HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Ferencváros–Újpest a Kisstadionban

2009.10.08. 16:11 D. Gromov

Életre kel a magyar Winter Classic, írja közleményében a Magyar Jégkorong Szövetség. Eszerint december 27-én vasárnap 14 órától a Kisstadionban rendezik a Ferencváros-Újpest MOL Liga-találkozót, "remélhetőleg több ezer nézővel a lelátón". Nem gálameccsről van szó, a szövetség szeretné feléleszteni a hazai hoki történelmi rangadóinak hangulatát. A bajnoki mérkőzést FTC-UTE öregfiúk összecsapás vezetné fel.

"Ha tényleg lesz öregfiúkmeccs, elkezdek edzeni, mert azon biztos szeretnék játszani. Akkor is, ha utána éles bajnoki találkozója lesz a csapatomnak. Nagyon jó ötletnek tartom a kezdeményezést, biztos sokan lennének kíváncsiak a rangadóra. Azért mondom, hogy rangadó, mert ebben a szezonban nagyon megerősödött a Fradi. Nekem a mai napig is az a legnagyobb örömöm, ha legyőzhetjük a zöld-fehéreket. Ők nem az ellenségeink, hanem az ellenfeleink" – mondta Pék György az Újpest vezetőedzője, aki korábban játékosként is számos emlékezetes meccset játszott a Ferencváros ellen.

A zöld-fehérek válogatott játékosa, Jánosi Csaba is várja az összecsapást, olvasható a közleményben: "Fantasztikus élményt jelenthetett annak idején 10-12 ezer néző előtt játszani a Kisstadionban. 2005-ben az UTE elleni bronzcsatára is kijöttek pár ezren, és akkor is a lelátón maradtak a szurkolók, amikor havazás miatt félbeszakadt a találkozó. Jó formában vagyunk, egyre több szurkoló jár a mérkőzéseinkre. Egy szabadtéri FTC-Újpestre még többen eljönnének. Remélem, hogy az időjárás is kegyes lesz hozzánk."

Az Egyesült Államokban baseball- és amerikaifoci-stadionokban rendeznek szabadtéri rangadókat, de nálunk csak egy létesítmény adhat otthont egy ilyen találkozónak, ez a Kisstadion, érvel az MJSZ. Az NHL-ben két éve kíséri hatalmas érdeklődés a szabadtéri jégkorongmérkőzéseket, de Svájcban, Svédországban és Oroszországban is nagy sikert aratott a kezdeményezés, teszi hozzá. A magyar Winter Classic ötlete májusban vetődött fel először, olvasóinkban vegyes érzelmeket váltott ki a kezdeményezés – igaz, akkor még válogatott meccsről volt szó –, amelyből tehát rövidesen valóság lesz.

43 komment

Címkék: winter classic mol liga

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én biztos ott leszek!
Eddig még csak kölyök meccset láttam a Kisstadionban.:)
1x voltam még sulisként fradi-ute hógolyó záporral tarkított kisstadionbeli hokimeccsen.Megkell hagyni hangulat az volt,mint ahogy gondolom lesz most is.Nyomathatná valamelyik tv is a meccset.
a kisstadion örök szerelem. még mindig ott kéne játszanunk. imádnám. ezt meg várom, nagyon.
Igen, ha egy csatorna is közvetítené, az lenne a legszebb :)
Érdekelne, de előre borítékolom, hogy itt jelen lesz a focis csőcselék is, úgyhogy kihagyom...
Bocs, de nem birom kihagyni, meg kell osszam veletek
www.freeweb.hu/horalkitura/

A fradi szurkolok, mielott jonnek terjenek be horalkihoz, hogy tudjak, hogy viselkedjenek a medvevel
@freddyD: szólj nekik, hogy maradjanak újpesten, és akkor te is ki tudsz jönni.
Ezzzzzaazzzzzz , Én biztosan ott leszek, nagy élmény lesz, az 100...
De lehetne színesíteni is a dolgot, mondjuk egy Mol-liga válogatott vs. AV19-el is, remek lenne!!!
@Szoljanka: volánnak igen zsúfolt a naptár dec 22 27 jan 1 meccs napok,nem lehetnek 1x re két helyen
Valahogy nem érdekelne egy Mol - AV19 meccs, semmi köze egymáshoz a két dolognak... viszont egy all-star módi MOL1 - MOL2 már annál érdekesebb lenne :)
@terminatrix: az antivírusom nagyon reklamált a linkedre :)
Esetleg egy MOL MAGYAR - MOL IDEGENLÉGIÓS meccs?
@terminatrix: koszonom szepen egyhuzamban ennyit kb 3-4 eve nem rohogtem
@madefalvi: lodd ki az antivirust es nezd meg a linket akkor is megeri hogyha utana windowst kell telepist
amugy a @terminatrix: linkje a bizonyitek arra hogy vannak meg a jegkorong jatekvezetoknel is sokkalta idiotabb emberek
"és akkor is a lelátón maradtak a szurkolók, amikor havazás miatt félbeszakadt a találkozó" - én azt néztem, ahogy a játékosok hóval elfalazzák a kaput :D jóóóó volt!!!! ez is remek lesz!!!
Én biztos ott leszek!!! Hajrá FRadi!!!!!!!!!!!!
Hát nekem nincsenek ilyen kellemes élményeim a Kisstadionról. Amikor 150 ferencvárosi "szurkoló" jött felénk mi voltunk vagy 50-en azt a rendőrök csak szotyiztak, hát az nem volt épp kellemes(mondjuk az a pár pofon se amit kaptam) :D
@brunzwik: Ja ez Fradi-Volán meccsen volt.
@Gabberboy: Semmi köze egymáshoz??? Ekkora hülyeséget leírni... Csak kezdjük ott, hogy magyar jégkorong, nem elég...?
Még hol van a kezdő sípszó, de ez a focis mentalitás máris itt van:( Először jeget kéne végre csinálni, nem? :)
@brunzwik: Nekem a Fradi szurkolókról a könnygázos Volán-Fradi meccs jut eszembe. Soha nem fogom elfelejteni...
@exL:1: Ez igaz, valamikor más időpontban lehetne, de tudom, a Volánnak szoros az időbeosztása.
Ott a helyünk! HAJRÁ LILÁK!
@Szoljanka: Azt, hogy semmi köze egymáshoz, szerintem Te is sejted, hogy nem arra gondoltam amire Te most kitértél. Ha esetleg egy OB elődöntő vagy döntő idejére esne még megérteném, hogy Volán, de így szerintem nagyon nincs köze ehhez a winter classichoz. A Volán egy teljesen külön ág, annak is megvannak a sajátosságai. Külföldiában sem az ország létező vagy nem létező kirakatcsapata játszik egy kisebb rendű bajnokság válogatottjával, hanem két jó csapat játszik :) A hülyeséget meg kikérem magamnak.
@MJ01: No azt én se...napokig krákogtam, pedig nem is voltam a közvetlen közelükben... :D
@MJ01: Mert nem hittél nekem, amikor - kiszagolva a veszélyt - szedtem a sátorfámat. :))
Én kint voltam azon a 2005-ös havas meccsen, életem első Kisstationos élménye volt. Még a jegyet is eltettem :) Most se fogom kihagyni!
Azt kéne most kitalálni, hogy mitől lesz ez egy olyan esemény, mint a szilveszteri lovi.
Jó ötlet, jó döntés! Így kell lennie, ez a magyar Winter Classic, kétség sem férhet hozzá :-)

HAJRÁ LILÁK!!!!!!!!!!!!!!
@gabute: HAJRÁ HOCKEY! HAJRÁ MAGYAR HOKI!
És be is lehet menni a szünetekben az öltöző folyosóra, mint annó? De egy szemét hidegek voltak akkor...
@Gabberboy: :) A minap olvastam Török Lászlótól a Rekviem a hokiért című könyvet, erről ez a részlet jutott eszembe:
"A televízió, a magyar jégkorong-válogatott egyik mérkőzését kívánta közvetíteni a Kisstadionból, a kamerákat viszont zavarta a pálya szélén, a magas dobogón álló zsürifülke. A testület vezetője azonban megmakacsolta magát. Közölte: tetszik, nem tetszik, a kulipintyó ott marad, hiszen ott állt már az "idők kezdete" óta. Még akkor is, ha eltakarja a pálya jó részét a kamera kíváncsi szeme elől.
Nyert.
Az már más kérdés, hogy a tévé ezt követően éveken át egyetlen hazai mérkőzést sem tűzött műsorára."
A csapatok megválasztása nem szerencsés. Olyan csapatokat kellet volna választani, akiknek nincsenek ostoba, primítív rigmusokat szajkózó részeg szurkerei /tisztelet a normális többségnek persze/. Mi a gyerekekkel kihagyjuk az biztos. Pedig mekkora buli lenne. A másik csapat játékosainak felmenőit rigmusban szidó "szurkolást" nem toleráljuk. Remélem egyszer csak Ők is rájönnek, hogy mi az a sport.
Kéne valami szurkolói kódex, hogy mi az ami már nem fér bele és azt betartatni, addig itt nem lesz 10 ezer ember, ezt boritékolhatjuk.
Miért pont december 27.? Miért? Mindkét csapatnak vannak külföldi játékosai, akik hazamennek Karácsonyra, és nem biztos, hogy visszaérnek ekkorra. Nem lehetne később vagy inkább előbb?
@ob4: Ha winter classic a Kisstadionban, akkor szerintem csak ez a két csapat jöhet szóba.
Maximum lehetett volna egy Volán-DAB is, de nem egy bajnokságban játszik a két csapat, így csak gálameccs lett volna. Ráadásul nem hiszem, hogy pár száz embernél több nézte volna meg Budapesten a két fejér megyei csapat gálameccsét.
haaaat fradi - dab meccsen epp azt beszeltuk sogorommal, hogy hogy lehet kivinni GYEREKET egy ilyen merkozesre?
annyi karomkodast mint ott reg nem hallottam (igaz egy ideje kerulom a B kozepet)
aztan a fradi - szereda meccsre csak kivittem a kolkot, es meglepoen tapasztaltam, h a szekelyeket nem szidtak annyira mint a DABot :D

tenyleg jo volna ha par "kollega" elfelejtene atjonni a focimeccsekrol... nekem eg a pofam...
@ob4: Igazad van, tényleg sokkal jobb lenne egy Bp. Stars - Miskolc meccs, 42 fizető nézővel...
@gabute: inkább valami gálameccsre gondoltam, kelet-nyugat, sok up meccsel elötte, utána, szünetben. És lehetne tétje is, mondjuk a bevételből értelmes díj, amiért már érdemes hajtani. kár több millió is összejöhet. Kinnt pedig sörsátor melegedővel, ajándéktárgyak, show. Azért az ice-classic-fradi-ute hangulata megelőlegezhető.
@ob4: szerintem ez igy pont jo lessz nem kell varialni egy tradicionalis pesti rangado egy tradicionalis pesti stadionban mi kell ennel tobb??
ja hogy jonnek a foci szurkerek ...? szerintem levegonek kell nezni oket
elvegre nagy az Isten allatkertje csak az a baj hogy alacsony a keritese
@qx92: Így is felfoghatjuk, csak hát ugye, ilyen kondíciókkal, tényleg csak gyerek nélkül.

Szerncsére szétverni itt tényleg nincs mit. Hacsak nem hoznak légkalapácsot.....
@ob4: ki a családokkal a stadionokból!

:)

komolyra fordítva: remélem, hogy amikor hamarosan én viszem a kislányomat, akkor meccsre megyünk majd, és nem valami langyos, lötyögős, tapsikolós fosra. és jelen lesz még a primitív, részeg csürhe, csőcselék. mert ez az egész (nekem) nem arról szól elsősorban, hogy 12 ember csúszkál a jégen, vagy 22 rohangál a pályán. arra ott van a Kocsér-Jászkarajenő rangadó.
@ob4: nem tudom en nem vagyok szulo tehat ebben erdemi velemenyem nem lehet, de en ugy gondolom, hogy ha verekedesre nem kerul sor akkor ha kiviszed a gyereket akkor sem lessz semmi mert hid el a tragarsagot es bunkosagot nem csak a foci szurkoloktol tud tanulni azt mar felszedte a netrol a sulibol stb... tehat csak azt akarom mondani hogy foleg ha fiu szerintem meg elonyere is valhat mert miutan haza messz meg mondod a gyereknek fiam lattad milyenek az idiota foci szurkolok na olyan NE LEGYEL soha az eletben , a masik dolog ami ehez kapcsolodik pedig az hogy biztos hogy fergeteges hangulat lessz a meccsen az pedig lehet hogy a fiuval illetve gyerekkel is megszeretetti a meccsre jarast es akkor a magyar jegkorong nyert egy ujabb embert.
szeretnem hangsulyozni hogy ez csak szigoruan az en magan velemenyem meglatasom ami nem mervado ebben a temaban mivel nekem meg nincs sajat gyerekem.
@qx92: Járunk meccsre, nem baj ha valaki szurkol, sőt mi mindig szurkolunk. Van egy olyan szint ami alatt nem szabadna. De hát tudjuk mi ezt. Pl Angliában ezeket már rég kitiltották és meg is lett az eredménye. De ne menjünk messze up meccsen is anyáznak sajnos.
@szorgalmas: Attól még nem langyos, hogy nincs anyázás.

Ezért is gondoltam, hogy a kisstadion az ünnep és ünnepen ugye az ember máshogy van.
süti beállítások módosítása