HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Az oroszok simán kicsapták Kanadát

2010.05.20. 22:56 Hblog

A fiatal kanadai válogatottnak nem sok esélye volt a tökéletesen játszó orosz csapattal szemben. Az első harmadban még tartották magukat a tengerentúliak, de a menet végén Afinogenov megszerezte a vezetést. A második felvonásban előbb Dacjuk, majd Malkin volt eredményes, a harmadikban Fjodorov tette be a negyediket. A végén előbb kanadai szépítés következett, majd Malkin visszaállította a közte négyet, a duda 5-2-nél szólalt meg. Komoly különbség volt a két csapat között, a tengerentúliak legfeljebb durvulásban vehették fel a versenyt a címvédővel. Tény: Kanada messze nem a legerősebb kerettel állt fel ezen a vb-n, de azt sem lenne helyes elfelejteni, hogy a válogatott kevés kivétellel minden játékosa az NHL-ben edződik, sőt kulcsfigurája klubjának. Így semmiképp sem szolgált rá a szelekció a dicséretre az összesen négy vereséggel és korai búcsúval végződött világbajnokság után. A másik esti elődöntőben Németország 1-0-ra verte Svájcot, a végén mindenféle konfliktusok voltak. Utóbbiak hiába pörögtek sokáig, sorozatban harmadik bukásuk egyben a búcsújukat jelenti. A német válogatott tavaly kiesett volna, ha idén nem lenne rendező, most meg négyben van. Más kérdés, ha anno veszélyben lettek volna, bizonyára jobban is hajtanak, idei teljesítményük legalábbis ezt látszik visszaigazolni. Pénteken szünnap, elődöntők szombaton, a következő párosításban: Svédország–Csehország, Oroszország–Németország. A helyszínről folytatjuk.

109 komment

Címkék: vb elődöntők a csoport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jo meccs volt,sajnalom Canadat!Oroszok nem alnak meg az aranyig az tuti!
3 zsinorban! ezt már szeretem! tudom ilyenkor jön az hogy menyire leszarjátok a vb, persze ha nyertek ritka nagy a pofátok! na most szépen kussolhatok! nem nagyon jött be a provokálás, söt inkább viszafelé sült el, perrynek majdnem leszakadt a hülye feje mikor bebambult! na mindegy még szerencse hogy a hoki szarnada játéka! tipli haza tuskok!
Spíler Pista megmondta a frankót, "ki mennyire veszi komolyan a VBt..."
Minden esetre ez ellen az orosz válogatott ellen egy sztárokkal telepakolt Kanadának is rendesen fel kellett volna kötni a gatyát. Nagyon szépen játszottak, abszolút megérdemelnék a triplázást.
Hajrá-hajrá szbornaja, csak így tovább!
Канада, убирайтесь домой! :-)
urolhetnek hogy egy junior csapatot megtudtak vetni ;)!!De az olimpiat ne felejtsuk el :);)!!Go Canada Go!!!!
Oroszok haza!!! De minél előbb!!! A svédek oda fognak csapni remélem, ha már a finnek, és kanadaiak nem tudtak.

Azért a nagy iram általában megszakad, és lehet pont a legrosszabbkor.

A németeknek szurkolok majd, mert hihetetlen amit csinálnak!!! A svédeknek meg természetesen! :)

Ma nem voltak egy súlycsoportban ( CAN-RUS). Ez van!
@spc87: szaros lesz ám a keze annak, aki túl sokat nyúlkál maga mögé. Majd tanulnak a dologból és akkor legközelebb nem kell ezzel takarózni.
nem kell ennyire haragudni azért rájuk.. elrúgkapáltak szépen, amennyire tőlük telt most.

ami engem inkább idegesít, hogy a szövetségtől beszólnak Cindy-nek (merthogy nem jött a vb-re ugye, csapattárs Malkin és Gonchar oroszoknál viszont igen). Aztán most valahogy egyből mégis bocsánatkérésbe és sajnálkozásba fordul az egész.
Éppenhogy már csak be nem ny@ln@k neki, komolyan. Nem csoda ha az NHL kineveti ezt a bohóc IIHF-et..
@spiler: Ha az orosz kapus nem fog s nincs szerencséje, szerintem te is kussba lennél most !
a svajci kapus: Martin Gerber,pont ugy nez ki (szerintem),mint Ambrus Attila,meg a foglalkozasuk is ugyanaz,na persze Ambrus sokkal hiresebb:-)))))))))
@Csak a Sportklub :
Így van!
Sőt, ezeknek a piszok ruszkiknak van pofájuk 5 emberrel felállni és bot is volt mindegyiknél! Hát így könnyű!
Ha a svedek meg nem verik az oroszokat nincs aki megallitsa oket.Szerintem sem a csehek sem a nemetek nem lesznek ra kepesek de lehetnek meglepetesek.
Bogyókáim, nem kell durcizni, nyertek az oroszok oszt jónapot! :-))

Tessék szépen aludni menni! A kislányoknak már ágyban a helyük, a lámpák is égnek már. :-P
@spc87: az olimpiat nem felejtsuk el az egy meccs volt es mindenkivel megesik akar a legjobbakkal is ,hogy egy meccsen nagyon nagyon nem jon ossze semmi (a kanada orosz az 2010 olimpiarol vagy az amerikai csoda 80-ban ).Viszont azt se felejtsuk el ,hogy ha nagy meglepetes nem tortenik akkor az oroszoknak van 3 vb cimuk zsinorban amibol egyet pont kanadban nyertek nem egy junior kanada ellen.
nem csak Crosby-nak kellett volna jönni
@Lacquo: Az tuti, a mai meccsre a 16 playoffos csapatból már csak 4 maradt, nem hiszem hogy a 12 kiesettből nem lehetett volna pár tapasztaltabbat kiszivárogtani.
Szép volt Oroszország! Jó kis meccs volt, csak így tovább! :)
Sajnos ezen a VB-n,csak egy jó csapat van...A többi ,csak nyomokban emlékeztet a "régebbi" nagyokra!Ezért ez a világbajnokság ,most inkább a kis és középcsapatokról szól.
Sírós Crosbyka otthon aludt ? Kislányok alszanak :D
sajnos az történt, amit előzetesen várni lehetett...
teljesen sima orosz győzelem
azon felesleges elmélkedni, hogy melyik csapatban ki van itt, azoknak kell hozni a meccseket, akik itt vannak
az oroszoktól bármikor ki lehet kapni ezzel önmagában semmi probléma nem lenne, de Kanada ennyire gyenge teljesítményt nemtom mikor nyújtott utoljára...vissza kellene néznem a statisztikákat
tanulság: csak az arc kevés a jó eredményhez
ellenben nagyon megkedveltem a németeket:)
Kérem a jól megérdemelt Vas Jankó bábumat!
Nem tudom mi ez a nagy károgás, a második harmadban mindkét csapatnak közel azonos helyzete volt, amikor a kanadaiak hokizni próbáltak nem provokálni, szerintem nagyon is jó iram és színvonal alakult ki időszakosan!
más: kicsit unalmas már ez a Cindy-zés, meg kislányozás, Crosby a 2008-as nagydöntőn valóban nem volt érett CSK, de az, hogy 2009-ben a csapatát a Stanley-ig vitte megkérdőjelezhetetlenné teszi pályáját (22 évesen már van Stanley gyűrűje), igazi vezéregyéniséggé nőtte ki magát, lehet szeretni, utálni, de zseniális hokis!
Cseszegetni a legkönnyebb Perryt, de Kulemin könyököse után mindenkinek elborult volna az agya.
Ovie meg remek színész, mert Perry nehezen szúrhatott volna oda mozdulat nélkül...
@kiralyfi: Nem hiszem, hogy Ovie színészkedett, egyszerűen az nem fér bele abba a képbe, amit az eddigi pályafutása alatt alkotott magáról.
Perrynek meg nem a könyököstől borult el az agya (mondjuk szerintem nem könyök volt, hanem váll, de akkor is fejre ment, büntetni kellett volna), az elejétől kezdve provokált,de mindíg is ilyen volt. Kanada jól tudta, hogy akkor van nagy esélye, ha széttördeli a meccset,
Az oroszok játszották a saját hokijukat, a kanadaiak meg nem... nagy hiba volt.

Jagr múltkori kirohanását még megértem, hiszen sokan úgy mondták le a VB-t, hogy simán ott tudtak volna lenni.
Viszont pl. Crosby köpködését nem értem. Ha már egyszer bejutnak a 8 közé, akkor ha úgy adódott volna, akkor nem tartom fairnek, hogy azok helyett arassák le a babérokat, akik eddig nyögve nyelősen elvitték idáig a csapatot. Olipiai arany a zsebben, ezt a VB-t nem vették komolyan. Lehetőséget kaptak azok, akik amúgy nem lehettek volna ott egy VB-n. Ez így fair. szerintem
Sziasztok,

A lelkes blogolók és szurkolók közül valaki tudna egy linket adni, ahol letölthető az Orosz-Kanada mérkőzés vagy a Vb elöbbi meccsei?

Előre is köszönöm,
Üdv.
@vadas knédlivel: egy ilyen orosz válogatottat simáztak le az olimpián
@qx92: csak az a gond, hogy a hokiban az olimpia a totál csúcs. A Vb - főleg egy olimpia évében - az olimpiai tornához képest huszadrangú. A svájci kapitány megmondta.
"Classical post olympic tournament"
@FRee: az a sírós crosbyka az utóbbi két évben stanley kupadöntőt játszott, olimpiai döntőn ütött hirtelen halálban gólt.

Az orosz sztárok?

Nincs több kérdés.
Őszintén szólva, van egy diszkrét bája annak, hogy Magyarországon egy laptop vagy egy számítógép előtt ülve törünk pálcát egyes játékosok felett. Mindeközben a szívünk mélyén mindannyian tudjuk, hogy korszakos zsenikről beszélünk, akik nap-mint-nap elkápráztatnak minket, és az egész eddigi életüket ennek a "szórakoztatásnak" rendeltek alá!

Szerintem szimplán tisztelni kellene őket, csodálni a tudásukat, és természetesen szurkolni kinek-kinek saját hitvallása, ízlése szerint!

Én például óriási orosz rajongó vagyok, és nagyon örülök, hogy az orosz zsenik ennyire komolyan veszik a VB-t, ami egyébként érthető, mert sokaknak közülük nem adatott meg az elmúlt két évben, hogy VB-t nyerjenek, hiszen éppen az NHL-ben vitézkedtek (lásd: Malkin vagy Dacjuk).

Crosby pedig, hogy miért nem jött el, azt senki sem tudhatja biztosan, de hogy ő is zseni, azt senki sem vitathatja!
@Walmer: Kovalcsuk utott hirtelen halalban golt Kanadanak 2008ban Vb donton.Elismerem ,hogy az olimpia az legrangosabb hoki torna de 2008ban kanada az elso szamu csapataval jatszott es megis kikapott, vagy esetleg nem voltak eleg motivaltak hazai kozonseg elott a Vb donton??
Lehet itt szidni Kanadat kedves orosz fanatikusok. A baj az, hogy nem erdemes. Szamomra gyomorforgato ez a fantasztikus szeretetetek a börkabatos, suttyogos melegitönadragos, makkos cipös, cigis, bunko nemzet iranyaba. Mindegy, a valasz biztos az ra, hogy ez csak a hokijukra ervenyes (amit en meg nem hiszek el).

Olimpia alatt csöndbe voltatok nagyon! Be lett fogva a kicsi szatok rendesen.
/offtopic:

Elvileg május 20.-ig ki kellene/kellett volna derülnie, hogy más is pályáz-e a 2011-es Div I. vb-ért Budapest kívül.

Kiderült?

/on
Én azért Kanadától többet vártam! Nem feltétlenül az oroszok ellen, inkább az egész torna szintjén...
Ez a "nem veszik komolyan" meg "junior csapat" hülye dumák. Aki a kanadai válogatottban játszik az azt mindig komolyan veszi (lásd tegnap az olimpiai bajnok Perry elmeállapotát)és Kanadának bőven van olyan játékosállománya, hogy ennél egy B vagy C kerettel is többet kell mutatnia.
Egyetlen komoly ellenfelüket sem tudták legyőzni a torna során (SWE,CZE,SUI,RUS)és az még akkor is rém lapos teljesítmény ha van ennél jobb kanadai válogatott is. Svájc ellen ne azon múljon már az eredmény, hogy mondjuk Crosby játszik-e!
A tegnapi meccsen megpróbálták széttördelni a játékot és kizökkenteni az oroszokat, de leginkább saját magukat zökkentették ki. Pont azok az embereik akik tapasztalatuknál fogva húzó játékosok lehettek volna a meccs felére összeomlottak. Perry kis túlzással a cserepad és a büntetőpad között korcsolyázgatott, vagy az egyik vagy a másik helyen verte szét éppen a berendezést meg a botját ahányszor csak képre került.
Nagyon jó kommentár volt, hogy ez a csapat Mark Messier csapatmenedzser lenyomata. Megint azt a taktikát próbálták a kanadaiak ami évtizedeken át nem jött be nekik a vb-ken az oroszok ellen, fizikailag akarták megverni az ellenfelüket.
Nem lehet! Oroszország ellen játszani kell!
@qx92: A vb jégkorongban - főleg amióta az NHL szünetel az olimpiai torna alatt-nagyon más, mint az olimpia. Kanada 2010-ben játszott az első számú csapatával legutóbb. 7-3-ra verték az oroszokat.
a 2008-as keret nem az első számú kanadai csapat volt.
2008-as rooster
www.hockeycanada.ca/index.php/ci_id/14990/la_id/1/season_id/211/team_id/714/ss_id/21256.htm

2010-es:
www.hockeycanada.ca/index.php/ci_id/69669/la_id/1.htm

Ez egy kanadai E válogatott volt. Nem is az a gond, hogy kikaptak az olimpiai csapatával 14 helyen megegyező orosz válogatott ellen, hanem hogy kikaptak svájctól, a svédektől, meg a csehektől is.
Ez szerintem így sok. Ezért gondolom azt, hogy motivációs problémák is lehettek. Bár ki tudja. Biztos válságban van a kanadai hoki.
@Kiwike: úgy kivágtalak, szívem, hogy azóta sem értél földet
@divany: Ma derül ki, ha minden igaz.
@ca2:dehogy Crosbyn múlt! hagyjuk már crosbyt. Az olimpián sem ő vitte a csapatot.
Írtam már korábban. Azért nyertek az oroszok, mert tőlük 14 olimpikon volt, a kanasdaiaktól meg 1.
@AG 2.0: valóban született már kulturáltabb hsz is a történelemben, de akkor spiler kolléga ultraprimitív szösszenete is megérne egy misét.
@Kiwike: egészségedre, ez tartalmas és színvonalas hozzászólás volt, köszönjük, Emese.

Sine ira et studio, maradjunk a tényeknél: 1. A meccset az oroszok nyerték, egyértelműen, vita nélkül, sokkal jobbak voltak az ellenfélnél. 2. Az olimpiai meccset a kanadaiak nyerték, egyértelműen, vita nélkül, sokkal jobbak voltak az ellenfélnél. 3. Az egy akademikus vita, hogy négyévente egyszer olimpiát nyerni jobb, vagy négyévente négyszer egy VB-t, aki ezen vérre menő vitát és anyázást képes folytatni, az hülye :-) 4. Az, hogy xy nem jött el a VB-re, az nem von le semmit az oroszok érdemeiből, erről aztán biztos nem ők tehetnek. 5. Crosby remek játékos, senki nem tagadhatja. 6. Egy vesztes meccs után arra hivatkozni, hogy a legjobb játékosok nem jöttek el (holott sokan közülük tehették volna), az az adott játékosoknak a nemzeti válogatotthoz való hozzáállását minősíti és nem az ellenfelet. Ettől persze még tény, hogy az ellenfélnek így (papíron) könnyebb dolga volt, de, ismétlem, a fő gond itt nem a vereséggel van, hanem a játékosoknak a nemzeti csapathoz való viszonyával. A kanadaiak közül is eljöhetett volna 12 játékos (ha jól számoltam) az olimpiai bajnok csapatból a VB-re, ha egy Jagr, Fjodorov, Kovalcsuk, Ovecskin el tudott jönni, akkor tán nekik sem derogálhatott volna. 7. Az NHL egy bajnokság, ahol klubok játszanak és nem nemzeti csapatok, ezért értelmetlen a Stanley Cupot az olimpia (vagy a VB) értékével keverni. Tessék összerakni Crosbyt, Malkint, Goncsart összerakni egy csapatba Dacjukkal, Ovecskinnel, Backströmmel és Zetterberggel stb, a világ legjobb csapat lesz: csak éppen nem nemzeti válogatott. 8. Végül, de nem utolsósorban: aki kedvenc csapatának veresége miatt a másik csapatot vagy pláne a másik csapat nemzetét gyalázza, az saját magáról állít ki bizonyítványt.
Én ezt a "miért nem jönnek a NHL-ből" kérdést kicsit ovis megközelítésnek tartom.
Azért nemcsak az lehet jó játékos aki az NHL-ben játszik.
Ugye sokat b...tatták a svédeket, hogy "komplett svéd NHL sorok nem jönnek, miért nem jönnek, miért nem cserélnek"
Ez azért nem biztos, hogy csak a játékosokon múlik.
Svédország nyerte a csoportját, simán elődöntős...
Akármekkora sztárok is esnek ki közben a tengerentúl, miért nyúlna bele az edző a csapatba?
@masterroofs: Aki manapság Tacitust idéz egy hokiblogon, az rossz ember nem lehet:-)
@masterroofs:
"Az NHL egy bajnokság, ahol klubok játszanak és nem nemzeti csapatok, ezért értelmetlen a Stanley Cupot az olimpia (vagy a VB) értékével keverni"

ebben nincs igazad. Sportértékben a Stanley simán megállja a helyét az összehasonlításban. Gondold meg. Több, mint 100 meccset kell ahhoz játszanod (és a többségüket megnyerned) a világ legjobb jégkorongcsapatai ellen ahhoz, hogy megnyerd. teszed ezt egy hihetetlenül kiegyenlített bajnokságban, ahol a lebonyolítás olyan, hogy a legkevesebbet számítson a szerencse.

Az, hogy spirituálisan kinek mit jelent a nemzeti csapat, a penguins, vagy az AK barsz, azt meg szerintem mindenki döntse el maga. nem szeretem az olyan dolgokat, mikor kijelentjük hogy X, Y, vagy éppen K szar ember, mert nem jött el a vébére. A spengler kupán is kanada van. ha nem megy oda Crosby, Nash, vagy getzlaf, akkor is oltani kell őket?
Vajon honnan veszi a bátorságot a Sport1 TV down-kóros "szakkomentátora", hogy paprikajancsinak nevezzen bárkit az orosz, vagy kanadai játékosok közül??? Sokáig kell még ezt a tudatlan makogást hallgatni? Ott ülnek a stúdióban a játékosok...
@Walmer: Az NHL-t a KHL-lel, az Elitseriennel, az NLA-val érdemes összehasonlítani, a VB és az Olimpia más tészta. Egy éven át tartó sorozatnak mi köze sportértékben egy két hétig tartóval, ezt nem értem. A Premier Ligát sem hasonlítgatjuk a Foci Vb-hez.Egyébként nyilvánvaló, hogy az Olimpia miatt lett ilyen a mezőny most, amilyen. Az oroszokat érte a legnagyobb pofon, ők ezért most bizonyítani akarnak és ezért jöttek el a legjobbjaik is.
Jó meccs volt, kár hogy a verekedésekben nem vették fel a kesztyűt a ruszkik. Az orosz lányok meg szépek.
@Walmer: Kanada az egész tornán lapos volt nem csak tegnap. Oroszországtól mindig ki lehet kapni, de olyan tornát produkálni amin minden "kiemelt" meccset elbuknak Kanadának nem nagyon illene.
Az oroszoknak a nem olimpikon fél csapata is jobban játszott bármelyik kanadai sornál.
Az minimum elvárható bárhányad rangú kanadai játékosoktól is, hogy legalább a játékukon látszódjon milyen hokikultúrából jöttek.
Egyébként nem volt ez azért annyira gyenge kanadai csapat, a játékos állományuk alapján simán érmet vártam tőlük.
Az, hogy nincsenek itt az olimpikonok bizonyos értelemben még ösztönző is lehet, hiszen akik játéklehetőséget kapnak nyilván nagyon akarnak bizonyítani, nem lehet arra hivatkozni, hogy "jóllaktak" az olimpiai arannyal.
Persze az is leegyszerűsített dolog, hogy most rugdossuk Messier-t, mert jól elb...ta, nyilván ő sem így képzelte a dolgot ahogy aztán alakult.
Ez a "nem érdekelte őket" duma egy nagy baromság, már csak azért is mert ez egy másik csapat volt másik menedzserrel mint az olimpián, nyilván elemi céljuk volt a bizonyítás, ők sem a balfenéken akartak elkullogni az ünnepelt olimpiai sztárok mellett.
Azért akárkinek is drukkol az ember ezen a vb-n vagy úgy általában, ezt az orosz válogatottat élmény nézni, már amikor játszanak. Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok orosz drukker.
@Henry The Navigator:

Nem a lebonyolításról volt szó elsősorban, hanem a Klub-nemzeti csapat összehasonlításról.

" Egy éven át tartó sorozatnak mi köze sportértékben egy két hétig tartóval, ezt nem értem"

Én meg a mondatodat nem értem.
Sportétéke lehet ugyanolyan magas egy futballmérkőzésnek meg egy hokimeccsnek is, pedig ez két tök más sportág.
@ca2: ez a lényeg. Abszolúl egyetértek.
@Walmer: Na de egy klub bajnokságot csak nem lehet egy nemzetek közötti tornával összehasonlítani.
Most a Bajnokok ligája cím a rangosabb vagy a foci vb? Vagy az eb-t nem is veszi komolyan senki mert ott nincs Argentína meg Brazília?
Az NHL-ben a Stanley kupa a legfontosabb, az olimpián az olimpia a vb-n meg a vb.
Vagy Messier azt mondta a legényeinek, hogy "nem kell hajtani srácok, az olimpiai csapatunk az idén már bajnok lett, miénk a legerősebb bajnokság, mi kell még?! Hova számít ez vb?!"
Aki a kanadai válogatottban játszik az mindig úgy gondolja, hogy náluk nincs jobb csapat és mindig győzni akar.
@ca2:
"Az, hogy nincsenek itt az olimpikonok bizonyos értelemben még ösztönző is lehet, hiszen akik játéklehetőséget kapnak nyilván nagyon akarnak bizonyítani, nem lehet arra hivatkozni, hogy "jóllaktak" az olimpiai arannyal."

de ez aurópai szemlélet. És mi van, ha jól játszanak a vébén? Akkor bekerülnek a nagyválogatottba? vagy Tavares ezért csipkedte magát, hogy elvigye a detroit? Ez nem foci.

"nyilván elemi céljuk volt a bizonyítás, ők sem a balfenéken akartak elkullogni az ünnepelt olimpiai sztárok mellett"

Szerintem meg nem. Kikaptak az oroszok előtt 3szor. Motivációs gondok lehettek. É-Amerikában most van a két konferenciadöntő. Arra figyel mindenki.
@ca2: Messier valszeg azt mondta, hogy "gyerünk, gyerünk!" De azért mondta ezt, mert ez az ő csapata. ha nem ő lenne a GM itt, akkor le se szarná. nem szabad É-Amerikai jégkorongot összehasonlítani egy európai központú focival. É-Amerika nagyobb mint európa, az USA sok állama nagyobb, mint a legtöbb eu-i ország a sportéletük pedig a legfjlettebb a világon. őket nem érdekli/érdeklték a világversenyek (exp. olimpia)
NBA-ben hogy hívják a bajnokot? Világbajnoknak. Hogy állnak hozzá a vébéhez? Pont mint hokiban.

Nézd meg a kanadai hokiválogatott edzőit, vezetőit. Minden vébén más. Minden olimpián más. mert ez egy kirakatpozíció. Egy esetleges jutalom, vagy egy gyakorlóterep. Ilyen elképzelhetetlen egy NHL/KHL, stb. csapatnál.
@Walmer: Szia! Figyusz: ha elolvasod pontosan a hozzászólásomat, a 7. pontban jómagam is felhívtam a figyelmet arra, hogy simán össze lehet rakni az NHL-ben egy csapatot (ez csak pénzkérdés), amely bármelyik más csapatot megveri a világon, gyakorlatilag gond nélkül. Ettől azonban ez még nem lesz nemzeti válogatott, ezért nem lehet egy bajnokságot a nemzeti válogatottakkal keverni. Abban egyetértünk, hogy Crosby (vagy mások) eljöveteléből éppen úgy nem kell mély morális következtetéseket levonni, mint az orosz hokisok bagózásából: ez viszont olyan szempontból kapcsolódik az NHL problémájához, hogy amennyiben egy szuperbajnokság felülhelyezi magát a a nemzetközi szövetségen (az utóbbi években ez folyik), az konkrétan a többi országban folyó bajnokság értékét és végső soron a jégkorong fejlődési lehetőségeit majdnem teljesen eliminálja. Ez aztán persze visszahat magára arra az országra vagy régióra is, ahol a maga ez a szuperbajnokság folyik, hiszen ha nem teremnek otthon szupersztárok, egyszerűbb kintről megvenni azokat: Svédországból, Csehországból, Oroszországból, stb. Tessék csak megnézni: amikor arról van szó, hogy melyik válogatott csapatba kik nem jöttek el az NHL-ből, minden csapatnál sorolják a neveket, kivéve egynél: a kanadainál. Ott folyton azt emlegetjük, hogy Crosby és még tizenvalahány olimpikon. Ennek az az egyszerű oka, hogy Kanada Crosbyn kívül az utóbbi években képtelen volt kitermelni egy valódi szupersztárt, remek játékosaik vannak, csak hát ezek közül az olimpikonok közül azért részt vettek néhányan az utóbbi két VB-n és mégsem tudták megnyerni, még az otthonit sem (Tavares és Stamkos lehet, hogy szupersztár lesz: most még nem azok, ezt láttuk a tegnapi meccsen). Mindezt úgy, hogy Észak-Amerikában közel egymillió igazolt játékos van, az ifjúsági VB-ket pedig Kanada és az USA nyeri megállás nélkül. Az NHL egy szuperbajnokság, amely a sportág alapvető érdekeit helyezi a saját üzleti érdekei mögé, emiatt ilyen formában, a jelenlegi rendszerben az egész jégkorongsport érdekeit veszélyezteti: nekem kizárólag ezzel van a problémám. Tessék átszervezni úgy, hogy beleférjenek az NHL programjába a VB-k, hogy a legjobb játékosok el tudjanak jönni a VB-kre, hogy a szabályokat egységesen értelmezzék a játékvezetők az óceán mindkét oldalán és ne a farok csóválja a kutyát. Tökéletesen értem, hogy ez az NHL rövidtávú érdekeivel ütközne (na nem azért, mert ördögtől való dolog lenne egy húsznapos szünet az NHL-ben, hanem mert ezzel megszűnne az NHL mindenek feletti nimbusza), viszont hosszútávon ez szolgálná az észak-amerikai jégkorong érdekeit is.
@spiler: ez egy igazán szakértő hozzászólás volt. russia A leverte canada G válogatottját, erre aztán lehet fröcsögni. szánalmas :-PP
Upsz:

"A másik esti _elődöntőben_ Németország 1-0-ra verte Svájcot, a végén mindenféle konfliktusok voltak. "
@Walmer: Hát ebben nagyon el vagy tévedve! Ilyen alapon egy orosz is mondhatná, hogy mit érdekli őt az olimpia ,neki a vb meg a KHL a lényeg...
Ez baromira nem így működik. Kanadában óriási megtiszteltetés a jégkorong válogatottban szerepelni (egyébként bármilyen válogatottban, és bármilyen nemzeti dologban. nagyon erős bennük az "erős nemzet vagyunk!" típusú bizonyítási vágy) és soha nincs gyenge kanadai csapat.
Mark Messier azért nem kis név, ahol rá bízzák a csapatot ott gondolom nem kikapni indulnak! Ez most nem ment és kész! Van ilyen...
Vagy Perry szerinted azért tört zúzott és omlott össze idegileg mert rossz hírek jöttek a konferencia döntőkről? Már az első kapott gólnál leamortizált egy botot a kispadon. Gondolom azért mert baromira nem érdekelte a dolog...
@kiralyfi: golden raspberry award goes to ovechkin.
@masterroofs: "a 7. pontban jómagam is felhívtam a figyelmet arra, hogy simán össze lehet rakni az NHL-ben egy csapatot (ez csak pénzkérdés), amely bármelyik más csapatot megveri a világon, gyakorlatilag gond nélkül. "

ühüm. és a sapival mi lesz?????
@Walmer: "a sportéletük pedig a legfejlettebb a világon". na ez így egy oltári nagy marhaság, már ne is haragudj. Amerikai fociban és kosárlabdában igen, golfban, az úszás és atlétika egyes számaiban ott vannak a topon, baseballban Kuba jobb, a nemzetközi élvonalhoz tartoznak még fociban (!), női teniszben (amíg ki nem halnak a Williams-nővérek), röplabdában, softballban, tornában, bocsánat, ha valamit kifelejtettem. Az igaz, hogy az iskolai sportéletük világszínvonalú (a lányom most fejezi be a középiskolát, így erről aztán pontos képem van), a felnőttkori sportolás már (a vitán felül álló lehetőségek ellenére) nem az, ami pedig a nemzetközi eredményességet illeti, az csak a hagyományos sportágaikra vonatkozik, amelyek nagy része a világ más részein alig-alig ismert.
@Walmer: Mert a sportértékét pont az határozza meg ennek a tornának jelenleg, hogy az NHL legjobbjai játszanak a Vb-n vagy sem.A vita is ezért alakult ki, Crosby nem, Malkin, Goncsar igen. Ha mindenki eljött volna ahogy az oroszoknál, egyértelműen össze lehetne hasonlítani a kettőt. Így nincsen értelme szerintem, annyira függ az egyik a másiktól.De ez az olimpia évében most talán érthető.
Egyébként és a magam részéről sajnálom a kanadai játékosokat. Nem mint ha rohadt nagy kanada-fan lennék, de ennél amit mutattak ezek lényegesen jobb játékosok és nyilván többet vártak maguktól is.
Ez most nem ment sem a jégen, sem a kispadon, sem fejben, sem fizikailag.
Nem nagyon értem azokat akik itt G csapatoznak, ez egy nagyon jó csapat volt. Biztosan van jobb, de baromság a dolgot úgy beállítani mint ha ezek valami kétbalkezes bénák lettek volna.
Messier mester szerintem rossz taktikát választott, úgy gondolta, hogy széles pályán játékban nem lehet az oroszokat elverni ezért verekedni kell, de ez (megint) nem jött be.
Valahogy nem volt gördülékeny a játékuk a többi nagy csapat ellen sem, ez most nem volt jó kanadai csapat.
@masterroofs: ez érdekes fejtegetés, de azért az erős kijelentés szerintem, hogy Crosby-n kívül a kanadaiak nem tudtak igazi szupersztárokat kitermelni, Eric Staal,Getzlaf,Heatley és még jópáran szerintem felveszik vele a versenyt, Crosby-nak hatalmas marketing értéke van, ő a liga arca, de etttől még nem ő az egyetlen szupersztár. A másik, hogy az NHL magára hagyja az európai hokit: azt az NHL-ben is elismerik, hogy az utóbbi időszakban az európai játékosok beáramlása miatt lett sokkal szinesebb a liga, egyértelműen emelték a színvonalat. Így azzal, hogy hagyják pl. a VB-ken az európai hokit érvényesülni, akár még a javukra is válhat, fejlődhet a hoki, inkább az a baj, hogy aztán visszafele, a vb-n már nem jelenkik meg ez a hatás, mert egyszerűen nem jönnek el az európai sztárok sem.
én úgy gondolom, hogy a vb hosszú - hosszú évek óta egy megtűrt kistestvér a hoki világában az olimpia és az NHL után. (jellemző, hogy két meccset láttam idén is.) teljesen mindegy, hogy melyik korszakot vesszük figyelembe sohasem voltak teljes csapatok. a '70-'80-as években az észak-amerikaiak legjobbjai rendszeresen távolmaradtak mert ment a bajnokság. de legalább itt voltak a csehek, svédek, szovjetek stb. azóta többszáz játékos elment a tengerentúlra európából tehát még jobban esett a színvonal. jönnek akik akarnak, nem fáradtak, vigasztalódni akarnak vagy csalódottak egy olimpia után. a mostani orosz válogatottat nevezném egyedül A-nal a többi max B vagy még rosszabb.

nem véletelen, hogy évekkel ezelőtt felvetődött annak a lehetősége, hogy átteszik szeptemberre a vbt. akkor ott lehet mindenki és valóban lenne értéke az egésznek. aki emlékszik a canada cupra és world cupra az tudja, hogy ezek a tornák akkor voltak megrendezve és volt rangja, elismerése. full A csapatok mint most az olimpián. a gond csak az volt vele, hogy sajnos ezt is csak négyévenként rendezték meg.

egyszónak is száz a vége. jagr q igaza volt, hogy üzent a többieknek, az orosz csapattól pedig ne essünk hanyatt mert egy színvonal nélküli B világbajnokságot ezzel a csapattal illik behúzni.
@masterroofs:
"simán össze lehet rakni az NHL-ben egy csapatot (ez csak pénzkérdés), amely bármelyik más csapatot megveri a világon, gyakorlatilag gond nélkül."
Figyusz, szerinted nem tették volna már rég meg?
Az, hogy salary cap, mond neked valamit?
@stero: "egy színvonal nélküli B világbajnokságot"
Azért ez túlzás!
@stero: Ha két meccset láttál, honnan van fogalmad a színvonalról?
@masterroofs:
"Tessék csak megnézni: amikor arról van szó, hogy melyik válogatott csapatba kik nem jöttek el az NHL-ből, minden csapatnál sorolják a neveket, kivéve egynél: a kanadainál. Ott folyton azt emlegetjük, hogy Crosby és még tizenvalahány olimpikon. Ennek az az egyszerű oka, hogy Kanada Crosbyn kívül az utóbbi években képtelen volt kitermelni egy valódi szupersztárt, remek játékosaik vannak, csak hát ezek közül az olimpikonok közül azért részt vettek néhányan az utóbbi két VB-n és mégsem tudták megnyerni, még az otthonit sem "

Ezt gondold át mégegyszer.
@stero: nem a "G-vel" kellett volna jönni talán?!
dehát nem új dolog ez.. a tengerentúliak csak egyszer nem tojtak nagyívben a VB-re, mikor épp ők rendezték 2 éve.
Amúgy egy európai bohóckodásnak tartják nagy valószínűséggel az egészet..
Máskülönben nem ilyen ifi csapatok "bírkóznának" Datsyukékkal. Lassan már azt is szívességnek kell venni részükről, ha mennek majd Szocsiba. Ami egyáltalán nem is biztos még! lolll.... :P :P
@badicsekk: a színvonal emeléssel és crosbyval abszolút nem értek egyet. a frissítés és az új franchiseok jót tettek a ligának a '90-es években. egy idei. de aztán átestek a ló másik oldalára. nagyon felhígult a mezőny, olyan játékosok kergetik a pakkot akik talán még az AHL színvonalát sem ütik meg. konferenciánként 2-2 csapatnyi játékost simán bele lehetne tenni a süllyesztőbe.

anno szórakoztunk azzal, hogy mi lenne az HNL legrosszabb kezdőötöse:
Muzatti - Slaney, Ndur - Oksiuta, Stojanov, B.Lindros

hát ezek mit kerestek a ligában?
@masterroofs:
"Az NHL egy szuperbajnokság, amely a sportág alapvető érdekeit helyezi a saját üzleti érdekei mögé, emiatt ilyen formában, a jelenlegi rendszerben az egész jégkorongsport érdekeit veszélyezteti: nekem kizárólag ezzel van a problémám. Tessék átszervezni úgy, hogy beleférjenek az NHL programjába a VB-k, hogy a legjobb játékosok el tudjanak jönni a VB-kre, hogy a szabályokat egységesen értelmezzék a játékvezetők az óceán mindkét oldalán és ne a farok csóválja a kutyát. "

Melyek a jégkorongsport alapvető érdekei?
Az NHL pedig addig diktál, míg nem lesz egy olyan szervezet, mely érdekérvényesítésben, sikerességben, pénzben, stb fel nem veszi vele a versenyt.
Ill. nem is diktál. Mondja azt, hogy legyen a vb júliusban? nem. Betman nem engedi el a játékosokat a vébére? Ezek a játékososk ezt annyira sajnálják? meg kellene kérdezni Ovecset, hogy a németekkel játszana-e inkább elődöntőt a vébén, vagy a Phillyvel keleti konferenciadöntőt.
sok szerettel ajánlom kedves magyarázkodó kommentezőink figyelmébe a kanadai nyilatkozatokat újabb cikkünkben. tessenek példát venni :)
@F. Kapus: belenézem, elég volt. a tegnapi orosz - canada meccs jó volt de többi... ne haragudj meg.
Nem értem mi ez a harc, kanada ha normális csapattal áll fel akkor nyilván nem ez az eredmény(mint már ezt be is bizonyították máskor), de ez ellen az orosz csapat ellen akkor is nehéz lett volna, gyönyörű hokit játszanak.
@ca2:
"Ilyen alapon egy orosz is mondhatná, hogy mit érdekli őt az olimpia ,neki a vb meg a KHL a lényeg..."
nem érted. A kanadaiak nem mondják, hogy őket nem érdekli a vébé. Ezt nem hangoztatják. Ezt csak a kanadaszurkerek hangoztatják, akik megpróbálják megértetni néhány emberrel, hogy mi az oka annak, hogy a vébékre még akkor sem mennek a legjobbak, ha elvileg tudnának.

látszik, hogy nem érdekli őket egy vébé. Az adott meccs az adott játékost persze hogy érdekli. Hisz veszíteni senki sem szeret. De ezt nem lehet komoly motivációnak nevezni.
NBA-ben ugyanaz a helyzet.
@masterroofs:
olvass, aztán értelmezz!!!!!!
nem azt írtam, hogy a legjobbak baseballban, meg teniszben, meg röplabdában (bár a legutóbbi olimpián mindkét csapatuk döntőzött). A sportéletük fejlettségéről beszéltem.
Szervezettség, érdekérvényesítés, pénz, népszerűsítés.
@ca2:
"Messier mester szerintem rossz taktikát választott, úgy gondolta, hogy széles pályán játékban nem lehet az oroszokat elverni ezért verekedni kell, de ez (megint) nem jött be."

szerintem inkább mctavish volt felelős a taktikáért. nem az volt a gond, hogy nem verték meg a sztárjaikkal felálló oroszokat, hanem hogy lezúzta őket svájc, csehország és svédo. is.

Szerintem az utóbbi 20 évben nem volt olyan, hogy egy kanadai csapat 4szer kapjon ki egy vébén. És olyqn sem soxor, hogy ne legyen a legjobb 4ben.
@stero: távol álljon tőlem a harag, de én még emlékszem az olimpiára, belenéztem egy-két meccsbe, bizony volt ott is gyenge
@megint: pl. 1998-ban 4., 2006-ban 7. helyen végeztek, néha az olimpia sem érdekli őket, feltételezem
Értelmetlen azon vitatkozni, melyikük a jobb. Ma az egyik nyer, holnap a másik, mert mindketten k. jók, ennyi.
@stero:

késő, én már nagyon haragszom

tényleg arról van szó, hogy az én legfontosabb szórakozásomat degradálod azért, hogy a te szórakozásodat minél magasabbra emelhesd, meg persze megmagyarázd a kedvenceid szívását

ettől én kurvára szomorú leszek, és nemcsak én

leírtam már máshol is: hülye, aki vitatja, hogy az nhl a világ legerősebb bajnoksága. de attól még hadd szeressük mi néhányan ezt is. nagy gond ez nektek? tényleg ennyire fáj?
@AG 2.0:
"Mindannyian láthattuk, egy világbajnokság milyen fontos mindenki számára"
"A legfontosabb feladatomnak azt tekintettem, hogy a fiatal játékosok minél több jégidőt kapjanak. Hogy megtapasztalják, mennyire kemény
egy ilyen nemzetközi torna."
"Most, hogy idejöttek, ráébredhettek, hogy egy felnőtt világversenyen sok ország büszke játékosaival kell megküzdeniük."

Pontosan erről beszéltem eddig. Senki (én legalábbis biztos nem) nem mondta, hogy a világbajnok nem lesz igazi világbajnok. Azt mondtam, ami a nyilatkozatokból lejön. mert aki komolyan vesz egy világversenyt annak nem az a legfontosabb, hogy a fiatalok jégidőt kapjanak, meg ráébredjenek mennyi büszke hokis van és nem lepődik meg azon, hogy a vébé milyen fontos mindenki számáéra.
és én még azt hittem, hogy ma semmi nem tudja elrontani a kedvemet...
félig oroszként érzem óriási tiszteletlenségnek, hogy ezt a kanadai csapatot B/C/D/E/F/G válogatottnak és ifiknek nevezik egyesek. remek játékosok alkották, bár nyilván nem összehasonlítható az olimpiai kerettel.
az pedig, hogy miért zavarja a hozzászólók egy részét, hogy mi komolyan vesszük...nekünk idén ez jutott. nehogy már a végén mi érezzük rosszul magunkat, amiért a játékosaink eljöttek erre a "színvonaltalan" vb-re. ha annyira színvonaltalan, miért érdekel?
@Walmer: Persze, itt nyilván nem a tegnapi meccs a gáz, hanem már eleve az hogy kanada hogy került oda...
Egyetlen "nagy meccset" sem tudtak hozni,ami -még ha "G" csapatnak is tituláljuk őket- nagyon lapos teljesítmény.
Erre mondtam én is, hogy azért ebben a kanadai csapatban ennél több volt. Nem feltétlenül az oroszok ellen, de torna szinten mindenképpen.
Ha már a szakvezetőket b...tatjuk én inkább Messier-t rúgnám seggbe! :)) Nem mint ha bármi bajom lenne a személyével - egyfelől óriási játékos volt, másfelől meg egy nagy f...-meg nyilván szakmailag sem szorul az én tanácsaimra, de a kerettel már eleve megadta a játék képét, és pont ez az amiben Kanadától még "G csapattal" is többet lehet várni.
@AG 2.0: Nem csak az a lényeg, hogy az NHL a legjobb, hanem hogy a vb szar. Mondjuk én a vb-n szereplő négycsapatnyi NHL-játékosból összeállított válogatottat neki merném engedni az NHL-ben még küzdő 4 csapatból kiálló szelekciónak :)
@Walmer: Meg azért az sztem eléggé egyértelmű még így kívülről is, hogy melyik csapatban ki a főnök.
Nem véletlen, hogy ha a csapat hangulatra "kíváncsi a világ" akkor az orosz csapatban Szava Bikov teknősbéka karakterét látjuk a kanadaiaknál meg Messier-t keresik rögtön a VIP páholyban.
Jó, a meccsben nem ő vesz részt, de a keretet, taktikát ő hozza.
@голубой вагон:

nincs más megoldás, nem kell olvasni a kommmenteket

már százszor megfogadtam, hogy így teszek, de sehogy sem bírtam megállni

most akkor új életet kezdek

a károgók meg károgjanak egymásnak
@F. Kapus: na ja Malkin Ovecs Datsyuk Stamkos Staal Perry Goncsar nem olyan rosszul hangzo nevek ezek :)
@AG 2.0: félreértés ne essék én nem degradáltam le sem a Te szórakozásodat sem másét.

nem hinném, hogy magyarázkodtam leírtam puszta tényeket. nem szóltam le az orosz csapatot és nem védtem meg a canadait. de tény, hogy ez az orosz csapat messze a legjobb az egész tornán. a canadai csapat tudásban mögötte áll, azzal, hogy kapar hajt nem fogja legyőzni max 10-ből kétszer.

én szeretem a vbt néztem is hosszú - hosszú éveken át de kicsit visszaesett bennem az érdeklődés azóta amióta a profik ott lehetnek az olimpián. sokkal másabb már egy ilyen vbt nézni, ráadásul most olimpiai év volt tehát mindenki tisztában van azzal, hogy egy teljes svéd, canadai, finn stb. keret mire képes. az oroszok nem voltak restek hoztak akit tudtak gyakorlatilag a lehető legjobb csapatukkal jöttek ide. ezért minden elismerés jár nekik.

a canadaiakról pedig annyit, hogy szimpatikus volt az ami csapat. jól és szépen játszottak, ráadásul volt két ranger is a csapatban. szóval jobban örültem volna ha ők nyernek.
@голубой вагон:
"nehogy már a végén mi érezzük rosszul magunkat, amiért a játékosaink eljöttek erre a "színvonaltalan" vb-re. ha annyira színvonaltalan, miért érdekel? "

Én biztos nem mondtam, hoyg színvonaltalan. Oroszokról nem is igazán beszéltünk, végig a kanadaiak voltak terítéken.
Bevallom annyira azért nem érdekel. Engem spiler kolléga primitív kommentje késztetett szólásra.

Ha egy ilyen vita elrontja az örömödet...
@ca2: Komolyan gondolod, hogy egy Stanley Kupa-döntős edző csak báb a kanadai válogatott élén?
@F. Kapus: valószínűleg tele lenne az a csapat oroszokkal. én szimplán a szbornaját akármelyiknek nekiengedném ez nem kérdés. ebbeől is látszik, hogy ebből a mezőnyből ők alaposan kilógnak felfelé.
@F. Kapus: engedd inkább úgy neki, hogy ne csinálj a 4-ből egy szekciót. legyen csak sima habs, vagy hawks, sharks, philly. nem kétséges az eredmény, hisz Ovecs, vagy malkin biztos jobb, mint Briere, vagy cammaleri, de azok ott összeszokott qrva jó csapatok, a te kreatúrád meg csak qrva jókból álló sorok.
@ca2: szerintem a taktikát az dző csinálja. az olimpián is babcock csinálta a meccseket, nem yzerman
@Walmer: de szép is lenne, ha az én kreatúrám lenne :)
Nekem a tegnapi "hol vannak az NHL-esek" kommentem után egy pálforduláson kell átesnem: Visszanézve a meccset pont hogy nem az NHL-es szupesztárok hajtottak a legjobban. Még Spiler is megmondta, a fiatalok azért vannak itt hogy hokizannak, az öregek meg csak bunyózni jöttek ide. Jó Perry kilóg a sorból, nála szimplán elgurult a gyógyszer.
@Thresher: nhl-es szupersztrárok nem voltak. A fiatalok (tavares, duchene, stamkos, eberle) inkább szupersztárok, mint az öregek
kerem a megerdemelt vas jankomat!
@Walmer: Tudod te is hogy értettem...
@stero: Ok., de ha kiveszed az összes európait az NHL-ből, akkor azok is kiesnének, akik nagyon sokat hozzátesznek a ligához és a végeredény bőven negatív lenne szerintem. Akiket felsorolsz, azok nem mindegyike európai. Az európai játékosok pont hogy nagyobb versenyre késztetik az észak-amerikaiakat is.
Crosbyval kapcsolatban nem teljesen értem a megjegyzésed.
Azért érdekes lesz ha Oroszország megnyeri a VB-t... mert utána lehet fogadást kötni hogy milyen nemzetiségű pittspurghi lesz előbb Triple Gold-os! :)

Bár statisztikailag Crosbynak több esélye van egy hiányzó VB-t begyüjteni, mint Malkinéknak az Olimpiát...
@badicsekk: én nem az összes európait venném ki az nagyon rosszat tenne a ligának. az összes olyat aki nem üti meg ezt a színvonalat legyen az európai vagy észak-amerikai.
@F. Kapus: persze mindenütt van gyengébb meccs nem kivétel ez alól az olimpia sőt az nhl sem. de összességében nézve a vb nem üti meg az olimipia és az nhl szintjét.
@stero: De akkor legalább oscart adj neki, mert végig csámpázott a bal lábára, sztem hihető volt az alakítás.
@badicsekk: sid kivételes képességű járékos ez vitathatatlan viszont véleményem szerint túl sok körülötte a hype - sokszor túlzásokba is esnek. valamint sosem lesz olyan karizmatikus alakja a ligának mint mások. (most majd jönnek a pens szurkolók)
Én úgy vagyok vele, hogy magyarként nem tudok érzelmileg kötődni egy nhl-es csapathoz, így bármennyire komoly bajnokság nem tudnak a meccsek lelkesíteni. Megnézem és kész. Válogatott meccseken viszont tudok szurkolni idegen, európai ország csapatainak is, bármilyen a színvonal izgalmasabb számomra, mint egy nhl meccs. A focival is így vagyok, leszarom a premier ligát, de a világbajnokság érdekel. A mostani jégkorong vb rávilágított, hogy az nhl túl van értékelve. Az ott játszó sztárok valóban a hoki legjobbjai, de a játékosok zöme nem különbözik európában top bajnokságban játszó társaitól.
@stero: egyértelmüen nem az A canadai válogaott volt a vbn! az A válogatott szarráverte az oroszt az olimpián! Akik szarul játszotak és edzöi hibákat követek el! de miért is irtam ezt. elég szomoru hogy nem ök a legtöbszörös világbajnokok - mivel ök a jégkorong szülöhazálya nem? miért ne lenne nagy az arcom? amikor nektek akkora volt a pofátok az olimpia ota hogy még mindig arra veritek magatokat! de nem baj az nhl playoff kezdetekor nem is voltatok a blogon, de mikor a caps kiesett kurvára ráértetek irni! ti pofáztok? ez a vicc! de nem baj szocsiban más lessz! addigra pont beérik az általad utált játékos! és korosztálya! pronger meg nidermeyer iginla az igazán hasznos és öreg motorosok nem lesznek ott hogy segitsenek! majd akkor meglátlyuk mi lessz! nem is volt reális eredmény az se, meg ez se! ugyhogy leszarom. csak jó volt ilyet irni! na már most szocsig kimélj meg a hülye dumádtol addigra meg megtanulok irni! jó tuskokám?
@priest_: minek menyen olimpia vb stanley! szerencsés játékos! és rohadt jó! látod STEREOTIPIA!
én eltudom ismerni ha valaki jó!
@stero: te arra évezel hogyha a russkik kikapnak? sajnos elkell hogy kesericselek mert akkor a cucc sokáig az agyadra megy majd! ráncs rá jimm!
süti beállítások módosítása