HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Igor Rufus volt a legjobb októberben

2008.12.04. 17:12 D. Gromov

Ahogy szeptemberben, októberben is Újpest-játékos lett a hónap legjobbja az MJSZ honlapján levezényelt szavazáson. Igor Rufus, az UTE szlovák védője 8685 voksot kapott.

A 2. helyen Mihály Árpád (HC Csíkszereda, 5994 szavazat) végzett, a 3. Jánosi Csaba (FTC, 3666), a 4. Patrik Wallenberg (SC Csíkszereda, 437), az 5. Azari Zsolt (Dab.Docler, 372) lett. Az első három játékosra megdöbbentően sok szavazat érkezett.

Közben kiírták az új döntéshozatalt is a novemberi teljesítmények alapján. A jelöltek: Björn Wallberg (NZ-Stars), Catalin Geru (Steaua), Holéczy Roger (NZ-Stars), Borbás Gergely (UTE), Galanisz Nikandrosz (Dab.Docler).

25 komment

Címkék: mol liga hónap játékosa rufus

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igor a lelkes , hokiszereto programozok versenyet nyerte ! :))
nézd már van egy magyar köztük...
Gratulalok neki de oszinten ha valaki tudna tolmacsolni az icehokey-soknak hogy ilyen gyerekes szavazasokat ne inditsanak igazan orulnek.Ugyanis a hulye is latja az irrealis leadott szavazatokat(tudjatok mirol beszelek).Sokkal nagyobb sikernek konyvelnek el egy realis dolgot mint egy ekkora irrealis marhasagot ami az icehokey szavazasokbol kitukrozodik.Koszi!
Borbás már vezeti is az új szavazást, meggyözö fölénnyel. :)

Lila Power!!!
kellenek ezek a szavazások, mert hozzátartoznak a sportág marketingjéhez. a hozzáértők meg úgyis tudják, miről szól!
Gratulálok Rufus-nak!
Ki szavazgat Geru-ra?
Gondoltam, hogy székely lesz az illető :) .
Es en is Gerulara szavazok baj?
Arra szavaztok, akire akartok, csak egy kicsit fura. Én biztos nem szavaznék olyanra, akit 15 évig szidok, de nektek biztos más a logikátok :) .
Free én három magyart látok köztük. Mondjuk Holeczy elég durván töri a magyart :D
Nem vagyok Steaua szurkoló, de szerintem Geru az utóbbi hetekben egyértelmûen jól játszott.
Így van, nem is a rá való szavazás jogosságát kérdőjeleztem meg, hanem azt furcsállom, hogy egy csíkszeredai szurkoló egy Szteli játékosra szavaz. Amiket hallottam az Öt Kutyában, meg amiket olvastam a Huj,huj hajrá, Szereda! című könyvben, azok alapján nem számítottam erre, ennyi. :)
:) nem szeretem az ilyen szavazásokat , mert annyira semmi értelme :) 1. ha ismerem rá szavazok 2. ha szülövárosom csapata rá szavazok 3. szavazo script programozo haverom rászavazunk :)
tehát annyira relatív ez
FRee: Ahogy vaze is utalt rá, nem az eredmény a fontos. De nem is a részvétel. :)
na semmi uj ... csak ha a Macik megint orroltek :))
Semmi bajom Igor Rufus-al sot ellenunk is kokemenyen jatszott es csapata egyik legjobb embere volt de ahogy a magyar jegkorong szovetseg nevetsegesse teszi magat az mar tenyleg komoly . . . biztos informacioink vannak arrol hogy aki kezeli a szervert a szovetsegnel az tolja elore az ujpestiek szekeret a honap legjobb jatekosa szavazasan tehat barki barmennyit szavaz ugy sem er semmit mivel ok iranyitjak a szervert egy perc alatt is behzhatnak tobb ezer szavazatot. SZEGYEN ES GYALAZAT
Már ne is haragudj, de ez a nap hülyesége, még viccnek is rossz. :) Biztos információim vannak arról, hogy te nem érzékeled a magyar és a romániai viszonyok közti különbséget. :)
Szerinted realis volt a szavazas? Ne kacagtasd magad . . . biztos vagyok hogy ugy tortent hogy en irtam ha nem lettem volna 100% nem irtam volna
Nagyon egyszerű a képlet, Székely Góbé. Azoknak a kluboknak, amelyek irreálisan magas szavazatszámot kaptak, vannak olyan szurkolóik, akik használtak a szavazáshoz ún. "pörgetőt". Ezzel tudták így megnövelni a voksok számát. Én is ismerek egyet, de feljelenteni nem fogom. De hogy a Szövetségben...? "Ne kacagtasd ki magad".
Biztos lehetsz benne, hogy Mihály Árpádra sem szavaztak 5994-en, ennyien soha nem voltak és talán nem is lesznek kint HC-meccsen. Innentől a vita tárgytalan.

Más (ugyancsak MJSZ-honlap):

Jégkorszak dedikálás:
Palkovics, Ocskay és Szuper!
A jégkorong válogatottról szóló kiadvány számára dedikáló estet rendez az Alexandra Könyvesház Nyugati téri üzletének pódiumán. Az este folyamán bármely résztvevőtől Ön is kérdezhet!
Helyszín: Bp. Nyugati tér, Alexandra könyvesbolt
Idő: 2008.12.10. 17:00 (szerda)
Székely Góbé, ha neked ilyenek a biztos információid, akkor milyenek lehetnek a bizonytalanok? :)
Te Forest mi a regiek ha valakit szidzunk az a Steaua es a regi rendszer volt semmikepp nem Geru.Jatekosok kozul o altalaba a hokira koncentralt.De te ezt nem ertheted mert valoszinu meg kiskoru vagy!
Érdekes, láttam én már olyan videót, ahol Geru levett fejvédővel magyaráz és mutogat a csíki közönségnek, de hát változnak az idők, változnak az ízlések ;) . És már régen elmúltam kiskorú, de szerintem felesleges személyeskedni.
Szerintem Rufus legyen a legjobb az egész szezonban, szavazzon mindenki legalább kétszázszor, a HC pedig nyerjen meg mindent. Én benne vagyok...
süti beállítások módosítása