HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Vonják vissza a 19-est mindenütt

2009.03.27. 15:58 F. Kapus

Pindák László, a Ferencvárosi Torna Club vezetőedzője és a BVSC amatőr csapata is azt kezdeményezte, Ocskay Gábor halála után többé egyetlen magyar csapatban se szerepelhessen játékos 19-es mezszámmal. Az FTC az Ocskay-kupát is létrehozná.

"Megdöbbentett minket Ocskay Gábor halála – mondta blogunknak Pindák László. – Úgy gondolom, méltóképpen kell búcsúznunk a magyar hoki kiemelkedő alakjától, a hatalmas bajnoktól. Jómagam ott voltam, amikor a fital fehérvári játékosok először felkerültek a felnőtt válogatottba, sokszor játszottunk együtt és egymás ellen is.

Olyan akciót szeretnénk elindítani, amelyhez remélhetőleg a többi klub is csatlakozik. Azt szeretnénk, ha Magyarországon ezután soha senki nem viselné többet a 19-es számú mezt. Ez egyrészt Gábor előtti tisztelgésünk jele, másrészt figyelmeztetés, hogy vigyáznunk, figyelnünk kell egymásra, játékosainkra. Azt szeretnénk, ha a következő bajnokság első hazai Alba Volán-mérkőzése előtt minden magyar klub képviselője a jégen nyújtaná át saját csapata Ocskay feliratú, 19-es számú mezét id. Ocskay Gábornak. Kezdeményezzük, hogy minden magyar jégkorongcsarnokban húzzunk fel egy válogatott mezt, természetesen Ocskay Gábor 19-esét. Ezenkívül alapítsuk meg az Ocskay-kupát, amelyet minden szezon végén a legjobb válogatott játékos kapna. Ha bárkinek bármi más ötlete van a méltó emlékezés terén, mindenben partnerek vagyunk."

A BVSC amatőr hokisai az FTC-kezdeményezéstől függetlenül már döntöttek. Erről szóló levelüket már korábban eljuttatták hozzánk, de technikai okok miatt még nem tudtuk publikálni a benne foglaltakat. A szövetség honlapja már közölte a lényeget. Eszerint: "Nem túlzás azt állítani, hogy az aktív magyar jégkorong legmarkánsabb, legmeghatározóbb egyéniségét vesztettük el. Az ő sportághoz való hozzáállása példaértékű kell, hogy legyen az összes, hokiért rajongó ember számára." A BVSC-sek egyben felhívják "minden hasonlóan érző és gondolkodó jégkorong-egyesület vezetőségét", hogy csatlakozzanak a tisztelgés eme formájához.

63 komment

Címkék: gyász ftc ocskay pindák bvsc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szép gesztus,bár ne lenne!!
Én online hoki manager játékot nyomok, és abban a csapatban se lesz soha senki 19-es!
Esetleg akkor, ha a gép generál egy Ocskay Gábort, és az én csapatomba kerül. Ő megkapja, más nem! Emléke előtt én így próbálok tisztelegni!
Megkérném az olyan virtuális hokimanager játékost, hogy ha ő a szövetségi kapitány, és olyan játékkal játszik, ahol lehet mezszámot adni, a 19-es felejtse el!
Most esett le, hogy ez a szörnyű tragédia a Magyar Hokikultúra Évében történt :S
Kiváló ötlet a kupa és, sőt akár Ocskay Emléktorna révén is ki lehetne fejezni a tiszteletet Gábor felé. Pl szezon előtt. Lehetne ez klub, vagy akár válogatott torna is.
Azt azonban, hogy minden csapatnál visszavonultassák a 19-es mezt nem tartanám szerencsés lépésnek.
@Dugó: Miért? 99-es sincs az NHL-ben. Nem véletlen.
Albában és a válogatottban visszavonultatják, az rendben van, de a többi csapatban nem kéne.
Szerintem szép lépés lenne, fölösleges már itt is kezdeni a fanyalgást...
Tisztelegj!
ismerek olyan játékost aki pont azért választotta a 19es mezszámot magának mert élete példaképe Ocskay Gábor volt. a dolog iróniája vagy pont szépsége éppen az hogy a srácot is kezelték a szívével. pont a megemlékezésen utolsónak maradtunk a mécsesek fölött dunaújvárosban és ott beszélgettünk el erről. nem tudom hogy őt is meg kellene e fosztani ettől a mezszámtól mint sokakat másokat akik pont Gábor miatt lettek 19esek
Akkor pont KIS CSICSÓ miatt lesznek 91-esek és ŐK (azok a játékosok) és mindenki fogja tudni hogy aki szerete Gábort az most is szereti mert 91 az forditva 19
De bárhogy is legyen nemcsak a mezszám egyetemes visszavonultatásával lehet tisztelegni egy halhatatlan legenda előtt...mert Ő az!
Bár óriás volt mégis emberként járt közöttünk, példakép lehet mindenki előtt!
Szép gesztus, hogy minden csapatban vonultassák vissza a 19-est, de szerintem felesleges. Egyébként minden másban egyet értek.
Újra és újra elkönnyezem magamat, ahogy olvasom a cikkeket és a kommenteket...

Nagyon nemes gesztusnak tartom a 19-es visszavonultatását, mindenképpen támogatom!

Bárcsak ne lenne szükség rá!

Az Isten nyugosztaljon, Gábor, vigyázz ránk ödaföntről!
Minden tiszteletem GABIé!
Nem fanyalgásból írok,de a fiam is hokizik.Nem 19-ben, de lehetnek olyan srácok akik évek óta ebben a mezszámban nyomják.Nem biztos, hogy mindeki megértené miért kell megválnia kedvenc mezétől.
Ráadásul egy mez nem egy szezonra szól, hanem 2-3-4 évre is.Maga a gesztus szép, de vannak más alternatívák is.
Bocs, hogy ide írom az alábbiakat, de...nem tudok kommentelni a Papp Lajos felelősségéről szóló bejegyzésnél.
Annyira őszinte és megtört az a nyilatkozat! Tudjátok, mitől félek? Nagyon bízom benne, hogy nem így lesz, de a média kezdi pedzegetni a "felelőskeresés" témát, és már hallani olyan hangokat, hogy kikezdik Csicsó orvosait. Bár ne így lenne! Annyira nehéz döntéseket hozni, felvállalni! Meg utólag okosnak lenni...
Hogy lehet egy ilyen lavinát megállítani?
Mint anno Kolónál, amikor a mentősöket kóstolgatták...
:(((
@advocatusdiaboli: Nem vagy egyedül!
Én amúgy pártatlan drukker vagyok 1983 óta (magyarán mindig a kisebbnek szurkoltam -márcsak a válogatott miatt is anno), de én úgy érzem, hogy Ő ott fent most azt mondja, hogy "szarjátok már le! lassan jön a vébé! ezzel foglalkozzatok! ne velem! ne most! majd ráértek nyáron. -gondolom-
@defó: jaj...a kisebb, az a papíron gyengébbre gondoltam. Vannak itt, akik a szavaidaz is kifordítják ilyenkor is. :( Sajnos!
Én kérek elnézést!
"Azt szeretnénk, ha a következő bajnokság első hazai Alba Volán-mérkőzése előtt minden magyar klub képviselője a jégen nyújtaná át saját csapata Ocskay feliratú, 19-es számú mezét id. Ocskay Gábornak."
Ez jövő februárban lenne?:S Vagy a kisAlba meccsen?
Szerintem kellene egy magyar kupa augusztus-szeptemberben, és akkor lehetne esedékes.
Valóban szép gesztus, de én sem tartanám szerencsésnek, hogy a Volánon és a válogatotton kívül visszavonultassák a 19-est.
Hónapok óta készültem az április 2-ai meccsre. Végre láthatőm Ocskayt, Palkovicsot és Kovács Csabát. Sajnos már csak az utolsó kettőt. A temetésre, bárhogy akarnék, nem tudok elmenni, nagyon messze lakom Székesfehérvártól. Nem tudja valaki, hogy melyik TV fogja közvetíteni és mikor?
A mezszám visszavonása nagyon szép gesztus lenne, de én jobban örülnék, ha nem kellene.
Csak repülök.
Mintha forgószél kapna fel, és rohanna, vágtatna velem megállíthatatlanul. Behunyom a szemem, de így is látlak benneteket, szólnék, kiabálnék felétek, hogy hahó fiúk, itt vagyok az ég szerelmére, ne sírjatok, de ti már nem hallotok, csak hallgattok némán, szipogva, egymás kezét fogva.
Nem itt kellene lennünk tudom.
Jó, jó itt vannak a mezeim, a címeres mezem, s persze a Volán meze, és itt van az egész csapat, látom a nagyon sok szurkolót, de tudjátok, most ne játszunk, ne legyen meccs.
Sajnálom, hogy így alakult, hogy így, és itt kell együtt lennünk, miközben a lelkész arról beszél, hogyJákob mindig győzni akart. De hiszen én is mindig győzni akartam!
Halljátok, fiúk!
Nektek ezt tudnotok kell, hiszen ott kűzdöttünk és izzadtunk együtt. Jóban, rosszban. Micsoda banális szavak. Amikor annyi mindent, mondanék nektek, annyi mindent mesélnék még titkaimról, de hisz úgyis tudjátok, mert mi mindent megbeszéltünk. Mert ez a csapat, a mi csapatunk a világ legcsodálatosabb együttese volt. Napokig, órákig tudnék mesélni erről.
Jó közöttetek lenni.
De fogytán az idő, érzem. Ez a forgószél vagy mi egyre messzebb repít. A lelkész mintha rólam beszélne, ám mit is mondhat egy 34 éves életerős férfiról? A Himnuszt még hallom. Ahogy megszólal, és betölti a temetőt.
Hányszor halottam ezt közöttetek állva, kicsit izgulva, címeres mezben feszítve.
Már nem látlak benneteket, halk, fájdalmas muzsika kísér az utamon.
Csak repülök.
A menyország kapuja már nyitva áll.


Nyugodj békében Ocskay Gábor #19!!!!
Fél órával ezelőtt beszéltem Taka barátnőmmel Japánból. Tavaly októberben volt itt nálam.
Ő volt kint a csapat kísérője és annyira megszerette őket és bennünket Zsófival, hogy meglátogatott Budapesten.
Amikor az edzésre kivittem a megyeri csarnokba, lelkes mosollyal várta a fiúkat az öltözőnél. És mit gondoltok, ki volt az első, aki megölelte és készített vele egy közös fotót? Gábor szan...ő így hívja.
Azt üzeni általam, hogy a legkedvesebb barátot veszítettük el, aki most már a mennyországban jégkorongozik...és arra gondolt, hogy eljön a temetésre, ha tud. Egyenesen Sapporoból.
Ha pedig nem tud, vigyünk helyette is virágot. És mindenki helyett, aki nem tud ott lenni, de őszintén szerette Csicsót.
@Hasek70: én nem miatta lettem 91. nekem Tőkési Lajos miatt lett 91 a mezszámom.
Szerintem nagyon szép gesztus, hogy valamennyi klubban visszavonultassák a 19-es számot. Kár ezen vitatkozni, hogy de mi van azokkal, akik miatta lettek 19-esek??? Akiknek miatta lett 19-es a mezszáma, az pont ezért nem fogja többé magára ölteni. Nem azért, mert ezt most elvárja a hokinemzet, hanem azért mert imádták és tisztelték és szerintem egy percig sem fognak azon rágódni, hogy ne öltsék többet magukra a mezt.
Bár Pindák úr azon ötlete mindenképpen jobban tetszik, hogy minden klub a saját mezéből adjon majd át egyet Csicsóbának Ocsaky 19 felirattal és hogy minden csarnokban legyen egy 19-es válogatott mez a csarnokokban.
Végtelenül sajnálom Csicsót, de szerintem más kluboknak nem kéne visszavonultatni a 19-et. Ő magyar volt és szfvári, és az a két mez vissza is lesz vonultatva. Számos szép gesztussal tisztelgünk emléke előtt, igazi összefogás volt a 6 órás gyertyagyújtásokkal is. Emlékünkben pedig örökké élni fog...:(
ez egy gyönyörű gesztus lenne.
köszönet Pindák Lászlónak.
Szerintem kicsit túlreagálnánk a dolgot, ha minden klub visszavonultatná a#19 mezt. Nem sok értelmét látom.
@91rezy: Lali viszont miatta lett #91, mert amikor Fehérvárra igazolt, ott Csicsó volt a #19, Lalinak meg Újvárosban az volt a száma.
este voltam a csarnoknál és újra meggyújtottam egy mécsest. ezt nem lehet elégszer elmondani hogy mit veszítettünk el vele :(

@check: megkövetlek. igazad van.
Én támogatom a mezszám visszavonultatást a csapatoknál, de ha nem így lesz azt is megértem. Viszont lehetne egy olyan mint az NFL-ben volt, hogy egy meggyilkolt NFL játékos mezszáma kicsinyítve (kb. 2-5 cm) az összes csapat mezén, vagy sisakján (már nem emlékszem) rajta volt.
@ifjvit: Ez jó ötlet. Bár az se lenne semmi, ha a magyar-finn meccseken meg a norvégok ellen is mindenki 19-es mezben lépne jégre, legalább a bemelegítés alkalmával.
@pokerface: szerintem az is elég, ha egy fekete gyásszalagot vesz mindenki a mezére
Szegény Kulcsár Anita is 19-es volt:(
Az én kisfiam is az Alba Volán játékosa,nem véletlen választotta ezt a számot,példaképnek tekintette Gábort.11éves ő megértette,hogy a 19-es mez számot nem lehet többé használni.Ő megértette pedig még gyerek.Szerintem ez a tisztelgés kis"Csicsó"előtt nem lehet olyan nagy kérés senkitől.Támogatom a javaslatot vonultassák vissza teljes mértékben a 19-es mezt minden magyar csapatnál.
Nyugodj Békében Csicsó!
Az a lényege Pindák László, az FTC és a BVSC ötletének, hogy aki és amelyik klub úgy gondolja, csatlakozzon a kezdeményezéshez. Senki nem kívánja kötelezővé tenni, ráadásul nyilván senki nem szól majd azért, ha a meglévő utánpótlásmezeket nem dobja ki viselője a kukába. Mondjuk, ha egy közös akarat érvényesülne, nem állnék az útjába akkor sem, ha a kisfiam 19-esben játszott volna addig. Igaz, könnyen beszélek, mert mi már eddig is 91-esben hokiztunk.
Ez a dal szóljon Csicsónak:Minden nap, minden éj
Minden hang hozzád szól
Sok-sok vágy, szenvedély
Elmúlt már, üres kép

Némán szól énekem, elszáll a szó
Elfog a félelem, elhagyott minden, mi jó

Új Nap kel nélküled
Újra fáj minden emlék
Álmom ég, benne élsz
Arcod még mosolyog

Némán szól énekem, elszáll a szó
Elfog a félelem, elhagyott minden, mi jó és ilyen megemlékezésel:www.youtube.com/watch?v=_HGD12AqYjk&feature=related
Kedves hoki babátok és szurkolok!
Lehet hogy nem fog tetszeni amit írok de mindenkinek lehet véleménye!Én is sajnálom a Csicsót mert nagyszerű sport embervolt!De szerintem nem neki se jó hogy ennyit foglalkozunk vele!Hadlyuk békében eltávozni a lelkét és had pihenjen az örök vadász mezőkön!Szerintem nem örül neki hogy halála után ennyit emlegetik mert nem tud el menni nyugodtan!
És tényleg bocsánat mindenkitől akit ezzel megbántottam de szerintem ez így van!
És részvétem a családjának!
Gyors sávban élt Csicsó akárcsak a nagyok.
Töröld meg a szemedet kisöreg, és törj ki,
Mutasd meg nekik, hogy nem vagy akárki.
Csak van valaki, aki elmond egy imát értem,
Hogy mennyit értem, mert én mindig adtam, és sohasem kértem.
Intenziv volt az élete ! A gyász és szeretett a szurkolók részéről is intenziv és kicsit túlzásnak tünnik de ez igy van jól!
Annyira hihetetlen, még mindig nem tudom felfogni és elfogadni, hogy Gábor nincs többé köztünk testileg.

Halálának éjszakáján 23.15-kor még be volt jelentkezve iwiwre... A megdöbbentéstől utána többször ránéztem az adatlapjára, hogy hátha bejelentkezik újra és ez az egész csak egy rossz álom. Gábor nem jelentkezett :( Tegnap újra megnéztem és az utolsó belépés időpontja 27-én délután volt. Egy pillanatra azt gondoltam, gyerek ne hülyéskedjetek, hát a Gábor él!! Látjátok, be volt jelentkezve!! De sajnos vissza kellett térnem a valóságba :( Biztosan a barátnője vagy egyik családtagja lépett be. Kezelje tovább az adatlapját bárki is, talán ezzel is közelebb érezhetjük magunkhoz és érezzük, hogy Kiscsicsó köztünk van, csak egy másik világban, ahol van iwiw és be tud lépni, s jelzi, "Hahó! Itt vagyok!"

Ez lehet gyerekesen hangzik, de nem érdekel.
Tegnap sikerült a Madonna Stúdiónál megvennem az utolsó Ocskay-s mezt.. Aminek viselésével az Arénában és majd Svájcban az ő emléke előtt kívánok tisztelegni, és kifejezni a fájdalmam, amit a halála okozott. Akkor most már én se vegyem fel?...

A mezek átadása igazán nemes gesztus, de minden csapatban a visszavonultatását kicsit túlzásnak érzem, valahogy hozzáképzelem, hogy ő mit szólna ehhez....
Minket is fájdalommal tölt el a távozása, de szerintem elég lenne ha csak a Volánban vonnátok vissza a 19-est.
Semmi se kötelező! Szerintem jónéhány csapat csatlakozni fog a kezdeményezéshez. A magyar hoki legnagyobb sikerének legnagyobb vezéráldozata Ő.
Az a siker, amiért az életét is áldozta, jelentős mértékben befolyásolhatja (és már eddig is befolyásolta) a magyar hoki fejlődését! És éppen ezért nem kizárólag Alba Volán ügy a mezvisszavonultatás.
Szerintem a kezdeményezés tökéletes. Semmi sem kötelező, mindenki eltudja dönteni mennyire fontos neki ez a megemlékezés. Mondhatnám azt is hogy ismerve őt nem várná el, ezt az "áldozatot" de mindig lesznek renitensek akik ezért vagy azért megtudják magyarázni döntésüket, hogy miért ne vonultassák vissza a 19 et. De valójában nem ezt kellene megnézni hogy miért ne, hanem hogy miért !

egy gondolat, egy csapattagtól
Számok! Tengernyi varriációt adnak. Példa erre:3-6-23-32, aki ismeri tudja, hogy miért is van ez így. Különbözőek és mégis egy valakit takarnak és rengeteg információt hordoznak.Okkal. Mindkét lehetőséggel egyetértek, ha mindenhol visszavonultatják azzal is, ha nem azzal is. Miért? Csak egy gondolat a 19-es mez kék-fehérben és piros-fehér-zöldben, ŐT jelentette. De nem kaptam fel a fejem, ha lila,piros vagy zöld 19-est láttam. /Bocsánat az összes csapat 19-es mezt viselő játékosától/ .Ő csak kék-fehér és piros-fehér-zöld 19-es volt! és lesz! Mindörökre! Tegyetek belátásotok szerint, döntse el az ifjúság, hogy fel meri-e venni a 19-es mezt valaha? Fehérváron és a válogatottban ne! Csak ne felejtsétek el "Az emlékezés a találkozás egyik formája" és mi örökké emlékezünk, hogy találkozhassunk!
@bobitomi: Volánnál ezt teszitek, természetesen csodálatos dolog. De nem biztos, hogy minden 19-es gyermek az országban /esetleg felnőt/ Csicsó miatt lett 19-es. Aki 19-én született nem biztos, hogy örülne egy 91-es számnak.Lehetnek akik l0 éve ebben a mezben játszanak.Egyesületeknél már egy mezszám kíválasztása se egyszerü mert figyelembe kell venni az alatta és felette lévő korosztályt is és akkor még a feljátszásokról nem is beszélve. Ez öt korcsoportott jelent.Két garnitura mez /nem minden csapatnál/ megvétele szintén nem olcsó mulatság. Minden csarnokban kitenni a 19-es válogatott mezt, szerintem az is a tiszteletett fejezi ki, az eggyik legnagyoobb játékos előtt.
Szerintem a válogatott mezekre kéne a 19-es számot felhímezni. közvertlenül a címer fölé. Ezekkel a mezekkel kéne pályára lépni Svájban.
@ifjvit: ezjo,bár szerintem az ifj. nem kéne oda. anélkül is tudná mki. :(
@bonsay: Természetessen neked is igazad van.Ez nem kötelező.Senki nem fog haragudni ha valamelyik csapat nem vonultatja vissza a 19-es számot,ez nem kérés csak felvetés.
Szép gesztus a Volános, válogatottas 19 visszavonultatása, de minden klubnál ezt nem kellene.
Azt eltudom képzelni, hogy innentől semelyik csapat ne adja ki a 19-est, de akik eddig ezt hordták nem tiltanám meg nekik, hogy továbbrais ezt hordják.És nem csinálnék nekik lelkifurdalási kérdést.A fiam öt éve egy számozást hord.Ehez a számhoz vásárlok emléktárgyakat.Nálunk minden ez a szám körül forog, hokiban és azon kívül is.Nem repesnék az örömtől, ha holnaptól egy másik szám kerülne előtérbe.Természetesen a Volánnál és a válogatottban nincs kérdés a 19-es szám körül.
Szerintem az egész ország gyászol. Kaposváron is rengetegen mennek a jégcsarnokba, még a polgármester is oda ment. Itt egy videó róla:

www.szitakaroly.hu/index.php/videok/120

Gábor, Isten veled!
@ifjvit: Pont ugyanerre gondoltam, "ifj" nélkül!

Körbekérdezek felvarró és matrica formátumban is.
@ifjvit: Ennyi és nem több!

Hétfőn izzítom a vonalaimat nyomda és felvarró irányban is. Amint jutottam valamire közzéteszem.
Én is a 19 mezszámot viselem,és azt pedig Gábor végett mert ö a példaképem,de ez a mez most már a szekrény mélyére kerül.Az ö emlékére.Nyugodj Békében,Gábor!
@fecó19: a mezed nem kerülhet a szekrény mélyére. Kereteztessed be és tedd ki a falra otthon,ott lesz a legjobb helye!!!
jaa: gondold át őszintén!
elnézést az oktató jellegű kommentem miatt,bár lehet hogy nem is az...
Bár eddig nem ezen az állásponton voltam, de így az elmúlt 2 napban belegondolva szerintem úgy tudjuk megőrizni továbbra is gábor itt létét, ha 19-es mezben játszanak akik eddig is abban játszottak és pont miatta. A 19-es szám lélektanilag még motiválhatja is a mez viselőjét és megmutatja, hogy érdemes a szám viselésére.
99-es mezt is látni jégbohócokon, de komoly játékos nem viseli, mert az egy elérhetetlen szintet képvisel.
Úgy, mint most már a 19-es Magyarországon. Sajnos.
És a 19-es szám lecserélését nem szép dolog pusztán az anyagiakra fogni, mert aki a hoki világában él az tudja, egy gyerek évi "jégkorongos költsége" többszázezer forintra rúg. Ehhez képest nem oly' nagy összeg egy mezszámcsere.
De egy igazán együttérző csapatnál az sem elképzelhetetlen, hogy a csapat összeadja az eddig 19-esben játszó társuk új mezére a pénzt!
Szerintem nem csak az anyagiakról szól, de én azért furcsálom, hogy ha valaki valamit kitalál otthon, és ha nem állbe mögé az egész ország akkor azt már lefikázzák.Mindenkinek magának kell eldönteni, hogy gyászól és hogy tiszteleg Gabi emléke előtt.Erre ne gyártsunk már sémákat.Ha valaki úgy tiszteleg, hogy továbbra is a 19-esben játszik, akkor tegye úgy.Természetesen a Volánnál és a válogatottban nem kérdés a mez visszavonultatása.
Ha Gretzky számát visszavonták, pedig csak visszavonult, Csicsó is megérdemli. A legtöbbet adta, amit csak adhatott. R.I.P. és köszönjük.
Szomorú, hogy így kellett történnie...

"...A mai legnagyobb magyar 19-es emlékének adózva, csapatunk vezetősége úgy döntött, hogy visszavonultatjuk a MAC-Népstadion korosztályos csapatainak összes 19-es számú mezét. E döntésünkkel szeretnénk kifejezni ifj. Ocskay Gábor és családja iránt érzett tiszteletünket..."

ajanlo.plt.hu/galeria/5466/5466_IMG_6885_n.JPG
süti beállítások módosítása