HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Ocskay utolsó góljai a válogatottban

2009.03.25. 19:19 D. Gromov

A 19-es utolsó Alba Volán-góljait már megmutattuk, most még előkerestük azokat is, amelyeket a válogatottban lőtt. Az, amelyet a japánok ellen szerzett Szapporóban, legszebbjeinek egyike, de az is gyönyörű volt, amelyet az ukránoknak vágott Rigában.

17 komment

Címkék: gyász videók ocskay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A sportújságírás, és a tudósításokat követő szurkoló is gyakran él a költői túlzás eszközével, hányszor írtuk idéztük- meghalni a győzelemért-szívét lelkét kiteszi a pályán- ő és a csapat sokszor megtette ezt nekünk és saját magáért is, mert csak ez számít.
Ezért szeretjük őket nagyon, felfoghatatlan .. mint kívánság így sose váljék valóra többé, én többet ezt nem kérem.
nuyodj békében
Hihetetlen. Eltelt már néhány óra, de még mindig nem tudom felfogni...
Ezt a Hattrick focimaneger oldalon találtam:(20:17) Hajrá Csicsó!

Csapatunk tagjai megdöbbenve hallották,hogy sporttársuk,a NAGY HOKIFENOMÉN,ifjabb OCSKAY GÁBOR már csak az örök hokimezőkről integet nekünk!Csapatunk saját halottjának tekinti a sportembert.Szurkolócsoportunk tagjai már elindultak Székesfehérvárra.Csapatunk vezetése úgy döntött a 19-es mezt az FC Daruhegy játékosai közül többet senki nem viselheti!Játékosaink elutaztak Fehérvárra,hogy leróják kegyeletüket a nagy sportoló előtt.Az itthon maradtak gyergyát gyújtottak./hmcsjana/
Szerkesztés Törlés
Azt keressétek elő, amit az egyik vb-n lőtt, ahol el volt törve az egyik újja, és kapura akart törni, de előtte a két 'bekk' összeszárt, Ő meg kettejük között ugorva piszkálta be a korongot - mint ahogy tőle megszoktuk - magát nem kímélve.
Sok éve láttam, de még most is előttem van tökéletesen.
:Ocskay 19:
Ja, és javaslok valahova egy Ocskay kegyhely postot, ahol mindenki feltöltheti a vele kapcsolatos történetét, képeit, stb
:Ocskay 19:
Az első videón gólt a Japánok ellen szerezte.

Nyugodj békében Csicsó!
imgfrm.index.hu/imgfrm/5/4/5/2/BIG_0005695452.jpg 2006. március 17 - döntő után is egy sportemberi megnyilvánulás
(vendégszurkolók felé)
Két CSAPAT örök emberhátrányban...

# 19...
Tisztelt szegediek!
Ma este elmentem a Szegedi Műjégpályához gyújtani egy gyertyát Csicsó emlékére! Szomorúan tudatosult bennem, hogy erre senki más nem gondolt Szegeden és környékén. Én mindenesetre a közeli "gazdaságos" boltban beszerzett képkeretbe helyeztem az autómban levő képet Csicsóról és meggyújtottam egy gyertyát. Ezúton arra kérnék minden szegedi, vagy környékbeli hokiszurkolót, hogy ha teheti, gyújtson egy gyertyát Csicsó emlékére! Még annyit kérnék valakit, ha esetleg olvassa olyan, aki a jégpályán "bennfentes", hogy ha tehetik helyezzenek az általam rögtönzött kép helyett ki egy méltóbbat és ha találnak neki méltóbb helyet mint ahol hagytam (a bejáratnál a földön), akkor azt megköszönöm minden hokit szerető nevében!
Tisztelettel!
Komolyan, ilyen pillanatokban tudatosul bennem, mennyire végtelenül mellékes, hogy nyer, nem nyer, A-csoport, nem A csoport, bíró ilyen-olyan...

Ezek sportEMBEREK, örüljünk mindennek ami van, egészségük mindennél fontosabb.

Még mindig sokkol ez a hír
Jézusom !?!?!:(((((((((((((

Én csak most tudtam meg ,itt Montrealban erről semmi hírt nem hallotam, pedig már négy múlt !!!
Ezt nem hiszem el !!!!!:(((((((
És pont a Vb elött !?!? Jézus !!! Az álma volt !!!
Úgy mint mindenkinek Magyarországon !!!
Mi lesz velünk a vb-n ??? Mi lesz most ??? Mi lesz a Volánnal ???
Le vagyok döbbenve !!!:(
30 múltam és itt ülök ,és zokogok mit egy kisgyerek !:((((((((
Részvétem a családnak !!!
Nagyon el vagyok keseredve...nem is tudom mit mondjak még ...ááááá....ez hihetetlen !:(((
Debrecenben égnek a gyertyák(gyászolunk).
@ifjvit: itt jászberényben 12-en gyujtottunk gyertyákat pedig még csak maga a pálya van kész és a lelátó félig, körülötte homok , sár , épitési terület.

jaszberenyhc.hu/ocskayemlekere.jpg

Ez mint látható a pályán belül van a betonon, mert egyébként sincs csarnok és nem volt hova tenni, de nem is ez a lényeg.

Ez az első gól, hogy mennyire gyönyörű, aztamindenit.
Sírok, pedig öreg ember vagyok. Elvette tőlünk a gonosz végzet. Nem lehet ott társaival Kanada és az oroszok ellen az A-csoportos világbajnokságon, és ez felfoghatatlan.

Én még Horváth Öcsin, Schwalmon, Póth Öcsin nőttem fel, lapattál tolták le szünetben a havat a Kisstadionban, ahol a BKV Előre és a Vörös Meteor csatázott a bajnokság alsó helyeiért.

Szivem minden rezdülésével drukkolok a fiúknak és mély részvétem a családnak. Nagyszerű magyar sportember volt Ifj. Ocskay Gábor, megőrzöm az emlékét.
süti beállítások módosítása