HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Vegyenek jegyeket a Pannon Hoki Kupára

2009.10.14. 13:19 D. Gromov

Szerdától kaphatók a belépők a novemberi Pannon Hoki Kupára. A székesfehérvári négyes tornára az ország valamennyi Ibusz-irodájában lehet jegyet vásárolni. A napi a diákoknak és a nyugdíjasoknak 900 forintba kerül, az állóhelyért 1900, az ülőért 2900 forintot kell fizetni. Háromnapos bérletet nem bocsátanak ki. A helyszínen vasárnap délután kezdődik a jegyértékesítés. A magyar válogatott mérkőzéseit a Sport Tv közvetíti. Sorrendben az olaszokkal, a horvátokkal és a szlovénokkal találkozunk 6-án, 7-én és 8-án.

44 komment

Címkék: válogatott pannon hoki kupa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bár a jegyek nem dárágk, sőt..igen jutányos áron vannak, sajnos nincs kivel menni, így marad a TV-s szurkolás.
én ma felhívtam a központi ibusz irodát (bp, ferenciek tere) és ott azt a tájékoztatást kaptam, hogy jegyet közvetlenül csak a fehérvári ibuszban vagy majd a csarnokban lehet venni. a többi ibusz irodában úgy lehet h bemész kifizeted, ők megrendelik és szólnak mikor megérkezik. szóval ők is fehérvárról hozatják... ja és délelőtt még nem tudták fehérváron se biztosan hogy mikortól lehet venni... botrány az idei szervezés.
@Nagy 'Omar' Ádám: van fehérváron jegy.félre is rakattam gyorsba
@bojl: én is rakatnék félre, csak az a baj, hogy 60 kilométerről járok le a meccsekre is, és így munka mellett nem nagyon tudok lerohangálni minden nap fehérvárra :/ de mihamarabb kitalálom hogy szerezzek jegyet magamnak, mert nem szeretnék lemaradni
@Nagy 'Omar' Ádám: így elsőre egy ibusz-irodát ajánlanék! :)
bocs, barom voltam, nem olvastam, csak írtam,
@Nagy 'Omar' Ádám: de ha jössz fehérvárra meccsre, akkor vasárnap meg tudod venni a jégcsarnokba
Jövő szerdától vagy mától kezdik árusítani?
@bojl: ha most vasárnap tudnék menni meccsre akkor nem lenne gond... majd megpróbálom megvetetni valakivel, vagy nem tudom.
megígértem hogy nem, de ez közérdekű.

szóval Miskolcon sincs !
szoval ibusz irodaba NEM lehet venni :)
csodaaaaaas :)

megrendelik fehervarrol, viccelnek ezek? :)
@fradigy: Nézd az ő oldalukról..legalább lehet rendelni.. persze, aki ezt így kitalálta beutalnám Szibériába havat lapátolni napi 16 órában.
Kaposváron sem sikerült megvennem, de most megrendeltessem az itteni IBUSZ irodával, vagy menjek Fehérvárra, vagy hogyan szerintetek?
Ez azért elég röhejes. Miért nem lehet minden IBUSZ irodában venni? Azért ez elég nagy kiszúrás az ország más városaiban élőkkel....
@edudus: azt mondta a hölgy a központban, hogy eddig ugye az irodában nyomtatták a helyre szóló jegyeket, de most előre elkészítik azt a 2500-3000 darabot és ezért. csak fehérváron lesz jegy...
@Nagy 'Omar' Ádám: Aham értem. Mondjuk rám nem vonatkozik, csak ledöbbentem rajta...
@fradigy: svájci vbre szóló jegyek csak pesten voltak. azokat fehérváron rendelték meg pestről.
De jó hogy 5 év után visszatért a válogatott Fehérvárra, már kezdtem kiesni a rutinból a "hogyan szerezzek jegyet " című játék kapcsán.
@Nagy 'Omar' Ádám: Amennyiben megigéred , hogy ezt a kifejezést többet nem használod:"járok le a meccsekre" , én szívesen megveszem neked és az első meccs elött megkapod.
jo latni, hogy ennyien erdeklodnek a meccsek irant!!!3 nap biztos telthaz!
ibusz a legbenabb jegykozvetito...
Szoljanka!
sztem indulj el nincs messze ennyit boven meger!
nekem megerne...:)

ui:hetvegen elfoglaljuk kaposvart kispolskival!!!:)
azt mondta Gabi bá hogy valószínüleg a pénztárak nyitva se lesznek a meccsnapokon mert akkora az érdeklődés
Na úgy néz ki, vasárnap du 4 órától a helyszínen a fehérvári jégcsarnokban nyitnak a pénztárak, és valószínű, hogy aznap elfogynak a jegyek, vagy legalábbis döntő többségben elfogynak.
miért kell azt írni (volánhonlapon) hogy legalább félszáz szurkoló ott volt az ankéton,miközben pont 23 ember jött el.miért kell ferdíteni? legközelebb majd eljöhet félszáz is mert beférnek,csak jöjjenek.
@bojl: én 25-öt számoltam, plusz a csapat és a stáb :)

De ezen nem fogunk vitatkozni :)
@bojl: Valószínűleg a kolléga nem számolta meg ilyen pontosan. De megelőzve a számháborút, javítottam a cikket.
@ekanai: meg se számoltam 1-23ig kellett számot mondani ugyebár, és mki kapott tombolát:)
@bojl: nem mindenki :) de ők nem is kértek, illetve felesleges lett volna nekik adni. De ez maradjon a mi titkunk ;)
@Scofi: Megint a szívemből szóltál;-D
@ekanai: tegyük hozzá hogy az is elhangzott hogy több mint 1300 bérletese van a csapatnak,ami abszolult rekord.
@bojl: Én készültem a találkozásra menni.
De szomorúan le kellett róla mondanom, mert Grazban megfáztam, majd a következő két meccsen ez csak fokozódott.
Tegnap 1/2 6-kor kinéztem az ajtón, de olyan volt az idő, hogy nem vállaltam fel az utazást.
Ma már nem bántam meg, mert még rosszabbul vagyok.
Gondolom, az időjárás is közbe szólt, ezért voltak kevesen.
Remélem lesz még alkalom a találkozásra!
Nnnya, felhívtam a szfvári Ibuszt, ahol közölték, hogy ők ülőjegyet csak a 6-7 szektorokba árulnak. Tehát a többi ülőhelyre valószínűleg csak a csarnokban lehet jegyet venni.
@AVfan: gondolod? én mindenesetre megvettem reggel a jegyeket!! volt még ott de sztem vasárnapra nem sok marad!!! de ne legyen igazam!!
@peterbalogh:
Megvannak a jegyek ezzzzzzazzzzzz!!!
Hajrá Magyarok!!!
@Scofi: Gondolom a probléma a kifejezésemben azzal volt h "le" Fehérvárra. Elnézést a fehérváriaktól. Köszönöm a segítséget, elvileg sikerült holnapra kocsit szerezni és eltudok menni Fehérvárra, megvenni a jegyeket. Ha esetleg mégse jönne össze akkor megköszönném, ha megvennéd. Holnap majd írok, hogy sikerült e vagy sem.
@Nagy 'Omar' Ádám: holnap még nem lehet venni jegyet.
Én írtam egy pesti Ibusznak, itt a válasz:
Köszönjük érdeklődését, amelyre a következő választ adom:
a 2009.november 6-8. között Székesfehérváron megrendezésre kerülő Pannon Hoki Kupára a székesfehérvári iroda árusítja a belépőjegyeket.
Amennyiben irodánkban szeretné megvenni, a befizetés után postai úton jut el hozzánk a jegy.

Belépőjegy árak:
Diák/nyugdíjas: 900,-Ft
Állójegy: 1.900,-Ft
Ülőjegy: 2.900,-Ft
A belépők napi jegyek!
Az ülőhelyek a VI. és a VII. szektorba szólnak, szektoron belül érkezési sorrendben.
Postaköltség 1000,-Ft/megrendelés, illetve feladás.
Utolsó rendelési nap: 2009.november .2.
@eradam: elég nagy gerinctelenség az ibusztol hogy a vasarloval fizetteti meg a postázási költséget
@eradam: @Szoljanka: nekünk szerencsénk volt Szoljankával Kaposváron ,mert épp megy fel Pestre egy kaposvári Ibuszos kolléga holnap ,és ő fogja nekünk lehozni a jegyeket, úgyhogy mi ingyen vehetjük majd át tikkketeket,nem lesz rajta postaköltség :)

ma délután 3-kor még volt mindenfajta jegy----mármint álló diák tuti....
..:: BLL ::..
@bojl: a fehérvári ibuszban lehet holnap is jegyet venni, már félre is rakattam.
@Nagy 'Omar' Ádám: ja persze ott lehet:D én a csarnokra gondoltam:D
Juhhé! Megvan mind3 napra a jegy :)
Erre az oldalra is írok. Ma vettem jegyet Budapesten, az Oktogonon az IBUSZ Sportirodában. Kaptak néhányat Székesfehérvárról!
süti beállítások módosítása