HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Az oroszok megint kikaptak a svédektől

2009.12.30. 10:23 AG 2.0

Ahogy egy évvel korábban, úgy most is legyőzték a svéd juniorok az orosz válogatottat az U20-as világbajnokságon. Az első harmadban kettővel elhúztak az északiak, a második gólt ráadásul emberhátrányban ütötték. Petrov révén a második menet közepén még felzárkóztak az oroszok, de egyenlíteniük nem sikerült, a vége 4-1 lett. A csehek megrázták magukat, és alaposan elverték az osztrákokat (7-1), az amerikaiak még jobban a letteket (12-1), az eddigiek alapján nagy meglepetés lenne, ha nem a két újonc búcsúzna, amikor eljön az ideje. A játéknap negyedik meccsén Kanada simán elintézte Szlovákiát, 8-2. Ma csendes nap lesz, a szereposztás: Finnország–Ausztria, Svájc–Lettország. Itt tartunk. A kanadai táblát kanadaiak vezetik.

25 komment

Címkék: vb a csoport u20 juniorok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én nem tudom, lehet, hogy én vagyok maradi, de nekem ez a kanadai játékstílus undorító volt, hogy már nincsen is ott a korong, de ők akkor is nekimennek mindenkinek..
@kiralyfi: az lehet, de ha én azt látnám, hogy a fiam mindenféle ok nélkül kötekszik, akkor nem lennék rá büszke
@2002: ez miért kötekedés, az ellenfél mentális összezúzása a cél, nem a kötekedés.
@2002: nem hiszem, hogy ez kötekedés. az ellenfelet fizikailag és mentálisan is fel kell őrölni.
@kiralyfi: @2002: Na ezért nézek főleg európai jégkorongot, mert semmi értelmét nem látom a "nincs ott a korong, de ütközök" stílusnak. Ízlések és pofonok.
Ne bantsatok a kanadaiakat, hadd utkozzenek, ok talaltak fel kedvenc sportagunk, nelkuluk most nezhetnenk a focit reggeltol-estig. :)
@csatoimi: már megint egyet kell értenem Veled:)
A kanadai TSN-rolnéztem éloben a Kanada-Szlovák mecset.Szerintem ez volt a legkeményeb mecs idáig.Kanadai oldalrol szabájtalan durva volt,de szlovákok szépen alkalmazkodtak a kemény hokihoz.Foleg nagyon nagyon dicsérték Peter Hraškot.Amit csinált,az meglepet engem is mondta a szlovák edzo Stefen Mikeš.Nagyon keményen rászált a kanadaiakra,ami az emlékukben marad.A 31-ik percben Taylor Hall-nak adott egy akkora szabájos bodicseket,hogy szegény srác repult.Kanadában most ezt mutogatják,modja Mikeš,mikor bekapcsoltam a tv a hotelben.A mecs után Hraško lett a legjobb szlovák,amire a kanadaiak futyszora reagáltak.Hát igen kemény volt de tiszta.A TSN-en bemondoja Dárius Kasparaitis-ra hasonlította.8-2 az sok szerintem,mert annyira nem voltak rosszak.Kanada tobb golt utott,de nekem a szlovák játék nagyon bejott,ha más szogbol is értékelem ezt a mecset.Az orosz-svéd nem volt valami nagy mecs.Nos én az oroszok tol nem láttam semmi extrát.A svédek szerintem megérdemelték a gyozelmet.A csehek meg gatyába rázták megukat,aminek nagyon orulok.A svéd 10-1 mecs az csak egy botlás volt.Remélem az oroszokat megverik.Szerintem itt még lesznek ezen a vb-én meglepetések.
@kiralyfi: ugy latom eleg sokszor fogunk mi egyet erteni ketten. :)
@kiralyfi:
.." az ellenfelet fizikailag és mentálisan is fel kell őrölni."

No comment. Csak így tovább, Volán UP!
@csatoimi: én akkor inkább múzeumba mennék :)
.Szerintem itt még lesznek ezen a vb-én meglepetések.

Igen a Svédek megnyerik a V.B. :))
Hajrá 3 Korona éljen a jégkorong
@Dukla Trenčín: fenti hozzászolásom neked szólt bocs
@csatoimi: ha nem vólna hoki akkor mi találnánk ki nem ? :)
@titkosberni: angyalbogaram , én a kanadai ars poeticat írtam ide, ezen nincs mit no commentelni.
ez a "finish your check" mentalitás. Ez nem őröl, hanem csak kiveszi az adott embert a támadásból, mert ugye, ha elpasszolja a korongot, valószínűleg nem fogsz átérni a pálya másik végébe leütközni az aktuális korongbirtoklót s ezt így lehet folytatni. De viszont, ha leütközöd azt akit eredetileg akartál, azt kiveszed a támadásból, és nagy valószínűséggel hamarabb érsz vissza a védekezésbe. Ha ezt a taktikát párosítod a gyorsasággal, egyhamar nem fog átmenni az ellenfél a saját kék vonalán. Nekem tetszik ez a stílus, és főleg, hogy egyre kiforrottabb ezeknek a helyzeteknek az elhárítása, ami látványos megmozdulásokhoz vezet. Persze van, hogy a taktika átmegy mészárlásba, de az alapötlet helyénvaló a hokiban.
@csatoimi: Ott találták,de nem ott játszák a legjobban,szépen,sportszerüen!
@Dukla Trenčín: Én meg nagyon remélem,Ivánék lemossák a cseheket!
@durex26: Te még nem láttál szép jégkorongot,ha Neked tetszik ez a bunkó kanadai stilus.brutalitás,agresszivitás,ész meg semmi.
agresszív bunko agynélküli hoki , de ha nhl meccset nézel akkor nem ezt látod ?
süti beállítások módosítása