HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Felzárkózott a Brassó

2010.10.15. 22:05 Hblog

Komoly segítséget jelentett ma az emberelőny a csapatoknak Brassóban, minden gólt ilyen játékhelyzetben szereztek. Az első harmadban Kaljuste lőtt a fiatal Pleszkán hálójába, ezt két új igazolás, Peterdi és Borbás négy perc alatt fordította meg a második harmad elején. A harmadik 20 perc elején egyenlített, a legvégén pedig a győztes gólt is megszerezte a Brassó, így alakult ki a 3-2. A felek meglehetősen indulatos mérkőzést vívtak, melyet páros kiállítások és összesen 40 perc ferencvárosi fegyelmi is tarkított. Sokkal egyértelműbb volt a mérkőzés Csíkszeredában, ahol az Újpest csak az első harmadban tudta megúszni a gólözönt. Franzén edző nem lehetett elégedett a kezdéssel, hiszen már a 10. percben kikérte az idejét. A második harmadtól már semmi kérdés nem volt, a lilák csak a két szerzett góljuknak örülhetnek. A hazai 13 gólon tízen osztoztak, Novak, Hurtaj és Virág Csanád duplázott. A végeredmény 13-2. Kétgólos vezetést szerzett a Vasas Dunaújvárosban az első harmadban, ám erre összesen öttel válaszoltak Magosiék. Az utolsó percben Kiss Tamást is lehívta a Vasas a felzárkózás reményében, ám ők kaptak gólt, ezzel lett 5-2. Sokára született meg az első gól Miskolcon. A 24. percben a Steaua szerzett vezetést, ám erre a hazaiak sorozatban négy góllal válaszoltak. A sok emberelőny itt a miskolciaknak kedvezett, és a középső harmad kétgólos megnyerése elég is volt az 5-3 arányú győzelemhez, de a bukarestiek egyre inkább megnehezítik az ellenfelek dolgát.

122 komment

Címkék: mol liga

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gratulálok a Maciknak és igazából a Stelinek is, mert változatos, jó meccset játszottak!!
Próbálnám leírni a magamét,de nem küldi el a rendszer,pedig semmi sértő vagy csúnya nincs benne :S
Ha nem pörögnek túl a bukarestiek a 3-dik harmadra,akkor nagyon nehéz dolgunk lett volna.Így gyakorlatilag megnyerették velünk a meccset,pedig ma sem játszottunk túl fényesen.
Majd várom a játékvezetőkkel foglalkozókat,de kifejezetten ezt figyeltem ma és 1-2 kétes ítéletet leszámítva egyszerűen nem tehetett mit a Sós.A Steaua nem rossz csapat,de a palánk melletti játékuk,hát finoman fogalmazva is gyenge...
Uhh siker :D A b.író szót nem lehet leírni vagymi? :DDD
@Miskolcifan: Ezzel az új rendszerrel nekem is gondjaim voltak.
A Steli kiállításainak 80%-a a palánk mellett született.
@Miskolcifan: Nem csak azt, a Sz.a.b.i.n.á.t is tiltja

Még jó, hogy nincs női játékvezetőnk :)))
@a. Bárd: Van azért néhány,de Sz.abina egy sincs :D
Kiss Dani pedig rájöhetne már, hogy elkezdődött a szezon. Sajnos mostanában tényleg nagyon sok hibával játszik :(

Össze kell kapni magunkat hátul, a lőtt gólok számával lassan már nincs baj, talán elindul valami, de ilyen gólképes védelem kevés lesz a kontikupára.
@Miskolcifan: igen, utólag rájöttem, h rosszul fogalmaztam, de hát így is érted :)
@moszkvicssluszkulcs: jól láthatóan a 3.harmadra fogyott el az erő és a korigyorsaság a bukarestiekből,ezért volt egyre több a palánk melletti szabálytalanság és az ebből származó-jogos!- kiállítás.
Nagyon nehéz ellenfél volt a Steli,míg meg nem tanultunk lőni,nem csak passzolni a jobbnál is jobb helyzetet keresve.Megérdemelt győzelem volt,most mindenki hozzátette a magáét a csapatból!
Maximális respekt a bukaresti csapat játékosainak,akik reklamálás és teátrális cirkuszolás nélkül vették tudomásul a kiállításokat,azonnal korcsolyáztak a büntetőpad felé,amikor rájuk mutatott a spori.Kétszer fejezték ki nemtetszésüket,egyszer-talán kicsit szigorúan- 10 perc fegyelmi lett a vége,a másik alkalommal az egész kimerült egy nemleges kesztyűrázásban.Nem volt palánkon vagy pad tetején ugrándozás és reklamálás,a mérkőzés végi edzői nyilatkozat is sport-és tényszerű volt!Így is le lehet reagálni a vereséget...Ja,és valamiért nem is volt "románozás"...
HAJRÁ MACIK!!!
Tényleg jó, pörgős meccs volt a Maci-Steaua.
Az első harmadban akár 3-4 góllal is mehettünk volna, nagy volt a különbség a csapatok között.
De mivel mindent kihagytunk, ezért büntettek a románok egy emberelőnnyel.
Aztán valahogy csak beszerencsétlenkedtük az egyenlítő gólt az addig nagyon jól védő Catrinoinak, és beindult minden.
Különösen Bonar gólja tetszett, úgy bevágta a hátsó vasra, hogy méterekre pattant ki a korong a kapuból.
Nem vagyok egy igazi mértékadó, de tényleg nem esne jól, ha valaki (főleg látatlanban) újra a játékvezetés miatt szólna a Macikra.Tényleg feltünő a kiállítási arány és tényleg megint egy magyar csapat játszott egy románal magyar pályán, de higgye el mindenki, még néha örülhettek a vendégek, hogy az amúgyis kettős hátrányukban nem küldtek ki több embert tőlük.
Nem voltak kifejezetten alattomosak, egyszerűen nem bírták erővel.
Mi meg csináltunk bőven hülyeséget is a meccsen, eszel kollégát mellettünk már többször az idegbaj kerülgette. :)
 
Miskolci JJSE
Kiállítások (perc)
2 4 4 - - 10
Steaua Rangers
Kiállítások (perc)
6 8 24 - - 38
Sijka ma letette az állampolgári vizsgát,szóval hamarosan magyar játékosként nevezhetjük majd.
@csatoimi: Igen,megvettük már Sóst is,sőt az egész magyar b.írói kart.Ja és még annyit,hogy hívd már fel a brassóiakat.
@csatoimi:
Már vártam, mikor indítasz.
Semmi gond, böngészd csak lelkesen a jegyzőkönyvet, mi ott voltunk és láttuk is, amiről Te olyan hitelesen tudsz látatlanban is írni. :)
@Miskolcifan:
Így van, mire felépül Derton, játszhatnak mindannyian.
@Miskolcifan: nem írtam semmi rosszat, ne támadjatok.
@csatoimi: Jaj,röhög a vakbelem :DDD
Viszont kezd Miskolc fóbiád lenni azt ötömmel látom :)
@Miskolcifan:
Még egy párszor megverjük őket, aztán sírni is fog. :)))
@vicente1975: gyors és erős játékosokat igazoltatok, akiket csak szabálytalanul lehet megállítani.
A brassói jegyzőkönyvet nem ártana javítani...
@Miskolcifan: akkor meg miért kell egyből támadni?
@csatoimi: Mert már többet foglalkozol velünk,mint a saját csapatoddal :) Ami persze nem baj,csak mondom egy idő után ezt felénk már fóbiának hívják.
@Miskolcifan: Nálunk semmi érdekes nem történt, ezért gondoltam körülnézek egyet. :)
köszönjük Csomortán elvtárs ma megint nagyot alkottál...

nagyon szép a brassói jégcsanok, ilyet szeretnék otthonra is...

Vasárnap megpróbáluk a lehetetlent!
@csatoimi: A Brassó-Fradi sztem érdekesebb volt,inkább arra nézelődj :P :)
A mai sportban elolvasott csíkszeredai edző nyilatkozatára reagálnék.Nekik nem kötelező ebben a bajnokságban játszani , menjenek a komoly erőket képviselő román bajnokságba!!!!!!!!!!!!
gratula a brassoi csapatnak jol jatszottak az edzok kicsit hogyismondjmaok de azert a FRADISOK AMIT CSINALTAK A VEGEN BEKAPOTT GOL UTAN az mar csuf..kaszaltak uttek vagtak mindent csinaltak s a meccs vegen meg vagy 10percet osztottak a semmit csocsoval:))))))
Sajnos ez a jégkorong bajnokság sem a koriról szól már hanem 3 zebra mezben korcsolyázó emberről!
A Fradinak nem az első és nem a második,sőt nem is a harmadik olyan meccse,ahol lehet látni azt,hogy hiába tesznek meg mindent egyszerűen nem egyenlő a mérce!Ebből köszönjük de nem kérünk már!!Azt megérti az ember ha kikap a csapat úgy.hogy kihagyja a helyzeteit,ez benne van,de az hogy a mérkőzés végén direkt megadják a másik csapatnak az esélyt...ez már vicc.
@bördi: Nem volt túl udvarias az tény, de Te sem vagy az. :)
Nem volt sportszerű a Csik edzője a mai sportba tett nyilatkozata !
Nem kertel a csávó az biztos!
Azon kéne gondolkodni hogy a magyar csapatok és a szövetség mért nem inkább szlovénia felé nyit !
@bördi: "Charles Franzén: – Ellenfelünk a Mol Liga leggyengébbje, úgy érzem, nincs mit keressen a sorozatban. Túl nagy a különbség a többi csapat és az Újpest között."

Erre gondoltál? Nagyon szimpatikus megnyilvánulás, tényleg. Korán reggel kinyilt a bicska...gratulálok, így nyilatkozik egy igazi sportember, edző. Egy magyar bajnokságból csak úgy kitakarítana egy Újpestet. Mégis miért gondolja, hogy neki joga egy csapatról eldönteni, hogy mit és hol keressen?

Elnézést mélyen tisztelt Franzén úr, hogy az idejét rabolja az UTE azzal, hogy el merészelt indulni a bajnokságban! Remélhetőleg majd legközelebb Öntől fognak engedélyt kérni és kizárólag akkor neveznek ha ezt Franzén Úr engedélyezi.

*****************************
@csatoimi: Kiváncsi lennék , hogy ellenkező esetben milyen "udvarias" megnyílvánulás lett volna ?!?
tény, hogy meggondolatlan nyilatkozat volt, de 100%ban biztos vagyok abban, hogyha erdélyi csapat lenne ilyen helyzetben, akkor ellenkező előjellel működne ugyanez( főként a szurkolók részéről), lehet rosszul emlékszem, de a tavalyi gyenge Brassó is váltott hasonló reakciókat egyeseknél...

a másik dolog, néhány éve az volt a helyzet, hogy a Sportklubbot és a HC-t befogadták a magyar bajnokságba, utána megalakult a KÖZÖS Mol Liga, a magyar és a román szövetség közös projektje, és nem hiszem hogy csak azért mert kétszer annyi a magyarországi csapat, azért még egyesek tekinthetnek úgy ránk mint befogadottakra.

az olyan megnyilvánulások hogy "nyissunk inkább szlovénia fele" pontosan annyira átgondoltak, mint Franzen nyilatkozata... el lehet gondolkodni mit kapott eddig a magyar jégkorong az erdélyitől és mit kapott a szlovéntól...
@csatoimi: Húzz, már a vérbe, az ócska provokáló szarjaiddal...

Hívogasd, most inkább a brassói haverokat, hogy mekkora über fasza módon elcsaltak egy meccset a Fradi ellen - a te agyaddal gondolkodva -.
Rólunk meg szállj le.
A Csiki edző egy igazán "korrekt" személyiség...
@Petersen: nyugtatót szedsz és ma nem vetted be?
@csatoimi: Egyszerűen csak elegem van abból, hogy valamiféle fóbiát táplálsz irányunkba, amit nem tudom mi szül, csak épp elég gáz, egy elvileg olyan "komoly" személyiségtől, mint amilyen Te vagy...
@Petersen: ami a magyar országhatáron kívül történik, az tuti csalás, ha azon belül akkor sebességkülönbség, alatomosság, fegyelmezetlenség... érdekes...
@l.isti: És fordítva, ugye? Erről ne feledkezz el ily nagyvonalúan...
@Petersen: esetleg nektek van fóbiátok tőlem. de én nem küldözgetek senkit sem a "vérbe", sem sehová. az este csak bemásoltam egy sima statisztikát amit elvileg bárki megnézhet, erre már nekem ugrottatok.
@l.isti: mit adtak az erdélyiek és mit a szlovénok eddig a magyar hokinak teljesen mind1 !
a Magyar hoki DIV 1 eleje a Szlovén kisé erősebb a miénktől töllük lehetne tanulni! A román DIV 2-es szint ! Bántás nélkül jobban járnák egy erős szlovén-magyar ligával !
@csatoimi: provokátor vagy ! kissebségi érzésekkel !
@fraind: na, neked aztán van fogalmad a dolgok állásáról.
@kerusz: persze megy ez fordítva is, csak ha ez fordítva történik akkor az egész blogközösség felháborodik Szereda ellen vagy a szeredaiak ellen, attól függetlenül persze, hogy ezek a megnyilvánulások mennyire vehemensek és hogy kinek szájából hangzik el
nem akarok vitát generálni, csak tényleg úgy látom, hogy sokkal nagyobb a tátogtatás ha a "a b.író elfújta a meccset" szöveg szeredaszurkolók kezdik, mint fordítva...
egyébként a vegyes-b.írós rendszert szerintem érdekes lenne kipróbálni...
@fraind: Erre majd jövő vasárnap este lesz érdemes visszatérni.
@csatoimi: Legalább madárnak ne nézz már minket :)
@l.isti: Nem az egész blogközösség háborodik fel, csak mindig az a része, amelyik magára veszi. De az is éppen elég unalmas. Különösen, ha jönnek mindig az amúgy nem érintett ócska provokátorok, akik aztán megmondják a tutit. Ha Magyarországról bírálják a játékvezetőket látatlanban, akkor Székelyföldön megy a háborgás, és viszont.
@1885*: Miért baj az, ha valakinek más a véleménye? Nem védeni akarom az edzőt, de hagyjuk már azt a kommunista szerű felfogást, hogy mindenkinek minderől ugyanaz a véleménye kell legyen. Akinek meg nem, azt két lábbal rúgjuk tökön.

Az Újpestnek továbbra is a Mol ligában a helye, ahogy a Progymnak is.

Ahogy meg elnézem, egyre több a személyeskedő hangvételű komment is, van akinek válaszolnék még, de belátom, hogy nem lehet velük értelmes módon tárgyalni.
@fraind: elmondom mire gondoltam, jobban mondva kikre... elsősorban, szerintem a Mol liga hozadéka az, hogy Mihály Árpádról úgy beszélhetünk mint leendő magyar válogattotról, ha ő nem jön haza a HCba hokizni anno, akkor valószínüleg most nem a Volánban kergetné a pakkot, valószínüleg a válogatottsága sem lenne téma...
az erdélyi hoki ezenkívül olyan egyéniségeket adott Magyarországnak, mint Kercsó Árpád, Sándor Szilárd, Vargyas László, Borsos Attila(mindketten kultuszjátékossá váltak Dunaújvárosban) stbstb...
és még amit megemlítenék, az a nyáron lezajlott cirkusz, a Vasas-Slohokej telenovella... a szlovén válogatott közel azonos szintü a magyarral, a Slohokej közel sincs a Mol Ligához...
@csatoimi: Egy sima statisztika... Akkor, amikor mi nálatok, vagy épp a Brassónál 10 perceket játszunk kettős hátrányban, akkor miért nem vagy ilyen kis szorgalmas?
@Miskolcifan: dehogy nézlek, csak érdekesnek találtam, ezért bemásoltam ide. :) de látom érzékenyen érint ez Titeket, első értékelhető szezonotokban.
@csatoimi: Első értékelhető szezonunk :) Na még ilyeneket és aztán nem csak kellemes vitapartner leszel,hanem meg is utáltatod magad itt.A provokálás nem szép szokás amúgy...
@csatoimi: Nem gondolod, hogy elég szánalmas irányba viszed el most ezt az egész dolgot?

De, ha erről szeretnél beszélgetni, akkor tőlem... Szóval nekünk ez-az első értékelhető, nektek meg ez-az első...
@Petersen: én mindig elismerem ha lejt a pálya nálunk, az idén kétszer volt így, de egyszer sem ellenetek.
@Miskolcifan: az első olyan szezonotok, ahol egyenlő esélyekkel küzdötök a végső győzelemért. bocs az előbbiért, elfelejtettem, hogy Ti sértődékenyek vagytok.
@csatoimi: Nem vagyunk,csak nem szeretem ha provokálnak.
Tudod,a sikertelen szezonok meg tudnak nevelni...
@Miskolcifan: a provokáció az ez volt:

"Miskolcifan 2010.10.15. 23:13:28
Majd várom a játékvezetőkkel foglalkozókat,de kifejezetten ezt figyeltem ma és 1-2 kétes ítéletet leszámítva egyszerűen nem tehetett mit a Sós."
@Miskolcifan: Semmi provokáció nem volt.

Miskolci JJSE
Kiállítások (perc)
2 4 4 - - 10
Steaua Rangers
Kiállítások (perc)
6 8 24 - - 38

Erre reagáltál túl hevesen. Ha pedig nem akarsz provokációt, ne olvasd a kommenteket.
@thor80: Én vagyok kommunista? Nem kell, hogy egyetértsen velem senki, de ez vélemény? hogy mit keres az Újpest a MOL ligában? Azt, hogy IDÉN gyenge - illetve fiatal - a csapat nélküle is tudtuk.

"Ellenfelünk a Mol Liga leggyengébbje, úgy érzem, nincs mit keressen a sorozatban. "

Ez csak egy arrogáns, abszolút sportszerűtlen megjegyzés. 46 évesen már megtanulhatott volna kultúráltan nyilatkozni, nem attól lesz valaki nagy edző, hogy fikázza a másikat, meg kizáratja a MOL ligából.

Kemény Dénest mikor hallottad, hogy ilyen stílusban nyilatkozzzon más csapatokról? Pedig ő "kicsit" többet letett már az asztalra edzőként, mint ez a Franzén.

Ezzel SEM kell egyetérteni. Csak azért hadd legyen már nekem is véleményem.
@1885*: Tudomásul vettem a véleményedet és egyetértek, hogy kizárni nem kell a ligából valakit, mert épp egy rossz szezont fogott ki.

Első kérdésedre nem válaszolok, félre értettél. Csak azt tartottam kifogásolhatónak, hogy más véleményéről véleményt alkotnak egyesek, és ez alapján ítélkeznek.
Az én véleményem pedig az, hogy az Ute ha így tud maradni és majd összeszoknak és tapasztaltabbak lesznek (nem ebben a szezonban) akkor majd azért ők is hozzáfognak szólllllllllni a MOL liga eredményeihez! 20 éves átlagkorosztálynál nálam ez az 1 nyert meccs is nagyon szép!
Én azért Szurkolok nekik is!
@thor80: OK. Nem értettelek félre, csak sarkítottam egy kicsit.
Én meg csak az edző megnyilvánulását tartom kifogásolhatónak, nem azt, hogy az UTE a leggyengébb csapat idén, azt a csodálatos szakember nélkül is tudtuk, hanem a mondata 2. részét. Én soha egy rossz szót nem szóltam még a HSC-ről, sőt Sikinek még drukkolok is, de ez a mai nyilatkozata az edzőnek kiverte a biztosítékot.

@ILOVEHOKI: :D Úgy van, én is, csakazértis hajrá UTE!
@1885*: Azon kacagtam, hogy ez a roppant öntudatos Franzén mester azért csak nem mert a légiósai nélkül kiállni ez ellen a ligába nem való csapat ellen. Biztos félt, hogy Kozuch, Hurtaj, Novák és Sikorcin nélkül ugyanúgy rábasznak, mint Galacon.
@Roham Billy: :D :D öntudatos :) ez a nagyképű szinonimája?
@1885*: A nagyképűé és a seggfejé. Megnéztem a jegyzőkönyvet, csak két gólban nem voltak benne a légiósaik. Kettőt meg mi is ütöttünk. Elhiszem, hogy ideges volt a meccs után ez az edzőfejedelem.
@Roham Billy: úgy is fel lehetne fogni, hogy Svédországban elképzelhetetlen az ilyen nagy különbség adott ligán belől, Franzen meg profi szemléletű edző, csak ezt tartja szem előtt.
@csatoimi: aha, egy "profi szemléletű" edző nem nyilatkozik ilyen stílusban egy ellenfélről sem.
Főként nem egy juniorral és ifikkel teli csapatról, de én kérek elnézést, hogy az Újpest zavarja a magas köreiteket és indulni merészelt a MOL ligában.

@Roham Billy: :D még csak nem is Fülöp védett, pedig egy ennyire lesajnált csapat ellen kiállhattak volna 2 sorral is, sőt legközelebb a korijukat se kössék be. :D
* pontosabban Fülöp csak a 3. harmadban.
* pontosabban: Fülöp csak a 3. harmadban védett.
@1885*: látom érzékenyen érintett, pedig nekem semmi bajom az UTE-vel, csak azt próbáltam megmagyarázni, mi járhatott az edző fejében.
@csatoimi: Igen Imi érzékenyen érintett, soha egy rossz szót nem szóltam Rátok, de ez a megjegyzés hidd el, nem profi mentalitás.
Képzeld miket fikázhattak volna itt Niedermayerék... kérdezz utána bárkitől volt-e valaha ilyen tipusú megnyilvánulásuk. Pedig hát az NHL-től fényévekre van a mi kis kávéházunk.
Na mindegy, kifüstölögtem magam.
Le kell szarni ezt a svédet. Érdekel bárkit is a véleménye? Senkit... Változni fog bármi is attól ha pofázik? Semmi, max. a saját háza táján.
@csatoimi: Hát ez kurvára nem igaz. Szerencsére nem kell sokat gúglizni ahhoz, hogy ezt helyből meg lehessen cáfolni.

Division 1A
2010-09-22 Kiruna IF - Lulea Rebels HC 10 - 4 ( 0-1, 5-2, 5-1 ) 597 Lombiahallen
2010-09-22 Clemensnas HC - Tegs SK 3 - 11 ( 1-3, 1-2, 1-6 ) 74 Kopparhallen
2010-10-10 Kiruna IF - Bodens HF 12 - 2 ( 3-1, 3-0, 6-1 ) 648 Lombiahallen
2010-10-13 Kalix Ungdoms HC - Kiruna IF 0 - 12 ( 0-5, 0-3, 0-4 ) 228 Fururinken

Division 1B
2010-09-19 Östersund/Brunflo IF - Örnsköldsviks HF 14 - 2 ( 2-1, 9-1, 3-0 ) 262 Z-Hallen
2010-09-29 Hudiksvalls HC - Kramfors-Alliansen 8 - 0 ( 1-0, 5-0, 2-0 ) 579 Glysishallen

Division 1C
2010-09-22 IFK Ore - Hedemora SK 11 - 1 ( 3-0, 5-0, 3-1 ) 147 Furudals Hockeycenter

Division 1D
2010-09-29 Nynashamns IF HC - Huddinge IK 0 - 9 ( 0-1, 0-3, 0-5 ) 305 Folkets Hall

Division 1E
2010-10-10 HC Vita Hasten - IFK Munkfors 10 - 1 ( 5-0, 3-1, 2-0 ) 1102 Himmelstalundshallen

Division 1F
2010-10-08 Kristianstads IK - Vasterviks IK 13 - 4 ( 2-1, 6-1, 5-2 ) 708 Kristianstads Ishall
@csatoimi: Mit akarsz megmagyarázni a megmagyarázhatatlanon?
@csatoimi: ha már nem az első embernek mondod hogy ő az érzékeny, nem lehet hogy magadban kéne keresni a hibát kivételesen?
Tudom megint jön a magyarázat hogy ezt csak az edző mondta, meg csak adatokat másoltál be de azért mégis csak elgondolkodtató... :)
@Roham Billy: ezek amatőr csapatok, az más kávéház. mondtam én is, hogy nem volt túl elegáns, de abban a ligában ahol az alelnök olcsó provokációnak tartsa a vélemény nyílvánítást, megtörténik ilyen is.
Nem értem, hogy miért kell felháborodni ezen a nyilatkozaton. Neki is joga van véleményt formálni, még ha ez nem is tetszik nekünk, ill. nincs is igaza. El kell engedni a fülünk mellett és haladni tovább a megkezdett úton
@thor80: @csatoimi: Az előzményeket tekintve ez nem provokáció :) Mondom,legalább madárnak ne nézzetek,mert azt nagyon nem szeretem :)
csak nyugalom uraim, csak nyugalom
@1885*: de ha megfelel Neked, én elnézést kérek az edző helyett, nem tartom túl szerencsésnek én sem az ilyen nyilatkozatokat.
@csatoimi: Mert szerinted egészséges dolog látatlanban ítélkezni?
@Miskolcifan: pont az előzmények ismeretében volt ez provokáció.
@kerusz: ki ítélkezett látatlanban?
@csatoimi: Arra értettem amit te csinálsz :) Más értelmes okát nem látom annak,hogy a kiállításperceket másolgatod be ide.Szerintem mindenki tisztában van azzal,hogy hol lehet megnézni a statisztikákat.
@csatoimi: Peace :) fátylat rá!
Szerintem, itt fizetnek pár embernek, hogy minél több kattintás összejöjjön...
@cornwall: képzeld, kölcsönösen dícsérnénk egymás csapatát, bármilyen játékvezetői ítéletre megértően bólógatnánk, minden vereséget meg úgy fognánk fel, hogy az ellenfél jobban játszott és nem a sípmesterek miatt kaptunk ki, akkor rólunk alkotnák a normalitás szobrát. Nem szebb úgy egy győzelem Nektek a HSC ellen, hogy eszetekbe jutok akkor én is? szerintem dupla öröm az. :)
@csatoimi: Minden meccs után többen is, elég csak visszaolvasnod a Mol Liga meccsekkel foglalkozó cikkek kommentjeit. Mindebből annyit végy magadra, amennyit a magadénak gondolsz.
@1885*: tényleg ne vedd fel, mi úgyis tudjuk, hogy még egy-két év, és az UTE megint a Mol liga egyik meghatározó csapata lesz.
@kerusz: ez normális szurkolói magatartás, illetve reakció. Nem szentek közössége van itten, mindenki kitombólja magát és kész. nehogy azt hidd, hogy ez máshol másként van.
www.youtube.com/watch?v=isjFoPEUfBc

Dab - Vasas összefoglaló :) arany zsiráf, kétélű korcsolya díjazott 8:55-től :DDD
@Roham Billy:ravasz is vagy mindenek mellett :))
@csatoimi: Mondtam hogy Te biztosan moldáv vagy nem csíkszeredai.Senki nem másol statisztikát a csíkszeredai csapatról,ez csak a te agyalágyultságod.A tegnapi Brassó mecss statját miért nem másoltad be?Olvasdd már el Te agyatlan, hogy a bukaresti edző mit nyilatkozott!A románoktól várná ezt az ember amiket irogatsz, nem egy szeredaitól.Amúgy a Bukarest sokkal szimpatikusabb volt Miskolcon mint a Te szeredai csapatod.Egyszerűen egy nagy NULLA vagy!
@centreville: ha már nem tudunk észérvekkel előhozakodni, akkor már kezdjük a fikázást. de te csak egy szimpla fika nick vagy, nem is várok el mást tőled.
Fika nick név az hogy csatoimi.Full nevetséges pali vagy.Statisztikát másolsz,és te beszélsz észérvekről.A tegnapi Miskolc meccsen a Steaua edzője elismerte hogy jobb volt a Miskolc , te meg jössz a hülye statisztikáddal.Erre válaszoljál fikagyuri!
@centreville: bárhogy erőlködsz, nem tudsz kihozni a béketűrésből. hozzá vagyok szokva az ilyen szájkaratésokhoz, ti szemtől szemben nem tudtok véleményt nyílvánítani, ezért ebbéli frusztrációtokat ki kell éljétek valahol. erre jó lehetőség az internet, itt nem kell vállald magad. de ettől még nem én vezettem a jegyzőkönyvet, a kiállitásokat nem én adtam a bukarestiek ellen. jól van na, tudjuk, gyors csapat vagytok, mindez azért van. :)))))
juj gyerekek, komolyan, mint az oviban...:)
@Spigott: Yeeee :)))) Egyébként Európa legkorszerűbb csarnokában van alapfokú korioktatás nem? :)))))
@Roham Billy: szép dolog ez a svéd ligákból bemásolt statisztika
egyetlen hibája van a dolognak: egyik divízióban sem ugyanaz a csapat szenvedte el a nagy különbségű vereségeket
ami a nyilatkozatot illeti: fel lehet fogni úgy is, hogy sportszerűtlen a nyilatkozata és úgy is, hogy kendőzetlenül elmondja a véleményét, ami kis hazánkban nem divat
Most megy a Macik-DAB a miskolc tv onlin-on!!
minap.hu/online/index.php
@Theutus: Én ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy az ilyen fajta véleménynyilvánítás máshol sem divat, sőt, sehol sem elegáns.

Az edző dolga az, hogy meccseljen és felkészítse a csapatát (és nyilván ez sem mindig sikerülhet neki), nem pedig az, hogy öszeállítsa a neki tetsző ligát. Hogy kik ellen kell játsszon a csapata, az ennek megfelelően egy adottság. Más ligákban is vannak gyenge csapatok, lesznek is. Ezzel együtt kell tudni élni. Ez nem Svédország, ahol van kismillió csapat és a természetes kiválasztódás révén a magasabb osztályokba csak az erősek jutnak fel, illetve ahol a gyengéknek van hová kiesniük. Jelzem, pl. az osztrák Nationalligából sem utálják ki a Bregenzerwaldot, pedig a körülményeik folytán ugyancsak gyengék (mi több, rájuk külön szabályok vonatkozhatnak pl. a légiósokat tekintve).

Ez Magyarország, illetve Románia, ahol vannak gyenge csapatok, vannak csapatok, akik egyik évről a másikra megszűnnek, vagy meggyengülnek mert elfogy a pénz, és vannak esetleg annál fontosabb érdekek is, minthogy egy csapatot a ligából kiutáljunk, mert gyenge (vagy akármi másért is).

Ha nem tetszik neki a rendszer, akkor jelezheti az egyesülete vezetőinek, akik majd a ligában elmondják a véleményüket ezzel kapcsolatban.
@kerusz: "Ez Magyarország, illetve Románia, ahol vannak gyenge csapatok, vannak csapatok, akik egyik évről a másikra megszűnnek, vagy meggyengülnek mert elfogy a pénz."

Ez a KHL-ben is megtörténik, meg máshol is, nem kell erre hívatkozni. Amúgy amikor kényszeritettétek nyilatkozni, mert ő nem akart, nem mondtátok, hogy csak olyan dolgokról beszéljen, ami mindenkinek tetszik.
@kerusz:
Tetszik, arbiter elegantiae-hoz méltó poszt!
@csatoimi: Máshol is van nyilatkozattételi kötelezettség, és máshol sem megengedett bármit nyilatkozni ennek ellenére sem.
@LBogár: ez nem jó példa volt:
"Az MU legközelebb november 21-én lép pályára az angol bajnokságban, a „vörös ördögök" az Evertont fogadják, a rá következő hétvégén pedig a Portsmouth csapatához látogatnak. Az erőviszonyok ismeretében a Manchesternek akkor is nyernie kellene, ha Sir Ferguson tíznapos spanyolországi borkóstoló túrára utazna, ilyen szempontból a kétmeccses eltiltással – és persze a 20 ezer fonttal – nem is büntették meg nagyon. Ám nagycsapatok esetében így sem szokványos, hogy egy menedzser a lelátóról kénytelen csapatának soros mérkőzését megnézni nyilatkozata miatt."

tehát ott sem szokványos, meg nem is az első esete:

" A skót szakembernek az utóbbi időkben igencsak elege lett a játékvezetőkből: a Liverpool ellen 2–0-ra elbukott rangadót követően Andre Marriner ítéleteivel sem volt megelégedve, róla azt mondta: fiatalként nem volt meg a kellő rutinja ilyen rangadó levezényléséhez. Legutóbb a Chelsea elleni vesztes találkozót követően kelt ki Martin Atkinson játékvezető ellen a MU-tréner, rajta a kapott góljuk előtti szituációt kérte számon."

Károlyunknak csak egy ilyen esete volt.
@csatoimi: jegkorong.blog.hu/2009/01/13/gebei_nem_ijedt_meg_pierre_pagetol

jegkorong.blog.hu/2009/01/13/megbuntettek_pierre_paget

(és arról még ne is beszéljünk, hogy az osztrák JT orrba-szájba jelölte ki Gebeit játékvezetőnek a Salzburg meccseire...)
Felesleges sztem ezen ennyit lovagolni. Szerencsétlen nyilatkozat volt ennyi. Amilyen hektikusak a viszonyok a magyar csapatok körül, simán lehet, hogy jövőre az Újpest a pályán fog elégtételt venni ezért. Utána pedig diplomatikusan el lehet küldeni a pcsába. Ha nem szimpatikus az edző, legalább jobban esik a győzelem ellene.

Mondjuk ha jól emlékszem, Franzénnek nem ez volt az első problémás nyilatkozata, könnyen lehet, hogy Ő is csak egy szezonos edző lesz a MOL Ligában. Főleg, ha pl nem nyer a Szereda.
@kerusz: Ez egy teljesen más eset:

"Az EBEL 2009. január 11-ei VSV-Salzburg bajnkoi mérkőzését követő televíziós interjúban Pierre Pagé angol nyelven, igen felindultan arra utalt, hogy az osztrák jégkorong-bajnokságon belül korrupció tapasztalható, amelyet ki kell vizsgálni (az elhangzott angol szavak: corruptoin, investigation). Tette mindezt anélkül, hogy konkrétan meghatározta volna, pontosan mi is az, ami kivizsgálandó lenne, illetve, hogy mire vonatkozóan állítja a korrupciós vádakat.

A klub közleményben igyekezett tompítani a kijelentést, azt állítva, hogy a mondatok általánosságban a gyenge játékvezetői teljesítményre értendőek. Ez az érvelés nem hihető, ugyanis az élő interjúban a referee (játékvezető) szó nem hangzott el."

Szó nincs itten játékvezetésről, sőt, az lett volna az enyhitő körülmény, ha arról van
szó.
Imi! Ez azért nem annyira bonyolult dolog: a nyilatkozat-tételi kötelezettségre marketing szempontok miatt van szükség, jobban eladható a sportág, ha az edző mond valamit a mérkőzésről. Az edző sokféleképpen használhatja ezt a lehetőséget: mondhat érdekeset, vicceset, megdöbbentőt, lehet őszinte, hazug, vagy ha már mindebből elege van, akkor egyszerűen előveheti a számtalan sablon valamelyikét. Egyet nem tehet: nem sértheti meg a liga érdekeit. Mármost, ha azt állítja, hogy itt olyan csapatok vannak, akik a jégkorong BLASZ4-ébe sem férnének be, akkor éppen ezt teszi.
@vaze: megértettem főnök. :) én még a játékvezetésnél vagyok elmaradva.
@csatoimi: :) a játékvezetésre tett edzői nyilatkozatok is ebből a szempontból érdekesek, hiszen azért szokták büntetni, mert sértik a ligák érdekeit. egyébként roppant szerénytelen a HSC-t az MU-hoz, Franzén mestert pedig Fergusonhoz hasonlítani... Talán az Öreg megtehet sok olyat, amit más nem, talán nem is érdemtelenül... :)
süti beállítások módosítása