HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Fjodorov védte a verekedő Fjodorovot

2009.12.26. 09:56 kovacsistvan

A csütörtöki szünnap után 11 mérkőzést rendeztek a KHL-ben. A két nem játszó csapat a Spengler Kupa-résztvevő Dinamo Minszk és a Vityaz volt. Az Atlant négy góllal vezetett Asztanában, Glasst Kuznyecov váltotta a kapuban, kiegyenlített a Barisz. A Szeversztal Tyihonov vezényletével okozott meglepetést Ufában. A listavezető Magnyitogorszk kikapott az MVD-től, négy perccel a vége előtt Szergej Fjodorov bunyót kezdeményezett Derljukkal szemben, testvére, Fjodor Fjodorov is védte az olimpai kerettag bátyját, videó a bejegyzés végén. Szombaton szünet, vasárnap újra 11 meccs.

LadaAmur 4-2
G.: Beluhin (Naurov), Csernyikov (Petrov, Jeszipov), Csernyikov (Csernyih), Krivov (Valujszkij) ill. Ignatuskin (Kriszanov), Koksarov (Abdullin)
K.: 8-10
Kapusok: Szemjonov
Moss, 22:53-től Boriszov, 25:14-től Moss

Dinamo Riga
Dinamo Moszkva 4-5
G.: Iggulden (Nizivijs, Ozolins), Galvins (Lavins), Hossa (Lavins, Nizivijs), Ozolins (Hossa, Nizivijs) ill. Nyeprjajev (Kriszanov), Weinhandl (Komarov, Avcin), Sitikov (Weinhandl), Markov (Jepancsincev, Kaljuzsnij), Omark (Kaljuzsnij, Harju)
K.: 16-47 (Rachunek 10, Makarov 5+végleges)
Kapusok: Masalskis
Jeremejev

Ak Barsz
Metallurg Novokuznyeck 4-0
G.: Jemelin (Kapanen), Kapanen (Morozov, Nyikulin), Pesonen (Tyerescsenko, Bodrov), Kapanen (Morozov, Nyikulin)
K.: 12-16
Kapusok: Vehanen
Bobrovszkij

Nyeftyehimik
Szibir 3-1
G.: Mamasev (Belov, Bumagin), Jakucenja (Gyemagin, Persson), Belov (Ivanov; üres kapu), ill. Bojkov (Lapin, Anyiszin)
K.: 10-35 (Akifjev végelges)
Kapusok: Kaszutyin
Lawson

CSZKA
Torpedo 0-5
G.: M. Potapov (Varnakov), Nyikityenko (M. Potapov), Varnakov, Novopasin (Lindström, Bernard), Lindström (Bernard, Koszourov)
K.: 8-6
Kapusok: Barulin, 46:11-től Schaefer
Fomicsov

Avangard
SZKA 2-4
G.: Szvitov, Nyikityin (Kurjanov, Jagr) ill. Szusinszkij (Jasin, Cajanek), Szusinszkij (Zubov), Zubov (Jasin), Cajanek (Szusinszkij, Jasin)
K.: 26 (Szvitov 2+2+10) - 28 (Zjuzin 2+2+10)
Kapusok: Caregorodcev
Esche

Barisz
Atlant 4-5 (b.u.)
G.: Szolarjov (Dallman, Sin), Szavcsenko (Krasznoszlobodcev, Zsajlauov), Nemirovsky (Stümpel), Szpiridonov (Podhradski, Stümpel) ill. Novotny (Mozjakin), Bulis (Novotny), Bulis (Balangyin, Mozjakin), Csernov (Landry, Szemjonov), Zsergyev (győztes büntető)
K.: 6-8
Kapusok: Glass, 28:42-tők Kuznyecov
Lasák

Szalavat Julajev
Szeversztal 2-3
G.: Nurtdinov (Zubov, Szidjakin), Kondratyev (Proskin, Zubov) ill. Sefer (Lemtyugov, Straka), Tyihonov (Zsukov), Sipacsev (Tyihonov)
K.: 10-14
Kapusok: Jerjomenko, 47:02-től Kolesznyik
Jahin

Lokomotiv
Traktor 5-1
G.: Afanaszenkov (Irgl, Vasicek), Guszkov (Tkacsenko, Koroljov), Vasicek (Vasziljev, Rudenko), Irgl (büntetőből), Kirjuhin ill. Konyev (Bojcsenkov, Szazonov)
K.: 14-20
Kapusok: Gelasvili
Alisztratov, 40:00-tól Fokin

MVD
Metallurg Magnyitogorszk 2-0
G.: Vorobjov (Tyertisnij), Moszaljev (Ellison)
K.: 44 (Derljuk 2+2+10, Ellison 10) -74 (F. Fjodorv 5+10+véglegs, Sz. Fjodorov 5+végleges)
Kapusok: Garnett
Proszkurjanov

Szpartak
Avtomobiliszt 3-2 (b.u.)
G.: Knyazev (Ljuducsin), Ljuducsin (Ribakov, Baranka), Upper (győztes büntető) ill. Szimakov (Guljavcov, Szitnyikov), Zsmakin (Szimakov, Kalacsik)
K.: 24 (Baranka 10)- 12
Kapusok: Kotschew
Franszkevics

20 komment

Címkék: khl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tegnap az Atlant meccsét izgultam végig, és mondhatom, nekem nagyon érdekes volt a meccs. Az első harmad után kezdtem azt gondolni, hogy lesz még 2 sima harmad, és az Atlant hazaviszi simán a pontokat Asztanából. No, nem így lett. Számomra ez volt már a sokadik Barisz meccs, hogy szimpatikusan játszanak, ennek ellenére mégsem bírna nyerni. Sajnáltam már a végén őket.
Fjodorov bunyója élményszámba ment, látszik, hogy a jégen bármilyen formában bevethető, megállja a helyét :)
Dinamó győzelmének örültem még, de gratulálok a Loko és az Ak Barsz sikerének is :)
Éppen ez a 3 meccs volt az, amire fogadtam az expekten, kéteséllyel mentem a Moszkvára és a Lolo-ra, a Kazany sima hazaijában voltam biztos. 2.05-ös szorzó.
a Nap megleletése a Szalavat veresége, bár, ha belegondolunk, a Szeversztal mostabában jól szerepel, de akkoris hozni kellett volna a meccset szerintem....
Hajrá Dinamó! :)
Derljuk hogyhogy nem kapott véglegeset? és mi értelme van a +10+véglegesnek?
de a sisakot miért kell ledobni a bunyóhoz?
@Sammer: Én majd kitéptem a hajam, amikor a Barisz kiegyenlített, mert vendégre tettem tippmixen. Azon túl Ak Barsz-Loko-Szpartak hármast tettem meg hazaira. Utóbbi leikszelt... A Szeversztaltól tudtam, hogy félni kell.
@tomcs!**: Az úriemberek így teszik, minden jégen.
@sziszi_15: Mondhatott valamit. Viszont Derljuk kisebb büntetését nem értem én se.
@kovacsistvan: Gondolom végleges fegyelmit kapott, nekem úgy logikus, hogy akkor inkább végleges kiállítást kapjon, ha csinált valami egyebet, ne 10 percet még, aminek semmi értelme sincs, semmit se súlyosbít, csak egy amúgy is keveset játszót kiültetnek miatta 10 percre.
@Sammer: ez a bunyó ment élményszámba? maszatolásnak is nehezen nevezném. ízlések és pofonok
@kiralyfi: Ki mondta, hogy élményszámba ment?
"Országunkban láthatsz folyókat és hegyet,
Elindulok holnap, élményszámba megyek"...
@kovacsistvan: Az Atlant vendéget én is játszottam... 0:4-nél, nem gondoltam volna, hogy másnap nem mehetek felvenni a nyereményt... Szerencsére a SKA-n nyertem, de aztán este a Magnyitogorszk mínuszba "taszított"... :D
@Szenszej: Én szerdán is hatszázat buktam, tegnap is hatszázat buktam. Ma a Spengler Kupán reménykedek a Dinamo Minszkre téve.
elege gagyi egy bunyo :/ ..naluk a toun nagyobbak szoktak lenni (vannak(csak mar olvad minden, megint palyt kel berelni:( )) :D
@kiralyfi: @lacikaSVK: Lehet, hogy nem ez volt az évszázad bunyója, de nem tudom, van-e máshol olyan videó, ahol egy 40 éves kezdeményez egy 24 évessel szemben, és nem a harmadosztályban.
@kovacsistvan: Én is éppen erre akartam utalni a bejegyzésemmel, hogy Fjodorov leállt egy kis bunyóra. Eddig számomra igazából csak a passzai és a góljai miatt volt nagy játékos, ráadásul tényleg 40 évesen viszi a Magnyitogorszkot. Úgy tűnik, rosszul fogalmaztam akkor, amikor azt mertem mondani, hogy csodáltam a bunyót. Nem maga a bunyó miatt, hanem a résztvevő(k) miatt.....
@kovacsistvan: Mai meccsekre van tuti tipped? :)
@Sammer: Csak a saját pénzemmel merek szórakozni. A Szeversztaltól illdomos félni, ennyit merek mondani. Még csütörtökön tettem két ma esedékes szelvényt:
megtettem a CSZKA-Dinamo Moszkvát vendégre; és hármas kötésben: Lada-Metallurg Novokuznyeck V, MVD-Avtomobiliszt H, Torpedo-Vityaz H. A Lada miatt félek.
Gondolom volt oka Sz.Fedorovnak a verekedésre. Mert amúgy nem egy verekedős típus. Nem is tudom utoljára mikor boxolt jégen. Szerintem a 90-es években..
@kovacsistvan: sammer mondta olvasd vissza
@Sammer: így már világos, bocsi nem kekeckedni akartam
süti beállítások módosítása