HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Igen komoly mérkőzéseket játszottunk

2009.12.26. 18:55 Hblog

Szombat déli állás szerint 2163 jegyet vettek meg elővételben a Winter Classicra, így 216 300 forint megy a Tűzoltó Utcai Gyermekklinikának. Ma videónkon régi és mai ászok idézik fel a múltat, 11-0-s és 9-1 mérkőzéseket, kőkemény döntetleneket, egyebeket.

37 komment

Címkék: winter classic

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izgi lesz, de őszintén szólva és több eladott jegyre számítottam!
Sok a kényelmes ember, én is ott veszem meg. Azért ha csak 4 ezer ember lesz, már az is több, mint az EBEL-szint.
@Video Tóni: szerintem nagyon szép szám ez!
@Lajos a mizse: Csak nálunk heti átlag 2x kint vannak 3000-3500-an, a Megyeri úton, vagy Pesterzsébeten meg tized ennyien sem nagyon...
Nemrég volt egty poszt az EBEL nézőszámairól, attól még nagyon messze a hazai banjnokság, vagy Mol liga...
@Szoljanka: emlékszem még én, hogy OB1-en mennyire kongott a csarnok, és nem csak a farm csapat meccsén.
@Szoljanka: pontosan! Semmi értelme a klagenfurti wc-hez vagy a fehérvári nézőszámokhoz hasonlítani. Mikor voltak utoljára ennyien Pesten nem válogatott mérkőzésen? Szerintem ehhez érdemes mérni, még ha nyilván ezzel sem egy kategória!
Nekem három emlék ugrik be hirtelen:
az újpesti tömegbunyó, amikor Géczit csépelték a szurkolók a saját botjával,
a Kistadionbeli verekedés a kispadnál a Szatmáry testvérek ellen, sajnos Dózsa győzelemmel,
és Milnyikov bemutatkozása Újpesten 3-1-es Fradi győzelemmel, amikor a mérkőzés legjobbja a zöldek kapusa Juhász ET Zsolt volt.
Ez szerintem nagyon jó,hogy ennyien vettek elővételben jegyet!Kint még talán vesz 2000ember!!
Hoki ünnep lesz!
És végre nem a fehérváriakról fog szólni!!
Én sajnos nem tudok kimenni. Egyik tévé sem adja, jól értem?
Nem könnyű online jegyet venni. Az irodával együtt az online lehetőséget is bezárták. De nem úgy, hogy kiírták, bocs, hanem hogy szállítási módot nem lehet választani. Pedig a Ticketpro-n van e-jegy, amit csak kinyomtatsz magadnak. Szóval gagyi az egész.
nekem van egy elővétjegyem fölösbe ha valaki igényt tartana rá....
Nekem is van 1-2 jegyem :) Holnap aki lát egy kék Jászberény HC mezes illetőt az én vagyok ! :) Hajrá LEHEL :)
@vodopjanov: Ha ezek az emlékek ugranak be, akkor bajban vagy! :)) Mert ezek közül kettő rögtön nem helytálló. Milnyikov bemutatkozásakor 1:0 -ra nyert a Dózsa, köszönhetően a remek kapusteljesítménynek.(a 3:1 a második egymás elleni meccs eredménye) Géczit pedig sohasem csépelték a szurkolók a saját botjával. (Tudod, ez akkor még nem volt szokás, legfeljebb a pénzérmék, vagy más tárgyak jégre dobálása.) Az ominózus vezekedés Szajlai Lacival történt, majd csatlakozott hozzá mindkét csapatból majdnem minden játékos. A szurkolók egymással, majd a rendőrökkel verekedtek.Természetesen, ha neked a te emlékeid kellemesek, emlékezhetsz úgy is. :))
@FRee: ????most nem a LEHEL játszik!!
Le ne vegyem rólad a mezt,a gyüjteményembe!!ne abba gyere!!
Ehhez a témához off, de a holnapi zágrábi szurkolói buszra felszabadult kettő hely. Aki esetleg inkább jönne busszal, annak a jegye már le van rendezve, mivel azokat már előre megrendeltem, írjon a szurkoloibusz@gmail.com e-mailre, vagy írjon smst/hívjon holnap reggel a 06706231020-as számon.
Ha eddig elfogyott 2100 jegy, szerintem holnap a 2500 reális. Nem rossz szám ez. Én őszintén szólva azt hittem, az ezer sem lesz meg
@freddyD: még add hozzá a 10 fradi bérletest, az MJSZ ingyenjegyeseit stb...+ akit nem hozott lázba 300 forint kedvezmény, ráadásul az elmúlt 3 napban nem is lehetett elővételben jegyet venni.
Jó idő esetén lesz 4ezer is, hidd el.
Üdv!

Nekem van két kimaradt jegyem a fehér IV szektorba, mert ismerőseim nem tudtak eljönni, ha esetleg valaki igényt tart rá annak baráti áron oda tudom adni, az email címemet a nevemre kattintva megtaláljátok.
Az idei MOL Liga nézőszám-átlaga eddig 603 fő/meccs, ez kb. 50-nel több, mint tavaly. Pedig tavaly nagyon húzta felfelé az átlagot a Sportklub a HC és a Steaua elleni meccseivel.

A Fradi hazai átlaga 435, az Újpesté 443. Nagyon szép eredmény lenne, ha 2500-3000 néző kimenne holnap.
@öregjátékos: Abban megyek lesz ami lesz :)

;)

Remélem elérjük a 4000 főt :)
@kriga: Erről van valami hivatalos infó?Kíváncsi vagyok mi mennyien vagyunk átlagba.Volt azért egy pár 1000-es nézőszámú meccsünk,úgyhogy szerintem a 603-at felfelé húzzuk...
@Miskolcifan: Jó kérdés, hogy mi számít hivatalosnak. Az alapszakasz végén a blog szerkesztőivel le szeretném auditáltatni az összegyűjtött adatokat, mert a különböző források nagyon eltérő adatokkal szolgálnak a nézőszámokról. Én egy bizonyos elv alapján eldöntöttem, hogy milyen sorrendben hiszek ezeknek, de hátha valaki máshogy gondolja.

A macik nézőszámát én 541-nek számoltam, ami hibahatárral számolva holtversenyes 3. legjobbnak számít a ligában a Stars 547-ével egyetemben, ez +40% tavalyhoz képest.

Csíkszereda (1006) és Dunaújváros (883) húzza nagyon felfelé az átlagot. De persze ezek még változni fognak. Pl. egy 4000-es Winter Classic +300-zal növelné a Fradi átlagát, és +50-nel a ligáét...
@kriga: Kíváncsiságból utánajártam a dolognak :) A szövetség honlapján megjelent nézőszámok szerint ha minden jól számoltam 659 az átlagunk :D
@Miskolcifan: Igen, én is pont most számoltam utána a saját táblázatomban, pontosan annyi. :)

Viszont erre mondtam, hogy jó kérdés, hogy kinek higgyünk. Pl. a nov. 29-i Miskolc-Ute 5:6 meccsen a jegyzőkönyvben szereplő "hivatalos" nézőszám 1009 (!) néző. Ezzel szemben a macik honlapja 700-at, a sportnapilap szintén 700-at, és az IHF honlapon kerusz is 700-at ír. Nem tudom ki honnan szerzi az infókat, lehet hogy keresztbe hivatkozás történt, de én ezt a meccset egyelőre 700-nak vettem.

Ahogy végignéztem a táblázatomat, a macik meccsein mindig "lefelé" módosítottam a hivataloshoz képest. Ugyanez a helyzet állt elő ugyanis a Fradi elleni 3:4-nél (1000 néző vs. 600-700), vagy a Stars elleni 1:2-nél is (800 vs. 400).

ON
@kriga: Ezeken a meccseken tényleg többen voltunk az átlagnál,plusz még a másik Fradi meccs az ahol szerintem 1000 körül megvoltunk.Pl. a 3-4-es Fradi meccsen a 600 az viccnek jó kb,mint ahogy a Starsos 1-2-nél a 400 is.Nem tudom a klubok nyilvántartják-e az eladott jegyek számát,ha erről lehetni vmilyen infót szerezni talán az állna a legközelebb a valósághoz.
@Miskolcifan: A "dobj egy macit"-os Fradi meccsen okés az 1000, a másik a kérdéses. Azon sajnos nem voltam, így onnan nincs személyes élmény. A Stars ellen szerintem sem 400-an voltunk, de ott még nem tartok, hogy magamat is betegyem forrásként. Egyelőre egy kérdőjelet odatettem.

Hát így lett a 659-ből 541 nálam. De tényekkel alátámasztva meggyőzhető vagyok. Az eladott jegyek száma azért nem jó, mert csomóan bérlettel jönnek, plusz a helyi utánpótlás játékosok gondolom ingyen...
@Miskolcifan: A "dobj egy macit"-of Fradi meccsen okés az 1000, a másik a kérdéses. A Stars ellen szerintem sem 400-an voltunk, de ott még nem tartok, hogy magamat is betegyem forrásnak. :)

Hát így lett a 659-ből 541 nálam az átlag. De tényekkel alátámasztva meggyőzhető vagyok.

A jegyeladás azért nem jó, mert csomóan bérlettel jönnek, plusz az utánpótlás játékosok gondolom ingyen...
Na erre megjelenik az előző komment is. A második természetesen törlendő.
alig varom mar a meccset! Hajra Jegkorong! gyzon a jobbik! :) PS: csak okosan szurkolni ;)
Ha számít is valamit, számomra az icehockey.hu nézőszámai a leghihetetlenebbek, legalábbis az újvárosi meccseket nézve. Sok-sok éve vagyok kint az összes hazai mérkőzésen, és most már talán meg tudok különböztetni 400 nézőt 900tól. Pedig általában ekkorák a különbségek, nemzetisportot, icehockeyt, vagy néhány ember véleményét figyelembe véve. Az icehockey mindig erősen kerekít felfelé, ha nézőszámról van szó, az biztos, hátha ez valamit segít :)
Kár, hogy nem lesz hó, az adna igazi Winter-fílinget a dolognak. Meg hogy nem lesz tömeg... A klubcsapatok még tényleg nem érdekelnek annyi embert, mint a válogatott, de azért már változik a dolog. A két ünnep közt meg senki nem ér rá.
Az időjárás úgy néz ki egyelőre kegyes hozzánk.
Irány a Kisstadion!

Nézőszámokhoz: az nso-t ne vegyétek figyelembe, ott valamikor akár kétszeres szorzót is alkalmaznak.
és azt a számot ismeritek-e, hogy "The boys are back in town"??? :-)))

Mindjárt indulunk, 1 zöld + 3 lila...
HAJRÁ ZÖLDEK!
@gm: Sajnos Te vagy nagy bajban: az ominózus meccseken mind kinn voltam, de, ha nekem nem hiszel, olvasd el a mai sport különszámot, és meglátod, hogy nem nyert Milnyikov bemutatkozó meccsén az UTE. Pedig tényleg vezettetek 1-0-ra, lehet, hogy utána hazamentél?:-)
Géczit pedig tényleg ütötték a szurkolók a kapu mögött, Füzesit lefújták gázzal stb, de abban igazad van Szajlaival kezdődött az egész, ő korizott arra, mire Géczi nagy bátran bottal arcon ütötte.
Ha nem bánod, akkor az említett urakat illetően ezután sem a Nemzeti Sportból tájékozódom. :)) Még egyszer mondom: úgy emlékszel, ahogy akarsz (de ettől a tények még tények maradnak).
süti beállítások módosítása