150 millió forintért vásárolta meg a zalaegerszegi jégcsarnokot az MKB Bank, tájékoztatta blogunkat Horváth Szilárd felszámolóbiztos. Mint korábban hírül adtuk, a létesítmény megvásárlására az építést is hitellel segítő pénzintézet, valamint egy fővárosi gazdasági társaság adott be érvényes pályázatot. Mivel ezekben azonos nagyságredű vételár szerepelt, a mai napon versenytárgyalást tartottak, amelyből az MKB került ki győztesen. A felszámoló eredetileg 290 millió forintért hirdette meg a csarnokot. Igyekszünk mielőbb megkérdezni a győztest a létesítmény üzemeltetésére vonatkozó terveiről.
Az MKB Banké az egerszegi csarnok
2009.01.12. 19:29 Hblog
88 komment
Címkék: jégcsarnok zalaegerszeg mkb zalai titánok
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bruins 2009.01.12. 19:46:54
1116001 2009.01.12. 19:50:20
Vincenzo90 2009.01.12. 19:54:26
KCs 2009.01.12. 19:57:14
pakero 2009.01.12. 20:05:11
KCs 2009.01.12. 20:10:25
ztitans 2009.01.12. 20:12:45
kamphore 2009.01.12. 20:53:32
kamphore 2009.01.12. 21:00:58
"MKB Bank a magyar sportért - "Már gyermekként is azt hittem, tudok repülni."
A sport világában az eredményeket a kemény munka, a kitartás, az összehangolt csapatmunka és a versenyszellem hozza meg. Az MKB Bank olyan sportklubokat, egyesületet támogat, amelyek ezeket az értékeket magukénak érzik, amelyek a nézőknek örömet okoznak és amelyekre az MKB Bank és minden sportot szerető egyaránt büszke lehet.
Az MKB Bank és társvállalata, az MKB Euroleasing számára a sport területén is az értékek megőrzése és új értékek teremtése a cél. "
Az utolsó mondatot remélem nem poénból írták!
1116001 2009.01.12. 21:22:00
-kézilabda és kosár után ilik a képbe egy harmadik eredményes sportág felkarolása.
-sporttevékenység megszüntetése a fentebb említett sportágak támogatása miatt presztízsveszteség lenne.
(pénzügyi válság nemhiszem hogy megrengette, mert akkor kihátrált volna sopronból és veszprémből)
+1 örök optimista vagyok:)
pakero 2009.01.12. 21:28:38
KCs 2009.01.12. 21:42:13
vioola 2009.01.13. 15:43:15
kamphore 2009.01.13. 15:57:49
Soha többet nem lesz jégkorong ZEG-en, s használhatja a csarnokot gabonatárolónak.
HAjrá MKB VEszprém, MKB-Euroleasing Sopron! Vagy ide kell ez a mocskos pénz!
"MKB Bank a magyar sportért
Ki űzi is, ki csak nézi ... a sportot mindenki szereti, a mérkőzéseken, a versenyeken elért sikerek hatnak ránk: megérintenek, lelkesítenek bennünket."
Ha ez igaz lesz nem lesz jó sajtója ennek a banknak!
pakero 2009.01.13. 17:06:33
kamphore 2009.01.13. 19:32:13
kapusLaci 2009.01.13. 20:16:41
MKB Bank gondolkozz,sok fiatal jégkorongozo jövöje függ töled!!!Ne csak a pénzt nézzétek!!!
3 évvel ezelött a Zalaegerszegiek csak hirböl tudtak a hokirol,most pedig van egy olyan csapat amelyik világszinten a legjobbak közt van,kár lenne ezt tönkretenni!!!
Ezek a gyerekek képviselhetik majd Magyarországot az A csoportba,a világelitbe!
Ne feledjétek a Magyar jégkorong jövöjéröl van szo,ha igaz magyarok vagytok akkor segiteni fogtok.
ÜdV.kapusLaci
kamphore 2009.01.13. 21:13:39
kerusz 2009.01.13. 21:32:58
Vagy egy olyan stratégián, ami mellett a csapat megmaradhat és a bankra is rárohad a csarnok. Mobil pálya plusz sátor Zalaegerszegre, amíg a bank nem enged...?
forestjr 2009.01.13. 21:40:09
Az önkormányzat 60-70 millióból fel tudna húzni egy mobil pályát.
OliBLOOD 2009.01.14. 12:12:16
www.icehockey.hu/index.php?pg=news_6_481
vioola 2009.01.14. 12:35:52
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.01.14. 12:47:49
"Hát ennyit a szép reményekről. Méghogy támogatják a sportot. Ez az MKB nevetséges. Hát hölgyeim-uraim, lám ennyit ér az A-csoportba jutás és a többezer hokiban dolgozó ember áldozatos, megalkuvást nem tűrő munkája. Úgy érzem ebben az országban a jégkorongsport fejre is állhat, akkor sem veszik semmibe sem. A keserűségem többi szavait inkább nem írnám le..."
kerusz 2009.01.14. 12:57:37
"Minden ésszerű megoldásra nyitott a zalaegerszegi jégcsarnok új tulajdonosaként az MKB Bank
Budapest, 2009. január 14. – Akár a zalaegerszegi jégcsarnok bérletére, akár annak megvételére vonatkozó ajánlatokat is kész megfontolni a csarnok új tulajdonosaként az MKB Bank.
A zalaegerszegi önkormányzat tulajdonában álló telken mintegy 600 millió forintos bekerülési költséggel elkészült zalaegerszegi jégcsarnok felépítéséhez az MKB Bank nyújtott hitelt. A jégcsarnok építtetője és tulajdonosa, a Zalaegerszegi Jégcsarnok Fejlesztő és Üzemeltető Kft. a banki támogatással sem tudta az elmúlt években nyereségessé tenni az üzemeltetést, és súlyosan eladósodott.
A külső hitelezők kérelmére tavaly novemberben felszámolási eljárást rendeltek el a cég ellen. A közel 330 millió forintos követelésével legnagyobb hitelező MKB Bank képviselői több alkalommal kísérelték meg személyes egyeztetésen meggyőzni a zalaegerszegi önkormányzatot, hogy a bank partneri együttműködése mellett az önkormányzat működtesse tovább a jégcsarnokot. A polgármester és a város képviselői azonban következetesen elzárkóztak ez elől.
A felszámoló cég a saját kockázatára a jégcsarnok továbbműködtetése, egyidejűleg az azonnali értékesítés mellett döntött. A kiírt pályázatban sem a jégcsarnok további működtetése, sem a dolgozók átvétele nem volt pályázati feltétel. Azt azonban a felszámoló kikötötte, hogy a pályázaton nyertes új tulajdonosnak az önkormányzati telek használatáért a jövőben évi közel 8 millió forint használati díjat kell fizetnie. A mindössze két pályázó közül a jobb ajánlatot tévő MKB Bank 150 millió forintos nettó áron vásárolta meg a létesítményt. Az épületek vonatkozásában még a felszámolási eljárásban is elővásárlási joggal rendelkező zalaegerszegi önkormányzat a felszámoló tájékoztatása szerint a pályázati ajánlatok megismerését követően sem kívánta – a 150 millió forintos vételáron sem – gyakorolni az elővásárlási jogát, hanem kifejezetten lemondott arról.
Az MKB Bank alaptevékenységéhez nem tartozik hozzá a jégcsarnok üzemeltetés, ezért a bank a veszteséges működtetés további vállalása helyett a létesítmény időleges bezárására kényszerül. A tulajdonosváltással összefüggő hatósági engedélyek beszerzéséig a jégcsarnokot egyébként sem lehet törvényesen továbbműködtetni.
Szem előtt tartva a létesítmény használóinak igényét, illetve a debreceni és a kaposvári példákat (ahol a helyi jégcsarnok továbbműködtetéséért az önkormányzatok vállaltak felelősséget), az MKB Bank – ahogyan eddig – továbbra is nyitott minden ésszerű bérleti vagy vételi ajánlatra. Ezek eredményeként a létesítmény új tulajdonosa, bérlője újranyithatja a most, a birtokbaadást követően kényszerűségből átmenetileg bezárásra ítélt zalaegerszegi jégcsarnokot."
Káosz Professzor 2009.01.14. 13:39:20
Az önkormányzatnak kellett volna vagy gondoskodni a nyereséges üzemeltetés eléréséről, vagy ha ez nem lehetséges (jó eséllyel nem az), akkor az üzemeltetés fenntartásáról pénzügyi támogatás biztosításával.
Ezt azonban már az építéskor megvalósíthatósági tanulmánnyal, megtérülési számításokkal, hosszú távú üzemeltetési tervvel kellett volna biztosítani. Általános hozzáállás, hogy belehazudnak mindenféle teljesíthetelen célokat az előkészítő tanulmányokba (tervezett bevételek, stb), aztán megy a sírás, ha néhány év múlva beborul az egész.
Sajnos itt is a gyerekek isszák meg a levét a történetnek. Felháborító.
Veermetal 2009.01.14. 14:46:36
Ezt olvastátok?
kerusz 2009.01.14. 15:16:22
A banknak is megvan a maga sara. A csarnok hitelből épült, a hitelt a bank biztosította, így az előzetes gazdaságossági számításokat is a bank vizsgálta meg, nem az önkormányzat. Az önkormányzat nyilván annyit teljesített, amennyit vállalt: jégidőt vesz a csarnokban évi iksz forintért, és adja a telket - egyébként a város egyik legértékesebb részén.
Hogy a bank körültekintően járt-e el... Nos, olyan nagyon nem kellett volna messzire mennie a kutatásban. Az IIHF-nek évek óta elérhető a honlapján egy Arena Manual című kiadványa (www.iihf.com/iihf-home/sport/arena-manual.html).
Ebben a kiadványban egy, a zalaegerszegivel megegyező csarnok megépítéséhez találnak hasznos információkat az érdeklődők, példának okáért a negyedik fejezetben (www.iihf.com/fileadmin/user_upload/PDF/Sport/Chapter4.pdf) egy komplett minta-költségvetéssel. Ez mondjuk nyugat-európai árakon számolva eredményez akkor bekerülési költséget, mint amekkorát a bank a közleményében ír. Nem gondolnám, hogy nagy képzelőerő kell ahhoz, hogy felvetődjön: itt vastagon fogott a ceruza is, amit a hitelezésnél benyeltek simán.
Az IIHF Arena Manual ötödik fejezete (www.iihf.com/fileadmin/user_upload/PDF/Sport/Chapter5.pdf) a finanszírozási kérdésekkel foglalkozik, megemlítve néhány lényeges szempontot (pl. hogymilyen településeken érdemes egyáltalán azon gondolkozni, hogy csarnok épüljön).
Igazán nem lehet tehát azt mondani, hogy sötétben kellett tapogatózni ahhoz, hogy a hitelezési kérdésekről illetve a költségvetésről dönteni lehessen.
Káosz Professzor 2009.01.14. 15:34:59
A hitel elbírálásakor a bank is járhatott volna el körültekintőbben, de ők nem hiszem, hogy nagyot buknak egy ilyen üzleten. Az etikai kérdések (ami most aktuális)pedig nem számítanak a kockázatkezelés/hitelbírálat során.
Egyébként sajnos fejlett országokra vonatkozó sémák Mo-n nem annyira alkalmazhatók, a keresleti oldal gyengesége miatt.
Persze az is megeshet, hogy a tervek jók voltak, és a menedzselés bukott be, de erre kis esélyt látok, mert akkor lenne befektető.
Sáros itt alapvetően minden finanszírozásban érintett szereplő, de a helyzet megoldását nem a banktól kéne elvárni, hanem az önkoritól/államtól.
Sajnos a konklúzó egyértelműnek tűnik: felhúztak egy veszteséges létesítményt, amit vagy az adófizetők pénzéből működtetnek tovább (rossz megoldás), vagy egy jófej gazdag vállalalat szponzorálja (naiv elképzelés), vagy be kell zárni (ez van most).
Káosz Professzor 2009.01.14. 15:36:57
munkagep 2009.01.14. 15:49:25
Vagy ha az önkormányzatot nézem, persze, megértem, hogy ők adták a telket és vettek garantáltan jégidőt és nincs pénzük csak úgy 150 millát elpattintani jégcsarnokvásárlásra, de azért az önkormányzati feladatokba annyi beletartozhatna, hogy a helyi érdekű sportolás biztosítása érdekében mindaddig amíg nincs rendes működtető, a működési költségeket kifizetik az MKB-nak és akkor nem kell bezárni. Az nem kerül 150millióba.
kamphore 2009.01.14. 15:57:55
qx92 2009.01.14. 16:14:03
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 16:27:57
www.zalaihirlap.hu/velemeny/20060731_a_jegcsarnok_helyett_a_strandot
www.zalaihirlap.hu/zalaegerszeg_kornyeke/20060614_a_hazakra_nem_futja
www.zalaihirlap.hu/helyi_hirek/20070301__pmukodesuk_kerulhet_veszelybe
Kinek van igaza? Azt talán csak a Mindenható tudja... Egyrészt a Bank sem hülye, 140M-t nem hagy veszni, így meg ugye 0Ft-ért lett övé az intézmény, bár nem tudom, hogy milyen egyéb tartozásai voltak a Kft.-nek, de az állam után biztosan a bank a második a sorban.
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 17:04:40
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 17:34:45
"Így viszont ki merem jelenteni, igen hosszú időre búcsút inthetünk a sportág elitjének."
Forrás: www.fn.hu/csapatsport/20090114/jegkorong_bezartak/
A legmagasabb korosztály Egerszegen a kölyök (14 évesek), mire Ők a felnőtt válogatottság küszöbére érnek, addig eltelik 6-8 év. Ki tudja megjósolni előre, hogy akkor mi lesz???
Vincenzo90 2009.01.14. 18:01:33
Gobbihilda 2009.01.14. 18:35:40
Sajnálom a gyerekeket, akik a csapatban játszottak, ők a legnagyobb vesztesei ennek az egésznek.
Igaz, Kercsó ismét megmutatta, hogyan kell egy ütőképes csapatot építeni.
Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.01.14. 18:45:06
Amúgy meg anno, a nike Amstrongot akkor is támogatta, amikor egyik kezelésről a másikra járt... Más a kultúra, vagy nemtom.
Zsoldos 2009.01.14. 19:25:14
bruins 2009.01.14. 20:01:04
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 20:20:50
jégpapa 2009.01.14. 20:44:35
nem kell az önkormányzatot szapulni mert évente 36 millió forintot adott a jégcsarnok fenntartására!!
már többször megmentette!!
A jégcsarnok ma is működne ha ezt a pénzt az enrgia kifizetésére ualták volna nem pedig edzői bérekre!!/kettő edző/
Az MKB fut a pénze után hiába.Nem ellenőrizte ki csinálta a fedezeti kalkulációt.ezért bukott nagyot.
A csarnok élén soha nem állt sportszakember, semm bevétel nem volt évek óta csak kiadás.Ide vezetett.
mindig jeleztem hogy a gyerekek a szenvedő alanyok.
Már a csapatban alig volt zalai kötődés,akkor meg mire jöjjenek a helyi szponzorok.
Kercsó csak 12 gyerekkel foglalkozott a többi csak fizető volt.
Nemrég nyilatkozta hogy 5+3 éves szerdődést kínálatak neki!!Ma lenyilatkozta évek óta nem keresik magyarorságról és külföldre megy !
Mi az igazság?
Sajnálatos ami Zegen tötént pedig nagyon szépen indult !!
KCs 2009.01.14. 20:55:23
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 21:00:16
Szerintem az Önkormányzat megtalálhatta volna a módját annak, hogy tiszta helyzetet teremtsen, akár teljes szervezeti és gazdálkodási átvilágítást követően. Ez után eldönthette volna, hogy a továbbiakban hogyan működteti a csarnokot. Gondolom itt a bank felé elég lett volna egy megfelelő értékű ingatlan fedezetként történő felajánlása is. Azt én nem tudhatom, hogy az Önkormányzat és a csarnokot működtető kft. részéről volt-e összefonódás, s ha igen milyen szinten.
Egyet azonban nagyon sajnálok, ők a GYEREKEK, akik semmit sem értenek az egészből, s csak azt tapasztalják, hogy egyik napról a másikra elveszik tőlük azt, ami eddig szenvedélyük volt.
bruins 2009.01.14. 21:02:29
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 21:08:03
"Kovács Zoltán, az MJSZ főtitkára az MTI-nek elmondta: szerdán Studniczky Ferenc, a magyar szövetség elnöke levelet küldött Erdei Tamásnak, az MKB Bank elnök-vezérigazgatójának, amelyben konzultációt kért a mielőbbi megoldás reményében."
Forrás: www.fn.hu/csapatsport/20090114/jegkorong_bezartak/
KCs 2009.01.14. 21:10:40
Lehet szidni a várost, lehet szidni a bankot, de hogy egy ilyen szűk elitképző "hokisuli" ennyi pénzt aligha ér meg, az biztos.
Új üzleti modell kell, valódi tömegbázis, helyi gyerekekkel, és akkor a helyi szülök kapcsolati és anyagi tőkéjére is minden bizonnyal jobban lehet majd építeni.
korong 2009.01.14. 21:20:19
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 21:22:26
ztitans 2009.01.14. 21:26:40
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 21:29:34
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 21:32:42
index.hu/politika/bulvar/sikkaszt6835/?main&rnd=314
oldspieler 2009.01.14. 21:44:47
Neki nem a jég, nem a gyerekek, nem a hoki volt a szempont. A naiv önkormányzatok bedőltek hála istennek a blablának , amit ez az ember előadott. Beindult valami amit már igazi hokinak hívnak. Sajnos a szemét anyagiak, a legszebb álmokat törik szét. Ez az ember , jót röhög rajtunk. Valakinek, valakiknek a zsebébe kel nyúlni, de sajnos gyakran, és vastagon. Na most az itt a kérdés , ki lesz az, aki fizetni is tud. Szeretjük a hokit, . Nem szeretnénk elveszteni azt, ami már / botrányok sorozatával/ de felépült.
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 21:53:02
horivan 2009.01.14. 21:55:54
Ha Kercsó kinevel egy sorra való újabb elit válogatott játékost az nem éri meg?
Nekem a bank (csupa kis betűvel) hozzáállása nem tetszik, megvásárlás után egyből (másnap) kirakni a gyerekeket az utcára a bajnokság kellős közepén. Miért nem lehetett 2-3 hónap türelmi időt adni, addig minden bevételt (önkormányzattól, belépőkből, támogatóktól, esetleg MJSZ-től) a fenntartásra fordítani.
Ebben a 2-3 hónapban és holt időben lehetet volna nullszaldós üzemeltetésre törekedni, és egyeztetni MJSZszel, önkormányzattal, hogy kinek lehet eladni a csarnokot. Nem hiszem, hogy ez a 2-3 hónap pár milliós vesztesége bedöntötte volna a MKB-t.
Mit lehet tudni a másik pályázóról, az szakmai befektető lett volna?
Mennyi hitelt adott az MKB, ha 600 millió volt a bekerülése a csarnoknak?
50%-t finanszírozott a bank?
Nekem ennek nagyon zsarolás szaga van. A többi hitelezőt kigolyózta az MKB és most minél több pénzt akar kizsarolni az önkormányzatból, és a jégkorong utánpótlásra szánt 170 millióból.
Könnyű nagy sportszponzornak lenni, ha a felépített csapatok szponzorálását veszem át és a dicsfényben fürdők. (MKB Veszprém) Az igazi társadalmi szerepvállalás az utánpótlás felkarolásánál kezdődik.
„Az MKB Bank és társvállalata, az MKB Euroleasing számára a sport területén is az értékek megőrzése és új értékek teremtése a cél. " Röhögnöm kell…….
Remélem lesz tüntetés a székház előtt, mindenki vendégem 1 tojásra.
Nagy tanulság az önkormányzattól, hogy csak címkézett támogatást szabad adni az ilyen létesítménynek pl. villanyszámlára, munkások bérére, és akkor nincs vita.
Viszont nem tudom elképzelni, hogy üzleti alapon fenntartható egy jégkorong utánpótlás bázis alapjául szolgáló csarnok, akkor meg mire hitelezett a bank, milyen biztosítékot követelt meg?
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 22:03:23
korong 2009.01.14. 22:10:35
Jelenleg maradjon meg a csarnok Zegen jégkorongnak! Hajrá Titánok!
1116001 2009.01.14. 22:13:10
De sajnos mi ehhez kicsik vagyunk:(
horivan 2009.01.14. 22:13:56
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 22:17:06
oldspieler 2009.01.14. 22:17:53
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 22:22:01
Nem is értem, hogyan lehet egy szupermini korosztályt megszüntetni, hiszen minden onnan indul...
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 22:24:23
oldspieler 2009.01.14. 22:40:21
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 22:51:35
Ti el tudnátok képzelni a Farkasokat szupermini nélkül?
oldspieler 2009.01.14. 23:18:46
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.14. 23:24:13
oldspieler 2009.01.14. 23:58:00
icedady 2009.01.15. 07:54:16
Megtette ezt már nálunk is, Dunaújvárosban is, most Zalaegerszegen.Úgy kezdi, hogy a gyerek mindenekelôtt, de valójában csak a saját hírneve és érdeke. Felnôtt férfit még nem láttam úgy, mint ahogy Kercsó gyerekeket alázott meg. Testileg, lelkileg.Neki köszönhetjük az A csapatot. Ha elég sokszor hallod a médiában, el is hiszed ! Ö csak 14-15 éves kórig foglalkozott közülük 1-2 emberrel, akikkel azóta azért neves edzôk dolgoztak még évekig. Az Ö munkájuk semmi? A csapat Kercsótól független tagjai senkik ???
Zalaegerszegen könnyû dolga volt, nem ismerték. Aztán meg már senki nem mert ellenszegülni, mert a kölök répült a csapatból. A mostani csapatából 7-8 idegenlégiós, akiket más edzô indított el az úton, aztán Egerszegre csábította Öket. A gólkirály Gallót kétszer hívta vissza, mert a szüleinek elege lett, elvitték. A kapusát már készen kapta, azóta a srác semmit nem fejlôdött. Erdélyi szülôk nem kis pénzt fizetnek neki zsebbe, hogy gyerekeik magyarországon játszhassanak, míg a srácok helyi szülôknél laknak ingyen, illetve azért, hogy a házigazda gyereke a csapatban maradhasson.
Hogy annyi a csapatnak? A sors igazságos: Az idény kezdéséhez 16 játékost kell nevezni. 2008 ôszén több olyan gyereket is felírt a listára, akik már fél éve abbahagyták a hokit. Arra kíváncsi vagyok, hogy az alkalmassági orvosi vizsgálata hogy történt, illetve a szülô aláírását ki hamisította oda a nevezésre???? EL SEM INDULHATTAK VOLNA !
A srácokat nem féltem, hisz a 8-10 idegenlégiós, a csapat magja simán talál új csapatot magának, a többi meg,- ha komolyan akarja,- szintén máshol folytathatja. Azt meg, hogy egy város létéért felelôs önkormányzat mire fordítja a borzasztóan szûkös anyagi hátterét, azt döntse el talán az önkormányzat.Ha kell a csarnok, meg a jég, adják össze a szülôk, meg a Kercsó!A horribilis fizetésébôl telne rá! Magyarországon, gyerekcsapat edzô havi millió felett...??????
vioola 2009.01.15. 08:06:55
jégpapa 2009.01.15. 09:09:48
Remélem sokan az egész országban alaposan elolvassák véleményedet!
Mai sportban 60 gyerekről ír!
Félrevezetés!!
KCS jó példa Kaposvár telitalálat az észrevételed.
Mindenki csak a jégkorongcsapatról beszél pedig a jégcsarnok nem ezért épült.
Gyerekek ,felnőttek,szórakoztatására,sporágbőbítés stb.
Legyen mellette több szakosztály/jégtánc pl jégkorong stb/
de ne a csarnok működésének a rovására!!
A hozzánemértő és a túl engedékeny vezetés oda juttata a csarnokot hogy a zalai lakosok előtt is zárva fog tartani.
kapusLaci 2009.01.15. 09:24:20
Vagy valami más van a dolognak a háta mögött?
Itt irnak az emberek pozitivot is negativot is Kercsorol,de az ellenségei is elismerik a tudását tehetségét eredményeit!Te miért irsz csak negativat rola? Megmagyaráznád nekem?
Személyesen beszéltem a neveltjeivel akik ma a magyar válogatott oszlopos tagjai,azt mondták hogy apánk hejett is apánk volt,hogy több idöt töltöttek vele mint saját családjukkal,hogy neki köszönhetik hogy a jégkorongba idáig jutottak.
Szerinted ezek az emberek rávannak kényszeritve hogy hazudjanak,vagy Kercsot pártolják? Nem,nincsenek,ök csak a valoságot mondják!!!
Sok sikert Kercso Árpinak!
Remélem Magyarországon marad,mert ha nem akkor Magyarország a legjobb utánpotlásnevelö edzöt vesziti el!!!
ztitans 2009.01.15. 10:40:06
nem a szerencsétlen labdaként dobált gyerekekről kellene hogy szóljon???????????
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.15. 11:21:24
Van arról már híretek, hogy a bajnokságok hátralévő mérkőzéseit milyen feltételek között tudjátok lejátszani?
MeLa · http://www.heliforce.hu 2009.01.15. 11:33:28
ztitans 2009.01.15. 14:41:37
jövőre meg vagy vagy...................
ztitans 2009.01.15. 14:43:39
kamphore 2009.01.15. 14:54:36
ztitans 2009.01.15. 15:24:57
2 honapig biztosítva tűnik a müködés!!!!!
kapusLaci 2009.01.15. 15:27:09
vaze 2009.01.15. 17:12:27
2) Azért valahol hihetetlen, hogy néhány órával a zárlat feloldása után már valaki ennyire személyesre veszi a hangot. Most éppen Kercsóval szemben! Én is dunaújvárosi vagyok, én is hallottam mindenfélét, de azért ha megnézed a maiakat, azok majdnem mind Mesternek szólítják a Kercsót! Haq jégpapa vagy icedaddy elérnek valami hasonlót a saját nevükön, akkor talán meghallgatom, így viszont elég gyengus, hidd/higgyétek el, elég szülővel beszéltem már! De nem is Árpi bácsi a lényeg, hanem hogy mivel visszük előre a magyar hoki ügyét! Ezért zárt be egy napra a blog, bár elhiszem, hogy nektek, akik csak az up. topikot látogatjátok évek óta minden nap, ez nem tűnt fel! Szóval vissza a személyekből, bár én is tudom, hogy nem angyalok, és többet gondolkodjunk előre.
Tillasz 2009.01.15. 20:41:15
Örömmel veszem hozzászólásaid, de nem gondolkoztál már el azon, amikor dicsőítünk valakit, akkor a negatív dolgairól miért nem írunk? KÁ sokaknak Isten. Sokaknek nem. Ennyi...
Sokan próbálták már meggyőzni KÁ-ot, hogy tömegben gondolkozzon, ne elitben. Ő erre nem képes. Ezért a cél az, hogy egy olyan edzővel támogassák meg, aki létrehoz egy jelentős bázist a jelenlegi kölyök, ek mellett és ezzel KÁ-nak ne kelljen foglalkoznia. A kicsik tömegéből meg kijöhet sok olyan szülő-szponzor, aki képes a hasonló válságok megoldására is, mint a mostani.
És örülök, hogy jelenleg lett megoldás. És szurkolok a Zegi fiataloknak KÁ-val vagy nélküle!:-)
kapusLaci 2009.01.16. 07:55:50
Tillasz 2009.01.16. 08:05:39
Én arra reagáltam, hogy kifogásoltad, hogy valaki miért csak a negatív oldaláról ír. A többivel egyetértek.
Amúgy személytől függetlenül örülök, hogy a pálya most megmarad és szerintem sokat fog(unk)nak dolgozni azért, hogy végérvényesen lerendeződjön a pálya dolga és "termelje" a sok tehetséges zalai fiatalt a hoki számára!
kapusLaci 2009.01.16. 08:47:35
kapusLaci 2009.01.16. 08:48:17
icedady 2009.01.17. 07:53:48
Hogy túlságosan tájékozott? Igyekszem az lenni, ha valamirôl vélemény formálok, tehát köszönöm a dícsérô jelzôt. :)Egyébiránt munkám miatt gyakran megfordulok Zegen, onnan az infó egy része. Tehát közvetlennek mondható.
-Egyetértek, hogy a jobbító, hokisportot elôrevivô véleményt ídjunk. Viszont én a vitaindító cikkre reagáltam, abban meg természetesen részes KÁ. Ha valakit zavar, elnézést, ezentúl nem írok olyat, ami az elfogult olvasó számára nem szimpatikus. :(
Annál is inkább, mert tegnap is lennt voltam, s persze hogy megkerestem ismerôsöm, akinek fia ott játszik. Semmi újat nem tudtam meg. Mégpedig a következô formában:
"Ne haragudj, de nem mondhatok innentôl semmit, mert bennt már keresik az ellenséget, aki szivárogtatja a negatív infókat. Ha kiderül, fiam legkevesebb repül."
Annyit azért még, hogy az önkormányzat eddig is segítette a csarnokot havonta 2 millióval,plussz évente kb 20-sszal. Ezután se zárkózik el elôle. Kissé pofátlan dolognak tartom, hogy ezt egyetlen FAN sem írta le, csak azt, hogy a szemetek nem vették meg a csarnokot a 60 gyerek, no és KÁ kedvéért ! Annak viszont tényleg örülök, hogy sikerült megállapodni a bankkal, és úgy néz ki, legalább a szezont biztosan befejezhetik a srácok. És az végképp tagadhatatlan, hogy a korosztály elittjét képezik! Errôl az eredményeik egyértelmûen tanuskodnak. Így, hogy az fizet, aki használja ( ha így van ...), teljesen igazságos. Ráadásul a bank tôle elképesztôen szokatlan gesztusként még bérleti díjat sem kér !!!
Hát most egy kalapemelést, sûrû köszönömöt szeretnék itt látni a hálás hozzászólóktól!
icedady 2009.01.17. 09:57:32