HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Meg kell verni pénteken a Medvescakot

2009.09.30. 16:49 D. Gromov

Két mérkőzést játszottak kedden az EBEL-ben, az egyik az előző fordulóból maradt vissza, a másik a 17.-ből jött előre. A Villach már négy pont előnnyel vezeti a tabellát, miután 4-2-re elintézte a Red Bull Salzburgot. A Medvescak a dicséretes nyitány után elvesztette a fonalat, ezúttal a Vienna Capitals bizonyult jobbnak az újoncnál Zágrábban, 2-5. A Sapa Fehérvár AV19 pénteken éppen a horvátokat fogadja, ha sikerül nyernünk, a hatodik helyre léphetünk előre, és egyúttal a mérlegünk is elérheti az 50 százalékot.

51 komment

Címkék: ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a Villach nagyon lépked előre, külön öröm, hogy a Dead Bull-t intézték el..
Pénteken pedig : HAJRÁÁÁ AV 19!!!
BLL
Remélem a támadó és védekező munka végre kifogástalan lesz,mert ha igen ,akkor simán nyerünk,ha viszont úgy játszunk,mint legutóbb itthon ,akkor nehezebb lesz,mint a volgai hajó vontatóknak a dupla műszak.
Mi hiszünk bennetek Fiúk!Ti is bízzatok magatokba!!!!
HAJRÁ VOLÁN!!!
Ami biztató, hogy a 3 idegenbeli mérkőzéséből csupán egyet nyert meg a Medvescak és azt is csak büntetőkkel. Remélem ez a sorozatuk most sem fog megszakadni :)
Nehéz lesz, de közel sem lehetetlen! Ljubljanában sikerült elindulni jó irányba, ezt kellene még fokozni, tovább vinni!
Gromov: egy észrevétel, ha nyerünk ÖTÖDIKEK vagyunk, a Red Bullt is megelőzzük a Zágráb mellett.
@cuceró: legalábbis a veszített pontok tekintetében. (bocsi...)
@cuceró: Aznap ők is játszanak, szóval lassan a testtel :)
@cuceró: @Veermetal: igaza van mindkettőtöknek. Ugyanakkor azt se feledjétek, hogy a Red Bull és a VSV már 8 meccset nyomott, míg a többiek csak 7-et.
Egy tuti infó,akit érdekel...:-Grant Stevenson tuti nem jön(állítólag 300.000 euró körül kért/szezon),viszont tárgyalásban állunk egy kanadai védővel,és egy centerrel is.Neveket sajnos nem tudok...
@cuceró: vesztett pontok tekintetében már megelőztük az rbs-t, azzal, hogy tegnap kikaptak :)
@AG 2.0: Igaz, szkúzi. Egyébként pedig ezt a játékot a szerzett pontokra játszák, szóval most mellényúltam rendesen...
@Szoljanka: én nem bánom hogy ellépked, csak minket ne verjenek meg, mindenki mást nagyon :D
@váradi: érdekelni érdekel a csapat sorsa, de kicsit a szavahihetőséget kétségbe vonom: alig másfél hónapja vagy tag, és mindössze másik 4 hozzászólásod van.
Ne értsd félre, nem támadni akarlak, csak remélem érted mire akarok kilyukadni.
A 300e €/ szezon nem igazán EBEL szint, még a "nehezebb" kaliberű csapatok sem gyakran engedhetik meg maguknak ezt a szintet.
@ekanai: Már írtam korábban, hogy a Kloten 300-500 ezer eurós játékost tervezett hozni Stevenson pótlására, logikus lenne tehát, hogy ő is nagyságrendileg ennyibe kerülhetett nekik.
Ez az a mérkőzés amit kötelező hozni:! Tudon a medvék erősödtek,de mi is! Egyenlőre többször akadozott a "gépezet" azonban a játékoskeret alapján a Volán 19-nek a mezőny első felében a helye!
@ekanai: -természetesen nem kötelező elhinned,amit írtam,majd meglátod,igazat írtam-e.Hamarosan kiderül...Amúgy meg annak,hogy mióta vagyok tag és mennyit szóltam hozzá,semmi köze a szavahihetőségemhez!Sokáig csak olvasgattam a hozzászólásokat...
@váradi: Itt aztán mindenre választ kaphatunk:
Szurkolói ankét a Volánnál!!
albavolanhockey.hu/index.php?pg=news_1_2160

Kb egy hete gondolkoztam azon hogy milyen jó lenne egy ilyen rendezvény..erre tessék...
Most a lottó 5-ösön gondolkozom...aztán jöhet Stevenson:)
Fel hutorendszer araert nem kell ide nhl-es...vicc kicsit annyi eurot kerni...valaki 80 ev alatt keres annyit mint ez amennyit akar...pf
Kanadai vedo meg center viszont jo lenne!
go av19 go leafs :)
@ekanai: Én is így vagyok ezzel, nagyon szimpatikus csapat, mikor tavaly kint voltunk kaptunk tőlük csapat-posztert, Thomas_AV cserélt velük pólót, nem mutogattak, csak integettek...:)
HAJRÁÁÁ AV19!!!
---BLUE LINE LEGION---
@váradi: Nagyon szeretem ezt az időszakot amikor ki lehet találni kik lehetnek az új légiósaink (remélem tényleg hamar kiderül).
Az én TIPPJEIM:

Csatár:Mike Bishai,Jason Morgan,Eric Himelfarb,Paul Healey

Védő:Duane Harmer,Joe Rullier, Harlan Pratt

Holnap pedig : Hajrá Volán!!!!!!!!!!!
@Thomas_AV: majd az labancok úgyis "elrontják" a szavazót! :-)
@KCs: A Kloten természetesen más kaliber, az svájci csapat, svájci nagyságrendű pénzekkel. :)
Nem is vontam kétségbe, hogy annyiba kerül Stevenson, valahol én olyan 150-400e € közé taksáltam, menedzser és lehetőségfüggően az összeget.
@váradi: Gondoltam, hogy nem nagyon érted, mire akarok kilyukadni, de mint említettem, nem támadni akartalak vele.

Viccet félretéve én megpróbálnám őt: www.eliteprospects.com/player.php?player=8693 bár tudom, hogy igen nagy fa lenne a Volán fejszéjének! Na ez tényleg maga lenne a csoda.
Védőnek: www.eliteprospects.com/player.php?player=9112 :) Hasonlóan maga lenne a csoda.

Komolyabbra(esélyesebbre) fordítva szavaimat:

@FrankK: Rullier(nem az SM ligás HPK játékosra gondolok) nekem is esélyesnek tűnik, valamint Healey is sanszos.
Luke Sellars finn másodosztály jelenleg, de ismerős lehet tavalyról az Innsbruck játékosa volt, 7 meccsen 8 pont védőként(!). Ha már Innsbruck: Steve Guolla igazi center, ponterős és ismerjük.
Wacey Rabbit(AHL, Providence) vagy Tom Cavanagh(AHL szintén) centernek,René Corbet Adler Mannheim, védőnek meg Anders Eriksson a Quad City Flamesből(bár ő nem kanadai ;) ), vagy Jamie Rivers Chichago Wolfes, esetleg az Adler Mannheim volt játékosa Dan McGillis, Dan Lambert Hannover Scorpions, és egy igazi centerposztos, Tero Forsell, finn másodosztály, Tuto.
@ekanai: -Valóban nem igazán értettem mire is akarsz kilyukadni,de ha nem gond,kérlek fejtsd ki érthetőbben(számomra).De nyugi,értettem,hogy nem támadni akarsz,és nincs harag!Amúgy sem vagyok indulatos,haragtartó típus...
@Pierre: van erre egy osztrákok által is használt módszer:
Mozilla: reload every bővítmény: automatára beállítod 15 perc 5 ms-re, és megcsinálja a szavazást, csak a háttérben kell futnia, ennyi.
egy nap egy ember így kb 90 szavazatot tud leadni ha nem kapcsolja ki a gépét. 20 ember 5 napon keresztül 9000 szavazat. Szerinted?
@váradi: hát ugye van az a mondás, hogy messziről jött ember azt mond amit akar(akár van valóságtartalma, akár nincs). Ez pedig egy relatíve összeszokott társaság, ahol bizonyos embereknek lehet hinni, mert tudjuk, hogy nem valótlant állítanak, de te "újoncként" nem ebbe a kategóriába tartozol(még), és ez nem azért van, mert nem mondasz igazat, vagy nem jól írsz, egyszerűen csak még újonc vagy. És ez mindenféle támadás, vagy hátsó szándék nélkül egy jó dolog, mert ez azt jelenti, hogy van még egy aktív fórumozó! És ez örvendetes. Az idő pedig igazolni fog téged, amennyiben az információid helyesek avagy sem. Ha pedig tudsz valamit(ami publikus, és van megfelelő tartalma, megbízható forrásból), akkor ne csak olvasd a fórumot, kérlek. :)
Amúgy bocsánat a modortalanságért, de megfordítva a sorrendet, csak most köszönök: Üdv a blogon! :)
KAC jól elverte 4-1-re a Villach csapatát a mai meccsen.
@ekanai: Goulla lenne szerintem is az ideális de Ő szerintem többe kerül mint Stevenson. Amúgy jó kis játékosokat szettél össze -lehetne közülük válogatni. Szerintem a finn center nem biztos , hogy megállná a helyét valamint én HPK-s Joe Rullier-re gondoltam (szabadlistás) a tied melyik ? :)
@FrankK: Ó !!!! Szettél= szedtél természetesen
@FrankK: megkövetlek, hülye voltam, én is rá gondoltam, csak én a Birminghamben néztem és nem pörgettem végig hogy ugyanarról beszélünk.
:D:D:D
@geriszu: hát igen, néztem én is ;) elgurult a gyógyszer a végén pár embernél.

@ekanai: most esett le, miért voltam félreérthető Váradi hozzászólásánál.
A 300e € / szezon elé pár sortörést kell képzelni, csak nem nyomtam elég entert. Az nem vitatkozás, vagy egyet nem értés, hanem egy megállapítás részemről, hogy Stevenson kb tényleg annyiba kerül, de az sajnos nem átlagos EBEL szintű fizetés, pláne nem Volánnak. Kloten ezt gond nélkül meg tudja valósítani, de hát a svájci liga se egyenrangú az osztrák ligával.
Úgyhogy ebből lehetett a félreértés több embernél is, úgyhogy ezúton is bocsánat :)
Az mindenesetre meglepő, hogy nálunk valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag nem megy a légiósoknak.
Itt van ugye szegény Elomo --> www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=33993

A svédeknél ment neki? Vagy a nyáron elfelejtett hokizni? :-)
Kóger Dani visszatérhet Amerikából...

Nem maradt egyetemi csapatánál a tengerentúlon Kóger Dániel, aki a nyári felkészülést a Sapa Fehérvár AV19-cel csinálta végig, és csak augusztus végén döntött úgy, hogy kipróbálja magát az Egyesült Államokban. Nos, az albás nevelésű tehetséges szélső hazaérkezik, és minden bizonnyal a továbbiakban rajta és a klubon múlik, hogy kék-fehér szerelést ölt, vagy sem. Id. Ocskay Gábor azt üzente: várja Danit, hogy tárgyaljanak. (forrás:FMH)
@Pierre: Tóth István pedig azt mondta, hogy már pedig ide nem jöhet vissza. Érdekes lesz az biztos.
@endreandras: persze a büszkeség fontos, reméljük azért sikerül megegyezni vele...
@Pierre: A Sofi-Kóger-Nagy sor mégis összeáll??!!
@Pierre: énis remélem, de ha a vezetőség felajánl neki egy pár éves szerződést, abba tuti nem fog belemenni, mert jövőre ismét "faképnél" hagyja a csapatot mert megint megpróbálja külföldön. nem elkötelezettje a volánnak, és nem biztos h kell egy ilyen játékos aki ráadásul ősfehérvári. itt sztár lehetne, külföldön ahogy ez be is bizonyosodott bár rossz kimondani de egy senki. ha nincs ló jó a szamár is elven marad itt és gondolom ez nem tetszik a vezetőségnek. persze jó lenne ha nálunk játszana mert erősödne a csapat, de az még jobb lenne ha itt is maradna
@endreandras: Nem ő lenne az egyetlen, aki ezen az elven van jelenleg a Volánban. Igaz, akire gondolok nem ősfehérvári...

Engem mondjuk az is érdekelne, hogy miért jön haza? Ez elég rövid kirándulás volt, még csak most ment ki.
én úgy tudom h 4 külföldi ment próbajátékra a csapatba, volt két finn egy kanadai és Dani... nem jutott át a rostán. mehetett volna lejjebb valami juniorba de oda meg nem akart.
Jó lenne hisz 89-es, a pontok nem jelentenek akadályt.
Ezt néztétek?

www.medvescak.com/hrv/novosti42.html

Egy horvát haverom röviden így foglalta össze: "it says that some players are missing for the game in fehervar, but that this is not the only problem...this morning they had a fire which totally devastated their locker-room, they asked the federation to postpone the match but it was denied"

Alsógatyában fognak játszani?
@Veermetal: csunya dolog a tűz, jó a kérdésed, de csak van valami edzőcuccuk külön. Arra a hosszú út alatt ragasztanak számokat, aztán kész.
@ekanai: Azért ez talán nem így működik. Honnan szereznek Horvátországban pl. megfelelő minőségű korikat -egy egész csapatnak-, amiket utána illene megsütni...
Csak egy példa.
@Veermetal: Esetleg előtte eljönnek pestre a marcziba :)
@Veermetal: Pedig megcsinálták, mert a Volántól csak 2 korit kértek, hogy szerezzenek be nekik.

@SzDaniel: csak szöveges: www.bluebrothers.eu
Óistenem, F.Kapus melyik verziója jön be?

jegkorong.blog.hu/2009/09/23/a_jegkorong_mohacsa_meg_messze_van

"– az ellenfélnél jobb játékkal veszít a csapatunk"?

Oh, pont írni akartam, hogy még ebben a harmadban legalább 2 gólon kéne maradni, és pont meglőtték.
Pedig a KAC elleni meccsnél klasszisokkal jobban megy a játék, de mintha a sorozatos helyzetkihagyás menne a legjobban:(
süti beállítások módosítása