HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Szeptember 10–11-én indul az EBEL

2009.05.15. 20:33 D. Gromov

Újabb gyorshírt kaptunk Elekes Blanka Alba Volán-menedzsertől. A bécsi ligaülésen az EBEL-résztvevők úgy döntöttek, az előzőhöz hasonlóan a következő bajnoki szezonban is 54 meccses lesz az alapszakasz. A rájátszásban maximum 21 találkozót játszhatnak a csapatok. Mindez feszített versenynaptárt feltételez, hiszen az érdekelt négy ország mindegyike a divízió 1-ben szerepel, azaz világbajnokságaikat viszonylag korán rendezik. Ennek megfelelően az idény várhatóan már szeptember 10–11-én elindul.

17 komment

Címkék: alba volán ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@veghist: szerintem ezzel mindenki így van :)
KCS: A Volán honlapján új, érdekes informácót olvashatunk: "Forródrót a ligaülésről: 54 csapatos alapszakasz" :-D
@EnVagyok: Huhh, thx, kaptam az sms-t is... Ez van, ha sok a hír egy nap, és összecsúsznak a honlapszerkesztő fejében.. :)
Jaj, az még 117 nap... az nagyon-nagyon sok!!! :((
@M.Lac: de remélhetőleg pont elég hogy összeálljon a Csapat!
Szerintem meg szép Lenne egy Ocskay Gabi emlékmeccset Szeptember 11-ére betenni...
vélemény? (BLL)
@Thomas_AV: lesz biztosan emlékmeccs!bár szurkolói részről minden meccs az lesz,és ezt állíthatom minden fehérvári nevében, ugy gondolom
Jó volna ha a Sport tv (sport1 sport2) közvetítené, és nem a sport klub. Összevissza adták a meccseket, sose tudtam, hogy mikor van, csak véletlenül odakapcsoltam és akkor néha elcsíptem egy-két harmadot. Szívesebben hallgatnám Spiller Istvánt és Máté Pált, mint Léderer Ákost.
@Diewith: Ebben a sportklubbos közvetitésben szerintem a legkisebb probléma pont Léderer volt, feletsük már el ezeket a focis beidegzödéseket! Látsszik hogy csak bele-bele néztél!
@Diewith: @taki17: léderer teljesen rendben volt. egyébként a meccs előtt jeleztük, hol egyenként, hol csomagban, hogy lesz közvetítés, ha mégsem, az csak véletlenül történhetett. a jövőben ezt majd igyekszünk szervezettebben publikálni
Szerintem Léderer nagyon jól közvetítette a meccseket.Lelkesedésével és felkészültségével jól átadta a hangulatot.Aki tudja,hogy közvetít a Fehérvár Tv-ben a loboncka,az tudja miről beszélek.Na az szőrnyű.
@D. Gromov: én nem rég találtam rá erre az oldalra.
Egyébként semmi bajom Léderer Ákossal, én csak azt írtam, hogy jobban örülnék, ha közben Spiller Istvánék közvetítenének.
@Diewith: a sport klubon általában 1 nappal a közvetítés előtt mindig ki volt rakva, hogy mikor kezdődik a meccs. És valszeg idén is a legnagyobb esély a közvetítésekre a sport klubnak lesz, asszem a tavalyi idényben a német bajnoksággal ütközött, ezt viszont eladta a tv csatorna... én reménykedem, hogy meg tudnak egyezni az összes hazai meccsre, ez is plusz bevétel lenne az Albának.
@Zsoldos:
Én egészen sok csatornát tudok fogni, de a sport klubbot nem. Gondolom, ezzel nem csak én vagyok így.
Persze, inkább a helyszínen akarok szurkolni /egy kicsit izgulok, hogy jövőre is bírja a pénztárcám/.
Össze sem lehet hasonlítani a helyszíni meccsnézést a TV előttivel!
Zágráb? Én nem figyelem őket, de két-három éve az Interligában nem ők voltak a pofozógép? Azóta eljutottak az EBEL szintre?
Sajna soká lesz még az EBEL kezdet.
Örüljünk annak, hogy legalább vki közvetíti az EBEL meccseket. Sajna a tv társaságok nem állnak sorba, egymásra licitálva, a közvetítési jogokért. Így érjük be (reménykedjünk), hogy a SportKlub jóvoltából minél több meccset láthassunk. Persze jobb lenne Spiller Pityuékat hallgatni (elismerem Lédererben pozitívan csalódtam), de erre kevés az esély. A Sport1-2 eddig nem nagyon mozdult rá az EBEL-re.
süti beállítások módosítása