A Magyar Jégkorong Szövetség elnöksége a liga ajánlása nyomán több, a jövő évi bajnoki kiírást meghatározó kérdésben hozott döntést hétfő este. A dolgok pozitív irányba készülnek változni, de lehetnek meglepetések. Egyelőre örüljünk annak, aminek lehet.
Az elnökség elfogadta a liga javaslatát: ezek szerint a 2008/09-es magyar első osztályú jégkorong-bajnokságban legfeljebb öt mezőnyjátékos és egy kapus idegenlégiós szerepeltethető csapatonként és mérkőzésenként. Ez jobb, mint amit előzetesen feltételezni tudtunk. Főleg az idei, korlátozás nélküli bajnokság után üdvözlendő a korrekció. Csak a tisztánlátás végett: a külföldi csapatok esetében az adott ország állampolgárai számítanak hazainak és a magyarok légiósnak. Tehát például a HC Csíkszereda színeiben legfeljebb hat magyar játszhat az OB 1-ben.
A csapatok számára előírt előnevezési határidőként május 15-ét, végleges nevezési határidőként május 30-át fogadták el a tagok. A végleges versenykiírást ezután készítik el. A jelenlegi tervek szerint 10 csapatos bajnokságra van remény, 36 fordulós alapszakasszal. E tekintetben a múlt heti hírekhez képest negatív változás nem történt.
A gyergyószentmiklósi Progym és a Steaua Bucuresti csapatától hivatalos válasz még nem érkezett a szövetséghez. Információink szerint a Progym mindent megtesz a feltételek előteremtése és a csapat megerősítése érdekében. A Steaua egyelőre csendben alkot.
A magyarországi csapatok javaslata szerint az EBEL mintájára csapatonként hárommillió forintos utazási költségtérítés megfizetését írja elő az MJSZ a külföldiek számára.
Továbbra is napirenden szerepel az U20-as válogatott OB 1-es szereplése. Ők a tíz csapaton felül játszanának, heti egy alkalommal, a december-januári világbajnokságig. A finanszírozás tekintetében még akadnak kérdőjelek. Az elképzelések szerint a juniorok szerdán mérkőznének a többi csapattal, az eredmények beszámítanának.
Ha minden a mostani tervek szerint alakul – ami az elmúlt évek tapasztalatai nyomán nem vehető egészen biztosra –, akkor új helyzet alakul ki a magyar bajnokságban. A mélyebb elemzéssel azonban megvárjuk legalább a május 30-ai végleges nevezési határidőt és a versenykiírás első írásos változatát.
OliBLOOD 2008.05.05. 23:00:34
36 meccs szerintem kevés. Ugyebár nekünk az lenne a jó, ha minnél jobban kitolnánk a szezont. Plusz a Volán a 4 között csatlakozik és ők az ebelben 54 meccses alapszakaszt fognak játszani. Nem tudom ezt a kettőt hogyan lehet majd összehozni főleg, ha megmarad a tavalyi ebel szabály (15 játékos csak az ebelben játszhatott amíg ott érdekeltek voltak)
Jövőre elméletileg a Volán 2 csapattal indulna. De akkor ez azt is jelentené, hogy nem lenne átjárás a két csapat között. Ebben az esetben pedig a kisvolán 2-3 (legjobb) játékosát szerintem elviszi más csapat. Mert az EBEL-ben úgy sem játszhatnak és akkor már nagyobb lehetőség nekik egy jobb csapatban játszani itthon.
Ezt a 3-3 milliót szétosztják a csapatok között? Vagyis elméletileg lesz 12 millió befizetés (4*3), ami csapatonként 2 millió pluszt jelent.
U20 pedig 4 külföldi csapattal szerintem elég furcsa lehet. Mert az is elképzelhető, hogy a Volán játszana az U20-al, de közben a DAB, Újpest Csíkszeredában az SC és HC ellen, Fradi Gyergyóban Stars pedig Bukarestben játszana. Így az U20-at a Miskolcból kellene összeszedni. Mert e legjobb U20-asok a klubbcsapatoknál vannak és Romániából nem lehet 1-2 óra alatt hazaérni.
Borsy 2008.05.05. 23:09:23
Borsy 2008.05.05. 23:13:10
Borsy 2008.05.05. 23:23:19
Azoknak a csapatoknak, akik nem jutnak be a legjobb 8 (7) közé, tartanék nekik egy 2 körös oda-vissza vágos sorozatot az alsóházi helyek eldöntése és a meccsrutin megszerzése miatt! Mivel A csoportosok vagyunk, ezért ezeket a meccseket be lehet iktatni a programba. Április közepéig mehet a bajnokság, utána egy két meccses Szuper kupa döntő, aztán mehet a VB felkészülés 2-3 hét alatt. Ha a Volán sokáig jut az EBEL-ben, akkor egy kicsit besűrűsödik a program, de ez csak jó "nehézség".
Paripa 2008.05.05. 23:30:58
Gerbeaud 2008.05.06. 00:02:49
A nagyvolánban lesz U-20 játékos vajon?Mert ott már nagyobb dilemma lenne, hogy mi is az erősebb felkészülés, a válogatottal az OB-1, vagy a nagyvolánnal az EBEL.
orion66 2008.05.06. 00:07:54
Az 5+1 idegenlégiós rendszert nagyon támogatom, sztem kellett már. Viszont egyetértek Borsy-val, hogy kötelezővé kellen tenni 3 fő 20 éven aluli játékos szerepeltetését a csapatokban. Ez az utánpótlás vállogatottaknak tenne jót, legalább eddződnének a srácok. A 36 meccses alapszakasz tényleg kevés, ezt meg kellene fejelni akkor egy jó hosszú rájátszással (alsó-felsőházas). Mondjuk úgy, hogy az alapszakasz első 5 helyezettje addig pihen, amíg a második 5 csapat eldönti, hogy ki legyen az az 1, aki feljut közéjük. Az így kialakult 6 csapatot összepárosítjuk, majd a 3 tovvábbjutóhoz csatlakozik a nagy-Volán negyedikként az elődöntőkben.
Ha még így sem elég hosszú a szezon, akkor Áprilisban lehetne a magyar kupát+szuperdöntőt is megrendezni, esetleg a vállogatottnak egy hoszabb nemzetközi eddzőtábort beiktatni a vb előtt.
Paripa véleményében is van igazság, szerintem adni kell nekik 1 esélyt, azt meg meglátjuk, hogy élnek-e azzal, vagy sem... (ha vállalják a költségeket, az utazást, a szabályokat, akkor jöhetnének)
Várom a véleményeket!!!
defó 2008.05.06. 00:27:33
Az első feljut a Volán mellé...a 2-7 meg play-off. a 8-9-10 meg 2 meccses osztályozó. A Magyar Kupáról meg nem is beszéltünk! Szóval! A majd minden csapatnak lenne úgy 42-45 éles meccse! Ez elégnek kell legyen.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2008.05.06. 00:45:56
Amennyiben EBELben orultek a Volannak...
Az teny, h lesz par indulattal teli merkozes... :)
Lazlee 2008.05.06. 01:30:27
A Stelit már párszor végiggondoltam, hát jöjjenek, utazás jobb, mint Hargitába, meg annyira nem is rossz csapat, hangulatos meccsek. Majd talán szocializálódnak játékban, ahogy a SC is.
U20 felesleges, ennyi csapatra ilyen légióskorlátnál (pláne hogy 2-3 csapatnál szinte csak a fiatalokra építenek). a csapatonként létszámot meg akkor nagyobban kéne meghúzni, mondjuk az is 6, mert a 2-3 csak kispadmelegítésre(4+n. sor), meg csapatbüntileülésre jó. (felesleges, ennyi csapatra ilyen légióskorlátnál).
bajnokság kiírása: nekünk jó legyen. orion kiírása nagyon tetszik! mondjuk én a volán meg az első kiemelt, utolsó 3 játszik az ob2 3 valószínüleg idén is kiemelkedő csapatával, marad 8, leredukáljuk 2re, azaz most járunk összességében 4 nél, onnan meg már a szokásos :) (ja defo is vmi ilyet írt, én a kettőt összemixeltem :) )
meg egyáltalán várjuk meg 15ét
borsz 2008.05.06. 07:26:38
kgonzo 2008.05.06. 07:38:36
Az U20-as válogatott szerepeltetése, csak a lokálpatriótizmusom miatt kelt bennem aggályokat.
Miskolcon idén elég rövidnek bizonyult a kispad. S bizony nagy-nagy szükségük van az utánpótlásra. A saját nevelésű játékosok, akik már különböző korosztályos válogatottakban is ott vannak, itt biztosan lehetőséget kapnának. Másrészről a játékosnak is komoly problémát jelenthet, hogy eldöntse mi a fontosabb, mert ugye válogatottba sem hívnak mindenkit. Vagy félreértek valamit?
OliBLOOD 2008.05.06. 08:13:09
De ez az egész szerintem több okból kivitelezhetetlen. Ugyebár az U20-as csapat meccsenként jelentősen változna, másrészt közös edzés nélkül játszanák a meccseiket, harmadrészt Romániába nem hiszem hogy el tudna utazni, mivel előző nap este még a klubbjában játszik meccset. Úgy pedig semmi értelme, hogy a bajnokság hazai csapatával játszanak csak és az ő eredményeikbe számít bele.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.05.06. 08:43:39
Oli! Attól, hogy a két volánt szétválasztják, az szerintem nem zárja ki, hogy valakit a kisvolánból felhívjanak az EBEL-be. Sőt még azt sem, hogy év közben - az átigazolási időszakban - "átigazoljon" a nagy Volánba. Ha ettől egy-két játékos (mint idén Sofron) "kitermelődik", az nem olyan nagy baj szerintem...
emlékező 2008.05.06. 08:54:08
OliBLOOD 2008.05.06. 08:54:55
hokifan (törölt) 2008.05.06. 08:58:01
kgonzo 2008.05.06. 09:02:52
Így már tisztább.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.05.06. 09:08:59
hokipapa 2008.05.06. 09:36:03
A roadshow szerű meccselés megszüntetése szükségtelenül nehezíti, drágítja a kis csapatok életét.
Ha bevezetik a légiós korlátot, akkor kiürül az U20 válogatott.
Radásul tavaly egy Volán volt sima átjárással, az idei kettő nekem soknak tűnik akispaduk és az U20 mellett.
hokikori 2008.05.06. 09:47:25
Hogy nézne ki az U-20 mérkőzése vs. Bp Stars, vagy Dunaferr ha beszámít a bajnokságba?
A fiatalokkal teli fenti két csapat odaadná a kulcsjátékosait és ha igen akkor miért tenné és kikkel pótolná a standard játékosait?Matejov tömné ki a Stars kapuját???
A fiatalok között úgy gondolom nem mindenki profi játékos és sokan tanulnak.Az alapgondolat a klubcsapatban és a válogatottban is szereplő fiatalokra (azokról nem is beszélve akik esetleg még koruknál fogva néha az ifiben is játszani fognak)egy totális elfoglaltságot jelent!!!
Kezd kialakulni egy együttmüködés a szlovén, horvát, osztrák, román és magyar szövetségek között.U-20ra nem lenne megoldható egy Alpok-Adria-Maros kupasorozat az öt ország között 5 alkalom december végéig 5 helyszínen?
hokifan (törölt) 2008.05.06. 10:13:49
Morgó Muki 2008.05.06. 10:40:52
Nem olvastam azt a bejegyzést, amiben leírod, hogy a Miskolc szponzorálja a román hoki fejlődését, de így elsőre azt gondolom, hasonló módon támogatja a Volán a miskolci hoki fejlődését. Szerintem rossz irányba visz ez a gondolkodás. Mi örüljünk annak, ha a Bukarest úgy gondolja, itt tud fejlődni és legyünk rá büszkék, ha ez így van. Hasonlóképpen, ahogy a szlovákok is büszkék arra, hogy Magyarország az ő szakembereik segítségével (is) lett A-csoportos. Ez nem von le semmit az eredmény nagyszerűségéből.
Ha félreértettelek, elnézést!
kerusz 2008.05.06. 11:53:59
Orion ötletében nekem nagyon nem tetszik az alapszakasz 1-5. helyezetteknek adott pihenő. Minek? Pont ott vannak a jobb játékosok, elemi érdek lenne játékban tartani őket. Egy középszakaszban nyugodtan csatázhatnak a jobbak is a play-off kiemelésekért.
Az U20-ról: egy válogatott keret az nem annyi játékosból áll, ahányan végül a VB-re elutaznak. Így minden további nélkül megoldható, hogy az U20 játsszon, mi több, kívánatos is, juniorbajnokság hiányában. Ezt jobb helyeken úgy oldják meg, hogy ha az U20 x csapat ellen játszik, akkor x csapat U20-as válogatottjai a saját gárdájukat erősítik. Mivel az U20 meccsek olyankor vannak, amikor az éppen aktuális ellenfelet leszámítva senkinek sincs meccse, ezért a dolog alapból megoldható, gondolom, a romániai túrák egy-egy hetére ki lehet találni valami mást.
orion66 2008.05.06. 13:05:55
csudto · http://www.lazarillo.hu 2008.05.06. 13:41:56
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.05.06. 13:45:05
Nem értettél félre... És komolyan örülök neki, hogy lesz utazási térítés! Jelenleg a magyar hoki a jobban jegyzett, illetve a romániai csapatok szerepelnek a magyar bajnokságban. Nem olyan, mint az Interliga, ahová minden országból jelentkezett pár csapat, önkéntes és önköltségi alapon. Ráadásul nem "párkányi" csapatok ezek, jelentősek távolságok, és ezzel együtt költségek vannak. Amit szerintem nem a szegény magyar kiscsapatoknak kell benyelni. Pláne úgy, hogy Kurkónak rengeteg pénze van játékosokat csábítgatni...
emlékező 2008.05.06. 14:03:16
Morgó Muki 2008.05.06. 16:47:37
Ha jól értem, akkor eleve "csoportokban" lesz a romániai kirándulás. Mármint egyszerre több meccsel, ami mindjárt költséghatékony. Az alapvető problémád tehát az, hogy a ki pénzű miskolci csapatnak jelentősen nőnek a költségei, mert Romániába kell utaznia? Tehát áttételesen a romániai hoki fejlődését támogatjuk? Ha így gondolod, akkor egyrészt erre próbálnak megoldást találni az egyszerre több meccsel, másrészt ugyanoda jutottam. Ezen az alapon Székesfehérvár is támogatta a miskolci hokit. Nekik is többe van odáig uatzni, mint Újvárosig. Szerintem ez nem vezet sehova. Ha az OBI-be más országokból is beneveznek, annak örüljünk, ám ezzel le kell nyelnünk az utazás békáját. Lehet ésszerűsíteni a dolgokon, ám azzal érvelni, hogy a mi pénzünkön emelkedik fel a másik oldal hokija...hát egy picit demagóg. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy mostantól boldog-boldogtalan ide nevezzen és mi meg Burmába kell járnunk idegenbe szurkolni. :)
sztenke 2008.05.06. 17:12:41
kgonzo 2008.05.06. 17:18:06
Eddig is megoldották. A Csíkszeredai hétvégék kb. Csütörtök-Vasárnap turnék voltak.
Minden megoldható.
OliBLOOD 2008.05.06. 17:32:34
Morgó Muki: A Volánnak is fizetnie kell ennél jóval többet az EBEL miatt. Pedig az osztrákok jóval többől gazdálkodnak.
emlékező: "Az elképzelések szerint a juniorok szerdán mérkőznének a többi csapattal, az eredmények beszámítanának." Szerintem az elég hivatalos, ha azok az eredmények is beszámítanak. Ha nem számítana sehova, akkor kiküldenék a csapatok a serdülő B-t. 10 csapat van, így 2,5 hónap (10 hét) lenne az U20 szereplése. Mert ez a VB-ig menne, decemberig ez bele is férhet. De nem látom értelmét, hogy teljesen változó felállásban közös edzés nélkül játszanak. 5 csapatból állna az U20 (6. ugyebár az ellenfél), persze ha nincsen egyik csapat sem Romániában.
dynamo-fan 2008.05.06. 20:00:07
emlékező 2008.05.06. 20:31:20
kgonzo 2008.05.06. 20:38:50
Azért sántít a példád, hogy a Volán támogatta a Miskolci hoki fejlődését, mert a Volán nem ugyanannyiból gazdálkodik, mint a Miskolc, s mert a Miskolc sokkal kevesebből gazdálkodik, mint bármelyik Szeredai csapat.
Mindamellett örülök, hogy jönni fog a Bukarest.
És akkor is: Hajrá Macik!
Muki76 2008.05.06. 20:51:00
Ez az kifizetendő összeg szúrja a szememet,nagyon.Ha tényleg ha lenne egy "Nagy" Volán ,2006-os Ute vagy 2004-es Dab.Akkor talán megérné.Mert a jövő szezonban a Dab és a Ute is gyengülni fog.De,hogy ezért a pénzért himihumi csapatokkal meccseljünk..., hát ha tőlem függne nem indulnánk a magyar bajnokságban,hiszen Romániában már csak a tavalyi kereteket nézve több erősebb csapat van mint az OB1.
Mitől is fejlődne a székely hoki a OB1-ben?
avessik 2008.05.06. 21:46:48
A légiós szabályozás pl. a Stars esetében érdekes lesz, hiszen náluk a fiatalok többsége Erdélyből jött. Őket légiósnak veszik vajon???? Mert ha igen, akkor hogy lesz igy felnőtt csapatuk?
kerusz 2008.05.06. 23:26:29
kerusz 2008.05.07. 00:55:11
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.05.07. 07:37:28
Bocsi, de mitől fog gyengülni akkorát a DAB? Na, látod ez a bajom... A végén még az is ki lesz mondva, hogy a romániai csapatok szivességet tesznek azzal, hogy elindulnak a magyar bajnokságban... És az UTE? Most, hogy nem lehet idehozni egy raklap szlovákot, talán vissza fognak térni a 2006-ban elhagyott útra...
dynamo-fan 2008.05.07. 07:53:03
Az UTE-nél meg az a nagy kérdés, hogy a 6 légiós mellé honnan szednek tízegynéhány épkézláb magyar játékost, ugyanis egyszerűen ilyen nincs a piacon. Persze lehet juniorokkal kiállni, csak annak évek múlva lesz meg az eredménye, ha egyáltalán.
Muki76 2008.05.07. 14:32:25
Szerintem attól,hogy nem lesznek minőségi légiósok.Ha Volán nem csapja el a játékosai egy részét akkor UTE sem fog erősödni.
Állandóan azt szajkózzák egyesek,hogy a fiataloknak esélyt kell adni.Ezzel egyet is értek,de mi nem azért iratkoztunk be az OB1-be ,hogy a magyar hokit fejlesszük.Mondjuk ez még így is elfogadható lenne,he nem kellene fizetni.
Ha SK vagy HC vezető lennék akkor az Ifi csapatokat indítanám,hogy legyen valami értelme az indulásnak.
emlékező 2008.05.07. 15:26:38
sztenke 2008.05.07. 17:05:52
sztenke 2008.05.07. 17:07:52
Muki76 2008.05.07. 17:25:11
A válogatott pedig teljesen más dolog.
sztenke 2008.05.07. 18:07:59
avessik 2008.05.07. 18:11:13
A Volán az Ebelben nem akadékoskodik, mint Ti itt nálunk, hanem elfogadja azokat a feltételeket amiket az osztrákok előirnak. Nem Ők alkalmazkodnak a Volánhoz, hanem a Volán az osztrák bajnoksághoz. Ha nem tudnák előteremteni az ehhez szükséges anyagiakat nem indulhatnának az Ebelben. Ez rátok ugyanugy vonatkozik, ha a magyar bajnokságban akartok résztvenni el kell, hogy fogadjátok a feltételeket, vagy nem induljatok. Ez ilyen egyszerü. Nem mi akarunk a román bajnokságban indulni. Forditva ülsz a lovon.
Morgó Muki 2008.05.08. 11:08:09
Muki76 2008.05.08. 11:55:05
Az osztrák hoki fejlődik de nem a Volán nevezésével.Elég ha rápillantunk az 2007-2008 alapszakasz tabellára.Ha minden magyar csapat az OB1 szintjén olyan anyagi bázissal és játékosállománnyal rendelkezne mint az HC vagy az SK ,akkor semmi kifogásom nem lenne a fent leírt összeg ellen.És ne felejtsük el,hogy az OB1 nem EBEL.
Morgó Muki 2008.05.08. 12:21:33
Az meg, hogy az első évben hogyan végzett a Volán, mindenki előtt tudott. Senki sem számított lényegesen jobbra, ám mindenki úgy sejti/reméli, jövőre ennél sokkal messzebb jutnak. Mindenbe bele kell erősödni. Ha így lesz, elértük azt is, az osztrákok is jól jártak egy erős ellenféllel.
kerusz 2008.05.08. 13:10:11
Hogy a magyar csapatok például mivel segítették a csíki csapatokat tavaly... Először is: eltűrték, hogy a Kurkó-Antal személyes ellentétet a két érintett csapat exportálhassa a magyar bajnokságba és a Magyar Kupába is. Továbbá: Hozzájárult minden csapat a csíki roadshow-hoz. Anyagilag kész csőd négy nap alatt háromszor ugyanazzal a csapattal játszani. Továbbá: a csíki csapatok miatt a bajnokság menetrendje teljesen felborult. Volt, hogy több, mint öt hétig nem játszott otthon valamelyik csapat, volt, hogy két hétig nem volt egyetlen meccse sem, sem otthon, sem idegenben. Szeptemberben rengeteg meccs volt, januárra, februárra, az igazi hokiidényre alig maradtak meccsek. Hidd el, ezt a csapatok a nézőszám drámai csökkenésén keresztül nagyon is megérezték. Egyszer ennek véget kell vetni. Idén kötelékben jelentkeztek a romániai csapatok a magyar bajnokságba. Hangsúlyozom, nem közös bajnokságba, hanem a magyar bajnokságba. A vendégcsapatok nem tagjai a magyar szövetségnek, így nevezési díjat ugyan fizetnek (ez azonban nem fedezi a szövetség bajnoksággal kapcsolatos költségeit), de tagdíjat nem, miközben a bajnoksággal kapcsolatos összes munkát a magyar szövetség alkalmazottai végzik el, a magyar csapatok által fizetett tagdíjakból többek között, de a vendégcsapatok számára is.
Elérkezett annak az ideje, hogy komolyabbá tegyük a bajnokságunkat, hogy legyen egy menetrend, hogy ne a rendező ország csapatai alkalmazkodjanak a vendégcsapatokhoz, hanem mindenki beálljon a sorba. A vendégcsapatok komoly szándékának biztosítéka is ez a hozzájárulás a költségekhez.
Muki76 2008.05.08. 15:34:23
U.N. Owen 2008.05.08. 15:42:22
www.csikihirlap.ro:8080/servlet/cikk?cimid=14101
"Szövetségi szinten tárgyalnak a 3 millióról
Vezetőségi gyűlést tartott tegnap Gyergyószentmiklóson a Román Jégkorong Szövetség vezetősége. A szövetségi büró jóváhagyta az elmúlt idény gyermek- és ifjúsági bajnokságainak végeredményét, és meghallgatta a világbajnokságokon való részvételről készített beszámolókat – tudtuk meg Basa Jánostól, a szövetség technikai igazgatójától.
Feltételes módon a vezetőség jóváhagyta az Ice Magic Buzău Sportklub felvételét tagjai közé, a moldvai együttesnek ugyanis nincs még minden működéshez szükséges engedélye rendeben. A különféléknél napirendre kerül a négy legjobb hazai együttes, a Csíkszeredai Sportklub, a HC Csíkszereda, a Bukaresti Steaua és a Gyergyószentmiklósi Progym magyar bajnokságban való részvétele. A szövetség vezetősége és a klubok képviselői egyaránt soknak találták a csapatonkénti 3-3 millió forintos részvételi díjat, ezért elhatározták, hogy tárgyalásokat folytatnak a magyar szövetséggel, az összeg csökkentése érdekében. Első lépésként a szövetség vezetősége és a klubok egy átiratban fejtik ki véleményüket ezzel kapcsolatban, majd a két szövetségi vezetősége Kanadában, az A-csoportos vébével együtt zajló hoki-kongresszus szabadnapján ül le tárgyalni."
KCs 2008.05.08. 16:08:55
sztenke 2008.05.08. 16:46:57
hokikori 2008.05.08. 16:58:59
Egyetértek azokkal a valószínüleg székelyföldi hozzászólókkal, hogy nehéz a két szituációt az ALBA-VOLÁN EBEL szerepléséhez hasonlítani.Amennyiben a csiki csapatok is tök utolsók lettek volna az amúgy erős bajnokságunkban akkor talán. Azzal nehéz érvelni, hogy ők tele voltak légiósokkal, hiszen az osztrák csapatok első két sora sem tisztán hazai játékosokból áll.A bajnokcsapatunkon kívül valóban nem találkoztak nagy kihívással, hiszen a Dunaferr a döntő mérkőzéseken alárendelt szerepet szátszott az UTE az idény elején bukdácsolt.
Az alapszakaszban várhatóan csak egy megerősített UTE késztetheti a romániai csapatokat nagyobb erőfeszítésre. A dunaújvárosi csapatnál én keresem a gödörből a kitörési pontokat és nap-mint-nap látogatom a honlapját, de egyenlőre még nincs bíztató hír.A miskolciak gyönyörű fejlődést mutattak az utóbbi 2-3 évben és talán ők még okozhatnak meglepetést, de a többi csapatunk várhatóan inkább csak tanulhat a román bajnokság első három helyezettjétől.Mellesleg én is örülnék ha összejönne az MJSz által kért hozzájárulás és szurkolok is azért, hogy az ujabb szponzorok megjelenésével a háttérben, a székesfehérváriak mellet fel tudjunk még mutatnuk 2-3 az övéknél jobb csapatot!!!
kerusz 2008.05.08. 17:08:27
Morgó Muki 2008.05.08. 17:58:55