HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Meghalt Antal István

2009.01.09. 15:35 F. Kapus

Életének 51. évében tragikus hirtelenséggel elhunyt a Sport Club Csíkszereda elnöke. A csapat – amelyben az elhunyt elnök fia is játszik – ma este nyolc órakor az FTC vendégeként lépett volna pályára Budapesten, de amint értesültek a tragikus hírről, azonnal hazautaztak. Antal István szerepelt az 1980-as Lake Placid-i téli olimpián, ahol hetedik helyezést ért el a román válogatott tagjaként.
 

38 komment

Címkék: sc csíkszereda antal istván

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyugodjék békében! Borzasztó...
Oszinte reszvetem,a csaladnak es a klubnak.
Nyugodjék békében, a családjának meg őszinte részvétem!
Remélem liga-szerte megemlékeznek ma rá, mint a szeretett csapat elnökére,vagy mint nemes ellenfélre,vagy mint sportemberre.
Köszönünk mindent amit a csíkszeredai hokiért és csíkszerdáért tett , sajnos már nem köszönhetjük meg személyesen és itt elgondolkodhatunk barátaim hogy mit jelent az egymás iránti tisztelet és becsület.
Nyugodjon békében , családjának együttérzésem.
Döbbenetes,nyugodjék békességben,remélem mielőbb túl tudjuk tenni magunkat ezen a szörnyü tragédián!Őszinte részvétem a családnak!
Nagyon sajnálom,nyugodjék békében!
oszinte reszvetem a csaladnak...
nem o volt a legkedveltebb sc-s szemely, de ez a tragedia megrenditett... sokat tett a csiki es roman jegkorongert...
nyugodjon bekeben!
A Csiki jegkorong egyik legnagyobb vesztesege...Emleke legyen aldott,Nyugalma csendes
ISTEN NYUGTASSA ! A hozzatartozoknak oszinte reszvetem !

Mindenekelott minden idok egyik legjobb szekely jegkorongozoja tavozott kozulunk !
ISTEN NYUGTASSA ! A hozzatartozoknak oszinte reszvetem ! Döbbenetes.....
Nyugodjon bekeben! A csaladnak oszinte reszvetem !
Nyugodjon Békében!
Nyugodjék békében! :((
Nyufodjon békében! A családnak őszinte részvétem!
Nyugodjék békében ! Részvétem a családnak!
Isten nyugosztalja :(
Részvétem a hozzátartozóknak és barátoknak !
Nyugodj békében!
Részvétem a hozzátartozóinak.
Őszinte részvétem, legyen könnyű neki a föld, nyugodjék békében!
Nyugodjék békében!
Azt gondolom, most hataroktol fuggetlenul, Magyarorszagon és Erdélyben egyaránt, minden hokibarát szive összeszorul. Biztos van , aki nem csak jót tud mondani róla, de a hokiért dobogott a szive, és igaz magyar ember volt. Nyugodjék békében. Dab-Docler FanClub
Isten nyugosztalja, őszinte részvétem a családnak.
Részvétem, nagy veszteség érte az egész jégkorongtársadalmat.
Részvétem a családnak.
Részvétem a családnak és a klubnak is!
Oszinte reszvetem a csaladnak,rokonsagnak. :::::(
Most eszembe jutott, hogy a két évvel ezelőtti - Csíszeredai rendezésű - junior VB-n milyen segítőkész volt, pedig a hazai csapatért dobogott a szíve. Isten nyugosztalja!
Nagyon sajnálom,nyugodjon békében.
Mély megrendüléssel értesültem, Istvám tragikus halálhíréről . Öszinte részvétem a családnak. Nyugodj békében! Egy volt Csíkszeredai hokista, Budapestről.
Hát nincs amit mondani... Nyugodjon békében! :((
Tegnap hárman mentünk kaposváriak szurkolni a Sport Klubnak, és az üres csarnokban hallottuk a hírt, hogy elmarad a meccs, mégpedig ilyen tragikus okból.

Nyugodjék békében!
Reszvetem a csaladnak.Nyugodjal csedesen.
süti beállítások módosítása