HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Jégkorong-közvetítések az olimpia alatt

2010.02.14. 16:09 Ryan O'Brien

Február 16-án, kedden kezdődik az olimpia férfi hokitornája. Fontos tudnivalókat szedtünk össze. Akik a televízióban szeretnének jégkorongot élvezni, azok kedvéért egyik kedves kommentelőnk, pityu65 segítségével egybegyúrtuk a teljes kínálatot. Az M1, az M2 és az Eurosport sugároz, élőben és felvételről nézhetünk meccseket. Akik interneten kísérnék figyelemmel az eseményeket, anoknak az EBU, az Európai Műsorsugárzók Uniója kínál mindent, de szó szerint Már a pekingi nyári olimpia alatt is működött a szolgáltatás, amit ismét ingyen biztosít a felhasználóknak az EBU. Ezen az oldalon több csatorna közül választhatjuk ki, ami a legjobban érdekel bennünket. A kis ikonok mutatják, milyen sportág eseményeit adják élőben. Aki arra is kíváncsi, melyik EBU-csatorna mikor milyen versenyt közvetít, erre a linkre kattintson. Hajtás alatt találják a tévés bontást.

Február 16.
20:55-23:35 USA–Svájc, élő, M1

Február 17.
5:45-8:30 Oroszország–Lettország, élő M2, Eurosport1
15:05-17:15 benne: Oroszország–Lettország, ismétlés, M1
21:30-23:30 Finnország–Fehéroroszország, élő vagy csúsztatott, M1

Február 18.
5:45-8:30 Csehország–Szlovákia, élő M2, Eurosport1 (6:00-tól)
10:00-11:00 Csehország–Szlovákia, összefoglaló, Eurosport1
14:35-17:15 benne: Csehország–Szlovákia, ismétlés, M1
20:55-23:35 USA–Norvégia, élő, M1

Február 19.
5:55-8:30 Szlovákia–Oroszország, élő, M2, Eurosport1 (6:00-tól)
14:30-17:15 benne: Szlovákia–Oroszország, ismétlés, M1
21:30-23:30 Fehéroroszország–Svédország, élő vagy csúsztatott, M1

Február 20.
5:45-8:30 Finnország–Németország, élő M2, Eurosport1 (6:00-tól)
13:30-16:15 benne: Finnország–Németország, összefoglaló, M1

Február 21.
6:00-8:15 Németország–Fehéroroszország, élő, Eurosport1
20:55-23:30 Oroszország–Csehország, élő, M1

Február 22.
1:35-4:00 Kanada–USA, élő, M2
4:45-6:00 Kanada–USA, Eurosport1, felvételről
5:55-8:30 Svédország–Finnország, élő, M2, Eurosport1 (6:00-tól)
9:00-11:10 benne: Kanada–USA, összefoglaló, M1
12:30-13:30 Svédország–Finnország, összefoglaló, Eurosport1
14:35-17:15 benne: Svédország–Finnország, összefoglaló, M1

Február 23.
20:55-23:35 a negyeddöntőért, 1. mérkőzés, élő, M1

Február 24.
1:30-4:00 a negyeddöntőért, 2. mérkőzés, élő, M2
4:00-6:15 a negyeddöntőért, 3. mérkőzés, élő, M2
5:55-8:30 a negyeddöntőért, 3. és 4. mérkőzés, élő, M2
6:00-8:15 a negyeddöntőért, 4. mérkőzés, élő, Eurosport1
9:00-12:00 benne: a negyeddöntőért, 2. mérkőzés, összefoglaló, M1
15:05-17:15 benne: a negyeddöntőért, 3. és 4. mérkőzések, összefoglaló, M1
20:55-23:40 1. negyeddöntő, élő, M1

Február 25.
1:30-4:00 2. negyeddöntő, élő, M2
4:00-8:30 3. és 4. negyeddöntő, élő, M2, Eurosport1
9:00-12:00 benne: 1. és 2. negyeddöntő, összefoglaló, M1
11:00-12:00 negyeddöntő, összefoglaló, Eurosport1
14:30-17:15 3. és 4. negyeddöntő, összefoglaló, M1

Február 26.
2:00-3:00 női döntő, Eurosport1 (csúsztatott)
20:55-23:35 1. elődöntő, élő, M1

Február 27.
3:15-6:00 2. elődöntő, élő M2, Eurosport1 (4:30-tól)
8:25-9:25 elődöntő, összefoglaló, Eurosport1
13:30-16:20 benne: 1. és 2. elődöntő, összefoglaló, M1

Február 28.
4:00-6:30 bronzmérkőzés, élő, M2, Eurosport1
12:35-15:40 benne: bronzmérkőzés, összefoglaló, M1
21:00-0:05 döntő, élő, M1, Eurosport1 (20:45)

92 komment

Címkék: olimpia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

köszi, ez tényleg hasznos :)
Elkenyeztettek minket, az biztos. Koszonjuk nektek.
Köszi, ez szuper...és női hoki ma este :)
Előbb kiírta, hogy a komment elküldése sikerült, ehhez képest sehol. Mi van megint? (ha megint csak nálam nem látszik, töröljétek ezt nyugodtan)
Ki a finn edző? Szégyen de nem tudom, nálam feljöttek a csehek a listán Vokoun nagy formában véd..
á királyság, köszi!! :)
Nagyon hasznos cikk! Köszi!
Nagyon köszönjük !!!
Pont ez a gyengéjük...
OFF:All star szavazás az ebel-ben, ráfér a volánosokra egy kis segítség:)
www.erstebankliga.at/38f51e0256f3d6cd5043e3ed694cdfe4.html
ON
Hát ez a szép a tengerentúli tornákon. Kelhetünk hajnalban. Vagy le sem fekhetünk..:)
Köszönjük szépen,mindenkinek jo szorakozást!
@Rooney10: én bejelöltem első sorba őket :D
@Rooney10: nagyon beindult a szlovén- horvát szavazat- generátor
Köszi a linkeket, hétfő este kitapétázom vele a falat!
Ezt vártam, köszi! :-))

Hajrá Svédország!
Valaki nem tudja,h női meccset adnak-e valamelyik csatornán és ha igen akkor mikor????
@kölyök92: Női meccset pont ma néztemxDhát ilyen jót rég röhögtemxD
Kanada-Szlovákia 18:0xDxDxD
na ezigylesz jo, viszont a Kanada-USA meccset ismételhették volna kicsit később is.
@kölyök92: tv nem nagyon, interneten itt (ahogy az írásban is szerpel): www.eurovisionsports.tv/olympics/
csak sajknos van olyan aki reggel 7 kor kell menjen munkba es milessz a sok jo fantasztikus meccsel???????
@hokiszereto: Hát látod ez az egyetlen baj Vancouverrel...hogy messze van. Torinó ezért is volt jó, mert nem volt időeltolódás... Szocsi sem lesz annyira durva! De ez a -9 óra...pfff
Na már karattyolni akartam, hogy nem tudja-e valaki, hogy női hokit esetleg a döntőn kívül lehet-e látni valahol, erre tessék ki sem kell nyitnom a szám :)
Köszönet érte!!!
Tyűűű! Na elkezdtem nézni ezt az online tv-t! Nem érdekel, ha kizártok pár órára, de valami kib.szott jó minőségű, még a hang is. Ha csutkára felveszem a hangszórót, valamelyest ott érzem magam a csarnokban :) Valami eszméletlen szép az a stadion is. Kirázott a hideg :)
Néha pesrez kicsit akadozik, de szerintem a munkahelyi programom lassítja be, de király lesz éjjel mit nézni :) KÖSZI Köszi Köszi :)
Amugy pityu65-nek is koszonjuk a kozremukodeset.
Köszönjük, és tényleg szuper az EBU minősége!
Atyaisten milyen gólt ütöttek a női tornán az Amerikai amazonok!

a 8. gólra fókuszáljon mindenki
Hmmm!
És ki ez a magyar nevű hölgyemény a kanadai kapuban? :) Már hallottam róla, de nem láttam eddig...
www.hockeycanada.ca/index.php?ci_id=11737&la_id=1&ss_id=22220&player_id=8824
@Skandinávia-mánia: És bezárult a kör! Már megtanulhattam volna, hogy minden út a jégkoron.bloghoz vezet! :D
jegkorong.blog.hu/2008/03/24/magyar_szepseg_a_kanadai_valogatottban
eddig is fent volt ez a lista jo par tema kozott...
@Skandinávia-mánia: epp 1 ilyen hokisszepsegre vagyom, bemutathatna nekem valaki :P:P:P
@Skandinávia-mánia: igen nagy valami lehetett, ha ilyen gyorsan zárolták :)

"This video is no longer available due to a copyright claim by International Olympic Committee."
@pokerface: nem kell elkeseredni! Az alábbi linken

www.eurovisionsports.tv/olympics/

a "Highlights/Ice hockey" menüpont alatt mindenki megnézheti. USA-CHN kb. 5:30-nál van Lamoureux kisasszony mutatványa.
Srácok!
Légyszi segítsetek, hogy a fenébe tudnám úgy nézni ezen az eurovisionos lapon az olimpiát, hogy ne szaggasson a kép. Megjegyzem, a kép valóban fasza, de szaggat. A sávszélességem rendben van, a gépem is...mi kellene még? Előre is köszönöm!
@bruins: sajnos nem egyedi a jelenség... Gondolom az első napon még kisebb volt rajta a terhelés, de azóta valóban szaggat. Az időnkénti újraindítással még megbékéltem volna, de tényleg egyre idegesítőbb az akadás.
Nekem lenne egy kérdésem mindenkihez: reggelente az m2-n vagy az Eurosporton nézitek majd a meccseket? Mert ugyanazt a meccset egyszerre adják.
Azt lehet már tudni hogy hol kik fogják kommentálni? A többi sportra igaz (több téli olimpia tapasztalata) hogy az M1-en akárkit is küldenek ki és az akármennyire is felkészült, egyszerűen nem lehet annyira naprakész, jól informált, és nem lehet annyira ott abban a sportágban mint a EuroSport-on azok akik évek óta a szereplők különböző világkupa futamait közvetítik.
Viszont itt a csavar, mert jégkorongban mindkét csatorna outsider-nek számít, szal érdekes lesz...Én az elején biztos kapcsolgatni fogok, de látatlanban az EuroSport-ra tippelek (mármint hogy jobb lesz a kommentár:-)) Egy két meccs múlva kiderül:-)
@ComLo: Úgy tudom, a Magyar Televíziónál ott lesz Spiller. Az Eurosportnál pedig... ők kapnak blogos segítséget, mint a Spengler Kupán :)
@kovacsistvan: a Spengler jól ment neki, az U20-as volt borzalom.
@durex26: Az U20-as vébére nem tudtam neki információt és érdekességeket küldeni, de a Dinamo Minszkről tudtam a Spengleren.
@kovacsistvan: ha jól tudom két külön pali volt, az U20-as szabályokat csak sejtette. Nem is tudtam, hogy ilyen interaktív csatorna az Eurosport, én is bepróbálkozom akkor, hátha segítek :D. Egyébként a névkiejtéses dolgok nem zavarnak, Spillerék is szalagon keresztelnek, sokszor komolyan gondolkodom, hogy kiről is beszélnek :D.
@durex26: Engem zavar a névkiejtés, ezért szoktam maileket dobálni sokfelé :)
De nehogy híre menjen a segítségnek, mert a végén még én leszek a hibás, hogy sok embert felbújtottam segítségnyújtásra :)
@durex26: Ja, és az olimpiai segítségnyújtást már ledraftoltam a Spengler Kupával együtt. Az U20 a tied lehet :)
@kovacsistvan: ok, akkor tied a választási jog csatornát választani :D, az olimpiára.
VÁROM-VÁROM.
Az ebel-ben szavaztam, azért látszik, hogy mozdulnak a magyar szurkolók!
tudja valaki, hogy a 8 között ki-kivel játszik? Gondolom a 3 csoportból az első és második, és a 2 legjobb 3.
@spitball: Az első négy automatikus negyed döntő, a többieket összepárosítják 5-12, 6-11, stb. Most az a kérdés, hogy hogyan rangsorolnak, gondolom a 3 csoportgyőztes, de ki lesz a negyedik? Akinek a legtöbb pontja van?
@kovacsistvan: köszi, akkor tulajdonképpen az elején 3 vereseéggel kezd valaki, attól még simán olimpiai bajnok lehet. Hááát ez nem a legjobb lebonyolítás.
@kovacsistvan: Amikor meghalottam hogy Spiller lesz az MTV-n nagyon megnyugodtam.
De egy fél harmad engem már teljesen lelombozott. Vagy csak én érzem úgy hogy a kommentátor srác (nem tudom a nevét) gyakorlatilag minden mondatot belefolyt Spiller-be?
@ComLo: nem... ugyanezt vettem észre én is. nem tudom, ki ez, de elég fontosnak meg okosnak hiszi magát, azt közbe meg nem...-.-
@krotchy: @ComLo: srácok! ti is aztán a műveltebb fotelszurkolók vagytok! ... Somos Közvetítő úr már kb 10 vagy akár több éve a jégkorong és a többi sportág közvetítéseivel foglalkozik! kezdetben még a Fehérvár TV-ben majd a Duna TV -ben közvetített.
Pont 3 napja néztem meg egy régi videókazimat 2001-ből ahol pont ő volt a riporter és élvezetes volt minden szava... néha még azt gondolom hogy Léderenél is kellemesebben közvetít(ene)---
PEACE!
@Thomas_AV: Nem azt mondtam hogy nem ért hozzá, meg valószínű szokatlan még. Engem az frusztrál nagyon hogy a belefolyt minden 10 mondatból 9-et szegény Spiller-be. És az esetek 99%-ban tök lényegtelen dolog miatt. Szal nem azt mondom hogy rossz kommentátor, de képtelen mással együtt dolgozni.
@ComLo: Ezért jó az Eurosport, ott Varga Ákos egyedül van :)
Komolyra fordítva, tényleg elnyomja Spillert, nagyon zavaró. Ráadásul valamiért magyar betegség ez a "Zsaripov", és fel se tűnt Somosnak, hogy Spiller mindig Zaripovot mond.
@Thomas_AV: lehet hogy a Fehérvár TV-ben ő volt a helyi májer, de amit az USA-Svájcon művelt, az borzalom volt. be nem állt a szája, Spillerbe állandóan belefojtotta a szót a teljesen lényegtelen baromságaival. Mindig a lehető legrosszabbkor szólalt meg, szörnyű, reccsenő favicceket sütögetett el a közvetítés alatt folyamatosan. Én ilyen csapnivaló jégkorongközvetítést még nem láttam, az qrva élet.
@kovacsistvan: Jó hosszú levelet kell írjál :D. Eurosporttal is bepróbálkoztam addig, míg azt nem merte mondani, hogy Ovie azért a világ legjobbja, mert iszonyat jól védekezik, és nem csak elől brillíroz :). Át is kapcsoltam.
@Walmer:
SZERINTEM MEG JÓL KÖZVETÍT!
Spíler akar ,mindíg valami ,nagyon okosat mondani,vagy látni a pályán.
"mamutjáról felpattant,majd a könyökével ütötte be"
Egy túrót. Nem kellet csak az ismétlést ,megnézni.Felpattan ugyan,de köténybe megy be.Egyéb hasonló,hülyeségek erőltetése.Jól tette ,hogy belefojtotta a szót!!
@durex26: Én meg voltam elégedve, mert megint elhangzott a nevem az Eurosporton :)
Egyszerre hallgattam mindkét közvetítést, az Eurosportot azért, mert ott segítek, az m2-t pedig azért, mert Spiller az Spiller.
@bakker81: Ez már inkább a szakmaiságra vonatkozik. Spillert lehet szeretni és lehet nem szeretni, és néha tényleg be szokott nézni ezt-azt. De még csak nem is azt mondtam hogy Somos rosszul közvetít. Egyszerűen Ők így párosban nem működnek. Baromi Frusztráló és a legnagyobb riporteri hibák egyikének minősül ha belefojtod a társadba a szót, mert a nézőt egy idő után nagyon nagyon zavarja a sok félbeszakadt mondat.
Lehet Somos egyedül jobb lenne nem tudom. De így az hogy így nagyon rossz volt az biztos.
@kovacsistvan: Hírnévre hajtasz mi? Nem elég a blog :D? Spiller tényleg jól nyomja, és tetszik, hogy belejavít, meg tényleg szakkommentál, és kiharcolja az szó jogát :D. Jó lesz ez.
@bakker81: "mamutjáról felpattant,majd a könyökével ütötte be" <-- Ez az USA - SUI meccsen hangzott el? Vagy mikor?
@durex26: Jaja, megpróbálom híressé tenni a Kovács István nevet :D
Tisztára be vagyok most állva, nagyon fel vagyok dobva egy ilyen KHL-es sziporkázás után, és még könnyen is vagyok, mert egyetemről lehet lógni.
@kovacsistvan: Csak ebben a legutolsóban hadd cáfoljalak meg, mert a Zsaripovot speciel Spillertől hallottam. :)

Amúgy nem ugyanaz volt a két meccs kommentátora (Spiller igen :) )
@sporttárs: Nekem nem tűnt fel, véletlen csúszhatott ki a száján, de stabilan Zaripovot mondott.
Spiller egyébként nem klasszikus szakkommentátor, szakmailag inkább a kapus dolgokban van otthon, azokat remekül látja. Viszont a lexikális tudása hokiról nagy és nem unalmas, hanem színes dolgokat mesél, valójában egy társkommentátor, aki jól tudja kiegészíteni a meccset közvetítő riportert. Ha kellően öszeszoktak, ez gördülékeny, de ugye Spiller nem szokott a magyar tévénél dolgozni. Az egymás szavába vágás is kölcsönös, mert ő is felkiált olykor önkéntelenül. Én örülök, hogy van. :)
@sporttárs: Pedig ugyanaz a Somogyi mindkét meccsen. Azért a kapus dolgokon kívül a védekező játékosok helyezkedéséhez is ért, meg összességében tudja ezt a játékot, nem kérdés. És nem Spiller Zsáripofozik, ezt én is megfigyeltem.
@sporttárs: bevallom őszintén ez fel sem tűnt... illetve talán mert meg is akartam jegyezni hogy az orosz meccsen rászólhattak mert nagyságrendekkel jobb volt az összhang. De ezek szerint csak más volt a kommentátor:-).
Summaként én annyit vonnék le hogy az USA Svájc meccs MTV-s kommentárja kritikán aluli volt, az orosz meccs párosa pedig tartogat magában potenciált... (Az EuroSport pedig egy jó közepes átlagot hozott, én nem húztam fel magam ott semmin, igaz nem is tudok oroszul hogy belekössek a kiejtésbe:-) (és továbbra is tartom hogy jégkorongon kívül BÁRMI más téli sportot NEM az EuroSport-on nézni ördögtől való bűn és büntetni kéne:-P)
@ComLo:
"jégkorongon kívül BÁRMI más téli sportot NEM az EuroSport-on nézni ördögtől való bűn és büntetni kéne:-P) "

Hozzátenném, hogy ugyanez vonatkozik a nyári olimpiára is. Atlétika, úszás, evezés, kb minden jobb ott. Jobbak a riporterek és nagyon hiteles és jó kommunikációs képességgel rendelkező szakértőket hívnak meg.
Az M1 sajnos megrekedt Egri Viktor, Somogyi (vagy Somos?), stb szintjén. Tudálékosak, be nem áll a szájuk és nem értenek ahhoz, amit közvetítenek (vagy ha értenek is, rohadtul nem jön át).
@bakker81: Szerintem meg nem bőrben ment be, hanem végiggurult a jobb mamutján... :-) És egyébként meg Somos és Spiller is jók, csak van még mit összeszokniuk! :-) Ez Máté Palival már megvan.
@durex26: Két "Somogyi" van. :) Csak nagyon egyfortma a hangjuk, ami nem csoda, mivel ikrek.
@sporttárs: vazze mik vannak :D, elnézést, ezt nem tudtam. De kb. egyforma a hokitudásuk is :D.
Nem tudom, valaki nézte-e az Eurosportot, de ott Kangyal volt a szakkommentátor.
A finn meccsen nagyon hiányzott Spiller, nem tudom melyik Somos volt :), de harmatgyenge. Megpróbálkoztam a teletext felirattal, és beigazolódott a sejtésem, hogy így nem lehet hokimeccset közvetíteni :).
@durex26: Az esti meccs tényleg érdekes volt... Viszont úgy néz ki, nagyjából összecsiszolódott Spiller és Somos.
@kovacsistvan: Azt lehet tudni előre, hogy melyik Eurosport-os közvetítésnél ki lesz a szakkommentátor? Ha lesz még ilyen egyáltalán...
@sutyi2: Csak mert Godót, Tokit, Palkót (:-D) meghallgatnám szívesen szakkommentálni! :-)
tegnap mintha azt mondta volna ez a nagytudású (sok egyéb közül ez megragadt): "Ruutunak tehát már van egy gólja, igaz, ez nem is igazán az ő gólja, hiszen CSAK beletette az ütőjét..." hát... gratulálok!
Ez egyelőre nagyon nem tetszik, hogy reggel hat van, és mindkét csatornán (m2, Eurosport) ütő nélkül korcsolyáznak...
Egyébként ma Jánosi Csaba van az Eurosporton.
Ma reggel ugye Kangyal van az EuroSport-on? Csak a hang és szöveg színvonala miatt. (miközben írtam a kommentet volt egy utalás a mezszámra így már számomra is egyértelmű:-) ) Hát ha a tengerentúlon lennénk legendás szakkommentátor válna belőle. Attól hogy valaki jó játékos volt még nem egyértelmű hogy jó kommentátor is lesz (nem akarom megbántani de pl Pl Palkó sosem volt a szavak embere). Ő viszont már a 2008-as A-s VB-n feltűnt nekem. Érthetően folyékonyan beszél, érdekes dolgokat mond, jól lát a pályán, és ahogy ott Máté Palival, itt az EuroSport-os kommentátor sráccal (nem jut eszembe a neve) is pillanatok alatt megtalálja az összhangot. Szal én kezdeményezném hogy visszavonulás után valahogy legyen belőle állandó szakkommentátor. Azért volt pár olyan határozott megállapítása amire nagyot néztem. Az egyik a 2014-es olimpia kapcsán volt bár ott azért mondta hogy ez csak az ő véleménye (szerinte nem lesz NHL szünet... majd meglátjuk), de ami jobban felcsigázott az a Szlovének és Kopitár esete volt. Ő azt mondta hogy akárhogy végez a Kings a Szlovén szövetség nem fogja tudni kifizetni a biztosítását. Nekem ez eddig új infó volt, lehet csak én nem halottam róla mindenesetre jó lenne...
@ComLo: Varga Ákos mellett volt. De tényleg ért a dologhoz.
süti beállítások módosítása