HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Nem sokat tudtam a magyar hokiról

2009.03.31. 15:16 Hblog

"Gratulálok, hogy a magyarok ott lehetnek az A csoportos világbajnokságon. Eddig nem sokat tudtam a magyar hokiról, az elmúlt években elért eredményekre azonban mindenki felfigyelt a sportágban" – jelentette ki Jari Kurri, a finn válogatott csapatvezetője a két válogatott csütörtöki és pénteki mérkőzéseit felvezető sajtótájékoztatón.

Ugyanott Pat Cortina az MTI tudósítása szerint azt mondta, edzői pályafutásának legnehezebb öt perce volt az, amikor hétfőn először találkozott játékosaival. "Gábor nekünk adta az életét, a szívét, ennek szellemében kell játszanunk. Ocskay lelke örökké tovább él a magyar jégkorongban" – fogalmazott a magyar kapitány.

Mint számtalanszor megírtuk, az első finn–magyar a Papp László Sportarénában lesz április 2-án, a második pedig Miskolcon, egy nappal később. Magyarország még soha nem játszott Finnországgal, sem barátságosan, sem tétmeccsen.

47 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azt hiszem, hogy ez a meccs nem csak a mi fiainknak lesz nehéz. Ezt már most láthatják a finnek, hogy mennyire megviselt mindenkit az eset, de remélem, hogy az első meccs után már könnyebb lesz a srácoknak :-(
nagyon hálás lennék ha mozgókép formájában valaki rögzítené, és közzé tenné a mérkőzés előtti haccaccárét, mert csak 6 után érek haza, és kíváncsi vagyok a meccs előtti pillanatokra :(
A meccs 19:00-kor kezdődik. A Sport1-en a közvetítés 18:45-kor.
Ha már elkezdődött a felvezetés a magyar-finn meccsre, szeretnék megosztani egy javaslatot a maci dobálásról és Ocskay éltetéséről.

Véleményem szerint meccs után éltessük Ocskayt!! NE rakjunk plusz lelki terheket a játékosokra meccs elött. És emiatt nem tartom jó ötletnek a meccs közbeni macidobálást sem. Mert az egy újabb 10-15perces üresjárat mikor előtörhetnek az érzelmek! Ezt is a meccs végét jelző dudaszó után kéne csinálni.
Valamint itt olvastam egy mailt a Blue Brothers csoport tollábból, hogy milyen énekkel emlékezzünnk meg a kis Csicsóról. Itt célszerűbbnek tartanám a szimpla név skandálást, mert optimista esetben is csak 2-3 ezer emberhez jut el eme felhívás. A nézők többsége pesti "divat" drukker lesz. Akik több mint valószínű hogy válogatott meccsen kívűl más mérkőzésen nem járt. Volán meccsen pláne.

Mindezek ellenére ha felhangzanak a dalok, rigmusok, csatlakozom hozzá és hangommal erősítem a hangorkánt!
(elnézést a hosszú hszért)
@1116001: Bocsi, de a maci dobálós résszel nem értek veled egyet, hiszen azt sem kéne elfelejteni, hogy a macik a beteg gyermekeknek mennek és az, hogy valaki pár évesen súlyosabbnál súlyosabb betegségben szenved, az sem kisebb tragédia szegény Csicsó halálánál. Másrészről én úgy gondolom, hogy Gábor sem akarná, hogy ne a kiírtak szerint történjen a maci dobálás, hiszen ő egy önzetlen ember volt és biztos a gyerekeket helyezné előtérbe. Ezeket, azért a mély gyászunkban ne felejtsük el.
Szerintem a skandálással kapcsolatban az volna követendő, amit a veszprémiek csináltak Cozma halála utáni első meccsen a Leon ellen. Más kérdés, hogy ott szinte nulla volt a divatszurkolók aránya, és ezért összehangoltan lehetett megoldani.
szerintem nem lehet, és nincs is értelme előre "tervezni"... Gábor, nevének kimondása nélkül is, ott lesz mindenkiben.

A Macik az első magyar gól után repülnek, ahogy - szerintem - Gábor is szeretné.
én meg már annyi mindent halottam , azt is hogy legyen mindenki kék fehérben, a maci dobálás, név skandálás ekkor és akkor.... jó lenne ha valaki összeszedné hogy mit mikor csinálunk, persze ha egyáltalán van tervezett, bár lehet, hogy az lesz a legjobb ha ülök csendben és várok a többi meg majd jön magától.
Van még esély jegyet szerezni ? Nagy szükségem lenne 4-5 jegyre. Ha bármit tudtok írjatok! Előre is naaaagyon szépen köszönöm a segítséget!
Hadd védjem meg a "divatszurkolókat". Az a magyar hokinak csak használ, ha új és új nézők jelennek meg a meccseken, akár csak évente egyszer is. Nem hiszem, hogy az egy-két ezer fanatikus el tudna tartani egy ilyen nagyszerű sportágat. Minden "frisshús" potenciális szponzor, hokiapu-hokianyu. Én is divatból, 28 évesen mentem tavaly először meccsre, azóta is szívesen megyek, ha tudok. Megvannak a jegyek a finn meccsre és svájcba is, ősztől pedig ismét ott leszek Fehérváron, az IceCenterben, vagy ami épp megtetszik. 5 év múlva viszem a gyereket is, ki tudja, lehet hogy ő lesz az új Ancsin Jani.

Egy divatszurkoló.

Ja: és dobjuk azt a macit, hadd örüljenek egy kicsit a gyerekek.
@Sava18: eltévedtem egy órával, 7 után érek haza , elnézést :) Szóval a kérésem még mindig áll. :)
@scip_: Hivatalosan elfogyott minden jegy, szóval már csak utcai ársuoktól szerezhetsz be, szerintem.
@scip_: A Pesti meccsre van egy elado jegyem megmaradt valakitöl aki nem tud eljönni Igaz
13 ezer forintba kerül.
Ha érdekel jelentkezz,én már csütörtökön 12 ora körül a csarnokba leszek.
Üdv.kapusLaci
@iNeZ:
Én nem azt mondom hogy maradjon el!
Csupán azt, hogy a meccsközbeni dobálást toljuk/tegyük át a végére, hogy ne legyen közben egy hosszú üresjárat!


Mikor veszprémben megnyílt az új aréna (ami 2,5-3x akkora mint a régi) a feltöltéséhez kellettek a "divat drukkerek". Akik aztán szocialiálódtak.
@Káosz Professzor: Azt megkérdezhetem, hogy a kápmegyeri két Norvég meccs már miért nem érdekel?
Tényleg nem bántásból, csak nem tudom felfogni hogy van az, hogy amíg a 8500-as csarnok elővételben megtelt, addig a 2500-as csarnokban még minden kategóriában lehet jegyet kapni, amik ráadásul jóval olcsóbbak.
"Divatszurkolóként" mondom, hogy életem első hokimeccse a magyar-finn lesz csütörtökön. Remélem, nem az utolsó. Az igazság az (és ne kövezzetek meg érte!), hogy nekem tévén a hoki élvezhetetlen: egyszerűen túl kicsi a korong. Élőben biztosan más :)
De szívesen megnézném mindkét kápmegyeri meccset! Nem leszek itthon:(
@Az évek meg a rutin: Élőben is kicsi :) Nekem kellett pár meccs mire megtaláltam a pakkot játék közben... de örülünk a friss húsnak :)

HAJRÁ MAGYAROK! CSICSÓÉRT!
@OliBLOOD: Érdekel.

A divatszurkolás lényege, hogy az általános szimpátia és érdeklődés ellenére mindenhova nem megyünk ki. Az erőforrásokat kisebb arányban fordítjuk hokimeccsre (idő/pénz).

Nem hiszem, hogy ez kivetni való lenne, ezért nem is érzem bántásnak.

Az meg, hogy a finnek ellen miért telik meg a csarnok, a norvégok ellen meg miért nem, az szerintem egyértelmű. Sokan vannak akik adnak pénzt azért, hogy láthassák a U2-t, de egy hét múlva már nem adnak azért, hogy megnézzék a Scorpionst.
Magyarország már játszott a finnekkel egyszer 2001.11.09.-én Dunaújvárosban barátságos meccsen! Igaz csak a B válogatottal. 3-0 lett a végeredmény (persze nem nekünk).
@1116001: Már nagyon sok emberhez eljutott a felkérés, hogy a tiszteletbeli korong bedobást követően zendítsünk rá közösen:

"Ocskay Gabi,
Szeretünk Ocskay Gabi,
Ocskay Gabi,
Szeretünk Ocskay Gabi

Ocskay Gabi,
Szeretünk Ocskay Gabi,
Ocskay Gabi,
Szeretünk Ocskay Gabi"


Aki netán nem ismerné a hozzá tartozó dallamot, itt megtalálja:
www.youtube.com/watch?v=1LJRBGfNoRU

Ez Csicsó menyasszonyának, Nonónak a kérése volt, melyet próbáltunk lehetőségeinkhez képest minél több emberhez eljuttatni. Én nagyon bízom benne, hogy ezt az üzenetet sikerült a meccsen lévők többségéhez el is jutott és nem hiszem, hogy ezt utólagosan, két nappal a meccs előtt át kell reformálni.

Egyébként a mackók bedobásáról is sokazor beszéltünk már, úgyhogy felesleges átírni a forgatókönyvet (szerintem).
@Az évek meg a rutin: Élőben tényleg kicsi a pakk, de hangulatot a TV nem adja át..
@M.Lac:
Én eme háttér infót nem tudtam. Elnézést. (csak egy felvetés volt a részemről)
Akkor viszont nem ártana jobban promótálni. (Pl: NS, index, origo, olvasottabb portálok, lapok)
@1116001: Nonó fogja bedobni a pakkot. Ott lesz a jégen a meccs elején és azt mondta, hogy örülne, ha átélhetné azt az érzést, amit Csicsó élt át, mikor énekeltük neki ezt a kis rigmust a lelátóról. Azt hiszem, az a legkevesebb, hogy ezt megtesszük.

Az említett portálokon nem vagyok járatos/regisztrált tag. Ha tudnátok az ottaniak felé is tolmácsolni ezt, megköszönném!
Van már "forgatókönyv"? Gyertagyújtás, fekete póló lesz? (Csak, hogy tudjak készülni :-(( )
divatszurkolás dologhoz csak annyit tennék hozzá, hogy évekig jártam a bajnokikra. többször idegenben is.
Válogatott meccsre sosem akartam kimenni és nem is voltam soha. Úgyhogy oda-vissza játszák a dolgot. Na meg aki kifizet 10e ft-ot egy jégkorongmeccsre, nem biztos hogy utána még erre költ még egyszer ennyit.
@silac: 88o HUF a norvég jegy. Olcsóbb, mint moziba menni.

Amig a divatszurkolók szurkolnak még O-7-nél is pl. a kancsik ellen, addig csak jöjjenek és szurkoljanak!!! :)
@celebesz: jöjjenek bizony. mélységesen egyetértek.
@celebesz: köszi az infót.

Majd talán egyszer, de nem hoz lázba annyira a válogatott hogy kimenjek a meccsre. Majd a tv előtt belenézek a meccsbe pár perc erejéig :-)
Sziasztok, előre bocs az offért, az egyik ismerősöm szakdolgozatához kéne segítség.

"Üdv Mindenkinek!

A segítségeteket szeretném kérni. A készülő szakdolgozatom egyik kérdőívéhez keresek vállalkozó kedvű, pár pillanatnyi szabadidővel rendelkező jégkorongszeretőket.

Egy szurkolói kérdőívről lenne szó, ami néhány kérdésből áll és olyan területeket érint, mint helyszíni elégedettség, ajándéktárgyak, jegyár stb..(nem tárki-s professzionális.:-))
Az anyaországi klubokat nézem, tehát:

Miskolc: 3-5 ember.
Stars: 3-5 ember.

Minimum 3 fő mindegyikhez kéne, úgy gondoltam, hogy 3-5 főt kérdezek le minden egyesületből.

Két perces, gép előtti (tehát nem lakásra "menő"), egyszerű dologról lenne szó, akit érdekel és vállalná, az legyen szíves a szurkker@freemail.hu e-mailen jelentkezni.

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!"
@celebesz: norveg meccs(ekre) hol lehet jegyet venni, a helyszinen kivul?
Hol lehet a jegyekhez hozzájutni? H valaki elárulja tuti el is megyek és hozok magammal másokat is:)
@1116001: ugyebár kinek nem inge ne vegye magára. De! Légyszíves ennyire primitív ne legyél már! Mi az hogy pesti divat drukkerek, akik más meccsen nem voltak!? Pesti vagyok, kb. 4-5 évesen vitt ki apám először jégkorong meccsre, voltam volán meccsen, fradin stb. Azóta rendszeresen járok ki meccsekre, de nem mondom azt valakire hogy "divat" drukker, mert mondjuk csak a vál. meccsekre megy, főleg nem olyanokra akik pl először látnak hoki meccset. Egyszer elkell kezdenie attól még nem hiszem hogy divatból fizet több ezret, hanem azért mert érdekli és akkor azt már nem DIVATBÓL csinálja. Nagyon ócska beszólás volt a tied...
ja, és Volán fan vagyok! ;)
Csak hogy megvédjem olyanokat akik talán először mennek v. csak vál. meccsre megy ki. És kérlek vegye sok mindenki észre, hogy és nem magamra gondolok, de! Ebbe a világban, hidd el valakinek azt a 880 ft-ot v. 2200-at, ami egy kicsit jobb helyre szól, azt is 3x átkell gondolnia hogy kifizeti-e. Én pl. fanatikus vagyok, a svédek ellen is ha jól emlékszem 2x 7500-at fizettem...
Sziasztok, bocs hogy el terek a tematol, ne haragudjatok, de mindenkit meg szeretnek hivni az IHWC nemzetkozi forumra ahol edjut szurkolhattok Magyarorszagnak es tarsaloghattok szurkolokkal a tobbi restvevo orszagbol.

a cim: ihwcforums.forumer.com

Mindenkit szeretettel varunk. (bocs a helyesirasi hibakert, nem magyar iskolaba jartam)

Lucy
szerintem mindenki aki divatXXXXX-ozik bármilyen témában, az egy kultúrsznob, akinek fáj, hogy nem ő az egyetlen igazi értője az adott dolognak, szvsz édesmindegy, hogy kik járnak hokimeccsre, amíg nem balhézni mennek, és a válogatott meccsekre ált drukkolni szoktak járni az emberek. Én az elmult 10 évben minden egyes Mo.-n játszott válogatott meccsen ottvoltam, amikor itthon voltam (naná hogy a NagyKanada vs Hun meccset hagytam ki utazás miatt:'( ) és szeretem a hokit, csak valahogy a pesti csapatok nem mozgatnak meg, fehérvárra lejárni kocsi nélkül meg nekem kicsit sok nyűg.

Norvég meccsre meg azért nem fogytak a jegyek, mert sztem nem volt promotálva rendesen, még az icecenterben is csak egy A4es papír van kiragasztva, és kakukk, ezekután senki se várja, hogy teltház legyen, azért a norvég meccs sokkal jobb lesz mint az olimpiai selejtezok voltak, és ott is sokkal tobben voltak 2500 nál. mind1 azért reméljük majd hirtelen megjelenik ott egy teltházra valo ember:)
Be kell sajnos látni, hogy a "mi" érzelmekkel teli, kicsit elfogult, hokifanatikus szurkolási szokásaink üzleti szempontból nem teljesen ideálisak. Szükség van az ilyen szurkolásra, de egy 8000 fős stadion fanatikusokkal egyrészt nem tölthető meg másrészt kicsit riasztó is lehet. Ősszel is elhangzott, hogy ez a kissme-s, lufis szurkolói kultúra milyen már, de a szükség van erre akkor, ha tartosan fenn akarjuk tartani a nézőszámot. Aki "igazi" szurkoló az meg szurkol akkor is, ha körülötte totyakos kocadrukkerek és mamikák ülnek. A gólnál pedig mindenki örül. Világcégek csak akkor "adakoznak", ha a 18-39 éves középosztály reprezentálva van és semmilyen negatív esemény nem köthető a csapathoz vagy a rendezvényhez... Ezt pedig a divatszurkoló hozza, aki pl. egyszerre jár Yankees, Knicks, Jets és Rangers meccsre, mert "csak szórakozni akar".
Üdv Zs
Természetesen én is elfogult vagyok és ezt mindenki mondja ha hokiról van szó, de nem divatdrukkereztem le azt aki, ott ült melletünk valamelyik meccsen és hallottam: "most hol van a korong????" :D
Én csak örülök, ha minél többen jönnek jégkorong meccsre lehet az tőlem fiatal, öreg, lány, stb. mert az azt jelenti hogy egyre népszerűbb itthon...
Hm... Ezek a norvég meccsek - hangsúlyozom -marketing szempontból nem igazán jó időpontban vannak...
Előtte "puccos" gála az Arénában, jobb körülmények, nevesebb ellenfél, nyilván a nem fanatikus szurkolók - mint én - inkább azt választják, ezzel "megvolt a tavaszi hokiélmény", kimerült a "keret" (idő, pénz, család türelme), a többi jó lesz tévében is...
@jacint70: hát azért üres nem lesz a káposztásmegyeri jégcsarnok. már eddig is fogyott a jegyekből szépen, és szerintem az itteni diskurzus hatására is vettek néhányat :)
@D. Gromov: Küszönet az infóért:)
@PMilan83:
A divat szót idézőjelbe tettem. És még azt is írtam, hogy a nézők többsége. Amivel asszem nem nagyon lehet vitatkozni. Tekintve hogy a magyar bajnokik nézőszáma nincs 5000fő fölött! Például én sem játok klubb meccsekre, mert számomra nics olyan csapat akivel azonosulni tudnék.

Na mind1 részemről vita lezárva.

Más:
www.nemzetisport.hu/jegkorong/pat-cortina-szerint-gabor-ott-van-krisztiannal-a-jegen-228988.html?
"„Krisztiánnak időt kell adni, hogy döntsön. Mindenesetre hihetetlen volt, amit az eddigi edzéseinken láttam tőle. Gábor ott van vele a jégen” – mondta a szövetségi kapitány."
www.icehockey.hu/index.php?pg=news_4_649

"A budapesti találkozó április 2-án 19 órakor kezdődik, de érdemes lesz korábban kilátogatniuk a boldog jegytulajdonosoknak az Arénába, hiszen 18 órától az AC/DC/GP, vagyis a magyar AC/DC Tribute Band ad majd koncertet"
süti beállítások módosítása