HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Ovecskin Gretzky és Bossy nyomában

2009.03.20. 16:21 lemieux

Jevgenyij Malkin március 17-én elsőként elérte, majd rögtön át is lépte a 100 pontos álomhatárt. Tegnap egy másik orosz titán neve mellé került bűvös szám: Alex Ovecskin 70. meccsén 467. (!!) lövéséből 50. gólját szerezte. Aztán sajátos módon ünnepelt.

A tábortüzes hangulat – akárcsak Ovecskin állandó heves gólörömei általában – a hokibarátokat és az edzőket egyaránt megosztotta. A szenvedő fél Tampa Bay Lightning edzőjének, Rick Tocchet-nek nagyon nem nyerte el tetszését AO mutatványa. Szerinte a régi időkben egy ilyen idegenbeli, első harmados attrakció után elszabadultak volna az indulatok. A Capitalst irányító Bruce Boudreau is meglepődött a történtek láttán, a mérkőzés után elmondta, el fog beszélgetni az ifjú csillaggal.

Sokkal szebb történet a következő: Ovecskin 4. szezonja során háromszor szerzett legalább 50 gólt, amire eddig mindössze két játékos volt képes: Wayne Gretzky és Mike Bossy. Nem akármilyen trió.

A szárnyaló Ovecskin mögött egy másik washingtoni fiatal készül kivételes kompániához csatlakozni. Az 59 meccsen 63 ponttal és 27 góllal álló, mindössze 23 éves Mike Green három találatra van a harmincas határtól. Egy szezonban 30 gólt csak 12 hátvéd volt képes szerezni. Olyanok nevével kerülne egy lapra Greené, mint Paul Coffey, Bobby Orr, Al MacInnis, Denis Potvin vagy Ray Bourque.

104 komment

Címkék: videók nhl ovecskin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én sem értem mi a baj az ünneplésével, pedig nem komálom különösebben Ovit. Szerintem akkor lett volna etikátlan, ha az ellenfél csapatát gúnyolja ki valamilyen módn, vagy ilyesmi. De itt szerintem sak egyszerűen megünnepli, hogy az 50-ik gólját lőtte. Ami azért tényleg hatalmas dolog.
@CSL: Tocchet papa arra célozhatott, hogy egy ilyen öncélú, öntömjénező mutatvány után a "tettes", matrica lett volna a plexin, az ő idejében legalábbis... Szerintem sportszerűtlen és nem egyáltalán nem vicces az ilyen megmozdulás. A kor legnagyobb jégkorongozójánál pláne visszatetsző!
@Szenszej: Ha elmondhatom, én ezzel értek egyet :)
Mindenfajta táncos majomparádé idétlen. Fociban, hokiban, mindegy. Főleg amikor (általban) fekete (afro-amerikai) játékosok állnak össze a fociban a gól után valami törzsi sámánosdira, na az tud igazán szánalmas lenni. Szerintem.

A másik véglet az NFL, ahol betiltották az ünneplést. Lehet, pont az ilyenek miatt?..
Szerintem az a legnagyobb baj ezzel a mutatvánnyal, hogy egyáltalán nem méltó Ovecskinhez!
Akkor ezek szerint nem csak nekem nem tetszett. Csak azért nem írtam róla az előző posztnál, mert elfogult vagyok a Bolts irányába. :)
Hát szerintem csak poénból csinálta, nem nagyképűségből. Végén mikor nyilatkozik róla röhög is:)
ovecskin nagy király, ünnepeljen csak!
@orthodox.russian: Természetesen abból csinálta és hogy röhög is?! Nem akarom túldimenzionálni, de nálam (ami semmit nem számít persze), mint komoly sportember Ovechkin megszűnt... Valahogy ezért is lesz egyre színvonaltalanabb minden sport, a pénz miatt... Milliárdos hülyegyerekek játszanak, akik persze óriási sportzsenik lehetnek, de emberileg barbie-k...
Az igazán nagy sportolók nem csinálnak ilyen módon bohócot magukból. Ovecskin jópofa volt az All-Star-on, lehet, hogy ezeket a mutatványokat elég lenne ott előadnia.
@facsipesz: Mindkét hozzászólásoddal teljesen egyetértek! ;)
majd megnyugszik. gyerek még, csak 23 éves :)
@D. Gromov: Mert elfogult vagy! :D Ugyanolyan, mintha valaki azt írná nekem, hogy nem Tony Twist volt a legfélelmetesebb bunyós... Hehe...
@Szenszej: Szerintem sem kell azért eltúlozni a dolgot. Van ideje megváltozni.
@Szenszej: abszolút elfogult vagyok, ez nem is kérdés :) de abban meg viccen kívül vagyok biztos, hogy meg fog nyugodni, és komoly ember lesz belőle. szertelen, van ilyen. kicsit olyannak látom -- vigyázat, szentségtörés, káromkodás!!! --, mint a fiatal michael schumachert :)
@lemieux: A kellően lesarkított, eltúlzott "vélemény" elengedhetlen kelléke a hozzászólásaimnak! :D Nem kell ezeket véresen komolyan venni. Mint mondtam a legnagyobb hokis ő!

Shanahan után... :D
@D. Gromov: Amikor anno 1545-ban kilökte Damon Hillt, aki nem tudott továbbmenni, nem sok kellett, hogy kidobjam a tévét az ablakon! :D
Ja, és én nem így ünneplek! :D
@Szenszej: én sem mondtam, hogy így kell ünnepelni, csak magyarázom a kisöcsém bizonyítványát :) különben az is azt mutatja, hogy gyerek még, hogy fél a fogorvostól :)
@D. Gromov: Ááááá! A jó ízlés elleni merénylet! :D

Már régen olvasom a blogot, de ezt nem láttam... A gondviselés megmentett eddig...
@D. Gromov: Ó, ez de kemény, a fotó alapján debil:)) Selyemmackó, papucs, nincs ennek a gyereknek anyja? Úgy látszik, neki szellemileg nehéz felnőnije a sportolói önmagához:)
Kíváncsi lennék a többiek, hogy néztek ki! Lehet Ovechkin még finoman adta elő... Habár...
@Szenszej: Eddig se volt túl komoly sajnos. Mást nem lehet mondani tényleg: majd kinövi :D
@facsipesz: "felnőnie" lesz az, nem birtokos eset, upsz, én kérek elnézést :D
Na, már nincs fél óra és indul az esti műsor!
Mai tippmix: Carolina, New Jersey és Pittsburgh! Hajrá!
Vezet a CANES! Micsoda kapushiba!!! Kevés ilyet láttam...
valaki tudna linket adni a Pittsburgh-Los Angeles meccshez?
1. www.freedocast.com/pensfan09
Ez lesz, nem tudom, hogy milyen minőség. lehet, hogy lesz egy másik, ahhoz kell Sopcast és VLC
Gratulálok Kunitz... :D
Orpik kiosztott egy "free candy-t" :)
Eddig szerencse, hogy a Kingsnek nincs emberelőnye...
Pontosabban EE "játéka" nincsen...
GÓÓÓÓL! Vezet a Devils is! Lemiux, mindig is imádtam ezt a fiút! :D
Nem volt rossz... :)
Ázsiai Kings fanok Pittsburghben! :D
Imádom ezt a Crosby gyereket! :D
Jöhetne neki is egy 5 pontos meccs... ;)
Nyerjen szépen a Penguins, ma kivételesen én is nekik szurkolok, de azért az öt pont már sok...
Mit csinál a Carolina... :(
Egy a baj, hogy a stream az....hogy is mondjam...FOS :)
@Szenszej: El ne vigyék a pénzem! Ha az Islest nem verik meg így, hogy PO-ért mennek, akkor...
Bár az meg a másik, hogy nekünk csak jó, ha buknak...
Kicsit életlen, de nem olyan rossz... A hang rendben, nem akadozik, folyamatos a közvetítés. A jó oldalát is látom! :D A sopcastos nálam offline viszont...
@lemieux: Na, örülök, hogy te is fogadsz!
Fordított 2-ről az Islanders... Nem hiszem el!!!
Itt jobb a kép sokkal. a másikról meg mehet a hang

www.ustream.tv/channel/bsod
@lemieux: Tényleg sokkal jobb, köszönöm!
2:4... Nem találok szavakat...
Letang és Sid védi meg MAF-ot. Szép :)
Johnsonnak is az volt a legfontosabb, hogy odapiszkáljon a csatárnak... Aztán mögötte szépen gól... :D
Jól van. remélem, hogy innen már behúzzuk.feltűnően sok a bunyó
Köhömmm. Micsoda passz Genotól
Nem egy súlycsoport... Nem ez lesz a végeredmény. Nagyon jó ez a Penguins!
Amennyire nem hittem a csapatban Therrien idején, annyira játszunk kegyetlenül Bylsma óta. Ha ilyen formában esünk be a PO-ba, bárkit megcsaphatunk, még úgy is, hogy nem itt lesza pályaelőny
Brodeur közel a shutouthoz... Hihetetlen...
Kétségtelen, hogy a Penguins formaidőzítése a legjobb most! Keleten egyedül a Devilsből nézem ki, hogy megállítja őket, a Bruinsból pl. nem...
Az sem rossz, hogy a Canes - Isles meccsen 1 kiállítás volt eddig és lassan vége... :D
A Bruinsból jelenleg egyetlen csapat megállítását sem nézem ki
Hát, annyi kérdés maradt Pittsburghben, hogy 5-6-7? és lesz-e SO...
Na jóccakát, innen már csak nem bukunk, inkább alszok :)
Kellemes pihenést!

Fogadtam a Rangersre nemrég... 4:0-nál elmentem aludni! 4:4 lett! :D

Gyerünk Canes!
4:4!!!!!!!!! 6:38 hátra!!!! GYERÜNK!!!
GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL!
@lemieux: "Carolina=VICC"

Hogy mondod? :)
Úgy értettem, hogy csak viccelnek, végül nyernek :D
Na jó, nem, de nem esek hasra attól, hogy a betegágy Islanders megverik :P
Hát, azért nyugtával a napot... :D
Szívroham közelében vagyok! Ha ez megvan... 4:0-ról csak nem x-el a Pens... :)
Így remélem te is nyertél Lemieux... Ezután még vagy 1 óráig nem tudok majd elaludni...
Na, 5-a-3-ban gólt szerzett ez a nagytudású LAK...
Nyerunk mi is Chicagoban.. Hajra:)
Ebbol latszik mennyit segithet az ego,hogy eljusson valaki ilyen szintre.
Szerintem csak irigyek, akiknek nem tetszik Ovecskin gólöröme, mert eszükbe juttatja, hogy nekik nincs alkalmuk így örülni. Hibásnak tartom, hogy kiválóan jégkorongozó sráctól elvárjanak valami idealizáltnak vélt viselkedési normát, ami úgy kristályosodik ki, hogy lehetőleg ne legyenek érzelmei, mert azzal valakit bizonyosan megsért. Ugyanúgy, mint más hasonló nagy művészeknél, (Liszt, Beatles), vagy tudósoknál (Einstein, Freud), felesleges rájuk vetíteni, hogy milyenek szeretnénk lenni, kompenzálva kisebbrendűségű érzésünket, hogy mi, a többség sohasem leszünk semmiben olyan kiugró teljesítményre képes, mint Ők. Szerintem pont azok a kommentelők nagy gyerekek, akik bálványként tekintenek Ovecskinre, és elvárják tőle, hogy a bálvány idealizált tulajdonságaival rendelkezzen, és 23 éves korában úgy viselkedjen, mint köszvényes öregurak, akik higgadtan konstatálják, hogy egyedülálló mutatványként egyedül húzták föl nadrágjukat. Véleményem szerint nincs abban semmi különös, ha valaki ilyen hevesen ünnepli rendkívüli teljesítményét, valószínűleg azért is lett ekkora játékos, mert az edzéseken is rendre figyelmen kívül hagyta az irányadó és periférikus normákat egyaránt, hogy azok ne gátolják tehetségének kibontakozását. Ezzel a mutatvánnyal ráadásul nem sértett senkit, az ellenfél edzője is feltehetően pszichológiai hadviselésből szájkaratézik, hogy közvetve így fogja vissza Ovecskin teljesítményét.
@Sorrel: Ne haragudj, de ez nagyon sekélyes gondolkodásmód! Modern "kultúránk" minden "tanítását" látom ebben a hozzászólásban... Azt mondod irigy vagyok, mert nem tetszett Ovechkin alakítása?! Meg kisebbrendűségű érzéseimet kompenzálom ezzel? Nézd, ez sport, ami a nézőkért van, nélkülük nem lennének ezek a fiúk multimilliomosok... És itt a lényeg, hogy ezért nem szabadna öncélúságba átmennie egy csapatsportban senkinek! Legyenek érzelmei, örüljön, pl: amikor az újonc Selanne a gólját percekig ünnepelték még a Jetsnél, a kesztyűt feldobva a hokiütővel puskát imitálva "tüzelt" rá, így örült, az tetszett. De, hogy valaki leteszi az ütőjét azt imitálva, hogy milyen forró? Na, az nem! Pedig Ovechkint tartom a legjobb hokisnak és semmit nem csökkent a szememben, mint játékos, csak mint sportember. Mint mondtam ezeket az emberek milliók figyelik, gyerekekben értékrendeket alakítanak ki. De ne hidd azt, hogy mindenki gazdag világsztár akar lenni és irigy emiatt azokra, akik azok. Nekem elég az, ha megnézem a fiúkat, remélem lesz 1000 ferrarijuk, 2000 luxusvillájuk és 3000 szupermodell barátnőjük. Ez a viselkedés az All-Star gálára való... A becsületesség és az ellenfél tisztelete a sportban szerintem alapfeltétel. Szerinted persze csak irigység, és akinek van mire nagyképűnek lennie, az nyugodtan lehet is az. Ráadásul én nem várom el, hogy milyen legyen, de engedd már meg, hogy eldöntsem nekem ki és mi a szimpatikus. De mivel csak néző vagyok, megnézem a mérkőzést és pár nap múlva el is felejtem, hogy csinált ilyet... De most erről ez volt a véleményem. Egyébként nem nagy dolog...

A példa kedvéért én focizok, a mérkőzéseken semmi tréfát nem ismerek, nem arra való. Nyerni kell, de becsületesen, soha ne az ellenfél legyőzése legyen a cél. Nemrég volt egy meccsünk, ahol az egyik fiatal csapattársam az ellenfél lábai között kétszer átvitte a labdát és közben röhögött egyet. Pár perccel később elkaszálták a támaszkodólábát, volt ám cirkusz. De a meccs után én is azt mondtam neki, hogy remélem semmi baja a lábadnak, de megérdemelted.
De kit bántott meg ezzel az ünnepléssel? Vagy a hokipályán nem szabad viccelődni?
Hú még annyit hozzátennék, hogy nem skatulyázni akarok, valaki zsenijét visszafogni, sőt! De veszíteni tudni kell, nyerni még jobban...
@krystian: Én ellenfélként egy ilyennek nem örültem volna... De nem vagyunk egyformák, neked semmi sem történt, nekem igen! :) De mondom apróság ez... El is kell felejteni. A Coyotes elleni góljára meg emlékezni, ennyi...
Teljesen illik a jó értelemben vett idióta játékához. Kilóg most az nhl-ből, mint a legjobb, legőrültebb gólvágó akinek a játéka nem beszürkült , hanem valami egészen más... Aki crosby babapopsi faN , az ugy is utálja őt , és aki épp nem caps szurkoló az meg azért. De belül mindenki tudja , még az ellenszurkolók is , hogy AO más dimenzióban hokizik. Neki belefér ez az ünneplés... Megérteném a felháborodást , ha minden gólja után ezt csinálná... de könyörgöm 50. gólja , szemtelenül fiatalon a világ legjobbja , és ne ünnepeljen ? Jajjdebefásultak vagytok :) Ő nem korlátok közt hokizik, és ez teszi különlegessé
@Szenszej: "A becsületesség és az ellenfél tisztelete a sportban szerintem alapfeltétel."

el vagy tévedve kisbarátom :) A saját teljesitményét és ütöjének ugymond "eredményességét" jelképezte azzal a tánccal , szerintem ott nagy ivben lesz... az ellenfelet , tehát nem csinált semmi sértőt, és valljuk be fáj neked... :) elő a szilviát

Én is fociztam 10évet , de hallod ne gyere már itt a focis hülyeségeddel ... Az a legnagyobb cirkusz és ott vannak pont a legnagyobb szinészek és ünneplések... marajd is ott a focis világodban, ami nem sport már, hanem szinház és szerencsejáték maffia biznisz.

A világ legjobb ligájában, a világ legjobb játékosa az 50. gólját talán megünnepelheti ugye ? nem kérek reply-t kösz.
Nem akartalak megbántani , nem is szurkálódás , csak szerintem nincs igazad ennyi.
;)
@FRee: Csakazértis... Nem csináltam én ebből érzelmi kérdést, csak volt egy jelenet, amiről az nhl.com is úgy tudósított, hogy megosztó volt. Én egy másik véleményhez álltam, itt tudtommal lehet kommentelni ezeket a híreket, de ezek szerint számodra csak a saját véleményed elfogadott és neked arroganciával kell válaszolni, tessék nyertél!
@FRee: Itt senki nem vitatta azt, hogy AO a legjobb winger a ligában. Szerintem legyen az elég, amit Boudreau, vagy Tocchet mondott. Ha nekik sem tetszett, akkor csak van benne valami. Szerintem egyértelmű, hogy nem akart ő senkit megalázni, vagy megsérteni, csak mégis sikerült.
@FRee: De ezért szép az élet... Még a végén mindenki egy csapatnak szurkolna! :) Én nem mondom, hogy neked nincs igazad, Sorrelnek sem írtam, hogy nincs igaza, másképp látjátok én biztos elvakultan beleképzelek valamit. :)
Minden ember más , és így a véleményük is. Amugy igazad van, lehet kicsit öntörvényü vagyok sajnos. Nem harcolni jöttem veled , nem nyertem csak picit erösebben odamondtam a véleményem , ha bántó volt bocsi. Remélem nincs harag :)
@FRee: Már indulok is Jászberénybe egy pajszerral! :D
@Szenszej: hehe :)

Inkább gyere -gyertek - pesterzsébetre NAJB amatőr liga döntöre és helyosztókra. Elvileg döntőzünk a hargitai farkasokkal.

A helyosztók és a döntő Április 05.-én vasárnap lesz megrendezve. A műsor terve : 10.00 Mérkőzés az 5.-6. helyért Kb. 13.00 Mérkőzés a 3.-4. helyért Kb 16.00 Döntő Kb 18.30 Eredményhirdetés, különdíjak buli stb
szerintem o csak egyszeruen orosz lehet ,hogy ez naluk igy szokas miert nem innen kozelitik meg az amerikaiak is ja hogy a ligajukban a ket elso a plusz minusz ban (ha jol tudom bocs ha nem, de ertitek malk, ov,)orosz es ez szurja nekik, megertem oket. Russia!!! russia!!!!
+/- mutatóban messze nem ők az elsők, Wheeler(BOS), Zajac(NJD), Krejci(BOS), Wideman(BOS, Dacjuk(DET)
@Szenszej: Miért is sekélyes, hogy szerintem nem baj, ha örül?
Annyiban pontosítanék, hogy igen, a nézőkért van, de nem érted, még pontosabban azért van, aki fizet. Ettől még kereshet benne önmegvalósítást is, és még az is lehet, hogy jövedelme egy részéről akár lemond a marháskodás miatt - ha neki így tetszik. Pusztán arra gondoltam, hogy irigy vagy rá, mint az a fickó, aki elkaszálta a másikat, aránytalanul büntetve. Szerintem inkább az lett volna virtus, ha a kötényt visszaadja, és még nagyobbat röhög, felrúgni a másikat játék közben: na az igazán öncélú. De biztos van olyan néző, mint Te, akinek tetszik, és tényleg, milyen igazad van, hogy a sport a nézőkért van.
No meg ebből a pár másodperces ünneplésből, hogyan sikerült mindjárt levonni azt a következtetést, hogy öncélú, egyúttal, hogy milyenek legyenek a csapatsportok. Amire mindjárt irányt is mutatsz, nagyon köszönöm, és tényleg nagyon fontos, hogy a Te szemedben Ovecskin csökkent, mint sportember, amire az a legerősebb érved, hogy szerinted sportszerűtlen, meg nagyképű, mert nem kisebb nagyság állítja, mint Te.
Én egyáltalán nem akarom megmondani, sem Neked, sem másnak, hogy mi tessék, csak annyit írtam, hogy nekem meg tetszik, és akinek meg nem, annak meg felteszem irigységből. Szerintem az nem túl meggyőző válasz, hogy szerinted Te nem vagy irigy (amúgy, ha lennél, akkor sem tehetsz semmit, mert a többiek azért fizetnek), meg nem tesz jót a csapatsportnak, ha valaki úgy viselkedik, mint Ovecskin. Hát szerintem is a nézők, meg mindenki, aki ehhez hozzájárul, az eldönti, pusztán felteszem, hogy ez a bohóckodás csak vonzza a nézőket (juj, még a gyerekeket is), évtizedes távlatokból azért szokásosan a játékos játékosokra, sómenekre emléxünk (Ali, Puskás, Törőcsik, Csapó Dudi stb.), valósznűleg ezért.

@Sorrel: Na utoljára a témához! :) A sekélyest arra írtam, hogy szerinted csak azért nem ünnepli valaki ezt, mert irigy rá, kisebbségi komplexusa van stb... De ezen nem szabadna "összeveszni" és személyeskedni! Nem írok ide régen, de pl: van Acilles, vagy Lemieux normális emberek Penguins fanatikusok, ha azt írom Crosbyra, hogy gyenge hokis, színész, gyáva, nem kapnak agyvérzést, hogy na, csak azért írod, mert irigy vagy rá... Mert ők is tudják, hacsak bolond nem vagyok, akkor tudom, hogy szenzációs játékos, de miért ne gondolhatnám azt, hogy igen, szerintem Keith Tkachuk akkora játékos, mint Malkin Crosby és Gonchar együttvéve! :D Ezt viccesen is felfoghatod! Nem ismerjük egymást, nem látjuk egymást, abból megítélni valakit, mert valaki írt 3 sort, na az sekélyes... Puskás?, ha olvastál róla pont ő volt az, aki a kor legnagyobb zsenijének Albertnek (1967 aranylabda) annyit mondott, mert az "császárkodott" a pályán, hogy egy senki, mint sportember és Varga Zoltán, a sportember, akinek filozófiáját megnézheted a youtube-on a 11 részes interjúban! Nem hiszem, hogy ez lenne az a hely, ahol vitatkozni kéne... Nekem nem tetszett, szerinted semmi baj, de ezért ne legyek már rossz ember... Szeretem az NHL-t, ennyi...
süti beállítások módosítása