HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Bonni jön, Martz már odatette magát

2008.09.11. 10:41 D. Gromov

Kőkemény védő igazol Fehérvárra, olvastuk az Alba Volán honlapján. Ryan Bonninak 3 NHL-meccse is van, de Dániából érkezik. A norvég bajnokságban talált Nathan Martz két gólt vállalt az Újpest elleni edzőmeccsen. Teljesítményét videóval süvegeljük meg.

Az 1979-ben Kanadában született Bonni pályafutása az 1995/96-os WHL-szezon óta követhető nyomon, a Saskatoon Bladesben mutatkozott be. 1997-ben a 2. kör 34. helyén draftolta a Vancouver Canucks, színeiben összesen három csatát vívhatott az 1999/2000-es idényben. IHL-es, ECHL-es és AHL-es csapatokban is próbálkozott, 2004-ben kis időre átjött Európába, a Bundesliga 2-be, de 17 meccs után azzal a lendülettel vissza is ment. 2007/08-ban ismét átkelt az óceánon, egy mérkőzést vállalt a Junoszty Minszkben, 40+13-at a dán bajnokságban bronzérmes Sonderjyskében.

Ryan Bonni az Alba Volán-védelem egyik oszlopa lehet, méretei miatt is, 192 centis magassága mellé 98 kilónyi súly is társul. Mindemellett nemcsak a büntetéseket gyűjtögeti szépen, hanem a pontokat is, a dán alapszakaszban 7 gólt és 17 passzt, a rájátszásban 3 találatot és 6 asszisztot vállalt, átlaga jobb, mint 0,5/meccs. Ez pláne biztató, ha eszünkbe jut, hogy hiányolni szoktuk a vonalról vállalt lövéseket.

Az Alba-honlap híre szerint az idegenlégiós-igazolásoknak még nincs vége, ezt mi sem tudtuk másként, két csatár érkezhet hamarosan. Lesz helyük Nathan Martz mellett, aki rendesen odatette magát az Újpest elleni 6-3-as edzőmeccsen. A két gól kezdetnek nem rossz. Múltkor már mutattunk a kanadai csatárról egy rövid videót, most egy hosszabbat ajánlunk kedves olvasóink figyelmébe.

23 komment

Címkék: alba volán martz bonni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tudom, hogy nem ide tartozik, de igen friss és jó hír, mindenki aki szereti a hokit örülni fog. Megérkezett ifj.Ladányi Balázs e világunkra! Baba, mama, papa jól vannak.
Gratulálok! Reszkethet a '20-as évek eljövendő kanadai (stb., stb.) válogattja! :-)
Papa is jól van? Helyes, anno hasonló helyzetben ilyenkor már én is igencsak jól voltam! :-)
És mikor játszik, erről tudtok valamit?
A "kis" Godónak és az egész családnak sok erőt és jó egészséget kívánok.
Megígértem, hogy nem kötözködöm, de szerintem 220 körüli AHL-meccs kicsit több annál, mint hogy "AHL-es csapatoknál is próbálkozott"
Mondjuk az igaz, hogy valóban nem tudott gyökeret verni semelyik csapatnál, hiszen egy szezonnál sosem töltött többet sehol.
Hát erre gondoltam, amit a második bejegyzésedben gondoltál. De asszem, megelőlegeztem neki a mutatói és az adottságai alapján, hogy jó játékos.
Alba honlapján 98 kg-os testsúly szerepel (itt 86 kg-ot írtak)
86 kg nem túl sok 192 cm-hez.
Tkp. meglepődnék, ha nem az Alba-honlapnak lenne igaza testsúlyilag, én az eurohockey.netről vettem át az adatot automatikusan, amely alighanem elírás.
Én is gratulálok a kicsi Ladányi Balázsnak és családjának!
Remélem Bonni játéka is meggyőző lesz. Sator mester csak nem választ mellé.
KCs,
A 2 csatár érkezése mikorra várható ?
Gondolom az egyik Jackson helyett jön hiszen Volán vezetők is nyilatkozták már ,hogy nincsenek megelégedve vele....
A helyzet az, hogy néztem én is az eurohockey-t, aztán meg a játékos fotóját, és sehogysem vágott össze a súly. Aztán felmentem a dán csapata honlapjára, ott 98 kg-t írtak, úgyhogy elhittem. Sztem is az eh.neten simán el van írva.
Grat LADANYI BALAZSnak es csaladjanak es Isten eltesse sokaig a kicsit
Kcs, kösz, akkor javítom én is.
"Izmosodik" a VOLÁN,-rájöttek,hogy ezzel a "gyerek"-csapattal CSAK a 1o. hely reális!!
Szerintem néhány idősebb játékos/hazai/,és egy-két fiatal nem üti meg az EBEL-szintet.Legalább a 8. helyhez 3 jó sor kell.SATOR szakmai rutinja kevés lenne...hajrá!
Grautla az Ifjabb Godónak!!! Egészséget kívánok a bébinek!

...
on
az utóbbi 2 igazolás szerintem már negyon rendben van, de majd a jégen derül ki, mit is tudnak.
EBEL keretekről lesz valami írás, ki jött, ki ment?
Geriszu: Szerintem Byström is nagyon jó igazolás, hallatan intelligensen játszik, remek az ütemérzéke. Forsyth is sallangmentesen, fegyelmezetten teszi a dolgát.

Ha megnézzük, kik mentek el a védelemből és kik jöttek, a mérleg nem rossz szerintem.
Sztem ez a Martz nagyon jó játékos, eddigi legjobb igazolás, ha úgy fog játszani továbbra is mint az UTE meccsen akkor meg lesz a rájátszás márcsak 1-2 ember kell.
ui: Gratula Ladányi Balázsnak! :)
Szerintem sem lesz rosszaz idei védelem (nekem is tetszik Byström játéka Ő már kb. Galvins dr. szintjén játszik és legutóbb már Forsyth is jól ment)
Csatársorban Jackson gyenge, én még nem láttam jól játszani állítólag már holnap Bécsbe nem is viszik el...
Martz marha jó, szerintem nem is kell szétszedni a Fekete-Martz-Kovács triót.
Jó magyar védőről lehet valamit hallani?
FranKK!

Bécsbe azért nem vitték el Tod Jackson-t, mert megsérült az Újpest elleni mérkőzésen!!!
süti beállítások módosítása