59 év után ismét van MTK-s férfihoki, legalábbis az ifjúsági korosztályban. A szakosztály 1951-es megszűnése után 2007-ben a női csapat indult ugyan a bajnokságban, de fiúfronton most kezdte újra a háromszoros magyar bajnok. Sok sikert nem hoztak az első lépések, a Vasas elleni találkozó 26 percig sem tartott, és komoly hátránynál szakadt félbe. Szombaton három mérkőzéssel megkezdődtek az idei utánpótlás-bajnokságok.
Az U18-asoknál kezdődtek meg a küzdelmek elsőként. A Miskolc és a Debrecen közös csapata 11-1-re nyert Kaposváron, ezzel együtt is elgondolkodtató, hogy az OB I.-be igyekvő debreceniek és a lassan évtizede fedett pályával rendelkező miskolciak nem tudnak önállóan elindulni az ifjúsági bajnokságban. Egri István, a miskolciak elnöke elmondta, épp a jégcsarnoképítés körüli nehéz helyzet miatt lyukas ez a korosztály, a bizonytalan helyzet miatt sokan hagyták abba annak idején a játékot. Hozzátette, biztos, hogy jövőre már ismét önállóan küzdenek majd az U18-as bajnokságban. A miskolciak jelenleg hét játékost adnak a közös csapatba. A felkészülés során szoros mérkőzést játszottak a Vasassal, úgy gondolják, mindenkivel fel fogják venni a versenyt.
Jól indult a szezon első mérkőzése az MTK számára, a favorit Vasas otthonában a 12 percig 0-0-ra állt Pindák László csapata. Az FTC örökös bajnoka az Üröm bázisán alakult csapatot edzi. "Nem egyszerű a sztorink, hiszen az 1993/94-es korosztály amúgy is kényes, kevés a játékos – mondta blogunknak az edző a mérkőzés délelőttjén. – Csapatunknál hosszú évek lemaradását kellene hamar bepótolnunk, ami döccenőkkel szokott járni. Ráadásul későn, augusztus 9-én kezdtünk készülni, azóta is jéghiánnyal küzdünk, jó ha háromszor tudunk gyakorolni. A száraz munkát megnyomtuk, de ezzel a jegeset nem lehet pótolni. Csapatunkban jó néhányan csak néhány éve hokiznak. Akik régebb óta, azok az UTE-ban vagy a MAC-ban kevés játéklehetőséget kaptak. Ennek ellenére megpróbálkozunk a lehetetlennel, az eredményes szerepléssel."
A kezdeti hősies góltalanságnak hamar vége lett, a 12. perctől kezdve 14 perc alatt 12 gólt kapott az MTK. A találkozó a 26. percben az MTK egyetlen kapusának sérülése miatt félbeszakadt. Egykori szövetségi kapitányunk, a Vasasnál munkába állt Dusan Kapusta tehát nagy arányú győzelemmel tért vissza Magyarországra.
Egy másik tavalyi OB I.-es edző, Pék György is ifjúsági csapatot irányít. Az UTE 7-1-re vesztett Dunaújvárosban a Dunaferr és az FTC vegyes csapata ellen. Pék a középmezőnybe várja csapatát, amelynek keretében a 15-16 ifjúsági korút 3-4 serdülő egészíti ki. A Dunaferr-FTC hét góljából ötöt az erdélyi fiatalok szereztek, egyet egy tavaly még UTE-s csatár, de azért egy dunaferres találat is született. A közös csapatban kilenc ferencvárosi igazolású játékos szerepelt.
borostom83 2010.09.19. 11:11:22
Amúgy szerintem, és ez szinte valamennyi magyar felnőtt és korosztályos bajnokságra igaz, hogy valahogy úgy kellene a rendszert kialakítani, hogy (akár az alapszakasz kárára, vagy nem tudom, feszítettebben, vagy valahogy) sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fektetni a play-off rendszerre. Mert akkor mérhetik össze az erejüket azonos erejű csapatok, és nem feltétlenül 2 nyert meccsig tartó play-off párharcok kellenének, hanem 3, sőt 4 nyert meccs. Ez oké, több meccs, de több kemény meccs, több koncentráció is lenne.
Rock me Amadeus 2010.09.19. 11:21:33
bonsay 2010.09.19. 12:07:53
qwertzuiop05 2010.09.19. 12:13:24
Csak így tovább fiatalok!
Hajrá JDHK!
Más.
"elgondolkodtató, hogy az OB I.-be igyekvő debreceniek és a lassan évtizede fedett pályával rendelkező miskolciak nem tudnak önállóan elindulni az ifjúsági bajnokságban."
Barokkos túlzás. 4 és fél év az "lassan évtizede". Összehasonlítva pl. a debreceni 6 és fél évvel.
Amúgy a dolog tényleg elgondolkodtató, miképpen a Dunaferr-FTC is...
emilio 2010.09.19. 12:16:34
shootka 2010.09.19. 12:25:32
gumikigyo 2010.09.19. 12:30:14
2.4 Elmaradt vagy félbeszakadt mérkőzések új időpontja
Időjárási, illetve pályaviszonyok vagy egyéb okok miatt elmaradt vagy félbeszakadt mérkőzések esetében az elmaradásért felelős csapatnak 5 munkanapon belül új időpontot kell egyeztetnie az ellenféllel és azt írásban bejelenteni a Versenybíróságnak. Amennyiben az időpont egyeztetés nem történik meg, vagy nem jár eredménnyel, az elmaradásért felelős csapat az egyéb meghatározott szankciókon túl eljárási díj fizetésére kötelezett.
Továbbá a versenyszabályzat 30.oldal 8§. Óvás,Fellebbezés
31.oldal 9§. Mérkőzések költségei 2-es-3-as pont ami szerintem az irányadó
Magán véleményként megjegyezném,hogy Pindák László-nak szerint az IIHF Szabályértelmezési Kézikönyve 2010-2014-es kiadása szerint kellet volna eljárnia a 17/417/ 2-es és 3-as pont alapján ami kimondja idézem:
"2. A sérült kapust lecserélő játékosnak 10 perc engedélyezett arra, hogy felvegye a
kapus felszerelést. A 10 perc elkezdődik, amint a Játékvezető megbizonyosodott
arról, hogy a sérült kapus képtelen folytatni a játékot. A sérült kapus attól kezdve,
hogy a játékos felvette a felszerelést és a kapuhoz korcsolyázik, nem folytathatja
a játékot.
3. Ha a játékos, amelyik lecserélte a sérült kapust, beöltözött és készen áll a
játékra, mielőtt a tíz perc letelik, a fennmaradó időt bemelegítésre használhatja."
A nagy zakót ígysem-úgysem kerülhették volna el,viszont ha a zöldasztalnál dől el a mérkőzés végeredménye akkor az a Vasas játékosaival való kitolás (5-0).Ilyenkor ugyanis hibába ütöttek cirka 25 perc alatt 12 gólt a Kanadai táblázaton ez nem fog jelentkezni,ami szerintem egy piszok nagy titkolás lenne.
gumikigyo 2010.09.19. 12:50:57
shootka 2010.09.19. 12:58:52
bonsay 2010.09.19. 13:24:02
gumikigyo 2010.09.19. 13:25:40
Viszont mivel kint voltam a mérkőzésen,bizton állíthatom neked ,hogy a lelátóról még hajlandóságot sem láttam az MTK részéről ezen szabály betartásáról még csak próba szinten sem.Hangsúlyozom,NE LEGYEN IGAZAM de ezt a mérkőzést szerintem az MTK vezetése nem akarta lejátszani azok után ,hogy a kapusuk megsérült (remélem nem történt komoly sérülés,mert vonalban ültem és fentről nem látszót semmi ami ilyen sérülésre utalt volna.De ettől függetlenül persze még megsérülhetett az MTK kapusa Keresztes Donát,akinek jobbulást kívánok.)
bedipapa 2010.09.19. 13:42:22
Ez volt az első EK kvalifikációs torna, remélhetőleg jövőre körültekintőbb lesz a szervezés. A Miskolciaknak sok sikert a pótselejtező tornán.
ob4 2010.09.19. 13:51:10
gumikigyo 2010.09.19. 14:03:50
játékmegszakítással
egybekötött sorcserét kell végrehajtani.
mérkőzésen 3 sor folyamatos
szerepeltetése kötelező. Kapuscsere nem kötelező."
Ezek szerint az UTE pályán is voltak hibák amik befolyásolhatták a kvalifikáció végeredményét és egyben szembe is mentek a kiírással , a többit meg nagyon jól megfogalmazta ob4 előttem.
moszkvicssluszkulcs 2010.09.19. 14:04:50
2006 április 2.-án adták át a csarnokot. Vagyis, még nincs 4 és fél éve...
Zdrast 2010.09.19. 14:16:40
canadien 2010.09.19. 14:39:16
gumikigyo 2010.09.19. 14:39:40
qwertzuiop05 2010.09.19. 14:54:25
acs63 2010.09.19. 14:59:49
Arra viszont kíváncsi vagyok, miért lesz felemás ebben a korcsoportban a versenyeztetés?!
Ha a bajnokságban kötelező lesz a kapuscsere, akkor a kvalifikációban miért engedték végigvédeni egy kapussal? Ez komolyan befolyásolhatja az erősorrendet! Amíg nem "számolják" az eredményeket, addig csak érdekes, de az idei évtől fontos is lehet! Mi lesz azzal a csapattal, amelyik egy (jó) kapussal áll fel a mérkőzésre? (És esetleg megnyeri?) A másik csapat (jogosan) tiltakozhat!
MrZamboni 2010.09.19. 15:45:45
oldspieler 2010.09.19. 16:53:57
Az előző szezonban a Debrecen és a Sztársz, önként töltötte be ezt a szerepet. Nem hiszem , hogy jó ez bárkinek. Most, kvalifikációnak csúfolt 2x12 perc futóórával, pályánként más szabályokkal, nevetséges. Egy komplett forduló, és utána szűkíteni a mezőnyt, vagy kieséses alapon rájátszást.Ez szerintem igazságosabb lenne.
oldspieler 2010.09.19. 16:57:38
acs63 2010.09.19. 17:29:48
Évek óta folyik a vita az egymásra épülő utánpótlás-képzésről, szinte eredmény nélkül. Az, hogy minden korosztályban a pillanatnyi érdeknek megfelelő más és más szabályok vannak, nem a kiszámítható fejlődés útja. Az általam felvetett kérdés (Azért még várom a válaszokat! :-P )is azért érdekes, mert a fenti cikkben is tartalék-kapus nélkül felálló csapat szerepelt. Kíváncsi vagyok, melyik korosztályban mennyi csapatnak van (feljátszók nélkül!) meg a szükséges (és nem a kötelező) mennyiségű kapusa, játékosa? És ha év végére kiesnek a sérültek, betegek, akkor melyik csapatban alakul ki egészséges versenyhelyzet a csapatba kerülésnél?
(Ezek a kérdések már nem annyira az előkészítő, hanem a 14-16 év utáni korosztályra vonatkoznak.)
oldspieler 2010.09.19. 20:57:30
Kivago Ivan Györgyné 2010.09.19. 21:31:54
Szerinted azért hagyják abban mert van A és B csoport??
Szerintem éppen ezért mert hozzád hasonlóan sokan szuperminiben akarnak babérokat aratni.
Még szerencse,hogy nincs eredmény
Mindenki játsszon a saját szintjén,tökéletes megoldás nincs,lehet,hogy előfordul,hogy 1 gyenge csapat felkerül egy erős meg lent marad
Napok óta álmatlanul forgolódsz,hogy a csapatod hol fog szerepelni.
EK-ban van egy 3-4 csapatos selejtező ahonnan 2 azaz kettő csapat továbbjut, a harmadiknak meg van egy pótselejtező. Azért aki ezt a két akadályt nem tudja venni az nem lehet túl acélos
oldspieler 2010.09.19. 21:53:25
F. Kapus 2010.09.19. 21:56:14
canadien 2010.09.19. 21:58:16
shootka 2010.09.19. 22:04:31
Kivago Ivan Györgyné 2010.09.19. 22:14:58
szerintem nem futó órás volt a 2x12.De persze így sem annyi mint a 3x18.
Szerintem a selejtező 90 % ban a reális állapotokat fogja tükrözni.semmi sem tökéletes ,de szerintem ez jobb mint ha 3 hónapig 20 gól differenciás mérkőzések lennének.
Lényeg,hogy hasonló szintű csapatok játszanak egymás ellen,ennek meg jelenleg tökéletesebb,megvalósíthatóbb módja nincs.
Arról meg az előbb írtam ,hogy azért nem 1 db 2x12 perces mérkőzésen dől el ,hogy ki hova kerül azért ezt se állítsuk.
@canadien: De azért fura,hogy a 26 ból 19 gólt 3 srác szerzett,szerinted ők menyit töltöttek a jégen ?? :)
@shootka: Én is így gondolom
acs63 2010.09.19. 22:15:22
Mindenkinek igaza van, ha a saját szemszögéből nézi az eseményeket. Az a baj, hogy évek óta nincs állandó rendszer kialakítva. Mivel minden bizonytalanná válik a szezon elején, sokan esnek ki a rendszerből a tervezhetetlenség miatt is. A szülők és a gyerekek belefáradnak a sok huzavonába az évek folyamán.
Vagy a szövetségnek kellene közép és hosszabb távon működő versenyeztetési rendszert kidolgoznia, vagy a jégkorongért tenni akaróknak kellene kész terveket letenni az asztalra. Mindenkinek jó megoldás biztosan nem lesz, de legalább tervezhető lenne. Az, hogy minden évben másra és másra lehet számítani, nem igazán ösztönző erő.
shootka 2010.09.19. 22:20:48
canadien 2010.09.19. 22:28:03
gumikigyo 2010.09.19. 22:28:53
acs63 2010.09.19. 22:35:27
@F. Kapus: A plusz-mínusz számlálás más csapatoknál is működik, vagy csak helyi specialitás? Esetleg utólagosan írják be?
A győztes csapat 3 gólvágója tavaly még más csapatban szerepelt, hasonló események is befolyásolhatják az erőviszonyok változását. A selejtező nem olyan rossz ötlet, de talán nem kellene annyira elkapkodni. Egyre több a fedett pálya, hosszabb is lehetne a szezon, talán jobban is el lehetne osztani a játéknapokat!
canadien 2010.09.19. 22:37:57
oldspieler 2010.09.19. 22:38:25
F. Kapus 2010.09.19. 22:50:47
félre ne érts, abszolút nem kapálozom az A osztályért, talán mi vagyunk az egyetlen család a korosztályban, akik úgy gondolják, elég lenne a gyermekünknek 9 évesen minden második hétvégén játszani bajnoki meccset, nem kell majd' minden héten
F. Kapus 2010.09.19. 22:55:24
Rumcájsz 2010.09.19. 23:43:58
Viszont ha nem tartják be következetesen a kiírást, akkor komolytalanná teszik az egészet.
Szinte minden korosztálynál változott a lebonyolítási rend, változtak az időpontok, a helyszinek a szabályok. Ez a szövetség felelőssége. A fejetlenség is oka lehet annak, hogy sokan befejezik a játékot.
Arról meg kár vitatkozni, hogy egy csapat miért jutott fel az A csoportba és miért nem.
Az egyik apuka csak ennyit mondott szombaton a kvalifikációs tornán: "Ha nem tudunk nyerni, nem is érdemeljük meg, hogy feljussunk!"
Azt hiszem ez a helyes hozzáállás.
kerusz 2010.09.20. 00:30:01
shootka 2010.09.20. 08:27:21
VAGY ennek kéne lenni mondjuk 3-5 éves programnak, de sajnos ezt nem látni MA. bízom benne, hogy mielőbb elkezdik. Csak elkezdeni nehéz, a döntést meghozni rá, utána már könnyebb igazodni. Így a korosztályok serdülő, ifi korban jobban együtt tarthatóek, versenyeztethetőek.
Vannak U23-s, U15-s és U17-s tornák IS!
Viharka 2010.09.20. 09:08:25
Meg tudja mondani valaki az EK selejtezők 8 biztos feljutóját és a 4 pótselejtezősét? Párat tudok, de nem az összeset.
Köszi
Viharka 2010.09.20. 09:10:53
Meg tudja valaki mondani az EK selejtezők 8 biztos feljutóját és a 4 pótselejtezős csapatot. Párat tudok, de nem az összeset.
Köszi
MeLa · http://www.heliforce.hu 2010.09.20. 09:20:51
Budapesti Sztárok SE 19(3)
Debreceni HK 9
Drago Skorpiók SE 30(6)
Dunaferr SE 10
Ferencvárosi TC 1
MAC Népstadion 29(5)
Miskolci SI 11
MTK 6
Pesterzsébeti HK 12
Sapa Fehérvár AV19 17
Újpesti TE 11
Vasas HC 4
Zalai Titánok 1
Szerintem ezek a számok is mutatják, hogy születési év szerint sok csapat nem tudna önállóan nevezni egy ilyen bajnokságba.
SUN7 2010.09.20. 09:24:16
Viharka 2010.09.20. 09:38:32
Akkor egy picit gyúrunk, hogy sikerrel vegyük az akadályt! :-)
SUN7 2010.09.20. 09:47:22
Azért remélem abban egyet értünk,hogy ha szinte minden helyszínen más szabályokkal játszák a kvalifikációt,akkor lehet hogy a kapott kép egy kicsit torz...
Mi(UTE2000) Dunaújvárosban játszottunk,az első meccsen még 2x15 perc játékidővel,utána már 2x12-vel.A Dunaferr-FTC-vel 1-1,a Crvena Zvezda-val 2-0-ra nyertünk,az Alba Volántól 1-0-ra kikaptunk,miután egy teljesen szabályos gólt nem adtak meg nekünk(az albás szülők többsége is azt mondta,hogy nem értik:ami gól,az gól).Tehát emiatt nem jutottunk be II-ikként és mivel a Dunaferr-FTC több góllal nyert a szerbek ellen ők végeztek a II-ik helyen...
Mi azzal bíztatjuk 10 éves gyerekeinket,hogy igenis van fair bírói hozzáállás és nem mindíg lejt a pálya..
Egyébként gratulálunk mind a DUNAFERR-FTC és mind az ALBA VOLÁN csapatának
F. Kapus 2010.09.20. 10:21:18
Mondjuk ezek után nyilván szarul esik, ha bejön ide valaki, és közli, hogy még jó hogy B-be való vagy, mert minek olyannal játszani, akinek 20-at lőnének. Mármost az UTE II az ország legjobb 2000-es csapata – még ha a MAC-osok meg is sértődnek rám, akiknél ráadásul még mi is jobbak vagyunk :) –, nemhogy 20-at nem kapna az A-ban, hanem legalább a meccsek felét megnyerné, már ha nem 0-0 lenne mindig az eredmény, ugye.
Hogy az egy meg nem adott gól miatt nem jutottak az A-ba, már megbocsáss, de ez egyáltalán nem igaz. Azért nem jutottatok az A-ba, mert csak egy gólt lőttetek, amit a bíró nem adott meg. Miért nem lőttetek többet, miért nem vertétek meg a másik két csapatot stb.? Ha tetszik, ha nem, azon a napon volt két jobb olyan csapat, amely jobb eredményt ért el nálatok.
"Mi azzal bíztatjuk 10 éves gyerekeinket,hogy igenis van fair bírói hozzáállás és nem mindíg lejt a pálya." Na ez viszont már gusztustalan, az ilyenek miatt szoktam mondani, hogy a Farkasok-szülőknél nagyobb állatfajta nemigen van, legfeljebb az UTE-sok :):):):):):):) (Nehogy megsértődj ezen, tényleg csak vicc volt, és abszolút csak a hülyékre gondoltam, nem rád.)
Hát hogy lehet ilyet mondani gyereknek? Hogy lehet felmenteni a felelősség alól azzal, hogy a bíró csalt? Mire neveled így, már bocs? Hogy más tehet a kudarcáról. Hogy az egész tornán egy rossz ítélet miatt nem jutott tovább? Ugyanmár, ez kamu duma.
Nem szeretek magammal példálózni, de volt egy szóló ellenünk, amit a dragós srác gyönyörűen fellőtt, a nézők fele-fele arányban bent látták, illetve kapuvasat láttak. A csarnokban tán 2-3. leghangosabban én k. anyáztam szegény Bellust (mindenkitől elnézést érte, de ilyen baromnak szült az anyám, hiába dolgozom a problémán két évtizede, nem megy) az eset után. Aztán meccs után jött a fiam zokogva, hogy de nem is volt bent, hanem vas volt. Úgy leb.sztam, hogy csak na. Elmondtam neki, hogy egyrészt ha valaki nem láthatta a csarnokban, hogy mi történt, az éppen ő. Másrészt egy ilyen szar lövés nem mehet el a válla fölött, meg kell fogni. Harmadrészt az eset után 0-3-ról 3-3-ra felállt a csapat, tehát köze nincs ennek a vereséghez. Negyedrészt 3-7 lett a vége, akkor meg mi a fenét akarunk.
Szóval a meccset lefújták, kedves SUN7, onnantól kezdve pedig nem kell a bíróval foglalkozni. Adott a feladat, meg kell verjetek minket, a Miskolcot, meg a Volán 2-t, és máris a helyetekre kerültök. Menni fog, ne aggódj. De ehhez semmi közük nem lesz a bíróknak, a jóistennek, meg a vakszerencsének. Ehhez csak dolgozni kell, és úgy kell játszanotok, ahogy tudtok.
Mi meg bekullogunk mögöttetek a második helyen. Aztán iszunk egy sört büfében, és közben eldöntjük, melyikünk a hülyébb :):):)
Viharka 2010.09.20. 11:27:36
Viszont komolyra fordítva a szót:
Jó lenne megtudni még előre, hogy 25-én milyen feltételekkel, mennyit játszunk, hány kapust kell nevezni és igazolhatunk-e valakit a NHL-ből erre a 3 meccsre.
SUN7 2010.09.20. 11:29:21
A dícséretért 1000 köszönöm a csapat nevében!!!
De félre értettél...Én arra reagáltam,hogy aki nem jut be az nem is oda való...megbróbáltam rávilágítani,hogy ez nem ennyire fehér és fekete.A bírói hozzáálásról annyi,hogy te nem voltál ott,de biztos van valaki akit meg tudsz kérdezni a szombati tornáról a DUNAFERR-FTC-nél,hogy ők milyen fair-rűl irányított meccset játszottak a volánnal....
De nem is ez a lényeg,nem mentséget vagy kifogást keresek a szombati napra csak vázolni akartam,hogy azért mert valamelyik csapat nem pacekból jutott be az A-ba,attól még lehet ott kapargatni valója.
csak egy gólt lőttünk az albának....de ők is nekünk!!!:):):):):)Köszönhető ez többek között az olyan jó kapusoknak,mint a fiad vagy a mi kapusaink..
Nem mentjük fel a gyerekeket azzal hogy a bíró csalt,csak nem értik hogy ha az a gól bennt van akkor a bíró(2 perc tanácskozás után)miért rázza a fejét.Egyébként teljesen igazad van,én is azt mondtam a fiamnak hogy miért nem lőttél min.2-őt és akkor nincs vita:)
Egyébként nem is kell őket mentegetni,mert szimpla 2000-es csapatként mi így is büszkék vagyunk rájuk,akár bejutnak az A-ba akár nem.
A Dunaferr és az Alba jobb volt..igaz hogy 3-an 1-1 góllal vertük egymást,ill.döntetlen volt,tehát eléggé kiegyenlített volt a mezőny.Remélem összemérhetjük még az erőinket velük és veletek is!!!
A második hely nekünk bőven jó...már csak a Misinek ill.az albának kéne szólnunk,hogy nekik is megfelel-e?:):):)
SUN7 2010.09.20. 11:32:46
SUN7 2010.09.20. 11:33:20
SUN7 2010.09.20. 11:42:27
ob4 2010.09.20. 11:48:19
Ebben a korban öröm nézni, hogy a gyerek szelleme kinyílik és kezdi érdekelni a nagyvilág. Nagyrészt azokat érdekel a bíró, akinek a szüleit is érdekli. A fiam azt sem tudja megmondani, hogy egyáltalán hány bíró volt. Viszont azt igen, hogy hányszor szerelt és hányat passzolt jól, és főleg azt, hogy hányat hibázott.
A csalás általában tévedés. A tévedés megbocsájtható, az is elnézhető egy gyereknek, hogy nem jut be az A csoportba. És az is, hogy egy mint Fkapus mondta két hetente játszik. Van más is a világon. A lényeg, hogy a hibát magadban keresd, de persze van olyan ember is, aki azt hiszi, hogy mások tehetnek a dolgokról. Belőlük kevés az esély, hogy sikeres ember legyen, hiszen mindig van valaki akire rá lehet kenni az egészet. Vagy ha igen, akkor a vakszerencsének köszönhetik.
Most a legjobban azokat a gyerekeket sajnálom, akik frusztráltak a nagy semmiért, és szégyenérzetet keltenek bennük az idióta felnőttek.
F. Kapus 2010.09.20. 12:01:58
Viharka 2010.09.20. 12:17:37
canucks 2010.09.20. 14:03:55
az említett drago gólnál mi álltunk mellettetek a lelátón és őszintén szólva abban a néhány percben egyáltalán nem gondoltam volna rólad, hogy később ilyen meglátásban is tudod értékelni a helyzetet. (ilyetén módon irreleváns, hogy a videofelvételen látszik a hátsó függőleges vasról kipattanó korong) :)
A lényeg, hogy a hozzászólásod nekem egy nagyon pozitív, kellemes meglepetés volt.
Az tényleg nem a legjobb megoldás, hogy helyszínenként másképpen értelmezik és alkalmazzák a kiírást, de az egy csoportban küzdő 4 csapatnak a feltételei egyformák, ezek között a feltételek között kell kiharcolni a továbbjutást. Nem értek egyet az úszó példáddal, mert a párhuzamod alapján egy tizenegyesekkel döntőt vesztő focicsapat is reklamálhat, hogy na de bakker, mi a nagypályán egyébként jobbak vagyunk 90 perc alatt, a büntető nem a mi műfajunk. Ott éppen ezt a megoldást választották, akkor ott kell nyerni.
Hangsúlyozom, szerintem sem optimális ennyire rövidített meccseket játszani, de ha ez van, akkor mindenkinek ez van és ahogy írtad, ilyen feltételek mellett kell nyerni.
A pótselejtezőhöz sok sikert és találkozunk a pályákon!
F. Kapus 2010.09.20. 14:10:31
Remélem, találkozunk még idén, és akkor hátha bebizonyítjuk, hogy ha nem csal a bíró, ha nem ilyen béna a fiam az első percben, és a másodikban nem lőttök olyan gólt, amelyik két vállon és egy fejen megpattan, akkor partiban vagyunk veletek :):):)
canucks 2010.09.20. 14:36:34
:o)
Legyen úgy!
Zdrast 2010.09.20. 15:16:38
F. Kapus 2010.09.20. 15:18:11
F. Kapus 2010.09.20. 16:07:33
kirurgus 2010.09.21. 11:02:36
shootka 2010.09.21. 11:32:21
sem-leg-s 2010.09.21. 13:13:38
@kirurgus: Azért - fenntartva azt, hogy 99%-ban egyetértek veled - Galló Illés most rád cáfolt - bár kivétel erősíti a szabályt mint tudjuk!
canadien 2010.09.21. 17:09:03
SUN7 2010.09.22. 17:34:19
2x12 perc futóórával
egymás ellen kezdünk:):):)
Viharka 2010.09.22. 20:13:23
Amúgy örülök, hogy egymás ellen kezdünk, mert legalább valamelyikünk csapatának lesz lehetősége a javításra! :-)
canucks 2010.09.24. 13:12:31
Köszi, és hajrá!
canucks 2010.09.24. 13:30:35
canadien 2010.09.25. 21:30:16
F. Kapus 2010.09.25. 21:32:48
Erzsébeti Farkasok 0:2 UTE2
Miskolci VSI 2:0 AV2
Miskolci VSI 0:1 Erzsébeti Farkasok
UTE2 5:0 AV2
UTE2 2:0 Miskolci VSI
AV2 2:0 Erzsébeti Farkasok
A csoportba jutott az UTE2 és a Miskolc. A 2-4. helyen körbeverés volt, 3. a Volán 2, 4. a Farkasok. Gratulálok a Miskolcnak, hajrá, Nagy Dani, üzeni fiam! :)
F. Kapus 2010.09.25. 21:34:36
canadien 2010.09.25. 21:36:53
SUN7 2010.09.25. 22:16:13
A végeredmény bevallom meglepett,a játékotok alapján nem erre számítottam és ezzel nem a Misi-t akarom lealázni..Az a baj,hogy szerintem nagyon rossz évetek lesz a B bajnokságban,mert nem hiszem hogy ott lesz nagyon ellenfeletek.
de azért HAJRÁ!!!!
w21 2010.09.26. 19:31:28
moszkvicssluszkulcs 2010.09.26. 20:49:14
Egy érdekesség. Azzal, hogy "A" csoportosok lettünk, megúsztunk egy Miskolc
-Győr
-Zalaegerszeg?
-Szeged
-Kaposvár utat
Nem kis költségtakarékosság!
F. Kapus 2010.09.26. 20:59:42
w21 2010.09.26. 21:06:31
moszkvicssluszkulcs 2010.09.26. 21:17:40
F. Kapus 2010.09.26. 21:20:21
MeLa · http://www.heliforce.hu 2010.09.26. 22:08:32
Mai eredmények: MAC2-Alba2 0:0, MAC2-Debrecen 2:1, Alba2-Debrecen 0:2
w21 2010.09.26. 22:12:23
MeLa · http://www.heliforce.hu 2010.09.26. 22:14:19
MeLa · http://www.heliforce.hu 2010.09.26. 22:31:44
Ha nem tévedek, így néz ki az ez évi kölyök bajnokság felsőháza:
- ALBA A
- Csíkszereda
- Drago A
- Dunaferr-FTC
- Erzsébeti Farkasok
- MAC A
- MAC B
- Stars A
- UTE A
- Zalai DAB Titánok