HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Itt vannak az Alba Volán–Salzburg-videók

2008.11.18. 16:54 D. Gromov

Három részben mutatjuk meg kedves olvasóinknak a zűrös Alba Volán–Red Bull Salzburg EBEL-mérkőzés kulcsjeleneteit. Nézzék meg őket, aztán vonják le a következtetéseket.

A gólok:

A Bonni–Siklenka-affér:

Couture vs. Trattnig, Fodor vs. Sweatt:

85 komment

Címkék: salzburg alba volán ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát akárhányszor nézem meg, Bonni nem tette ki a lábát, egyenesen ment. Couture ütközése pedig nálam is véglegest ért volna így. Ha a pálya közepén ütközi le így a csókát, akkor a szezon egyik legszebb ütközése, de így a palánk mellett elég csúnya volt.
Nem látom olyan nagyon durvának a Bonni ütközését. Sajnos nem voltam kint a meccsen, az elmondottak alapján csúnyábbnak képzeltem az ütközést. Lehet, hogy megért 5 percet térdhasználatért.
A két bunyó jó volt, érdekes, hogy Couture mintha a végére elfáradt volna a nagy csépelésbe és így jégre vitte az osztrák srác, igaz sikerült felül maradnia. A Foci viszont nagyon ott volt. Hú vazz, nagyon elverte a gyereket. :)
Én nem voltam kinn így csak a video alapján tudok véleményt mondani (nyilván kicsit elfogult lesz) Az alapján amit Bonni térdeséről hallottam azthittem hogy valami thaiboxos berepülős térdrúgás volt. Nekem ez ilyen formában nem tűnt durvának. Couture ütközéséről pedig azt tudom elmondani amit sziszi_15. Viszont amennyire a videón látszik a verekedést nem ő kezdte hanem a salzburgi srác, ő is véglegest kapott?
Szerintem sem volt durva, meg csak megkozelitoleg sem "kneeing"... "Bar az sem allja meg a helyet, hogy "osszeakadt" a labuk. Ugy tunik a labancok mar alig vartak, hogy dolgozzanak a fair play statisztikainkon. Ennek ellenere es mindezek miatt is: Hajra VOLAN!
Az első gól előtt érdemes megnézni honnan üti be a salzburgi játékos a harmadunkba a korongot, szerintem simán tilos felszabadítás lett volna...
Köszönjük a videókat, így sokminden világosabb. Bonnie valóban csúnyán otthagyta a térdét szerintem és Couture megmozdulása sem nevezhető valami szépnek...
Kíváncsi vagyok a szakciókra.
Más, csak ide írom, mert nem akarok kétszer írni.. :) Szóval Pierre Page (remélem jól írtam) nyilatkozatán teljes mértékben kiakadtam. Nem is találok rá szavakat, komolyan mondom. Gerinctelen egy alak. Még egy olyan mocskos, erőszakos, durva játékot, mint, amit a Salzburgiak bemutattak, ritkán látni jégen, főleg az EBELben. Csodálkozik, hogy a szurkolók fel vannak háborodva? Tudtommal senki nem bántotta se őket se a bírókat, nem tudom mire fel ez a nyilatkozat.
A 23-as Red Bulls játékosnak kijár egy kis "oszkár", Bonni is nagyot esett, a szándékosság kizárt és Ő tudja, hogy ez nem kisasszonysport. A palánknál ütközésről csak annyit, hogy ez nem az a sport amit fekve játsszanak. A következő harmadban visszatért a játékos, térdszalag-szakadással ezt nem tudta volna megtenni. Tokinak annak idején a fradi kanadai játékosa maradandó sérülést okozott és még csak ki sem állították. Igaz Ő is úgy fogta fel az egészet, hogy rosszkor volt rossz helyen. A bírókat viszont tényleg eltiltanám, mert az ember igazságérzetét borzolják meccsről meccsre. Hajrá fiúk, csak már meg ne sérüljön közülünk valaki. similaci Ilyen "apróságokkal" kezdetektől nem foglalkoznak az EBEL-ben.
edudus Tényleg igazad van, enyhén szólva furcsa a tréner nyilatkozata (biztonsági őrökért, rendőrökért kiállt), de Ő legalább kiáll az emberei mellett, mindegy, hogy igaza van vagy sem!
Pierre Pagé azon akadt ki, mert konkrétan arcon köpték.
Az első harmad után percekig reklamált a jégen a bíróknál, ezt a közönség füttykoncerttel jutalmazta. Majd mikor ment be az öltözőbe, úgymond gesztikulált egyet a tábor felé.
Talán egyiket sem kellett volna.
Banyszi ne legyél már ennyire elfogult. Bonni esete tipikus térhasználat, ahogy Sator is mondta nagyon súlyos sérülést lehet így okozni, ezért is büntetik ilyen keményen. Couture pedig a palánkra lökést példázta kítűnően. Ez is különösen sérülésveszélyes. Ha ezt nem a palánknál teszi max 2 percet kap és senki nem háborodik fel, de ez így más szituáció. Nem mindegy, hogy a palánknál történik egy szerencsétlen ütközés (Tokaji esete), vagy a palánkra lökik a játékost.
Legalább a saját edződnek hidd el, hogy ezek kirívóan veszélyes megmozdulások voltak.
Hát ez így már sokkal érdekesebb... Bonni szerintem is egyenes vonalban korizott, egy kicsit sem fordult a redbullsztár felé, így nem tudom, milyen szándékosságot lehet itt feltételezni. Az a csodalabalnc csinált egy meredek oldalrafordulást, és nem kerülte meg kellő ívben a hátvédünket. Mégis mit vár az, aki csinál egy ilyet, hogy a hátvéd eldobja magát, hogy ő szabad utat kapjon? Én nem értek a szabályokhoz, de mert Bonni nem tette ki a térdét, nem hajlított rá, nem mozdult a labanc felé, nekem ez szimpla akadályozásnak tűnt, ami max. két perc. Sőt, igazából a hülye labanc korizott neki Bonninak. Ha rosszkor fordulunk be egy oszlop mellett, mi csodálkoznivaló van azon, ha fennakadunk?

Couture blokkolása már tényleg nem volt szép - de igaza van sziszi_15-nek, ha ez nem a palánk mellett történik, nincs belőle gond. Megjegyezendő, hogy Tokajira KÉTSZER vadásztak hasonló keménységgel, elsőre ott is maradt, másodszorra is csak azért úszta meg, mert figyelt!

A bunyót tényleg nem Derek kezdte, de szépen leverte a labancot. Foci esetében én nem tudtam megállapítani, hogy ki kezdeményezett, de nekem nagyon úgy tűnt, hogy a cserepadról hátulról akarták elkapni... ami nem jött össze.

edudus: Pagé előadja, mert azt hiszi, hogy megteheti. Kíváncsi leszek, hogy fogadják legközelebb Fehérváron, az ilyet sok ember nem felejti el.
OliBLOOD Már miért ne lehetnék elfogult? Ahány meccset élőben láttam, mindenhol aláztak bennünket, ha nekünk ment jobban a játék akkor a bírók, ha nem akkor meg kaján vigyorral a képükön koriztak le, s föl. Hiszek én Ted Satornak, nem erről van szó, egyszerűen nem hiszem el, hogy bármelyikük is szándékosan hozta ilyen helyzetbe
a csapatát. Ennyi. F. Kapus Értem én ezt is, de van egy jó közmondás: "Aki örömlánynak áll, az ne csodálkozzék, ha meg..."
A labanc kommentátor szerint Couture rászolgált a verésre...
Az első góljuk sima tilos felszabadítás. Bonni az ütközéskor ha a botját használja az sima két perc gáncsolásért, Couture nem jó helyen ütközött, mondjuk az is igaz, hogy a labanc "túl nagyot pattant" róla, utána pedig a padról jött be egy verőember, csak hát a fenti hasonlattal élve az örömlány, ugye ne csodálkozzon... Fodorba is úgy kötöttek bele. Csak azt nem értem, hogy egy ekkora csapatnál, mint a Rét Bull, miért nincs egy youtube- szakértő, aki szól a fiúknak, hogy Couture- rel és Fodorral ne...na majd ezután!
Banyszi, ez így van.
Nem is értettem az edzőt. Az az ember, akinek karrierjében közel 1000 NHL-meccs van, kicsit viselkedhetne okosabban és lehetne nagyvonalúbb.
Lehet, hogy veszélyesek a mozdulatok, de az osztrák játékosok eljátszották a "nagy halált". Büntetést érdemelnek a megmozdulások, de ott a pályán, és kész, nem fegyelmi bizottság előtt.
Bonni ütközését nem gondolom szándékosnak. Couturé az volt, de szép:) Kár hogy nem sérült le mindegyik mocsok egész szezonra. Legalább bunyóban jól kiosztottuk őket.
Robcsi85!
Tényleg a kommentátor azt mondta, hogy a Couture kapott verést? Milyen meccset nézett ez?
Azért örülök,hogy Fodor nem felejtett el bunyózni és elkapta a salzburgit ,couture bunyója meg döntetlen szagú lett ,de többet talált a volános srác.
Sztem teljesen felesleges it belemenni ki, miért, hogyan kezdte. A labanc edzők meg játékosok eddig is, ezután is reklamálni fognak egyfolytában a bíróknál. Nem ilyenekkel kéne foglalkozni. Amúgy meg sztem Bonni és Couture megmozdulása is abszolút szabálytalan volt- a videó alapján. Viszont azt nem értem, hogy a füttykoncerten, pfújoláson kívül a közönség egy kis részének minek kellett meszebbre mennie.. Amúgy meg ottaz egész meccsről a videó, úgyhogy ha valamilyen fegyelmi ügy is lesz a dologból, a Volánnak még mindig van bizonyítéka, hogy ki hogyan provokálta a verekedést és kiktől is jöttek be cserepadról pluszba verekedni.
Igen kb.

"Couture megérdemelte, mert a mérkőzés alatt folyamatosan provokálta a játékosokat..." bár a végén azért hozzátette, hogy pontozás alapján talán Derek nyert
Kíváncsi lennék a Foci bunyójánál mit mondott... Lehet, hogy ott is az osztrákot látta jobbnak! :D :D :D
Ahány ember annyi vélemény, de szerintem mind két eset nagyon durva és felesleges volt... Igaz h Bonni nem váltott irányt, de az ellenfél igen, azaz, semmi más célja nem volt a srácnak mint ütközni, ahogy tud... térd használat lett belőle, jár érte az eltiltás szerintem, ahogy a másik eset is megérdemli a véglegest!
Térd használatról (meg a videóról)így hirtelen egy korábbi Volán:DAC meccs jut eszembe ahol Gröschl Tomi üközött Erdősi Petivel, és akkor a szándékosan ütköző Gröschl húzta a rövidebbet, mert eltört a lába... ebből is látszik hogy nem kis veszély van az ilyen "butaságokban"...

Amúgy meg súlyosan büntetni kéne a dobáló és köpködő nézőket, ahogy az őt hergelő játékosokat és csapattagokat is!!!!! Ez nem a csoportos szint hogy leköpdössük az ellenfelet, sajnos ez minket minősít!!!
Hakami! Ezt a beírást nem kellett volna. Akármilyen ellenszenvesek is, sérülést azért senkinek nem kivánnék.
Tessék megmondtam, ott áltam egyértelműen láttam, hogy a Bonni ütközése teljesen szabályos volt! TELJESEN SZABÁLYOS!
megneztem a videokat es nem tudom eldonteni hogy a bonni szandekosan ment bele terdel vagy nem azt nem ertem hogy mert nem testtel valall probalta elutni a salzburgi fickot a csavo a korongot bambulta vegig vallal gyonyoru szepen el lehetett volna utni a Coutur utkozese folosleges volt de azert egy kicsit nehez ilyenkor a ritmus valtas megertem en is csinaltam ilyen (nem pont ilyen de hasonlot)
amugy szerintem ha Ocskaybol nem csinalnak diszpolgart Fehervaron az megbocsathatatlan bun lessz
Stommy Az utolsó mondatod ül, de azt azért elmondanám, hogy nem csak Fehérváron fordul elő ilyen. Evvel együtt tenni kell ellene (pl papírpohárban kell kiadni a sőrt, elszeparálni a vendégszektort), hogy még véletlenül se férhessenek a játékosok és a vezetők közelébe a szurkolók. De ilyen paprikás hangulatban már nehéz eldönteni, hogy mi volt előbb az ok, vagy az okozat.
Couture ugyan durva volt, de a salzburgi srácnak egyszerűen ki kellett volna támasztania, a vonalról palánkra lökés, hát nem egy klasszikus dolog, ezt simán elkerülhette volna Rebek.A bunyó meg teljesen egyértelműen Dereké volt, a végén a földre vitelnél még ki is fordult Trattnig, Foci pedig ellenállhatatlan volt..Bonni szerintem szándékosan csinálta amit tett, ő feszített ki,nem volt szép, lehet, hogy most már bánja, simán elkaphatta volna a lábát ha akarja.Az osztrák riporterekhez képest Léderer pedig egy ikon, esküszöm.
A kárörvendők örülhetnek. Index fórumról:"A Fehérváron megsérült osztrákok mindegyikének állítólag 6 hónapot kell kihagynia (szalagszakadás, ill. farcsonttörés miatt)." Ennyit az oszkár-díjakról...

Ez a fegyelmi tárgyalás előtt nem túl jó hír.
Szóval leköpték..hát igen. Akárhogy is viselkedett a meccsen, akármit is csinált, azért ez gusztustalan volt attól aki tette. Pontosan annyira, mint azok, akik bedobálnak a pályára. Szerintem nem papírpohárban kéne a sör, hanem egyszerűen kirakni az ilyen barmokat a csarnokból. Utána elgondokozna rajta, hogy dobok vagy sem....
Ugyanúgy elkaphatta volna a lábát az osztrák is. Meg látszik, hogy az ütközés előtt Bonni a vállát tolja a játékos fele. Egyértelműen nem térddel akarta elakasztani. Ha neki fájt volna jobban az ütközés után a térde, szerintem a másikot rakják ki.
Mondjuk ez a szalagszakadás dolog...én nem vagyok orvos, de egy szalagszakadást úgy tudok elképzelni, hogy utána az egyén nem tud lábraállni, csávókám meg simán korcsolyázott utána...No mindegy. Ha ők ezt mondják biztos úgy van.
ha Bonninak leszakad a feje az ütközéstől, akkor is kiküldték volna, sőt mi több, az is a fehérvári szurkolók hibája lett volna
Akkor is a mienket rakják ki, teljesen mindegy. Ami pedig a "farcsonttörést" illeti, hát fenékre esett istenem. Jobbulást neki, sajnálom, de hogy ez nem szándékos dolog az is tuti. Legfőképpen nem fegyelmi ügy. A szalagszakadásban pedig nem hiszek, mert a következő cserében már játszott.
Engem ez a tavalyi eseményekre emlékeztet, amikor az Olimpija körül állt a bál.

jegkorong.blog.hu/2008/03/25/oda_a_ljubljana_aranya

Akkor így fogalmazott F.Kapus posztjában: "a jégen nem tudták megverni az Olimpiját, a szabályokon keresztül igen" -Hát igen, ez a Salzburg! Viszont ez azt sugallja nekem, hogy tartanak az Alba Volántól. Csak azért is HAJRÁ VOLÁN!!!
Ja akkor egyet gondoltunk! Amikor a wienna játékosa elrepesztette a Toki bordáját (ott voltam), az még két percet sem ért és sztem szalagcím sem belőle a labancoknál.
szalagcím sem lett belőle
helyszínen Bonni szabálytalanabbnak tűnt, most a videóról a tipikus 'otthagytam a lábam' esete
osztrák amikor meghallotta az 5 perc + véglegest mindjárt fel tudott állni s korcsolyázott is, mindenesetre furcsa
amúgy nhl-ben sem a bunyók sem eme 'überszabálytalanságok' sem érnének nemhogy szalagcímet de még másnapi utóéletet sem
Közben megint csúnyán kikapunk
Alba honlap szerint ma.... "Súlyos büntetésre számíthatnak az Alba Volán magukról megfeledkezett játékosai. Leginkább Couture és Bonni sorsa felett rezeg a léc, hiszen a két légiós ellen ma délután várható fegyelmi tárgyalás. "

Csak azért csodálkoztam, mert én is csütörtökre emlékeztem.
Hát...megmondom őszintén szerintem várható volt, hogy ma kikapunk. Elég tartalékosak vagyunk... Mellesleg bármi az eredmény, HAJRÁ VOLÁN! :)
Tényleg logikusabb lenne ma, mert így már ennek tudatában készülhetnek a következő meccsre, nem egy nappal előtte derül ki, hogy mi a helyzet.
CSABI szépített 3:1

HAJRÁ VOLÁN!!!!
Így is úgy is 2 meccses eltiltás jár alapból... legalábbis Couture-nak tuti.
Hogy mi a szabályos és mi sem én nem tudom eldönteni,de az mélyen felháborit,hogy némelyek a pályára dobálnak edzőket köpködnek,és mindenféle emberi mivoltükból kivetkőznek. Igen is az ilyen embereket meg kell fogni és kitesékelni a pályáról.
Egyszerűen nincs rályük szűkség menlyenek hőbölőgni ahóvá akkarnak.Az ilyen emberek veszik el a kedvemet attól hogy kisgyerekel menjek mecsre.Még jó hogy a farmcsapat mecseire nem járnak.
Már nem akartam hozzászólni, mert kiviselkedtem rendesen magam, de bocs pic2 nem bírom ki. Tudod a bunkó szurkoló is szurkoló, bevétel a csarnoknak, a csapatnak, tehát nem kitiltani kell, hanem megnevelni, ha már az anyja nem tette meg.
én a 6 éves gyerekemmel simán kimentem a meccsre (lány!) s bármikor elmegyek fehérvárra jó hokiért
pedig alapban fradi szurkoló lennék, de oda biztos nem vinném ki:)
Sajnos mind kettő csúnya és a sérülés veszély miatt jogosak a kiállítások. Profi játékos figyel és ha törleszteni akar vagy csak sok a tesztoszteron inkább bunyózik.
Jók a bunyók! Köszi érte!
Szeintem Bonni ütközése nem volt semmi extra.
A másik már inkább, bár én azt sem érzem olyan súlyosnak, csak azért az, mert szarul esett a palánkra. Olyan nagyot nem lökött rajta, ennyitől nem szoktak elesni játékosok. Bár nem voltam még ilyen heyleztben jégen, az is igaz.
Ne tessék nevetni, komoly az ötletem! A Salzburg legközelebbi látogatásakor az egész csarnok tapsviharban törjön ki, üdvözöljük meghökkentő módon a labancokat, égjen a képükről a bőr. Addigra bennünk is lejjebb megy az adrenalin, könnyebben rááll a kezünk, ráadásul ha fütty lenne, meg dobálózás, akkor az csak őket igazolná. Még egyszer, ha balhézunk, akkor az csak őket igazolja!!
(Halkan jegyzem meg, továbbgondolva, már most vasárnap elkezdhetnénk ezt a játékot, lepjük meg a labancokat, mutassunk példát nekik kultúrából!!)
Szerintem is lehetnének lojálisabbak a vezetők. Persze ami csúnya, az nem szép...
Bonnié szerintem - Várhidiasan szólva - véleményes. Lehet rajta vitatkozni.
Couture szerintem nincs olyan erős, hogy 3 méterre repítse a csávót, az egy szerencsétlen ütközés volt.
Én is úgy gondolom, hogy fel kellett venni az elénk dobott kesztyűt, sőt azt most inkább hozzánk vágták. Ezek szerint Kanadában nem divat szemlesütve odébb állni.
Egyébként meg nem is tudom mit vártak a vezetők Couture-től, talán azt, hogy 20 évnyi ütközős, bunyós hoki után majd a Volánban áll neki gyártani a pontokat számolatlanul...?
Hát úgy tűnik neki nem szóltak...
Másrészt jómagam Bonni játékától sem vagyok elájulva. Úgy jött, mint egy ponterős, szikla kemény, ellenállhatatlanul vedekező bástya. Én eddig ebből nem sok mindent láttam, bár egy híján mindegyik hazai meccsen kint voltam...
Amennyiben bármelyik játékossal kenyértörésre kerülne a sor, nagyon remélem nem a Salzburg elleni meccs miatt lesz. Amiatt nem érdemlik meg!
A teljesítményük az egy más kérdés.
Kettejük béréből talán futná egy igazi gólvágó csatárra. Bár akkor még kevesebben lennénk...
És asszem ehhez Sator mester, Énekes Lali, meg Gabi bá jobban konyít!
Minden esetre amíg csak lehet mutassanak kifelé lojalitást, és ha egy olyan csapat játékosait lepofozzuk akik 60 percen át piszkálják kitünő kapusunkat, és "jó NHL szokás" szerint többször is leellenőrzik, hogy sérülésből visszatért játékosaink épek-e, akkor igenis ÁLLJANAK KI A CSAPAT mellet, nyilvánosan mindenképp!!!

A sérült salzburgiaknak pedig mielőbbi felépülést!

Üdv,

c


u.i.: tudja valaki Martz miért perelt a Red Bull kispadjával?
turco szerintem ez egy jo otlet csak kerdes hogy fog-e sikerulni mert van akinel neha elszakad a cerna
Turco ötlete egész jó, akár Klub szinten is mögé lehetne állni, a belépéskor szórólapon tájékoztatni erről az ezerfejűt!
Hát az a Kotorék-féle ütközés rohadt jó! A labanc elég nagy hülyeséget csinált. Igazából elképzelni sem tudom, hogy mit gondolt! Talán azt hogy női meccsen van és az őt üldöző csatár nem fog vele ütközni, amikor megáll előtte?!?!? Bonninál már más a helyzet, szerintem nem volt szándékos, de nem a szándék számít hanem a szabálytalanság. Mondjuk szerintem a szabálytalanság is megkérdőjelezhető, de semmiképpen sem hibáztatható a bíró, aki ott fél másodperc alatt hozott döntést.
A Red Bull elleni meccsen az ökrök bevonulásakor hátat fordítunk nekik mind a 3200-an (mindegyik harmad előtt), és teli torokból üvöltjük: HAJRÁ VOLÁN!
sziasztok!
hát egy két szót én is szólnék.
Rex: hol álltál h olyan egyértelműen láttad? én figyeltem, de nem mertem volna a nyakamat tenni rá ott akkor, h szabályos volt. de most h megnéztem a videót tényleg szemétség volt az 5perc. Couture ütközése sztem is értelmetlen volt. de a bunyót nem ő kezdte.
a tárgyalásról meg mindenhol azt írták, h csütörtök. de nagyon remélem h olyan ember is megnézi majd a felvételeket aki nem elfogult... remélem h ha már mi nem lehetünk ott, akkor a salzburg sem pofátlankodik oda.
sajnálom a mai vereséget, de ilyen fizikai és lelkiállapotban el is hiszem. ez a herce-hurca csak nehezíti a srácok dolgát. végülis ha már szimplán a pályán nehéz minket megverni, akkor a "kultúrált, civilizált" csapatok előveszik a zsebből a kis zebrákat. persze akinek van pénze bármit megtehet, de akinek nincs azzal mi van???? hol marad a sportszerűség???

ha kicsit össze-vissza voltam akkor elnézést.
Couture saját maga jellemezte úgy a játékát, hogy ne egy agyatlan verőlegényként képzelje el senki, hanem agresszíven támadja a kaput, vadászik a centerezésekre, a kipattanókra, és közvetlen közelről ritkán hibázik. Ő nem keresi a balhét, ha megütik, visszaüt.

Na, ehhez képest van 10 meccsen 97 perc kiállítása, és három pontja. A kapu agresszív támadását meg csak elvétve látni tőle. Viszont rengetegszer szerelik, nagyon kevéssé veszi ki magát az építkezésből. Ennyit az Alanen is simán megjátszott, és ő még lényegesen fegyelmezettebb is volt.
Köszi KCs!

És Bonnit, hogyan jellemeztük?
Egy dolog biztos,az nem volt térd ,igaz szabálytalannak lehetett minősíteni.A verekedésnél mit kellett volna tennie Couturenak,menekülni a rátámadó osztrák játékos elől?Mégiscsak jégkorongról van szó,rajta röhögött volna az egész világ.
Az biztos, h ezt a "durva" meccset a redbull provokálta ki, sajnos sikerült nekik. Szerintem ha a játékra koncentrálunk, és úgy játszunk ahogy szoktunk hazai pályán és a hazai közönség elött, akkor hozzuk a meccset. Ezt ők is tudták, ez volt a taktikájuk. Persze nem lehet engedni azt sem, h saját pályánkon alázzanak bennünket, a keménykedésre keménykedés a válasz. Ezt kellett most tenni!!
Bonni és Couture lehet, h rossz döntést hozott akkor, de eltiltást nem érdemelnek, ebben a parás meccsben ez benne volt.
Szerintem is jó ötlet, a következő Red Bull meccsen megalázó taps viharral kellene köszönteni a nagy RED BULL csapatot és a korrekt "szimpatikus" edzőt. Had égjen a pofájuk!!!!
HAJRÁ VOLÁN
jó ötlet, csak sztem ezek vannak annyira naívak és nagyképűek és eszetlenek, h azt hinnék örülünk nekik és tiszteljük őket....
vagy nem?
Szerintem nem, értenék a dolgot.
Vagy még lehetne fokozni azzal, h amikor az edző a jégre lép minden eggyes alkalommal skandálni kellene a nevét és egy hangos HA HA HA a végén. Ezt persze csak a "szimpatikus" nyilatkozatért.
Jöhetnek még az ötletek, de persze bizonyos kereteken belül.
Szerintem mindkét esetben jól ítélt a bíró. Bonni gondolom nem szándékosan akarta, de a Couture szerintem öt meccset is megérdemelne...
De nem ezért ragadtam klaviatúrát. Remélem valaki aki ott volt kijavít, de mikor a Red Bull 23-as végre lekorcsolyázott úgy hallatszott mintha egy pár bunkó a nézőtéren fütyült volna.
Hát volt fütyülés, de szerintem nem a játékosnak szólt hanem a biróknak az 5+ véglegesért!!!!
Én remélem azért Couture nem fog 5 meccses eltiltást kapni, mert szerintem annyit nem érdemelt a dolog.
Banyszi szerintem nem kell őket nevelni, azt a jó édes anyukájuknak kellett volna megtenni. Másrészt a kitiltás elég jó nevelő erő szerintem. Én a mondó vagyok hogy ki az ilyenekkel, arra a max 10-20 emberre nincs szüksége a csapatnak, tegyük fel hogy bérletesek és felnőttek akkor fizettek 11000 HUF-ot, ha mi bekapunk egy büntetést akkor az 100000 forint szal 10 ember mintha nem is vett volna bérletet, és ezek az emberek minden zrikásabb meccsen mejátszák ezt a dobálozást, szóval ki velük. A daliás időkben mi is dobáltunk be mindent ami a kezünkben volt, de mióta büntetik érte a csapatokat azóta még csak egy szotyihéj sem hagyta el a kezem, tehát aki akarta már rég elhagyta ezt a fajta "szurkolást"!
Big G.: fütyülés volt, a bíróknak szólt.
azt is észre vetted, h amennyire elszakadt a térdszalagja, olyan hamar is jött vissza játszani, tehát akár még a füttyöt is megérdemelte volna :D
Kedves Jutti87!
Az hogy játszott, még nem jelent semmit. Bemelegedve csodákra képes az emberi test. Én hat-hét éve az ötödik percben beszedett bokaszalag-szakadással végigfociztam egy kispályás meccset.
Az ítléet: Bonni: 16 meccs, Couture: 12 meccs
Na király!

Jól elmeszeltek minket: Bonni 16 meccs, Couture 12 meccs.

Még 12 forduló 52, ill. további 4 forduló 56 pontos csapattal...

Így végképp nem lesz könnyű bemenni a rájátszásba.

Kicsit úgy érzem alig várták a labancok, hogy kibabráljanak velünk: nem elég, hogy bevettek minket a ligába, még győzni is akarunk, ráadásul szutykos 1,2 M eurós költségvetéssel. Ugyan máá...
Na ezt cseszhetjük. Így nagyon nagyon nehéz lesz, de bízzunk a fiúkban!
HAJRÁ VOLÁN!!!!
Nagyon durvának tűnnek a szankciók, semmiképpen nem adtam volna ennyi meccsre eltíltást. Vagy ha mégis a csapatot nem súlytanám azzal, hogy ennyi ponttal kevesebb játékos állíthasson ki a pályára.
(Kiváncsi lettem volna fordított esetben :-S)
Fel kell kötni a gatyát elég rendesen, hogy ezek után tényleg bekerüljünk a rájátszásba. Nagyon szurkolok a Fiúknak, hogy ne veszítsék el a reményt és fejben tovább tudjanak lépni. Hajrá Volán!
Bonni-Siklenka affér:ugyan már
Coutore vs Trattnig:hát... igen
Fodor:gyönyörű
Kinnt voltam a meccsen, és ezután is a kedvenc helyemről szeretném nézni a hokit. A sógorok taktikája, bevált, ráadásul a Premier is mutatta,mennyire "durvák" vagyunk. Ez nem sakk, szokták mondani, hanem jégkorong! A háromezer néző egyik tagjaként felajánlom az 1 eurót a bűntibe!Vasárnap viszem magammal a meccsre. Legyen kinnt egy persely! HAJRÁ VOLÁN!
Hát, én pártatlanként nézve a dolgokat: szerintem semelyik se volt nagy dolog... Bonnié nem ért véglegest, nem is direkt volt, a 2-ik ütközés számomra pedig teljesen szabályos volt, de hát a jégkorongba ennyi ütközés számomra teljesen normális. Én csak annyit mondok, akkor ne hokizzon az ilyen... teljesen nyílt, szabályos ütközés volt, nem is értem...
PMilan83, vagy pedig az ilyen menjen amatőr ligába jégkorongozni...
Sziasztok! Visszanézve, érdekesnek tartom, hogy az a rész kimaradt, amikor Bonni odament az osztrákhoz, bocsánatot kért, amolyan hokisan. Viszont olyant élőben sem láttam, hogy hasonlóan cselekedtek volna az osztrákok hasonló szituban. A bírók megfélemlítése is érdekes téma, hiszen, amikor a harmadok végén koriznak le, szinte mindig az osztrák edzők üvöltenek a bírókkal, de tudjuk amit szabad Jupiternek....
Sziasztok! Itt majdnem mindenki teljesen elfogultan látja a történteket. Aki volt már jégen az tudhatja,hogy ilyen szinten, ilyen sebességgnél, pl. Bonni esetében is, ha két láb ütközik akkor ott bizony mindkét félnél szakadhatnak a térdszalagok rendesen. Mivel a védőfelszerelések(itt sípcsontvédő) csak az ütések erejét tompítják. Itt Bonni még választhatott volna pár másik megoldást. 1,kitér a támadó elöl,így persze gólhelyzet az ellenfélnek. 2, bemozdul a játékos elé,így frontális ütközés. Ezekre vagy nem volt ideje vagy nem is akarta. Ezek helyett, ha jobban megnézitek,betámasztja a botját a saját lába elé ezzel megvédve azt. Egyértelmű szabálytalanság!
Couture esete még egyértelműbb. A hátvéd fordulásból felszabadít, már nincs nála a zsuga amikor el is veszíti az egyensúllyát. A letámadó Couture-nek már nem kellett volna leütközni.
Tehát én nem csodálom, hogy a vendégek megpróbáltak elégtételt venni társukon(kevés sikerrel).
Számomra egyetlen pozitívum a történtekben, hogy nem a mieink követték el ezeket. Meg is lennék lepve...
Namost !

én teljesen elfogulatlanul nézem.

a bokszért jár, ami jár !

Bonni ütközése lófasz ! Semmiképpen nem végleges + eltiltás .

"A letámadó Couture-nek már nem kellett volna leütközni." ez már egy cseppet komolyabb de ez sem eltiltásos.

Faszául kisakkozta a meccset az RBS.

A jogorvoslat nélküli döntést hozó viláki rendörről meg beszélni sem érdemes. Vicces !
Bírók ? Ez is vicces !

Nem hittem volna hogy ez lesz kemény dió a Volánnak a labancligában.

Pénzt bedobni a perselybe, innen Miskolcról nem tudok, de a dobálózót szívesen arconrugnám !

Hát a vágyterapeuta édesanyjával folytasson az ilyen szexuális viszonyt...
Én nem tudtam ráállni a lábamra mikor elszakadt a bokaszalagom, de Siklenka biztos szupermen és nem érez fájdalmat azért tudott olyan sokáig térdelni:)
hello skacok. Számomra a Bonnin video kb 10. visszanézése világított rá hogy mi volt a legnagyon gond az ütközésével. Mindenki aki azt mondta hogy teljesen szabályos volt, részben van igaza miven nem volt kitéve a lába vagy bármi... teljesen egyenes irányba haladt , a redbullos krapek meg nyomot egy minicselt és halad jobbra... ez idáig mind szép és jóóó DE MI A SZ...RT CSINÁLT OTT BONNIN BOTJA???? gondolom szerelni akart.. ha jól megnézitek a videót , sajnos nagyon 'rossz ütemü botos belépő volt"... Aki játszik vagy valaha játszott hokit tudja hogy ez milyen veszélyes és ebben az esetben az eltiltás teljesen jogos... bár túl szigorú ..ráadásul és hajrá Volán.. a Bonnin teste egy alacsony testhelyzetből emelkedik mintha fel akarná öklelni a gyereket(1.58-2.00min) Nézzétek meg a testét... ez nem testre szánt body volt hanem lábkiszedés bottal..asszem ez lehet szándékos, nemdebár!!!? .. "szemből bottal akasztás" asszem ezt mondthatta a bíró is...nem széééppp... Couture meg no comment... "köszönjük, szép volt, de ezt otthon csináld inkább"
süti beállítások módosítása