HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Sapa Fehérvár AV19–Salzburg 4-3

2009.09.13. 20:28 D. Gromov

A Fehérvár fontos győzelmet aratott az EBEL-favoritja Red Bull Salzburg ellen. A magyar bajnok az első harmad után 1-0-ra, a második után 4-0-ra vezetett, ám az utolsó húsz percben 4-3-ra felzárkózott az ellenfél, amely kapuslehozatallal szerezte harmadik találatát. Az egygólos fórt megőriztük, az utolsó pillanatok durvák lehettek, most nem voltunk ott a helyszínen. Góljainkat sorrendben Juha Alen, Mihály Árpád, Ladányi Balázs és Vas Márton szerezte, mind a négyet idei igazolású hokis vállalta tehát. A Salzburgban négy egykori NHL-es és öt osztrák válogatott szerepelt. A további eredmények: Vienna–Klagenfurt 3-5, Olimpija–Jesenice 4-1, Villach–Graz 4-3, Linz–Medvescak 2-3.

203 komment

Címkék: fehérvár ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@-d(-_-)b-: Épp azt írtam, hogy ma este következetes és kiszámítható volt a spori és tényleg így láttam. Szerintem nagyon jól fújt, a hazai játékosok helyenként adták neki a munkát.
Le a kalappal a srácok előtt! Page mester az órával nem volt jóban, de amit még nem említett senki, és én sírva röhögtem rajta, az az, hogy 2 perc elteltével megszólalt a duda, aztán kicsit később egy játék megállításnál ismét, és ekkor becsúszott még 3 salzburgi játékos :D:D:D:D
már csak azt nem tudom, hány ezer euróba kerül majd ez a kis közjáték, mert page esetében nem lepődnék meg semmin... :):):):)
@miki78: Azzal, hogy a Benk hasznosabb mint a Nagy Gergő.
Itt is jól lehet nézni a Fehérvár TV-t: Worldwide Televisio
@scip_: Már fenn van, csak kicsit hosszú lett a cikk...
@miki78: Lehet csatlakozni a Fanklubhoz?:D Mert akkor örömmel csatlakoznék:P
szalzburg honlapján milyen sz*r cikk van már a meccsről -- mintha épphogy csak véletenül nyertünk volna, pedig ők annyival jobban játszottak. Eszemmegáll.
@check: Oké, máshogy látjuk a dolgot.
És mikor lecsúszott Alen gatyája, az milyen volt?:-D
@banyszi: Nekem viszont pont ez az egyik bajom vele, hogy szerintem sokszor késve érkezik vissza a védekezésbe..
Bár veled nem szeretnék vitatkozni, mert te sokkal de sokkal jobban belelátsz mint én.
Ezt biztos Pagé nyilatkozta? El sem hiszem....:)
Aztaa nso-n végre egy értelmes cikk a Volánról...
@AVfan: basszus, az is komoly volt tényleg, ezt el is felejtettem... :)
mert a kis "menyasszonyok" ma elterelték a figyelmemet... sminkeltek biztos... :D:D:D
@yeti2: @brunzwik: nem tudom miért divat Benket szidni egy ilyen győzelem után?
Amúgy láttátok, amikor Nagy Gergőt lebontották, mint a paraszt a kis biciklit? Nagy Gergő a támadó harmadban kiállítattja magát, ami halálos vétek! ;)
Vannak hozzászólóink, akik jobban és nagyobb iramban játszanak mint a Volán, és jobban tudják összeállítani a sorokat mint Tolvanen...
Még szerencse, hogy a finn mester látja, Benk mit tud és mit nem a jégkorong nevű sportágból.
Nana!Nagy Gergőt nem adom,nem bántani!!Sofival hasítják a jeget!A jövő titánjai!Benket egy lapon Gergővel te jó ég!!!Benk ha a jégen van olyan mintha állandóan úton lenne de a korongal még nincs tegező vizonyban!Ha nála a korong mintha kútba dobnánk!Pénteken számold meg hányszor ér hozzá és hány jó megoldása van!Tóth Adriánt és Flintát vissza Miskolcról de gyorsan!!Csató Imi intézkedj!!:))
Nem szeretem a Benk-et de szerintem mára hagyjuk!Végülis ő is nyertes csapat tagja!Hajrá Volán!!
@Leo945: az egész kispad röhögött. Ő is.:-D
@brunzwik: miért is látnék én bele jobban? Ha hiszed ha nem nem vagyok a pályán én sem, csak egyszerűen más a véleményem.
@miki78: nem kell egyetértenünk (hova is jutna a világ ha mindenki azonos véleményen lenne). Mi nem szeretjük a játékát és nem tartjuk hasznosnak. Ti igen.
Én kiprobálnám a Tóth adriánt is, ti nem biztos.

De ez igy van rendjén.

Én ha nem látom jónak akkor leirom ti meg majd válaszoltok.

Részemről a kérdés lezárva.
@rol71: Flinta Miskolcon???Ez nekem új.
@banyszi: Tudod hogy értettem.. :D
@banyszi: Az nem baj ha más a véleményed csak a pirosra ne mondjuk már,hogy zöld.
@AVfan: Szerintem a Tóth Adriánra gondolt csak, elirás lehet.
@yeti2: és ha színvak vagyok, akkor nem lehet véleményem?
@miki78: Csináltatunk I LOVE BENK pólót?:P
Grat. FIÚK!

Jó volt! Fegyelmezetten játszottatok ---> meg lett az eredmény! Akaratban sem volt hiány!

A 3. harmadra egy kissé elfáradtatok / a múltkor is /.....tegyetek még egy lapáttal az állóképesség fejlesztésére!

A nap vicce: 3 Dead Bullos csak úgy átsétált a pályán! Mi ez? Átjáróház?!
Tóth Adrián ha jól emlékszem a tavalyi év felfedezettje vagy legjobb ifjúsági játékosa volt!?Javítsatok ki ha rosszul emlékszem a titulusra!Tavaly gólokat is ütött!Szóval szívesebben látnám a pályán mint B.A-t!De tényleg hagyjuk!Fürödjünk az örömben!
@banyszi: De lehet,ebben az esetben elnézve.
@yeti2: @banyszi: Szerintem hagyjuk annyiba a dolgot. Az a jó ha mindenkinek van véleménye, abból születnek az előre vezető viták.
Téma lezárva.

Ok??
@brunzwik: igen, tudom mire gondolsz, de hidd el köze nincs a dologhoz, ez a saját véleményem!
@norcyka20:Viseljétek nagy mellel és ki se mossátok!:))Csak akkor ha Benk gólt üt!!
@brunzwik: OK, de remélem legalább majd statisztikai adatokkal is tudod igazolni a Gergő zsenialitását..
Sofron magasan kiemelkedik e trióból. Nagyban én semmit nem látok.. Benk legalább agresszív és védekezik..
Részemről is lezárva!
Pagét lehet utálni tiszta szívből, de a nyilatkozata nagyon sportszerű.
@norcyka20: benne vagyok, bár akkor rá kell vennem a Sofron mezre... :)
Na jó éjt!Szevasztok!
Ez az!

"mind a négyet idei igazolású hokis vállalta tehát"
ebből ketten újvárosiak!

hajrá Újváros a Volánban is!!
@rol71: Nagy mellből nem lesz hiány;-)
Gratulalok a fiuknak.A Graz elleni zako utan nem gondoltam... Szep volt!!!
Akkor engem is felvehetnél a Benk polóra!!Ültem már 2 púpú tevén!:))
@Pentele: Az egész világ dunaújvárosi :)
@zsindexfan: gyere oda legközelebbi meccsen,azt személyesen megbeszéljük.
@zsindexfan: Lehet neki az a színvonal felel meg!EBEL magas mint lónak a hátúszás!
Pierre Pagé: A hazai csapat kiválóan kezdett, ez meghatározta a mérkőzés alakulását. De végig hittünk magunkban, abban, hogy fel tudunk zárkózni. Majdnem elértük a célunkat, a két pont megszerzését. A végén azonban kicsit összezavarodtunk. A Sapa Fehérvár nagyon jól játszott, kapusteljesítménye kiemelkedő volt, mi pedig felesleges kiálításokat szedtünk össze. A mi jelenlegi csapat egy fiatal társaság, amely egy tanulási folyamat közepén van, meccsről meccsre leszünk jobbak, idén szerintem bármilyen célt elérhetünk. Persze nem szabad elfelejteni, hogy a liga színvonala egyértelműen javult tavaly óta. Elég megnézni, hogy a Graz vagy a Sapa Fehérvár mekkorát lépett előre. Ez azoknak a kiváló edzőknek köszönhető, ekik az EBEL-ben dolgoznak, ilyen Jarmo Tolvanen kollégám is, aki remek munkát végzett korábban Dániában is, és most itt Székesfehérváron is.
@brunzwik: Ezektől a helyszínen való megbeszélésekből ma hányingerem lett az "emberünk" miatt!Bár ennél csak jobb lehet!Én is azt mondom állj mellénk-Zsindexfan- Volán büntipad fölé 5.-6. sorba és meccs közben húzzuk a strigulát!
@rol71: Én vagyok a hülye, hogy szóba álltam vele. :(

Amúgy tényleg Pagé bekaphatja.
@kesziimre: még mindig bekaphatja
Gratulálok a fiúknak, szép eredmény az erős Salzburg legyőzése!
Azért meglepő és dicséretes a zágrábiak kezdése (2 hosszabbításos győzelem)
@rie: Ne add oda mindenkinek!:))
nna, most hogy hazaéertem és végigolvastam a kommenteket, hadd legyen néhány észrevételem:

1. A Volnán ma k. jó volt
2. a kapuralövési statisztika az EBEL honlapon szerintem hülyeség. Az első két harmad egyértelműen a voláné volt, az kizárt, hogy a Salzburg 2szer annyit lőtt volna kapura.
3. ha egy ilyen nyertes meccs után is csak az jut egyeseknek eszébe, hogy a Benk béna, akkor csókolom.
@munkagep:3éve ez a véleménye egyeseknek de téma OFF!Jó éjt mindenkinek!Szép álmokat!
Ez a pöcs mekkora fíreg, ha tényleg kétszer kért időt... Meccs végén utánaeredt Tolvanen ha jól vettem ki az adásból. Kíváncsi lennék mit beszélgettek.

A nyilatkozata pedig ezek után undorító és kétszínű. Körbenyalja Tolvanent, de a meccsen egyáltalán nem tisztelte...

Érik az a page down transzparens... :D
@scip_: Nyilván a másik kispadot nem láthatta, csak azt, h az első időkérést a Volánnak mutatja a bíró. Én is csak akkor szembesültem azzal, h nem a Volán kért időt, amikor a meccs után Tolvanen mondta. Ha pedig abban a tudatban volt, h van egy időkérése, miért ne kérhetett volna időt.
A volán honlap szerint nem Vas Márton szerezte a 4-et. Én ott voltam és a hivatalos stat. szerint is Ő szerezte.
"Bár gólt ugyan nem szerzett, mégis kitűnően játszott Vas Márton, aki kitért a játékvezetőkre is:"
Nincs mit, de még egy mondat van:
"Utolsó gólunk szerzője, Kovács Csaba kissé bosszús volt a végjáték miatt:"
@KCs: Erre én is gondoltam. Azért tettem oda azt a "..., ha tényleg" részt.

Így természetesen a kommentem második fele is teljesen értelmetlenné vált.

Azért mindettől függetlenül továbbra is bekaphatja! :)
@KCs: Nincs mit, bár magam is kijavíthattam volna! :) (Neo)
@rol71: @brunzwik: Örültem Nektek. További jó szurkolást, sziasztok.
Sajnos beigazolódott a sejtésem, a mai DEL fordulóba már nem Levi védett. Nyert a Hannover.
Előszöris: Szép volt, Fiúk! A mai egy igazi élmény volt! Nagyon izgultam a végén, de csak összejött. Pagé-ról csak annyit...én nem szoktam ilyet, de a végén megmutattam neki az egyik szép ujjamat... :) A bíráskodás két harmadon keresztül tetszett...az utolsó harmadban véleményem szerint kissé lejtett a jég.

Rol71 és Brunzwik, örülök, hogy megismertelek titeket és személyesen is megvitattuk a kérdést, mégha nem is értünk mindenben egyet.

Fejér Lilla és Inferno, jó, hogy jöttetek, jó volt látni titeket! :)

Hajrá Volán! Találkozunk pénteken! :)
Szerintem is hatalmasat játszott a csapat. Mivel a múltkor írtam Baluról, most külön ki kell emelnem, hogy milyen megbízhatót nyújtott (szép teljesítmény ennyi idő alatt ennyire feljavulni). De ezt az egész csapatra is írhatnám: ez a tegnapi igencsak meggyőző alakítás volt, jó tudni, hogy ilyenre is képesek vagyunk. Ebből a szempontból talán jókor jött a pénteki pofon, és a helyükre kerültek a dolgok. A mostani meccs nem győzelem volt, hanem diadal - és ezután lehet szépen, nyugodtan, csendben építkezni. A sok munkának úgy is meglesz a gyömülcse, eredménye. :)
@edudus: gondolkodtam azon, amit mondtál. Így utólag belátom, a pénteki meccs után minden figyelmem ellenére egy vonatkozásban elvetettem a sulykot - ezúton is szeretnék elnézést kérni mindenkitől, akiben rossz érzést szült a Csicsó emlékével kapcsolatos megjegyzésem.
@miki78: azt azért érdemes hozzátenni, hogy Gergő center, így mert neki messze többet kell nyújtani egy sor helyes működéshez, mint a szélsőknek, a feladata nehezebb is.
Ami szintén tény: a tavalyi szezonban Gergő nagyon szép dolgokat mutatott, Benk Andrisnak meg nem nagyon ment.
Ezzel együtt szerintem is kezd bunkózásba hajlani ez a Benk-utálat - viccesnek egy ideje nem vicces, a szabad véleménynyilvánítás határát pedig jóval túllépte (hisz egy véleményt elég egyszer elmondani, nem kell oldalakon át kardozni mellette).
Roli, Brunzwik: ha szabad ilyet kérni, ne szapuljátok indokolatlanul a srácot. Főleg, mert védekezni azt tényleg jól tud (nem véletlenül ő van bent hátrányban, ahogy más is írta - és az edzők csak tudják, mit miért csinálnak). Emellett a nyáron volt egy jó góllővő szériája, így én bízok abban, hogy az EBEL-ben is belejön végre.
@Raon: szia, Raon, ezek szerint hazaértél. :) Örültem Neked is. Benk-ügyben szerintem igazad van, ő az egyik legjobban ütköző védekező csatár (van ilyen szerepkör is, igen), nem véletlen, hogy Cortina is kivitte Sapporóba is - ahol az egyik leghasznosabb tagja volt a 4. sornak, meg Svájcba is, ahol sajnos hamar megsérült. Amúgy rengeteget fejlődött az elmúlt 3 évben.
Végezetül - bár nem ide passzol, de hova máshova írhatnám - egy gondolat az itteni kommentelésről.

A mai (tegnapi) meccs szüneteiben beszélgetve mély megdöbbenéssel vettem tudomásul azt a tényt, hogy itt nem egy, meg két ember írogat több nicken, hanem.... (most konkrétan öt emberről tudtam ezt meg, olyanról is, akivel amúgy teljesen jóban vagyok).
Megdöbbenésem igazi oka pedig az, hogy ezt többen úgy adták elő, mintha ez lenne a természetes, az evidens megoldás - mert ugye az általános kommentekhez ott van az ismert nick, az anyázós vélemények megírásához meg egy másik, "nehogy baj legyen belőle".
Emberek, csak én érzem úgy, hogy ez a legalja, a megcsúfolása az internetes kommunikációnak? Nem motoszkált még bennetek az az érzés, hogy ez így nem kerek? Hogy aki bármilyen kérdésben valaha is értéket próbált védeni, az egy fikanickes lebukással tökéletesen hiteltelenné teheti minden korábbi álláspontját is?

Itt van egy olyan közösségi oldal, amely sok szempontból messze kiemelkedik a magyar netes oldalak közül - többek között azzal is, hogy itt sokkal emberibb a légkör, a legvéresebb vitákkal együtt is sokkal normálisabb az értekezés hangvétele, mint máshol (aki meg ezt nem hiszi, húzzon le pár évet moderátorként bármilyen más sportoldalon, aztán sírva könyörgi ide magát vissza).
Minek kell ide is belekeverni azt megoldást, hogy nem meritek vállalni a véleményeteket? Mitől féltek itt, ezen a ritka szép helyen? A kb. száz rendszeres fórumozó között, akik névről már jószerivel ismerik is egymást?

Én azt gondolom, a fentiek alól két értelmes kivétel létezhet: ha a blog szerkesztői vagy egy klub alkalmazottai szeretnének inkognitóban maradni (hisz egy hivatalos személy hivatalos nickje/identitása sosem számíthat magánvéleménynek). Minden más esetben... nos, sokféle jól hangzó érvet fel lehet hozni, de szerintem végsősoron csak két választás van - a szimpla gyávaság vagy a gerinc hiánya.
Egy korrekt, egyenes ember vállalja, amit gondol, vállalja, amit mondd, annak pozitív és negatív következményeivel is!

(persze nem gondolom, hogy ettől bármi megváltozhat, de talán lesznek olyanok, akik ezt így még nem gondolták végig)
@Fejér Lilla: a hazaérés már rég összejött, az idő nagy részét azt tette ki, amíg átrágtam magam ezen a sok kommenten. :)
Én szintén örültem, az előző bejegyzéses látszattal ellentétben (az nem személyek ellen szól, elvekről van szó).
Örülök, hogy egyetértünk - és én is látni vélem Benk fejlődését. Vannak hiányosságai, de ritka jó felépítésű, és még nagyon fiatal. Két éve én sem tudtam volna ilyet írni róla, de már azt gondolom, hogy ha ilyen akarattal dolgozik tovább, egy nem túl sok gólt lövő, de sok másban nagyon hasznos játékos válhat belőle.
@Raon: Teljesen egyetértek Veled! Én is mindig a saját (és egyetlen) nickemet használom... Anno valaki az ute drukkerek közül úgyis beígért valami harakirit, mondjuk ez szerencsére elmaradt... :D:D:D:D
Inf3rn0: meglepődve vettem észre h Miskolc helyett itt vagy Szfváron! Köszi! :)
Meg lehet nezni valahol a golokat? koszonom
Fantasztikus este volt, köszönet érte a fiuknak. Azért az egyik legszebb mozzanat a meccsen az volt, amikor a lefújás után habzó szájjal rohant a Pagé "mester" reklamálni a bírókhoz és nem mellékesen odaszólt a palánk mellett álló Gabi bácsinak , erre a válasz egy csibészes mosoly és egy laza felmutatás az eredményjelzőre, hát a pacáknak majdnem eldurrant a feje!!!!!!
@Raon: egyetértek a szavaiddal, bár - tudom, naív vagyok - bennem eddig fel sem merült, hogy valaki így (is) ír. Mint ahogy én sem...

Örülök, hogy a srácok fel tudtak állni a padlóról, és remélem, ez erőt ad a jövőre. Menni és dolgozni kell tovább. Hajrá!

A bírókról csak annyit írnék, főleg mert a meccset csak a tv-ben láttam, hogy egy dolog a kiállítások mérlegelése (megítélése), amit drukkerként nehéz objektíven látni, de más a többi szabályértelmezési (?) hiba... De ők is emberek, ők is hibázhatnak, ők is a mérkőzés részei.

Hajrá Volán!!!
bár itt gólt nem, de hangulatot látni :)
www.youtube.com/watch?v=kSef1etqb_M

a napokban bóklásztam a volán honlap galériájában, és régi szurkolói képeket nézegettem. félelmetes hatása van annak a rengeteg zászlónak, és hatalmas transzparenseknek, különböző motívumoknak.

jó lenne egy-két dolgot újra megcsinálni (pl. hatalmas kék-fehér csíkos zászló, ami nem egy nagy darabból állt, hanem tényleg csíkokból)
@RCH: Én Ligetről járok, de csak 7végéken. Hétközben melóból megyek.
@ulrik: Azért az nem volt semmi, amikor az egyik bulinál odadobta a korongot a salzburginak...
De tényleg nem kell velük foglalkozni, talán már ők is látják, hogy felnőttünk az EBEL-hez és komolyan kell a Volánnal számolni.
Nem kell őket szeretni, de ha mindig kifütyülik őket amikor megjelennek a jégen akkor egy kicsit mindig ellenünk fognak fújni.
@laza6: és így még édesebb a győzelem :)
@Raon: A hitelesség ott kezdődik, ha egy nicken írva vállalja valaki a véleményét, és ott ér véget, ha nem.
www.jegkorong.tv/index.php?video_id=90913av

az utolsó mondat... :)

milyen dolog az, hogy a szurkolók zavarják az ellenfelet??? "cúnya-cúnya hobbitok!" :D
csípem ezeket a kifejezéseket a liga honlapján:
"Palkovics und Co." :D
@laza6: "Nem kell őket szeretni, de ha mindig kifütyülik őket amikor megjelennek a jégen akkor egy kicsit mindig ellenünk fognak fújni.
"
Na ezt már én is szóvá akartam tenni. Szerintetek kábé mit várjunk a bíróktól, ha már a meccs elején amikor felkorcsolyáznak a jégre, lek**vaanyázzák őket, meg mutogatnak nekik? Ezzel gyönyörűen meg lehet alapozni a hozzáállásukat a meccshez. Mondjuk én tegnap mindezek ellenére korrektnek láttam őket. Amit befújtak azt be lehetett fújni, ugyanezeket befújták ellenünk a vébén is.
@ulrik: Nnaa, az lesz a vége,h a következő AV-RedBull zártkapus lesz, csak hogy ne zavarjuk szegényeket játék közben.
@AVfan: ja, a végén még elérik valahogy... Hát sosem hallottam még ilyet. Mármint, hogy a szurkolók a hazai csapatnak drukkolnak és a vendégek ellen. :)
@Leo945, @ulrik: köszi!

@Kcs: ha van kedved, ezt pénteken élőben folytathatjuk. :)

Roli, Brunzwik! Aludtam rá egyet, visszanéztem, és azt javasolnám, hogy Benk Andrisról, és a szünetes beszélgetésről pénteken a szokott helyen folytassuk! Úgy kevesebb félreértés, és több érdemi információcsere várható. :)
@DesertDog: En meg Csaba-Ujtelep. Ha ugy adodik, szivesen lennek benzinpenz kompenzalo ;-)
@RCH: Majdnem szomszédok vagyunk. Pénteken a XI. kerületből megyek meccsre melóból. Adatlapomon keresztül küldj egy e-mailt elérhetőségekkel és a többit megbeszéljük.
A bírókról annyit, hogy én úgy láttam, az első két harmadban jól fújtak, a 3.-ban viszont volt egy két nem egyértelmű kiállításunk. Nem tudom, hogy ehhez mennyit számított az, hogy Pagé a 2. harmad végén beszélgetett a bíróval. Viszont az vicces volt a 3. harmad kezdésekor a bedobásnál a spori feltartott kézzel jelzett az "akváriumnak", hogy készen áll, és -mint általában- most is feltartott kézzel intettek neki páran a lelátóról, hogy -Helló. Erre ő vette a lapot és egy mosoly kíséretében felintegetett a lelátóra. :)
@ulrik: Nem tudom, ezen az összefoglalón ki beszél, de elmehetne beszédtanárhoz.
@Raon: Oké, én ott leszek. Ha csak nem kell mennem dolgozni..
@-d(-_-)b-: Játékosokra gondolsz??

Mert a Mihály Árpi és a Vas Márton beszélt +az Énekes Lajos.
Szerintem a riporterre gondolt, aki az összefoglaló alatt kommentált.
süti beállítások módosítása