Az érintettek az OB I.-elődöntők mindkét helyszínén kihasználták a hazai pálya előnyét. Olvasóink tudósításaiból-kommentjeiből és helyszíni embereink jelentéseiből egyaránt úgy tudjuk, Újpesten szorosabb volt a meccs, mint amit az eredmény mutat, Fehérváron viszont megrázta magát az EBEL-csapat, és ha igazán átütően nem is játszott, nem sok esélyt hagyott ellenfelének. A IV. kerületben szokás szerint a szlovák sor szállította a győzelmet, míg a Fejér megyei rangadón Palkovics (1+2) és Ocskay (0+3) egyaránt három pontot szerzett. Az erőltetett menet folytatódik, péntek este ismét összecsapnak a felek.
Negyeddöntők | ||||||
Az Alba Volán erőnyerő | ||||||
Újpesti TE (1.)–Alba Volán farm (6.) | 2-0 | |||||
- | ||||||
NZ-Stars (2.)–Miskolci JJSE (5.) | 2-0 | |||||
- | ||||||
Dab.Docler (3.)–Ferencvárosi TC (4.) | 2-1 | |||||
Elődöntők | ||||||
Alba Volán–Dab.Docler | 1-0 | |||||
03.06. | 03.08. | 03.09. | 03.11. | |||
UTE–NZ-Stars | 1-0 | |||||
03.06. | 03.08. | 03.09. | 03.11. |
Döntő | ||||||
0-0 | ||||||
03.13. | 03.15. | 03.17. | 03.19. | 03.21. | 03.23. | 03.25. |
jonnglenn 2009.03.06. 06:19:30
Hajrá UTE !
miki78 2009.03.06. 07:20:34
Sajnos csalódás volt. A Volán félgőzzel játszott, nem ezt vártam... arról volt szó, hogy 100%-ot kell nyújtani.
Feltűnő volt, hogy a DAB mennyire más szint volt, mint akár a leggyengébb EBEL csapat. A Volán kedvére figurázott, cselezett, passzolgatott (persze éppen a sok figura miatt maradt ki vagy 6 ziccer :O ) ilyen szabadon soha nem tudtunk az EBEL-ben játszani. Látszott, hogy a DAB ellen fele annyi energiára nincs szükség, mint egy KAC vagy Jesenice ellen. És így is sima 5-1 lett.
Az újvárosiak meg szidták a bírót, de könyörgöm... igaz, hogy tőlük több 2 perc volt, de többet is szabálytalankodtak, egyszerűen más ritmus volt.. amúgy meg a meccsen alig volt szabálytalanság és keménység. Egy EBEL meccsen ezerszer keményebb ütközések vannak, jó tudom, az újvárosiak nem sok EBEL-t láthattak élőben.. Mi lesz Svájcban???? :O :/
A hangulat: RÉMES volt... a 20 újvárosi lelkes volt és úgy örültek Azari góljának, mintha VB-t nyertek volna vele, de a Volán tábor ritka gyenge volt.. NEm éreztem a tüzet se a játékosokban, sem a szurkolókban. Ez már messze nem a régi megyei rangadó volt. Mindenki egy kicsit olyan volt, mintha az EBEL után ez már olyan levezetés féle lenne... Amúgy is el kéne venni attól a lánytól azt a dobot, szerencsétlennek semmi érzéke hozzá.. néha belekezd valami törzsi dobolásba és annyi :O
NA, mindegy, ma megyünk Újvárosba, kíváncsi leszek! A Győzelem kötelező, de nem ilyen, hanem elsöprő!!!
Rock me Amadeus 2009.03.06. 07:41:50
Sajnos csalódás volt. A Stars félgőzzel játszott, nem ezt vártam... arról volt szó, hogy 100%-ot kell nyújtani.
Feltűnő volt, hogy az UTE mennyire más szint volt, mint akár a leggyengébb NHL csapat. Az UTE kedvére figurázott, cselezett, passzolgatott (persze éppen a sok figura miatt maradt ki vagy 6 ziccer :O ) ilyen szabadon soha nem tudtunk a MOL-ban játszani. Látszott, hogy a Stars ellen fele annyi energiára nincs szükség, mint egy ALBA farm vagy Gyergyó ellen. És így is sima 4-1 lett.
Az starsosok meg szidták a bírót, de könyörgöm... igaz, hogy tőlük több 2 perc volt, de többet is szabálytalankodtak, egyszerűen más ritmus volt.. amúgy meg a meccsen alig volt szabálytalanság és keménység. Egy MOL meccsen ezerszer keményebb ütközések vannak, jó tudom, az starsosok nem sok EBEL-t láthattak élőben.. Mi lesz Svájcban???? :O :/
Rock me Amadeus 2009.03.06. 07:44:37
miki78 2009.03.06. 07:47:52
de attól még ez van. Nekem semmi bajom az Újvárossal, sőt! De ez nagyon lájtos volt..
Nem tudom te mit vártál és mit kaptál. Én nem ezt. Az első harmad elején volt komolyabb hajtás. Az utolsó 10 perc meg úgy szét esett, hogy nem is lehetett követni, mi történik a pályán. Nem volt 3 jó passz...
Na, azért optimista vagyok, ma jobb meccs lesz!
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.03.06. 08:06:49
miki78 2009.03.06. 08:13:59
Nem akartam senkit megbántani, de nincs egy kemény fehérvári aki átvenné az irányítást?
Én nem vagyok konkrétan fehérvári, nem érzem, hogy ezt nekem kéne csinálni, de jobban tudnám...
exL:1 2009.03.06. 08:31:08
freddyD 2009.03.06. 08:40:58
Volt itt minden, látványos bevonulás, izgalmas emberhátrányok, pörögtek nagyon. Szerencsére lila sikerrel zárult a meccs, akit érdekel, itt egy kis (összefoglaló) videó, ahol látni ezt-azt. Pl egy fantasztikus UTE gólt, ahol Dubek( videóban sajnos véletlenül Zlochát írtam...elnézést) estében bepiszkálta.
www.indavideo.hu/video/Ujpest_-_Bp_Stars_41_20090305
Palko is miket védett helyenként, beszarás!
Stars sem volt rossz, de mintha a harmadik harmadra már feladták volna. Nem nagyon erőlködtek, lilák sem rizikóztak.
Telt ház messze nem volt, de egy csütörtök 18 órához képest ez a 850 fős létszám nem volt rossz. Hangulat is megvolt. Hétvégén az 1000 összejöhet.
Remélem így fog folytatódni!
Hajrá lilák!
sprenczl 2009.03.06. 08:41:49
ruleb 2009.03.06. 08:47:57
Ha nem akkor nagyon szánalmas vagy. Mi Fehérváron úgy nézzük az "új" ellenfeleket, kik tudnak a VB-n kiemelkedőt nyújtani. A Fehérváriakat láttuk játszani az EBEL-ben, az Újvárosiakat most láttuk élőben először. A válasz: lehangoló!!!
Az 50%-os teljesítményhez: Látszott, hogy fejben néhány játékos még nincs rendben.Sajnos néha így is komikus dolgokat műveltek a Dab-os srácokkal.Egyébként tisztelet az a Bikáknak,hogy próbálták felvenni ezt a (az EBEL-hez képest lassú) tempót.
Még mielőtt valaki megjegyezné az EBEL-hez való hasonlításokat: ne felejtsétek A VB ERŐSEBB AZ EBEL-NÉL!!!
A második megjegyzésedre: A 20-0 se lett vola jó! Lásd fentiek.
cuceró 2009.03.06. 08:55:28
Ez az OB1 elődöntője, és kész...
miki78 2009.03.06. 08:58:21
@cuceró: OK, ez az OB I. de a Volán tudotmmal EBEL csapat és az is akar maradni. Ugyanazt a fizetést kapják, mint az EBEL sorozatban, tehát mi azt a szintet várjuk tőlük itt is!
És ne felejtsd el, hogy áprilisban megyünk Svájcba, ott még az EBEL-Volán is kevés lesz...
OliBLOOD 2009.03.06. 09:02:04
Most még nem látom azokat az írásokat, amik minden EBEL-es meccs után jelenvannak, hogy így könnyű, hogy 3-4-szer nagyobb kölcségvetéssel gazdálkodik az ellenfél.
ruleb 2009.03.06. 09:06:33
ruleb 2009.03.06. 09:07:46
ruleb 2009.03.06. 09:10:39
2. Ezeket tőletek várjuk
+ Lehet utánunk csinálni!
Bertuzzi 2009.03.06. 09:19:17
Mi a fenének kell állandóan azon vitatkozni, hogy az EBEL, a MOL vagy az OB1 milyen erőviszonyt képvisel? Nem elég egyértelmű?
A Fehérvár mindenből kilóg: az OB-hez erős, a jó EBEL szerepléshez (és most biztosan sokan megbántódnak majd)zömében még gyenge.
Hakami 2009.03.06. 09:26:43
KCs 2009.03.06. 09:27:12
A héten történtek után a tegnapi játék nagyon is jó volt, helyenként szép támadások voltak és végig uraltuk a meccset.
ruleb 2009.03.06. 09:29:47
cuceró 2009.03.06. 09:31:16
Természetesen miattam nyugodtan összehasonlíthatjátok.
Ellenben én meg hadd unjam ezt az állandó EBEL-ezést. Nem beszélve arról, hogy én még nem felejtettem el a HC elleni cumit...
A tegnapi meccs után pedig csatlakoznék az "Oscar-díjat MISAL-nak" Fan Clubhoz. Elképesztő mit össze nem színészkedett.
Schneider viszont nagyon jól mozgott szerintem...
M.Lac 2009.03.06. 09:31:28
Gratula a Dab-nak, noha megvan a szintkülönbség, harcosan küzdöttek a végéig. A fiataljaiktól sok szép technikai megoldást láthattunk.
@exL:1: az egyik dobot a szponzorok segítségével kaptuk, de a másikat valóban saját pénzünkből vásároltuk.
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.03.06. 09:35:49
Én nem is mennék inkább bele az eszmecserébe, csak annyit szeretnék kérni, hogy ne általánosítsatok. Nem minden Volán szurkoló ért egyet az itt írogatókkal.
Én gratulálok az újpestnek a győzelemhez, az újvárosnak meg a tisztes helytállásért!
Én spec nem haragszom a Volán játékosokra (nincs is miért). Az 5:1 szerintem pontosan elég ahhoz, hogy mi nyerjük a meccset. Ezért nem is értem azokat a "szurkolókat" akik 5:1-nél anyáznak, ha valami nem jön össze. Azt ne felejtsük, hogy 4 nap alatt 3 meccs, és nem árt tartalékolni. A szabálytalankodásokról meg annyit, hogy valóban ütközősebb azt EBEL, de a szabályos kereteken belül, és ne felejtsük, hogy a vb-n MINDEN szabálytalanságért kiállítás fog járni, úgyhogy én személy szerint nem örülök ennek az "elnéző" játékvezetésnek.
Én azt kívánom, hogy mindenki sportszerűen buzdítsa a csapatát, és mérkőzés után a vesztes ismerje el a győztest, ugyanakkor a győztes se rúgjon bele a vesztes félbe.
Hajrá Volán! Hajrá magyar hoki!
ui.: Azért csak sikerült belemennem. :)
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.03.06. 09:40:21
Bertuzzi 2009.03.06. 09:42:00
Az EBEL-ben szurkoltam nektek, de jobb légiósok nélkül szerintem nem tudtok ennél előrébb jutni. Ahhoz meg több pénz kéne, ami gondolom nem igazán kopogtat az ajtótokon.
miki78 2009.03.06. 09:42:30
Ettől függetlenül én elvárom a Volántól, hogy új játsszon a Dab ellen, ahogy a KAC vagy a Red Bull ellen. Elvégre ezért kapják a pénzüket, ezt várja Ocskay is és ezt várják a szurkolók is. A tegnapi egy laza edzőmeccs jellegű játék volt.
@M.Lac: nem értem, amit írsz? Szerintem a játékosok voltak olyanok, hogy nem vették komolyan az ellenfelet. A szurkolók meg Fehérváron ilyenek. De ezt már kitárgyaltuk párszor ezen a télen.. én csak azt hiányolom, hogy miért nincs egy kemény fehérvári gyerek, vagy kettő, aki átveszi a dobot és irányít! Sokat segítene és ezzel nem megbántani akarok senkit, főleg nem a lelkes dobolókat. De láttunk már sok példát arra, hogy 20 ember is tud jó szurkolást csinálni!
De, én leutaztam tegnap Pestről, majd vissza. Ma pedig leutazom Újvárosba is! Ezért viszont szeretnék jó, hajtós meccset játszani!
miki78 2009.03.06. 09:43:01
miki78 2009.03.06. 09:44:06
- örültem a fiatalok góljának! Szép volt és így tovább!
- A DAB-ból szerintem Kiss Ákos, Misal és Magosi megállná a helyét magasabb szinten is!
Bertuzzi 2009.03.06. 09:44:17
Joegep 2009.03.06. 09:45:30
@KCs: Te ugyanugym,igazad van most nincs amiert negy jatekot varni a Volantol!
Orulok,hogy az EBEL neveveztu szer hatasara is vannak meg jozan emeberek!
Hajra szekely es magyar hoki! Hajra Szereda!
KCs 2009.03.06. 09:49:34
Arról nem beszélve, hogy az EBEL-ben nem látsz ennyi testre ütést, bottal visszahúzást, fogást, mint tegnap - ez egyértelműen a támadó csapatot lassítja, akadályozza. Éppen ezért vezették be a zéró toleranciát, amit Incze nem alkalmazott.
miki78 2009.03.06. 09:53:28
Lehet, hogy nem tértek még magukhoz a srácok az e heti események után. Nem baj, ma szerintem jobbak leszünk. Én nem szidom a csapatot, hanem szeretném, ha komolyan vennék ezt a feladatot! Éppen azért, hogy legyen rangja az OBI-nek is.
Végülis nem tegnap kellett csúcsformában játszani, hanem majd az UTE ellen kell a döntőben!
Csak attól félek, hogy elhiszik, hogy rutinból megnyerik az OBI-t, s akkor lesz ám égés a döntőben...
TURCO0814 2009.03.06. 09:53:36
KCs 2009.03.06. 09:57:34
facsipesz 2009.03.06. 10:05:45
Nagyjából el tudom képzelni, milyen érzés lehet a Pro Recco olasz ellenfeleinek szurkolótáborában ülni, amikor a "magyar henger" nagyon jó. Kb. mint tegnap a Stars szurkolóinak...
Holéczy 10percét nem értettem, ez odavágott a Stars támadásainak rendesen. A többi kiállításhoz nem akarok hozzászólni, mindenesetre kivéreztette a Stars-t rendesen, pont annyira, hogy a végére már ne legyen se erő, se sansz.
Egyébként nagyon megy itt a válogatott játékosok szidalmazása, a tegnapi meccsen meg k.anyázása is bátorban, gondolom, Sapporo után meg ott ölelgették őket az érkezéskor... (És így lesz ez a VB után is, ha bennmaradnak.) Szép dolgok ezek.
exL:1 2009.03.06. 10:05:59
brunzwik 2009.03.06. 10:06:41
A tegnapi meccsről után egyik szemem sírt a másik nevetett, nevetett mert győzött a Volán,hogy milyen játékkal és akarással nem érdekel, viszont sírt mert rá kellet jönnöm,hogy a VB-n ennél több kell.
Ami meg a Stars és az Ute-t illeti gratulálok az Ute-nak a győzelemhez,viszont egyetértek azokkal akik azt mondják,hogy nem biztos,hogy a Kangyalékat kell vinni a VB-re.
igenis körül kell nézni a hátvédek között. Ajánlom pl Hegyit az Újvárosból,nekem tetszik a játéka,de ő csak egy a többi lehetőség közül.
Annak örülnék,hogyha egyre több csapat tudna erősebb bajnokságban edződni.
De tudom ez pénz kérdése amiből jelenleg mindenhol kevés van.
ruleb 2009.03.06. 10:11:38
OB I: Találkozunk a döntőben.
EBEL: Jól látod a dolgokat. Bár ígéretek vannak,áll.most megy a tárgyalás két lehetséges név szpnzorral is.
freddyD 2009.03.06. 10:17:20
Kangyal néhol tényleg elég provokatívan adja magát, de sosem kiáltanék ki neki, ráadásul teljesített ő már annyit, hogy ne ezt érdemelje.
És ezt mint újpest drukker...
Érdekes, hogy a nagy ocsmányságok rendszerint erősen középkorú úriemberek szájából hangzanak el és nem a fiataloktól.
Fugeute 2009.03.06. 10:17:31
A szlovák sorunk hozta a meccset, de ez a válogatott sorotokon múlott - ők mit csináltak? A gólotokat is egy ex újpesti szerezte...:)
Lazlee 2009.03.06. 10:23:33
Ysbryda 2009.03.06. 10:34:38
tegnap szenzációs meccset láttunk Úpesten, meg tudnám szokni ezt a felvezetést, hangulatot...a srácok kitették a lelküket! Az utolsó percig látványos, önfeláldozó hoki volt a jégen, és még trükközni is maradt erejük:)
És végre oda került az általam bedobott csoki, ahová szántam:D Hajrá Palko:D Hajrá UTE!
Pallus 2009.03.06. 10:38:26
Bertuzzi 2009.03.06. 10:43:18
Úgy 3 éve egy Újpest-Miskolc meccsen gólt lőttünk, a korong kivágódott a kapuból, a játékosaink ünnepeltek, vonalbírók megálltak. Incze semmit sem jelzett, az egyik miskolci srác végigkorizott a pakkal az üres pályán és a kapuba emelt, amit Incze úr megadott. A vonalbírói korcsolyáztak oda hozzá elmagyarázni a helyzetet. Becsületére legyen mondva, korrigálta a marhaságát. Azóta is röhögök, ha eszembe jut.
Bertuzzi 2009.03.06. 10:45:14
viola 22 2009.03.06. 10:46:02
cuceró 2009.03.06. 10:47:26
gabute 2009.03.06. 10:52:03
Svasznek, Kangyal, Gergely Cs., Szirányi, Szajbert P., Szajbert K., Szappanos, Gröschl....
miki78 2009.03.06. 10:54:33
Gratulálok, hogy sikerült a mondandóm "lényegét" kivenni.. ha tovább olvastatok volna, akkor tudnátok miről beszélek, ha nem túl magas..
zubov 2009.03.06. 11:06:29
A világbajnoksággal kapcsolatban pedig megkérek mindenkit hogy alapvetően a kiesés gondolatával barátkozzon, mert ez a realitás.Ha valaki nem így tesz az csalódott lesz. Teljesen mindegy hogy Svasznek, Kangyal, Sille vagy esetleg a fiatalabb generáció lesz beválogatva,ez nem a fiuk lebecsülése, az hogy eddig jutottak már ez is dícséretes. Jelenleg nincs olyan magyar játékos aki a stabil "A" csoportos szintet megütné,erre a MOL,OB1, EBEL, még kevés.Láttuk Rigában! Ráadásul, én nem osztom azon szakemberek véleményét akik az mondják hogy van jó utánpótlás, nem látom azokat akik egy Ladányi, Palkó, vagy Csicsó nyomdokaiba léphetnének!Sem játék inteligenciában , sem pedig akarásban. Remélem hogy tévedek, de lesz ez még roszabb is!
Hajrá jégkorong!!
TURCO0814 2009.03.06. 11:08:29
Érdekesnek tartom MacCallum nyilatkozatát, miszerint jó esélyük van ma kiegyenlíteni a párharc állását (nem, nem azért, mert lenézem az ellent!!), kíváncsian várom, milyen váratlan húzással próbálkozik, mit látott, amivel meg tudják fogni a Volánt (ezt se vegye senki nagyképűségnek, egyszerűen csak drukkolok, hogy jó meccset lássak).
TURCO0814 2009.03.06. 11:09:47
zubov 2009.03.06. 11:14:50
Azt azért mégse mondhatja hogy annyi az esélyünk mint a trójai falónak az epsoni derbin!
De egyébként meg ez az egészséges hozzáállás!
Én üdvözlöm!
ljob 2009.03.06. 11:17:19
Te ne kérj meg mindenkit szerintem, hogy "alapvetően a kiesés gondolatával barátkozzon". köszönöm
murcicomp 2009.03.06. 11:17:52
TURCO0814 2009.03.06. 11:18:32
zubov 2009.03.06. 11:28:24
Igazad van, lehet hogy rossz felfogás hátha a fiúk nem így gondolkodnak!
A "megkérés" is erős, de a tény attól még tény!
Raon 2009.03.06. 11:35:28
@zubov: akkor nézz körbe jobban. A jelenlegi Volánból Nagy Gerő és Sofron simán jobb, mint amilyen Csicsó és Palkó ugyanennyi idősen volt. Ha ez a két fiatal felteszi az életét a jégkorongra, ahogy a két sztárunk tette annak idején, ez a különbség az idő előrehaladtával a lineárisnál jóval nagyobb mértékben nőni fog.
miki78 2009.03.06. 11:42:23
Ha meg a szebbik arcát mutatja a Volán, akkor tényleg nem sok realitása van az egyenlítésnek-
Raon 2009.03.06. 11:43:58
A tavalyi év felfedezettje egyértelműen Sofi volt - az ideié meg vita nélkül Nagy Gergő. Centerposzton egy év alatt ilyen megbízható szintre fejlődni... emberek, ez az úr az év végén lesz HÚSZ ÉVES!
exL:1 2009.03.06. 11:44:04
Porthoska 2009.03.06. 11:53:35
Porthoska 2009.03.06. 11:54:19
ferrri 2009.03.06. 11:54:43
Ráadásul annak tükrében, hogy milyen felkészülés vár a fiúkra, úgy gondolom simán benntmaradunk!!!
A rigai meccsek előtt néhány napos összetartás volt. Azért szerintem lesz különbség a két felkészülés között, ezért kérek mindenkit higgyen benne hogy benntmaradunk.
zubov 2009.03.06. 12:04:08
ruleb 2009.03.06. 12:16:34
Dugó 2009.03.06. 12:20:34
Máshogy látom.
Mindent el kellene követni annak érdekében, hogy a csoportmeccseken egy meglepetést szerezzünk. Mondjuk Fehororoszország ellen (aki ugye szintén nagy erősek) Talán ha szlováka lebecsül minket, bár ebben nem bízom.
Itt elég lenne egy meccset nyerni. A kieséses szakaszban melegebb lesz. És ott már egy igen erős megterhelés lesz a lábakban.
ruleb 2009.03.06. 12:28:49
beth01 2009.03.06. 12:33:07
kiralyfi 2009.03.06. 12:39:30
Stars - Ute Halassy, Mayer , Nagy
AlbaII-Miskolc Kincses,Haszonits,Markus
Ftc-Heraklesz Varju,Deak,Soos
kiralyfi 2009.03.06. 12:41:48
Alba-Dab Kincses Haszonits Soos
Ute-Stars Arkovics Nagy Nemeth
Ftc-Alba II Halassy Deak Sandor
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.03.06. 14:17:05
Más: én személy szerint mindig elhatárolódom a másik csapat, szurkolótábor, stb. szidalmazásától. Jó lenne, ha nem kéne általában azt olvasnom, hogy a FEHÉRVÁRIAK így meg úgy szidtak minket... Sajnos nem lehet kizárni egy szurkolótáborból sem az ilyen embereket, viszont az általánosítás ránk nézve sértő. Köszönöm!
Raon 2009.03.06. 14:28:08
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.03.06. 15:32:06
Prince09 2009.03.06. 15:46:40