HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Fehérvár-Villach 6-2

2009.12.04. 21:46 kerusz

Az első harmadot megnyerte a Villach, de utána csak bottal üthette a fehérváriak nyomát. Tokaji egyenlített, Bornhammar szerezte meg a vezetést, Palkovics gólja után pedig már nem volt válaszuk az osztrákoknak. A vége fölényes 6-2 lett, minden sor szerzett gólt, Mihály Árpád és Benk pedig két ponttal zárt. A forduló további eredményei: Salzburg-Capitals 2-4, Jesenice-Olimpija egy őrült mérkőzésen 7-8, Linz-Medvescak 4-5 hosszabbítás után, Graz-KAC büntetőkkel 3-4. A Volán 32 ponttal a negyedik, az előny a kilencedik Olimpija előtt 8 pont.

130 komment

Címkék: ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ne felejtsük Hetényit sem, 95%-os teljesitményével nem kell tartania a kapustabella vezetésének elvesztésétöl... :-)
Oriasi gratulaciok a csapatnak! Pirevel is igazsagot tett a sors, hat nem lott egy EN golt???? :)

Ja, es Martz is "visszaadta" a golt :) Ez a leheto legjobb megoldas :)
Az eleje döcögött, de a második harmadtól mintaszerű produkció volt! Szép volt fiúk! Hajrá Volán!!!
Az a meg nem adott gól(?) megért volna egy videózást... szerintem...
Nagyon nagy meccs volt, hatalmas gratula a csapatnak!
@brunzwik: @rol71: Ez nagyon szép tőletek, Benk Andris mellett előttetek is le a kalappal.

Eg apró észrevétel: miért volt ennyire rossz a jég az eredményjelző felőli részen?

Ja, és még érdekelne az első meccses szurkoló, kérem írjon élménybeszámaolót.
@csatoimi: Isten ments, hogy most azonnal lerohanj a Csíkszeredában éjjel-nappal nyitva tartó Steaua-fanshopba a hokimezemért, meg hát végül nem is fogadtunk. Különben is, úriember biztosra nem fogad, szinte éreztem, hogy így teszi helyre majd Martz a múltkori problémát. :)
@Gabear: Láttam amikor vége volt a meccsnek elég csúnya monoklit kapott két meccs tuti
azért durva hogy azért nem kapott semmit az a .....
@laza6: "élménybeszámaolót" ízes pesti (budai) kiejtéssel...
hatalmas második két harmad. jól kezdtünk, aztán látványosan visszaestünk. a potyaszagú és talált emberelőnyös gól (toki löbbölt a kékről, balu beleért? ott ültem a közelben, de nem tudtam megítélni) meghozta a lendületet, onnantól nem volt kérdés, hogy hozzuk a meccset és hogy? megint a harmadát ütöttük be a ziccereinknek.

üröm az örömben, hogy csabival váltottam két szót a meccs után, nem volt jól, nem nagyon lát a bal szemére...reméljük, hogy csak a duzzanat miatt. jobbulást neki, különösen agilis mostanában, a teljes sor újjá született (feketével az élen) 'a' csere óta (tolvanen takaroggy, hahahaha)

hajrá, Volán! kicsit nem figyeltünk oda és nagyon jó csapat lettünk!

:D
@laza6: az eredményjelző felöli oldalon 7 a másik oldalon 3 centi vastag a jég ezért arra az oldalra több víz kell
@F. Kapus: majdnem írtam neked a múltkorira, hogy szerintem te tudsz valamit - és lőn...
@Pierre: nem martz lőtte, hanem bornhammar. ott ültem, tuti. Kóger gólpassz stimmt.
@bagyula: Pire nem lőtt gólt sőt jégen sem volt:D
Nagy-nagy grat. a Csapatnak, jó volt megint látni, hogy ha egyszer meglódul a szekér milyen szépen, eredményesen játszunk.
Jöttek szurkolók Villachból is... De egy kis éneklésen kívül másra nem nagyon tellett, ha csak arra nem, hogy egyfolytában mutogattak, Csaba sérülésénél sem voltak sportszerűek...
Ettől függetlenül ma mi sem voltunk nagyok a szurkolásban, talán kedden jobb lesz..
HAJRÁÁÁ AV19!!!
-_- BLL -_-
@kocek94: nem értem... nem fagy meg. Kevesebb vízzel kéne ott szerintem. De nem értek hozzá, hangsúlyozom. És nem kötözködni akarok, de néha elhagytuk a korongot emiatt.
@advocatusdiaboli: hát, baszod, nekem visszatekerős tévém van, de a harmadik tekerés után feladtam. fogalmam sincs mi volt, a helyszínen vas - kapuskesztyűnek látszott.

mekkora one-timer volt, ezt tavaly is csodáltam árpitól!
>A Volán 32 ponttal a negyedik
:-D
@laza6: nem tudtam, csak gondoltam, az ember ugye mindig magából indul ki
@F. Kapus: Te kapusmezekben utazol, nem egy galaci Radu-mezre vágysz? :PPPPP
@alpec: Én a kapu felett voltam. Egyértelműen bent volt. Videózni kellett volna...
@F. Kapus: Ugy erzem, hogy valamilyen szinten csak fogadtunk, de steauas mezert nem adok penzt, ezert viszek neked egy dedikalt Mihaly Arpad mezt. Magamnak meg veszek egy Martz mezt, ezzel is buntetven magamat, na meg kiengeszteleskeppen a Martz baratnoje fele. Meg azt is megigerem, hogy tobbet a nyelvemre nem veszem. Persze ha igy tortent, ahogy irjatok. Arpival meg nem tudtam beszelni.
@laza6: én is úgy gondolom h kevesebb víz kéne dehát ők tudják:Dszemély szerint engem is szokott idegesíteni amikor jáccom:D
Sajnos sima kapuvas volt!!Ebben az új kapuban van egyáltalán hátsó vas, ami merevítésre szolgál?Nem nagyon láttam ilyet a Pannon kupán sem ebben a kapuban.
Meccs előtt azt mondtam a családnak, vízválasztó lesz a meccs, abban a tekintetben, hogy előre vagy hátra kell néznünk a jövőben. Kis vizionálgatás: most kéne abbahagyni az alapszakaszt (no nem azért, hogy kevesebb meccsen legyen ilyen fantasztikus élmény), a Villach lenne az ellenfél, ráadásul pályaelőnnyel, ma tetünk róla, hogy ne szeressenek Fehérvárra jönni. A négy között aztán következne - véleményem szerint - a Graz, aki ellen van törleszteni valónk és tennénk is róla, majd a vélhetően a Bécs, de a döntőben a bírók már fújhatnának be annyi emberelőnyt, így simán megnyernénk az idén az EBEL-t. - Fantáziálgatás vége: ezzel a játékkal mindegy, ki az ellenfelünk, szép volt fiúk, hajrá Volán!
u.i.: Roli, brunzwik - szép volt tőletek!
@F. Kapus: Ezért gondoltam mindjárt az elején, hogy csibész és nem csaló. Persze fogvédővel kanadai akcentussal ordítva nem minden Ausztriában született szlovén bíró érti, hogy mit akar az ember...
@kerusz: Rossz megfigyelő vagy, mindig pólóban vezetek, csak akkor veszem fel a mezt, amikor kiszállunk a kocsiból. Raduból viszont kizárólag csak egy game-worn érdekel :)
@kocek94: ..ezek szerint Martz sem. Hat ide jutott a hoki, barataim .
@bagyula: Martz se lőtt:D dehát ezvan:DPire meg ott ült a lelátón tehát ő nehezen
@csatoimi: Előre is köszönöm. Kezdem azt hinni, átálltál a textiliparra :)
@alpec: baszki, így, hogy mondjátok, martz és bornhammar fizimiskára eléggé hasonlítanak és én tomboltam a gólnál, lévén, hogy épp fordítottunk volt vala, 2-1 nél. így még az is lehet, hogy tévedek és nem is olyan tuti a tuti? :D
@Licsimi: pont azon lepőtem meg, hogy egyetlen volán spiler sem volt, aki ezt kérte volna, gondoltam nem véletlen :)
Külön gratuláció Vas Marcinak (+4), ezt csak Hete tudta ma beérni, aki 95%-ban jórészt hazaadásokat védett :)
Hatalmas gratula a csapatnak,óriásit játszottak,a 2.ik harmadtól az osztrákok sehol sem voltak,és a spori is meglepő módon közel volt a korrekt játékvezetéshez.A 2.ik lőtt gólunk története rejtvénybe illő,a helyes megfejtők közt egy 2007es kártya naptárt sorsolok ki.Irom a példát Ebel honlapon Mihály Árpi a gólszerző ,a pályán a bírók, Bornhammert jelölték ,de Martz lőtte ,nos ki a gólszerző??? :-))))
@F. Kapus: A 2000-es bukaresti "play-off worn"-ra gondolsz? :) Biza magyar ver is van azon. Volt szerencsem a helyszinen kovetni az esemenyeket (es torolni a kopeseket a hatamrol). Bar az mar a Steauas idobol van...
@csatoimi: kérlek ne felejtsd el az én mezemet sem, öngyilkos leszek! :-)
@F. Kapus: Most beszeltem Arpival, ugy van ahogy irtad. Mar csak azt kell megird, hogy mit dedikaljon a mezre. :)
@csatoimi: a nevét feltétlenül... :)
F.Kapus: a blog látogatottságáról van esetleg nyílvános adatotok? Kíváncsi lennék hányan követik itt az eseményeket hétről-hétre....akár alacsony-akár magas az a szám.
@-Toboz-: Meg soha semmit nem felejtettem el. :)
@laza6: itt az első meccses szurkoló beszél. nagy volt a mai este, mintha a fiúk meg akarták volna mutatni, hogy miért érdemes hokimeccsre járni.

nem vagyok nagy szakértő, de valahogy az volt az érzésem, hogy egy pillanatig se volt veszélyben a győzelem, még a villach-i vezetésnél majd pedig az egyenlő állásnál sem. Nagyon érződött a csapatban az erő, hogy csak egy kicsit meg kell rázzák magukat, s eldöntik a meccset. szinte állandóan mi támadtunk, az osztrákoknak nagyon kevés helyzetük volt, minden tekintetben föléjük nőttünk.

nagyon nagy volt a hangulat is, bár a szurkolásról csak annyit, hogy mikor hullámvölgyben van a csapat (1. harmad második fele pl.), elhalkul a közönség, pedig pont akkor kellene az erő. mikor nyerésre állunk, könnyű biztatni.

szóval biztos leszek még, bár nem rendszeresen, az időbe nem fér be annyiszor.
@csatoimi: És ha az osztrák jégkorongszövetség a levél hatására mégis Árpinak ítéli azt a gólt, akkor ők is megérdemelnek egy-egy dedikált mezt :)))
@csatoimi: Most már nyugodt szívvel mehet rá a saját neve. Én meg közben feltúrtam a szekrényt (na jó, csak elméletben), találtam a pubodba egy magyar válogatott mezt az 1990-es C csoportos világbajnokságról. Még az esemény kitűzője is rajta van. Egyelőre dedikálásmentes, sőt a Hungary felirat is hiányzik, mert olyat még nem lehetett akkoriban venni, ennek is örülni kellett, viszont azon kívül egy az egyben ilyenben játszottak. A Winter Classicon az aláírásokat is nagyrészt pótolni lehet majd.
@csatoimi: isten tartsa meg jo szokásod :-)
@zsengezsolt: akkor helyettem voltál meccsen lélekben ,mint első meccses:D
hát igen...kell egy hangadó azért a meccsen ,aki elkiabálja magát és a többi csatlakozik...sajnos ugye ez ma kimaradt...
de remélem jönni fogsz ezentúl is meccsre :)
HAJRÁ VOLÁN!!
BLL
Sziasztok! Szép volt a mai meccs!!! Igaz egy kicsit nyomorogtunk mi szurkolók a második harmadban, de arra gondoltam, hogy ezt szívesen elviselem máskor is, jöjjön mindenki szurkolni és támogatni a csapatot. Az meg legyen a vezetőség gondja, hogy megnövelje a befogadó képességet.
Jobbulást Kovács Csabának!!!! Mindenki nagyon jól játszott, de Horváth Andrást szeretném kiemelni, mivel mostanában tényleg nagyon jól megy neki, Benk András is ma igazán jó játékot mutatott. Igaz az első harmadot leszámítva, nem nagyon lehet panaszunk senkire.
@exL:1: Szia!"a spori is meglepő módon közel volt a korrekt játékvezetéshez". Erről az jut eszembe, amikor a gyerek haza megy a suliból és azt mondja - Majdnem ötös lett a dolgozatom. Mire a szülő - Na és hányas lett? Válasz- Kettes. Kovács Csaba sérülésére semmit nem adott, de a többit nem sorolnám, sajna ma is lenne mit, de nem érdemes. Hajrá SAPA FEHÉRVÁR AV19!!!!
@zsengezsolt: Azért gyere még, élőben sokkal jobb, mint tv-ben, ez gondolom kiderült számodra is.
Hát igen, most már egyik csapat sem szeret ide járni, félnek tőlünk.
@beth01: anyám hogy örültem volna anno egy matek 2 esnek ne tudd meg :-)))a korrektségre azt értettem,hogy meglepő mód kaptunk egy rakás emberelőnyt ,nem egyet egymás után ,osztrák bíróktól ez ritkább dolog ,mint krisnásoknál a rántotthús
Szép volt FIÚK!!!

Egy ideje a 3. harmadban rettenetes nyomást kap az ellenfél.
Jó lesz ez így, csak majd mindig arra ügyeljünk, hogy előtte ne kapjunk túl sok gólt!
Én úgy láttam, hogy a második gólt a "szőke herceg" lőtte. Én így hívom Bronhammer Dávidot, amióta először láttam. /akkor még civilben volt/
A meg nem adott gólt, én is bent láttam. Csodálkoztam, hogy nem kérnek videó-nézést.
Csabinak jobbulást kívánok,sajnos nagyot kapott rossz helyre!
Mindenki hajtott, nagyon akart. Csak így tovább!

Hajráááááá Volááááááán!
@AVfan: Tudtad ugye, hogy mikorra kell kiérni?! :Dd
na, az erste bank honlapján már megint nagy a következetesség. az élö közvetitésben a kettö egyet Mihály ( www.erstebankliga.at/2c7a1b898007780af5c5f67a3c38012e.html?game=11927 ), a meccsösszefoglaloban Bornhammar ( http://www.erstebankliga.at/8f234634abc92fd30763c1e63b89d9bf.html?arrSave[ArticleID]=4721 ) lötte a golt. most már csak a tabellára vagyok kiváncsi, remélem ha gyorsan irok nekik ott én kapom :-)
@zsengezsolt: példát vehetnénk as osztrákoktól szurkolásban, 6-2-nél is úgy szurkoltak mint ha ők vezetnének:) A magyar közönség más. Ha vesztésre állunk nagy a csend, de ha vezetünk sokkal hangosabbak vagyunk mint bármelyik osztrák szurkolótábor. Talán más a habitusunk, vagy csak egyszerűen nem jól szurkolunk, nem tudom.
@F. Kapus: Valami fo helyre teszem ki. :) Nagyon szepen koszonom. Jovo heten megyek es en is lerovom mindenkifele a kotelezettsegem. :)
@exL:1: ja, így már OK.
@Horiko: Vagy csak kevesebbet iszunk?
@Horiko: a karinthiak sok szempontbol mások mint a többi tartománybol valo osztrákok, szurkolás szempontjábol mindenképpen az elsö helyeken vannak
@Horiko: Vagy nem ittunk annyit!
@Horiko: És le sem vetkőzünk félmeztelenre... nagyon puhányak vagyunk nagykabátban :)
@beth01: az is lehet, talán mennyiségben nem vesszük fel velük a versenyt.

Ahol én állok ott egyébként folyamatosan pálinka és forralt bor illatát éreztem, szinte mindig előkerül a laposüveg valahonnét:) És persze a sör is fogy rendesen, szóval szerintem sokkal nem iszunk kevesebbet mint ők, mégis máshogy szurkolunk.
Én is zsenge vagyok még meccsrejárásban, ez volt a harmadik! De eddig mindegyik győztes meccs volt, és az agyam eldobom a fiúktól! Hősök vagytok!
Alig várom a videót, a második gól előtti kavarodásra lennék kíváncsi =}
Hazafelé ballagva a Prohászkánál még láttam a Filah buszát, ki voltak készülve rendesen, mosott kaka volt mindegyik...=}
Oscar, David : Stooor tack!
Juha, Jarmo : Kiitos!
Köszönöm Fiúk!
@laza6: :) még fejlődnünk kell:)
@-Toboz-: Azért a Klagenfurtiak se gyengék szerintem:)
@Horiko: Igaz ők is Karintiaiak:)
@Thomas_AV: Hidd el, volt szurkolás nélküled is... :) Képzeld, felénk semmiféle változás nem volt benne... Én szokás szerint ma is szétkiabáltam a hangomat...nameg szétvertem a bal csuklómat... :D Nade sebaj...jövőhétig mindkettő regenerálódik :D

Régi betegsége ez a szurkolótábornak, hogy ha nem megy úgy a szekér, meg se próbálja tolni. Igen kevesen vagyunk olyanok, akik szinte végigszurkolják a meccseket...ugye Lacika, Szani? :DDDDDDD
Na megyek, iszom valamit a győzelemre!
Hajrá volán!
@Horiko: Főleg az a 3, akik tavaly mindig jöttek... :DDDDDDDD
Látszik, hogy "egy helyről" jöttek, sokat lehetett hallani a scheiße KAC-t... :D
@Horiko: igen, ök a másik karinthiai csapat. amugy január 9edikén rendeznek klagenfurthban egy szabadtéri hokimeccset a VSV s KAC között, ugy 30000 nézö elött. nagy csend nem lesz a lelátokon, ez már biztos :-)
@-Toboz-: és két nap alatt minden jegy elkelt.
@edudus: Csak halkan súgom: leléptem. Ott voltam.:))
Szep volt Arpi, te vagy a legjobb!!!
Hol írjam alá, hogy ez lesz a bajnokság végén is??
Legmerészebb álmaimat múlták felül a fiúk!!!!Gratula érte!:D:D:D Kovács Csabi sérüléséről tud valaki többet? Az első harmad kapuralövései ha bemennek 15:2 lett volna az eredmény:D:D:D:D
Összefoglaló a meccsről:

www.jegkorong.tv/index.php?video_id=91204av

Szép volt Fiúk! Nagyok vagytok!

Én már a múltkor Sofi nagy helyzeténél sem értettem miért nem kérünk videózást, és most sem értettem.

@F. Kapus: Örülnék neki, ha Lalitól megkérdeznétek ezt a videózás-ügyet, miért is nem élünk vele, esetleg nem lehet bármikor (már gólszagú helyzetnél ugye), vagy mi is a szitu...
@csatoimi: Látom nagyon megindultak a felajánlások... Én is megtenném a magamét... Bár ez nem magyar mez, de mindenképpen magyar vonatkozású...
Kanadai válogatott mez, dedikálva a Budapesti lockout alatti meccsről.
Többek közt: Luongo, Giguere, Heatley autogrammal...
Viszont ezt valóban csak akkor adom, ha nyitod a pubot... A szekrényemben már porosodott eleget szerintem megér egy helyet a falon ;)
Jelezz majd, hogy tudod átvenni...
Szép volt Fiúk!!! Ismét egy közönség szórakoztató meccs, újabb 2 pont, 4.-ik hely a tabellán!!! Mi van itt hát?! Jaj, de örül a szívem! Hajrá Volán!

@cuceró: szerettünk volna (mármint a csapat) élni a videóbíró rendszerrel tegnap ám a bíró élből elutasította a felvétel visszajátszását.
Egyszerűen fantasztikus volt tegnap az egész csapat!! hát jó kis meccs volt megint!! :-))
grat a srácoknak, csak így tovább...
@M.Lac: értem. Köszi az infót. Ezzel együtt izgalmas ez a téma, akár meccs(ek) is múlhat(nak) egy ilyen szitun, úgyhogy szerintem mégérne egy misét...
@cuceró: ha jól tudom Toki ment a bíróhoz kérni a helyzet visszanézését ám a bíró magabiztosan állította, hogy nem volt gól és ezért nem lett visszanézve. Ez van! Hál Istennek nem múlott most rajta semmi :)
Sajnos a vezetőbíró a főnök a meccsen,és ha ő úgy gondolja látta mi történt nem fog videót kérni:D"
@Prenix: Koszonom a nagylelku felajanlast, csak akkor fogadom el, ha mar meg lesz nyitva, igy biztos lehetsz, hogy jo helyre kerul. Viszonzaskeppen en felajanlom a Mihaly Arpi dedikalt mezet, jovo heten megyek es mar atis adom. Koszonom megegyszer.
@csatoimi: Egy sapporoi hosok altal dedikalt mezre is szamithasz. Gabi alairasa is rajta van...
@RCH: Tenyleg sok nagyszeru emberrel hozott ossze a jegkorong. Koszonom szepen. Meg jo, hogy Arpi mezebol rendeltem rendesen, most hanem felsultem volna.
@csatoimi: Ha egyszer tenyleg ott tartasz, valoszinuleg a blog segit vilagga kurtolni a megnyitas hiret. Es akkor biztos nem felejtjuk el a cuccokat eljuttatni hozzad.
@RCH: Kb a jovo szezon eleje lesz az, legalabbis igy tervezem. Szeretettel meghivlak benneteket is, valami hokimeccsel osszekombinaljuk.
@csatoimi: Hol is lennel (nagyjabol)?
@Prenix: szerintem az atadassal nem lessz gond egy ilyen mezert szerintem csapot papot hagyva kocsiba vagodik es indul pestre (legalabbis en ezt tennem)
azert nagyon szerencses vagy hogy ilyen mezed van szerintem nem sokan mondhatjak el magukrol
ahogy elindult ez mez falajanlos folyamat az ir csavo fel kell kosse a gatyajat ha azt akarja hogy tobb mez legyen a kocsmajaban mint @csatoimi-nek
On:
gratulalok a Volannak nem semmi az Ebelben a 4-ik helyen lenni es kulonosen orulok hogy jol megy Pirenek
Gratulálok a csapatnak! Szép győzelem volt. Bár a kihagyott másfél perces kettős előny miatt kicsit mérges vagyok, de még jó, hogy a végeredmény számít. :) Jó volt látni, hogy Hete szépen tanulgatja Tommi-tól a korongmegjátszást. :) Úgy néz ki Palkó is előtúrta a szekrény aljából a góllövő ütőjét. :)
Mivel vasárnap idegenben játszunk, úgy döntöttem megnézem a másik Volánt Szegeden a Debrecen ellenében. :)
@RCH: A Petofi utcaban, a volt Tilos epulete helyen.
Gratulálok az egész csapatnak a tegnapi meccsért. Külön szeretném kiemelni Benk Andrást, mert szerint kiemelkedő teljesítményt nyújtott tegnap.
@csatoimi: hát ennek nagyon örülök, azt hittem oda bankot (már ki tudja hányadik fölöslegeset a városban) nyittanak. mikor hazamegyek százas hogy benézek, többször is. s viszek egy-két dunántuli havert is :-)
@csatoimi: Mi ez a pub-osdi? Nekem is van néhány ereklyém :-)
@AVfan: Mar gondolkoztam eleg reg rajta, most meg az elhatarozas is megerett bennem, igy hat megcsinalom. Ha mar ez a hobbynk, legyen egy ilyen hely is Csikban.
@csatoimi: Jégkorong imádóknak jégkorongozókról? Nagy ötlet! Na, majd kigondolom, hogy melyik ereklyémtől tudnék megválni. (Csicsó sapkáját szerintem nem tudnám odaadni, de valami mást igen). Épp néztem,hogy milyen kevesen voltak a tegnapi Brassó-Fradin.
@-Toboz-: az is tárgyalás alatt van, csak Immi gondolom nem akarta elrontani a kedved, hogy azt is tervez oda. :)
@csatoimi: Van 1 Miroslav Satan botom én ezt tudnám adni
@csatoimi: nekem is van egy unikumnak számító (legalább is remélem) NHL matricával ellátott zebra mezem :D.
@csatoimi: Najo, nem tudom ez erekje-e de van egy 2000-2001-es "Inaugural Season" Columbus Blue Jackets polom :) Kar, hogy nem irattam ala senkivel...
ereklye...ja es odaadnam ha belefer.
@csatoimi: Most akkor pontosan hol is lesz ez a pub? Pesten vagy Csíkban? Mert ha Pesten akkor be is viszem még karácsony előtt...
írj a mail-emre és megbeszéljük...
süti beállítások módosítása