volna beütni!!De a csúcs a 3.-ik gólnál a műsorközlő gólszerző megnevezése amikor Ratyi jégen se volt!!Ezt a bíró hol láthatta vagy ha megkérdezte a kupacot,hogy érthette el az elf-t vierundzwanzig-nak?Örüljünk a 2 megszerzett pontnak és a püspök Úr amikor meccsen volt nem kaptunk ki!!Elvihetné a csapat idegenbe is néznének ám az ellenfelek amikor a papi ruhába leszállna az öreg és a vendégszektorban ülve tapsolna a Volán góloknak!! :))
@exL:1: Remélem meglesz az 5. hely.
@Lajos a mizse:
Nézd csak meg a fight night-ot. A SKY riporterei egyértelműen a Salzburgnak szurkoltak.
Ja és tényleg diszidálj, ha még nem tetted meg!
@F.Márk:Idegben sem ártana gyűjtögetni a pontokat. Eddig jól állunk, de van még mit javítani. (emberelőnyök, kapu előtti játék, kapussal szembeni helyzetek, támadást párszor túlkombináljuk, emberhátrányban megszerzett korong koncentráltabb kiemelése, hogy ne akadjon el az első ellenfélnél.)
@Licsimi: Igen, nekem is úgy rémlik, h ami video-k a Fight Night-ról fent vannak "jútúb"-on, azokban eléggé "érdekesen" kommentálják a dolgokat az osztrák riporterek. Viszont valaki mondja már el, hogy mi értelme van labancozni, ha a biro csal/rosszul fúj/ellenünk téved? Ez eléggé ocsmány, nem???
@djsanyi:
.... 4. Szurkolj élőben, hidd el nem fog zavarni a közvetítés!!!!
@sutyi2: Főleg, hogy volt már német, és szlovén bíró is, és akkor is ugyanezt skandálták sokan... MIÉRT???
Ami még feltűnt, hogy Fekete nagyot játszott a mai meccsen.
ezt miért tőlem kérdezed?
Kérdezd meg az őseinket! Szerintem a Tenkes kapitánya lehet a ludas. :)
@sutyi2: A lényeg az, hogy nem egyenlően fújnak. Talán 10-ből 2,3 meccsen kapunk egyenlő bíráskodást.
@Borsy: Hát ideje volt már, hogy mutatott valami igazán szépet! Én nem akarom bántani, de ő többet tud, mint amit eddig ebben a szezonban mutatott, úgyhogy így tovább Dani, mint ma! ;-)
@sutyi2:Mert ennyi eszük van és ráadásul annyira vigyorognak magukon,hogy félek körbe ér a szájuk és leesik a fejük a nyakukról!
@beth01: Csacsi fiú/kislány... szerinted én hol voltam ma...? Nem is engem/ minket zavart ez, hanem azt az izét ott feljebb...
@Borsy: Tudom, de ha osztrák, ha szlovén, ha német, ha akármi más nemzet fia a bíró, akkor is labancoznak... ezt MIÉRT??? Meg amúgy is sztem ocsmány dolog, még ha csalnak, akkor is! Mocskolódjanak a (direkt nem mondom milyen) focidrukkerek, ne mi!
az egyik legjobb meccs volt az idényben, mind az iramot, mind az izgalmakat illetően, a gólok némelyike is szépségdíjas volt mindkét oldalon.

5-4-nél biztos voltam, hogy kiegyenlítenek, nagyon erősek pszichésen.

De sikerült, begyúrték őket a fiúk, minden elismerésem. Az egyik legfontosabb győzelmünk idén!

és Boldog Szülinapot TOKI!!!
@djsanyi: Szió! Az már régen voltam, kb 30 éve, sajna! Negyedik pontként írtam a hozzászólásodhoz a fenti "izé"-nek.
@sutyi2: Azért megtapsolni mégse kellene az egyoldalú ítéleteket. Mindenhol megkapnák a hasonlót. Szlovéniában, valamely osztrák csapatnál voltak durvábbak is a tavalyi, tavaly előtti szezonban.
@munkagep: Toki nem holnap lesz csak krisztus-i korban? Vagy én tudom rosszul? :-)
@Borsy: OK, értelek, de legyünk már kicsit inteligensebbek, és találjunk ki valami vicces, okos dolgot, amivel a tudtára hozhatjuk a bíróknak, h egyszerűen szemét mocskok! :-)
@Borsy: igaz, a végjátékban csúcsosodott ki, ill ott lett igazán feltűnő a sok eladott korong ami a abszolút fáradtság számlájára írható.
@sutyi2: Igen...minimum tavalyi szezonbeli formáját a gólok számában elővarázsolhatná még az alapszakasz hátralévő részében. Kováccsal együtt lehetnének egy veszélyes páros.

Vas János is sokkal többet tud ennél, azt veszem észre hogy korongátvételi hibák miatt nem tudja kihasználni fizikai erejét.

Vas Márton miért nem játszott?
@beth01: Én kérek elnézést... alaposan félreértettelek, ha jól értem akkor velem vagy ? (gondolatban)
Martz ismét hozza a gólpasszait, de azért néha nem ártana gólt is szerezni.
@Borsy: Martz sokat hibázik meccs közben, nem? És Marci nem tudom miért nem játszott... Nekem BenkBandi is hiányzott! :-( Megalkuvást nem ismerően küzd, és én ezt nagyon szeretem!
@sutyi2: Ha jól tudom Vas M. belázasodott.
@sutyi2: Jó lenne, ha Ondrejcik is hadra fogható lenne sérülése után. Vas Marci nekem is kérdőjel. Benk tényleg megalkuvás nélkül játszik, csak az ő játéka nagyon hullámzó. Egyébként letámadásban hasznos szerep az övé.
@djsanyi: szevasz testvér:) azért léderer tényleg egy segg, még ha lelkes is:)
Nekem bejön ez a "Dél-Amerikai" stílus, amit Léderer nyomat. GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL
Persze elfogult, de ez zavarja inkább az osztrákokat, van hangulata a közvetítéseinek:)
@beth01: "I think this is the beginning of a beautiful friendship..."
@kiralyfi: Nem segg. És pont. :-)
@kiralyfi: hát persze, nem is erről vitázunk... :-)de az egészet elviszi a hihetlen lelkesedése...a fentemlített példánál maradva, inkább legyen balfasz és ordítson egy magyar helyzetnél/gólnál, mint unott hangon, kötelességből ledarálja a mondandóját. ez szerintem mindenkinek jobb, nem...?
Zseniális meccs volt, nagy ajándék, hogy ilyeneket láthatunk sorozatban, és ha nehezen is, de tartjuk sokszor a lépést a top csapatokkal. A Vienna ezek közé tartozik, nagyon jók, ezt ma is megmutatták, amikor igazán felpörgették!
Ezért a legnagyobb tettek közé tartozik megverni őket, pláne ilyen jó játékkal.Köszönjük a csapatnak és Ocskay Gabi bá'nak, aki ezt iszonyú ügyesen megszervezi nekünk!!!!
@budaijegesmedve: Remélem folytatja a hagyományokat és jövőre megint egy picit előre lépünk.
@djsanyi: megint egyet kell értsünk:) következő meccsen tali sörrel?:) nem fogok autózni:)
@sutyi2: nem győztél meg, tuti altáji szegény:)
@Borsy: Tudod mit? Én azt mondom a VB-n lépjünk előre, illetve felfelé egy szintet! ;-) És jövőre jöhet a Volán-ba Vitya is!
@kiralyfi: Nem is akarlak meggyőzni! :-) Menj ki minden AV meccsre élőben, és akkor nem "kell" hallgatnod! :-) Én is ezt teszem, még akkor is, ha nekem semmi bajom vele. :-)
@sutyi2: próbálok, de nem mindig sikerül:)
@kiralyfi: felőlem... mint tudjuk, semmi jónak elrontója nem vagyok. :-) következő meccs előtt fél órával a melegedőben? aztán ott jól leisszuk a legutóbbi fuvart
@Licsimi: És mind tudjuk, a labancok magyarok voltak...
@kiralyfi: Nekem ebben a szezonban csak 2010.01.01-jén nem sikerült, amúgy mindig! :-) Vajon miért...?
@veghist: "És mind tudjuk, a labancok magyarok voltak..." <-- Valami hasonló nekem is rémlik/rémlett, ezért (is) zavar a dolog kicsikét, de majd pontosan utánaolvasok.
@sutyi2: gratulálok, bár szerintem én azért még mindig több meccset láttam élőben:) és néha a munka nem enged, sajnos:) de csak nem követünk el harakirit?:)
@kiralyfi: Gondolom idősebb is lehetsz nálam, ha ezt mondod, mert ha nem vagy az, akkor ne fogadj rá nagy összegben, h ki látott több AV-meccset élőben... :-) Nem mintha lenne is bármi jelentősége. :-) Harakiri? Az Sapporo-ban lett volna max., ha nem jutunk fel! :-)
Mestermérleg: Martin Satorina (pályaedzõ): Mindig hihetetlen élmény Székesfehérváron játszani, az egész ligában itt az egyik legjobb a szurkolótábor. Egy fantasztikus hangulatú, nagyszerû mérkõzésen sikerült visszajönnünk három gólos hátrányról, aztán egy balszerencsés góllal kikaptunk. Satosaari elképesztõen védett, a kihagyott helyzeteink pedig megbosszulták magukat. Mindig szoros meccseket játszunk a Sapa Fehérvár ellen, a mai sem volt kivétel.

Szép Volt Fiúk!
megbeszéltük ezt a hatalmas problémát:)
@kiralyfi: OK! Akkor most már nyugodtan fogok aludni! :-) Bár amennyire a meccsen összefagytam, tapsoltam, majd majdnem szívrohamot kaptam, felpörögtem, bosszakodtam, kiabáltam... Csoda lenne, ha egyáltalán még ma el tudnék aludni! :-) 1 szó, mint 100: SZÉP VOLT FIÚK! Jó éjt!
@sutyi2: Ebben én is bízom. Ha már Szélig... Én reménykedem abban, hogy sikerül olyan légiós hátvédet igazolnunk, akit lehet és érdemes is lesz honosítani a feltörekvő fiatal hátvédek mellett. Sajnos az utánpótlás se áll valami fényesen hátvédek terén. Akik a junior, ifi, serdülő korosztályból külföldi erős ligákban játszanak szinte kivétel nélkül csatárok.
@Borsy: ...én még mindig körül néznék Felvidéken és Észak-Amerikában magyar felmenőkkel rendelkező játékosok terén.
Én abba a középsuliba jártam Fehérváron ahová Palkovics is, és ezért anno még gimisként kijártunk meccsekre. Az utóbbi 2,5-3 évben viszont nem voltunk kinn, mert mindenki elment egyetemre szerte az országban, de a múltkor tesóm kapcsolgatta a TV-t és bejött egy hokimeccs a Villach ellen, amit ordenáré módon buktunk, de úgy hogy amikor néztem, akkor ment a Volánnak, amikor nem akkor nem. Gyorsan rámartam neten, hogy hol játszanak most, néztem hogy a másodikakkal fognak játszani (és mondjuk a játékosoknál volt nagy meglepetés pl. Ladányival), de gondoltam itt az idő újra kimenni.

Rekedtre üvöltöttem magam és mellettem kettővel egy max 17 éves lány pedig elsírta magát az utolsó gólnál :-P
A vizsgaidősuck ellenére minden "áldott" meccsükön kinn akarok lenni! :-)

felejthetetlen élmény volt

amúgy a nézőszámról... max. mennyien férnek el egyáltalán a jégcsarnokban?
@sutyi2: Erről nem hallottam. De az most nem sláger, lecsengőben van, márciusra várják a második hullámát a HINI-nek.
@ReignOfdark: Elvileg 3500, gyakorlatilag volt már 4000-4200 is.
@ReignOfdark: Melyik középsuli volt az?
Hát ez igazán szép volt Fiúk! Hokimeccsen fogok megőszülni...de megéri! :D
Régebben volt egy TV Gepárd nevű hokicsapat az OB1-ben. Ők melyik város képviseltében és hol játszották meccseiket? Tud róluk valaki valami bővebb infót?
Lőttünk hat gólt!!! Megvertük a Bécset!!! Valami megváltozott, még akkor is, ha összességében a Bécs volt ma a jobb, de nagyon megérdemeltük ezt a győzelmet, hajrá FIÚK! Hajrá Volán!

Kíváncsi lennék Jesenice-fanok véleményére a grázi PP2-es egyenlítő gólról az utolsó előtti percben. A tehenek pedig elkezdtek "taktikázni" az eredményekkel, valószínűleg el akarják kerülni a bécsi ágat (ellenük nagyon gyenge a mérlegük) a rájátszásban, ezért lehet, hogy ők lesznek a 4. helyen, nem pedig a Linz.
@TheKaszi: Ezzel a Bécs volt a jobbal nem feltétlenül értek egyet. Az utolsó harmadban tényleg nagyon sokat lőttek kapura, de előtte jól muzsikáltunk.
hát léderernek van meg hová fejlődnie... Az biztos hogy a tv-t nem kell hangosabbra vennem amikor izgalmas a meccs mert automatikusan hangosodik mint a sebesség függő hangerő a gps-en:D egyébként a meccs pazar volt. A ziccereket be kell ütni máskor és akkor sima a meccs. A szlovén bíróknak nem az a jó ha közelebb kerülnek a szlovén csapatok a volánhoz?#§@ :-\ kár hogy az edző nem engedi hogy bunyózzon a csapat mert néha nem ártana....
Nagyon jo volt a mecs!!! A M Árpit Pirét kritizáloknak irom ha olyan paszokat kapna Árpi amilyeneket ad már sokkal 60 pont felet járna!!Ö osztogat rendesen csak sajnos felét se kapja vissza!!!
A mai meccs... A 2. góltól az 5.ig jók voltunk, előtte meg utána meg a szuperminit is felküldhették volna maguk helyett a fiúk. Nem szoktam kritizálni a csapatot, de most nem bírom ki. Nem korcsolyáztunk rendesen, és ha elhoztunk elvétve egy-egy bulit, akkor max 2-t bírtunk úgy passzolni, hogy ne ellenfélhez menjen. Tomi amit művelt, az szégyen, nem csak a gólra gondolok, hiszen egyszer egy meccsen hibázni nem baj, de végig szarul védett, amit fogott, az rutinmeló volt. Pire hajtott, de ma neki sem jött össze, Palkónak viszont szerencséje volt, hogy kiszolgálták, ma ő is, meg a többiek is b*sztak korizni, és elütögettek a korong fölött. Azt néztem, hogy nem másnaposak-e... A Vienna ma önmagához képest szar volt, simán kellett volna verni őket. Ladányi meg hülye volt, szép, hogy belőtte azt a győztes gólt, de előtte az egyenlítésből is kivette a részét, mert az üres kapura gólt akart lőni, és ahelyett, hogy kivágta volna a fenébe a korongot ott szöszmötölt vele, amíg el nem vették... Abból lett pár passzal később a gól.

Dícséret ma a fiatalokat(Kóger, Sofi, Nagy) illeti, ők hajtottak szívvel-lélekkel. Oscar bombája szépségdíjas, de amúgy a teljesítménye neki is, ahogy a csapat nagy részének nulla.
@Vincenzo90: Ja, és eléggé gáz, hogy a 18. percig kellett várni az első tudatosan felépített Volán akcióra... Nem túlzás, 17 percig tényleg nem támadtunk, csak kontrából, meg előrevágott korongból. Azért ez elég sokat elárul.
@Borsy: Meg 4000nél jóval több is volt már, hallottam én ott cifra dolgokat, amit nem feltétlen akarták, hogy halljak... Elméletileg ugyanis a 3500-nál tilos többet beengedni, de "amíg van jegy, addíg hadd jöjjenek" /id. O.G./ alapon voltak már ott a pénztáros szerint (ez az, amit nem hiszem, hogy akart, hogy meghalljak) másfélszer ennyien... Lassan el lehetne gondolkodni egy nagyobb, modernebb csarnokon, ahova befér mondjuk 5-6000 ember. Rájátszásban és bajnoki döntőn lennének annyian, hogy akkor is teltház legyen, és abból, aki akkor kimegy divatból meg is ragad jópár és válik állandó vendéggé.
Tegnapi meccs óriási volt. Megint sokan voltak,de végre szurkolók is, itt jegyezném meg, hogy mögöttem egy jó 6-8 fős csikszeredai szurkolót, óriási hangulatot csináltak. Remélem jöttök máskor is nagyon jók voltatok. A meccsről pár szó 5-2 után nyertünk 6-5re, de ez lehetet volna 2-2 után más is,ha nem véd ilyen jól a Tommi.
A bírók azért, most is egy kicsit segitett a Bécsnek.Reméljük,hogy ismét jók leszünk és kijöttünk a hullámvölgyből.
A tegnapi meccset nagyrészt a védőinknek köszönhetjük. Nagyon nagyot dolgozott Tokaji, Balu, Bornhammar és Ackerström is! Oscar gólja előtti csel meg zseniális volt. Egyébként onnan indult az akció, hogy Balu rálőtte a kapusra a korongot. Éppen itt a kitűnő példa, hogy nem a palánkra kell belőni, hanem a kapusra. Akkor vagy gól vagy megfogja és buli vagy kitolja, de akkor még mindig lehet gólt szerezni, ahogy tegnap is!

Örülök, hogy Mihály végre betalált, remélem visszatér a kedve! De én még mindig nem látom be, hogy Palkovicsnak és Mihálynak miért kell egy sorban lennie. Valahogy nem értik meg egymást. Mihály szerintem Kováccsal és Feketével volt a legjobb helyen! De ez csak egy vélemény..
@Vincenzo90: tommi több mint 50 lövést kapott, szerintem meg ő tartotta életben a csapatot...
@miki78: a védőink (respect nekik) de most nem voltak a helyzet magaslatán, ha nagyokat mentettek, akkor azokat a helyzetek ők idézték elő!!! Rengeteg hibát követtek el, utána viszont szépen mentettek.

Viszont az un. első sor csúcson futott. Állandóan a jégen voltak. Látszott rajtuk, hogy nagyon akarnak!

Szép volt fiúk!
Tomi Kallio first star: #41 Satosaari
Tomi Kallio second star: #24 Palkovics
Tomi Kallio third star: #5 Ackerström
@Borsy: Vasvári Pál Gimnázium
Szép volt fiúk!Szép volt fiúk!Szép volt fiúk!

Más, kérdeznék egy aktív jv.-t:
ha egyszerre történik egy tilos felszabadítás és egy kiállítás (nincs közte játék-megszakítás) akkor melyik itélet az "erősebb" ? hol lesz a buli? / remélem értehető volam/
Jesszusom, itt mindenki mindent máshogy látott... Volt, aki szerint Tommi szarul védett, mások szerint ő tartotta meccsben a csapatot. Aztán olvastam olyat, h a csapat 90%-a nulla volt, a védők semmit sem csináltak. Meg olyat, h Palkónak szerencséje volt, Ladányi hibája volt az 5. bekapott gól, aztán Mihánynak meg nagyon nem megy és nem az első sorban a helye, meg ha kapna olyan passzokat, mint ad, akkor 60 pont fölött járna sokkal... Nem érzitek ezeknek a mondatoknak a "súlyát"? Szerintem minimum érdekes dolgok ezek...
@FrankK: A bedobást ott kell elvégezni, ahol az a Salzburg számára kedvezőbb...:D
@FrankK: Szerintem meg nem volt szép, hogy egy megnyert meccsen adtunk egy pontot ezeknek az antipatikus bécsieknek. Be voltunk szarva, nem tudtuk kiütni a korongot a harmadból (Borghammar, Ladányi, Vas, akikre emlékszem, és ezek azok az esetek, amikor még csak nem is szorongatott helyzetben voltak). De a bíró is menjen az ...ba, a 18(?). percben nem is tudom miért állította ki Árpit (ha vki látta, ossza meg).
Akit viszont dicsérek, az Jobb Dávid, jobban játszott, mint szokott sokkal keményebb volt, magabiztosabb. Krisztián meg császár lehetett volna, ha az utolsó szólóját belövi, csak megint a hülye kötényt erőltette (a 2 gól viszont királyság volt, az első Kovács Csabié az érdem, aki sok-sok forduló óta a csapat motorja).
Tolvanent nem értem, hogy amikor már a seggén veszi a csapat a levegőt, akkor miért nem játszanak az ifjak? 3 gólt ők is tudnak kapni 7 perc alatt...
@FrankK: Ha késleltetett kiállítás alatt a vétlen csapat tilosra üti a korongot, akkor semleges harmadban, a tilost ütő csapat védekező harmadának "bejáratánál levő" bedobópontról jön a buli.
@advocatusdiaboli: Ahaa! tehát ezt írja a szabálykönyv :D
Srácok, és milyen a szurkolás és a hangulat a meccsen élőben?
TV-ben átjött valami, de az, mint tudjuk, közel sem az igazi.
@KCs: Oké, köszi. Akkor tegnap jól fújta meg a szlovén bíró. :)
Valamikor meccs előtt találkoznunk kell mert van még egy kis tartozásom feléd(fogadás-Alén) , 1 unicumra akkor vendégem vagy, majd megbeszéljük mikor.
@Vincenzo90: Szerintem a Villach elleni csütörtöki meccsre lehet azt mondani, h gyenge játék volt, a tegnapira annyira azért nem. Persze, volt már jobb is, de ha végre másodszor sikerül elkapni a Vienna-t, ne a negativ dolgokat emeljük már ki! Kóger jól mondta meccs után! Pár percre el kell gondolkodni, h mik voltak a pozitiv és negativ dolgok, majd el kell felejteni, örüljünk a 2 pontnak, és menjünk tovább! Sok meccs van még!
@sutyi2: Még a lelátón voltam, mikor Dani nyilatkozott, szóval nem nagyon hallhattam, amit mondott, de mindegy is. Persze, örülök én a két pontnak, a győzelemnek, főleg, hogy a Vienna ellen nyertünk, de akkor is bosszantó, hogy mért nem tudunk jól játszani. Jobban szeretem, ha kikapunk, de a srácok mindent megtesznek, és szívvel-lélekkel kűzdenek, mint azt, mikor látják a korongot, és csesznek korizni érte, meg elutögetnek fölötte, elhagyják, nem bírják vezetni, és nem tudnak kettőnél többet csapattárshoz passzolni buli után. Megnyertük a meccset, amihez sokminden kellett, főleg egy-két egyéni villanás, mint Oscar bombája, vagy a Palkovicsot ajtó-ablak helyzetbe hozó tökéletes gólpasszok. Látszott a fény az alagút végén, aminek ékes bizonyítéka maga a győzelem ténye, de ezzel a játékkal nem lehet sorozatban meccseket nyerni. Az előző Vienna elleni győzelem is egészen más volt.

Tomiról meg annyit, hogy nagyon bizonytalanul fogta a korongot, egy igazán jó megmozdulása volt, amikor mögé csorgott a korong, és fordulásból rávetette magát, pedíg nem sokat láthatott belőle. A többi, amit fogott azt vagy belelőtték, vagy a lepkésébe.

Úgy vélem, hogy ha a Vienna hozza a csúcsformáját, és nem csak a legvégén az egyenlítés előtt játszik igazán jól, akkor keresnivalónk sem lett volna a pályán.
@Vincenzo90: Egyetértek abban, h ha a Bécs 100% körül pörög, akkor nem sok esélyünk lett volna tegnap. Abban is, h nem játszottunk igazán jól. Viszont a bajnokság hosszú, ilyen sikerek is kellenek, nem lehet csak jól játszva győzni! Hányszor volt, h mi voltunk a jobbak, mégis 1 vagy 0 pontot szereztünk? Tommi sokat dobta magát a kb. semmire, nekem csak az nem tetszett. Nem védett rosszul, de igazán kiemelkedőn se. Sztem Zolika is lehozta volna így a meccset! Még volt azért neki egy nagy botos védése a 2. harmadban, mikor már féltérden/fekve az üres kapu előtt pattogó korongot a bécsi meglőtte volna, de épp beletette az ütőjét, és a kapu fölötti hálóba pattant.
@Borsy: Vasvári Pál Gimnázium :-)
@Pierre: nemcsak a mentésekre gondolok, hanem a rengeteg munkára, amit el kellett végezniük. Rengeteg korcsolyázás.. Ráadásul igazából 2 sornyi védelmünk volt bent a legtöbbször. + a sok hátrány.
Az meg nem igaz, h mindig a védőt kell hibáztatni, mert helyzet van, ha a csatárok nem ütközik le a támadókat, akkor ott vannak a bekkek kiszolgáltatott helyzetben.
Azt meg még mindig nem tudom felfogni, hogy miért nem a center viszi fel a korongot, ez miért a védők feladata?
@Lajos a mizse: Tényleg nem mindenki szurkol a Volánnak, de akkor az minek néz Volánmeccset?? Az meg, h valaki azért szurkol az ellenfélnek, ahogy a kommentátor közvetít, hát az elég....

A csapatnak hatalmas grat, nagyon jók voltak, és végre megtört a balszerencsés sorozat:)Jobb volt ez a meccs, mint idén bármelyik, jobban hajtottak, és az emberelőnykihasználás is jobb volt, mint eddig. A gólok hatalmasak voltak, mindenkié! Oszi is mien szépet lőtt:)

Tokinak pedig nagyon boldog szülinapot!! :):)
@Tomi Kallio:
nekem a 3 stars
first: Oscar Ackeström
second: Tommi Satossari
third: Nathan Martz
és miért hagytam ki a Palkót, mert a góloknál szinte csak az üres kapuba kellet belőnni, akkora passzokat kapott, egyiknél Süti, másiknál Martz
és kihagyott 2 ziccert.
@sutyi2: Biztos nagyon erős a pörgős Bécs, de ha a Volán pörög 100%-on, akkor bizony megszorongatható a Bécs simán! A lélektani fölénynél nincs is szebb a hokiban.
Felpörgetett játék, magukban és a csapatban bízó játékosok, és bárki verhető! Ez a Volán!
:)
@sutyi2: Igaz, tényleg volt egy nagy védése bottal. Akkor az már kettő, de ezen kívül aztán abszolút nem remekelt, Zolival lehet, hogy könnyebb lett volna. De nem lógott ki a csapatból, mindenki gyenge volt.
@szurkerlány: az előny kihasználás tényleg jobb volt:) 8/1, bár , ha azt nézem, legalább már volt előnyös gólunk, akkor tényleg igazad van:)
@Vincenzo90: ???? Te melyik meccsről beszélsz??? Te jó ég...
Most megy a meccs a Sportklubon!
Beleolvasgattam a hozzászólásokba, jó nektek, mind kinn lehettetek a csarnokban! Énekes Lajos a beharangozóban elmondta, hogy lehet, hogy az elkövetkező hónapban be kell áldoznunk a formát a rájátszás miatt, ami azt jelenti, hogy kőkemény edzések jönnek, tehát jobb ha megszokjuk, hogy a fiúk az elkövetkező meccseken lépni sem fognak tudni. Ettől még hajrá SAPA Fehérvár AV 19! Köszönet Léderernek és a szurkolóknak, a fiúknak pedig gratula, ez megint a szív diadala volt!
@banyszi: eggyel több ok, hogy Kókuszék is játszák végig a meccseket;-)
Lédérer elég komoly.. 5-2-nél azt mondja 8 perccel a vége előtt már mehetnek a buszukra a bécsiek.. :)))) nem sok hokimeccset láthatott, ha ilyen kijelentéseket tesz. :)
@mannisenmaki: Tőlem az játszik akit pályára küldenek. Egytől egyig mindegyiket szeretem, a fiatalok "harcos" játéka pedig nagyon teszik.
@Vincenzo90:Vas volt...Fonákkal szerette volna kiemelni..Szemeddel láss....
@Vincenzo90: Istenem, ezt még nem is olvastam.. hát én nem tudom, hogy te melyik csarnokban voltál és milyen meccset néztél, de hogy nem ugyanazt, amit a többiek, az tuti.. :)
@miki78: Azért a szép eredmény ellenére tényleg elég sok hibával játszottunk. Nem véletlenül egyenlítettek 5-2 után sem. Én az első haramdban azon izgultam, hogy nem kapjunk 5nél többet, mert kb. momentumunk se volt. De utána tényleg sikerült felpörögni, de még mindig nem 100%ra.
@miki78: Hát aki olyan vak, hogy nem tűnt föl neki, hogy állandóan eladtuk a korongot, meg elhagytuk, és olyan tempóban korcsolyáztunk többnyire, mintha egy ekét húztak volna a játékosok maguk mögött, az nem tudom, mért nem megy szemészhez.
@miki78: Ja, és mit szólsz ahhoz a tényhez, hogy a 18. percig nem volt felépített támadásunk? Néhány kontra, előrevágott korong... Ez nem épp azt mutatja, hogy húdejók voltunk... :)
@Vincenzo90: Írtam már szemeddel láss!!Ember 3.-ik harmadban megint visszaálltunk 3 sorra-számomra ismét érthetetlen-tehát nem volt hiába a fáradtság!!Ha sportoltál komolyabb szinten akkor tudod milyen az amikor az agyad vinne előre de a tested csak rogy és görcsössé válsz,besavasodsz!Pl.Mihály ha meccs végén lezuhanyozott volna és elmegy lefeküdni nem csodálkoztam volna rajta szegény overtime-ban már alig bírt menni.De ezzel nem volt egyedül!Szív diadala volt !!Grat. a fiúknak még1x!!
Amindenit. Az ember gyarlóságára az egyik legjobb példa az, amikor megfogadja, hogy nem idegesíti magát a tapasztalatlan hozzászólók (esetenként erkölcstelen, és/vagy fogalmatlan faszkalapok - nők esetében értelemszerűen behelyettesítendő) extra szubjektív okoskodásai miatt - aztán mégsem bírja megállni, hogy ide nem szemeteljen. De hát érdekes kérdés ez: ha a blog szerkesztői nem szabnak értelmes határt az alap emberi normák szerint tisztességes kommunikációnak, az egyszeri ember kénytelen maga határokat feszegetni (amíg bírja gyomorral, vagy amíg az elv bajnokai dicsőségesen ki nem tiltják innen).
Részemről az mindenesetre biztos, hogy egy bizonyos eset egyértelműen utat mutatott a jövőre nézvést - és ez volt a utolsó poszt, amikor szó nélkül hagytam az efféle ámokfutásokat (lásd Lajosmaestro, Vinzezookoska, yxz).
A korrekt és értelmes kritikának megvan a maga helye, de aki nem így ír kritikusként, az megérdemli, hogy pusztuljon innen! Kicsi rá az esély, de hátha végül nem a hülyeség, hanem az emberi tisztesség, a korrektség, a józan ész győz!
Akinek nem a seggében van a feje, az láthatja, hogy a fiúk minden hátráltató körülmény (bírók, edző, kárörvendő köcsögmagyarok, rossz forma) ellenére fantasztikusak! Megérdemlik a védelmet, akár a saját szurkolóik(?) ellen is! Ha harc, hát legyen harc, baromarcok!

nem euklédeszei üdvözlettel,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
@Raon: Végre olvashatunk Téged is! Hiányoztak a kommentjeid.
@Raon: Ezt jol meg aszontad,de jol tetted:)))
@Dachstein: Nem azt mondtam, hogy nem volt hiba, hanem az nem állja meg a helyét, hogy mindenki gyenge volt és Satosaari rosszul védett.
Aki ezt írja, az nem látta a meccset.

Persze, hogy sok a hiba. Ha hiba nélkül lehoznánk egy Bécs elleni meccset, akkor a Volánnal a KHL-ben kéne indulnia! Emberek! A bajnokság egyik legjobb csapata ellen játszottunk. Mi meg reálisan a 6-7-8. helyen vagyunk. Ébresztő!

Az, hogy nem hajtottak a fiúk, az meg egy hülyeség.. Kihajtották a belüket. A 3. harmadban kijött a különbség a két csapat között. A Bécs ennyivel jobb.

@Vincenzo90: a fentiek neked is szóltak. Egyébként elég sok meccset játszunk, ahol nagyon kevés tudatosan felépített akciónk van. Ez most mitől meglepő neked? Ettől még kihoztuk majdnem a maximumot ebből a meccsből. Egyébként, ha Palkovics belövi a ziccereit, akkor a Bécs már nem áll fel és simán nyerünk..
Én meg egy nagy közhelyet még had írjak be ide utoljára! Ha minden meccsen, a bajnokság utolsó meccsével bezárólag ilyen "gyengén" játszunk, de mindig mi nyerünk, akkor legyen! :-) Ráérünk majd a bajnoki arannyal a zsebben jövőre szépen játszani! :-)
@sutyi2: Ez ám az időzítés! 09:09:09! :-) Ez jelent valamit! :-) De mit? :-) Azt, h összejön, amit írtam? :-) AMEN! :-) Hajrá Volán!
@Vincenzo90: persze, Tommi botrányosan rossz volt. én meg a saját szememmel láttam, amint Tolvanen euro-kötegeket dugdos a bécsi másodedző zsebébe, hogy az olyanokat nyilatkozzon, hogy "Satosaari elképesztõen védett". eszem megáll.
@medvid: A bécsi edző a Csicsó-kupa után is elképesztően sportszerűen nyilatkozott, most se hiszem, h másképp tett volna. Szimpatikus pali!
@sutyi2: igen, bár emlékeim szerint az a vezetőedző volt.
@medvid: Ja igen, rosszul olvastalak. De gondolom ha a vezetőedző normális ember, akkor csak nem egy "hulye kocsog" másodedzőt állít maga mellé! :-)
@miki78: Akkor ebben az esetben egyetértünk:)
@Raon: :-))én szoktam így felkapni a vizet mikor betelik a pohár,(mikor itt valamelyik csapat tagot szidják folyamatosan)végre most más is megmondja a véleményét az értetlen bandának.
Jaaa,és egyetértek,de gondolom ez nyilvánvalónak tűnt az előbb leírtakból.
Hajrá Volán!
@bobitomi: nem pont ide tartozik, de nézzetek a livetickerre, megy a Jese-dead bull, a piszkos bikák kiküldték a tartalékjaikat, példa: Rebek 3. soros!!!az átlag életkoruk talán 21 év ha van. (sajnos nekünk nem adatik meg az ilyen választási lehetőség, majd ha megnyerem a lottót, akkor....)
Leosztogatják a pontokat? Taktikáznak! Piszkos pagé!!!!!!!!így kisbetűvel mint nemecsek!
Sziasztok!
Mindenkinek köszönet a visszajelzésért - bevallom, kellemesen meglepődtem. Jó látni, hogy vannak, akikkel hasonlóképpen látjuk a dolgokat.
Azért remélem, hogy nem kell majd élni ezzel az eszközzel, és a Volános cikkek alatt visszatér a normális hangnem. Ha nem, akkor meg napalm jön. :)
maximális tisztelettel,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
süti beállítások módosítása