A negyeddöntők első mérkőzésein két sima és egy szoros győzelmet arattak a középdöntőben pályaelőnyt kiharcoló csapatok. Figyelemre méltó az újpesti Dubek és Sikorcin hét pontja, előbb öt gól és két assziszt formájában, utóbbi ugyanezt fordítva szerezte. A Dab az első harmad elején 3-0-ra elhúzott, ez kellő alapot jelentett a biztos győzelemhez. Az NZ-Stars 5-1-es vezetését tékozolta el kis híján, és a Miskolc közel járt az egyenlítéshez Káposztásmegyeren. A folytatás vasárnap következik.
Negyeddöntők | ||||||
Az Alba Volán erőnyerő | ||||||
Újpesti TE (1.)–Alba Volán farm (6.) | 1-0 | |||||
03.01. | 03.03. | |||||
NZ-Stars (2.)–Miskolci JJSE (5.) | 1-0 | |||||
03.01. | 03.03. | |||||
Dab.Docler (3.)–Ferencvárosi TC (4.) | 1-0 | |||||
03.01. | 03.03. |
Elődöntők | ||||||
Alba Volán–3/4 | 0-0 | |||||
03.05. | 03.06. | 03.08. | 03.09. | 03.11. | ||
1/6–2/5 | 0-0 | |||||
03.05. | 03.06. | 03.08. | 03.09. | 03.11. |
Döntő | ||||||
0-0 | ||||||
03.13. | 03.15. | 03.17. | 03.19. | 03.21. | 03.23. | 03.25. |
qwertzuiop05 2009.02.27. 21:39:43
Hajrá Macik!!!
1116001 2009.02.27. 21:49:38
Eye 2009.02.27. 21:54:38
Pallus 2009.02.27. 21:59:25
Egy ekkora féreg mit keres a kispadon?
OliBLOOD 2009.02.27. 22:04:23
freddyD 2009.02.27. 22:05:30
Dubek meg... Nem semmi! :) 5 gólt sem lő mindenki egy meccsen.
viola 22 2009.02.27. 22:06:07
gabute 2009.02.27. 22:07:17
Mondjuk megint amit nyilatkozott Krókusz. Kicsit sértődött...
Egyébként egészen gyengén játszottunk, olyan 20%-ot adott ki magából a csapat (nagyon maximum). Ennél azért több kell majd.
HAJRÁ LILÁK!!!!
Pallus 2009.02.27. 22:20:49
gabute 2009.02.27. 22:24:16
Pallus 2009.02.27. 22:31:38
From: "Kóger István"
To: "Pallus"
Sent: Friday, February 27, 2009 10:13 PM
Subject: Felvilágosítás.
>
> Hívjál föl te köcsög, majd elmagyarázom!!
gabute 2009.02.27. 22:33:42
Pallus 2009.02.27. 22:34:56
freddyD 2009.02.27. 22:37:23
gabute 2009.02.27. 22:37:26
Wihar 2009.02.27. 22:43:59
Hajrá . . . !!!
progmet 2009.02.27. 22:46:01
gabute 2009.02.27. 22:53:39
Pallus 2009.02.27. 22:54:26
Raon 2009.02.27. 22:54:27
Ad2: aztán ha mégis Kóger írta ezt, az baj, "gáz" (sőt, egy hivatalos személytől extra nagy hiba), de szerintem nem kevésbé necces, mint a Pallus féle "na most aztán jól megírom erről a véleményemet" hozzászólások szánalmas káröröme.
@Pallus: korrekt egy ember lehetsz, ha először fröcsögsz, utána egy elnézést kéréssel azt hiszed, hogy le van tudva a dolog, aztán még tovább uszítasz. Nincs a környezetedben egy értelmes ember, aki ilyenkor kiverhetné a kezedből a billentyűzeted, és a fejedre kopogtatna, hogy először tessék már gondolkodni kicsit?
Én teljesen megérteném, ha Kóger írt volna neked, engem pusztán az felbosszant, ahogy páran az elmúlt hónapokban megalapozatlanul fröcsögtek róla. Mert ami igaz, az még a kemény kritika címszó alá belefér. De ami csak a rivális szurkolók torz elmeszüleménye... ember, azért ez már mégiscsak a 21. század!
F.Kapus, Gromov: nyugodtan moderáljatok, mert ebben van személyeskedés - elnézést kérek, ritkán szoktam ledobni az ékszíjat, de ezt most nem sikerült szó nélkül lenyelni. Azért a szabad véleménynyilvánításnak is van egy erkölcsi határa.
Pallus 2009.02.27. 22:55:25
Amúgy nem tud valaki valamit, mi lett a sérült jolán játékossal?
Pallus 2009.02.27. 22:58:39
Ott voltál? Láttál? Hallottál?
Sajnos tény ami tény, az ember nem tud viselkedni. Ez többször kiderült. Akkor is, amikor az eltiltása miatt csak a pad fölött ülhetett, és most is. Olvasd el az indexet is kicsit.
Mondjuk én magam részéről azt gondolom, hogy egy meccs után illik kezet fogni a másik csapat embereivel! A többi meccsen sem volt kézfogás?
Ájszberg 2009.02.27. 23:00:52
A cikkben megért volna azért egy fél sort nem???Vagy ez mindennapos?
gm 2009.02.27. 23:00:58
gabute 2009.02.27. 23:03:21
Javaslom Dugó drukkerkocsmás beszámolóját a mai mérkőzésről + javaslom Kóger nyilatkozatait. Ha ellendrukker lennél, Te is negatív véleménnyel lennél róla. Szerintem Pallus írása nem is volt igazán durva. És nem hiszem, hogy lenne ok feltételezni, hogy ál e-mailt másolt be Pallus.
Mindezt úgy írom, hogy itt is megerősítem: többször beszéltem, igaz, nem hosszasan Kógerrel, és baromi normális faszinak tűnt.
gabute 2009.02.27. 23:05:24
gm 2009.02.27. 23:07:12
gabute 2009.02.27. 23:08:19
Annyit még hozzátennék, hogy peches volt az egész. Ha nem a kispadoknál, hanem bárhol máshol történik, akkor a plexi miatt semmi gond nem lett volna, sima 2 perces bünti, és minden megy tovább a legkisebb sérülés nélkül. Peches szitu volt :-(
Pallus 2009.02.27. 23:08:54
Raon 2009.02.27. 23:09:25
De látom nem értettél meg. Ha leírod, hogy a meccs alatt hogy viselkedett Kóger (amit én nem láttam, mert nem voltam ott), egy rossz szavam nincsen (korábban sem volt). De neked nyilván megvan a véleményed az edzőnkről, és amikor találtál egy ürügyet, ami kapcsán úgy gondoltad, hogy na most aztán istenesen jól bele lehet rúgni, nem voltál rest azonmód idekommentelni egyet.
Jól beégtél, mert ebben nem volt igazad.
Persze ez téged nem zavart, és tökéletes logikai láncolattal egy odavetett bocsika mellett folytattad az emailes sztorival. Nyilván úgy érzed, hogy ez így rendben van. Én szóltam, hogy nem, ez így nagyon nem korrekt.
Még egyszer mondom, ha arról írsz, ahogy Kóger viselkedett, az egyértelműen a te véleményed, amit illik tiszteletben tartani. Ha így teszel, és tiszteletben is tartom, mégha nem is feltétlenül értek vele egyet.
fehérvári hokis 2009.02.27. 23:10:58
Raon 2009.02.27. 23:16:55
De engem nem a negatív vélemény, hanem a korrektség hiánya zavart. Aki így indít, annak semmilyen erkölcsi alapja nincs elítélni valakit. Ezer vitát láttam ilyen gyenge alappal indítva elfajulni, remélem itt ebből nem lesz gond.
Rock me Amadeus 2009.02.27. 23:17:21
Raon 2009.02.27. 23:17:31
helyett
Ha így teszel, én tiszteletben is tartom, mégha nem is feltétlenül értek vele egyet.
gabute 2009.02.27. 23:21:07
Konkrétan akkor szakadt el a cérna, amikor a 3 bíró megszámota, hogy 6 mezőnyjátékosa van a jégen. Szóval nem volt túl jogos "cérnaelszakadás". Egyébként úgy gondolom, hogy játékvezetőileg nem volt egy nehéz meccs, és viszonylag jól is hozta le a Halacska. Haszonits viszont két lest is elnézett egymás után, néhány másodpercen belül. A másodiknál konkrétan nem ment be a korong a támadóharmadba :)
@Raon: nem teljesen értünk egyet, de fátylat rá :-)
gabute 2009.02.27. 23:22:01
Fugeute 2009.02.27. 23:28:30
fehérvári hokis 2009.02.27. 23:28:38
gabute 2009.02.27. 23:32:37
Szóval a szitu az tényleg így nézett ki, a hatodik játékos a palánk szélén állt, amikor lefújta Halacska. De előtte jó 10-15 másodpercig fixen 6 mezőnyjátékossal játszott a Volán, és csak utána szúrták ki, hogy cserélni kéne, akkor jött le a "bűnös".
gabute 2009.02.27. 23:36:37
Pallus 2009.02.27. 23:37:37
Az pedig megint más téma, hogy hogyan viselkedik egy edző. Egy edzőnek példát kell mutatnia, mindig, minden körülmények között. Nem szabad elveszítenie a fejét, hiszen a tanítványok mint példaképre tekintenek rá. Így milyen példakép az ember? Csapkodás, hisztizés, "ha kiállítasz mégegyet, levonulunk a jégről", vagy a "Erik, valamelyiket csináld ki!".
Ezek minősítik!
Raon 2009.02.27. 23:42:13
@fugeute: azt ugye tudod, hogy a hozzászólásodnak logikailag semmi köze nincs az előző harmincvalahány hozzászóláshoz? Mondd azt, hogy Kóger nem tud értelmesen nyilatkozni, hogy rosszul viseli a vereséget, és talán még egyet is értek. De a kézfogás elmaradásáért letrógerozni... a te szófórdulatoddal élve most mondjam azt, hogy "újpestiek, mi a túrót képzeltek magatokról?"
Egyetértünk, hogy hülyeség ebbe belemenni?
Video Tóni 2009.02.27. 23:42:25
Pallus 2009.02.27. 23:44:17
Igazad van, nem a kézfogásért tróger! :-)
Raon 2009.02.27. 23:46:41
A Volánosok nem tudják, mi az illem, hogy nem fogtak kezet? -> tévedtél = nincs igazad
tróger, féreg -> tévedtél = magadat égetted a jelzőkkel.
Azért van különbség, nem?
A hozzászólásod második felére reagálva: látod, ha csak ennyit írsz, erre azt válaszoltam volna, hogy szomorú, de egyetértek. Viselkedni tényleg tudni kell egy edzőnek, és ilyen esetben semmi sem mentesíti (még az sem, ha esetleg a bírók tényleg tévedtek is volna).
Raon 2009.02.27. 23:47:53
Fugeute 2009.02.27. 23:48:40
Keresd tovább a logikát...
Raon 2009.02.27. 23:52:17
Bozár Jóska · http://realujpest.blog.hu 2009.02.27. 23:57:56
Fugeute 2009.02.27. 23:59:50
Keresd tovább a logikát...
Video Tóni 2009.02.28. 00:01:26
guriga uram jr. · http://realujpest.blog.hu 2009.02.28. 00:09:20
@gabute: Hadd keljek Haszonits védelmére: a második nemlest nem ő nézte el. :)
@Pallus: Ha szeretnéd, a legközelebbi hazai meccs egyik szünetében tartok neked egy közellenség gyorstalpalót. :)
pokerface (törölt) 2009.02.28. 00:18:13
Egyebek mellett nem túl szerencsés ilyen stílusban nyilatkoznod, még ha ezt névtelenül is teszed, mert az edződ után már te is minősíted a csapatod.
Raon 2009.02.28. 00:25:19
Egy ilyen kommenttengerben egy-két neked nem tetsző hozzászólás után "Fehérváriakat" megszólítani amúgy szintén elég beszédes kommunikációs nyomor, szvsz. De ha ettől jobban alszol: a bocsánatodért esedezem maestro, neked van igazad, én tévedtem, jóéjt. :)
Video Tóni 2009.02.28. 00:29:48
DrVodka 2009.02.28. 08:45:33
freddyD 2009.02.28. 09:12:56
"Egyre nehezebben viselte a Volán kispadja a növekvő gólkülönbséget, s mivel tudósítónk éppen közel foglalt helyet, egy csúnya mondat megütötte a fülét, amely szerint Kóger István a következő utasítást adta játékosának: „Erik! Valamelyiket csináld ki”. Mi a magunk részéről, csak sajnálni tudjuk, hogy az ellenfélnél ilyen edzői szemlélet uralkodik. Ez persze semmi ahhoz képest, amelyet a játékvezetők kaptak, mert be merték fújni, hogy hat fehérvári játékos tartózkodott egyszerre a jégen (nem csak verbálisan, hiszen a fehérváriak edzője óriási erővel csapta be a palánk ajtaját)."
Raon 2009.02.28. 09:53:06
gabute 2009.02.28. 10:10:30
Sikorcinforprez 2009.02.28. 10:40:09
gabute 2009.02.28. 10:43:34
Biztos szentségtörés, de miért fiatalok?
Becze 24 éves, Fekete 28 (válogatott), Bedő 22, Fekti 23, Rajz 33 (sokszoros válogatott), Feil 26 (sokszoros válogatott). Ez volt az első sor, az átlagéletkora 26 év. A többiek közül Barabás 24 éves. Még jó, hogy a 27 éves Borostyán nem játszott.
A teljes kezdőcsapat átlagéletkora: 20,75 év. Az Újpesté: 23,61. (Tolnai és Zlocha nélkül pedig 21,9 év!) Mindezt úgy, hogy kimaradt a 21 éves Virág, a 22 éves Berta, a szintén 22 éves Németh Ádám, stb.
Szóval mi sem egy vénemeberek gyülekezete vagyunk....
gabute 2009.02.28. 10:59:36
surdilovics 2009.02.28. 11:00:05
zubov 2009.02.28. 11:02:32
Jobbulást kivánok a Fektinek aki egyébként Bálint és nem Ádám mint ahogy az utehokin irták!
Üdv!!
ruleb 2009.02.28. 11:12:20
Raon 2009.02.28. 11:32:40
Szerintem Kóger erre gondolt a nyilatkozatával, és én abban nem találtam semmi pejoratívat - a légiósok néküli Ute és kisVolán között nem lenne akkora különbség, mint ami most reálisan megvan.
Egyébként szerintem jégkorongban 25 év alatt mindenki fiatal. Én legalábbis a ti idei csapatotokra is úgy gondoltam mindig (és kommenteztem is róla párszor), mint egy jól megfiatalított csapatra, ahol a jelek szerint idén sikeült eltalálni a fiatalok és a rutinos öregek ideális arányát.
DrVodka 2009.02.28. 11:40:18
DrVodka 2009.02.28. 11:42:22
alapflash 2009.02.28. 11:42:26
Hajrá Volán!!!!!
Senderos 2009.02.28. 12:11:17
elmarad a második meccs, mivel az újváros a sok sérült miatt nem tudna a döntő szinvonalához méltóan kiállni...
ez milyen már? csak úgy lemondanak egy döntőt, mert sérültjeik vannak? alapból ugye két osztályból válogattják össze a játékosaikat, nehogymár ne legyenek elegen
jégkorongblog vizsgálja már ki ezt az ügyet, mert ez nagyon bűzlik
ne engedjük már, hogy az újváros tönkretegye a másodosztályt
OliBLOOD 2009.02.28. 12:32:26
Legutóbb (amikor szintén meccse volt a nagycsapatnak), akkor is 16 fővel álltak ki. Ha közülük 2-en lesérültek, akkor már nincs meg a 15 fő.
F. Kapus 2009.02.28. 12:34:33
OliBLOOD 2009.02.28. 12:42:22
Szezon előtt a bajnoki kiírás engedélyezte a fel/lejátszást. Akkor a többi csapat nem ellenkezett ez ellen.
Amikor a jégtörők éltek ezzel a szabállyal az volt a baj.
Döntő első meccsén csak a másodosztályú keret játszott 16 fővel.
Történt pár sérülés, nem lennének meg holnap a szükséges 15-en.
Jön a reklamáció, hogy akkor miért nem játszanak le.
Nekem kicsit olyan érzésem van, mint a nyuszi esete a sapkával. Ha van rajta az a baj, ha nincs akkor pedig az.
De lehet tényleg az lett volna az etikus, hogy ha elutazunk 13 fővel, beírunk 2 játékost aki nincs is ott és utána arra hivatkozunk, hogy nem ismertük a 15 fős szabályt, ilyenről még nem is hallottunk.
OliBLOOD 2009.02.28. 12:45:18
De ez így túl logikus, egyszerűbb fikázni.
Radius 2009.02.28. 12:59:57
Senderos 2009.02.28. 13:01:12
mi köze van a dhk-nak ahoz, hogy első osztályú meccsek vannak? azért engedték meg szezon előtt, hogy két csapatnyi játékost vethessenek be, hogy majd lemondják a döntőt nem elegendő mennyiségű játékos miatt? ilyen feléjük tett engedmények után had várjuk már el tőlük, hogy lejátszhassuk velük eredeti időpontban a meccseket.
amúgy meg nekem ebből nem az jön ki, hogy nincs elég játékosuk:
"A dunaújvárosi klub illetékesei arra hivatkoztak, hogy túl sok sérülttel rendelkeznek jelenleg és nem tudnának a döntőhöz méltó színvonalon szerepelni."
iNeZ 2009.02.28. 13:05:36
Én más témában szeretnék hozzászólni a tegnapi meccsekhez, mint az előttem szólok.
Én gratulálni szeretnék a fradi szurkolók tegnapi impozáns drapijához, ami a következően nézett ki: Egy wc-n ülő dab játékos, aláírva Peterdi beszartál az A csoporttól...
Komolyan csak gratulálni tudok, igen magas értelmi színvonalra vall más emberek betegségéből "viccet" csinálni, bár mondjuk a "Szilassy nyisd ki a szemed" után nem is vártam többet tőlük, az is minősíthetetlenül gusztustalan volt. Ilyeneket és hasonlókat némi intelligenciával rendelkező emberek nem csinálnak.
Egyébként a "beszaró" Pedró emberhátrányból, akkora kötény gólt vágott a fradinak, hogy ez után mi is beszartunk, csak mi a röhögéstől...
kerusz 2009.02.28. 13:08:46
F. Kapus 2009.02.28. 13:14:00
De ne érezd, hogy mindig csak titeket akarlak bántani, az összes fenti gondolat vonatkozik az Alba EBEL- és farmcsapata közötti átjátszásra. Nem értem, miért kell Sofiéknak a kis Albában játszaniuk. Az sem nevezhető optimális megoldásnak.
F. Kapus 2009.02.28. 13:15:56
Senderos 2009.02.28. 13:30:07
- A DAB.Docler-Jégtörők csaknem ötven igazolt játékost tudhat a keretében, meglepne, ha mindannyian betegek lennének. Inkább arról lehet szó, hogy vasárnapi OB I-es mérkőzés miatt ellenünk nélkülözniük kellene a kettős igazolással szereplő hokisokat, így kevesebb eséllyel lépnének jégre. Kértük a szövetség versenybizottságát, 5-0-ás gólaránnyal ítélje a javunkra a találkozót – nyilatkozta a dunaújvárosiak kérését hallva Korcsinszki György debreceni klubelnök.
freddyD 2009.02.28. 14:16:39
Tillasz 2009.02.28. 14:41:30
Neked is csak azt tudom mondani, egyszerűbb lenne az mondani, bocs gyerekek ezt elkúrtuk!
De lássuk:
1. A szezon első meccse után, mind a Debrecen, mind a MAC hivatalosan tiltakozott a játékosok szereplése ellen.
2. A MAC vezetője a tavalyi szezon után kérte, hogy a Versenyszabályzatba legyen beírva, hogy visszajátszás csak addig lehessen, amíg bizonyos számú OB I-es meccset nem játszik az illető. (Nem került bele a szabályzatba.)
3. Erdélyi Tamás és Papp Csaba nem a "Jégtörők" keretének tagja. A Dunaferr SE igazolt versenyzői. (Mellesleg tavaly, amikor ugyanez a finesz megtörtént, akkor a Jégtörők önálló egyesület volt. Olyan semmilyen MJSZ szabályzatban nincs, hogy egy szezonban egy játékos 3 klubban szerepelhessen átigazolás és átigazolási díj nélkül. Ennek magyarázatát egyébként a MAC vezetője kérte, a mai napig tudomásom szerint nem kapott választ.)
4. Tényleg veszélyes hely Újváros, ha a 33 benevezett játékos, plusz az ifi csapat 25 játékosából nem lehet összehozni 15 játékost.
Te is egyik leghangosabb képviselője vagy annak, hogy a Volán hogyan viszonyul az OB I-hez. Nekem olyan érzésem van, hogy semmivel sem különb az Újváros hozzáállása az OB I/B-hez. (Egyébként, hogy sumákság ez az egész, elég az egyik vezetőtök hozzászólása ebben a témában, aki a szabályokra hivatkozik.)
Szóval lehet szerényebben is.
Ui: F.Kapus, és Kerusz U-20as válogatottat érintő hozzászólásával maradéktalanul egyetértek.
OliBLOOD 2009.02.28. 15:15:04
1: Az első meccs után! Talán még a bajnokság előtt kellett volna
2: Miért nem lett beleírva? Biztos csak az újváros tiltakozott és a többi csapattal szemben akkora befolyása van, hogy nem került bele.
3: Talán a szövetség balfaszságát ne fogjuk már az újvárosra. Ha valami szabálytalan el kell járni. De ne úgy, mint az idei Miskolc-Dunaferr ifi meccsen. Ahol jóváírták az 5:0-át, mert úgy gondolták, hogy úgy is fellebbezünk (így pénzhez jutnak) és majd akkor vizsgálják az ügyet. Mi inkább a pályán bizonyítottunk.
4: Tényleg a tavalyi fehérvári példát kellett volna követnünk, úgy látszik az a helyes út.
Kérlek idézd az idei hozzászólásaimból azt, amikor bíráltam az dei Volán OB1-es viszonyát. A tavalyi bajnoki kiírás tényleg vicc volt, akkor bíráltam. Az idei (szabályozott fel/lejátszás) viszont számomra elfogadható.
Én mindig is azt képviseltem, hogy vannak szabályok amiket be kell tartani. Nem értem, hogy egyes egyesületek a tavalyi balhé után miért fogadták el az idei versenykiírást változtatás nélkül. Lehet egyszerűbb hisztizni és a másikra mutogatni.
És persze, az újváros az egyedüli hibás a nevetséges Héraklész zszereplése miatt, mert nem engedte el azokat a játékosokat szerdán akik szerda este már útban voltak Erdélybe. Még jó, hogy a többi csapat mindenkit elengedett és így 12-en ki tudtak állni.
Tillasz 2009.02.28. 15:45:26
Tudod, ez a baj Veled - is -.
Ahogy értelmezem nyomják Krahácsot, és mindenki balfasz, kivéve az Újvárost. Ugyan arra nem válaszoltál - mi a fasz köze van a Miskolc-Dunaferr ifi meccsnek az OB I/B-hez, ahol egyébként Vladó volt a seggfej -, hogy 58 (!) játékosból nem tudtok 15 főt kiállítani.
És tudod én örülök, ha a mérkőzés a pályán dől el, még akkor is ha az felborul. Tudod az OB I/B-ben sokan fizetnek azért, hogy hokizzanak, és nem kapnak pénzt érte. (Tavaly lehetett volna óvni, de inkább mindenki játszott. Ha jól emlékszem, vagy 4 levél érkezett ezügyben az MJSZ-hez. Egyikben sem szerepelt a mérkőzés eredményeinek megváltoztatása.)
A többire biztos rosszul emlékszem, de ha nem haragszol kevés időn van, hogy bizonyítással foglalkozzam.
A tény, nem álltok ki a döntő 2. meccsére. Miért is nem?
OliBLOOD 2009.02.28. 16:06:37
De azt sem értem, hogy itt 58 játékosozol, miközben pp az a bajod, hogy 58 játékos van, mert szerinted nem kellene az ifiből és az OB1-ből játszaniuk.
Tudod, nyuszika és a sapka. Nem áll ki a csapat, mert nincs elég OB1/B játékos. Ha lenne pár OB1-es akkor pedig az lenne a baj.
Sokan fizetnek, hogy hokizzanak, itt mégis a zöldasztalnál szeretnének dönteni. Pedig írtam, egyszerű lenne a megoldás. Olyan időpontra kellene módosítani amikor a nagycsapat játszik.
Úgy érzem sokak szemében senki se balfasz, csak az Újváros. Érdekes módon senki sem jött azzal, hogy a Volán 2-be miért játszanak az EBEL-esek (kivéve pár újpestit, akiket egyből le is hurrogtak). Nem volt ekkora felháborodás. Most, hogy az újváros hasonlóan élt a szabályok adta lehetőséggel egyből főbűnös lett. Csak tudnám a többi csapat miért fogadta el ezt a kiírást a tavalyi balhé után.
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.02.28. 19:17:00
pokerface (törölt) 2009.02.28. 19:19:18
csibo2cxtbm 2009.02.28. 19:20:29
Tillasz 2009.02.28. 22:08:50
Sajnálom, hogy nem akarod megérteni, amiről én írok. Azért még egy kísérletet teszek. A bajom csak az, hogy ezt Te ugyanolyan jól tudod, mint én, csak itt ezt nem akarod beismerni.
1. Ha egy csapat nem akar tovább játszani, azért miért az MJSZ hülye? (Ha egy csapat fellebezését elfogadja az MJSZ Elnöksége, akkor a pénzt visszafizetik. Vagyis nem pénzszerzés. Tényleg valaki megbüntette már Vladót ezért otthon? És én soha nem vitattam, hogy a Dunaferr jobb, mint a Miskolc ifiben.)
2. Nekem semmi bajom azzal, hogyha ifi játékosok feljátszanak az OB I/B-be. Csak arra az apró csúsztatásodra hívtam fel a figyelmedet, hogy Debrecenben csak a másodosztályú keret játékosai játszottak. (Tavaly az volt a gond, hogy egy játékos 3 különböző csapatban játszhatott akár 3 napon belül is.)
3. Ugyan mond már, hogy az ifi csapat kiegészülve 3-4 rutinos rókával (Vargyas pl. tegnap elég fitten mozgott) nem megfelelő szint az OB I/B részére? Te ezt komolyan gondolod? Láttál már OB I/B-és mérkőzést? De jó, bánt az 58, akkor a 33-ból nincs 15? Na ezt ne kelljen már itt senkinek rajtad kívül elhinnie!
4. Szerintem is egyszerű a megoldás, fogjátok magatokat és elutaztok Debrecenbe és lejátszátok a mérkőzést. (És nyertek.) És látod, itt nekem van problémám. Tavaly 1-1-1 rendszerben volt a döntő, most miért nem így van? Ha ezért puffognál, akkor igazad lenne.
5. NEM A CSAPATOK fopgadják el a Versenyszabályzatot! Ők jelentkeztek egy bajnokságra, melynek feltételeit utólag tudták meg. Szerinted mit kellene csinálniuk? Lépjenek vissza? Bíztak a sportszerűségben.
6. Jonkl, Mestyán, Orbán, Horváth stabil alapember az OB I-ben. Azaz, ne játszon az OB I/B-ben.
Tudod Te jösz a nyuszika sapka mesével.
Én meg csak a szűzlányt tudom felhozni. Egyszerre kefélni és szűznek maradni nem lehet. Ti már elvesztettétek.
(Amúgy igen örülnék, ha válaszolnál arra a kérdésemre, hogy kell-e edző a kispadhoz mérkőzésen?)
Magam részéről ezzel ezt a témát befejeztem, ha nem érted, hát nem érted. (Ezt egyébként nem hiszem!)
ui: én már idén is külön csapatnak vettem volna a Volán2-őt, és nem játszhatna vissza senki az EBEL keretből.
hokisap(u)ka 2009.02.28. 22:40:47
Az élet ismétli önmagát?
Érdekes...
OliBLOOD 2009.02.28. 23:06:20
1: www.icehockey.hu/index.php?pg=news_13_502 "A Mol Liga végrehajtó bizottsága – döntésével egyidejűleg – a HC Csíkszereda csapatát 200 euró eljárási díj megfizetésére kötelezi." Erről ennyit.
2: Hol írtam, hogy Debrecenben csak a másodosztályú keret játékosai játszottak? Csak annyit írtam, hogy 16-an játszottak.
3: Akkor az ifisek játszhatnak és abból nem lesz hiszti?
4: Ahogy a cikkekből kivettem az biztos, hogy holnap nem lesz meccs, ha ottvan a DAB-jégtörők ha nem.
5-6: Következő szezon előtt a csapatok egyeztessenek már a liga vezetőségével, ne utólag hisztizzenek. Ha pedig a liga és az adott csapatok között semmiféle kommunikáció nincs az régen rossz és sürgősen változtatni kell.
ui: Érdekes, hogy 47 meccset játszott a Volán 2 ebben a formában és egy OB1/B eset után került csak szóba, hogy velük is baj van...
ui2: Az edzős kérdésedet nem értem, nem találtam hol kérdezted.
farmotor 2009.03.01. 01:38:20
Annyi jutott eszembe, hogy kicsi ez a magyar jégkorong, de az is felszalámizott.
Az ifi bajnokságról, meg az jutott eszembe, hogy megannyi habzó szájú beíró volt a Sztars ellen, helyeselve, hogy ne is indulhasson az ifiben még az idei bajnokság kiírása előtt...
románok, meg ha nem, akkor is!...!, a Magyar jégkorong Szövetség áldásával.
Végül nem hivatalosan közölném, hogy nem tudom hivatalosan, hogy ki lett a bajnok ifiben.:)
hokikori 2009.03.01. 07:48:07
Hamarosan érkezik a kérdésedre a válasz csak a mai napon többször is kukkants be szorgalamasan
a blogra :)
acs63 2009.03.01. 08:39:05
Felsorolnék én is néhány észrevételt, megoldandó feladatot:
- Nincs egymásra épülő bajnoki rendszer.
Minden korosztályi kiírás különbőző, bozonytalan, hiányos. (Mindenki panaszkodik az idény közbeni változáso miatt, meccsek elmaradása, junior bajnokság, stb.)
- A fő szponzor mindenhol bele akar szólni az irányításba. Ez az utánpótlásban autómatikusan a szülőket jelenti. (Nincs igazuk?) Ellenőrizheted az utánpótlás blogokon.
- A hiányosságokat az egyesületek különbőző módon próbálják kitrükközni. Attól függően, mennyire erős a lobbijuk, úgy sikerül nekik. Persze ez rögtön piszkálja a csőrét a többieknek. (Erről olvashatsz kicsit feljebb.)
Ezekre - és sok másra - hamar megoldást kellene találni, mert évente 40-50 fiatal "vonul vissza" a jégkorongtól. Elnézve a fiatalabbakat pár éven belül ez a szám megsokszorozódik.
Liladínó 2009.03.01. 10:08:42