HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

A Ferencváros visszavágott a Brassónak

2009.12.06. 21:37 AG 2.0

A pénteki vereség után vasárnap legyőzték a zöld-fehérek Csíkszeredában a Fenestela Brassót. Az első harmad döntött, a vendégek ekkor kétgólos előnyre tettek szert, utána már csak arra kellett vigyázniuk, hogy az ellenfél ne jöjjön túl közel, 2-4. Hasonlóan alakult a Miskolc és az SC Csíkszereda mérkőzése is, a székelyek elmentek kettővel, a hazaiak szépítettek, ám 1-3 után már csak az utolsó percben bírtak feljönni mínusz egyre, 2-3. A nap rangadója ehhez képest sima ügy volt, a Dab.Docler fél tucatot ütött a liga második legjobb védelmével bíró Vasas Bp. Starsnak, 6-2.

128 komment

Címkék: mol liga

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@csatoimi: Fisera egyszer kezdeményezett verekedést az újpesti Hüfnerrel, ami egyébbként döntetlen körüli bunyó lett. A többi kiállítása vagy a bíró hibáiból fakadt, vagy nem kerülte ki azokat a szituációkat amit kevésbé bevállalósok megtesznek. Az év elején látszott rajta hogy szeret keménykedni, de szerintem azóta az edző vagy a vezetők megregulázhatták.
@a. Bárd: Jól láttad, de mindenki kapott ma virgácsot, meg csomagot
@CTZ78: hamar elfogyott a szotyi, muszáj volt vmi pótcselekvés ;)

És ha egyszer megérzem a forraltbor illatát :)
@CTZ78: Az csapatbüntetés, nem neki írják, csak leülte :)
sajnos gyengék voltunk a mai meccsen! (maci-sc)
a 2ik harmad borzasztó volt hihetetlen,hogy milyen hullámzó a csapat teljesítménye.
amugy a szpori megint érdekesen fújt a két gólba amit ütöttünk mindkettőbe belefújt de nemértem,hogy miért??
valóban amikor elkaszálták a Hajost abbol indultak és ütöttek egy golt az sc-sek de a mai teljesítmény kevés volt! a hátvédek meg lőjjenek már kapura ha ott a korong ne passzoljunk már annyit ott hátul!! hiányzik egy Cop vagy egy Vorobel szintű hátvéd aki elvállalja,megamugyis:)
Hajrá-macik!!!!
@check: Tudom, hogy nem neki írják :-) De akkor is ült :) Még vigyorgott is rajta, hogy ő ül ki
@csatoimi: Egyébként ahogy mondod. A Hüffner-boxot leszámítva nem kötekedett még egy meccsen sem. Csakban a véglegese vicc volt, a Stars elleni VK szintén , meg a múltkori Fradi elleni sem miatta alakult úgy. A Fodor elleni meccsen sem ő kezdeményezett, csak Szabina bevette a bátorság kapszulát.
Ha leszámítod a VF/VK ügyeket a kiállításperceiből 4X jön ki, ami ebben a sportban egy bekktől nem kiugró teljesítmény. Emellett ami nem elhanyagolható, hogy nem durva vagy alattomos szabálytalanságokért van kiállítva, csak olyasmiért, ami benne van a játékban.
Még vmit elfejeltettem.

MacSweyn az Isten! Azt a félpályás zsugát, amit Petikének adott a 3. gól előtt, rajzolni sem lehetett volna szebben.
Nagyon kevesen tudjuk :)

A régi Godó passzokra emlékeztetett, amiket még Pedrónak szórt a Volán ellen
@a. Bárd: Olyanokat is hallottam Fiserarol, hogy mielott a DAB leigazolta volna, gyerekekre vigyazott, meg templomi korusokban enekelt. Csak ez a sok gonosz a Mol ligaban provokalja szegenyt, ezt viszont mar o sem turheti.
Valaki elmagyarázhatná nekem hogy a két meg nem adott miskolci góllal mi volt a probléma, mert én esküszöm nem értettem egyiket se.

Sosem voltam az a játékvezetőket szapuló típus, de komolyan nevetséges és egyben elkeserítő amit az elmúlt meccseken látni lehet.
@csatoimi: Marha jó informátoraid lehetnek

Bárd: Az valóban forintos passz volt, viszont az is amit ő kapott, csak visszafújták állítólagos les miatt, ami szerintem nem volt az
@csatoimi: Jól hallottad, nekem is mondták. :)
@leonov: Szerintem Incze a nevetséges...
@csatoimi: Nem tudom mi bajod vele.Talán egyszer nézd meg hogyan játszik és utána cinkeld.
@Gabberboy: @csatoimi: Akkor Angliába biztos csak alibiből jégkorongozott
@check: inkább benyalnál, milyen jó vicc.
Mi a baj megint Fiserával? Jobb lenne egy színtelen szagtalan védő? Van olyen sok a ligában. Neveket nem sorolok.
@csatoimi: Nem egy angyal, de szeretjük. Elvégre most a mi kutyánk kölke vagy mi a fene. Ráadásul nagyon nagy arc :)

Akárcsak Sevela, aki a meccs után megtalálta a lelki társát Csúszka személyében :)
@check: Eskuszom csak vicceltem, semmi bajom a Jannal. Szeretem en is a kemeny jatekosokat. Csak Ti ugy eloadtatok, hogy sokaknak ez igy johet le.
Ha már itt tartunk Flintánál sokkal jobbnak tűnt.
@Nick Snot: Valami rosszat mondtam?
@csatoimi: Azt mondod elfogultak vagyunk?

Hmmmm

Igen :)
@Nick Snot: Különben meg ilyen komoly fórum munkásággal, amilyen neked van nem akarnál inkább tapasztalatokat gyűjteni mondjuk az index Spongyabob és Tunyacsáp viszonya c. topikjában? :))))))
@csatoimi: Mit adtunk elő úgy? Jan egy nagyon emberes bekk, aki csinálja a rendet ha kell. a meg nem kell - mint általában - akkor nyugiban korongozik és teszi a dolgát. Emellett még szimpatikus is a közönségnek. Ennyi. Amit a kiállításokról írtam meg nagyon egyszerű matek.
@gogosz: És az én apukám erősebb... ne legyünk gyerekesek miért kell a replika?
@a. Bárd: Nem mondtam. :) Csak valahogy Fiserat tul ki akartatok feheriteni.
@gogosz: Ebben viszont igazad lehet. Flintanak meg fejlodnie kell.
@csatoimi: Nincs rá szükség, nem fekete ő (semmilyen értelemben)
@Kreck: A replika az már egy válasz ugye? Gondolom nem nekem akartál írni hanem a kezdeményezőnek, csak eltévesztetted a házszámot. Ha nem így van akkor másra kell gondolnom, de abban biztos tévedek, mert egy békebíró amilyen Te vagy csak makulátlan lehet.
@csatoimi: Kifehéríteni? Nincs az a pénz :) Kell a tekintély a pályára.

Ha lehetne, visszahoznám mellé Vychodil-t, akkor aztán... :)
Repkednének a kesztyűk, az már biztos!
@csatoimi: De mi nem is bántottuk Őt szúrkálódással. Én mondjuk csak egyszer láttam idáig játszani a múlt héten, de nem tűnt ki a többi hátvéd közül. Meglátjuk mire viszi majd.
@a. Bárd: Abban biztos vagyok, hogy tökéletes hátvédpárt alkotnának! Lenne nemulass azthiszem

HA jól hallottam Kangyal ma kapott egy banánt is mikulásajándéknak! :-))
@a. Bárd: A Mol liga dontore tervezem, hogy elmegyek Ujvarosba es megnezem a negy meccset. Mar kezdek kivancsi lenni erre a Fiserara. :)
Egyébbként ha már a hátvédeknél tartunk, az Orbán-Kiss Dániel páros nagyon bíztató a jövőt tekintve. Elképesztő lehetőség van bennük. Szerintem.
@gogosz: Attila rengeteget fejlődött fizikailag az utóbbi évben! Dani is felnő a rá ruházott feladatokhoz!
@gogosz: En sem Fiserat. Csak mivel a viccet nem ismered, megtamadtal. :)
@CTZ78: Már most nem lógnak ki a sorból, pedig nagyon fiatalok. 3 év múlva nagyon jók lesznek.
Rossz viccnek tűnt, később láttam hogy nem úgy gondoltad, de már késő volt! Támadtam! :)
@kisby: Sípszó után születtek, így nem lehettek érvényesek.
A sípszónak viszont nem volt oka...
Azért vmit csak tudhat Jan, ha minden DAB meccs után vele van tele a fórum :)

Orbán idén nagyon magabiztos, öröm nézni a játékát. Szép jövő állhat előtte. Kiss pedig már most akkorát lő, mint néhány A csoportos magyar hátvéd. Hát még ha igazán megemberesedik és magára kap még 10 kilót.

És azért valljuk be, Pozsiék sem veteránok még :)
@a. Bárd: Pozsi az utóbbi két meccsen nem volt valami meggyőző szerintem. Javíts ki ha tévednék.
@gogosz: nálam Acélbika díj jelöltek.
@a. Bárd: Annak csak orvendeni lehet, hogy ilyen sok fiatal tehetseges magyar hatved van feljovoben. Sok sikert a palyafutasukhoz.
@Lazlee: Igazából az a jó, hogy nagyon sok játékost ki lehetne emelni. Nagyon régen volt két ilyen erős sorunk! És még rajtuk kívül akad mindig jó teljesítményű játékos szép számmal.
@gogosz: A Mol liga donton ott leszek. Nevezz ki egy segedet addig!!! :)
@gogosz: szerintem nem csak 2 erős sorunk van
@CTZ78: Szerintem sem, de azért valamivel a többi előtt jár az első kettő. Mondjuk a másik kettőnek más feladatokat kell megoldani, de abban igazad van, hogy még idén nem sokat kellett 3 soroznunk, kettőzni meg egyszer sem. Ezt nem mindenki mondhatja el magáról.
@csatoimi: Még jó hogy most kitetted a szmájlit! Először nagyon megijedtem! :)
@csatoimi: Bezonyám. Bár még sok munka áll előttük, hogy tényleg jók legyenek. Az alap viszont megvan hozzá és ez örvendetes.

@CTZ78: Az utóbbi pár meccsen Hegyi is betlizik (pl a Fradi elleni baki) de ez a kis hullámvölgy belefér sztem. Főleg úgy, hogy mostanában sztem Tőkési is megtalálta a jobbik ütőjét.

Tika is gyengén kezdte a szezont, aztán csak-csak belejött. Bár ebben gondolom közrejátszott az is, hogy Zsuzsinak játékba kellett lendülnie.

Még mindig azt mondom, több olyan meccs kéne, ahol rá vannak kényszerítve, hogy 60 percen keresztül teperjenek. Ma is volt legalább egy harmad lazsálás.
Várom már a Volánt vagy a reménybeli szlovák déli divíziót.
@csatoimi: Ha javasolhatom Csúszkát...
@a. Bárd: A Volán elleni meccsek úgy kellenek mint egy falat kenyér! Jó lenne már erősebb csapattal játszani, kiderülne, hogy van-e még tartalék ebben a csapatban.
@a. Bárd: Hát Hegyi se az igazi, de addig örüljünk amég mi löjjük a több gólt, és nem az ellenfél :)

Tikában azt vettem észre, hogy nagyon sok olyan dolgot próbál úgy megoldani hogy erőből rálőni azt vagy bemegy vagy nem! Az esetek többségében nem
@a. Bárd: Egy HSC-t is varhatsz jovore nyugodtan. :)
Az igaz, hogya az SC nem egészen a régi formáját hozza ebben az idényben, de a mai miskolci gyözelem után 31 ponttal kellene rendelkezzen a bajnoksági tabellán. Hacsak valki meg nem "ette" azt az egy pontot, akkor a miskolci nyereség csak 2 pontot ért volna? vagy csak tévedek?
@a. Bárd: Csuszkat en akartam valasztani. :)
@csatoimi: A HSC-nek jelenleg mekkora realitása van? Min, vagy Kin múlik a létrejötte?
@csatoimi: Hagyd a francba, majd eldöntitek januárban korongbocsában. Ha még nem tudod mi az, a négyes döntőn meglátod :)

@CTZ78: Tikánál én is ezt érzem, bár én szeretem a játékát nagyon. És azt meg kell hagyni, a bombáinak van huzatja rendesen...

Más. Tudja vki hogy hányan voltunk ma kint? Jó nézni, hogy lassan kezdenek visszaszivárogni az emberek a hétvégi meccsekre. Ganxsta Zolee is ott volt a kislányával, meg is lepődtem, hogy Kohász meccsre is leruccant. (és itt most nem a fehérvári Kohász meccsekre gondolok) :)
Az MK döntőn rem. összejön az EBEL nézőszám :)
@a. Bárd: NS 1300-at ír,de mint tudjuk sose tudtak reális számot adni a nézőszámról :-)
No, akkor tegyünk rendbe egy-két dolgot: Jan nem egy fenevad tökmindegy, mit gondol Halassy, und eddig nagyjából mindenkit elgyepált, de nem fegyelmezetlen vagy ilyesmi. Viszont nem is különösebben jó játékos, Vychodil sokkal jobb volt! Ebből a szempontból akár Orbán, akár Kiss Dani sokkal több fejlődési lehetőséget rejt, egyik fiatalabb, mint a másik! Ma nagyon szépen gyűltek a népek és a macik, nagyon sima meccsen győztünk, kábé tisztes nézőszám előtt. Rajnamiki jól védett, Soma jól játszott, Kangyak meg max ríszpekt, de OB2 keleti csoport.
@CTZ78: Szerinted komolyan írtam ? Halihó, én is újvárosi vagyok, és nekem is az egyik kedvenc korongosom Fisera, a légiósok közül, engem nem kell kioktatni, hogy hol játszott és hol nem :)
@gogosz: Realitasa az volna. Igazabol akiken mulik azok benne vannak. Az SC szurkolok egy resze ellenezte, meg nehany verszivo az SC kornyekerol, de nem hiszem, hogy sokaig el tudnak hitetni azt, jobb igy, igaz mindenki minket rohog, de kek-feherek vagyunk. Eros csapatokra van szukseg, nem edzo meccsekre.
@vaze: Azért Jan se olyan öreg még
@csatoimi: Pedig Nekem úgy tűnt ott kint ( Szereda-Dab meccseken kint voltam) hogy értő, fanatikus közönsége van ott a jégkorongnak. De egy olyan patinás, szimbólikus egyesületet szerintem nehéz lesz átalakítani! Még ha mindenkit is a jószándék vezérel. A kincsüket féltik az emberek, és tartanak minden változástól. Nehéz lesz jó megoldást találni, de meg kell oldanotok. Kellenek az erős, jó csapatok.Én a Gyergyói csapatot is sajnálom. De egy akkora régió nehezen bír el ott 3 erős csapatot.
@gogosz: Nem kell atalakitani, csak akkor keressenek mas tamogatokat. En mar SC tamogato nem leszek, soha az eletben. Kincs ide vagy oda, ha en penzt aldozok ra, abban a HC is benne lesz. En HC-s maradok mindig. A sok erto fanatikust meg nem tudom, hogy mikor lattad, meccsekre is alig jarnak.
a négyes döntőn rendesen folyni fog a forró tea és a zsíros kenyér lila hagymával:) igaz srácok?:)
csatoimi,vaze,a.bárd,gabberboy,ctz78 stb.
bocs , akit kihagytam, azért ez jó buli lesz.
@vaze: Vychodilt én is bírtam nagyon, de azért többet hibázott. Én már többször mondtam, hogy Janban sokkal több van, csak nem olyan sorral megy a jégre, ahol ez ki is derülhet. Nagyon kíváncsi lennék pl. arra, hogy milyen teljesítményt nyújtana mondjuk a 2. sor mögött. De a tuti egy Fisera-Vychodil bekkpár lenne, na az büntetne :))).
Kangyal sajnos nagyon komolytalan már. Nincs vele bajom, de ha azt akarja, hogy a közönség a jó dolgokat tartsa meg emlékezetében vele kapcsolatban sürgősen visszavonul, különben szép lassan elkopik az elismerés mellőle.
megnéztem a miskolci meccset, hát igen jogosan kiabálnak a maci drukkerek, amit Incze művelt , az minimum a kritikán aluli szintet üti meg. hihetetlen bíráskodás volt, szerintem ezeket a hibákat amatőr meccsen sem lehetne megengedni.
szeretném megjegyezni, mennyire korrekt a macik edzője, nagyon korrekt és profi nyilatkozatot adott.
@kiralyfi: miskolci meccs összefoglalóját néztem meg természetesen
az első nem volt szabályos, már befújta a kiállítást. Rengeteg helyzetet hagytunk ki, legalább 5 ziccert, ne fogjuk már a játékvezetésre.
@rmad: ha a miskolci meccsről írsz akkor jó a válaszom:) én nem azt mondtam, hogy Incze miatt nem nyert a macicsapat, de azt mondom, hogy súlyos tévedései voltak, amik az összefoglaló alapján a macikat sújtotta. ettől még a székelyek ütöttek több gólt, és ez számít.
@gogosz:
Mikor fogjátok megérteni "odaát", hogy nem sok.... Évtizedek óta játékosokat exportálunk ide-oda. Amikor Kolozsvárnak, Marosvásárhelynek sőt Székelyudvarhelynek hokicsapata volt akkor is sok csíki (no meg gyergyói) játékos játszott náluk. Sepsiszentgyörgy bírta legtovább fenntartani a hokicsapatát- ott is egy rakás csíki játszott. S akkor nem beszéltem Bukarestről ahol a 70-es 80-as években a két kirakat csapatban (Steaua, Dinamo) egy csapatnyi csíki-gyergyói játszott és Szeredának akkor két csapata volt az első osztályban
90-ben a határok megnyíltával legalább kétcsapatnyi játékos ment ki éppen Magyarországra.
S akkor most Brassót hadd ne említsem...
Én azt gondolom, hogy a HC megszünésének és Gyergyó gyengélkedésének sem az az oka hogy "túl sok a régiónak 3 csapat". Ez átmeneti állapot. Meggyőződésem, hogy egy két éven belül újra két csapat lesz Csíkban (nem feltétlenül Szeredában) és az úgy lesz jó. Persze ha tisztességes versenyhelyzet alakul ki közöttük és nem valaki(k) frusztrációit kell kenegetni.
Az első miskolci gólnál a 69-es KÁLLAI mit szerencsétlenkedett??? Te jó ég!!!!! Ahogy néztem a összeállítást stabil játékos....A baj a maciknál, hogy náluk játszanak ilyen balerinák!
Nagyon vicces, youtubra való :-)
Nika gólja gyönyörű volt, de amit a második sor csinált Magosi góljánál az elképesztő. Még Svasznek is áhitattal nézte, ahogy a vele szemben álló Magosi 2x is megkapja a korongot. :)
Nézve a Miksolc-SC összefoglalót, a jv-k azért elgondolkodhatnának... Az első gól érvénytelenítése még oké, síp után esett, de a másodikat, hogy miért nem adta meg... A nyilvánvaló dolgok mellett, mint Basilidesz gólja előtti tiszta akasztás.
@KoMoNDoR: Remélem igazad lesz! Én örülnék a legjobban!
@gogosz: El kell szomoritsalak. Ennek nincsen semmilyen realis alapja.
@csatoimi: Előbb-utóbb mindig sor kerül egy megtisztulási folyamatra ott ahol tenni akaró emberek vannak. Nézd meg mi itt Újvárosban milyen magasságokból estünk vissza szinte a megszűnés határára. De mindig van új a nap alatt!
@gogosz: Sajnos nem latok semmi jot a kozeljovore nezve. Jatekos az meg lenne, mert jonehany csapat csiki jatekosokkal van tele, penz is kerulne, csak azt mar senki nem akar aldozni ra. Duma az sok van, mindenki tud mindent, csak penzt ne kelljen adni.
Aki a miskolciak kitiltását reklamálja az nézze meg az összefoglalót...Egyértelmű kiállítás az SC második gólja előtt és szerintem egyértelműen szabályos 2 gól a részünkről...
@Miskolcifan: mar reg belefujt az elso allitolagos golnal, nem is ertem miert vagy abba belekotve.
Amugy a masodik meg nem adott golrol annyit, hogy nem lathatta a fobiro mert nem olyan szogben volt h lassa Ruczuj alatt van a korong vagy nem, nalunk is sok ilyen gol esik vagy sok 100 szazalekos ziccer ilyen esetekbol s nemn esik senki ketsegbe. S nezd meg a nagy helyzetek szamat is.
Na mindegy nem vitatkozom veled
Ezeken el lehet vitatkozni, de minden tiszteletem mellett hadd jegyezzem meg, hogy az a jégkorong tévé kezdi el "szapulni" a bírót, aki még nem egészen egy hónapja válogatott játékosok neveit tévesztette... Na, ez szerintem, khm, aránytévesztés...
@rmad: Az első gólnál nem is azzal van a baj,hogy már rég belefújtak,hanem azzal,hogy miért fújtak bele,egy meccsen kb. 50 ilyen összecsapás van.A másodiknál meg ha nem látta,hogy kb. fél méterre van a kapustól a korong akkor inkább ne vezessen meccset...Bár gondolom a második gólotok előtti szituhoz is van vmi praktikus magyarázatod...És én sem vitatkozni akarok,csak ezek makacs tények.
@csatoimi: Ugyanmár Imi! Légy optimista :-) Most olyan a gazdasági helyzet, hogy akinek van pénze is kétszer meggondolja hová teszi. De egy-két éven belül változhat a helyzet. Vagy három-négy év. Te is tudod, hogy azok a szülők akik sportolni adják a gyermeket, kb.10-ből 7 még mindig a hokit választják. Van bázis. Persze sok minden rosszul működik, (pl. az SC mint klub) de volt még ennél rosszabb is abból is kilábaltunk. Három éve bajnokok vagyunk... Volt két házidöntőnk. Most egy kicsit döcög a szekér de hátha a szezon végére összekapjuk magunkat, s a szurkolóink (mindkét tábor) kijózanodnak s felnőnek.
@KoMoNDoR: Az en optimizmusomat az arnyekolja be, hogy az SC-nek jelenleg csak egy csikszeredai tamogatoja van, penz viszont tobb embernel van, csak valahogy senki nem akar koltekezni mostanaban, de azert eddig se volt valami bokezu a helyi valalkozoi reteg, mar ami a sport tamogatasat illeti. Bazis az van, tenyleg nem lesz gond utanpotlas teren, csak ezek a sracok ha mar felnonek, valahol el is kell helyezkedjenek. Ilyen szempontbol indokolt lenne a ket csapat, csak ezt mar nem birja el a varos, foleg ezzel az adakozasi kedvel, ami nepunk egyik jellemzoje. Egy berletet nehez eladni 200 lejert, ket csapatot mar szinte lehetetlen eltartani. Brasso evekig meg a csiki utanpotlasbol fog elni, es meg jo par csapat fog profitalni ebbol a Mol ligaban. Na de remeljuk a legjobbakat, azt szeretnem, ha a Mol liga egyik elcsapata a Szereda lenne, ugy menjunk barhova, hogy mar hetek ota mindenki ezt a meccset varja, ne kelljen arra varjanak mashol, hogy alig varjuk mar a Volant, mert olyan gyenge igy a bajnoksag, hogy nem tudjak lemerni hol tartanak. Jelen pillanatban van a varosnak egy gyenge csapata, ezt ha akarjuk ha nem el kell hogy ismerjuk, joindulattal is csak kozepes szintu hokisokkal, egyelore csak szegyenkezni jarunk Magyarorszagra. A vege majd egy meccsen fog mulni, ott barmi megtortenhet, de nem ez a lenyeg, hanem egesz szezonban jol kell jatszani, mert ugy lesz hosszutavon egy szinvonalas bajnoksag ez a Mol liga, ha mindenki komolyan vesz minden meccset es az alapszakasztol kezdve becsulettel kuzd. Ha sokaig ezt csinalnank amit a Brasso es az SC az iden elmuvelt a Mol ligaban, egy ido utan a magyar csapatok elgondolkoznanak, erdemes-e ezert ennyit utazni, ne-e nezzunk mas partnerek utan.
@a. Bárd: JEEEEEE, hát persze, hogy MacSweyn a legnagyobb király.
@Miskolcifan: Ha megnézed a videót a második gólunkkal kapcsolatosan, pont a lassításnál látszik, hogy milyet odanyom a botjával a báránylelkű és mindig sportszerű miskolci Bazi gerincére. Ez sima 2 perc, sőt lehetett volna 2+2, a lökés miatt ha jól megnézed akarva akaratlanul is a másik lábába akad a bot.
A kommentátorról no comment.
@SC4ever: Ha így értelmezed sem érvényes a gól,mert akkor meg tőlünk kellett volna kiállítani mert Hetényi hozzáért a koronghoz...
@Miskolcifan: Nem mindegy hogy hozza ere vagy elveszi !
@Csak a Sportklub : Ne csináljatok már úgy,mintha még nem láttatok volna hokimeccset...
Néhány észrevétel a miskolci meccs jégkorong tv-s összefoglalója alapján:

-Kállainak van egy érdekes mozgása, tényleg, mint egy Marionett bábu. Amúgy ha bizalmat kap a srác, akkor képes jó teljesítményre, nem kell bántani.
-Hajós gáncsolásában azért nem lennék olyan biztos, ahogy itt többen reklamálják... a kamera szögéből nézve az erdélyi védő oldalról "paskolja" meg a lábát, ilyen mozdulattól nem szoktak ekkorát esni, inkább Hajósban érzek annyi kurázsit, hogy próba szerencse alapon szeretett volna kiharcolni egy kiállítást.
-De ha már a Hajós elleni szabálytalanságot reklamáljuk, akkor a túloldalon Maklári bontotta le nem túl szabályos módon a csíki támadót, tehát vehetjük egálnak...

-Popovics egy akkora ziccert hagyott ki, amit máskor nem szokott...

A meg nem adott gólokról nem tudok nyilatkozni, elviekben ezt a zsűrinek közölnie kellene a közönséggel.

Amit nevetségesnek érzek moskvicsslusszkulcs részéről, az a megélhetési játékvezető kifejezés... :) Koma ezt komolyan gondolod? :)
Mint, ahogy a Miskolc játékosai nem megélhetési jégkorongozók, úgy Magyarországon egy játékvezető sem megélhetési.

A Szereda elleni eredményeket tudtommal nem viszik magukkal a csapatok az OB1-be, úgyhogy kár ezen keseregni.

Amúgy nem is tudom mi lenne a jobb. A szép miskolci csarnokban OB1/B-t nézni vagy néha kétes ítéletek miatt dühöngeni egy MOL Liga találkozón?
@pokerface: Tisztán kivehető, hogy Basilidesz botja Hetényi alsó lábszárai között van, és a fiatal játékos éppen jobb lábbal 'lép(ne)' előre.
www.imageserve.info/img_store/2009/12/08/1/181d53a02e2961daab9ad18f41dd47e0.jpg
Szerintem is szabálytalan volt Maklári megmozdulása, csak abból a Macik nem ütöttek gólt másodperceken belül.
Bárcsak úgy lenne, hogy néha születnének kétes ítéletek nálunk Mol Liga-mérkőzésen!
Hajrá Macik!!!
sziasztok,lemaradtam par korrel,karacsonyozni megyek haza,es nem talalom sehol sem a 4es donto idopontjat,kerek vkit,hogy irja meg,mert mar igazan beleszagolnek a vilag legkedvesebb jegcsarnokanak a levegojebe!!!!
Hajra Kohasz,hajra Magyarok
elore is koszi
@vadásztsiga: Magyar Kupa: Dec. 29-30.
Mol Liga: 2010. január 23-24.
koszonom,ott leszek!!!:)
süti beállítások módosítása