HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Az évtized 10 legnagyobb jelenete

2009.12.31. 22:00 Hblog

Pár napja felkerült egy videó a híres megosztóra, amelyben az elmúlt tíz év legnagyobb NHL-jeleneteit szedték össze. Természetesen szubjektív ez is, mind minden ilyen, de nekünk tetszik. Úgyhogy ezzel kívánunk boldog új évet minden kedves olvasónknak. Köszönünk mindent, főleg a rengeteg szeretetet. Tartsanak velünk 2010-ben is.

38 komment

Címkék: búék videók nhl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stero es a tobbiek, hol vagytok ilyenkor? :) Na, most mar szegeny Greent is el kell fogadjatok. BUEK mindenkinek.
Csodalatos jelenetek, kedvenc sportagunk legszebb mozzanatai. Ovecskin utan nekem a Nash es Afinogenov golja tetszett a legjobban. Amit ezek a sracok elmuvelnek, az mar a muveszet kategoria.
Datsyukkal kezdődik, Ovechkinnal végződik. Lehetne ennél jobb?:)

BÚÉK mindenkinek!
Amit a Dallasi játékos művelt az ritka nagy poén volt, erre nem is emlékeztem, de amit Jose Theodore művelt az szép volt, és a 3 orosz is igazán remek jelenetet produkált, még szerencse, hogy Datsyuk, Maxim Afinogenov év Ovecskin is látható lesz az olimpián egy csapatban
Eddig hetpecsetes titokkent kezeltem, de most mar nem latom ertelmet a tovabbi titkolozasnak es elarulom nektek, ha megnyernem az euro lottot, hogy nezne ki a HC Csikszereda: Kapus, Gustavsson, Elso sor: Green-Markov, Ovecskin-Malkin-Nash. Masodik sor: Flinta-Pronger, Kovalcsuk-Getzlaf-Mihaly Arpad. Harmadik sor: Adorjan-Lidstrom, Omark-Szabo-Moldovan. Negyedik sor: Suur-Goga, Vas Janos-Peter-Lorincz. Kapusok: Hetenyi es Polc.
A gond az, hogy lehet erre a penz nem lenne eleg es nehanyat meg honositani is kellene. :)
Max Afinogenov és BÚÉK
Eszméletlen képsorok. Azért jó, hogy a lassítás funkciót valaki feltalálta!!!:)))
BÚÉK minden hoki őrültnek!!!
Boldog új évet ezzel a tréfás videóval + holnap jön az évtized 10 legjobb hokis fejleménye.
bodicsek.blog.hu/2009/12/30/a_legdurvabb_hokis_serules_1
... és köszi a blog szerkeztőinek az egész évi fáradozást! Sok sikert kívánok 2010-re is!!!
Csatoimi: Mihály Árpi csak 2 év múlva! :)
BUÉK minden jégkorong szerelmesnek
Búék mindenkinek!
A kettes számút nem csinálta meg véletlenül tavaly a Volán?
@csatoimi: hol lennék? ettem, ittam, mulattam :) négy körül hazaértem még pont láttam a rangers meccs utolsó harmadát :)
@stero: Egeszsegedre valjek!!! Megcsodaltad Ovecskin goljait? :) Egyebkent Gaborik is ugyes volt a tegnap, volt ket asszisztja, lattam.
amúgy jó a videó. forsberg savardtól, ovecs pedig robitailletől leste el ezt a két gólt.
@stero: "négy körül hazaértem még pont láttam a rangers meccs utolsó harmadát"

Aruld el stero, hogy lattad azt az utolso harmadot, ha meg most sem vagy jozan? :)
@csatoimi: józan voltam, vagyok. amúgy a neten.
@stero: Akkor miert mondod, hogy Ovi mastol tanulta? Te is tudod, hogy az egesz hokivilag tole kene tanuljon.
@stero: Ketsegkivul hasonlit, mondjuk az Ovie egy tovabbfejlesztett valtozat. :)
Nem kötekedésből írom, de 2010 ugyanahhoz az évtizedhez tartozik, mint 2009.
@MJ01: És sem kötekedésből írom, de ez ugye örök vita, tán hagyhatjuk is.
Hát jó kis összeállítás, de az enyémben a 8. és a 7. előrébb lenne.
Köszönjük a jókívánságokat! Hasonló jókat kívánok az egész Jégkorong Blog csapatának és természetesen minden hűséges olvasójának!

Köszönjük, hogy tavaly sem hagytátok, hogy hülyén haljunk meg! Reméljük, így lesz ez idén is! :)
@F. Kapus: Meg hany kreditem maradt abbol a harombol? :)
BUÉK minden jégkorongot szeretőnek!
Minden jégkorongbarátnak nagyon boldog új évet, sikereket, boldogságot, egészséget! :)
@csatoimi: Az elmúlt héten szabadságon voltam, a szokásosnál jóval kevesebbet olvastam kommenteket. Ezek pótlása helyett gondolom mindketten jobban járunk, ha az időarányos normatíva alapján egyet levonunk a háromból. Amit persze az új évre való tekintettel egyből vissza is írunk. Bár az elég fárasztó számomra, hogy a Tolvanen család után most Bergeron mama hívogat állandóan amiatt, hogy moderáljuk ki kommentjeidet. :):):)
@csatoimi: ezen a csapaton azért besz.rtam:) van érzéked, látom:)
@F. Kapus: Nem masert, csak igy ev elejen en is meg kell tervezzem az evet, jo ha tudom, hogy hogyan is allok. Tehat meg van harom. :) Bergeron mama? Eloszor nem tudtam, hogy hova is tegyem, ki is o, de aztan nemi elmelkedes utan rajottem, hogy annak a kanadai hokisnak lehet az anyukaja, aki masok helyere betolakodott az olimpiai csapatba. Vele ugy vagyok, ha ma este mutat valamit, megbocsajtok neki. Tolvanennel viszont nehezebb a helyzet. De, hogy teged tobbet ne farasszanak, es nekem se fogyjon el olyan hamar az a harom kreditem, a Volanos posztoknal csak olvaso maradok.
@csatoimi: Nekem is tetszik. Kanyat meg beszurhattad volna, s a szakosztalyvezetot is emlitsd meg: P.E. B.U.E.K :))
Kedves INDEX és blogtársai. Azt szeretném mondani, hogy az ÉVTIZEDNEK még nincsen vége. Ez egy tévhit, hogy 2010-be lépéssel új évtizedbe léptünk. Akkor lépünk majd az új évtizedbe amikor 2011-be léptünk majd. 2010 ugyanis még az előző évtized utolsó éve. Egy évtizedben 10 év van, vegyül például időszámításunk kezdetét: Krisztus 1-ben született, ekkor kezdődött az első évtized. Egy évtized 10 évből áll, tehát időszámításunk szerint 10-ben még Krisztus csak 9 éves, azaz 9 év telt el az évtizedből, és még nem léptünk be az új évtizedbe. Az majd csak 11. 01. 01-én lenne.
@dugaszz: Kedves dugaszz! Az "elmúlt 10 év" megfogalmazás minden esetben az elmúlt évtizedet jelenti, még akkor is ha teszem azt augusztus 13-án írják le. Jelen esetben az 1999. dec. 31. és 2009. dec. 31. közötti évtized legszebb jeleneteiről van szó.
@Devo209: Igazad van, de szerintem ezek a cikkek úgy kezelik ezt, mintha évtized váltás lett volna, az pedig nem volt. Tehát a cikk/cikkek címe szerintem a harmadik évezred első évtizedét érti az alatt amikor azt mondja, hogy "Az évtized 10 legnagyobb jelenete".
süti beállítások módosítása