HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Állítsuk össze a magyar válogatottat 3.

2009.10.12. 13:52 Hblog

Ezen a héten a Ted Sator által összeállított válogatott keret névsora minden bizonnyal nyilvánosságra kerül. Ráadásul a Pannon Hoki Kupára is megkezdődik a jegyértékesítés. Egyelőre az IBUSZ-irodákban lehet majd belépőkhöz jutni, amint értesülünk a konkrétumokról, tájékoztatjuk olvasóinkat, erre szerdánál előbb aligha kerül sor. A székesfehérvári Ifj. Ocskay Gábor Jégcsarnoknál jövő héttől árulják majd a jegyeket. Szavazós játékunk hétfőn éjfélkor véget ér. Aki még nem tette le voksát az általa legjobbnak tartott 23 játékos mellett, annak egy kis ideje még maradt. Urnazárás utáni délelőtt közöljük a teljes listát szavazatszámokkal és arányokkal együtt.

27 komment

Címkék: szavazás válogatott szavazások pannon hoki kupa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eddig 3szor kellett szavaznom hogy lássam az eredményt, ez miért van?
Nekem csak egyszer kellett frissíteni, azt is betudom annak, hogy Operát használok.
Nekem egyszer kellett frissíteni, de ezt betudom annak, hogy Operát használok. Ami sokkal inkább aggaszt, az az, hogy ezt a kommentet másodszor írom meg, hogy meg is jelenjen, remélem ezúttal sikerrel járok. :)
@Vincenzo90: Na a fene egye meg, most meg megjelent. Bocsi a három kommentért, az utolsó kettőt töröljétek légyszi, ha nem gond. Nem lehet beállítani úgy, hogy szerkeszthető legyen egy ideig, csak annyi legyen, hogy jelzi, hogy szerkesztve van? Vagy ez a cucc ilyet nem tud?
Nekem is új listát kér, és nem látom az állást, de akkor így hagyom, egyszer már szavaztam, legyen elég nekem annyi, majd holnap a többi kiderül =)
@Rock me Amadeus: ez így egy kicsit erős!!!!!vegyél vissza!!
meg akartam nézni hogy áll a szavazás és semmi más lehetőség nem volt mint az újboli szavazás.
@bojl: valahol a gép is ember, néha hibázik :)
@bojl: nyugi, csak viccelt! :-)
(szerintem Rock me Amadeus minimum 6-szor szavazott, 3-szor a munkahelyéről és még háromszor az otthoni gépről, és azok is mind újpestiek voltak:-)))
Egy-egy gép újraindítás után nekem is mindig szavaznom kell, ha látni akarom az eredményt, gondolom, IP alapján szelektál a gép, dinamikus ip-címmel rendelkező szavazógépek tehát előnyben :)))
@munkagep: egy ilyen kijelentést én nem tartok viccesnek.menjen a ..ba az ilyen
@bojl: Ezaz, vedd komolyan, és tessék még 509-szer szavazni éjfélig és akkor percenként láthatod az eredményt!
@Spigott: Tudtommal újraindítástól nem lesz senkinek új ip címe, dinamikusnál is, csak ha újracsatlakozom, vagy kihúzom a kábelt.
@Gabberboy: Nekem pl. LAN-om van, és minden újraindításnál újra kell kapcsolódni a hálózatra, így új ip-címet kapok. Persze csak egyszer szavaztam, de tényleg! :)
De hova tünt Démon Hill (Démon Hill= Omar ennaffati) ? :) Valaki tud róla valamit? Szünetelteti a profi jégkorongot?
@forestjr: Csak azért írtam, hogy lássam ki szavazott többször =)
Amúgy most, hogy így mondod*, nekem is mindig újra kell csatlakozni a nethez, tehát jó nagy baromságot írtam az előbb, bocsi :)

* írod
@Gabberboy: off, de azért beírom :) szolgáltató válogatja:) Nálam a diginél minden újrakapcsolódásnál más ip-t kapok :)
inkább nem írok semmit mert van aki nem lát a lila ködtől...
@Spigott: Mivel dunaújvárosi vagy, eleve mertem feltételezni, hogy digi neted van, mint a lakosság jelentős százalékának, ezért írtam utólag, hogy hülyeséget írtam. :)) Bocs mindenkitől az offért.
@bojl: Te mindent ilyen komolyan veszel?
@norbikimi0217: nem, csak ha paraszt modon szolnak hozzám.
@bojl: Szerintem nem akart paraszt módon szólni, csak írott szövegnél nem mindig jön át az ahogy mondani akarja. Úgy gondolom semmi rossz szándék nem volt benne...
@norbikimi0217: nekem ez kurvára átjött már csak azért is mert nem nagyon köntörfalazott egyszerüen határozottan szólt. "mert csalsz!"
ez elég egyértelmű. téma részemről lezárva.
@bojl: hagyjuk is... csak felbaszol...
süti beállítások módosítása