HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Alba Volán–Innsbruck 10-1

2009.01.23. 21:38 D. Gromov

Az Innsbruckot el kell kapni, és kész, írtuk délután, minden vágyunk így teljesüljön, nem is értjük, miért nem írtunk hasonlókat korábban. Hiszen: az Alba Volán megdöntötte az idei szezonrekordot az EBEL-ben, az eddigi 49 fordulóban – ennyiszer öt mérkőzéssel tessenek számolni – még soha senki nem jutott el a két számjegyig, mi most igen.

Az első harmadban még csak két gól esett, az elsőt Guerriero ütötte, a másodikat Byström, de a pauza után beindult a henger, jött Horváth, megint Guerriero, Ondrejcik és Martz, hogy közben az osztrákok szépítettek, nem osztott, nem szorzott, 6-1-nél tartottunk. Az Innsbrucknak aztán le kellett cserélnie Seamus Kotyk kapust, de ez sem segített sokat, a harmadik húsz percben megint vágtunk négyet, nulla ellenében, betalált az épphogy felépült Ocskay Gábor, valamint három harmadik és negyedik soros játékos: sorrendben Vaszjunyin, Hegyi Ádám és Nagy Gergő, utóbbi büntetőből. El ne feledjük: Byström és Ocskay góljánál Szuper Levente is asszisztált. 10-1.

Igazi hokiünnep lehetett Fehérváron, feltesszük, akik ott voltak, nem fukarkodnak majd a kommentjeikben a jelzőkkel. Az eddigi csúcsot egyébként negatíve dettó az Innsbruck tartotta, még október elején 9-2-re kaptak ki Bécsben a Vienna Capitalstól. A bécsiek maguk is összeszedtek egy 9-est október 21-én a Salzburg ütött nekik ennyit, igaz, arra legalább 5-tel tudtak válaszolni. A legtöbb lőtt gól és a legnagyobb különbség tehát a mienk, ez nem kérdés.

Hogy az öröm még teljesebb legyen, a Graz 4-1-re legyőzte az Olimpija Ljubljanát, tehát csak egy pontra vagyunk most lemaradva. A további eredmények: Linz–Vienna Capitals 1-7, Klagenfurt–Villach 0-3, Salzburg–Jesenice 3-2.

EBEL, 2008/2009, az alapszakasz állása

H
csapat m gy hgy hv v g p
1
EC Klagenfurt AC 49 28 6 4 11 187-129 72
2
EV Vienna Capitals 49 25 6 6 12 184-142 68
3
EC Red Bull Salzburg 49 23 5 4 17 181-145 60
4
EHC Liwest Linz 49 21 7 3 18 154-130 59
5
EC Villach SV 49 23 4 4 18 163-141 58
6
HK Jesenice 49 20 3 6 20 167-176 52
7
EC Graz 99ers 49 18 3 6 22 114-143 48
8
HC TWK Innsbruck 49 14 6 5 24 135-174 45
9
Olimpija Ljubljana 49 13 4 5 27 116-177 39
10
Alba Volán SC 49 11 5 6 27 116-160 38

 

116 komment

Címkék: alba volán ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kotyk egy bunkó paraszt volt ma este
Aki kint volt ezen a "történelmi" meccsen az sokáig emlékezni fog rá. Mi, akik sajnos nem voltunk ott, epedve várjuk legalább a gólösszefoglalót!
GRATULÁLOK A CSAPATNAK!
A meccs elején azt gondoltam, hogy a szurkolók megérdemelnének egy jó meccset. Győzni 2-3 góllal. Alapossan túl lett teljesítve az álmom.
Köszönet a játékosoknak, szakvezetőknek ezért a csodálatos élményért amihez csak a vállogatott sikerei foghatók.
Ha még 5-öt lövünk,akkor sem szólhattak volna semmit.
@jágör68: Szét voltak esve, idegesek voltak, alapvetően nem játszottak látványosan rosszul, sőt néha eléggé beszorítottak minket a kapu elé, de ott meg Levi húzta le a rolót.

Látszott a fiúkon, hogy felszabadultan, teher nélkül szó szerint "játszanak"!

Ebből persze az lett, hogy minden bejött. Csicsó kiugrott, FONÁKKAL kilőtte a hosszú felsőt, Sofiék sora le-föl cikázott a labancok között, azt se tudták hova nézzenek, Jason-Nathan duó befűzte a "Hogyan passzolunk a jégkorongban" című mesterkurzus oktatófilmjét, Levinek néha nőtt még egy végtagja amivel kifogta a kifoghatatlant, egyszóval MINDEN összejött.

PARÁDÉ volt!
Azert nem vagyok elegedett Levivel mert sokaig nem volt formaban, de amit ma muvelhetett.... a liga honlapja szerint 97%-os teljesitmeny (nem mellesleg 34 loket) es 2 golpassz...plusz irta valaki, hogy 5-1 utan nyugodtan lehetett volna 5-4 is, csak a ziccereket nezve. Palko "pontcsendje" fura :)
Gyonyoru estem van!!! Jah es golosszefoglalo pliiiiz!!! :)
Hihetetlen, csodálatos, ma minden sikerült! Megérdemelték a srácok!
Fiatalok, Jason-Martz: a masodik ikerpar?? :)))
De nagy gratula mindenkinek!!
gyerekek én attól félek hogy a volán ezzel aláírta a halálos ítéletét :(
ezek az insbruckiak köv szezonra nem fogják támogatni hogy a volán indulhasson az ebelben és csak akkor indulhat külföldi csapat ha az összes osztrák belemegy. :/ eddig is nagyon húzták a szájukat a tiroliak, hát most aztán tuti hogy a volán alá fűtenek.
EDZŐSZEMMEL:

Ted Sator: Nem is igényel kommentárt ez a gyönyörű győzelem, minden sorunk fantasztikusan játszott, és a végén tehermentesítettük kulcsjátékosainkat, így több lehetőséget kaptak azok, akik eddig kevesebbszer bizonyíthattak.

Greg Holst: Értetlenül állunk a vereség előtt. Ki kell elemezni a videófelvételeket, hátha kiderül a kudarc oka.
@blachowski: Ezt azért előbb otthon meg kell ám magyarázni...
@blachowski: szerintem meg épp ellenkezőleg, ez volt az uccsó meccs ellenük a szezonban (mert vagy ők esnek ki, vagy mi), vagyis ha vissza akarnak vágni akkor ahhoz kell egy újabb szezon!
@blachowski: És mégis milyen indokkal? Túl jó a Volán? :-D Azzal saját magukat égetnék. Azért bízom benne, hogy ennél sportszerűbbek.
Sziasztok!

Nos, hazaértünk, vettem is egy ünneplő Heinekent... :):):)
Parádés meccs volt, de Kotyk valóban igazi űbermarha kőbunkó!!!
Sebaj... Csodálatos este volt, reméljük marad belőle vasárnapra, meg keddre, és talán egy kicsit az Innsbruck is összezuhan... Kár azért a pár elcseszett meccsért, és pláne kár az eltiltásokért... Page mester érezte, hogy időben lépni kell.... Simán ott lennénk, de egye kutya, majd jövőre!!! Addig pedig ha nem is ennyi góllal, de ilyen szép játékot kívánok magunknak! :)
HAJRÁ VOLÁN
Legmelegebb (hidegebb) hódolatom! Amikor elolvastam a blog címét, azt hittem, ez valami wish list, vagy egyéb fantazmagória :) Hajrá Volán!
vasárnap 4.000 ember a csarnokba ...
óriási!!le a kalappal a srácok előtt, széjjel zúzták őket!! Hajrá Volán!!olééolééé
én erre csak azt tudom mondani, h no komment:D
scip mondj valamit te is:)
Gratula a Volánnak!

Egy Újpest szurkoló
Hát... erről valamit is írni vétek lenne! Az nem kifejezés, hogy hokiünnep! Amit ma a Volán leművelt, az maga a mennyország! Ja azoknak, akik nem voltak ott, a 10ből, csak 1 bekotrós gól esett, az összes többi, gyönyörő, megfontolt játékból lőtt, hatalmas NHL szintű gól volt! SZÉP VOLT FIÚK, SZÉP VOLT VOLÁN!!! Hajrá Volán, Hajrá Székesfehérvár!
@specled: Nem tudok semmit. Több okból kifolyólag...

Erre nem lehet megfelelő szavakat találni. Minden bejött, mindenki parádézott. Az ilyen alkalom 1000-ből 1.
Gratula a csapatnak és köszönet a gáláért.De legalább egy ilyen csodálatos győzelem után legyünk nagyvonalúan tényszerűek, és ne rúgjunk a vesztesbe. Az eddig 91,4%-al védő Kotyk helyében biztosan sok embernek elborult volna az agya, ha egy perc alatt kap gólt úgy, hogy moccanni sem tud a rajta fekvő ellenféltől, majd pedig ugyanaz a csatár folyamatosan provokálja, minden kapu körüli helyzetnél, amikor korong arra sincs, odavág-odaszúr(N.M. #11). Kotyk ugyanúgy tudatos provokáció áldozata lett, mint a RBS ellen mi magunk. Legalábbis ahol én voltam, onnan ez így látszott. De elismerem, szélsőnk jól csinálta, és a kapus nem volt túl fair :-) Máskor is jött ide szétesően játszó ellenfél, mégsem éltünk vele. Ma este viszont maradéktalanul kihasználta a csapat hogy a Cápák a mély gödörben vannak. THX
@advocatusdiaboli: Hát az első mondattól megborultam. :D
@Bencito:
indokot annyit találnak ki amennyit akarnak :( pl a távolság.. persze hogy nem az lesz az indok hogy 1-10re kiszoptak.
Grat a srácoknak, nagyon szép volt. Ez egy ilyen este volt, ahol minden bejött, igaz a CSAPAT ,így csupa nagy betűvel sokat is tett érte.Megmutatta,hogyha nincs Page mester hadjárata, a fight night után ,( ami súlyos eltiltást eredményezett, ) akkor simán bent van a legjobb 8ban.Távol álljon tőlem ,hogy Kotyk kapust védjem, de miután 2 percet érően szabálytalankodott Martz ellen,utána ,akárhányszor elment Nathan a kapus mellett,mindig odaütött egy picit a mammutra,igaz a spori ezeket szerencsére nem látta:-)Biztos ismerte a " kölcsön kenyér visszajár " c mondást.Nagyon remélem hogy vasárnap sikerül hasonló parádés játékot nyújtani mint ma,teltház előtt,annak ellenére, hogy az a szerencsétlen albacomp,épp 18 órára tette az elmaradt mérkőzését.Anyám ha 1x figyelnének a szurkolókra!!!!
Szeretném ha a repülő jegy vásárlók sűrű bocsánat kérések közepette befizetnék az edzőnek szánt jegy árát a csapat kasszába.
@Koksz: Mindig van pár elrugaszkodott lény :). Nem hiszem, hogy a többség nevében szónokoltak volna mikor Sator távozását követelték...
Sok kicsi (kevés) sokra menne.
Újpest szurkolóként sem tehetek mást,minthogy gratulálok ehhez a fantasztikus eredményhez! Mert minden ilyen siker a magyar hoki imázsát növeli!!!
És előbb-utóbb talán mindenki átlépi a saját árnyékát:)
TÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍZZZZZZZZZZZZZZZZ
EEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGYYYYYY
@progmet: Volán szurkolóként, tőled ez kifejezetten kedves nekem. Köszi!
Az milyen volt, amikor Nagy Gergő 10-1-nél lefújás után azon bosszankodott, hogy nem sikerült bekotorni az utolsó másodpercben az újabb gólt:))))
Nem örülök! Magyar lévén megbasznám azt, aki nem közvetítette ezt a meccset! -én kérek elnézést-
@mannisenmaki: Bevallom,tavaly még ódzkodtam volna az ilyen dícséretektől,de a "szapporói csoda" bebizonyította,hogy van értelme erősebb bajnokságban edződni! Úgyhogy csak így tovább!
Ungarische Endlösung :)
Gratula Pestről!
@DrVodka: Én is pont láttam. Már az elejétől kezdve oda-odapiszkált Martz. Egy ilyen után lett is jó kis üldözés belőle, és persze Innsbruck kiállítás. Csibész volt na...:) Szerencsénkre nem vették észre:P Emiatt azért sztem nem kellett volna kifütyülni Kotyk-t. Vagy csinált valamit amit én nem vettem észre?
@DrVodka: Én is pont láttam. Már az elejétől kezdve oda-odapiszkált Martz. Egy ilyen után lett is jó kis üldözés belőle, és persze Innsbruck kiállítás. Csibész volt na...:) Szerencsénkre nem vették észre:P Emiatt azért sztem nem kellett volna kifütyülni Kotyk-t. Vagy csinált valamit amit én nem vettem észre?
Én csak akkor bocsájtom meg a tévések dilettalizmusát, ha láthatom ezt a meccset!
@DrVodka: Én is pont láttam. Már az elejétől kezdve oda-odapiszkált Martz. Egy ilyen után lett is jó kis üldözés belőle, és persze Innsbruck kiállítás. Csibész volt na...:) Szerencsénkre nem vették észre:P Emiatt azért sztem nem kellett volna kifütyülni Kotyk-t. Vagy csinált valamit amit én nem vettem észre?
Remélem legalább összefoglaló lesz!
@DrVodka: Én is pont láttam. Már az elejétől kezdve oda-odapiszkált Martz. Egy ilyen után lett is jó kis üldözés belőle, és persze Innsbruck kiállítás. Csibész volt na...:) Szerencsénkre nem vették észre:P Emiatt azért sztem nem kellett volna kifütyülni Kotyk-t. Vagy csinált valamit amit én nem vettem észre?
@Dachstein: 2 pofonért 4 percet kapott, egy kis füttyöt megérdemelt,nem?
@mannisenmaki: Peeersze:) A bemutogatást éreztem kicsit soknak igazából. De ennek semmi jelentősége...:):)
A szájbabaszott tévé nem adta! A kurva anyját ezeknek.

Legalább egy kibaszott összefoglalót adjanak már! Ne Dunatévés fél percet!
Bocsánat!
defó Te eléggé készen lehetsz :). Biztos lesz legalább egy gólösszefoglaló.
...hazaértem épségben,jóllakottan békésen, a CÁPAsteak elfogyott, az Ördög meg jóllakott...
...hazaértem épségben,jóllakottan békésen, a CÁPAsteak elfogyott, az Ördög meg jóllakott...

Ma se bántam meg az utazást:)))))
huhh, nem tudtam menni a meccsre, ellenben enyhén illuminált állapotltem... Egyszerre nagyon örülök, hogy nyerünk, ideges vagyok, h nem mentem, és forog is velem a világ... legalábbis a közvetlen környezetem... Túl negatív a mérleg, hiába a 10:1
létszámellenőrzés: ki volt ott végén, hogy einz, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn? A vendégbusz biztos élvezte :-)))

Sziasztok! Nagyon szép volt fiúk!!! Szegény osztrák kapus, én kérek elnézést tőle, amiért inzultálta Martz. Eddig velünk ilyen még soha nem fordult elő, persze ha mégis, az igazán sportszerű osztrákok mindjárt fel is segítették játékosainkat, sőt sűrű elnézés kérés közepette még le is porolták őket. Vagy nem? Na tehát még sem sajnálom. Viszont meglepődve láttam, hogy akik máskor, amikor a csapatunk vesztésre áll a vége előtt pár perccel távoznak a csarnokból, most még 8-1 után sem készülődtek haza, pedig a végeredmény már nagyjából kiszámítható volt. Na persze ez nem kritika, csak úgy megjegyeztem. Tényleg verném a fejem a falba, ha ezt a meccset kihagytam volna, szuper volt a csapat, na és a hangulat, ezt azért egy közvetítés sem tudná visszaadni, ezt ott a csarnokban kellett érezni. Köszi mindenkinek! Hajrá Volán!!
@mannisenmaki: A busznál nem voltam ott, de a német nyelvű számolósdi az én ötletem volt. Azért egy 5 perc után a többiek is átvették.
@mannisenmaki: de szép lehetett... :) Ki kell élvezni az ilyen győzelem minden percét. :DDD
Még lenne egy jó poénom. Az insbrucki 9-es játékos a Salfi Kent az utolsó 20 perc alatt mutatta, hogy 10. Ezzel a helyezésünkre célzott. Ezt a pillanatot valahonnan elő lehetne és berakni, hogy 10-et kaptunk :D
@Borsy: 20 perc előtti levonuláskor
@beth01: Egy szóval sem mondtam, hogy velünk ilyen sosem történt meg. Sőt... De a tény azért tény. Most mi "provokáltunk", sikeresen:) Persze provokálni csak a győztes tud:P
@kerusz, Borsy : Meg is volt :-)))))
@kerusz, Borsy : Meg is volt :-)))))
A nagy Alba és a Miskolc is 10-et vágott be. Teljesen jó!!!! Köszönjük fiúk!!!!
@Dachstein: Provokáció vagy nem provokáció, az ellen játékosai nagyon eszetlenek voltak. Amúgy velünk sokkal durvább dolgokat megcsináltak provokáció és sportszerűtlenség szintjén.
kerusz! tisztelet azért, ahogy értünk tudsz örülni!
Nagy grat a Volánnak!
@Dachstein: Én úgy láttam, az első gólnál rálökték Martzot a kapusra, aki emmiatt nem tudott mozdulni. A gól után pedig mérgében szó szerint lerúgta magáról Martzot, nem várta meg, míg az felkelt volna. Nathan ezen pipult be, mert elég sérülésveszélyes mozdulat volt.
Lassan az EBEL-böl is Ocskay-liga lesz!!! :)
Nagyon várom Lajos értékelését ...no de a viccet félretéve elöször is jóbullást kívánok neki másodszor meg egy ami megmaradt a meccsből: TÍZ TÍZ TÍZ TÍZ TÍZ TÍZ TÍZ TÍZ TÍZ TÍZ !!!!
és az a poén hogy pont TÍZ éve járok ki meccsre!!! meglehet az a 9. hely még!
gyerünk srácok! thomas_av (BLUE LINE BOYS)
ki akartam menni ma a meccsre, de úgy alakult, hogy nem jutottunk ki. sose bocsátom meg magamnak...
@zetterberg: Az ilyen magasröptű kívánságok meg is szoktak maradni a fantázia szintjén. Virgácsot kapsz.
Ezt is fel kéne tenni a jutubra, mert ez a 10 mégiscsak szebb, mint a múltkori 7. Ennek helye lenne a hivatalos oldalon is.
Üdvözlök mindenkit!
Mit is mondjak akarom mondani irjak még most se találom a szavakat. Kezdjük a meccs elött 20percel jutott eszembe,hogy ma lesz meccs gyorsan összepakoltam és go csarnok. 3perccel a meccs kezdése elött már ott voltam. A meccs meghihetetlenül kezdödött rögtön gólt löttünk ee-ből.A 2. gólnál Süti szépen ment el és utána szépen centerezett 2-0. Itt gondoltam hogy még 5-0 is lehet. 2. harmad itt is nagyon jól játszottunk mindenki szívvel játszott felszabadultan és meg is lett az eredménye azért a Haie szépitő gólja jó kis támadás után született. Szünetbe arról beszélgettem 3 vagy 4 éve volt egy Alba-Medvescak interliga meccs akkor 9-0ra nyertünk most legyen akkor 9-1, de ez nem jött össze lett helyette 10-1. Köszönjük a volán játékosainak ezt a nagyszerű estét. Holnap fele ennyit lövünk és ennyit kapunk nem lesz egy rossz szavam se fiúkra és még a po is meglehet ha a Haie ilyen "jól" játszik, mint most meg mi is igy játszunk ahogy most.
Grat a Volánnak sok sikert a 8 dik hely eléréséhez ameddig van egy pici esély is nem kell feladni.Hajrá Hc,hajrá Sc na meg persze hajrá Volán.
Csikszeredából.
Ez a tegnapi meccs fantasztikus volt!:)) Mindenki a maximumot nyújtotta, és minden összejött. Szerintem ezen a meccsen a légiósokra sem lehet panasz!
Guerriero egy fantasztikus játékos!! Gratula neki a 2 góljához, meg az egész CSAPATNAK!!
Szuper Levi meg hatalmasakat védett, óriási bravúrjai voltak, meg az a 2 gólpassz...!:))
Ilyen játékkal meglehet a rájátszás is!

Vasárnap folytatás ugyancsak itthon a Villach ellen! A pontszerzés is meglehet, ha megint az egész CSAPAT a maxot nyújtja!

HAJRÁ VOLÁN!!!
Hihetetlen, hogy csak immel-ammal kozvetitenek a TV-k meccseket es kimaradunk az ilyen mutatcanyokbol. :-(
Remelem a jo format a valogatott jatekosok megtudjak tartani...
Hazafele, csak annyit tudtam üvölteni az autóból, hogy tííííííííííííííííííííííííííííízzzzzzzzzzzzzzz
eggggggggggggggggggggggggyyyyyyyyyyyyyyyy:)

Szuper volt a meccs, nagyon élveztem, bár a hatodik gól után úgy éreztem magam, mintha egy edzőmeccsen lennék.
Fantasztikus volt, és még mindig csak azt tudom mondani, hogy tíííííííííííííííííííííííííííííííííízzzzzzzzzzzzzzzzz
eggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggyyyyyyyyyy
:DD
Nem is tudok nagyon a meccsről írni. Ami ott volt tegnap, az szerintem leírhatatlan! :)
A busznak számolós brigád tagjai majd jelentkeznek, ha emlékeznek.. :) Én is ott voltam, de nem számoltam, mert mondom, ha tovább feszítjük a húrt, még a busszal is átmennek rajtunk... :D Persze ez csak vicc.
Nagyon széppé tették a fiúk a tegnapi estét! Köszönet érte!

HAJRÁ VOLÁN! :)
De érdekes, még az eredmény alakulása is pont úgy történt, mint a Msgxsrország-Salvador meccsen.
Huh, bocs
Magyarország-Salvador
@Koksz:Szerintem te ha esetleg ki is jársz a meccsre,vagy vak vagy hozzá nem értő foci drukker!!!!Tudod nem csak a jeget kell nézni,meg a büfébe sörért járni!Ha néznél a palánkon túlra is,látnád,hogy nem a mestered irányít,hanem a Csicsó.Tudod "19"-es mezben,honnan is tudnád hisz vak vagy.Menj vissza a Sóstói Stadionba a még megmaradt 22 szúrkoló mellé,újjongjatok,hogy milyen jó meccset láttok és vitassátok meg TI mennyire értetek a JÉGKORONGHOZ!!!
@MrBlue: Sajna nem láttam mi volt az első gólnál. Csak h Martz a földön maradt. Köszi az infot.

Óriási Gratula a csapatnak!!!!
El sem hiszem még most sem! :)

Kotyk meg megkapta a maga büntetését, kapott egy hatost és le is cserélték... legyen elég ennyi! :)))
@yeti2: pedig sajnos én is koksszal értek egyet. És bármilyen régóta jársz meccsre és bármennyire jól értesz a jégkoronghoz, ez a hangnem csak téged minősit.
@yeti2: nem kellene ilyen nagy elánnal belecsapni a közepébe, mert esetleg olyanokat sértesz meg, akik mindkét meccsre azért mennek ki, hogy Fehérvárért szorítsanak. Koksz reakciója tényleg helyénvaló volt, néhány fórumos okoskodást tekintve meg különösen.

A meccsről: egész életben bánni fogom, hogy pár vacak vírus miatt nem lehettem ott. Emellett minimum a következő ilyen meccsig hallani fogom a haveroktól, hogy lám, nem mentem ki, és egyből hogy megtáltosodott a csapat... szóval sárocok, ha már megmutattátok, hogy ilyet is tudtok, húzzatok bele! :))
Remélem mielőbb lesz vmi összefoglaló, hogy csökkentse a jelenlegi világfájdalmamat. HATALMAS gratuláció a csapatnak!
Én nem sértek meg senkit,leírom amit gondolok ezt itt bárki megteheti.Ja és nem én kezdtem csak válaszolok a "hozzáértők" leveleire!De ti akik nagyon helyeseltek gyertek oda mellém és nézzük meg együtt a következő meccset és nektek is megmutatom,hogy a Csicsó irányít nem a Sator mester.A hagnem amit képviselek csak azért ilyen mert ilyenre hangnemre válaszolok."Szeretném ha a repülőjegy vásárlók sűrű bocsánat kérések közepette befizetnék az edzőnek szánt jegy árát a csapat kasszába."
Óriási volt, bánhatja, aki nem volt a helyszínen!! A Martz-Kotyk különjátékról meg annyit, hogy igen, provokálta a kapust, de pont ez a csibészség (is) egy jó játékos ismérve. Most mi jöttünk ki belőle jobban, volt már fordítva is asszem...
Hajrá Volán!!!
Sajnos, évek óta (mindig) dilettánsak ülnek a sporttévék vezetői székében. Miért lenne ez jó, mikor minden szar amúgy is?
remélem jövőre is itt tudjuk tartani a Jason-Nathan párost
@bojl: Úgy, ahogy mondod! Ők tényleg hozzátesznek a teljesítményhez. Nathan karaktere is óriási, igazi zsivány! Sose felejtem el, mikor két ujjal tartotta a kesztyűt a labanc orra elé "felhívva egy keringőre" az meg inkább lekullogott a padra...
Én megfejtettem a tegnapi rendkívüli Alba Volán győzelem titkát.
Fiatal korom óta imádom a jégkorongot (Kovalcsik, Póth öcsi, Kereszty, Havrán). Ez volt az az időszak amikor éveken keresztül a Fradi és az Újpest között dőlt el a bajnoki cím sorsa (4 csapatos bajnokságok). Mivel a nemzetközi élvonalban nem tudtam magyar válogatottnak szurkolni, ezért én már akkor finn szurkoló lettem, amikor a finnek még "kis" csapatnak számítottak (áldott Izvesztyija kupák). A hosszú évek során, finn szurkolói büszkeségemet csak növelte, amikor VB címet szereztek, vagy világesemény dobogóján állhattak. De most már alig várom április 2-át és 3-át, hogy ronggyá verjük őket, mert most már csak másodikok lehetnek szurkolói szívemben. És ez a hűtlenségem minek köszönhető? Természetesen a MAGYAR csapatnak. És ezen nem a válogatottat értem feltétlenül.
Én magamat Fradistának vallom, de csak közvetlenül azután, hogy magyar vagyok. Ami azt jelenti, hogy a hazai bajnokságokban a zöld-fehérekhez húz a szívem, de amint nemzetközi porondra lép egy magyar klub csapat akkor a szereplőtől függően lila-fehér, kék-fehér, piros-fehér és még nagyon sok színváltáson megy keresztül (és ez nem csak a jégkorongra vonatkozik).
Az utóbbi időkben több kedden, pénteken és vasárnap is "bekékültem". Általában ezeken a napokon rendeznek EBEL meccseket. Több hozzá szóló nehezményezte, hogy miért nincs több tv közvetítés. Ehhez én is csatlakoznék, direkt figyeltem, és nem értem, hogy a nem közvetített hazai (az idegenbeli meccseket már nem is merem említeni) Alba Volán meccsek idején a sport adóknak miért éri meg régen felvett, konzerv sport műsorokat sugározni, ahelyett, hogy a jelenlegi legjobb magyar jégkorongcsapat élő meccsét adnák? Ez is mutatja, hogy nálunk még mindig mostoha gyerekként kezelik a jégkorong sportot (és ez nem csak a tv közvetítésekre vonatkozik).
Én Budapesten lakom, de tegnap este azt mondtam a családomnak, hogy van még másfél óránk a meccs kezdéséig és nincs-e kedvük egy jó jégkorong meccset élőben látni? Volt. Pedig ötünk közül csak én láttam eddig jégkorong mérkőzést 30 másodpercnél hosszabb időtartamban.
Soha ezelőtt nem jártam még a székesfehérvári hoki csarnokban, de felhívtam a 22-312-035 számot és itt nagyon segítő készen útba igazítottak. Valóban nagyon egyszerűen és gyorsan, még a meccs kezdése előtt 20 perccel odaértünk (a sötét, az eső és a köd ellenére is). Csodálatos estében volt részünk. A jegyszedőktől kezdve a biztonsági emberekig, a suvenir boltostól a büfésig, minden nagyon emberi volt. A hangulat meg frenetikus. Nem garantálom, hogy minden meccsen 10 volán gólt lehet látni (egy másodpercen múlt, hogy nem mócsing, 11-1 lett a vége), ezt egyébként is, biztosan csak az én kedvemért tették, hogy máskor is visszamenjünk, de minden jégkorong rajongónak ajánlom (klub hovatartozástól függetlenül), hogy legalább egyszer látogasson el Fehérvárra. Nem fogja megbánni!
Az Alba Volán ugyan kék mezben fut ki a jégre, de ezt minden magyar hoki rajongó pirosfehérzöld-nek látja, a játékosok pedig így is érzik és ez a titka ennek a történelmi győzelemnek.
Ezt nagyon szépen írtad, őszintén gratulálok hozzá! Egy élmény volt olvasni!
@yeti2: Szió! Mivel jól ismered a csapatot te is tudod, hogy Csicsó a csapatkapitány, nagyon sok meccsen bíztatja a csapatot, de ez is a dolga. Viszont remélem, ha Ő irányítja a csapatot Sator mester helyett, akkor legközelebb is ilyen eredménnyel teszi, ja és még olcsóbb is volna játékos-edzőt tartani. De azért én mégis megtartanám az öreget már csak a "látszat kedvéért is", hátha tud még hozzá tenni valamit a csapat játékához.
@Raon: Jobbulást, nem akarlak elkeseríteni, de a tegnapi meccs tényleg megismételhetetlen volt. Na ezt persze nem azért írom, hogy még pocsékabbul legyél. Még egyszer jobbulást.
@DominiKing: Csatlakozom Raon hozzászólásához, ezt tényleg jó volt olvasni.
@beth01: nem baj, ha ennyi kell a csapatnak egy-egy ilyen diadalhoz, szívesen otthonmaradok. No nem mindig, de évente egyszer-kétszer belefér. :)
A jókívánságot köszönöm. Sokkal nem vagyok jobban, mint pénteken, de ma tuti nem maradok otthon. :)
süti beállítások módosítása