HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Megvan az öregfiúk Winter Classic-kerete

2009.12.12. 14:00 kerusz

Alakulnak a öregfiúkcsapatok keretei a december 27-ei kisstadionbeli összecsapásra. A Winter Classic előmérkőzésén a Ferencváros és az Újpest korábbi legendás játékosai játszanak, délelőtt 11 órától. Tovább után megnézhetik a parádés névsort.

Ferencváros: Bóna István, Horváth Csaba, Paraizs Ernő, Bán Károly, Mayer Károly, Hajdú Levente, Farkas András, Mészöly András, Hegyi Zoltán, Szajlai László, Hudák Gábor, Kiss Tibor, Zsitva Zoltán, Dobos Tamás, Pindák László, Simon Ferenc, Szergej Oreskin, Dragomir György, Gergely Csaba. Edző: Rajkai László

Újpest: Eperjesi Miklós, Géczi Gábor, Tornyai Tibor, Legéndi Imre, Ancsin János, Flóra Péter, Füzesi József, Scheiber Zoltán, Lantos Gábor, Szegő István, Schilling Győző, Varga István, Rozgonyi György, Kovács Csaba, Szigetvári János, Farkas József, Balog Béla, Horváth István, Pék György, Erendics György, Ancsin László, Bálint Attila, Menyhárt Gáspár, Ritter Zsolt, Kevevári Kálmán, Tolnai Attila, Pápai Miklós. Edző: Szeles Dezső

67 komment

Címkék: ftc ute winter classic öregfiúk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szegény Tolnai. Nem itt volna a helye

Én ma vettem meg a jegyemet :)
1200+200 forintért. Úgy szeretem ezeket a kezelési költségeket. Tudnám mi kerül abban 200 forintba, hogy kinyomtatnak valamit.
Hűű, de komoly kis brigád az újpesti !
Már várom :)
kicsit többen vannak mint a fradisok:D
@freddyD: Egyszerűbb lett volna besétálnod egy IBUSZ irodába, ott nem számolnak fel ilyet :)
Farkas, az a Farkas ?:D
@Gabberboy: igen ő az akire szerintem gondolsz :)
@Zsootika: 14 év (vagy 13? :)) alatt remélhetőleg lehiggadt. De azért nem adnék ütőt a kezébe. Legalábbis akkor biztosan nem, ha más emberek is a környéken vannak. Nem úgy volt, hogy soha életében nem mehet többet nemhogy jég, de jégpálya közelébe sem?
Hirtelen nem találom a '96-os (vagy 97-es??? :)) bajnoki döntő összefoglalóját, pedig itt a blogon is volt már linkelve. Az jut eszembe, amikor nem csak a dunaferr játékosok, de a bírók fejét is """paskolgatja""" az ütőjével... brrr... :(
@peterszky: Tényleg? Ez fura, mert én vettem már korábban is IBUSZ-ban jegyet és ott is felszámoltak kezelési költséget.
Na mindegy, így jártam
@freddyD: Lehet, hogy akkor számolnak kezelési költséget, ha előtte interneten is megrendeled. Ezt nem tudom biztosan, mert én csak besétáltam :)
az FTC ből nagy hiányzók:
Gumibá, Miletics, Ló...
Gabberboy. igen arra gondolsz: Caja (ámokfutása előtt hatalmas hokis volt, sajnos így maradt meg az emlékekben)
docler.hu/video/12283 Itt a hosszú videó majd egyórás film az 96os döntőről, 17.perc környékén Farkas Caja alakítása.

Remélem jövőre is lesz Winter Classic, és esetleg az a 96-os Dunaferr is újra együtt játszhat 1 mérkőzést. Bár bonyolult lenne hiszen még 7 aktiv játékos van abból a csapatból (Balu, Vitya, Toki, Godó, Vas Marci és Lali, Holló Öcsi)
@tiriakos: érdekes, nekem is az jutott először eszembe a listát látva, hogy én nem engedném őt játszani. Vannak megbocsáthatatlan bűnök, sportpályán az ővé az volt. Most ünnepeljenek egy ilyen barmot?
Hát azért az kemény, hogy egy ilyen ámokfutót betesznek a csapatba... A magyar hoki szégyene..
Karkas Caja!!!

Minden ami, rossz és elítélendő.
Igazi nagybetűs Fradista.
A magyar hoki szégyene!

Remélem most nem rontja el megint a több ezer néző örömét!
Ebben csak a saját csapattársaira lehet számítani,egy ilyen embernek nem nő be a feje lágya.
Azon csodálkozom, hogy egyáltalán ide engedik.
96-ban megütötte a bírókat, hogy lehet az, hogy játszhat olyan meccsen amit magyar bírók vezetnek?
@petyagergő: ebben az országban nincsenek megbocsáthatatlan bűnök. Az önfeledt mészárlás után pár évvel újra leültették a Fradi kispadjára. Ehhez képest egy winter classic: hangya faszán pattanás!
@freddyD: pro:én úgy gondolom, hogy jobb hogy az öregfiúk között játszik Tolnai,hiszen tavaly az Alba Volán elleni döntőben őt láttam a leglassabbnak a hátvédek közül.
kontra: személyesen ismerem, hiszen gyeplabdázik is a Rosco Se színeiben,nagyon jó keze és hihetetlen fizikuma van...nagyon jó arc egyébként...
@Calgary: Tizenéves sportembereket ütött% Nem hiába lett örökre eltiltva! Szégyent csinált akkor ez az ember magából! Szánalmas!
@Stommy: Borzalmas jelenetek. Le kellett volna csukni ezért
Én fradista vagyok de annak örülök hogy láthatom Ancsint játszani.
@Stommy:
Mióta kiderült, hogy lesz Winter Classic, nem tudtam eldönteni, hogy a Kisstadionban menjek, vagy Zágrábba a Medvescak-Volán meccsre. Aztán győzött a WC, alig vártam, hogy életemben először szabad ég alatt lássak hoki meccset, több ezer társammal együtt.
De most, hogy megnéztem a videó említett részét komolyan elgondolkoztam, hogy mégiscsak Zágrábba kéne menni. Ez az ember Magyarországon még pályára léphet??? Annyira jellemző ez az egész a Fradira, a szurkolóik csak a a balhét keresik, mint legutóbb Lengyelországban is...
Az egész csak elvette a kedvemet az egésztől...
Miért kell már előre károgni?
@Szoljanka: Szerintem nem lesz Cajával vele baj, nem hiszem h egy öreg fiúk meccsen balhé lehet. Szerintem gyere nyugodtan a kisstadionba. Cajától nem kell tartani, csak éppen az örökös eltíltás az örökre kell szóljon akár gála meccs-akár nem...
Döbbent, hogy Farkas még mindig jégre kerülhet és döbbent, hogy van egyesület akinek a színeiben még játszadozhat. Ez nagyon sok mindent minősít. Nem tudom miért kell ilyen emberekkel egy jó kezdeményezést elrontani vagy füttykoncertet szeretnének.
@Stommy: nem tudom, csak találgatom magamban, és nagyon halkan mondom, csupa kis betűvel, hogy vajon nem lesz-e balhé... Az említett két klub szurkolói hírhedtek ebből a szempontból, pláne ha egymás ellen játszanak.
DE! Ez egy remek kezdeményezés, sajnálom, hogy amikor az igazi tét meccsek a Kisstadionban voltak még nem jártam meccsekre, és éppen ezért gondolom azt, hogy talán megtudhatom egy kicsit, hogy milyen a hangulata egy ilyen meccsnek.
Az meg külön jó, hogy a blog ennyit foglalkozik vele...
@Szoljanka: az a tapasztalatom, hogy ami volt, elmúlt. Egy adott időszak hangulatát soha nem lehet visszahozni. Minden változik. Azokban az időkben jóval gyengébb színvonalú magyar hokira is kiment 10 ezer ember, mást jelentett az egész. Volt 3-4-5 csapat.
Nem tudom, hogy ez az öregfiúk meccs mennyire lesz képes felidézni a régi időket. Bár ha az ilyen Farkas félékre gondolok, akkor jobb nem is felidézni. Én a Fradi helyében nem adnék neki mezt többet, de hát az ő lelkiismeretük..

Én is kimegyek, újpesti haverommal a lilák között leszek, remélem nem lesz balhé, bár szerintem semmi sem kizárt. De talán a kemény gyerekek is felfogják, hogy mi a célja egy ilyen "gála" meccsnek!
Én Kiss Tibire, Kocka édesapjára vagyok nagyon kíváncsi! Állítólag hihetetlenül jól korizott...
Hamár Tolnai van, Bernei Ubit is megnéztem volna :)
@Fagyosszent: És azt se felejtsük el, hogy a Volán Vele nyerte az első "újkori" bajnoki aranyát...
Kár hogy Póznik nem játszik,gyerekkorom kedvenc kapusa volt ( igaz csak örökölni lehetett tőle a korongot:-) )Kiss Tibi fénykorában a leggyorsabban korizó játékos volt ,innen ered a golyó beceneve is.
Veretes névsor :-)

HAJRÁ LILÁK!!!!!!!!!!!!
Az örökös eltiltáshoz: Elég nehéz egy olyan meccsen megakadályozni bárki játékát, ahol nincsenek igazolások, engedélyek.
@exL:1: Nem azért, mert úgy nézett ki, mint egy golyó? :D
@Stommy: ezt az ámokfutót soha nem szabad jégpályára engedni, megbocsáthatatlan, amit tett; szégyen h a fradi öregfiúk csapatában játszhat!!!
Hát én a szervezők helyében nem engedném jégre lépni, szégyen lenne ha megtenné.
Talán, ha Ő, vagy egy jóérzésű barátja ránéz a fórumra, az arányokat nézve levonja a következtetést...
miért,mit csináltak a fradisták lengyelországban?????????
erről nem hallottam!!
végignéztem az 1orás filmet jó volt látni az ünneplést,őrülnék énis ha egyszer miskolciként megélhetném ,hogy mi nyerjünk bajnokságot(de az most csak híú ábránd)
meg tudná valaki írni,hogy ámokfutó Farkas Caja mivel foglalkozik manapság?
Tolnait floorballtól tiltották el, ahogy az újpesti Farkast is, mert bírót fejelt, nézőket köpködött...egyik kutya, másik eb...
Az a helyzet, hogy imádom a hokit, szivesen nosztalgiáztam volna, de mivel Farkas Caja játszik dobom a témát. Belőle ennyi elég, bármekkora hokis volt régen. Ha egyszer valakit eltiltanak örökre, akkor az legyen úgy! Akik akkor láttuk a meccset csak ámultunk és bámultunk szegény Knézy Jenővel együtt.
@banyszi: Hát ja, és a felvételek kb. a negyedét mutatják annak, ami történt...
@Teemu: Elég későn jött most a másra mutogatás, kemény 20 órát kellett rá várni.
Ja nem, csak 11 és felet.
@polarbears: Ezt nálam illetékesebb emberek elmesélhetik neked, de legyen elég annyi, hogy igencsak lejáratták az országot, a magyar hoki-barátokat...
@Szoljanka: de valamit csak tudsz mondani???
mikor volt és mit csináltak???
érdekel a dolog!!!
@polarbears: Augusztusban volt egy felkészülési torna Lengyelországban, ott volt a Fradi is, meg a Volán is. Nem ismerem pontosan a történteket, és nem akarok valótlanságokat állítani. De abban biztos vagyok, hogy nem jégcsarnokba való volt a viselkedésük.
De Zürich-Klotenben ezt személyesen is megtapasztaltam, mikor már 2-3-al mentek az osztrákok egy Niedermayer-mezes Fradi "szurkoló" hőbölgött, dobálta a sörét, mutogatott...
Kurva jó keretek!

Cajának pont két hete van taktikusan "lesérülni". Hírérték megvolt, felmenni meg nem kell a jégre.
Azért Pápai mellé még Leleszi beállhatna, úgy lenne teljes az újpesti öregcsapat.
@forestjr: Nem itt töltöm a napjaimat, szóval elnézést, hogy csak 11 óra múltával tudtam válaszolni, mikor felnéztem ide...nekem kellemetlen a szituáció...idióta lila...
Sziasztok!

A fradi öregfiukból azért még a Kereszty nagyon hiányzik ám!
Meg Egri is a játékmester...
@Teemu: Látom nem jött le, de akkor segítek: a fő probléma nem az időzítéseddel volt, hanem a gyerekes másra mutogatásoddal.
Farkas András, mint sportember NULLA! Emberként, szurkolóként ott lehet azon a napon. A jégéen NEM! ÖRÖKRE el lett tíltva! Ez van!
Nem haragszom én most ár rá..., de nem hiányzik ebben sportközössébe! Nagyon csúnya doolgot csinált! Nagyon-nagyot! És még a mai napig nem érzi a tettétt!
ás=már

jó pár év után is...utálom! egy szemét ember! a magyar jégkorong társadalomban ritkán láttam ennyire életre méltatlant! -én kérek elnézést!-
ás vállalom, mint írtam!
@Szoljanka: Volános vagy, menj Zágrábba!
Farkas pedig ahol eddig volt - de azon sem lepődöm meg, ha játszani fog; ez egy következmények nélküli ország :-(
Szeretném tudni, hogy kik vezetik az "Öregfiúk" mérkőzését December 27.-én?
@forestjr: Mondjuk lehet, ez úgy lett volna korrekt, ha a Farkas elleni sirámok mellé beírják az illetők, hogy az UTE keretben is vannak nem kívánatos személyek (ha nem is akkora a bűnük, de azért amit írtak, nem is kicsik).
Szerintem az urak egy cseppet túllihegik ezt a Farkas kérdést... Azért azt ne felejtsük el, hogy a jégkorong nem a balettintézet... Amit csinált, az sportszerűtlen volt, rá is ment a karrierje, viszont ne csináljunk már úgy, mintha ennek az öregfiúk mérkőzésnek valóban lenne tétje, hacsak nem a szórakozás. Innentől kezdve kicsit hiszti, ami itt a Farkas Caja ellen zajlik. A bekattanásig a Fradi oszlopos tagja volt és kész. Ott a helye az öregfiúk között.
@peterszky: Lehet, de valószínű nem jártasak a floorball világában, meg ugye jégkorongmérkőzésről van szó, ahol Farkas Caja elméletileg nem játszhatna, a mieink pedig igen. Ezért nem értettem a párhuzamot. Amúgy nekem nincs bajom a szerepeltetésével.
@professor: Többen fogjék vezetni, én Schell-ről és Tejfalussy Béláról tudok...
@banyszi: annak is meg volt a miértje
@pamocsnyik:

Egyetértek veled abban amit leírtál ott a helye a Fradi öregfiúk között.
De nem egy a magyar szövetség által rendezett, mint olvastuk fizetett rendezvényen ahol dicsőség még a meghívás is.
Mond egy olyan szövetséget ahol jégre engedi a szövi olyan játékost aki bírókat püföl bottal?
Valaki már írta itt, következmények nélküli, morálisan gyenge, ország vagyunk ugyanilyen szövetséggel.
Viszont, ha így van te nyertél ott a helye a jégen, és ezzel minősítette magát az elnök úr a főtitkár úr a liga elnök úr, stb. stb.
Mondjuk úgy akik a szövetség vezetése.
süti beállítások módosítása