HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Jevgenyij Malkin 2+3-mal 102 pontos

2009.03.18. 13:33 Ryan O'Brien

A Pittsburgh csatára öt pontot szerzett az Atlanta ellen. Nyert a New Jersey, megvan Martin Brodeur 552. győzelme, ezzel abszolút csúcstartó. A Dallas vereségével a San Jose megnyerte a Pacific-divíziót, pedig kikapott. Négy meccsen szétlövés döntött.

Martin Brodeur abszolút csúcstartó lett, ami a győzelmek számát illeti, Patrick Royt hagyta le. 987. meccsén 552. győzelmét aratta a 36 éves kapus, már csak 3 shutout kell, hogy utolérje Terry Sawchukot is. A New Jersey a Chicagót győzte le, a Blackhawks sorrendben harmadszor kapott ki.

Szétlövéssel nyert a New York Rangers Montreálban, a két csapat helyet cserélt a tabellán. A Buffalo 2-0-s vezetésről kapott ki Ottawában, a Sabres hárompontos hátrányba került a playoffért folytatott harcban. A Sensben Brendan Bell duplázott.

A Pittsburgh megállította az Atlanta menetelését, Jevgenyij Malkin káprázatosan játszott. 2 gólt lőtt, 3 gólpasszt adott, elérte a százpontos határt. Az is belefért, hogy a végén büntetőt hibázzon. Tavaly 106 pontig jutott, így karriercsúcsot dönthet idén. 32 gólja és 70 gólpassza van most. Két asszisztjával Sidney Crosby a második helyre jött fel a pontlistán, tíz egységgel marad el Malkin mögött.

A Toronto már csak nyolc pontra van a 8. helytől. A Tampa Bay háromgólos előnyét dolgozták le, John Mitchell büntetőjével nyerték a szétlövést. A Washington lenullázta a Floridát, Jose Theodore 19 lövéssel idei második gól nélküli meccsét produkálta. A korábban remeklő Panthers négy meccs óta nem tud nyerni.

Nagy csatában verte a Detroit a Philadelphiát, 16 meccs óta, 21 éve rendre kikap a Flyers a Red Wings otthonában, Martin Biron, a vendégek kapusa 45 lövést fogott, de ez is kevés volt. A Detroitban Kris Draper 1000. meccsét játszotta, ő a klub történetének ötödik legtöbbet foglalkoztatott játékosa.

Az Edmonton megint továbbjutó helyen áll, a St. Louist verte. A veterán kapus, Dwayne Roloson volt a meccs legjobbja. Meglepetésre kikapott a Phoenix otthonában a San Jose, ennek ellenére 26 ponttal, behozhatatlan előnnyel vezeti a Pacific-divíziót a Dallas előtt. A Coyotesban Shane Doan 26,9 másodperccel a vége előtt lőtte a győztes gólt.

158. játéknap, eredmények

New Jersey Devils-Chicago Blackhawks 3-2 (2-0, 1-1, 0-1)
Gólszerző: Langenbrunner (Parise), Zajac (Parise, Martin), Gionta (emberhátrányból, Elias, Mottau), ill. Barker (emberelőnyből, Campbell, Kane), Byfuglien (Walker)
Kiállítások: 15 perc, ill. 13 perc.
Kapusok: Brodeur 30/32, ill. Habibulin 27/30.

Montreal Canadiens-New York Rangers 3-4 (0-0, 1-1, 2-2, 0-0, 0-1)
Gólszerző: Kovaljov (emberelőnyből, Markov, Schneider), Lapierre (Markov), Markov (Latendresse), ill. Antropov (Drury, Redden), Zsergyev (Gomez, M. Staal), Callahan (Dubinsky), Drury (szétlövésből).
Kiállítások: 8 perc, ill. 12 perc.
Kapusok: Price 39/42, ill. Lundqvist 26/29.

Ottawa Senators-Buffalo Sabres 4-2 (0-2, 2-0, 2-0)
Gólszerző: Heatley (Spezza, Neil), Bell (emberelőnyből, Alfredsson, Kuba), Alfredsson (emberelőnyből, Spezza, Kuba), Bell (emberelőnyből, Kuba, Shannon), ill. Lydman (Tallinder, Pominville), Pominville (Vanek).
Kiállítások: 8 perc, ill. 18 perc.
Kapusok: Elliot 11/13, ill. Tellqvist 32/36.

Pittsburgh Penguins-Atlanta Thrashers 6-2 (2-1, 3-1, 1-0)
Gólszerző: Goncsar (emberelőnyből, Guerin, Malkin), Kunitz (emberelőnyből, Crosby, Malkin), J. Staal (Kennedy, Letang), Malkin (Goncsar, Letang), Malkin (emberelőnyből, Goncsar, Crosby), Eaton (Goncsar, Malkin), ill. Little (T. White, Kozlov), Boulton (Thorburn, Perrin).
Kiállítások: 31 perc+kizárás (Talbot), 41 perc+kizárás (Thorburn, Valabik).
Kapusok: Fleury 18/20, ill. Hedberg 25/31.

Tampa Bay Lightning-Toronto Maple Leafs 3-4 (1-0, 2-1, 0-2, 0-0, 0-1)
Gólszerző: Lecavalier (emberelőnyből, Murphy, St. Louis), Stamkos (emberelőnyből, St. Louis, Ramo), Pettinger (Karsums, Krajicek), ill. Mitchell (J. Blake, Stralman), J. Blake (Stempniak), Hamilton (Devereaux, Stajan), Mitchell (szétlövésből).
Kiállítások: 25 perc, ill. 17 perc.
Kapusok: Ramo 26/29, ill. Joseph 19/22.

Florida Panthers-Washington Capitals 0-3 (0-0, 0-1, 0-2)
Gólszerző: Laich (emberhátrányból, Erskine), Kozlov (Nylander, Erskine), Green (üres kapuba, Szjomin, Ovecskin).
Kiállítások: 2 perc, ill. 8 perc.
Kapusok: Vokoun 24/26, ill. Theodore 19/19.

Detroit Red Wings-Philadelphia Flyers 3-2 (0-1, 1-1, 2-0)
Gólszerző: Dacjuk (Franzen), Franzen (Dacjuk, Stuart), Zetterberg (Samuelsson, Ericsson), ill. Hartnell (Coburn), Lupul (Carter, Hartnell).
Kiállítások: 6 perc, ill. 12 perc.
Kapusok: Osgood 24/26, ill. Biron 45/48.

Minnesota Wild-Colorado Avalanche 3-2 (0-0, 1-2, 1-0, 0-0, 1-0)
Gólszerző: Veilleux (Skoula, Belanger), Schultz (Fritsche, Belanger), Zidlicky (szétlövésből), ill. McLeod (Guite), Smyth (Wolski).
Kiállítások: 2 perc, ill. 6 perc.
Kapusok: Backström 24/26, ill. Budaj 27/29.

Edmonton Oilers-St. Louis Blues 2-1 (1-0, 0-1, 0-0, 0-0, 1-0)
Gólszerző: Souray (emberelőnyből, Grebeskov, Gagner), Kotalik (szétlövésből), ill. Backes (emberelőnyből, Oshie, Boyes).
Kiállítások: 13 perc, ill. 13 perc.
Kapusok: Roloson 31/32, ill. C. Mason 33/34.

Vancouver Canucks-Dallas Stars 4-2 (1-1, 2-0, 1-1)
Gólszerző: D. Sedin (emberelőnyből, H. Sedin, Bieksa), Kesler (Demitra, Sundin), Sundin (Wellwood, Kesler), Bernier (Raymond, Bieksa), ill. Robidas (emberelőnyből, Modano, Ott), Ott (Conner, Ribeiro).
Kiállítások: 16 perc, ill. 6 perc.
Kapusok: Luongo 24/26, ill. Turco 21/25.

Phoenix Coyotes-San Jose Sharks 4-3 (3-0, 0-1, 1-2)
Gólszerző: Turris (Doan, Mueller), Turris (emberelőnyből, Doan, Kalinyin), Kalinyin (Turris, Doan), Doan (emberelőnyből, Upshall, Turris), ill. Thornton (emberelőnyből, Cheechoo, R. Blake), Thornton (R. Blake, Cheechoo), Marleau (Thornton, R. Blake).
Kiállítások: 21 perc, ill. 23 perc.
Kapusok: Brizgalov 33/36, ill. Nabokov 6/9, majd Boucher 10/11.

(A végeredményre kattintva az összefoglaló videója, a gólszerzőkre kattintva a találkozó adatlapja tekinthető meg. A bajnokság állása itt van, a statisztikák legjobbjai pedig itt.)

144 komment

Címkék: nhl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guerin és Fedotenko mehet/megy nyáron, Sykorát viszont meg kell kínálni egy új szerződéssel, mondjuk 3 évre 9-10 millióért aláírhatna ;) Pesonent meg ki kellene próbálni rendesen, nem úgy, ahogy tette azt MT. AHL-ben sziporkázik
@durex26: Én is az orosz ötös óta szeretem, de mondjuk inkább ugy h apámtól örököltem :D
@lemieux: Nejem reggelente rögtön azt kérdi, nyert-e a csapatom? Én mondjuk kertelés nélkül megmondom bárkinek, még ha nyertünk is, ha szarul játszottunk. Idén sokszor volt ilyen alibi játék amit említesz, sajnos :-(.
@durex26: nézegettem nagyon az nhl shopot, mikor 150 forint volt a dollár. Gondoltam várok még egy kicsit, mielőtt 168 dolcsiért névre szóló Penguins mezt csináltatok. Most 250 a dollár, megérte várni :-)))
@Szenszej: abszolút így, igen. de nekem magyar csapatom sincs, két válogatott van, amelynek minden körülmények közt szurkolok, az egyik a magyar, a másik az orosz :)
@Don B: Nekem sajnos egyelőre csak egy Pens-kulcstartó jutott osztályrészemül, de azt szorongatom is minden hosszabbítás alatt keményen :)
@durex26: Azt hiszem 95 karácsonya?, a kedvenc sportboltomba mentem focicipőt vásárolni, amikor a pult mögött, megláttam az akkor még hazai meznek számító fehér-vörös hokimezt! Nem is láttam még NHL mezt addig soha, a boltokban. Megkérdeztem eladó-e, mondták: igen, kérdeztem az árát, ami akkor nekem elérhetetlen, kimondhatatlan összeg volt... Párszáz Ft-os zsebpénz mellett. Focicipő projekt ugrott és születésnapra, karácsonyra, névnapra ezt kértem 2 évre előre! :D

Senkinek nem volt olyan fasza Detroit Red Wings meze, mint nekem! Pláne, hogy utána bajnokok lettek, odaigazolt a "jégkorong istene" Brendan Shanahan... Szerencse volt, hogy a "logón" kívül hamar száradt mosás után, mert le nem vettem volna semmi pénzért... :D
Reg volt NHL cikkben ennyi hozzaszolas, maris elegedett vagyok:) En iden Cammalleri teljesitmenyetol vagyok elajulva, Iginla hozza a szokasosat:)
Barrasso, Wregett - Ulf és Kjell Samuelsson, Larry Murphy, a kedvenc bekkem Paul Coffey, Zubov - Jagr, Mario Lemieux, Stevens, Mullen, Ron Francis, Recchi, Kovalev, 5 csatáros emberelőny, igazi támadó hoki, na én ezért szerettem őket, és ez visszajött az utóbbi 2 évben.
Hú, majdnem kihagytam Luc Robitaille-t, még úgy 15 éve a kártyáikat is gyűjtöttem, talán még meg is vannak valahol...
@Acilles: "Egyébként néha tényleg érdekes lenne más csapatok szurkolóitól is olvasni kommenteket, mert szerintem itt a legérdekesebb megtudni, hogy mások mit szűrnek le a kedvenc csapatuk aznapi játékából."

Mivel január 10. óta NJ Devils "őrült" vagyok...! :D

@Norbi75: Eszméletlen névsor, annyi szent :)
Én akkor kezdtem el az NHL-re figyelni, amikor Mike Bossy, Brian Trottier, Denis Potvin hozta a Stanley-ket az Islandersnek. Nyilván azóta is kiemelten őket figyelem, bár ne tenném...:)
@Norbi75: Ulf Samuelsson egy patkány volt, a hoki szégyene! Pályafutásokat tett tönkre a szándékos szabálytalanságaival, térdeléseivel, fejreütéseivel... Ellenben szemtől-szemben gyáva volt!
www.youtube.com/watch?v=YEu_i71aZIg Na, ennyire kemény ő...

Cam Neely mindörökké!
Én, be kell valljam, még fiatal vagyok, így a régi nagyokat még nem éltem, sajnos...:( Pótolni próbálom a lemaradásom róluk szóló videókkal, de azért az nem ugyanaz, persze... De mióta hokit és NHL nézek, azóta csak a Sportclub és a Pens létezik számomra :)...
@Ryan O'Brien: Huhú... Tart a böjt azóta rendesen! :D Még egy olyan klubvezetést, mint az Islandersé... :D Ennyi 1/1-ből és remek draftcetlikből máshol 10 éves dinasztiák épültek...
@Szenszej: Igaz, sajnos, van még egy-két ilyen klub, lásd most pl. a Tampa. De hát, még az is lehet, hogy lassan elköltözik a franchise. Rebesgettek ilyet is. Fél ház előtt lejátszani a szezont nem egy kifizetődő vállalkozás.
Sajnos azokat a 91-92-es meccseket még nem nézhettem kishazánkban, nagy öröm volt akkoriban, mikor fater kollégájához felmehettünk a Szabadság-hegyre, ahol lehetett fogni a cseh 2-est, ott aztán adták dögivel a jégkorongot. Persze nem nhl-t, de maximálisan kielégített minket az Izvesztyija kupa, a VB meccsek, vagy még a cseh bajnokik is! (Akkoriban a magyar tv, Crazy Jenő közvetítésével, jó esetben a jégkorong vb döntőjét adta, felvételről!)
Azért nem nagyon volt olyan nhl csapat akkoriban, amely korongba rúghatott volna a Krutov-Makarov-Larionov-Fetyiszov-Kaszatanov kvintet mellett. És a kapuban természetesen Tretyak...
A manapság lassan félistenként kezelt Bykov sehol nem volt azokhoz képest. (Tudásra értem, mert lehet, hogy pár évvel később játszott a szovjet válogatottban.)
És ha megnézitek, manapság az európai játékosok nagyon sokat emeltek az nhl színvonalán, nem véletlen, hogy korábban a csehek, most meg az oroszok szinte visznek mindent. És becsempészték az európai kombinatív játékot, bár még mindig erőteljes a brusztolás, meg a korongbelövés gyakorlata, amit pl. Európában nem lehetett látni egyáltalán 20 évvel ezelőtt.
@Szenszej: Csak DiPietro volt 1/1-es. Ő azóta is rendületlenül erősíti a Kórház Válogatottat, aláírt úgyis 545 évre, van ideje. Iszonyúan megszívták vele
@Ryan O'Brien: Ez tiszteletreméltó viszont, hogy amikor örömet okoztak és nyertek, a legjobb csapat voltak velük szimpatizáltál és még most is, pedig felnőtt egy generáció, aki nem is láthatta őket a playoff második körében. Borzalmas klubvezetés, a környéken pár népszerű és sikeres franchise. Minden költözés szomorú (mondjuk annak örülnék, ha Phoenix venné a sátorfáját és meg sem állna Winnipegig :) pláne, ha egy ilyen egyesületről van szó. Ráadásul kilátástalan is a helyzetük a közeljövőre nézve...
Nekem nagyobb szerencsém volt mez terén, akkortájt volt egy rokon kanadába és teletömött ilyenekkel, onnan kaptam egy phanters, bruins, sőt Quebec Nordiques mezt is, ami már ritkaság, emelett egy pár nfl, baseball és nba mezt is begyűjtöttem :D, azóta őrizgetem most meg szándékszom gyarapítani a kollekciót, ha minden jól megy a héten kettővel is.
Botrány, hogy még Las Vegas neve is felmerül néha az esetleges költözések kapcsán...
@lemieux: meg Yasinnal :D, Vasicekkel, Satannal, voltak itt nevek, csak valahogy mindenki kasszafúró volt.
@lemieux: Csak nehogy Dubai legyen belőle. :)
Sajnos a kanadaiaknak nincs zsetonjunk, farock amcsiknak meg van, ennyi :(
@Don B: :) Az hát, Devils meccsen szinte mindig a több a vendégszurkoló.
@durex26: Ezt mire értetted?
Hogy kinek van pénze? Én a vállalkozásokra gondoltam, nem a nézőkre. Vagy hülye vagyok? :)
Arra mondtam hogy Betman hülye, saját érdekeit nézi nem a ligáét, és ezért nem lesz egyhamar kanadai csapat. Szerintem 100 több néző lenne Winnipegbe, akár Quebecbe is újra. Valahol olvastam, hogy jelentkeztek is, ha költözésről van szó, aztán aval magyarázta ez az izé, hogy ott nincs infrastruktúra vagy mi, és inkább vegas tenne jót az nhl-nek vagy valami ilyesmi volt a cikkben.
Lehet, hogy olyasmit akar Vegasban, mint amit egy jégrevű, vagy egy Celine Dion színházi est tud nyújtani. A sok sznob hülyének! Elnézést, de kardomba dőlök, ha mindez beigazolódik...
CSak gondolom, azért is költöztek el Kanadából, mert nem voltak olyan mecénások, cégek, akik a dollármilliókat elő tudták volna teremteni. Meg fent is tudnának tartani egy csapatot, ami valljuk be nem azonnal nyeri meg általában a Stanley-t, tehát még a legjobb forgatókönyv esetén is jópár évig viszi a pénzt.
@Don B: vagyis a lényeg az hogy ott is van pénz, igény is rá csak nem elég, máshol több a pénz, igény nulla. De most komolyan ki tudna szurkolni egy las vegasi csapatnak?
@durex26: Én néhány éve ezt gondoltam az Anaheimről is. Ki tudna szurkolni nekik? Aztán csak nyertek egy kupát, és itt is vannak szép számmal szurkolóik. Vagy mindenki Selanne meg a Niedermayer testvérek miatt teszi ezt?
Tökjó logójuk volt, még a disney :D időkben. Van ismerősöm aki emiatt szerette meg őket.
CSak nem ugyanaz a barátunk? :DD
@lemieux: Hú, hülye vagyok, én Berardot is beleszámoltam, mindig elfelejtem, hogy eredetileg nem ők választották, csak ott mutatkozott be...
@durex26: "Valahol olvastam, hogy jelentkeztek is, ha költözésről van szó, aztán aval magyarázta ez az izé, hogy ott nincs infrastruktúra vagy mi, és inkább vegas tenne jót az nhl-nek vagy valami ilyesmi volt a cikkben."

Igen, meg a csarnokban (pl: Jetsében sem, ami még utólag is a leghangulatosabb csarnokok egyike volt, ha nem a leg...) nem volt elég VIP-box. Több elemzést olvastam a lehetséges visszatérő kanadaiakról, ahol mindig arra lyukadtak ki, hogy inkább legyen tele a VIP rész és félház, mint fordítva, ez számít. Illetve a kanadai jelentkezőknek borzalmas időpontokat adnak meg lehetséges csatlakozásnak, míg például alig várják, hogy a Lemieux által is említett Las Vegasba költöztethessenek egy franchise-t...
@Don B: "vagyis a lényeg az hogy ott is van pénz, igény is rá csak nem elég, máshol több a pénz, igény nulla. De most komolyan ki tudna szurkolni egy las vegasi csapatnak?"

Bettman ülne az első sorban mezben, kiszászlóval :)

Nemrég a Predators is költözni akart, ráadásul Kanadába, Bettman jött, a Preds maradt...
@Szenszej:
Kellett egy ilyen, hogy megvédje a sztárokat, mint McSorley az Oilersnél (ja, ő is játszott a Penguinsnél).
Cam Neelyt amúgy én is imádtam, eszméletlen nagy játékos volt!
Udv. az unneplo pingvin (es egyebb allatfajtak :))kozonseget sajna kihagytam a hetvegi osszecsapast de majd a PO- ba remelem potolom egy 7 mecses 2-ik koros szeriaval
A Macik ujjabban hanyagoljak a jatekot de Aprilis az egy uj fejezet lessz
Go Bruins (ja I'm a loco)
@Szenszej: Jó a videó, találtam is mindjárt kettőt, amin jókat röhögtem. Az egyiken Gretzky feleségére dönti rá a plexit, a másikon a "brutál" Kamenszkij üti ki! :-))))))
úgy tűnik magához tért a Pens. remélem így is marad!
@Norbi75: Persze, hogy kell valaki, aki megvédi a sztárokat, sőt McSorley az utolsó hírhedt meccséig, nem is volt rossz arc. De Ulf Samuelsson azzal védte volna a Penguins sztárjait, hogy egy Neelyt "tönkrett" így eldöntve a párharcot? :) Egyébként örülök, hogy így reagáltál és nem hitted azt, hogy fröcsögve mondom ezt, egyszerűen csak teljesen sportszerűtlennek tartom, a szándékos, szándékosnak mondható szabálytalanságokat, pláne, ha valakinek több is tarkítja pályafutását...
@Szenszej: Jobban belegondolva, igazad van. De azért nézd meg azt a videót, ahol a legjobb ütközései vannak:
www.youtube.com/watch?v=W82Lx1DGDGU

@lemieux: Tocchett, Trottier, a bádogember mozgású Jim Paek, Tippett, de jó volt őket nézni. Volt egy öreg cseh, akit csak Jagr miatt vittek oda, sajna nem jut eszembe a neve... Később Mironov, Nedved, Lang, Morozov...
@Norbi75: én is magamban beszélgetek:
Még egy imádott, más csapatok szurkolói által utált bekk: Darius Kasparaitis :-))
Reg lattam ennyi kommentet:)

Izgalmasan alakulnak az utolso fordulok, mindket konferenciaban meg tobb csapat eselyes a POra.

Megmondjam ki volt? :) Játszott még egy cseh ugyanilyen névvel később, ennyit segítek!
Hrdina?

(Esküszöm, nem használtam a netet!!!)

Ő volt?
Á, csak simán öreg vagyok, oszt már ilyeneket is láttam a ScreenSport-on. :-)
Teljesen lemaradtam a kommentekkel, ez az amikor valaki 6-ig az egyetemen szenved.
Nagyon nagyon gratulálok Geno-nak és persze a Pens-nek!
Érjük már el a 100-at. CSak djul kedvéért :-)
@Norbi75: Igen, talán ő volt az egyik utolsó nagy bekkjeink egyike. Goncsar papát megelőzően...
@Don B: Latod, megkevertem kicsit a sz@rt mindjart 100 komment kozeleben vagyunk:) Mar megerte:D
@lemieux: Las Vegasban egyre közelebb a franchise. Elég csak annyi hozzá, hogy az idei szezon díjátadó ünnepségét ott rendezik. Mondjuk jelzésértékű.
@Ryan O'Brien: Pár hónapja olvastam, hogy a projekt egyik vezére Jerry Bruckheimer producer, akit nagyon favorizál Bettman, mindketten az amerikai zsidó közösség lelkes adományozói, jó barátok... Seattle-t hallottam még lehetséges bővítésnek.

Illetve, amin, mint fanatikus sportfogadó megdöbbentem, a Las Vegas meccseire nem lehet majd fogadni!
de az tuti lesz 31 csapattal?
vagy gondolom akkor keletre is "csnálnak" egyet...
@Szenszej: Amerikában eddig sem lehetett fogadni, de hogy a Las Vegasra sem lehet majd, ez új. Majd utánanézek ennek is. A Seattle-ről is szó volt, meg arról is, hogy nem is annyira bővíteni, hanem inkább költöztetni szeretne Bettman. Ezért vagyok szomorú, mert elképzelhető, hogy az Islanders lesz az egyik, bár most a csapat mögött ázsiai származású tulajdonosk vannak és nem akarják eladni a klubbot. Sok, mindenhonnan kikopott öreg alkotja évek óta a keretet. De vannak tehetségek. Kyle Okposo, Josh Bailey, a dán Frans Nielsen, most rátaláltunk egy sohasem draftol Iggulden nevű fiúra és ha így folytatjuk jövőre jön Tavares. Meglátjuk.

Megadom a lehetőséget a 100. kommentre. Szerintem az NHL posztok történetében az első alkalommal.:)))
Ahh. Én voltam. De jóóó
nagy verseny lesz New Orleans, esetleg valami kis fekete város között... bár floridai meg carolinai csapatok után bármi lehet.
@Ryan O'Brien: ez jó szöveg: most rátaláltunk egy sohasem draftol Iggulden nevű fiúra --> ő inuit esetleg? Vagy akkor behívták az utcáról? Vagy hogy szerezték?
@Ryan O'Brien: Nem is tudtam, hogy a mérkőzésekre nem lehet fogadni az USA-ban! Nekem annyira egyértelmű, hogy itt lehet, akkor ott pláne! :D Mert a cikkben, amit olvastam annyi volt, hogy egy csilli-villi aréna kell és, hogy ne lehessen a csapat meccseire fogadni, aztán már mehet is. Azt hittem az egyedüliek lesznek...

Az Islanders, ha 1/1, Tavarest kell választania, mert kanadai, támadó, stb. De nem vagyok abban biztos, hogy aki Hedmant választja az rosszabbul jár majd...
Inuit..Jordin Tootoo jut eszembe, fasza jatekos:)
Robidas azt hiszem egy eletre megemlegeti a talalkozasukat:)
Szabadügynökként került a Worchesterhez, a San Jose farmcsapatához, egy meccset játszott is a Sharksban tavaly. Aztán tavaly nyáron, öt másik játékossal együtt hozta el az Islanders a farmcsapathoz, a Bridgeport Sound Tigershez. Aztán 63 meccsen csinált 58 pontot és felhozták. Az NHL-ben első hat meccsén öt pont a mérlege.
A "rátaláltunk"-at arra értettem, hogy százával porosodnak a játékosok az AHL-ben, sok olyan is aki ott nyomja pontokat, az NHL-ben meg nem. Most úgy tűnik Iggulden nem ilyen. Szerintem. Bár korai ennyi meccs után véleményt alkotni.
@Don B: Már viszonylag "öreg" volt, amikor kitalálták róla, hogy tud hokizni... 26 évesen van 7 NHL meccse.
@Ryan O'Brien: "Megadom a lehetőséget a 100. kommentre. Szerintem az NHL posztok történetében az első alkalommal.:)))"

Tényleg nem volt még? Ciki, nem ciki, az első 100 ötödét jegyzem... :D
@Szenszej: Az Egyesült Államokban be van tíltva a tippmix.
Nem tudom, mennyire lesz nyerő egy junior ligában villogó sztár. Lásd idén Stamkost. Ugyanakkro Tavares Wayne Gretzky csúcsait döntöget. Igaz Quitz kolléga írt egy nagyon szép dolgozatot az elátkozott 1/1-esekről: jegkorong.blog.hu/2008/06/14/elatkozott_1es_draftok
Ez benne a legszebb, lutri az egesz. Hany elso koros nem ment semmire, es hany 'sokadik' koros, esetleg nem is draftolt lett sztar?
No idén a Pittsb-ben is megfordult néhány felhozott játékos. Csak néztem meccsről-meccsre mik ezek az új mezszámok, Therrien keresett valakit nagyon...
Való igaz rengeteg volt a sérült, de nem is sikerült ütőképes alakulatot gyúrnia az ifjoncokból.
Pingvineknel maradva pl, Kunitz se volt draftolva..
És tudtok valami hírt Satanról, mióta lekerült? Ő mit szólt a döntéshez? Gondolom fizu csökkentés, céges autó leadás, miegymás :-)
@Ryan O'Brien: Stamkos és a Bolts sem tartozik a kedvenceim közé, de csak egy gyerek (jó mostmár 19 éves)... Viszont, az utóbbi időben nagyon összekapta magát, sorba szállítja a pontokat! Van még egy játékos a Tampa keretében, aki 1/1 volt, a 19. születésnapját az első szezonja közben ünnepelte és újoncként 82 meccsen 28 pontra futotta! :) Ami azóta történt az már történelem! Ehhez képest Stamkos már most jól szerepel! A cikket anno olvastam és nagyon szeretem a hasonlókat, nemcsak 1/1-ekről, hanem más előkelő helyen elkelt, de sikertelen "karriert" bejáró hokisokét is, illetve a sikertörténeteket természetesen, ahol a 345. körből varázsoltak elő zseniket, mondjuk a Detroit keretét... :D
@djul: Azért sok első körös be is illeszkedik (Ovi, Crosby, Malkin, stb.). De azért Tavaresből én sokkal többet nézek ki, mint mondjuk Stamkosból. És szerintem még ő sem egy rossz játékos, csak későn érő típus (bár ezt majd eldönti az idő). Alig várom már, hogy Tavarest az NHL-ben láthassam...
@Don B: Nem hiszem. Pont azért került le, mert sok a fizuja. Olvastam egy netes oldalon, hogy csatlakozott az AHL-es brigádhoz, és hogy a biztosították róla, hogy amennyiben a keret megengedi, visszajöhet Pittsburgh-be is. Akár már a playoffra. Ha meg nem, akkor is csak nyárig kell várnia, mert akkor UFA lesz, és akkor szabadon mehet akárhova. Én bízom benne (minden szivatásom dacára), hogy valahol máshol majd megtalálja a helyét. Egy akkora játékos mint ő, csak nem fog elkallódni. És Európa még mindig egy opció (KHL, svédek, németek, finnek). Én drukkolok neki, hogy valahol (máshol:)) sikerüljön neki szépen befejezni a karrierjét.
@Szenszej: A legjobb példa Zetterberg szerintem. 7/210-es volt, hihetetlen. Össze fogom gyűjteni ki volt a legszarabbul kiválasztott de legtöbb pontot elérő, vagy mondjuk Stanleyt nyerő játékos.
Szerintem egyébkén a Chicago (a második kedvenc) csinálta a legjobban. Jonathan Toews, majd Patrick Kane. A legjobbak voltak újoncként. Toews ugye 2006 1/3, Kane 2007 1/1. Toews már C-betűs. Ők viszik a Blackhawks-ot a vállukon, nagyon drukkolok nekik az idei playoffban.
@Don B: Nos volt neki is néha szerencséje, pl. Caputival, aki nemcsak hogy első meccsén, de az első váltásában gólt ütött :). Persze, ezt nem követte sok, de más példa: Golikoski is remekül nyomta, amíg fenn volt, a hátvédek között ő szerzett a legtöbb pontot a Pensnél, és nemegy meccset döntött el az ő gólja.
Nekem van olyan érzésem, hogy Satant látjuk még pingvines mezben, nem is olyan soká...
@Ryan O'Brien:
Csak a DRW +
Pavel Datsyuk 6/171
Tomas Holmström 10/257
Nicklas Lidström 3/53

A hibák között nálam Alexandre Daigle vinné a pálmát...
@Szenszej: Daigle svájcban nyomja, tavaly találkoztam a nevével. De amit mondasz, teljesen egyetértek. Utóbbi öt év egyértelműen legjobbjai Ovecskin és Crosby.
A washingtoni fórumon olvastam, hogy a Capitals szurkolói úgy hívják Crosbyt, hogy Cindy Crosby:))
@Acilles: Golikoskin csodálkoztam, hogy visszaküldték, pontosan amit írtál. Caputira is emlékszem, azt a meccset pont láttam.
De egyébként is állandóan keverte a sorokat, minden meccsen mindenki máshol játszott, össze is keverdett jócskán minden és mindenki.
Mindezek ellenére, nem hittem volna, hogy felállítják, pikk-pakk 2-3 nap alatt gyakorlatilag, de úgy tűnik bejött a húzás. Általában szkeptikus vagyok az ilyen döntésekkel kapcsolatban, 2-3 meccs után ki szokott fulladni az ilyen "lendület", de ezúttal másnak tűnik a dolog, remélem június elejéig...
Ha ezzel segíthetek, pár megdöbbentő:

Bondra - 8th round 156 overall
Anson Carter - 10th round 220 overall
Demitra - 9th round 227 overall
Gilmour - 7th round 134 overall
Hasek - 10th round 199 overall
Kaberle - 8th round 204 overall
Khabibulin - 9th round 204 overall
Luc Robitaille - 9th round 171 overall
Zednik - 10th round 249 overall
Roy - 3th round 51 overall
Federov - 4th round 74 overall
Bure - 6th round 113 overall
Mogilny - 5th round 89 overall
Alfredsson - 6th round 133 overall
Fleury - 8th round 166 overall
Brett Hull - 6th round 117 overall
Nabokov - 9th round 219 overall
@Ryan O'Brien: Ha megnézed a 7. hozzászólást (14:25)... :D Ha hirtelen kéne mondanom a nevét, lehet már egyből az jutna az eszembe... Tavaly a Flyers ellen, sok ilyen kiírás volt a szurkolóknál...
@Szenszej: Először is, hát ez fantasztikus, de azért nézd meg, nagyon sok ezen a listán az európai, főleg abban az időben (Pavel Bure, Tomas Hasek, Alex Mogolnij).
A másik. Kicsit dicsekszem, de éppen ott voltam, a Wachovia Centerben, amikor tele volt az alsó sor ilyenekkel, aztán kedves kanadai barátom jó gyorsan elcsendesítette a bosszúra vágyó Phillys fiúkat:)))
@Szenszej: Igazabol ezek a pickek nem tul meglepoek, a legutobbi idokik nem volt 'divat' europaiakat jo helyen draftolni..Most mar mas a helyzet, last Malkin, Ovechkin es tarsaik:)
Cindy nem tul nepszeru Pittsburghon kivul, magyaran megmondva ruhellik mindenfele.. Sok mueses meg alattomos huzast nem csipik..Persze nagy jatekos, de ezek nem tul szimpi dolgai
Kicsit lemaradtam, nem győzök visszaolvasni. :-) Nekem egy Avs és egy Red Wings szurkoló közvetlen ismerősöm van, valahogy az NHL-es témákhoz tényleg csak Pens fanok szólnak leginkább (velem együtt, bár én csak divatember vagyok, a Hasek, Satan féle Buffalónak szurkoltam legelőször.)
@Ryan O'Brien: Én csak azért írtam, hogy ott láttam először és megtetszett... Egyet el kellett volna hoznod... :D Príma lehet egy ilyen NHL rájátszás meccs, főleg két ilyen rivális csapat között... Mintha lett volna cikk is, ugye? Islanders meccsen voltál már?
@djul: Persze, az idősebb oroszoknál visszatartó erő lehetett, hogy nem tudták, hogy jönnek-e, de, ha megnézed kiket választottak a többiek előtt...! Pl.: Alfredsson előtt nigériait is választottak és 30+ európait. De egy Doug Gilmour, Brett Hull, Luc Robitaille hármas sem semmi...
@Szenszej: Ez mindig benne van, Hull ugye alacsony termetu jatekos, Fleury is igy volt, oket nem is tartottak erdemesre NHL karrierre...Aztan megis meddig jutottak. Stamkos is ki tudja mi lesz meg belole, sztem van meg tartalek a sracban. Mint Oilerses, figyelmetekbe ajanlom Gagnert, sztem par ev es a legjobbak kozott lesz:)
@Szenszej: Nem. Most voltam először Észak-Amerikában, remélem nem utoljára. New York kimaradt. A quebec-i vb szabadnapján szaladtunk le jeles kollégámmal Philadelphiába. Egy NHL főcsoport döntő. Életem egyik álma teljesült ezzel.
Viszont klassz kis narancssárga Phillys pólót kaptunk, osztogatták szanaszét.
Remélem este meglesz Brodeur 553. győzelme! Már csak pár óra...
Adam Oates, Mike Gartner, Dino Ciccarelli, Al McInnis es a nagy kedvenc Scott Stevens. Scott Niedermayerrel egyutt brutalisak voltak. Go Wings!
Na, Weekes véd... :D
Na én most már csak gratulálni szeretnék djul elvtársnak, amiért ilyen szép "botrányt" robbantott itt ki.:D:D:D Igazán öröm volt látni a mai életet ezen a poszton. És kívánom hogy tartson is ki :)
És Pens szurkolóként én már csak azt mondom, hogy ennél szebben megünnepelni egy ilyen szép győzelmet és Malkin nagy játékát nem is lehetett volna. Jó éjt mindenkinek!
Én a Pens korsómból ittama sörömet a tegnapi győzelemre:)
@isotope: És mi van a Caps szurkoló ismerősökkel?
Alap Geno sirály, nagyon ügyes :)

Itt van is egy magasztalós cikk :D
www.nhl.com/ice/news.htm?id=414361&navid=DL|NHL|Home

Amúgy én OV-nak szurkolok, de ettől függetlenül respect neki id :)

@blackiii: Épelméjű ember nem szurkol a Crapsnek, a neved alapján gondolom te a Blackhawkst favorizálod. ;-)
isotope: ez az álcám :)
Nem is vagyok épelméjű, ez van :) :) :)

Akárhogy is fáj, OV a király!
@isotope: nono, azért csak óvatosan az ilyen sarkos kijelentésekkel :)
@D. Gromov: Csak az én vérem szívja :) :) :)
süti beállítások módosítása