Szakmailag megalapozatlan az eltávolításom, ezt kijelenthetem – mondta blogunknak Ted Sator, az Alba Volán menesztett vezetőedzője. A kanadai mester értetlenül áll a döntés előtt. Semmi nem utalt rá, hogy valami nincs rendben – állította Ted Sator.
– Mi történt a csíkszeredai mérkőzés óta?
– Ocskay Gábor szakosztály-igazgató nagyon dühös volt. Fizetésmegvonással büntette a csapat tagjait és az edzői stábot. A játékosok érthetően nem fogadták jól a döntést, hiszen nem arról volt szó, hogy feladták volna a meccset, vagy ne tettek volna meg mindent a győzelemért. Kiváló ellenféllel szemben végig irányítottuk a játékot, rengeteg helyzetet alakítottunk ki, de a csíkiak kapusával nem bírtunk. Ennek ellenére nem éreztem úgy, hogy büntetést érdemelnének a játékosok, mert mindent megtettek a jégen azért, hogy megnyerjék az egyébként teljesen tét nélküli felkészülési meccset. Amelyről azt gondoltuk, csak a bajnoki elődöntőre való felkészülés egyik állomása. A vezetőség, úgy látszik, másképp gondolta.
– Menesztették, vagy felmondott?
– Menesztettek. Magamtól eszembe sem jutott volna távozni. Megmondom őszintén, egyszerűen sokkolt a döntés, nem találok magyarázatot az okára. Borzalmasan túlreagálta a csíkszeredai vereséget a vezetőség, hiszen csak annyi történt, hogy akartunk a magyar bajnoki elődöntő előtt játszani két meccset, mert 10 napig csak edzettünk, és úgy éreztem, szükség van egy ilyen összecsapásra. Teljesen váratlanul ért, sem az okát, sem az értelmét nem látom.
– Mikor érezte, hogy valami nincs rendben?
– Nem éreztem semmi ilyesmit. Jó szezonja volt a csapatnak, talán nem tartanak nagyképűnek, ha azt mondom, az Alba Volán jobb csapat lett a kezem alatt, sokat fejlődtünk. Mióta itt vagyok, minden, ami a csapattal történt, előre látható tervek szerint alakult. Mindannyian profik vagyunk, a játékosok remek partnerek voltak, azt mondhatom, minden munkát maradéktalanul elvégeztünk, és ezt a vezetőség is elismerte. Nem volt soha semmi gondunk egymással, úgy láttam, elégedettek velünk.
– Miért mondott le ifj. Ocskay Gábor a csapatkapitányi posztról?
– Ocskay Gábor nemcsak kiváló játékos, de a legjobb választás a csapatkapitányi posztra is. Azt gondolom, az édesapja által kirótt büntetés miatt két tűz közé került az öltözőben, hiszen kapitányként a játékosok érdekeit kell védenie, de a családi érintettség miatt ez nem volt elvárható tőle. Gábor becsületes, tisztességes ember, egyszerűen meghozta azt a döntést, amit a saját elvei diktáltak. Nem haragudtam rá, nem is próbáltam győzködni, elfogadtam a döntését.
– Milyen volt a viszonya a vezetőkkel az utóbbi hetekben?
– Semmi nem utalt rá, hogy valami nincs rendben, ezért is vagyok megdöbbenve. Ha valaki előtte azt mondja nekem, hogy ezt a meccset mindenképpen meg kell nyernünk, fontosabb, mint az EBEL vagy a magyar bajnokság, akkor sem tudtam volna mást csinálni. Meg akartuk nyerni a meccset, ahogy meg akarjuk nyerni az összes többit is, amin pályára lépünk. Ráadásul még csak rosszul sem játszottunk. Mert ha arról lett volna szó, hogy a csapat játéka annyira gyenge, hogy meg kell vonni az edzőtől a bizalmat a magyar bajnoki elődöntő előtt, akkor megértem. Mivel erről szó sem volt, csak annyit tudok mondani, hogy értetlenül állok a döntés előtt.
– Maradni akart a következő szezonra is?
– 3 éves szerződésem van a csapattal, természetesen az volt a célom, hogy kitöltsem. Szisztematikus, átgondolt munkát végeztünk eddig is, nagyon büszke vagyok a csapatomra, eszem ágában nem volt távozni Fehérvárról. A szurkolóink csodálatosak, a sajtóval is jó a kapcsolatunk, a csapat töretlenül fejlődött. Elfogadtam a kihívást, amikor idejöttem, és nem tudom elégszer hangsúlyozni, milyen jó volt a játékosokkal dolgozni, ilyen jó mentalitású társasággal sikert elérni minden edző álma. A történtek azonban megkeserítik a fehérvári emlékeket.
– Ki volt a kedvenc játékosa? Volt, akivel nem volt elégedett?
– Az Alba Volán azért nagyon jó csapat, mert a keretében levő összes játékosnak megvan a maga feladata. Mindenki tudja, mi a dolga, és azt legjobb tudása szerint maradéktalanul elvégezte az irányításom alatt, ezért nincs kedvenc játékosom, csak kedvenc csapatom: az Alba Volán.
– Mikor utazik el Fehérvárról?
– Nem tudom, egyelőre a történtek hatása alatt vagyok. Annyira váratlanul ért a vezetőség döntése, hogy még nem is gondolkodtam azon, mit fogok csinálni. Néhány napig még biztosan itt leszek, mert van egy szerződésem, amelyet egyoldalúan bontott fel az Alba Volán. Így biztosan fogok találkozni Ocskay Gáborral, hogy megbeszéljük a részleteket.
– Ha meggondolnák magukat a fehérvári vezetők, vállalná a folytatást így is?
– Biztos vagyok benne, hogy ez egy elkapkodott döntés volt, egy túlreagált vereség fölött érzett hirtelen düh szülte. Az én lelkiismeretem tiszta, és ahogy elmondtam, nagyon szeretem a csapatomat, és hiszek, illetve hittem benne, hogy nagy sikerekre hivatott társaság jött össze itt, de ez a döntés nem az én kezemben van. Szakmailag megalapozatlan az eltávolításom, ezt kijelenthetem. Ha pedig valami más van a kirúgásom háttérben, mint egy edzőmeccs elveszítése, arra semmiféle rálátásom nincs.
brunzwik 2009.03.03. 12:08:12
bandita4 2009.03.03. 12:09:51
Bencito 2009.03.03. 12:10:07
Volán: "A csíkszeredai tornára történő elutazást megelőzően hétfőn a klub menedzsmentje egyértelművé tette a csapat és a szakmai stáb számára a rendezvényen való részvétel célját, tétjét és az elvárt eredményt. ..."
Na most akkor mi van???
KCs 2009.03.03. 12:11:56
KCs 2009.03.03. 12:13:33
jágör68 2009.03.03. 12:13:38
Még egyszer köszönjük meg Sator mesternek a munkáját.
Remélem a blog- riporter megköszönte!!!
brunzwik 2009.03.03. 12:13:56
orthodox.russian 2009.03.03. 12:15:13
brunzwik 2009.03.03. 12:16:19
orthodox.russian 2009.03.03. 12:19:06
brunzwik 2009.03.03. 12:19:35
felold 2009.03.03. 12:19:39
freddyD 2009.03.03. 12:20:35
Nem vagyok nagy Volán szakértő, sem a dolog hátteréről nem tudok sokat, de elődöntők előtt pár nappal, egy másfél éve ott dolgozó edzőt elküldeni?
Elég amatőr
Bencito 2009.03.03. 12:20:55
brunzwik 2009.03.03. 12:22:24
PMilan83 2009.03.03. 12:24:04
brunzwik 2009.03.03. 12:24:35
alpec 2009.03.03. 12:24:44
Hajrá, Volán!
szurker08 2009.03.03. 12:26:43
@orthodox.russian: ebben én is bízom, inkább azt a vonalat erőltessük
felold 2009.03.03. 12:28:08
Én kinn voltam, a Sator nem!!!
jágör68 2009.03.03. 12:30:13
szurker08 2009.03.03. 12:30:47
scip_ 2009.03.03. 12:32:29
freddyD 2009.03.03. 12:34:01
exL:1 2009.03.03. 12:34:53
KD 2009.03.03. 12:43:52
A viccet félretéve én egyetértek Ocskayval. Én is azok között voltam, aki értetlenül állt a teljesen elképzelés nélküli játék előtt dec.-januárban.
És maximálisan elfogadom, hogy ennek a meccsnek igenis komoly tétje volt, ahogy már előttem is megfogalmazták. És több nyilatkozatban elhangzott a meccs előtt, hogy a Volánnak egyértelmű célja, hogy megnyerje ezt a kupát.
Azt meg végképp nem fogadom el, hogy egy edzőnek külön kelljen szólni, hogy ezt a meccset meg kell nyerni. Szerintem ez az alap... És ha ezt a "presztízs" dolgot a légiósok vagy Sator nem is érti, Lajosnak kellett volna mindenképp...
orthodox.russian 2009.03.03. 12:51:35
biowolf 2009.03.03. 13:02:06
Leo945 2009.03.03. 13:08:39
Amúgy meg ha valaki a másik posztnál lemaradt volna róla, egy kis önreklám: :)
fehervarradio.hu/downloads/ocskay.mp3
:)
icehockeyfan 2009.03.03. 13:10:49
orthodox.russian 2009.03.03. 13:11:19
kapusLaci 2009.03.03. 13:11:26
Szerintem Sator mester menesztése a legrosszabb megoldás,én nagyon nagynak tartottam öt!
Most a bajnoki döntö elött nem lehet a legjobb a hangulat a Volánba,ez pedig bármire is vezethet,még a bajnokság elvesztésére is.
Annyi biztos hogy a legszarabb a dolga most ifj. Ocskay Gábornak,ö a két szék közül szinte a földre ül.
biowolf 2009.03.03. 13:12:43
Prince09 2009.03.03. 13:13:15
Nem tartozik ugyan szorosan ide, de érdekes...
jágör68 2009.03.03. 13:18:18
Mert az Innsbruck mellé a Ljubljanát is bevehetjük egy kérdőjellel.
Ami meg az OB 1-et érinti, ahogy vki már írta: ha egy csimpánzt ültetnének a vezetőedző helyére, a Volánnak akkor is gond nélkül kell vennie minden akadályt.
Reméljük a legjobbakat....
Raon 2009.03.03. 13:19:25
PR szempontból ez óriási éges volt, a fél ország rajtunk röhögött/kárörömködött. És ezt a vezetés és a csapat rontotta el, mert egészen más lett volna egy olyan meccsre a reakció, ahol ugyanúgy megvan a HC győzelme, de a mieink felszántják a jeget. És ettől azért nagyon messze volt a csapatunk (bezzeg a kötekedésben, és a kesztyű felvételében, abban "öregbítettük" a hírnevünket).
Az előző cikkhez már írtam, a véleményem változatlan: ez kemény, nehéz, de korrekt döntés volt. Sőt, ez a vezetés egyértelmű jelzése a közönség felé, hogy mit tart fontosnak - aki nem ugyanazt érti VOLÁN image alatt, mint ők (és amit a közönség elvár), annak nem kötelező itt dolgozni, itt játszani.
Satort sajnálom, mert én is úgy gondolom, hogy nála fejlődött a legtöbbet a csapat, de azért ne essünk túlzásokba. Biztos vagyok abban, hogy jön majd egy másik remek szakember (és remélhetőleg nem a kanadai stílussal), aki még többet ki tud majd hozni ebből a csapatból.
Raon 2009.03.03. 13:22:30
Döngi 2009.03.03. 13:22:36
Kvázi a szponzor közvetett szolgáltatásért adja a pénzét, a reklám érdekli és nem a jégkorong fejlődése. Azaz miért támogatná valaki az EBEL-t, ha a MOL ligában is teltház lenne, kevesebb pénzért nagyobb célközönséget érne el.
Ja és mégvalami a szponzor nem szurkoló, lehet egy meccset sem látott, az is lehet, hogy a jégkorongot sem ismeri. Ellenben „jó közgazdászként” megkérdezi, hogy minek az EBEL, ha a MOL liga győztese jobb mint az EBEL 9. helyezett. Ismétlem, a sporthoz nem értő, pusztán számokat és eredményeket néző laikus számára a MOL liga jobb, mint az EBEL. Már pedig a szponzori pénzeket ilyen cégek adják.
Ezért még ha a VOLÁN nyert is volna egy-két góllal, az is gáz lett volna. De így, hogy kikapott…
jágör68 2009.03.03. 13:28:54
Prince09 2009.03.03. 13:29:11
fehérváricsabi 2009.03.03. 13:29:48
De kikaptunk és úgy gondolom ocskaynál beindult valamiféle védekező mechanizmus és kereste a hibást.Pedig nem volt hibás senki.csak polc jól védett és levinek rossz napja volt,de a fiúk küzdöttek.Tehát beindult a védekező mechanizmus és menesztette Satort.azt a satort,aki bevezette volna a volánt a rájátszásba,ha nincs a salzburg.
Érthetően ingerült volt a szakosztályigazgató,mert jöttek a megmondóemberek. itt a blogon is olvasható volt a hsz-ek között hogy na látjátok a nagyképű volán ennyit ér stb.
Én úgy látom,hogy Sator mester id. ocskay kissé meggondolatlan viselkedésének áldozata lett.De megértem ocskayit is,aki elvárta a csapatól,hogy bebizonyítsa a tényt,hogy a volán jobb a hc-nál nem egy,de nem is két góllal.de a menesztés rossz megoldás és a fizetésmegvonás is és valahol igazságtalan is, azt hiszem
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.03.03. 13:31:53
Én rendesen seggreültem a hír hallatán, de hát Csicsóbá a főnök, biztos tudja mit csinál. Én személy szerint nem értek egyet vele, főleg nem ilyen formában. Bízom benne, hogy legalább ilyen kvalitású edzőt sikerül majd a helyére csábítani.
Döngi 2009.03.03. 13:32:09
Raon 2009.03.03. 13:34:24
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.03.03. 13:35:49
worm · http://worm.blog.hu 2009.03.03. 13:39:54
turwall 2009.03.03. 13:39:57
öreg büzész 2009.03.03. 13:42:24
kapusLaci 2009.03.03. 13:50:09
Az egészet amit irtál azzal csak elvonod a szponzorokat a Volántol vagyis a jégkorongtol.
Ha a Volán jövöre a MOL ligában vesz részt a közönség száma nagyon megcsappan az biztos.
Nem nézem le a MOL ligát,szerintem sokat erösödött,és remélhetöleg erösödni is fog,de a szinvonal még messze áll az EBEL-töl.
Hogy mennyivel jobb a szinvonal azt a Volános srácok tudják,és a Fehérvári közönség is.
54 meccsen kell hejtállni a bajnokság alatt nagyon kemény csapatok ellen,ez pedig nem könnyü feladat!
brunzwik 2009.03.03. 13:50:44
Az meg hogy a VOLÁN jobb e a HC-nál nem egy meccs alapján kell eldönteni(szerintem igen,de ez az én véleményem).
DE ITT MOST NEM ERRŐL KELL VÉLEMÉNYT MONDANI.
Az meg ha a VOLÁN a MOL ligában indulna kinek lenne jó?? A MOL-nak is inkább itthon kellene a csapatokat támogatni,ha jól tudom úgyis nyitni akar Ausztria felé hát most itt a remek alkalom..
A nézőszám nem lenne több az eddig a MOL ligában indult csapatok szurkolói eddig is megtehették volna,hogy kimennek és telt házat csinálnak a saját csarnokukban. És,hogy haza is beszéljek nézzük meg Fehérváron hány embert érdekeltek a MOL liga meccsek jó ha voltak 200-an,valljuk be minket az EBEL után már nem tud úgy lázba hozni a magyar csapatok játéka,SAJNOS nem egy színvonal. SAJNOS.
Faresz82 2009.03.03. 13:53:09
Prince09 2009.03.03. 13:56:09
Faresz82 2009.03.03. 13:57:42
szekely gobe 2009.03.03. 13:58:06
Döngi 2009.03.03. 13:58:45
brunzwik 2009.03.03. 13:59:21
Nem hiszem,hogy a Salzburg elleni meccsen egy időkéréssel nem lehetett volna megelőzni az indulatokat. Több olyan meccs is volt amikor elmaradt időkérések, értelmetlenül kevert sorok voltak.
És valljuk be a Volánnak nem fekszik a Kanadai stilus,és ez sok meccsen látszott is.
kapusLaci 2009.03.03. 14:01:35
Kösz.
Devo209 2009.03.03. 14:02:43
www.nemzetisport.hu/jegkorong/jegkorong-tokaji-viktor-az-uj-csapatkapitany-fehervaron-224439.html?
brunzwik 2009.03.03. 14:04:30
Igen van a HC-ban és a magyar bajnokságban is jó játékos,sőt biztos van jobb légiós is,de hogy a Tokaji gyenge lenne hát ezzel nem értek egyet Balu tényleg gyenge de ha jól tudom meg is kapta itt a blogon a kritikát. Azért szerintem MARTZ és Guerrero minden csapatnak erősités lenne,és a fiatalok is . Az a baj te is egy meccs alapján itélsz. Láttad volna az EBEL meccseket ,akkor más lenne a véleményed.
Leo945 2009.03.03. 14:07:21
fehérváricsabi 2009.03.03. 14:08:35
Szóval kint voltál a meccsen....
Akkor láthattad,hogy a volán háromszor annyit lőtt kapura.Levente min. 2 lövést benézett,de inkább 3at.A 3. harmadban a szeredai gól új esett,hogy a volán 5 nagyobb helyzetet hagyott ki, a hc meg az elsőt belőtte,levi aszisztálásában.
A volán játékosai képzettebbek és jobb a kondijuk.gyorsabban játszanak.Csak ezen a meccsen polc mindent fogott,a másik oldalon meg az is bement,aminek nem kellett volna.
és bizony elég nehéz úgy játszani,hogy sorba dolgozod ki a ziccereket és egy sem megy be,de a másik oldalon minden bemegy.ezért mondom,kapus poszton dőlt el és nem a kispadon vagy a játékosok győzni akarásán vagy nem akarásán.
ennyi történt.
similaci 2009.03.03. 14:08:39
nagypi 2009.03.03. 14:09:24
fehérváricsabi 2009.03.03. 14:11:16
így van.sőt sztem már ellenünk sem ő ült a kispadon
szekely gobe 2009.03.03. 14:11:30
Leo945 2009.03.03. 14:12:45
jegkorong.blog.hu/2008/12/30/ron_kennedy_lemondott_mert_rakos
Leo945 2009.03.03. 14:13:54
Az nem a 10-1 után volt... Előbb...
fehérváricsabi 2009.03.03. 14:14:18
és ezen az egy meccsen kívül hányszor láttad játszani Martz-ot?
mert volt 54 ebel mecccs is
nagypi 2009.03.03. 14:16:42
Prince09 2009.03.03. 14:17:05
szekely gobe 2009.03.03. 14:18:34
brunzwik 2009.03.03. 14:19:10
Tokaji meg sose szokott ilyen lenni,ezen a meccsen biztos volt már valami a levegőben amiről nem tudunk. A szezonban sose láttam ilyen idegesnek a csapatot olyanok is agresszívek voltak akiről sose gondoltam volna.
Ez már akkor is furcsa volt nekem. De ne egy meccs alapján törjünk a játékosok feje felett pálcát.
szekely gobe 2009.03.03. 14:24:01
üveg 2009.03.03. 14:24:34
Muki76 2009.03.03. 14:26:34
Prince09 2009.03.03. 14:28:06
Aki egyébként a legnagyobb különbségű győzelmet aratta a HC ellen :-)))
Raon 2009.03.03. 14:31:24
Ne vedd sértésnek, a véleményemmel egyáltalán nem szeretném leszólni a szeredai jégkorongot, de én pl. úgy láttam, hogy a fiatal támadótriónk (Sofron-Nagy-Hegyi) kábé két kategóriával gyorsabbak voltak mindenkénél a jégen. Olyan korongokat elértek, hogy még én is csak néztem, pedig láttam már néhány meccsüket: a kékvonalról elébb értek a kapu mögé, mint a védők a kapu mellől!
Ez most nagyon morbidul hangzik, de a HC-s védők sokszor el sem mozdultak a helyükről, jószerivel körbe lettek korcsolyázva - de mert ebben azért nem vagyunk világsztárok, csak megütjük az EBEL átlagszintet, nem tudtunk annyi helyzetet kialakítani, mint az EBEL-ben. És ez a röhejesnek tűnhet, de ennek szerintem az az oka, hogy az EBEL játékban a védők lekövetik ezeket a mozgásokat (vagy legalább megpróbálják), és így felszabadul az a hely, ami a HC ellen nem valósult meg.
Ezt a taktikai elemet ugye megfelelő helyezkedéssel lehetne kivédeni, de a fizikai küzdelemben a HC egyértelműen jobbnak bizonyult - épp csak annyira keménykedtek, hogy ne legyenek nagyon szabálytalanok, de ahhoz eléggé, hogy a játékosainknak elvegye a játékról a figyelmét, hogy elmenjen a kedve. Ez volt a HC győzelmének egyik kulcspontja.
Szóval egy ilyen meccs alapján szerintem nem lehet úgy megítélni a játékosokat, ahogy írod. Szerinted nem nagy szám, amit a Volánosok tudnak - én meg úgy láttam, hogy tíz buliból kb. kettőt hoztatok el, hogy háromszorannyit lőttünk kapura, mint ti, hogy emberhátrányban felálltunk támadásban ellenetek... ezek apró dolgok, de beszédesek.
Ami a játékosokat illeti, szerintem pl. minden reális esély megvan arra, hogy Sofron és Nagy jobb játékossá válljon, mint Ocskay és Palkovics. Ők ennyi idősen nem tudtak ezen a szinten játszani (és láttam őket ennyi idősen játszani).
A HC végig nagyon fegyelmezett volt, de alapvetően az jellemezte a játékukat, hogy minimális kockázatot sem vállaltak, és kontrákra rendezkedtek be. A harmadik harmadra lélektani fölénybe kerültek, és remekül éltek ezzel.
Szép győzelem volt, mi is nyertünk így meccset nálunk jobb csapatok ellen - de egy ilyen csatából szerintem sosem derülhet ki reálisan, mit tudnak a felek. Ha mondjuk ez egy bajnoki rájátszás lenne négy győztes meccsig, na ott már menne miről beszélni, mert ott mindkét csapat tudna reagálni a másik csapat "trükkjeire". Szerintem ez a "reagálás" az, ami alapján elég jól meg lehetne ítélni az egyes csapatok, játékosok igazi jellemzőit - mert egy-egy meccs lehet akár véletlen is, de több meccsen keresztül felmutatni dolgokat, az már valami!
szekely gobe 2009.03.03. 14:32:09
Prince09 2009.03.03. 14:34:45
brunzwik 2009.03.03. 14:37:14
Raon 2009.03.03. 14:40:13
szekely gobe 2009.03.03. 14:41:37
hokikori 2009.03.03. 14:45:29
Ilyen csimpánzos hasonlatokkal már találkozhattunk szűk egy héttel ezelőtt is !!!
Tanuljunk a multból és legyünk szerényebbek.
A szeredai fiaskóhoz hasonló dolgok megtörténnek
számos esetben. Csak egy két példa:
MU-Zalaegerszeg fociban, de ha a mi sportágunknál maradunk akkor a svédek és a szlovákok elleni magyar barátságos mérkőzést említeném. A szóban forgó csapatok már a következő összecsapásra megrázták magukat és számos gólt hintettek az aktuális ellenfelüknek.
Azt kívánom, hogy ne a verbális csatákkal üzengessünk a soros ellenfélnek, hanem a fenti példákban említettekhez hasonlóan az ALBA VOLÁN is mutassa meg, hogy hol a valós helye a Kárpát Medence jégkorongtérképén.
szekely gobe 2009.03.03. 14:49:08
brunzwik 2009.03.03. 14:49:32
Mert én ilyet sose irtam.
Video Tóni 2009.03.03. 14:49:59
orthodox.russian 2009.03.03. 14:50:50
szekely gobe 2009.03.03. 14:51:44
orthodox.russian 2009.03.03. 14:52:53
szekely gobe 2009.03.03. 14:53:34
Prince09 2009.03.03. 14:55:06
Raon 2009.03.03. 14:59:39
szekely gobe 2009.03.03. 14:59:49
Enzo Molinari 2009.03.03. 14:59:59
Muki76 2009.03.03. 15:00:26
Személyes véleményem,mindenkinek joga van nem egyetérteni,az,hogy a "kicsi" Volán a többi MOL ligás csapat számára nem ellenfél és nem is lesz, soha.És ez a legnagyobb baj,egyrészt,mert nem segíti a többi csapat fejlődését,másrészt rámutat arra,hogy mennyire értékeli a fehérvári klub ezt a bajnokságot.Márpedig ha a székely és magyar hoki érdeke a fejlődés,akkor a kis Volánnak nem sok keresnivalója van az MOLban.
Enzo Molinari 2009.03.03. 15:02:45
szekely gobe 2009.03.03. 15:05:46
Raon 2009.03.03. 15:06:23
Engem a szezon közepétől kezdve győzött meg a harmadik sor, amikor előbb elkezdtek jönni azok a meccsek, amikor az ő gyorsan és sokat korcsolyázó játékuk akasztotta meg az ellenfél lendületét - aztán később már nagyon fontos gólokat is lőttek (ők, és nem az első sor), sőt, a szezon végén volt meccs, amelyet ők hoztak. Én azt gondolom, ezek nagyon nagy dolgok ilyen 20-21 éves srácoktól, és ezt nem sok hasonló korú hazai játékos tudná utánuk csinálni (illetve úgy talán igen, ha számukra is adott lenne a lehetőség olyan bajnokságban, olyan csapatban edződni, fejlődni, mint nálunk).
hokikori 2009.03.03. 15:10:34
Óriási elnézést mert valóban nem Te írtad az ominózus véleményt, hiszen freddyD bölcselkedett:
"freddyD · rosszpcjatekok.blog.hu 2009.03.03. 12:34:01
@brunzwik: Mondjuk őszintén szólva szerintem ha egy csimpánzt odaraknak a cserepadra, még akkor is nagy valószínüséggel nyerni fog a Volán, szóval annyira nem fog már mit változni így a
szezon végén "
brunzwik 2009.03.03. 15:23:59
Cowboy47 2009.03.03. 15:35:45
figyeljcsak 2009.03.03. 15:42:10
valami kilóg innen
pl. Ocskay nagy összegben fogadott!
Köszönjük Sator!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2009.03.03. 15:55:10
A HC elleni meccset nem láttam, a legvégére értem haza, amikor Léderer elköszönt, már az eredmény utolsó bemondásán is túl voltunk, láttam pár játékos arcát, egyből éreztem, hogy "égés" van.
Valami mentálisan nem jött össze, megint nem sikerült fejben összerakni a csapatot...
Nem állítom, hogy igazam van, de lehet, hogy Csicsó bá-nál is valami hasonló kattant...
felold 2009.03.03. 16:38:41
jól megmondtad a magadét. boldog és büszke ember lehetsz... mert boldogok a lelki szegények
ovechkin8 2009.03.03. 16:58:19
Hajrá Volán! Hajrá Sator:D!Sok sikert neki!
Ui.:Esetleg Id.Ocskay Gáborral is lehetne késziteni egy ilyesfajta interjút hogy mi volt Sator menesztésének oka meg stb.
KCs 2009.03.03. 17:01:39
Dave55 2009.03.03. 17:01:41
Mért kellett elküldeni az edzőt szerintem nemis keveset fejlődött a csapat, a Csíkszeredától kikapni az mondjuk égő, nemis hittem a szememnek amikor végelett a meccsnek, volán szurkolóként teljesen levoltam döbbenve....
A csapat hozzáállása véleményem szerint nem volt megfelelő, így a bűntetést helyeslem, de TED SATORT NEM SZABAD ELKÜLDENI!!!!
ovechkin8 2009.03.03. 17:05:28
brunzwik 2009.03.03. 17:26:31
Erőlétileg is sokat fejlődnének és van tudás amit át tudna adni nekik.
HAJNAL 2009.03.03. 18:02:26
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.03.03. 18:30:36
Számomra Cortina után Sator a MESTER, mióta Fehérváron dolgozott, rengeteget fejlődött a csapat. Sajnálom, hogy távozik, de bízom Ocskayban és remélem, hogy sikerül egy új, jó edzőt találni.
Nagyon remélem, hogy a most történtek nem vetik vissza a fiúk játékát és nem befolyásolják döntően a csapat jövőbeni fejlődését.
Akármi van, akármi lesz, mi, a szurkolók és remélem ezt mindannyiunk nevében mondhatom, mindörökké veletek vagyunk! Hajrá Volán!
uprmedia 2009.03.03. 18:46:57
Jussi 2009.03.03. 19:17:57
A váltás már régen kellett volna.A feszültség az öltözőben nem új keletű.A kanóc már régóta égett.
murcicomp 2009.03.03. 19:18:10
brunzwik 2009.03.03. 19:21:46
Persze ez az én véleményem (és pár emberé).
brunzwik 2009.03.03. 19:34:17
0din 2009.03.03. 19:35:51
Jobb lett volna csendben maradnod:D
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2009.03.03. 19:37:29
brunzwik 2009.03.03. 19:40:05
Prince09 2009.03.03. 19:50:42
Enzo Molinari 2009.03.03. 19:51:23
"Ezek után már megemlíteni is alig merem, hogy milyen edző az, aki a magyar válogatott olimpiai selejtezőjéből egy meccset sem néz meg, noha a csapatban 16 játékosa szerepel." Ez például nem igaz, mögöttem állt a Nathan-al az egyik meccsen!
Jussi 2009.03.03. 19:58:22
1.a játékosok nem bíztak Satorban!
2.Csicsó volt a lehető legrosszabb választás csk ügyben.Nem emberileg,és nem hozzáállás miatt.A fennáló apa-fiú helyzet miatt.A Palkó,mint csk?
Ez a hét vicce!
0din 2009.03.03. 20:05:51
ES meg valami Rex az eloz cikkedben irtal egy olyat,hogy Polc nagy meglepetesre nagyon jol vedett:)Ezt az egy hibat talaltam a ket cikkedbol osszesen ez viszont oriasi hiba volt hiszen koztudott,hogy Polc hatalmas kapus.
FrankK 2009.03.03. 20:07:42
Mert Sator még a tévén sem volt képes megnézni a játékosait. :(
Sajnálom Satort is, DE MAXIMÁLISAN IGAZA VAN ID. OCSKAY GÁBORNAK IS. Szereda miatt lehet , hogy szponzorokat veszítettünk el és elég valószínú , hogy jővőre csak MOL lesz...
KCs 2009.03.03. 20:07:44
KCs 2009.03.03. 20:08:36
FrankK 2009.03.03. 20:09:34
De tavaly nem Őt cserélték le többször a döntőben?
Prince09 2009.03.03. 20:11:38
szekely gobe 2009.03.03. 20:11:56
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2009.03.03. 20:12:36
brunzwik 2009.03.03. 20:13:19
0din 2009.03.03. 20:13:51
Raon 2009.03.03. 20:14:52
> Ocskay a beszélgetés során többször kiemelte, Ted Sator kiváló edző szakmailag, de amerikai létére egyszerűen nem érzi át a közép-európai gazdasági helyzetet. Csak az a fontos, hogy időben legyen "money", a 120 százalékos teljesítmény pedig nem szükséges minden mérkőzésen. Ocskay szerint ezért kiváló edző Pat Cortina, hiszen pillanatok alatt tudott alkalmazkodni a magyar viszonyokhoz, tudta, hogyan gondolkodik a magyar ember és játékos.
azért nagyon-nagyon reális meglátás szerintem.
0din 2009.03.03. 20:16:08
Prince09 2009.03.03. 20:20:43
Ted Sator pedig nem tudta értelmezni a Pat által remekül elfogadott "hungarian profi" fogalmat...
szekely gobe 2009.03.03. 20:25:11
0din 2009.03.03. 20:29:42
Amugy igazad van:)
uprmedia 2009.03.03. 20:30:55
Prince09 2009.03.03. 20:31:49
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2009.03.03. 20:31:55
Prince09 2009.03.03. 20:35:01
korong 2009.03.03. 20:36:49
szekely gobe 2009.03.03. 20:37:24
murcicomp 2009.03.03. 20:37:39
Jussi 2009.03.03. 20:39:30
Szatyorné pedig igenis játékosügynök.Ha gondolod,megpróbálhatjuk,eladunk Téged is!:-)
murcicomp 2009.03.03. 20:39:39
Enzo Molinari 2009.03.03. 20:41:40
Jussi 2009.03.03. 20:42:10
0din 2009.03.03. 20:43:08
Szerintem inkabb penz kerdese lehet es az osztrak csapatok beleegyezese a bukkano.Sajnos foldrajzilag nagyon rossz helyen fekszunk minden teren:)
Azert mi remenykedunk mert kar lenne egy ilyen fiatal tehetseges ambicios csapat elsorvadjon pl a roman bajnoksagban.
0din 2009.03.03. 20:44:56
qx92 2009.03.03. 20:48:24
uprmedia 2009.03.03. 20:48:34
Jussi 2009.03.03. 20:50:08
Másik út:
Ha szereztek egy szponzort,aki kifizzeti a repjegyeket,sztem fel is vagytok véve az ebelbe.
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2009.03.03. 20:51:01
A jégen a csapatot össze kell fogni és ki kell állni értük minden egyes helyzetben. A meccs elején fel kell spanolni a játékosokat, közben éreztetni velük, hogy ha baj van rá számíthatnak. Beszélni a bírókkal, megvédeni mindenkit, akkor is ha nem feltétlen van igaza. Ezekre a feladatokra Csicsó volt a legalklmasabb és nem hinném, hogy bárkinek is eszébe jutott volna a csapatból az apa fia viszony. Kiváncsi leszek Tokaji hogyan oldja meg új feladatát, mindenestre sok sikert kívánok neki hozzá!
0din 2009.03.03. 20:54:36
Prince09 2009.03.03. 20:55:08
Jussi 2009.03.03. 21:01:01
uprmedia 2009.03.03. 21:07:10
Prince09 2009.03.03. 21:09:08
0din 2009.03.03. 21:10:41
uprmedia 2009.03.03. 21:14:25
banyszi 2009.03.03. 21:15:16
jágör68 2009.03.03. 21:15:19
Ami meg a "hungarian profi" mentalitást illeti: nem baj az, ha megköveteli az edző a pontos fizetést. Mert a másik véglet, ami Kercsóval történt: hónapokig dolgozott INGYEN, aztán közbe még támadták is a legnehezebb helyzetben. Magyarországon nem szabad semmilyen engedményt tenni- mert akkor egyre jobban kihasználnak. Ez az ország már csak ilyen. Cortinának is le fog esni egyszer.
0din 2009.03.03. 21:15:43
Jussi 2009.03.03. 21:17:07
Az Újpest még be sem jutott a döntőbe,mint ahogy senki sem.Ha lenne annyi pénzük,ők is jelentkezhetnének az ebelbe.De ott is sokat elvisz a foci.Pedig abból a léből micsoda hokit lehetne csinálni.Csak kinek?Annak az 500 nézőnek?Kár!
mannisenmaki 2009.03.03. 21:20:11
Szlovéniából is két csapat van, tessék próbálkozni az osztrák ligánál :-)))))
qx92 2009.03.03. 21:21:51
jágör68 2009.03.03. 21:23:07
origo.hu
Szóval csak a pénz... Az erdélyi támogató ezek után nyilván a HC- nek adja a pénzét
Video Tóni 2009.03.03. 21:29:19
Prince09 2009.03.03. 21:30:04
0din 2009.03.03. 21:30:14
Prince09 2009.03.03. 21:31:23
Jussi 2009.03.03. 21:32:43
Amúgy odaírtam,kár,hogy csak ennyi néző van nálatok.
Prince09 2009.03.03. 21:33:14
pirosdzsekis 2009.03.03. 21:34:17
forestjr 2009.03.03. 21:35:46
jágör68 2009.03.03. 21:37:16
Kb 4 millió EUR lehetett az Innsbruck költségvetése, playoffban 1 forduló és mégis mennek vissza a Nationalligába...
Csak a Volán nehogy a MOL- liga mellett döntsön.
0din 2009.03.03. 21:37:27
egy Volan-OB1-es mezony utolso ket csapata ellen is.
Minden csapat szurkoloinal megvan,hogy nem megy ki minden tet nelkuli meccsre mert sajnos a jegyek sem annyira olcsok,hogy mindenki meg tudja engedni maganak az osszes merkozest.
Egyszer legyen szinvonal aztan el lehet varni,hogy legyen nezo is.Ezt most nem a Volanra ertettem mert ott a szinvonal megvan.
solarys 2009.03.03. 21:39:50
Szerintem az igazi probléma nem is Sator felállítása, hanem a csapat és a vezetőség (Csicsó bá) közötti nézeteltérés megléte. Kis Csicsó helyzete nagyon kényelmetlen lehet(ett), amit jelez a lemondása is. Remélhetőleg megnyugszanak a kedélyek, mert az esetleges további konfliktusok kihathatnak a Volán bajnoki és a válogatott VB szereplésére is.
0din 2009.03.03. 21:41:12
Prince09 2009.03.03. 21:42:08
hetilap.hetek.hu/index.php?cikk=56395
HAJNAL 2009.03.03. 21:43:24
forestjr 2009.03.03. 21:47:35
Acilles 2009.03.03. 21:48:01
jágör68 2009.03.03. 21:51:54
0din 2009.03.03. 21:54:23
hutyuru 2009.03.03. 21:55:47
A HC ha jatszodna az osztrak bajnoksagban ,pont annyira lenne jo mint a Volan vagy eggyel jobb vagy rosszabb mert ti is utolsok vagytok...
pirosdzsekis 2009.03.03. 21:58:14
banyszi 2009.03.03. 21:59:11
dupla7 2009.03.03. 22:06:17
azért ez is érdekes?!
dupla7 2009.03.03. 22:08:10
Prince09 2009.03.03. 22:11:48
HAJNAL 2009.03.03. 22:16:24
beth01 2009.03.03. 22:32:24
Csöves 2009.03.03. 22:42:15
Engem már nem érdekel mi hogyan történt, csütörtökön akkor is kint leszünk és torkunk szakadtából is HAJRÁ VOLÁN fog üvölteni. Megjegyzem a Csapat akkor is megérdemli azt az összefogást amit kapott az ominózus büntetés után a szurkolóktól, s a nagy zászlót is egyre többet kell kihúzni hogy érezzék MI mellettük állunk!!!
Video Tóni 2009.03.03. 22:45:53
murcicomp 2009.03.03. 22:51:57
Tudomásul kell venni mi Csíkba Szuperkupára mentünk ki, mi is ezt mondtuk (átvitt értelemben) és ők is ezt gondolták. Ennyi ez tényleg egy Satori csusztatás volt amikor "csak egy torna-edzőmeccs" megfogalmazást használt. De mint írtam voltak dolgok amiket nagyon látványosan sikerült felfejleszteni Satornak. Soha nem csak fekete és fehér van, viszont a határozott döntések csak ilyenek lehetnek.
munkagep 2009.03.03. 23:11:56
KCs 2009.03.03. 23:14:20
ljob 2009.03.04. 01:14:47
bandita4 2009.03.04. 08:50:10
Elar 2009.03.04. 09:07:57
PÉNZ nem volt jobbra. Erről volt cikk is id. Ocskayval is, ha jól emlékszem
Ha te játékos vagy, hova mész? Oda ahol 1000 dollárt keresel vagy ahol 200-at?
Szóval, h milyen légiósok vannak a Volánban, azt nem kell Sator nyakába varrni
brunzwik 2009.03.04. 09:30:37
eurocat 2009.03.04. 10:03:30
A magyar hoki - elen a Volannal es a valogatottal - ott tart, ahol. Annal sem jobb, sem rosszabb. Igy illenek kezelni az effele "zakokat" is. Ez a sertodes sem tobb szerintem egy - sajnos mindannyiunkat erinto globalis esemenysorozat meglehetosen egyugyu lereagalasanal. A hoki penzbe kerul - nem is kevesbe. Ha nincs, akkor oda kell allni a publikum ele, es azt mondani: gyerekek, ennyi volt. osszebb kell huzni a nadrag korcat! mostantol kicsi penz...(megnagyobb hoki?), vagy kicsi penz, Sator kollega sajnos ezt mar nem tudjuk tovabb finanszirozni.
Mennyivel elegansabb, mint itt "habositani" a fekat...
En szemelyszerint annak is drukkolok, hogy Ted Sator innen ugy menjen el, hogy alkalmasint egy uj helyen (valamelyik elit-ligaban) emlekezhessen az itthoniakra (fiatal titanokra), akiket szivesen latna az uj kozegben.
En is csatlakozom azokhoz, akik halasak azert, amit a magyar hokiert tett.
respect!
viola 22 2009.03.04. 11:02:12
drukker60 2009.03.04. 11:32:19
Szégyen a vereség bizony! A meccsek előtti és a meccesk utáni hozzászólások, hozzászólási rekordokat döntöttek! Az ellendrukkerek kárörvendöen írogattak, mi próbáltuk magyarázni a bizonyítványt, a csapat és az edző is "félreérthetően" nyilatkozott, a végeredmény- edző mehet!
Valaki írta : A Volán a magyar kirakatcsapat. Valóban. Pontosan emiatt nem megengedhető ez az eredmény. Kihangsúlyoztuk az egész szezon alatt, hogy mennyivel másabb az EBEL, mint a MOL-liga, mekkora a különbség a két iram között, és tessék, nincs különbség!!
Azért így már másként fest az "ügy".
Ted Sator valóban sokat tett és azért max. köszönet, és további nagy sikereket kívánok neki a jövőben!!!!
drukker60 2009.03.04. 11:32:54
Bencito 2009.03.04. 12:12:12
"... Soha, soha, soha senki nem mondta sem nekem, sem a játékosoknak, legyen az magyar, légiós, fiatal, hogy ez a torna annyira fontos, hogy ha nem nyerjük meg, pénzbüntetés lesz. Soha! ..."
felold 2009.03.04. 13:28:40
murcicomp 2009.03.04. 14:36:22
@Bencito: Na pont az ilyen szarkenések miatt kaphatott lapátot, ezt már a meccs után elkezdte itt a blogon megjelent interjúban mondta pont, hogy egyik-másik játékosa nem birja tétmeccsek okozta terhelést, ami egy barátságos meccs után meglepő kijelentés, és nem mellesleg ezzel a saját védekezését elkapálta.
Sator bizonyos dolgokban az eddigi legjobb edzőnk volt, de voltak hiányosságai és elképzelhetőnek tartom hogy nem vette jó néven a 20%-os fizetés megvonást (amit én viszont annak tartok, én is megbűnhődtem 1400km-rel és hozzá 26 utazással) és ezt nem sikerült megvitatniuk az Öreggel.
eurocat 2009.03.04. 17:01:08
senki sem razta a kolompot - ha az emlekeim nem csalnak - abban a periodusban, amikor a Volan az EBEL liga ellovasai kozott volt...tudtommal akkor is Sator volt az edzo...sot.
utolag mindenki - beleertve magamat is - okos. am, most az egyszer hangsulyos az "utolag" szo!
hol marad a meltosag?
Peetyke 2009.03.04. 17:14:57
- És hogyan fogadta Ted Sator menesztését?
- Ennek több oldala van: érzelmi és szakmai egyaránt. Magánemberként sem örülök annak, hogy távoznia kellett, mert jól dolgoztunk együtt, s ha egy-egy dolgot nem végzett megfelelően, akkor abban én is ugyanolyan hibás vagyok, vagy ha úgy tetszik: nekem is legalább akkora a felelősségem. Csakhogy a szakmai munkáért elsősorban ő felelt, de még egyszer hangsúlyozom: én is hibás vagyok. Ezzel együtt roppant megtisztelő, hogy a vezetők felkértek, hiszen ez azt is jelenti számomra, hogy bíznak bennem.
Elar 2009.03.05. 08:08:46
Pff.
Mea Culpa :)
Erről a postról volt szó: uprmedia 2009.03.03. 18:46:57