HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Jégkorongmagazin a Sport1 Tv-n

2010.10.05. 15:58 Hblog

Új műsorral bővült a Sport Tv kínálata, kéthetente fél órát kapott a jégkorongsport. Az adásban a magyar hoki kapja a főszerepet. Lesz szó EBEL-ről (Ocskay Gábor és Sofron István beszél az idei év terveiről és a szezonrajtról és megmutatjuk, hogyan akasztotta ki a speciális terheléses vizsgálat során Tokaji Viktor a célberendezést), a Mol Ligáról (a sok gól mellett jó néhány edző mondja el, hol tart csapata), bemutatkozik a HSC Csíkszereda légiós támadótriója (az egyaránt válogatott Lubomir Hurtaj, Vaclav Novak és Ladislav Sikorcin), a legkisebbek szezonnyitó fesztiváljáról (a McDonald's U8 és U10-es tornáról), valamint Kóger Dániel utolsó magyarországi perceiről (válogatott védőnk elrepült a CHL-be, ahol a Laredo Bucks színeiben folytatja pályafutását). Minden műsorban egy-egy jégkorongozó kalauzolja a nézőket, az elsőben Ladányi Balázs a műsorvezető. Tekintsék meg a képes beharangozót tovább után, 17 órakor pedig kapcsolják be tévéjüket.

42 komment

Címkék: videók sport tv jégkorongmagazin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó hogy ilyen is lesz, de nagyon kevés a kétheti fél óra. Az annyi mint napi két perc.
Hú, dejó, nemsokára jön... :D Várom-várom-várom.
@HAnonymus: És abből maximum kétheti 10 perc lesz az érdekes, mert a Volánról amúgy is mindent lehet tudni a másik sportadó jóvoltából.

De azért várom...
Csak jönne már... Valaki fölvehetné, a lemaradóknak torrentben tuti kéne. Bár nem mondok inkább hülyeséget, mert még a végén valaki fölöslegesen kűzd vele.
Amugy a mai merkozest nem tudja valaki kozvetiteni? Online link valami ez az? :) Koszi
Helyes! Várjuk!

Kógerre meg kiváncsi leszek.. van egy olyan érzésem, hogy nem elmenni (kuncsorogni) kellett volna, hanem a Sofi példáját követve hozni a meccs/gól átlagot és utána elmenni, ha hívnak..
"válogatott védönk elrepült a CHL-be"
Dani miota védö?Tudtom szerint csatár,mindig az is volt!
Csezd meg! Nem érek haza! Ismétlés? Valaki tegye fel a Youtube-ra!
Neten lehet ezt nézni? Esetleg letölteni?
Neten lehet ezt nézni? Esetleg letölteni?
@laszla: Detto... :-(

Szólhattatok volna előbb is! :-D

Fel vele a jútyúbra plíz!!!
Miért nem ismétlik,ha csináltak egy saját gyártású műsort???? Nem állítottam be otthon a felvételt, és most dühös vagyok. Rákerestem, de nem láttam ismétlést! Miért???? Pedig 3 adója is van a Sport Tv-nek, nem talál neki sávot!!! Inkább leadják 20-szor a Magyarország-Szlovákia, U17-es Eb-selejtezőt például……ez nekem magas.
Kezdődik, apa kezdődik.
@gabute: Az a 10perc is több mint a semmi az elmúlt évekhez képest.
Ha Sikorcin magyar válogatott szeretne lenni nem ártana valamit magyarul is tudni...ez vonatkozik Martzre is.
Na, a játékkal meglátjuk mi lesz. Elsőre elírtam, azonnal küldtem a következő emailt, javítva. Nyerni jó... :) Reménykedem.
Hi, pontosan mi is volt a kérdés? Épp elbambultam a kérdésnél.
@Vincenzo90: Hát nemtudom.
Mivel elég sokan tudtak a felvételről és mivel nem tudjuk kinek ki az ismeröse...így lehet már készenlétben volt pár volános ismerős :)
@Vincenzo90: Nekem meg lefagyott a levelezőrendszerem, hogy rohadjon meg... :S
De végül elküldtem. :)
A műsor igényesen volt megcsinálva! :)
Hurtaj adatait néztem az elitprspect-en, jól esett ezt látni, he-he: SC Csíkszereda Hungary
@tiriakos: Lehet, hogy mindenki igyekezett írni, azt azért fagyott... :D Mindenki nyerni szeretett volna.
Most indulok haza melóból... ahogy olvasom ismétlés sem lesz. Remélem vhová majd felkerül (bízok az itteni szerkesztőkben, mert már sok meglepetést okoztak eddig is).

Szóval szerintem amúgy az ötlet jó, de azt siralmasnak találom, hogy ebben a műsorsávban adják. Kérdem én. Ilyenkor a nagytöbbség már otthon van? Bár lehet az a cél h átcsalogassák a nézőket az aktuális mexikói szappanopráról...
ezt én is megnéztem volna.
nagyon csúnyát írnék. szabad?
@zsirK20: látom kaptál választ rendesen :-( persze mindhárom kölök akkor ordított a legjobban...csak annyit értettem, hogy - talán - mikor rendeztünk utoljára vb-t? jegkorongmagazin@gmail.com Talán jegyeket lehet nyerni a hazai VB-re? Ahogy látom...minél hamarabb kellett beküldeni a választ...de majd valaki megcáfol és kiegészít :-) A fennt említett probléma miatt nem sokat láttam a műsorból...az viszont jó volt :-)
@Ringleader: Köszi szépen:) Én is így hallottam.
valaki egy streamet tud-e ahol netten is lehetne nezni????
Sport M adja ujje :)
Nalunk is lehet nezni
a sport M a sport1 masik adoja ami nalunk foghato a roman sport1 nem adja
Sajnos nem tudtam megnézni, ha valakinek megvan akkor megkérem, hogy küldjön egy linket. Előre is köszönöm.
valakinek nincs infója arról, hogy hol lehetne a tegnapi műsort megnézni, esetleg ismétlés lesz valamikor.....vagy a neten esetleg elérhető a műsor valahol? sajnos én is lemaradtam róla, mint sokan mások :-(
@reherd71:
ISMÉTLÉST!!! Ismétlést!!! Én a port.hu-n kerestem, és nem találtam… :-( Nem lehetne elintézni, hogy esetleg valami hajnali idősávba leadják újra, hogy legalább rögzíteni lehessen. Bombázzuk e-maillel a Sport Tv-t? Mi lehet a megoldás? Nem hiszem el, hogy a 3 Sport Tv-s adón nincs 30 perc egy ismétlésre. Van olyan műsor, amit 20X adnak le!!!
@horivan: Ez számomra is érthetetlen....van nekünk 4 csodálatos sportcsatornánk (Sport1,-2,-Klub,-M) átlagosan napi 20-22 óra műsoridővel, ami barátok között is minimum napi 80 óra és így se tudják megismételni, hát ez elég tuti, ott is le kellene cserélni a főszerkesztőurakat!
@reherd71:
Én csak 3-mal számoltam, mert a Sport Tv saját gyártású műsora nem hiszem, hogy a Sport Klubon megjelenhet. De, akkor is, hogy akarnak nézettséget elérni, ha nem népszerűsítik a műsort és a sportágat.
süti beállítások módosítása