HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Vas János Dunaújvárosban edz

2009.03.21. 10:33 F. Kapus

Miután svéd csapata, a Brynas a lehető legrövidebb idő alatt kiesett a rájátszásból, véget ért válogatott csatárunk klubidénye. Szerdán utazott Magyarországra, és csütörtöktől már egykori csapatával készül a világbajnokságra: a Dab.Docler edzéseit látogatja.

A bajnokság második fele nem úgy sikerült, ahogy a dunaújvárosi támadó eltervezte. Egy agyrázkódás után kikerült az első három sorból, csak a negyedikben kapott helyett, játékidőt pedig alig tízpercnyit meccsenként. Majd egy fordulóval az alapszakasz vége előtt tovább mélyült a probléma, a keretbe sem nevezte be az edzője. A szezon utolsó öt mérkőzésén a Brynas a Farjestaddal játszott, öt vereséget szenvedett, de a csapat összeállításán csak egyszer módosított a szakvezető, amikor egy védő megsérült. Úgy tűnik, ennél a trénernél nincs Vas János számára hely a csapatban.

"Elég érdekes ez számomra, mert még soha nem voltam hasonló helyzetben. Még egyéves szerződésem van a klubbal, de még egy ilyen szezonom nem lehet. Már idény közben is volt egy időszak, amikor el akartam jönni a csapattól, de kölcsönbe sem engedtek el. Most elbúcsúztunk egymástól, egyelőre csak erre a nyárra. De a menedzseremnek jeleztem, hogy ha lehet, keressünk olyan csapatot, ahol számítanak rám, mert én szeretek alaposan megdolgozni a fizetésemért."

A Szapporóban kirobbanó erőben játszó csatár minden magyar szurkolót megnyugtat, a kihagyás miatt nem lesz probléma a formájával és a játékával Svájcban. "Folyamatosan keményen edzettem a csapattal, olyan állapotban voltam, hogy bármikor játszhassak. Persze a mérkőzéshiányt valahogy pótolni kell a világbajnokságig, de ezért is nagyon jó, hogy sok kemény csata vár a válogatottra a felkészülés során. Az látszott Lettországban is, hogy a harmadik mérkőzésre már a régi jó formámat tudtam nyújtani. Erőnlétileg rendben vagyok, az edzőtáborig Dunaújvárosban edzek a felnőtt csapattal. Nagy élmény volt újra itthon edzeni, ez is feldob. De a lényeg változatlan: nem szabad kifogásokat keresnem, jól kell játszanom, és kész."

11 komment

Címkék: válogatott vas jános

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyerünk Jankó, sok sikert egy új klubbnál és a válogatottban is :-)))
a legjobb magyar jegkorongozo jelen pillanatban!
Reméljük,valamikor még láthatjuk játszani is a Dunaújvárosban!
Egy pillanatra meg is lepődtem, hogy mit keres itt, tudtam, hogy lehetetlen, de mégis szívem legmélyén reménykedtem benne, hogy nem csak edzeni jött:)
"De a menedzseremnek jeleztem, hogy ha lehet, keressünk olyan csapatot, ahol számítanak rám, mert én szeretek alaposan megdolgozni a fizetésemért."

na ez egy olyan mondat,ami télleg a jégkorong szeretetéről ír,tehát nem a pénz a fontos,hanem a belefektetett munka és a további fejlődés. EZ a hozzáállás az, ami a Magyar Válogatottat is "felvarázsolta" a A - csoportba!!
Köszönöm hogy ezt a Sportot választottam ,és szurkolok is neki már évek óta !
NEm véletlenül a blog mottója is ez:
"A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van."

Hajrá Jankóó! találd meg a legjobb klubban a helyedet!
Sok sikert kívánok Jankónak- azért remélem nem a Volánban fog kikötni a végén- hanem egy magasabb bajnokságban
Mit mondjak, tényleg szimpatikus a gyerek :) Nagyon remélem, hogy minél több ilyen mentalitású ember, és tudású is persze, megy el jégkorongozni gyerek korában, hátha hasonló sikereket tud elérni!

Csak gratulálni tudok neki és szurkolni!

(Ha svédben nem megy, szerintem a Volánban szívesen várnak, csak a fizetésed ne lenne olyan sok! :) )
Szerintem ne kössön ki a Volánban. Már így is magas nálunk az egy csapatra jutó válogatottak száma, mint a sokéves átlag. :)
Szerintem irány a DEL, vagy a Finn liga, urambocsá esetleg KHL. :)
A KHL-ben is lesz draft júniusban, kíváncsi vagyok, hogy magyar játékos kerül-e a képbe.
Talán az Energie Karlovy Vary KHL-csapatában, vagy a Dinamo Rigában/Minszkben el tudnám képzelni.
azt hittem vas ennél jobb játékos, hogy ilyen svéd csapatokbol csak ugy kiessen. ha jol tudom akkor az Nhlben akart játszani.
süti beállítások módosítása