HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Vienna Capitals–Fehérvár 2-3

2010.02.21. 21:11 Hblog

Nem sokan fogadtak volna arra, hogy a Sapa Fehérvár AV19 valóban megoldja a lehetetlennek tűnő feladatot, de Jarmo Tolvanen tanítványai a lehető legjobbkor győztek EBEL-történetük során először Bécsben. A fehérváriak túlélték azt is, hogy a második harmad közepétől számolatlanul kapták az emberhátrányokat. Több mint öt percet ebből kettős emberhátrányban kellett lejátszaniuk. Rotter szerzett vezetést az első harmadban, Vas Márton egyenlített, David Rodman büntetőből újra előnyt szerzett, de Palkovics révén előnyből ezt is kiegyenlítette a csapat. Ezt követően előnyök tömkelegét kapta a bécsi csapat, de a Volán hősiesen kivédekezte ezeket. A hosszabbításban a hazaiak a sokadik előnyüket is kihagyták, Palkovics révén a Volán viszont kihasználta Rodman kiállítását. A vége 2-3, a párharcban a Volán vezet. A további eredmények: Graz–Medvescak 2-1, Salzburg–Klagenfurt 2-3, Linz–Villach 3-2. Folytatás kedden.

455 komment

Címkék: ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@sutyi2: kepkezelo.com/ egyszerű ,gyors és ide tudod belinkelni a kapott linket (sajnos egyenként majd;) )
@sutyi2: Én szinte mindenhol ültem azon a buszon.. :DDDDDD Tudom kik vagytok, a három móri, de, hogy azok közül melyik vagy, mint már mondtam a hiányos memóriám miatt baromira nem tudom... :D Azt tudom, hogy a második sorban ülők közül a külső(?), de ha szembetalálkoznánk, tuti nem ismernélek meg...... :)
@Thomas_AV: köszi, neki is estem! Amint végeztem, egy hozzászólásban megosztom őket, hátha valakinek tetszeni fognak, és lementik maguknak is.
@edudus: Na majd akkor holnap... :-)
@sutyi2: OK! :)

Na további szép estét mindenkinek...próbálok nem blogot olvasni az elkövetkezendő órá(k)ban, hogy végre befejezzem a dolgomat.. :DDDDDD
Én nem látom a kommentemet a sok fotos linkkel... :-(
Akkor csak egyet megpróbálok linkelni legalább:

kepkezelo.com/images/ni5wskgqhzyexavjn6si.jpg
@sutyi2: szuszpenzolos átadás? :D
Tényleg amúgy tudja valaki hogy a bécsi csarnok melletti építkezés és egyenlőre hatttalmas gödör mi célt fog szolgálni? talán csarnokbővítés?
@Thomas_AV: A capitals-os újságban az az egyik cikk, h új csarnokuk lesz, de nem olvastam el, h hol lesz helyileg, de gondolom nem ezt bővítik, hanem építenek egy újat... De majd holnap beleolvasok bővebben!
Most lehet, hogy lefogtok lőni, de eddig hatszor voltam EBEL meccsen Fehérváron (ebből 3 x Graz 2 X Ljubljana 1 x Dead Bull), és mind a hatszor kikaptunk. A probléma abból van, hogy holnap is szándékomban áll menni.. No dehát minden sorozat megszakad egyszer! :)
Tapogatózó jellegű kérdésem: lenne-e igény Budapestről, fél ötkor, kocsival Fehérvárra? Hatra lent lennénk. Egyenlőre egymagam vagyok, ami nem túl gazdaságos (benzinpént,autópályamatricát összedobnánk). Akit esetleg érdekel, írjon!
@benö51: hany eves vagy?azt is nezd sztem!;)
@A99.: lehet lesz esélyed.Amugy ha utalsz nekem annyit amennyibe kerul a jegy tudok venni neked.Ma ha utaltal volna vettem volna jegyeket nyilvan.Vasarnapra ha jottok vegyetek holnap ha még lesz bár 16:00tol nyitva a penztar sietni kell!üdv
Szerintem örüljetek Fehérváron, hogy most népszerűbb a csapatotok, mint eddig bármikor! Nem volt ez mindíg így, és valószínű lesz is még rosszabb. De ez a "kibérelt" állóhely számomra érthetetlen! Ok, hogy valaki törzsszurkoló, de milyen már, hogy valaki az ország túlsó csücskéből, vagy külföldről elmegy a csapatotoknak szurkolni, ti meg bunkózzátok, hogy álljon arrébb!:) Azért aki ilyet leírt az nem gondolhatja komolyan!
Bérelt állóhely nincs, nem is volt, és nem is lesz sehol, semmilyen sportág semmilyen sportpályáján! Ha bérelt helyet akartok, vegyetek bérletet az üllő helyekre!
@exL:1: jot kacagtam a szövegeden, köszönöm :-)
@exL:1: Sammy Schilt-et odarakom a helyedre holnap.Kemeny leszel hogy a helyeden all igaz?De ha gondolod Tyson-t is idehivatom.Neved oda van irva a betonba vagy mivan?alj oda ahol talalsz helyet, nem tudom mit kell vitatkozni!3500 a ferohely szal aki holmi allot vesz egesz evbe ne dirigaljon mar neten!
én egy dolog miatt írtam ki, hogy ez az én helyem, amíg a meccs nem kezdődik ne állj oda: ha vki elötte odaállt nem tudva ezzel mit tett, az első szünetben úgyis eltünt a szurkolás miatt. :D na ezt az egy harmadnyi időt spórolom meg neki hogy találjon egy másik hasonlóan jó helyet.
egyébként gyorsan túl szoktam tenni magam rajta, mert tudom, hogy úgyis ez a menetrend. :D
meg a mi kávéházunkban nem is tudom mikor volt utoljára tülekedős teltház.
@Dreamliner25: na nyomika ha te odarakod exL:1 helyére Sammy Schiltet akkor én elhivom neki Jason Ststham-et...www.indavideo.hu/video/Sammy_Schilt_VS_Jason_Statham
jó lesz?
@Dreamliner25: Kedves barátom, annyit árulj már el, mire ez a nagy flegmázás? nagyon nem áll jól, hidd el...
Baszki ez csúcs! Csapatunk történelmet írt, bármi is jön a folytatásban, már csak ráadás! Ünnepelni kéne, nem ellenségeskedni! Hol vannak azok a rózsaszín szemüvegek? :)

@Dreamliner25: nem szép, amiket írsz, aztán meg csodálkozol, ha bekóstol egy tapasztaltabb öreg róka?

Szeressük egymást gyerekek, hisz minden percért kár!!!
Maradjunk annyiban, hogy jogosan esik rosszul valakinek, ha az évek óta bejáratott helyére más áll, akik újak, lehetnének tényleg kicsit toleránsabbak a "régiekkel", persze viszont is... Nem kell ölni, ütni, verni, csupán demokratikusan megbeszélni, hogy hogyan is lenne mindenkinek jó...

De a lényeg egy, ki kell szurkolni a másodikat is! Aztán Bécsben meg egy újabb meglepetés nagyon frankó szülinapi ajándék lehetne nékem... :D
@M.Lac: "...Vannak rossz emberek mindig. Rossz emberek vannak. A rosszakat el kell ítélni. Ja. A rosszakat el kell ítélni. Akik bűnösek, szenvedjenek. Ez az az a szeretet ünnepe, ez a majális. Mindenkit szeressünk, békében éljünk. És nem szabad rosszindulatúnak lenni, mert elég sok a rosszindulatú ember, sajnos, és nagyon sok a veszedelem, amire már oda kéne figyelnie a sok embernek.
- Mert itt most milyen veszedelmeket látunk?
- Hát most nem itt jelenleg, hanem amilyen infláció folyik itt ebbe a rendszerbe. Most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket, a népeket, egymást. Mindenki egyért, egy mindenkiért..."
by: Gino család
:D :D :D
@Leo945: meg egy jó adag cékla ;)
@Dreamliner25: 48 de ez csak 1 állapot. a hokit szeretni kell, és ezért irtam, hogy valamilyen szinten igen is bérelt álló helyem van, reményeim szerint.
Én most szólok, hogy az eredményjelző felőli buli ponttal egymagasságban, 4-5 sorba nem érdemes beállni, mert az a mi helyünk kb. 10 fős csapattal;-), akik sok éve ugyanott állnak, és most is ott fogunk, ahogy eddig;-)
Én azt utálom, hogy az első szünetben átjönnek sokan arra az oldalra, mert arra támadunk a középső harmadban. Mindenki maradjon a seggén/lábán, és mozgó büfét a népnek, Grazban tapasztaltam, nem hiszem, hogy nálunk nem lehetne bevezetni (igaz, azt a magyar kereskedői mentalitást le kéne vetkőzni, hogy a vásárló, ha akar vmit, majd kivárja a sorát). Még egy ker-i tanács: az eredményjelző alatti büfé is üzemelhetne, mint olykor régebben a fontos meccseken.
Ekanai: Prodigy Invaders must die (Pannon kupa) ütne nagyot, ha szurkolás van, akkor viszont ne erőltessük a zenélést, ha kérhetem.
Mindenkinek jó meccset!
Halihó! Nem lenne valaki olyan kedves, és venne Nekem egy jegyet a mai meccsre? Megadok telefonszámot, meg minden, egyedül mennék Budapestről, és nem vagyok divatszurkoló (voltam már hat Volán EBEL meccsen + vb-ken Debrecenben, Ljublajanaban, Klotenben). Igaz idén még nem voltam, de munkahelyi elfoglaltságaim miatt erre sajnos nem volt lehetőségem. Most azonban sikerült meggyőznöm a főnökömet! Valaki tudna segíteni? Megköszönném!
@Sityusz: ezt tanusithatom én is, mindig ott ülök mellette és együtt üvöltünk :)))
Este tali Sityusz!
Én az idömhöz képest járok Fehérvárra meccsekre elég messziröl,de elsö perctöl fogva nem volt gondom a hellyel,valahogy mindig szoritottak annyi helyet hogy jol láttam a meccseket.
Mostmár Drukkernek köszönhetöen olyan helyen állhatok ahonnan belátom az egész pályát.
Hajrá Volán mindent bele ma este!!!
Ez a helyekről való vitatkozás olyan bájos :D remélem olvassák a megfelelő emberek és el kezdenek gondolkodni a csarnok bővítésen :) Viszont: a kisgyermekes családokra is gondolni kellene, ők komoly gondban vannak ilyen tömegben..és általában a kijelző alatti szektort szokták igénybe venni. Talán fenn lehetne tartani nekik ott pár első sort...ja, és a bérelt helyekről...persze, hogy úgy érzik sokan, a több éve, évtizede megszokott helyükre igényt tartanak...érthető, én is így lennék. De kérem, a zsörtölődések elkerülése végett jöjjenek ki időben, ne a kezdés előtt vonuljanak be a büféből...a vitatkozás megmérgezi az egész hangulatot, övékét is, a körülöttük állókét is! Szerintem 50%-al többen beférünk egy szektorba, egy kis toleranciával, legalább nem fázunk ;) És a mozgó büfék ötletét maximálisan támogatom. Köszönöm
Sziasztok!

Elnézést, hogy nem válaszoltam senkinek tegnap, elég hosszúra nyúlt a munkanapom. Mindenkinek köszönöm a visszajelzést, legközelebb igyekszem még jobb beszámolót írni. :)

A helyvitáról: én is azok közé tartozom, akik ragaszkodnak a helyükhöz. Ha lenne lehetőség, fizetnék többet is a bérletért, de a helyem az meglegyen.
Viszont... azt azért tudni kell itt a lelkes vitatkozás közepette, hogy bár én is mindig szólok, ha kiérek, és foglalt a "helyem", ebből még sosem volt gondom. Nyilván a józan ész adta kereteken belül lehet szólni - tehát ha van üres hely alatta egy sorral, akkor szólok (nem is szólok, megkérdezem, volna e abból bármi gond, ha ide szeretnék jönni, mert itt állok tíz éve). Ha viszont heringbuli van, soha nem zavarok el senkit, meg sem próbálom, ilyenkor nekünk, rutinosabbnak kell toleránsabbnak lennünk. Szerintem ez mindekinek természetes, aki valaha csinálta már ezt, csak itt a fórumos - szokás szerint - elfelejtődött ez az elég lényeges momentum.
Sőt, az is gyakran előfordul, hogy abban maradunk a "helyfoglalókkal", most nyugodtan nézzék innen a meccset, de legközelebb ne pont ide jöjjenek, hanem mondjuk egy sorral lejjebb. Soha semmilyen gondom nem volt belőle, még amikor két fejjel nagyobb, ötven kilóval nehezebb urakkal egyeztettem is. Ha normálisan közelít az ember, azt odaát is el tudják fogadni, meg tudják érteni.

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
@Dreamliner25: azért kíváncsi lennék rád élőben, mester... itt nem szokás ilyen stílusban írni, vagy ha igen, akkor lehet élőben folytatni, úgy sok minden egyszerűbb... a véleményeddel semmi baj, még igazad is lehet egy bizonyos vonatkozásban, de azért a stílus maga az ember. Ez nem az a hely, ahol a tiszteletet kikönyökölheted magadnak, ide ennél azért több kell.

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
@bagyula: semmi gond, én is elfelejtettem ám, hogy pár hete megbeszéltük a találkozót. :) Vasárnap ott leszek, majd előtte a fórumon egyeztetünk. De ha most esetleg megint nem jönne össze, az EBEL döntőig szerencsére lesz még pár alkalom a pótlásra. :)

baráti üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
ezennel szolok hogy csütörtöktöl a bécsi gästesektor-ban minden hely az enyém, ha valaki odaálna kiszurkolom :-)
Ami pedig a mai napot illeti: ugyanaz áll, mint a vasárnap előtt, csak kicsit emelkedtek a tétek. :)

ÓRIÁSI rangadó várható, nagyon kell a szurkolás a fiúknak, mert ha itt nyerünk, már LEHET és ÉRDEMES nagyot álmodni! Jöjjön a fehérvári cunami, szakadjon az ellenre az ördögök pokla, hadd szembesüljenek azzal, hogy egy pillanatig sem lesz esélyünk, és hiábavaló próbálkozás a győzelemre még csak gondolni is!!! Ez a mi szentélyünk, és itt hiába nyomják őklet majd a bírók, ezzel sem érnek el semmit! Hacsak nem azt, hogy még jobban felbosszantanak minket, és ezért még jobban a jégbe döngöljük őket!
Hadd érezzék, hogy életünk legnagyobb peche volt, amikor nem sikerült a Volánt elkerüni!
Mindenki a csarnokba!
Hajrá Volááááán!

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Nem köz ,hanem saját érdekű közlemény:Van mára 1 db feleslegessé vált állóhelyi belépőm,akit érdekel írjon egy mailt,és a csarnok előtt megejtjük a tranzakciót.
@exL:1: Nem lehet még 4 darabot mellé tenni? :)
@Raon: Ehhez csak annyit, hogy mindenki legyen óvatos a bírói provokációkra. Lehetőleg ne dobjunk be semmit a jégre, azzal csak magunknak ártunk!

Hajrá Volán!
@Raon: ez már volt, hogy nincs esélyünk, nem?

:))
@-Toboz-: tényleg? :D azt hiszem akkor nekem már nincs is dolgom...

Lényeg a lényeg, 20 hely van a buszra, jegyet igényelni a szokásos módon lehet (telefon, email, sms, űrlap => nem kell mind, egy elég :) fizetni pedig este a meccs előtt lehet. Mivel ma valószínű, hogy heringbuli lesz, és igen, nekem is fix helyem van, fél 7ig leszek kint a bejáratnál, aki ennél később jön, írjon nekem smst/emailt és egyeztetünk.
Szerintem ez a jegydolog csak arra hívja fel a figyelmet, hogy egy rendes netes vásárlófelületet kéne csinálni, ugyanúgy ahogy a szurkolói kegytárgyaknak is, mint az kb. szinte csak a Volán honlapon nincs :-) Pedig annyira nem is bonyolult ez, mondjuk ha tud várni egy-két hónapot a dolog, én ingyen is megcsinálom.
@exL:1: Ha megvan még a jegy, engem érdekelne.
@Raon: na ezaz. Ha nincs több hely senki ne várja el, hogy a másik fél lelépjen. Még ha "Árpád vezérrel" együtt jött is... :-)

Én is kijárok 1,5 minden meccsre, előtt ritkábban, de én speciál senkinek nem szólok, mert valójában nincs jelentősége.

Ha meg tényleg olyan stílusban kéri valaki, szerintem ne várjon semmit... max azt, hogy megvessék érte...

Hajrá Volán!

@benö51: a korral nem ér takarózni! Azért mert valaki fiatal, ugyanúgy megérdemli a tiszteletet.
Ha más kisgyermekes, ki szokta és milyen meccsekre vinni a gyerekét? Én is szeretném (megint) vinni de jó lenne ha nem egyedül lennénk. 4.5 éves a kiskölök, jó lenne ha lenne neki is szurkolótárs :)
Tud-e valaki segiteni, oly módon hogy venne nekem 5 állójegyet a mai meccsre? Biztosan megyünk, de csak 17:15 körülire érünk oda. 70/323-5896
@Pierre: Igen, de az még jobban megérdemli, aki látta az összes bajnokcsapatunkat játszani. Hogy ez nincs meg annak, aki 25 éves, szomorú, de ez van.
Hidd el, a 90-es évek elején, közepén nem volt ilyen menő Volán szurkolónak lenni. A BS-ben pl. nagyon nem volt az, pl. amikor beült közénk balhézni 20 kopasz fradista, pedig akkor bajnoki döntőt játszottunk.
Ezért jár nagyobb tisztelet azoknak, akik nem csak azóta járnak mióta robog a szekér (nem magamra értem, mielőtt félremagyarázod, a 81-es pl. nekem is kimaradt 7 évesen).
@mannisenmaki: nem akarom félremagyarázni. Értem mit mondasz, de a hangnem nem mindegy!
1 belépőjegyem van csak bónuszba,mivel akinek vettem nem jön el.@Gfunk: ha érdekel irj egy mailt.@Dreamliner25: mióta érdekel vajh egy tysont ,vagy schiltet az ebel rájátszás???még soha egyiküket sem láttam itt, bár ha itt lennének sem biztos hogy kitúrnának a vip -ből ,főleg ha velem van anyai nagybátyám Hulk Hogan:-)
@AG 2.0: afrancba, a copy-paste átka... Ha szépen megkérlek, átjavítod? :))
@exL:1: Írtam privátot Dreamlinernek..
@Pierre: ha érted a lényeget, és csak a hangnem nem mindegy, akkor eltévesztetted a célkeresztet, merthogy a Dreamliner25 nickű kiscsóka kezdte el itt a kihaénnemet... Benő hihetetlenül korrekten reagált, már a butasághoz képest. És ha ilyen módon nem lehet, nem is érdemes dönteni, Benő legalább vicces volt. :)
Én is álltam már Újpesten bérlettel a hátsó sorban, legutóbb például akkor, amikor itt voltak Niedermayerék. Akkor egy kicsit bosszantott a helyzet, de ma mit nem adnék ezért! Amíg nincsenek névtáblázva a székek (Csíkszeredában ezt megoldották), addig bele kell törődni, hogy senkinek sincs bérelt helye. Vagy kimész hamarabb a csarnokba, vagy elfoglalják a szokott helyedet :) .
@Raon: Végre egy értelmes hozzászólás hely ügyben. Kb. '94 óta járok ki meccsekre, de mivel közben Pécsre szakadtam és dolgozni kezdtem, pont az EBEL óta jutok el igen ritkán. (Ráadásul leginkább idény elején.) Divatszurkoló leszek, ha kimegyek vasárnap? Vagy érezzem sértve maga, h vki aki "csak" 8 éve jár ki, má' megin' odaállt, ahol 10 évig én álltam? Sosem érzetem úgy, hogy a szardíniásdobozban bérelt helyem van. Aki törzsszurkoló úgyis tudja, h időben ki kell érni. Ha nem ment, így járt...
@lakota: mi időben érünk, az első gól után :) De azért a megszokott helyre mindig befértünk...
Lajossal ma nem lesz interju???
Mikor volt utoljára 400+ komment egy meccs utáni poszthoz? (A VB-t leszámítva...?)
A mostani jegyigénylők figyelmébe.Lement az alapszakasz 27 hazai meccse stabil 3000 körüli nézőszámmal.Ha még próbálkozunk jegyet vetetni-mert csak egy kell jelszóval-,számoljátok ki mekkora csarnok kellene.Én egy meccsen voltam idén,mert legtöbbször ütközött a mi meccsünkkel.Most sem tolongok hogy élőben lássam.Érzésem szerint sok olyan szurkoló marad majd kint,aki kijárt az alapszakaszra.Ezt pedig nem tartom korrektnek.
Besza.tok KÉK FEHÉR TESTVÉREIM!!!!
lesz kivetítő a csarnokban, ugyan az ami VoLt Pannon kupán is;)
végre-végre----VÉGREEEEEEEEE!!!!!!!!
MOst voltam edzést nézni ;)
@Thomas_AV: MMS fal meg Csókolózóós baromság remélem nem lesz, keményen csak a Sportklub közvetítése remélem!!!!!!!!
Ezt a csarnokot már kinőttük, egy egyértelmű... Jónéhányan a hideg miatt sem jönnek ki, így azt mondom egy kultúrált, új csarnokban, ahol van fűtés, alapszakasz 4000-5000 ember ott lenne. Illetékesek figyeljetek a mai meccsen, és számolgassatok! Ha kell, szervezünk gyűjtést, és pár ezer ft-tal sztem aki teheti, beszáll!
@foma:
Kedves foma! Egyetértek, egy kivétellel: akik kijártak egész évben, azoknak lehetőségük volt, hogy eddig megvehessék. Ha mára maradt ötszáz jegy, szerintem nem etikátlan, hogy olyas valaki (mint pl. én is), aki nem Fehérváron lakik, de többszször járt az elmúlt két év során EBEL meccsen a Volánnak szurkolni (csak idén munkahelyi elfoglaltságai miatt nem tehette meg) egy jegyet szeretne magának.
@Thomas_AV: Nem mondod!? Tyűűű a mindenit!:)))
@foma: Aki akart, vehetett bérletet, sőt, volt második féléves bérlet is. Ráadásul amikor eldőlt, hogy bejutunk a rájátszásba, még annyi meccs volt hátra, hogy épp meg is érte még akkor megvenni a második féléves bérletet. Erre fel is hívtuk a figyelmet a honlapon.
@KCs: Teljesen igaz! Sokat jelentett idén a fél szezonos bérlet. Szülőknek december végén vettünk, de bőven megérte.
@Skyblue: Csak elméletben próbáltam levezetni ezt a dolgot.Most beszéltem egy ismerősömmel,aki boldogan újságolta hogy vasárnap jégkorongmeccsre megy a fiával.Sosem volt még egyik sem.Elmondta hogy aznap dolguk van a városban,ezért vetetett két jegyet.Én az ilyen nézőkre értettem elsősorban hogy nem itt kellene bekapcsolódni a hokiéletbe.Ha rosszul gondolom,bocs mindenkitől.
@sutyi2: Jo kép,remélem ma este is igy fognak nevetni a srácok a meccs végén,na meg mi is persze:)))
@kapusLaci: Én úgy várom ezt a meccset (is), mint 15 éve a karácsonyt! Mindig LEGO-t kértem, és meg is kaptam, most meg győzelmet kérek! Remélem attól, h nem dec. 24. van, Jézuska még azért olvassa a blog-ot! :-)
Majd jobb híján a következő meccsre állítanak a csarnok mellé egy sátrat óriáskivetítővel, meg sörcsappal, azoknak, akik nem fértek be. :-)
Remélem a mai meccs után Vienna-AV19 0:2.
@Gaudi: Ez nem is rossz ötlet, sőt!!!
huhúúú mekkora meccs volt:Pa kapu mögötti lelátó szélén volt egy fekete hajú kiscsajszi aki nagyon mutogatott nekünkxDde a végén a dobosok rendesek voltak:P
azért az kicsit fura volt hogy az egész csarnok a volán szurkolóktól zengett:Pmég az irányított szurkolás se ment nekik:P:Da fűtött csarnok viszont elég jó:Delőször izzadtam szurkolás közben:P
@kocek94: Remélem jön ma az a buta idióta csaj, és itt is mutogatni fog, majd mehet haza bőgve! :-)
Ki lesz ma a 23. játékos? :-)
Nem vagyok ős idők óta volán szurkoló.
A gyermekem csábított ki pár éve azóta ha tehetem vagy is a munkám megengedi (06-18 18-06) ide tartoznak a hétvégék és az ünnepek is. Ebből adódóan nem is láthattok minden meccsen,most még a családom háromnegyedének van bérlete a következő szezontól készültem magamnak is bérletet vásárolni de ha itt olyan komoly gondot okoz a "törzs" és a "ritka" akkor elgondolkodom még akarok-e szabad napjaimon
kijárni.Arról nem is beszélve nagyon sokan anyagi helyzetük miatt sem lehetnek ott minden alkalommal,a külföldi utakról nem is beszélve.
Szerintem az idén néha-néha kilátogató "divatból"a következő szezonban még bérletes is válhat,RAJTATOK is MÚLIK!!!!!
@Thomas_AV: meg néhány hellyel kevesebb:-(
De akkor már legyen Prodigy is!!!!!!!!!
@simi52: elég baj hogy néhány ember miatt mások elbizonytalanodtak. Azt felejtik el sokan hogy egyedül Gabi bának van bérelt helye a palánk mellett.
@sutyi2: Hozzon a Jézuska neked sok legot,de azért olvassa a blogot is és,halgasson meg téged,szánjon meg minket egy Volán gyözelemmel ma este!!!Én legot sose kaptam Karácsonyra,hejette kaptam hokibotot aminek nagyon nagyon tudtam örülni:)))
Palkó nem edzett, úgy tudom lázas.
@Harczi: Ugye csak viccelsz? (Költői kérdés volt) :-(
@Jencii: Ha ott vagyok, nem annyira... :)
Ja, ez majdnem kimaradt:

kepkezelo.com/images/8a95rfrqja0v10rru.jpg

ÓÓÓÓÓÓRIÁSI A TAG!!! :-)
@Gaudi: én sem láttam ma a pályán, ezt meg tudom erősíteni...
Na még ma csináltatok Volán-mezt! Már tudom is, hogy hányas számmal, milyen névvel:

"00"
"DIVATDRUKKER"

Remélem, mindenki felismer:)
@sutyi2: írtam ám neked(, ha már ilyen butus vagy...)
@mannisenmaki: nem mindegy neked? azt montad ki se jössz.
@sutyi2: Ja már látom! Ha lesz, akkor veszem a kért jegyeket! ;-)
@N.Grist: De ma már látom, nem hagyhatom meg a helyem a divatoknak:-)
Reggel óta meccslázban égek, megyek, először a szezonban;-)
Ezt a taplózást már én sem bírom tovább.

Hihetetlen, hogy itt a fehérváriak fenyegetik azokat, akik kedden (!) készülnek megtenni több száz kilométert, hogy szurkoljanak a magyar hokinak és a Volánnak. Gondolom, ha ez a csapat annyira csak a fehérváriaké, akkor majd jól tökön rúgjátok azt is, aki Csíkszeredáról jött, ott már 1000- es a kilométer. Értem én, hogy nagyon bátrak vagytok, hiszen nektek csak a helyi járatos buszra kell felülni, vagy elvisz anyuci, részegen meg hazafuvarozza a nemzet csalogányait.

Jelezném, hogy annak idején 4000- en is összezsúfolódtak a csarnokban, de hát nektek biztos a kényelem az első...

Na sok sikert a verekedős, helyteremtős akcióhoz, kíváncsi vagyok, hogy a rendezők meddig engedik majd nektek, hogy bemutassátok a kultúrátokat.
@caaaatalan: Tévedsz!Én is elég távolrol járok Fehérvárra meccsekre (sajnos ma nem leszek jelen).
Azt hogy a törzsszurkolok kikövetelik a megszokott helyüket velük teljesen egyetértek.
Hidd el helyet fognak szoritani a vendégszurkoloknak is.Amikor a Csikiak voltak legalább 100-an szeretettel fogadták,és hely is volt biztositva nekik.
Inkább legyél ovatos,gondold meg mit irsz!
Korong a jégen..ütő a kézben..adrenalin az égben..Minden kész,hogy induljon a második felvonás.
Jó szurkolást mindenkinek és a végén robbanjon az ördögkatlan a Hajrá Volántól és a Szép volt fiúktól!
(Hátha attól kibővül egy kicsit) :)
A mai mérkőzésre sem megyek ki nem volt időjegy vásárlásra elővételben,és valószínű csak az utolsón pillanatban érkeznék oda A tv-n fogom végig nézni bár ez nem ugyan az mint ott élőben.A hangulat valóban felülmúlhatatlan kevés sportágra jellemző,ide bármikor kis gyermekkel simán ki lehet menni nem kell balhétól tartani,ezért is ragadott magával a hangulat.Vasárnap azért remélem ott leszek sőt( talán még bérletem is lesz majd)!! Akinek meg szúrja a szemét HÁT ÍGY JÁRT!!
süti beállítások módosítása