HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Szegény hülye Backström

2008.03.11. 09:12 D. Gromov

Ahogy arra kedves olvasónk felhívta a figyelmet, nem a pittsburghi Sidney Crosby kaparta be egy nappal ezelőtt a mindent eldöntő korongot a washingtoni Huet ketrecébe, hanem a jobb sorsra érdemes Nicklas Backström. Itt a videó, erősen kell figyelni:

Ritkán láthatóan ostoba öngól ez, minden idők legnagyobbjai közé kívánkozik. Még szerencse, hogy a svéd hátvéd nem örül annak, amit véghez vitt. Van referencia, szilveszteri összeállításunkban meg is mutattuk már. Ott a szemfüles japán Sugawara egy pillanatra majd kibújt a bőréből örömében, csak utána kapott észbe hirtelen.

11 komment

Címkék: washington nhl pittsburgh backström

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezt japán srácot továbbra sem tudom röhögés nélkül végignézni! :D
Mennyi ilyet üröttem én is az EA Sports verzióban. De hát én nem ebből élek, sajnos. ;-)
Szerintem egyértelműen látszik, hogy a kapu mögé akarta elütni a korongot. Nem sikerült.
Tisztelt szerkesztők ! Ilyen címet adni, hogy "Szegény hülye Backström" nagy hiba. Ez jelentősen csökkentette a megitélésüket az én szememben.
Milyen jó lenne már látni mondjuk két ilyen "szegény hülye" magyart az NHL-ben, akik csapatuk ponttáblázatán másodikok és csak egy Ovechkin előzi meg őket. Mellesleg egy világbajnokot hülyéztek itt le. Hát ehhez nem tudok gratulálni.
A jövő ebben a blogban nem ez ugye ?!
És McCabe Raycroft ellen?
OT GW ráadásul a Buffalo ellen. Mármint nekik, vagy értük, vagy valami?
www.youtube.com/watch?v=7VUWdMfmtvA

csatlakozom, nem valami találó a cím. szerintem.
azért Kovács Csaba is majdnem összehozott ilyet Hetényinek az Újpest elleni meccsen
Ice Cube, a címválasztás valóban rossz, ám az a japán játékos egyértelműen reagál. Arról nem is beszélve, hogy ÍGY nem akarhatta kau mögé ütni. Szerintem te még életedben nem fogtál hokiütőt...
Vincezo90 !

Szerinted mit akart ? Öngólt ütni ?
Hokiütőt viszont láttam már néhányat....
Többek között örzök egyet otthon amit Niklastól kaptam személyesen.
Személyeskedésből elég ennyi ?!
Vincenzo90,

Te komolyan azt gondolod, hogy öngólt akart ütni a japán játékos? LOL A reakció egy természetes reakció volt, aminek kb. első pillanatában az ember szinte nincs is tudatában.

Backström is egyértelmű, hogy tisztázni akart, de nem sikerült neki (pl. nem jól mérte fel, hogyan áll a kapuhoz képest, vagy pusztán kibaszott szarul találta el,mindegy). Mondjuk Crosby-ék enyhén kinevetik, hogy saját kapujába talált be, de hát ez van. :)
szerintem jó ez a cím, pontosan ugyanezt gondolhatta magáról... "óba+ dehulyevagyok" én ezt gondoltam akkor amikor én hoztam ossze egy majdnem ilyet... egyszeruen rosszul kapta el a pakkot, van az így, ilyen sport, legkozelebb jobban fog figyelni, alig 21 éves még csak.

Amugy meg csak az nem húzott meg életében legalább ennyire necces dolgokat aki nem fogott még hokiütőt. Pláne nem ennyire szorult helyzetben. bár én még csak kapuvasat lőttem saját kapumra, és nem a kapuson mult hogy nem ment be...
Backstrom sose lesz hátvéd XD
süti beállítások módosítása