HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Még kísérletibb válogatott a finnek ellen

2009.04.03. 12:12 Hblog

Pat Cortina szövetségi kapitány ma hajnalban Münchenbe utazott, klubcsapata, az EHC München sorsdöntő mérkőzéseket játszik a feljutásért. Hétfő hajnali visszaérkezéséig Énekes Lajos és Diego Scandella edzők viszik a csapatot, kapcsolatban a főnökkel. A szakvezetés a ma esti második finn meccsre alaposan megvariálja a sorokat. A szurkolók elvárása teljesül: egymás után próbálják ki, melyik játékos mire képes éles helyzetben.

A miskolci mérkőzésen sem lép jégre a francia légió, és pihenőt kap a történelmi finnverés két legnagyobb hőse, Szuper Levente és Palkovics Krisztián is. Kovács Csaba a vállát fájlalja, röntgenre megy, mindenki bízik benne, hogy nincs komoly baj. Más sérült nincs. Kimarad még Hegyi Ádám és Benk András. Berta Ákos és Borbás Gergely ötödik soros lesz, de játszani fognak ők is.

A kapuban Hetényi Zoltán kezd, cseréje Budai Krisztián lesz.

A sorok:
1. Tokaji, Horváth, Vas J., Fekete, Jánosi
2. Sille, Svasznek, Majoross, Holéczy, Fodor
3. Ennaffati, Ondrejcik, Vaszjunyin, Nagy, Sofron
4. Jobb, Kangyal, Peterdi, Galanisz, Kiss

A mérkőzés 18 órakor kezdődik Miskolcon, a Sport 2 élőben közvetít. Egy biztos, elszánt magyar és bosszúszomjas finn válogatottra számíthatunk. A csapat szombaton délelőtt edz még, utána pihenőt kapnak a játékosok, vasárnap délután találkoznak újra. A két finn meccs után valószínűleg néhány helyen még cserélődik a keret, mert a szakvezetők újabb játékosokat szeretnének megnézni-kipróbálni a norvégok ellen.

73 komment

Címkék: magyarország vb finnország felkészülés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nocsak az első sorba beverekedte magát az edzői stáb fele :)
Van négy plussz jegyem a ma esti meccsre. Ha valakit érdekel... Ott tudnám odaadni. 14:30ig ide írjatok.
Hm... nem kötöszködés képpen, de az eddzői páros ugye nem játszik az első sorba?:)
@nagypi: Úgy látom Pat mégsem szavaz nekik bizalmat :)))
@D. Gromov: Vaszinak is ír át a nevét nagybetűvel, légyszi. :)
Oh, mire megírtam, már javítottad. Ez már fél telepátia. :)
mert mindig csak kapkodok...............

de jó lenne törölni az eddigi kommenteket :)
Sztem most minden szurkoló igényét igyekszik Cortina kielégíteni és a tegnapi győzelem jó kis kezdet volt.
OFF: a norvég meccs mind2 a Sportarénában lesz? A másodikra tud vki jegyet? Héftő késő este érek haza, úgyhogy a keddire tudok csak elnézni
Remélem Bertáék tényleg kapnak sanszot.

Így viszont mi is elmondhatjuk, hogy B válogatottal léptünk jégre :P
@jágör68: Norvég meccsek Káposztásmegyeren lesznek
Hááát!
Elnézve az EHC rájátszásos programját, érdekes lesz a felkészülés a VB.-re.
Cortina többet lesz a csapat nélkül mint vele. Pláne ha döntőbe jutnak!


www.pointstreak.com/prostats/playoffbracket.html?leagueid=491&seasonid=3747
Kár hogy nem látja ma Sofront és a fiatalokat!
@jágör68: én ma elnézek kápmegyerre hogy van e még jegy keddre (mert nekem is kell még), ha megjártam elküldöm a tapasztalataimat.
Azért jó lenne ha tudatnák a vezetőséggel, hogy nem a B csapatért fizettem ki a jegyet...
"Berta Ákos és Borbás Gergely ötödik soros lesz, de játszani fognak ők is."

Nem is tudtam hogy a szurkolók közül is be lehet kerülni a válogatottba. ;-)
Akit a jegyek érdekelnek (norvég meccs) az menjen a www.tictetpro.hu oldalra, ott lehet kapni még 900-as és 2200-asat keddre, vmint mindenfélét hétfőre (reklám helye, bocs) - legalábbis most ez a helyzet.
Hát elég furcsa csapatösszeállítás ez is :S
A 3-ik sor elég gyengének tűnik.
A 3. sor nekem tetszik, remélem meghálálják a "bizalmamat" :)

Amúgy Vas és Fekete mellett Jánosi kakukktojás. Szerintem. Ők ketten megérdemelnének egy jobb társat, hogy valóban bizonyítsanak. Persze, ha nincs kivel, akkor nincs kivel.
@ynos: Én a csapatért fizette.Legyen benne akárki is!Szeretem őket.....
huzos meccs lesz...vagy megsem?
@ AngyaLka: Basszus, ha tegnap este olvastam volna, most vinnék tőled két jegyet. Rossz időzítés. Azért jó szórakozást. Egyébként mennyibe kerültek a jegyek?
@Mr.Heatley: @fabot: a harmadik sor Ennaffati kivételével a Volán 3.-ik sora. Ahogy elnézem az összeállítást, a legösszeszokottabb sor az összes közül. Az egész szezon alatt nagyon jól mentek a Fiúk, nem hinném, hogy a címeres mezben kevesebbek lennének, mint a kékben, úgyhogy HAJRÁ-HAJRÁ, megyünk és szurkolunk ma is!
@fabot: Vas tegnap szerintem nem volt annyira meggyőző. nem a kétségeit vonom kétségbe, csak a szokásosnál szerintem picit haloványabb volt.

Jánosi ellenben nagyot küzdött, és bizonyította, hogy lehet rá számítani.

én így láttam:)
@málészájú tévésztár: semmibe nem kerülnek a jegyek :o) Úgy kapkodjatok... :o) és gondoljátok meg ;-)
kétségeit=képességeit
@szorgalmas: ja, ízlések és pofonok :)
Hétfőre tényleg dögivel vannak jegyek?
Nálam nem megy a ticketpro.
Ha valakinek van friss infoja légyszi ossza meg.
köszi
Hááát...

Én megértem az okokat, de azért csalódott vagyok, hogy nem a teljes csapat játszik. Nagyon ritkán jön a nagy válogatott vidékre és nagyon szerettem volna őket látni, Pesti meccseken meg szinte mindenki játszik. Pl a Brianconi légió sztem simán játszhatott volna! Szupert meg Palkót megértem, De Kovács Csabi is? nah mindegy ha előre tudom akkor is kimegyek, de szerintem nem egész jó ez így. Majd az lesz mint multkor a sévdk ellen második nap méretes zakó, és ha már nem Szuper én Budait játszatnám, bár gondolom a norvégok ellen ő is bizonyithat majd
@Nano: jah Kovácsot csak most olvasom hogy mivan. nem szóltam. Pedig jó lett volna ha Palkó,Kovács,Fekete sor tud játszani ma is hogy összeszokjanak
Hát nem tudom miért jó a legjobbakat kihagyni, azért ők se nagyon játszanak ilyen erősségű csapatok ellen mindennap... Nem tudom minek kellene még történnie hogy Budai végre bekerüljön a csapatba. Ha nem kap lehetőséget akkor hogy bizonyítson? Remélem az Újpestiek játszanak ma is, mert az látszik hogy messze nem a legjobbak de nagyon nagyon küzdenek minden egyes korongért és nem ismerenek lehetlent!
Hajrá magyarok!!!
Hát én valóban kocajéghokiszurkoló v agyok, elismerem, inkább csak tv-n vagy interneten keresztül követtem az eseményeket. Életemben egy meccsen voltam eddig, vagy húsz éve (Miskolc-Fradi), most készülök a másodikra. Azért kicsit csalódott vagyok, hogy se szövetségi kapitány nem lesz ott, de a csapatösszeállítás sincs közelében a legerősebbnek tartottnak. OK, megértem, most lehet és kell még gyakorolni, de ha már vidékre viszik a meccset, talán hírverési-népszerűsítési céllal, vehetnék azt kicsit komolyabban.
Csak halkan jegyezném meg, hogy máskor meg az a baj, hogy mindig ugyanazok kapnak lehetőséget...
@alfredo: értem ,hogy sok ember szeretné látni Plakovicsékat is de ne egy emberért, vagy egy-két emberért menjetek ki a meccsre hanem azért hogy láthassatok egy alázatos igen is küzdeni akaró,tudó csapatot, hidd el nekem Sofron és a többi fiatalban is megvan a KÜZDŐSZELLEM ÉS A TŰZ, és azt hiszem ezen van a hagsúly.
@atish: Pankratov-mezben :) ...amúgy Borbinak tegnap nagyon tetszett :D
Mindig az a legerősebb válogatott, amelyik kiáll. Ezek a srácok megharcoltak azért, hogy most itt legyenek. Ez nekik nem jutalom! Sem Jánosinak, sem a Liláknak, sem a fiataloknak. Ők válogatott szintü játékosok!
@Horiko: Nem Palkovicsért vagy valamely játékosért megyek ki, hanem a magyar válogatottért. Nem vonom kétségbe, hogy akik ma lehetőséget kapnak, azok is ugyanúgy fognak küzdeni, mint a tegnapiak. Azonban akárhogyis nézzük, messze nem a legerősebb összeállításban lép pályára az együttes. Nem haragszom én ezért senkire, de kicsit szomorú vagyok, mert úgy érzem, a miskolciakat nem veszi annyira komolyan a szakvezetés, na meg azért is, mert úgy érzem - bár tévednék! :) - nem sok esélyünk van a tegnapi szintű helytállásra.


@jacint70: Tévedésben vagy, kedves jacint70! Akármilyen halkan, esetleg hangosan teszed a megjegyzésed, én azt tudom válaszolni, soha nem írtam, hogy az a baj, hogy mindig ugyanazok kapnak lehetőséget.
;)


Na, mindegy! A legfontosabb, hogy:

Hajrá, magyarok!!!
@szorgalmas: Vasnak mecshiánya van ezt ö nyilatkozta...neki nem bizonyitani kell nem azért játszik hanem h formába lendüljön!ja és nekem Fodor játéka megnyözönek tünt...a sebesége és agresszivitása helyt állt a Finnekkel szemben is.
Azért ne legyen népharag de 6,50es tippmix szorzóval volt a tegnapi meccs..........a döntetlen és az lett...............de persze véletlen
@egérke75:

hát te jóhülye vagy

meg ennyi erővel játszhattak volna Pesten a mai felállással, pl Cortinának is inkább a mai fiatalkokat kellett volna látnia mert mondjuk Szupertől meg Palkótól tudja mire számithat...
@alfredo: Szerintem örüljetek, hogy a válogatott Nálatok játszik. Mi fehérváron nem láthattunk(hála a szövetségnek...) már lassan 3 éve válogatott meccset.
@alfredo: mit szóljak én? Fehérvári vagyok és nem láthatom a Magyar válogatottat Székesfehérváron, oké hogy Alba Volán, meg hogy ők teszik ki a fél válogatottat, de én speicál ma szívessen lennék Miskolci, én pont ellenkezőleg gondolom azért van ma ott válogatott meccs mert a szövetség komolyan vesz titeket, ugyhogy szerintem nincs okod a szomorkodásra.

Abban igazad van ,hogy a finnek ma más hokit játszank majd, nem akarnak még egyszer lebőgni az biztos, nehéz lesz..... küzdeni kell és majd meglátjuk.
@egérke75: Okoska légyszíves mondd finnül, hogy tipp-mix...
@Horiko: Örülök én, hogyne örülnék! Sose ettem még kekszet sem, hát boldog voltam, hogy ilyen könnyen juthatok hozzá egy egész tortához. Csak mikor felszolgálták, akkor derült ki, a tortát nem a cukrász, hanem a tanítványa készítette. Az is finom, de...
@alfredo: ...de nem olyan finom mint a cukrászé, értem én... fogsz te még olyant enni amit cukrász készített:)
Nincs itt ellentmondás: akik sűrűn láthatják Palkovicsékat, örülnek annak is, ha egy más összetételű csapat játszik. Viszont érthető a miskolciak "bánata" is, hisz nekik ritkán adatik meg, hogy a legjobbakat láthassák...

egérke75! A Tippmix szorzók a legalacsonyabbak az általam ismert világon. :) Nézz légyszi utána, hogy a finnek mennyivel adták! Ha ők bundáztak, akkor meg elgondolkodtató, hogy minek lőttek 50-szer kapura... Gondolom falból. :)
@Knapp: tudod direkt szuperbe tüzeltek mindent:D simán meg magyarázza
@Mr.Heatley: "A 3-ik sor elég gyengének tűnik."
??? hát, ezt a következtetést meg mi alapján vontad le? szerintem meg ma az egyik lelgjobb sorunk lesz.
játszik, nem játszik, volán, nem volán - hát a szurkolóknak már semmi sem jó?:)

Jánosi a tegnapi meccs alapján megérdemli, hogy Feketéék mellett lehessen, tegnap a végén Jankó is tolta azért szépen, amikor már mindenki fáradt volt.

A mai összeállítás sokkal összeszokottabbnak tűnik, meg fiatalabbnak, remélem "felszántják a jeget", ahogy az Sofron állandó jelzője szokott lenni :)
Mindenkinek adni kell lehetőséget
meg logikus is, hogy nem játszik a brianconi trió - eddig októberben meg rigában is ők pörögtek fel leggyorsabban, szóval szerintem el vannak téve fixként a fiókba, aztán a norvégok ellen előhúzza őket cortina.
Én a magam részéről örülök, hogy végre megmutathatják magukat az eddig mellőzött, de sokak által csapatba követelt játékosok is. Természetesen mindig lehet bírálni az összeállítást, de azt gondolom, hogy igenis kísérletezzen a szakvezetés, mert történhet bármi a 3 hétben és akkor tudni kell kivel lehet számolni.
A mai csapat mindenképpen gyengébb lesz egy Szuperrel (mondjuk Hetényi egyértelműen a leggyengébb láncszem) és egy Palkoviccsal, de nem baj, pörögjenek a többiek is.
Sajnálatos, hogy akik a biztos csapattagokra kíváncsiak nem fogják látni mindegyiküket, de én meg mondhatnám, hogy 7 éve a csarnokunk közelébe sem engedik a csapatot egy lengyelek elleni barimeccset leszámítva (tényleg, tudja valaki, hogy ez miért van?).

Úgyhogy amint, azt tegnap írtam, nagy öröm ez a csapat és támogatni kell minden módon, pl. szurkolással.
@alfredo: Hm... Hány kerethirdetéskor hangzik el, hogy mindig ugyanazok... Ugye Te is ismered a "Cortina-notesze" kifejezést...
Erre írtam a kommentet, nem Neked válaszolva, ha megnézed, nem is hivatkozom Rád, ellentétben ezzel a kommenttel... ;-)
Egyébként tényleg Hajrá Magyarok :-))))))))
ennek a csapatválogatásnak a háttere már Svájcon is túlmutat. Világos, hogy előbb-utóbb szervesen be kell építeni a lassan leszerelő aranygeneráció utódait. Valszeg Svájc után több régi veterán is lemondja a válogatottságot és nem lehet, hogy nagy hirtelen kelljen a lyukat betömni. Örülök az újításnak, egyúttal kicsit féltem őket a nagy zakótól, remélem azért egy szoros meccsre ők is képesek. Kár, hogy Cortinának haza kellett utazni, de hát ez benne volt a deal-ben és még így is ő a legjobb szakvezető akit vala is ismertem.
Aki tud Sport2-es streamet mára, legyen kedves beírni. Előre is köszönik az ideiglenes hazánkon kívül állomásozó magyar hokibarátok és egy nagyon aranyos finn fiatalember.
@alfredo: A VB-re készülünk. Nem gálameccsezünk. Vannak stabil emberek és vannak akik szeretnének bekerülni. Most ők bizonyíthatják rátermetségüket. És szerintem ez a normális. Valószínűleg a 2. norvégok ellen már a majdnem összeállt csapat fog játszani.
Én örülök, hogy ezen a két meccsen kap bizonyítási lehetőséget mindenki.
Ez nem gála-meccs, hanem felkészülési mérkőzés az A-csoportos vb-re.
(Bocs, későn láttam, hogy Oli is ezt írta...)
Úgy várom az IIHF oldalán megjelenő cikket, de csak nem jön a hír :))
@F. Kapus:
most nem megy de a meccsre tuti beindul:

lsport.we.bs/

néha itt is megy a sport2 a sportklub/sport1 helyett
engem csak az bosszant hogy Cortina nem csak a valogatott edzoje hanem a Munchen-e is, egy kicsit hulyen nez ki hogy egy A csoportos orszag valogatottjat mobilon keresztul igazgatja a szovetsegi kapitany mert a klub erdekeltsegei vannak miert nem lehet csak a valogatott edzoje Cortina?? tenyleg ilyen szegeny a szovetseg?
@munkagep: egyetértek veled valóban nem csak Svájcról van szó.
@qx92: válasz az utolsó kérdésedre: igen
@F. Kapus: Ezzel vitatkoznék. Önfényezésre meg egyéb hülyeségekre van pénz. Pat meg sajnos azért jár Münchenbe mert abból él, de én mondjuk nevetségesnek tartom, ezt a felkészülést így-interurbán...
@comp3232: legalább gyakorolják a cortina nélküli szituációkat a fiúk :)
Ma voltan k.megyeren jegyekért.
Még bőven lehet kapni mindkét norvég meccsre, úgyhogy irány a pénztár.
Gratu a csapatnak! A mai visszavágót lehet valahol a neten nézni?
@comp3232: Ha Cortina félállásban is jó volt arra, hogy feljuttassa a válogatottat, akkor felesleges kötözködni. Miből tudna megfizetni egy főállású külföldi kapitányt a szövetség? És mire? Arra az évi 5-6 meccsre?

Kicsit hajlamos vagy mindennek a rossz oldalát nézni, már megfigyeltem. )))
@comp3232: Elég sok helyen ugyanez a helyzet, hogy mást ne említsünk, a fehéroroszoknál is. Pedig ott sokkal-sokkal több pénz van a hokiban. Nekik annyi mázlijuk volt, hogy Hanlon csapata a finn negyeddöntőben kiesett.
süti beállítások módosítása