HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Ki közvetíti a Mol Liga-döntőt, és ki nem?

2009.01.30. 12:03 Hblog

A magyarországi hokirajongók lemaradnak a Mol Liga-döntő első két mérkőzéséről. A HC és az SC Csíkszereda január 31-én és február 1-jén kezd, de ezeket a csatákat csak a romániai Sportklub Tv közvetíti. Hesz Máté magyarországi főszerkesztő azt mondta, nem fértek bele a műsortervbe. Arra azonban ígéretet tett, hogy a február 14-ei és 15-ei találkozók  Magyarországon is láthatóak lesznek. A ligabajnoki cím megszerzéséhez három mérkőzést kell nyernie a jobbik csapatnak, vagyis 14-én biztosan lesz meccs, a 15-ei kérdéses. 2-2-es állás esetén február 21-én kerülne sor a mindent eldöntő ütközetre.

54 komment

Címkék: döntő mol liga

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anélkül,hogy megbántanám a döntős csapatokat, magyarországi magyarként inkább az elődöntő érdekelt volna... Arról nem is beszélve,hogy a Vákárból eddig csak kriminális minőségű közvetítést láthattunk!
feb15.én a volan utolso idei ebel meccset leadjak?
Őszintén, itthon kit érdekel a hc-sc eccs?
Napok óta nem mertem leírni azt, amit az előttem hozzászólók (írók). Dettó!
@defó: pedig nyugodtan leírhatod!!!
Akkor megnyugodhattok.:))
Nehogy találgassatok! Én klubsemleges vagyok (na jó,kicsit Stars), semmi bajom a Csíkiakkal, de valahogy nem hoz lázba. Mondjuk egy összefoglalót megnéznék, mert azért az első MOL liga döntő, de...inkább a Volán tétnélküli(?) EBEL meccsét, ha lehet választani.

Eks!
@defó: szinvonalasabb az biztos az utóbbi.
@bojl: Így van.Egyetértünk.:)
@defó: ez nekem mint fehérvári kimondottan jól esik! de szerintem mindenkinek! Nagyon jó, hogy ekkora lett az érdeklődés a Volán iránt az egész országban!
Csíki barátainkat leszámítva (nem lenézve őket)- kit érdekel a MOL- Liga? Inkább bármilyen EBEL- meccs...
@jágör68: mondjuk elég sok erdélyi magyar él magyarországon, hátha őket?
Sracok mivel nem mutatja folosleges erol beszelnetek.A volan merkozeseit en mindig megnezem ha kozvetiti szeretem ennyi.
@bojl: Magyarországi magyarként, és DAB szurkolóként érdekelne egy első Mol Liga döntő :)
@jágör68: A csíki barátokat pedig nem érdekli hogy a TV közvetíti-e, mert kimennek és megnézik élőben.
Megértem hogy benneteket nem érdekel, de én székely és Clubos létemre szívesen megnézném. Na de így jártam. Egyébként az OB és az ebel is érdekel.
Erről jut eszembe az Ob-nek most már biztos hogy csak a döntőjét közvetítik, pedig addig is lesznek ott még jó meccsek.
Én pl. szívesen megnéztem volna, nem mindenki EBEL-buzi!
Szerintem lehet hogy a HC oldalán fogják közvetíteni őket, habár kétlem, főleg hogy a romániai sportklub közvetíti, de azért lehet vetni egy pillantást az oldalra, hátha szerencsével jár az ember.
miért nem lehet a 21. században streamelni az adást? vagy az olyan sokba kerül, hogy nem éri meg?

ebelt is simán streamelhetné valaki, myp2p-n folyton üres az austrian league rész.
@bojl: Szerintem sokakat érdekel, engem személy szerint jobban érdekel mint az EBEL. Pedig Újpest fan vagyok. Még az is lehet, hogy sokkal színvonalasabb meccs(ek) lesz(nek) mint a Volán meccse(i).
igen streamelhetne valaki, ahoz kell egy szamitogep, egy tv kartya elso sorban, es egy teveado adjaa mecseket!

utanan emg lehet instalalni egy superwebcam progit es fellepni a www.justin.tv -re es ott regisztralni majd meg streamelni:P


ennyi
valaki megadja hogy Kolozsvaron mia frekvencaja a Sportklub tv-nek az Upc-n belul?

;;) :D
@progmet: Egyetértek. Elődöntőknek jobban örültem volna.
@gotse: persze hogy van akiket érdekel. akkor viszont más szemszögből nézzük a dolgot. amivel biztos többen egyetéretenének. ADJA LE MIND A 2 MECCSET A SPORT TV!!!!!!! hc-sc meccsnek még elvileg nincs meg a kezdési időpontja,legalábbis a szövetség honlapján
187 2009.01.31 szombat 18:30 HC Csíkszereda - SC Csíkszereda Csíkszereda
188 2009.02.01 vasárnap 14:30 HC Csíkszereda - SC Csíkszereda Csíkszereda
189 2009.02.14 szombat SC Csíkszereda - SC Csíkszereda Csíkszereda
190 2009.02.15 vasárnap SC Csíkszereda - HC Csíkszereda Csíkszereda (ha kell)
191 2009.02.21 szombat HC Csíkszereda - SC Csíkszereda Csíkszereda (ha kell)
@bojl: Hát elég sok embert,pl azt a 100-150 embert,aki itt él, dolgozik és kijár a meccskre, főleg ami pesten van.De ez van, őszintén én sem pusztulnák bele, ha mondjuk ott élnék Csíkszeredában és nem láthanák egy Dab- Ujpest, vagy mondjuk Ujpest-Volán döntőt.Nincs ebből probléma, szép napot!
nem tudjátok esetleg streamelni? justintvs is jó lenne.
@bojl: "ADJA LE MIND A 2 MECCSET A SPORT TV"
Ebben abszolut egyetértünk. Aki a jégkorongot szereti, annak ez lenne a legjobb!
Mondtam, frekvenciat kerek:D
@durex26: Milyen frekvencian lehet fogni Kolozsvaron a Sportklubtv-t?
mirol beszeltek?
hogyen erdekelne!
elso sorban mert jegkorong!

igazabol nagyon nem tartom fairnak, hogy a szurkereket hirtelen nem erdekli a mol liga... annyira savanyuszolo ize van... hirtelen midenki csak az OB1rol beszel, mikozben nem is olyan regen a MOL liga meg mindenkinek kurvafontos volt.

persze, ez azert is van mert sikerult elkrni, es nem kozvetiteni az elodontoket. most, hogy megint nem fer bele (mutatnek nekik 1-2 dolgot ami beferhetne...) megint adtak a MOL liganak egy pofot.

es megint ott tartok ahol az elodontoknel voltam, mi lesz igy a ligaval, mit szol ehez a MOL...
@fradigy aka Kolbaszosrajaspizza: sajnos a magyar csapatok közül sem került be 1 a döntőbe. konkrétan ezért nem érdekelheti az embereket itthon.
@bojl: szerintem két magyar csapat is bekerült
@D. Gromov: 1etertek :)

@bojl: ettol meg erdekelheti. nhlt, khl is erdekli a magyar emebreket, es ott meg magyarok sem jatszanak. szoval szerintem nem fair latvanyosan hatah forditani, csak azert mert most epp nincs ott magyarorszagi csapat.
Engem személy szerint nem érdekel az SC-HC meccs, de bármilyen jégkorong közvetítésnek örülök, mert segíthet a sportágnak a szponzorációban.
@Prince09: ezzel teljes mértékben így vagyok én is!
@bdan: Miért nem lehet streamelni?

Lehetni lehet, de nekünk, mint hivatalos csapat-onlapnak csak akkor, ha megengedi a közvetítési jog tulajdonosa.
Ez az, amit most még nem tudunk. Ha meglesz az engedély, lesz közvetítés a HC honlapján. Ugrásra készen állunk.
Engem (szintén magyarországi magyar) szintén érdekelne a HC-SC. Különösen azért, mert szolgáltatóváltás miatt addigra végre lesz Sportklubunk és Stort1-ünk is, úgyhogy a Miskolc TV ismétléseit leszámítva ez lenne az első nem helyszínen nézett MOL Liga meccsem.
engem meg személy szerint érdekel a döntő. Mint hoki is, és ráadásul még drukkolni is tudnék, mert az egyik sokkal szimpibb csapat, mint a másik!
Ergo, én örülök, ha a 3./4. meccs képernyőn lesz.
@jágör68: milyen erdekes...mar csak az ebel erdekel...nagyon kinottuk magunkat.En minden NHL meccset megnezek amit kozvetitenek,ha nem akkor az osszefoglalojukat a neten,de attol meg erdekel a MOL Liga is.A sajatunkat nem kell attol lenezni,elfeledni.Ha jovore nem lesz penz a Volannak az ebelre akkor mit nezel?Mi lesz a szivugyed?
@durex26: Eleg kar,!

Ha valaki tudja mi a frekvenciaja Kolozsvaron a Sportklub tv-nek irja meg:)

Vagy ha valki fogja a Sportklub Tv-t erdelyben es van egy tv kartyaja az irjon:)

Mekkora meccsek voltak ma is! Szánalmas pont hu! :(
Itt lehet nezni a Sportklubot, explorerbe kell persze es letolteni a Tvu-t es instlalani!

www.cool-tv.net/tv-channels/ro/sport-klub-live.html
Jó azért is nézni csakcsiki döntőt, mert van hangulat! Elég nagy! :))
Nem értem a hozzászólók egy részét. Attól, hogy 1920-óta máshol (sajnos) húzódik a határ, együtt illik gondolkodnunk. Szeretném, ha minden magyar érdekeltségű mérkőzést közvetítene valamelyik csatorna.
Én nem lepődtem meg azon,hogy a meccset nem vette át egyetlen magyarországi TV sem,mert sajnos úgy tűnik,ha nincs érdekeltség,nincs közvetités se nálatok.Inkább betesznek valami lejárt focimeccset visszajátszásban(ahol szintén nincs magyarországi csapat),minthogy közvetitsék a MOL-Liga döntőjét két csikszeredai csapat között.Nekem nem gond,mert ott lehetek a mérkőzésen,mint csikszeredai és HC-s,de sajnos igy elég sok magyarhoni jégkorongkedvelő marad távol ettől a szikrázónak igérkező hokidöntőtől:(
Elég szomorú,mert nem a Steaua játszik a Brassóval,hanem a jégen két csiki csapat lesz,a Mol-Liga legjobb két csapata,zömében magyar nemzetiségű játékosokkal.És elég jó meccseknek igérkeznek,(mint mindig )ezek a HC-Sportklub összecsapások.
Mindenesetre 10 órától tömött sorokban állnak sorba jegyért...
@barcelinho: Köszi, ezzel életeket és kapcsolatokat mentettél:) Immá' csak az idegesít, hogy eddig nem tudtam és lemaradtam néhány jó meccsről..
süti beállítások módosítása