HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Az Egyesült Államok a világbajnok

2010.01.06. 08:13 AG 2.0

Az amerikai juniorválogatott a csoportmeccsek során büntetőkkel kikapott Kanadától, a döntőben pedig hosszabbításban vágott vissza az A csoportos világbajnokságon. Ennél szorosabb mérkőzéseket nem játszhatott volna a két csapat. 3-3-ig egyik gárda sem tett szert egygólosnál nagyobb előnyre, akkor meglódultak az amerikaik, elhúztak 5-3-ra. Eddig a hétvégén is eljutottak, 4-2 nél érezhették nyeregben magukat. Most sem sikerült tartani a fórjukat: a kanadaiak az 58. és az 59. percben ütött gólokkal egyenlítettek. Ezúttal azonban a ráadás az USA-nak hozta meg a sikert, Carlson a 65. percben eldöntött mindent, 6-5. A 2010-es szezon első nagy tornáját tehát az Egyesült Államok nyerte. A bronzmeccsen Svédország roppant simán intézte el a harmatos Svájcot, 11-4. A vb végső sorrendje: 1. Egyesült Államok, 2. Kanada, 3. Svédország, 4.Svájc, 5. Finnország, 6. Oroszország, 7. Csehország, 8. Szlovákia, 9. Lettország, 10. Ausztria. Utóbbi kettő kiesett, Németország és Norvégia feljutott. A kanadai táblázat élén az amerikai Derek Stepan végzett a kanadai Jordan Eberle előtt, a kapusrangsorban az orosz Igor Bobkov lett az első. A direktorát legjobbjai: Benjamin Conz (kapus, Svájc), Alex Pietrangelo (védő, Kanada), Jordan Eberle (csatár, Kanada). MVP: Jordan Eberle. A média All Star-csapata: Conz – Pietrangelo, John Carlson (USA) – Eberle, Stepan, Nino Niederreiter (Svájc).

20 komment

Címkék: vb a csoport u20 juniorok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Már két napja megaszontam :PPP
@MacPhisto: magamban én is, de nekem nyilvánosan nem szabad :)
@MacPhisto: @AG 2.0: Akkor Ti szerettek szerencsejatekot jatszani is. :)
@csatoimi: sose. utoljára 95-ben tippmixeltem, nyertem 300-ra 10 ezret, és úgy döntöttem, a csúcson kell abbahagyni
@kovacsistvan: akkor 97-ben :) csak próbáltam megtippelni, mikor indult. nem nyertem :)
most reagálok, mert hajnalban már nem volt erőm:) most sem sok ugyan, de egy mondat csak sikerül még:) óriási meccs volt, minden benne volt, ami egy hokimeccsen történhet. már most szédületes a tudásuk ezeknek a srácoknak, akik előtt volt egy lehetőség,amit mind a két csapat megragadott, hogy bizonyítsa a nagycsapatoknál is kell velük számolni néhány év múlva. mert abban biztos vagyok, mindegyik játékost figyeli valamelyik nhl csapat, vagy esetleg már draftolta is. egy dolog, ami mennyire megszépíti a sportot: ugye a harmadik harmadban két góllal vezettek az amik, amit a kanadaiak, a végén kiegyenlítettek, -már másodszor a héten - ami hihetetlen akaraterőről, küzdenitudásról, elszántságról tett bizonyságot.
az gondolom tuti, hogy amennyire önkívületben támadott a kanadai csapat , az biztos, ha még két percig tart a meccs, akkor csak ők nyerhették volna meg, hiszen az utolsó percek ezt mutatták, és be is tolták volna , abban biztosak lehetünk. de nem volt több idő, jött egy hosszabb játékmegszakítás, jégfelújítás stb. ami alatt volt idő rendezni az amerikai sorokat, fejeket ,aztán mindenki láthatta , mi is történt. én még mindig a meccs hatása alatt vagyok. most már nagyon várom az olimpiát:)
@csatoimi: hogy vagy barátom, ily sok alvás után?:)
@kiralyfi: Nem sokat aludtam, na de kell edzodjunk februarra. Mindenesetre meglepo, hogy mennyire kepzettek ezek a sracok, elvezet volt nezni, egy igazi hokicsemeget kaptunk az ejjel ajandekba. Az amerikaiak egyes jatekosai meglepoen gyorsak voltak.
@csatoimi: egyet kell értsek Veled, jó néhány jövendőbeli sztárt láthattunk
ahhhh bealudtam :( lattam az elso golt es megebredtem a hosszabitasra. gyorsan nyert usa, mondtam h naaztan, es visszaaludtam :)
@kiralyfi: A rendes jatekido utolso percei is nagyon tetszettek, irtozatos nagy nyomast gyakoroltak a kanadaiak az amcsikra, ez az Eberle szerintem nagy sztar lesz.
@csatoimi: sajnálom, hogy hátul igen bizonytalanok voltak a kanadaiak, szerintem ezen ment el a meccs nekik.
Nagyon jó meccs volt! Az amik megérdemelték a sikert.Szép nagydarab gyerekekből állt mindkét csapat! Lesz velük gondja a "világnak" az elkövetkező 10-15 évben!
így kell elbukni a tippmixet...
derek stepan a legnagyobb király, legnagyobb király, legnagyobb király!!!
@stero: nocsak. valamiért azt gondoltam, hogy te csak kanadának szurkolhatsz :)
Mégis meglepetés volt a vb.Csehek meg a szlovákok érem helyet totál leégtek,oz oroszok ugyszintén.A finnektol nem vártam semmit,ahogy az ujjonc svajctol,akik megkeverték a kártyát elég jol.Nem svéd-kanada donto lett ahogy sokan mondták,pedig márt kezdte hinni benne.Az amerikaiakat nem is képzeltem aranyra,mégha jol is játszottak.De szerintem megérdemelték,és inkább nekik tartottam,mint kanadának.Hiába volt kanada veretlen,de a legfontossab mecset nembírták!Majd jovore amerikában Buffalo-ban meglátjuk mi lessz.
A jobb csapat nyert.A sok befektete's Amerikaban
meghozta a sikert.
Azek a fiuk 90%-ban min draftotlt gyerekek akik valamikor hokiztak 1-2 esztendo"tt az OHL-ben .
vagy WHL-ben.Remek csapat ,jobbak voltak mint Kanada
@AG 2.0: alapjában véve canada drukker vagyok. de három kiváló prospectet adtunk ebbe az amerikai válogatottba. csak nem fogok ellenük szurkolni. :)
süti beállítások módosítása