HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Fehérvár–Jesenice 4-5

2010.09.10. 21:32 F. Kapus

Letámadással kezdett a Fehérvár, uraltuk a mérkőzés elejét. Aztán egy félpályás emelés bepattant a kapunkba, ugyanúgy elvesztettük a fonalat, mint a ljubljanai vb-döntőben. A szerencse nem állt mellénk, a játék alapján a Jesenice nem szolgált rá a 3-0-s vezetésre az első húsz percben. Az viszont már teljesen megérdemelt volt, hogy a második harmad első felében újabb kettővel nőtt az előny, ritkán látható szétesett játékot produkáltunk. 0-5-nél a csapat sok nagy fordítása jutott eszünkbe, jobb híján, de realitása ekkor nem sok volt ennek. A mérkőzés második felét aztán olyan fordulat jellemezte, amelyre senki nem gondolt. Sehol nem volt a Jesenice, támadást is alig vezettek. Jó volt látni, milyen erőállapotban van a magyar bajnok, és azt is, a bátor játékoscserék jót tettek a csapatnak. Maklári és Benk a harmadik harmadban kapcsolódott be, és nagyon sokat tettek hozzá a csapat teljesítményéhez. De ekkor mindenki szinte hiba nélkül játszott. A 48. percben 4-5-re zárkóztunk fel, számtalan helyzetet alakítottunk ki, Martz 3 másodperccel a vége előtt is egyenlíthetett volna. Ziccereket hagytunk ki, ezen múlt a pontszerzés, de a közönség vastapsa jogos volt. További eredmények: Graz-Medvescak 0-1, Linz-Salzburg 3-5, Ljubljana-Vienna Capitals 5-4, Klagenfurt-Vilach 5-3.

97 komment

Címkék: fehérvár ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na ez jó lesz, kár a 2 potyáért. Viszont Weinstock
jól meccselt, próbálta megtalálni az ellenszert.
Ettől már jobb most mint Tolvanen volt...
Az első 30 percet gyorsan el kell felejteni, viszont 0-5 után nagyon nagy feltámadást produkáltak a fiúk! Kár a kimaradt ziccerekért, amennyiben kihasználjuk őket még akár nyerhettünk is volna!
Azért ezt a Ticar gyereket szívesen látnám a Volánban!
A mester jól keverte, összeszedte a csapatot, ki vette a játékból azokat akiknek nem ment!
Szép volt fiuk! Hajrá Volán
1,5 Harmadot alibiztünk nem 0-5 után kell elkezdeni játszani! De nagyon jol nyúltbele a csapatba Weinstock és Maklári előtt le a kalappal jo megmozdulásai voltak bátran játszott fiatalokat így lehet bedobni a mélyvizbe amihez nyuszi volt Tolvanen!
nem láttam az első harmadot, meg sajna az utolsót sem, de a kapura lövési statisztikák alapján sem a Volánról szólt az első harmad
3:0 után nem fogadtam volna senkivel, hogy feltámadunk...
Sóóóóófffii---sóóóófffiii-ssóóófffiii :)
ejjjb@zze' ,na ez aztán érdekes meccs volt ...
nemtom...én jobban örülnék neki, ha 5-0 után 5-4re nyerte volna a Volán a meccset
feltámadásról beszélni vereség esetén pedig teljességgel felesleges
ne vegyétek már át a labdarúgó edzők, vezetők nyilatkozat-kultúráját
@Theutus: max 6:5 -re tudta volna nyerni szerintem...
0-5-nél azt hittem meggyaláznak minket. Azután feltámadtunk. Ha lett volna egy csöppnyi szerencsénk, nyerhettünk volna. Sofi nagyon jó volt!!! Úgy látszik jót tett neki egy meccs a farmban (akiket ma sajnos nagyon kitömött az Újváros 14-1)
Hajrá Volán!!!
én azért mértékkel dicsérnék, ez a jesenice nem hiszem h rájátszásra hivatott, két észak-amerikai légiósa nem is jött el, mi itthon játszottunk, és a vége vereség, olyan 2 ponttal ami a végén nagyon fog hiányozni. Minek örülünk akkor oly nagyon?
szép, szép, hogy a kisvolánnál nincs eredménykényszer a csapaton, de akkor most az edzőn már legyen, mert ilyen játékosállománnyal ilyen minősíthetetlenül gyenge eredményt nem tudok más nyakába varrni.
@csudto: egyetértek veled! a szép játék nem minden, az igazi szépségégnek az eredményben is meg kell látszania, másképp nem lehetett minden szép és jo. hajrá Volán, hajrá Pire!!!
@Licsimi: Én 0-5 után mondtam a palack boromnak (Nyakas pince, Sauvignon Blanc 2009, mindenkinek ajánlom), hogy ma már csak ő vidíthat fel, de nem lett igazam, örültem a csapat feltámadásának, még akkor is, ha nem jött pont érte. Mindazonáltal legközelebb vörös borral nyitok, hátha az szerencsét hoz.
ott voltam, láttam...
az első harmad botrányos volt az első mák gól után...

ha jól számoltam az utolsó harmadban 5 kapuvasunk volt (vagy sisak). A második 30 perc nagyon ígéretes játék volt. Az elsőről nem érdemes beszélni.

Amire büszkék lehetünk, az az, hogy 0-5 után fel tudtunk állni.

Azért a taps járt nekik a végén, de természetesen én is jobban örültem volna, ha a végén mi jöhetünk le győztesként.

A cunami későn indult és nem tudott elmosni mindent (természetesen King engedélyével)

HAJRÁ VOLÁN
Ilyen gyenge védekezést...Azért annyira nem kell dicsérni az edzőt egy "rémgyenge" Jesenicét sem sikerült itthon megverni.
Más, azért az igazolásainkat látszik , hogy össze sem lehet hasonlítani a tavalyi állománnyal...
Martz ébredj már fel!! Nagy 0 amit eddig produkálsz!
Ljubljana-Vienna 5-4
NSO:
"nem sokkal később pedig Palkovics Balázs egy kapuvasról kipattanó korongot vágott be."
A csoda igazolásoknak sok volt az első tétmeccs, két harmadot kaptak.
@Thomas_AV: azt hiszem félreértettél, de sebaj
Az első 25 percben nem hittem volna el, hogy ma még felmegy az adrenalin szintem, de aztán a tetőre hágott.
Legközelebb nem alszunk 25 percet és minden OK lesz!
@FrankK: Kösz, így jár, aki a 60. perc elején hazamegy :)
@F. Kapus: de mindenhonnan? KAC:VSV 5-3 :D
A sok negatívum ellenére az első sor játéka tetszett, főleg Godó passza Sofinak, az szenzációs volt.
@alpec: Nem, onnan az 59. legelején jöttem el :)
@F. Kapus: hiába, én sem bírom már úgy az izgalmakat, mint régen :D
@alpec: Egyrészt ez van, másrészt meg nehéz egyszerre öt helyszínen figyelni. És örülök, hogy csak most bukott ki, milyen embertelen munkát végzünk minden EBEL- és OB I.-forduló alkalmával :)
Jobb ez így, mintha 4-0-ról kaptunk ki volna, bár az eredmény ugyanaz.
bakker én meg inkább elmentem pálinkafesztiválra -:)
Team Sp. P.
1 HDD Tilia Olimpija Ljubljana 1 2
2 Red Bull Salzburg 1 2
3 Klagenfurter AC 1 2
4 HK Acroni Jesenice 1 2
5 KHL Medvescak Zagreb 1 2
6 Fehervar Alba Volan 19 1 0
7 Moser Medical Graz 99ers 1 0
8 Villacher SV 1 0
9 Liwest Black Wings Linz 1 0
10 Vienna Capitals 1 0
Szerintem sokan így gondolják,de nem ilyen meccsre számítottunk!!
Az 5 gól ellenére igen is benne volt a meccsben,hogy ma nyerünk.
Hete az első gól ellenére nagyon jól védett,viszont az összes védőnk ma nagyon rossz napot fogott ki,vagy ami rosszabb,két kapott góltól abszolút megzavarodtak.
Én úgy gondolom,hogy ezen ment el a meccs.
Nem baj,lesz ez még jobb is,tavaly rosszabbul kezdtünk,és mégis egész jó lett a vége!!!!
@F. Kapus: különös tekintettel a Nyakas Pince termékeire...........
én csak sukorói Lics pincészet borát iszom
@Metal_Storm: Mivel minden szavaddal egyetértek, ezért a jogdíjtól, most eltekintek.
Reszkess Graz, jön a fehérvári cunami!
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
@Thomas_AV: Hát ezek szerint eddig teljesítettük a célt, rájátszást érő helyen vagyunk:)

Nem erre számítottunk, de a vége egész jó lett. Ne feldjük, tavaly egy itthoni 1-6-tal kezdtünk, aztán jó lett a szezon.
Bécs is kikapott az OLL-tól a Graz meg otthon a medvéktől. (Meg tőlünk is ki fog vasárnap)
Amúgy most olvstam, hogy Ulf magára vállalta a teljes felelősséget a mai meccs miatt...
Azért Martz valamit csinálhatna már végre. Rogerrel mi lett? Anyira gyenge volt, hogy kivette? (Nekem kint nem tűnt fel, h. lefele kilógna...)
Na, mindegy gyerünk tovább, majd visszaszerezzük ezeket a pontokat valahol.
grat a csapatnak... szerintem van mihez...Hetének nem ment ma de lesz meccs amit miatta fogunk megnyerni,nem értem miért nem játszott Roger...nem volt rosszabb mint a nagy átlag...
Off:csak én láttam Bornhammer-t a meccsen vagy vak vagyok és képzelgek???
@cric82: Igen jól láttad,mi is kiszúrtuk!
Szerintem elférne ebben a csapatban,de kérdés,hogy felkészült-e valahol egyátalán,mert,ha nem,akkor nem jelentene sok erősítést,max jó pár meccs múlva.
Szerintem is jó volt edzőbá. Időkérés, keverés... Egyértelműen jól nyúlt bele...
Bornhammart szívesen látnám! Láttam ma olyan védőt a pályán, akinél felkészülés nélkül is lehet, hogy többet nyújtana!
Ticar és Sofi gólja megérne két misét!
Kár, hogy nekünk 30 perccel később kezdődött a szezon, mint a Jesenicének. Nem egy gól kívánkozik a youtube-ra. Tavaly is hazai vereséggel indítottunk, meglátjuk ebből mi lesz.
Valahonnét nem lehet letölteni a meccset? Megnézném Celeb kommentárjával... @Kapuslaci: Örülök hogy összefutotottunk
@All: Meccsről nem nyilatkozom
@F. Kapus: az egy kurvajó bor :)
@Raon: Én a könnyű, gyümölcsös, zamatos fehérek mellet voksolok, Dél-Balatoni Muskotányok, Cserszegik, Irsaik...:)
@Szoljanka: Hát ez egy északkelet-balatoni zamatos fehér. Volt. :)
A meccsről: ilyen ambivalens érzésekkel rég jöttel el a csarnokból. Dögöljek meg, tudom, de azt kell mondjam, én ennek jobban örültem, mint egy sima győzelemnek.
Nézzük időrendben.
Először is hazabeszélek: annyit dícsértem Ulf tuti hozzáállását, hogy ki kell emeljek egy meccsek óta visszatérő motívumot. Az első sorunk ugyanis rendre kurvajól kezdi a meccset, és már az első másodpercekben zicerig viszi a pakkot. Ma ez kilenc másodperc alatt sikerült! Ugyan a gól eddig nem jött össze, de szerintem ezekből ütni fogunk még a szezon folyamán, majd figyeljétek meg, és gondoljatok arra, hogy én megmondtam. :)

F.Kapus szerintem tökéletesen jellemezte a meccset: az első két gólig a Jese sehol nem volt, a kihagyott ziccerekkel és ezzel a két potyával mi hoztuk bele őket a meccsbe. Az első Hete hibája volt, de szerintem a többi gólról nem tehetett (és utána rengeteg ziccert fogott!). A második csúnya védekezési hiba (keten kiváltottak a korongos támadóra, középen meg üresen maradt az ember), a harmadik is ritka peches gól volt, de ha a faszi nem marad annyira üresen (és nem olyan szerencsésen találja el a pakkot, ahogy ezerből talán ha egyszer sikerülhet még ezen a szinten is), akkor nincs gól.
Persze ettől érthetetlenül megrogytunk, a Jesének meg bejött minden - pedig nem csináltak semmi különlegeset. Még bénáztak is sokat, de mi náluk is rosszabbak voltunk. Nem akarok mindenkit végigelemezni, csak a legkirívóbb rossz formákat emelném ki: a támadók közül Martz, Fekete, Roger, Fodor elgondolkozhat azon, hogy mennyire életbiztosítás nekik így játszani itt (főleg az Öreg nyilatkozata után), a védelem meg úgy teljes egészében elmehet a bús p****ba. Ilyen borzalmas játékot régen láttam tőlük: se védekezés, se átadás-indítás nem jött be senkinek. Ebben az élen járt Krajnc, aki végig úgy játszott, mintha megkenték volna a földijei a meccs előtt (remélem bizonyít majd, hogy ennél többet is tud).

Őszintén szólva én 0*-3-nál még nem éreztem, hogy akkora gond lenne - láttunk nagy fordítást itt már eleget. :)
A negyedik, újabb borzalmas védekezési hiba miatt esett gól után már vakartam a fejem, az ötödik, elképesztően megalázó csiki-csukit látva már inni sem volt kedvem. A srácoknak semmi nem jött be, bármennyire is akartak - még az edző is bénultan állt a pad mellett. Szerintem persze érezni lehetett, hogy csak egy gól kellene, és akkor megtörik a jég, de ehhez talált gól kellett, mert sajnos nem volt benne a játékban, hogy ez csak úgy menni fog.
Vas Marci szerencsére ezt (az első értékelhető megmozdulásával) összehozta - és újfent őszintén szólva, én innen azt hittem, hogy nyerünk. Igazából minden esélyünk megvolt rá. A Jese teljesen megzavrodott (innen is látszódott, hogy nem tudtak valami sokat), mi meg nagyon megnyomtuk - és végre a közönségnek is megjött a hangja. A második gól nagyon kellett, és tényleg kár, hogy nem lett harmadik még abban a harmadban - különösen a kihagyott előnyök fájtak.

De még ekkor is úgy voltam vele, hogy itt nem lehet gond, nyerni fogunk - és tényleg minden esélyünk megvolt erre. A harmadik harmadban a csapat előttem visszaszerezte a becsületét - az edzőnk pedig bebizonyította, hogy remek meglátásai vannak. Kivette a használhatatlan játékosokat (Martz kivételével), új sorokat kevert, és nagyon bejött neki. Bigi nagyon nagyott játszott az öregekkel, le a kalappal előtte - őszintén remélem, hogy ennek eredményeképp megmaradhat mellettük, és vezeklésképp a következő meccsen szenvedjen szépen Roger a negyedik sorral. Sofi is nagyot játszott, és még nagyobb isten lehetett volna, ha belövi a ziccereit - de egyszerre minden sajnos nem jöhet össze. Árpi végre gólt lőtt (a jóisten tartsa meg ebben a szokásában!), az első sor nagyon ment, Palkó is odatette magát, Süti is nagyon akart, Benk és Maklári is jó volt, le a kalappal előttük.
3-5 után fél perc alatt volt két ziccerünk: ha valamelyik bemegy, szerintem a rendes játékidőben is bedaráljuk az ellent. Nem jött össze, a végén mégsem voltam mérges, mert mindent megtett a csapat. Kár az elejéért, de szerintem jelen helyzetben érdemesebb a tanulságokkal foglalkozni.

Ezért sem voltam mérges a meccs után - szerintem éppen jókor jött ez a pofon. Az emléktornán ugyanis két olyan meccset játszottunk, ahol viszonylag hamar eldöntöttük a meccseket. Ott megmutattuk, hogy az előnyöket meg tudjuk őrizni. Előtte a szenvedéses edzőmeccseken jobbára mindig futni kellett az eredmény után. Ma végre megmutattuk, hogy igenis képesek lehetnénk az elképesztő bravúrokra (mert ha 0-5 után nyerünk, az azért az "újabbb csoda" kategóra!), ha elhisszük, hogy ez menni fog. Szerintem nagyon jó mentális tréning volt ez a meccs, és a megfelelő edzői háttérrel sokat tanulhatunk belőle. Ha pedig pl. a következő idegenbeli meccsen nem sima zakó lesz a vége, én úgy fogom értékelni, hogy meg is volt a kellő haszna.

Mert bár kikaptunk, és borzalmas védekezést mutattunk be, szerintem több olyan elemet lehetett látni a játékban, ami továbbra is bizakodásra ad okot. Ilyen előnyös figurákat én évek óta nem láttam Fehérváron (azaz csak az ellenfeleknél): ezekből nagy gólok jöhetnek majd. Az is tetszett, hogy az edző gondolkodás nélkül lekapta az alibizőket, és hogy az előnyöket elosztotta a sorok között (bár amit a negyedik sor művelt, az még a többihez képest sem volt szép látvány). A cseréi bejöttek - ez számomra felüdülés volt a tzavalyi emlékek után.

Summa summárum: sosem jó kikapni, de ez nálam belefért. Nem most kell csúcsformában lenni - és nemsokára lehet javítani. Ha pl. idegenben szereznénk pontot, pontokat, jövő vasárnap pedig valahogy elkapnánk itthon a Zágrábot, szerintem a legkritikusab Volán fanatikusban is helyeállna a világ rendje.
Legyen így!
Hajrá Volán!!!

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
@Szoljanka: nem mintha ezeket megvetném... de borok esetében én nem így válogatok. Ami magyar és minőségi, az mind jöhet. :)

Mindenki másnak:

"Mestermérleg, Ulf Weinstock: Minden felelősséget magamra vállalok a mai mérkőzésért. Már a bemelegítésnél láttam a játékosokon, hogy nem megfelelően koncentrálnak, de nem csináltam semmit. Rosszul kezdtünk, nem korcsolyáztunk eleget, nem működött jól a csapatjáték és a védekezés. Amikor egy, majd két gólos hátrányba kerültünk, bíztam benne, hogy a folytatásban nem követünk el ugyanekkora kapitális hibákat, de mégis elkövettünk. A korai időkérésemmel reméltem, hogy változtatni tudok a dolgok menetén, de teljesen hatástalan volt. Aztán muszáj volt belenyúlnom a sorokba, mert ha tétlenül állok, akkor 7-8 gól lett volna közte a végére. Kicsit stabilabbak is lettünk, az első gólunk pedig lélektanilag sokat jelentett. Elkezdtünk jobban védekezni és támadni, rengeteg helyzetünk lett, és meg is voltam győződve, hogy kiegyenlítünk. Nem sikerült. A folytatásban muszáj bravúrral kompenzálnunk a most elvesztett meccset."

Na tessék, erről beszélek. Lehet, hogy ezzel tavaszra jól beégek, de ezzel a nyilatkozattal az edző megint nőtt a szememben. Hiperkorrekt.

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
A Volán lejátszotta első két mérkőzését az EBEL-ben. Két harminc perceset. Az első maga volt a borzalom. Azt nekem senki ne mondja, hogy az a csapat amelyik úgy tud hokizni mint az emléktorna döntőjében, az összezavarodik mert kap egy potyagólt az elején! Egész egyszerűen félóra kellett, mire elkezdték a jégkorongra emlékeztető sportmozgást. Azért bosszantó az egész, mert ennél a Jesenicénél a Volán lényegesen jobb csapat. Egyetértek Raon kollégával, Weinstock korrekt módon értékelt, talán nem szokott hozzá otthon, hogy kezdés előtt fel kell hívnia játékosai figyelmét hogy most mérkőzés kezdődik.
Van még baj, szerintem kevesen vagyunk, három sorral nem fog menni, pláne ha lesz néhány sérülés ami kivédhetetlen. Elől és hátul is kellene még ember. De van aki ezt nálam sokkal jobban látja. Tudom a pénz...
@Puckman Éliás: :) Budafokot és Szekszárdot ne feledd! :D
Egy meccsből - és főleg az elsőből - nem akarok messzemenő következtetéseket levonni. De azt ki lehet mondani, hihetetlenül gyenge volt a játék az első két harmadban, utánna meg azért értékelném gyengének a produkciót, mert ennyi nagy helyzetet egyszerűen nem lehet kihagyni.A csapat több, mint fele egész végig semmit sem nyújtott.Úgyhogy a cikkben említett vastapsot nem hallhattuk, mert a végén elégedetlenül, gyorsan távoztunk.
Ha a közönség nem kifütyüli a csapatot, hanem buzdítja, akkor lehet hogy hamarabb megnyugszanak a potyák és hibák után.
@llorant: amióta tv közvetítések vannak, látható annak aki nem jár mérkőzésre, hogy nem vmi támogató és fanatikus a közönség, de kritizálni és lélektelen játékozni azt nagyon tud. Mi lenne, ha először saját magukba néznének, önkritikát gyakorolnának és csak utána vennék elő a csapatot. Hiszen őket negyon tudják osztani, így mi (semleges hokiszurkolók) is megtehetjük, hogy a szurkolóikat kritizáljuk. Egyszer látnám, hogy az elejétől segítik, támogatják a csapatot, nem pedig akkor, amikor a csapat önerőből fel áll és lövi a gólokat. Nem akkor kell szétszedni a csarnokot, az nem segítség, hanem vissza igazolás.
Uraim meg lehet kövezni, de ilyen gólt KAPUS nem kap.:-(
@Tillasz: Dehogynem, a legnagyobbak is minimum egyet :D. Youtube televan. Ezután lesz mar csak igazan nagy kapus Hete. Hajra Zolika, bar ez most be fog kerülni az évvégi bestofokba ;).
Holnap megyünk Grazba, egy hely még van az autóban. Jók az összefoglalók, a tegnapi meccs kapcsán csak azt sajnálom, hogy pont egy közvetlen riválisunktól kaptunk ki..
@Raon: gratulálok. a csapatnak is a küzdőszellemért, az edzőnek is - kitűnően formálta át meccs közben a gárdát, merészen, hadd ne mondjam, elegánsan -, és az összefoglalóért neked is. király.
Végre egy edző aki használja az időkérést meccs közben, nem csak a végén.

És láttam ütközéseket is vééégre, ha kellett palánkra vagy nyitott területen...nyomjuk már a fizikális hokit :D
0-5-ről felállni nem gyenge teljesítmény, de sajnos nem a kimaradt ziccerek miatt ment el a meccs, hanem az elején a gyenge játék miatt. Hosszú percek teltek el, hogy ki se tudtunk jönni a félpályáról, és ekkor a Jesenice nagyon támadott. Nekik is az első gól volt fontos, mert jött a többi, és nekünk is, csak sajnos későn ébredtünk fel. :( Nagyon hittem 3-5, és 4-5 után, hogy ezt meg is lehet akár nyerni, mert a vége felé nagyon jött a Volán, de már kevés volt az idő is sajnos. A meccs hangulata nagyon jó volt miután beütöttük az első gólokat.
A meccs is jó volt! Gratula a fiúknak azért! Legközelebb nyerni kell! :)

Látványban a csarnokon nem változott semmi, és a környékén se. :(
Sose lesz (új) emblémás Volán mez??? :(
Sziasztok ! Szeretem az ilyen mérkőzéseket ! A Jesenice padlóra küldött bennünket , aztán elhitte hogy győzött és majdnem beleszaladtak egy nagyon-nagyon szégyenletes vereségbe . Ulfban van tűz , ha nem is olyan színháziasan lobogó nint Cortinában . Belenyúlt és majdnem bejött . Jó úton jár . Farmos Kógert üdvözlöm ! Hozzáállása , munkamániája , elért eredményei fantasztikusak ...
@Licsimi: Nana, Budafokon csak pince van, szőlő az nincs.
@jegib: én is örülök hogy találkozhattunk,és köszi mindent.
Meccs:saját magunk megnehezitettük az életünket az elsö 30 percben,utánna pedig bizonyitottuk hogy mennyire nagy küzdöakarat van ebbe a csapatba.Jo lesz ez a szezon,sok nagyon jo meccsel gazdagodhatunk mi szurkolok.
Megéri Fehérvárra járni!
Hajrá Volán!!!
Tudom hogy lesz aki nem fog egyet érteni velem, de nem értem hogy Jobb Dávidban mit látnak? A srác gyakorlatilag terhelhetetlen, folyamatosan rossz döntéseket hoz, rossz megoldásokat választ. Tegnap még emberelőnyben is játszott, komolyan mondom többen értetlenül állunk a dolog előtt.
Ma van Csicsó szülinapja...:(
@Crossrock: Háát nekem azért nem sokat bizonyított Ulf a tegnapi napon : 0-1 és 0-2-nél közel 2,5 percet játszott előnyben a kapura nem sok veszélyt jelentő 4.sor (Tyom,Benk, Foci).

Én a "feltámadást" az első sorunknak tulajdonítom Ladányi Balázs hetek óta fantasztikusan játszik és most ott volt mellette Sofi is.
Mit fogtok mondani ha kikapunk holnap grazban, pénteken villachban, és nem tudjuk megverni a medvescsakot?
@Tillasz: Ha ezt komolyan gondolod, nem értesz a hokihoz...
@Tillasz: minden kapus életében legalább 1x kap egy olyan gólt, amit korábban el sem tudott volna képzelni... A kérdés csak az, hogy ezt milyen meccsen kapja.
Ja igen, és boldog szülinapot, Kiscsicsó! We miss you! :-(
@MeLa: A hangsúly szerintem a legalább szón van! Én örülök, h ezen az EBEL meccsen kapta ezt az első gólt, nem pedig egy sorsdöntő válogatott találkozón, pl. majd áprilisban az utolsó meccs legvégén, egálnál...
@sutyi2:
Bizonyára nem.:-)
Igaz én ott voltam Ljubljanában:-( #10
@MeLa:
Kösz a listát, de akkor is a mostani a TOP1
Amúgy az #5 szerintem az év védése közé is bekerülhetett volna, ha az okostojás védő nem ver a kapus lepkés kesztyűjére...
@Tillasz: Bocs, kicsit higgadtabban átgondolva erős volt, amit írtam, de ez simán benne van, Zolika ettől nem rosszabb kapus ma, mint volt 1 hete. Ott voltál Ljubljanában? Mármint a VB-n? Ez hogy jön ide? :-D
@MeLa: Brodeur ebben is vezeti a kapusok listáját. :)
@sutyi2: nyílván a döntőben kapott első gólra gondolt.. :/
A meccsről: Ne akarjunk nyerni ezen a szinten, ha ennyi emberelőnyt elpuskázunk. Ja, és hogy lehet, hogy olyanok vannak benn emberelőnyben, akik máskor csak melegítéskor és a kézfogáskor vannak egyszerre a pályán. ...és nem az első két sor kombinációjára gondolok.
@sutyi2:
miki78-nál a pont!
De, ne érts félre! Semmi bajom HZ-val, csak néha elszalad vele a ló. Azért nekem is kissé finomítani kell a véleményemen, mert elsőre az jött át, hogy még csak reagálni sem reagált a korongra. Reagált, de rosszul. És ezzel nem kis csapást mért csapatára.
Nem kimondottan a játékhoz tartozik, de azért ideírom: felháborító, hogy a biztonsági őrök azzal az indokkal nem engednek be a sínen túlra autóval, hogy nincs vip-kártyám. Az a kártya ugyanis az aszfaltos parkolóba szól, és nem az egész sínen túli területre.

"Köszönet" a rendezőknek, hogy már eleve bosszúsan és késve érkezhettem a meccsre.
@-d(-_-)b-: Ezt én sem értem teljesen, hogy miért nem lehet behajtani hátra (ahogy tavaly), amikor ott rengeteg hely van.. Ehelyett kint kell állni a túloldalon, a lakóházak között, 10 percre a csarnoktól. Agyrém. Mondjuk azt sem értem, hogy miért nem lehet egy normális parkolót kialakítani, van ott hely bőven, csak egy alapos tereprendezés kellene!
@Crossrock: farmos kógert, ha láttad volna tegnap újvárosban, nem ezt mondanád...hozzáállása fantasztikus-kiröhögte saját csapatát ( 0-5 után pedig mintha ott sem lett volna), elért eredménye pedig minősíti...milyen eredményre gondolsz konkrétan? tegnapi meccs, vagy, hogy mennyi saját nevelésű játékos van az ebel keretben?:)
@laszla: Szerintem zseniális húzás volt, egyrészt motiválja aki bekerült, és kéne azt is aki kiesett. Egyébként nagy örömmel néztem Maklári játékát, rutintalansága miatt hibázott sokat, de messze nem annyit mint pl. Ackeström. Horvátot szerintem jó, hogy levette a kékről, a kapu előtt jó, de hátul gyakran benézi a korongot. Szerintem lassan stay at home védővé kéne képezni, és Maklárinak esélyeket adni. Van benne potenciál, kicsit talán túl bátor :D.
@Raon: Köszi a beszámolót, élmény volt. Az első pár percet leszámítva 25 percig a Jesenice szétkorcsolyázott bennünket és erre nem voltunk felkészülve. Talán ennek is tudható be a gyenge védekezés és a sok alibi. Ulf így valóban mindent megtett a "hibái" kijavításáért, minden sort átalakított, hol hátul, hol elöl. Három sorral azonban nem fogjuk bírni a szezont.
@Tillasz: Ja igen... :-( Én is kint voltam kénytelen élőben átélni azt a sokkot, amit az a gól keltett mind a csapatban, mind a szurkolókban... Na mindegy, innentől ha még lesz ilyen gólja, azt az EBEL alapszakaszban kapja, ha kívánhatom! ;-)
@sutyi2: Ok. benézte azt az elsö golt,de nagyon fontosakat fogott 4-5-nél,csak sajnos a gollövés nem jött össze hogy egyenlitsünk.
Hidd el egy kapusnak egy ilyen gol után álmatlan éjszakája van,neki a legnehezebb ezt megemészteni.
Minden kapus kap ilyen golokat,még a legjobbak is,talán még én is:)))
@durex26: Nem Maklárira gondoltam, ő szerintem is jól ment. Nem akartam neveket írni, de szerintem Fodor, Vaszjunyin, Nagy még életükben nem játszottak egy sorban emberelőnyben...és akkor még ott van mögöttük Jobb. (Nem a játékosokat akarom bántani, ne értse félre senki, csak ez így furcsa volt, mikor már 0-3 volt az állás.)(Ja, és persze nem tudhatom, hogy edzésen nem ez a sor gyakorolja-e órák hosszat az emberelőnyt, de nekem nem úgy tűnt.) A meccs második feléért le a kalappal a csapat előtt.
Kedves mindenki!

A véleményem a meccsről röviden-tömören:

1. Nem hibáztatom Hetét, de szerintem 2 gól az övé volt. Jól véd, sokat védett! De mikor kapusokról beszéltünk, a másik topicban, akkor pont erre gondoltam, hogy a Hetényi-Bálizs páros közel nem Ebel színvonalú páros...

2.a védelem néha azt sem tudta melyik bolygón van...ezt Ebel szintem nem lehet megengedni...ilyen volt a 4-4 elleni kapott gól

3. 6 vagy 7 előnyünk volt, egyet sem használtunk ki...ez megengedhetetlen Ebel szinten!

4.legalább 3 100%-os ziccere volt a Volánnak, mikor a végén 1-1 be ment a csatár...nem használták ki...ezt NEM lehet egy Ebelben csinálni...

Összegzés képpen, semmiképpen nem érdemelte volna meg a csapat, hogy nyerjen...a vicc az egészben, hogy olyan csapat ellen kaptunk ki, akit egy fél meccsnyi agresszív letámadós játékkal majdnem megvertünk...

A letámadásos taktika jó, még csiszolni kell, de szerintem jó lesz a szezonban, menni fog...

Hozzá kell tenni, hogy az Akroni jó meccset játszott, szervezettek voltak, látszott, hogy revansot akarnak venni a múlt hetiért...

De elemi hibák voltak, amik ilyen szinten,megbocsáthatatlanok...senki ne nevezze ezt sikernek, vagy jó játéknak, vagy szépnek..ezért csak úgy mint az eredményjelzőn, 0 pont jár.

Nagyon sokat kell fejlődni, a PP és a ziccerek értékesítése sorsdöntő lehet a VB-n is és a szezonban!
@mordok: "Hozzá kell tenni,hogy az Akroni jo meccset játszott,szervezettek voltak,látszott,hogy revansot akarnak venni a mult hetiért..."
A mult héten a Ljubjanával játszodtunk,igy az Akroni nincs amire revansoljon:))
@kapusLaci: és a nemzeti együttérzés az smafu? :D
@kiralyfi: Én is jól gondoltam ! Meg hogy mennyien hagyták abba az idén is ! Meg hogy évek óta pénzért végez áldásos munkát ezzel a csapattal és a frissen igazoltak mindíg jobbak az általa nevelteknél . Meg hogy ez óriási kudarc ! Elsősorban neki !!!......
@Lazlee: A fradi mikor akarna revansot venni egy külföldi csapaton, aki elverte egy hete az ute-t? :-D
LF WEINSTOCK: – Vállalom a felelősséget a történtekért. Már a bemelegítésnél láttam, hogy valami nincs rendben, de nem avatkoztam közbe. Éreztem, hogy a játékosok nem koncentrálnak megfelelően, még nulla egy és nulla kettő után is abban bíztam, hogy történik valami. Nem történt, időt kértem, de ez sem segített, és ez az állapot az első gólunkig tartott. Ezután viszont már nagyon nagy előnye volt a Jesenicének, és nem tudtunk egyenlíteni.Ehhez csak 2 megjegyzés részemről:1.)Ha érezte,hogy baj van miért nem lép közbe? 2.)Utólag viszont már nem érdemel említést mert rossz magyarázkodásra ad okot!Sajnálom ezt a pénteki vereséget mert ez a 2 pont kellett volna mint falunak az áram és úgymond kötelező 2pontnak számolták szerintem sokan.Ma Grazban csoda lenne a 2 pont, bár a hazai csapat uccsó 2 meccsén még gólt sem ütött!!
@kapusLaci: sorry, a zagrabi tornájukra gondoltam...

De amúgy a mondandómat rem értetted..:D
süti beállítások módosítása