HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Nem tudtuk megmutatni, hogy mit tudunk

2010.04.17. 19:56 Hblog

A koreaiak a maximumot tudták nyújtani, mi messze voltunk ettől – mondta videósainknak Szélig Viktor csapatkapitány a Dél-Korea elleni 4-2-es magyar győzelem után. Minden nyilatkozó reméli, hogy a következő találkozókon sokkal jobbak leszünk. Hajtás alatt nemcsak véleményeket mutatunk önöknek, hanem a meccs góljait is megnézhetik.

126 komment

Címkék: magyarország vb videók dél korea divízió 1

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@rol71: Nem tudom, szerintem nem rossz ötlet csak annyit kiadni magunkból, amennyi szükséges. Amikor kellett, feljebb tudtak kapcsolni a fiúk és szerintem kár lett volna az összes puskaport ellődözni. Remélem, ez tudatos volt, nem pedig véletlen
@Gretzky99: Hát igen. A mai meccs után 1et biztosan tudunk. Nagyon nem fáradtak ki Palkovicsék. :D
@Thomas_AV: én is láttam a hun fant a lengyelek között... ;)
@Thomas_AV: köszi. dolgozok az ügyön.
Azért nem fognám az utazásra a vártnál gyengébb szereplést:)
azt az okosságot számoltam ki az eddigi eredményekből, hogy kapott gól nélkül már egyik csapat sem nyerheti meg a tornát :)
@PMilan83: nem sokat láthatott a kapus ebből a lövésből...
@Thomas_AV: Köszi, megvagyok! :-D Épp egy SLO gólra kapcsoltam oda... :-S
@sutyi2: na örülök, hogy összejött a "vonal" ;)
Fujj ott volt az a ronda göndör szőke öreg Olimipja szurkoló nő!!! Megijedtem tőle élőben Szfváron! :-D
@Thomas_AV: JESSZUS!!! :D Tudod Te kiről van szó... :-)
@Spigott:

Van nagyobb is ! Kanada a továbbiakban a bennmaradásért fog küzdeni az U18-as vb.

http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/article/u18-swiss-in-canada-out.html?tx_ttnews[backPid]=955&cHash=f785afc647
@Thomas_AV: Nincs olyan kép, amin látszik az arca? Ennyiből nehéz eldönteni, hogy tényleg ronda-e
nektek bejön a szlovén meccs? nekem a lengyelek elnökéröl dumálnak a public sport 1-en....
@dzsozy01: most elvileg szünet van...
@dzsozy01: igen ,jó helyen jársz... a meccs előtt is a megemlékezés képeit vágták be, ahogy most a harmad közti szünetben is ezt fogják tenni...
@dzsozy01: harmadközi reklám van, de jó helyen vagy
@Gretzky99: Higyj nekünk, jobb ez így mindenkinek, h nem látod azt az arcot! :-) Amúgy épp nézelődöm a többi kép között, de még semmi.
@sutyi2: Nem is tudom....jelenleg orosz barátnőm van (sikerült megtalálnom az egyetlen oroszt, aki nem szereti a hokit), gondoltam, összeszedek egy szlovént is =)
köszönöm csak most értem haza és fura volt!
@Gretzky99: Tedd azt, de nem ezt a nőt... :-)
A stati alapján a lengyelek többet lőttek eddig kapura.
Udvozletunk Ljubjanabol. Az itteni szamitogepeken nincsenek ekezetek, ilyeneket tehat nem tudok irni.
En eloben, ugy lattam a meccset, hogy rettento batortalanul leptunk a jegre, az elso harmadban, atvettuk a Koreaiak lassu tempojat, es alacsony szinvonalu, lassu volt a jatek.
Szerintem nem is nagyon eroltettuk, ugy tunik ennel tobbre nem is volt szukseg, de az utolso harmadban legalabb harom golt kaphattunk volna, nekunk meg 4 helyzetunk, es ugyanennyi golunk volt.
Az eredmenynek persze orulunk, de ennel sokkal jobb jatekot nezni utaztunk ilyen messzire.
A stadion korul sok a pancelos, meg lovas rendor, meg van egy kiallitott tank is. Csak el ne induljon valahogy, persze akkor soron kivul lehetne sort szerezni.
Eleg furcsa rendszer, hogy a stadionban nincs bufe, semmit, poharas, dobozos sort, uditot se lehet bevinni, a stadionon kivul lehet, es kell fogyasztani, igy a masodik harmad, gyakorlatilag kozonseg nelkul zajlott.
A lengyel meccsen jobbak leszunk. Hajra MAGYAROK!
2 perc Kuznik, hajrá POL!
@migermi: Én 3 éve voltam a VB-n, de nem emlékszem rá, h tényleg nincs büfé. Szóval tényleg nincs??? Az durva... Akkor holnap meccs előtt kell "betankolni"! :-)
@migermi: Jók voltatok, hallottunk. További elménybeszámolóra szerintem itthonmaradottak nevében is igényt tartok.
Elég vékony a szurkolás kint, nem? Ezeket megesszük pénteken! :-)
az U18-as feljutás sztm eldőlt, a lengyelek nem hiszem, hogy visszajönnek 0-8-ról, szóval másodikak leszünk, ami szép eredmény.
@Thomas_AV: Szasz nem válaszoltál tegnap üdv Benő
@sutyi2: ja, a mi táborunk 100x ütősebb mint a szlovén! Olyan mintha egy laza barátságos kis edző meccsen lennének.
@sutyi2: Mindig csak 1 lépés a következö a holnap.
Na remélem a lengyelek kellően elfáradnak ma a szlovének ellen, mi meg plusz 3,5 óra pihenéssel, és egy félgőzzl behúzott meccsel a hátunk mögött legalább ennyi előnyről indulunk holnap. :)
@PMilan83: Hát igen, csak nyomják a hülye dudájukat... :-) Csak adja úgy az ég, h alakuljon jól a szempontunkból a meccs, és még az is üvöltsön, aki alapból nem szokott! :-) Akkor lesöpörjük majd a hazaiakat!
Jók ezek a lengyelek , a második harmadban a szlovének szinte csak kontrát játszanak.
@benö51: Úgy értettem, hogy a hazai szurkolók "ellen" nekünk pénteken kell szurkolnunk. És itt csak és kizárólag csak a szurkolásra gondoltam! ;-) Egyébként sikerült fuvart szerezned?
kapuralövési arány 21-15 a polákoknak. Az szép.
@galmat: Jaja, tüzelnek a "tesók"! A hazaiak néha-néha kitörnek, de nem túl meggyőzőek a 2. harmadban szerintem. Mondjuk ma mi sem voltunk azok... :-)
@sutyi2: Díjaznám, ha a lengyelek pontot tudnának rabolni a szlovénektől. Akkor már holnap eldőlne a feljutás =)
@sutyi2: a 2 pannon tornán is a "kemény mag"-ba akartam menni, itt kérdeztem hogy melyik szektorba lesz, mert odaveszek jegyet hogy szét üvöltsem az agyam, de nem válaszolt senki oszt' megvettem a 205-be... Svájcban is volt hangulat... majd itt is csinálunk!!!! ;)
Ha tényleg minden úgy alakulna, h pénteken lesz a döntő, a HUN-slon, akkor szurkolásba maccsuk nem lesz a szlovéneknek, az egészen bizonyos!!! Hacsak a szlovén szövetség nem bérel fel valakiket, de hát a kanadaiak is megmondták, h a magyaroknál nincsen jobb szurkoló!!!
HAJRÁ MAGYAROK!!!
Amúgy tényleg a hangulat hagy némi kivánni valót maga után így itthonról nézve. Kb 4-5x annyian lehetnek, mint magyar szurkoló délben, de hangulatban meg se közelítik a mi szurkolótáborunkat. Magyarok vs Szlovének = Szurkolók vs Nézők
@Gretzky99: szerintem a lengyelek ugyanúgy vannak mint mi, most kezdenek feléledni...
@sutyi2: holnap találkozunk. Bár THomas barátom nem méltatott válaszra a tegnapi mailra.
@rol71: nagyon helyénvaló a kommented, sajnos ilyen lengyel csapat ellen a ma mutatott játékunk nem elég a himnuszunkhoz. Remélem ezt a fiaink is érzik, különben akár picsa nagy égés is lehet belőle...
De szeretném még többezred magammal kerek 1 év múlva Szlovákia felé venni az irányt. :) Ott aztán olyan hangulat lenne, ami még a Svájci vb-t is felülmúlhatná.
@sutyi2: Holnap 10.30 kor találkozunk a Drukker 60 által vezetett szgk.val Fehérváron a 60 kavicsnál és együtt megyünk 2 autóval.
@benö51: Rendben, akkor Szilassy mezben leszel? Én sima piros Nike Magyar mezben.
Ez a myp2m.eu nem hozza nekem csak hang média player! Vmi más linket tudtok adni köcce
@benö51: tegnap nem voltam NET közelben , köszönöm az invitálást Benő ,de a holnapi nap nem tudok menni semmiféleképpen a meccsre! Nektek hatttalmas nagy szurkolást kívánok már most előre is! :D
@sutyi2: Nem azt visszavonultattam 10 év után.
@Thomas_AV: Sajnálom, hogy nem tudsz jönni. De én szerdára is gondolok ha érdekel!
Sziasztok! Lehet, hogy már volt, nem olvastam el mind a 80 kommentet... Ljubljanában is repülnek a csokik? Mert akkor a sport szeleteket is bekészítem a csomagba...:D Köszi és HAJRÁ MAGYAROK!
Csak egy Volán sálat viszek magammal
@Harald hardrode: jó ötlet.

@benö51: mindegy, csak összefutunk! :-)
@benö51: 11:30. Mondjuk én kicsit későinek tartom, de én csak utas leszek... Én nem szeretek utolsó pillanatban kiérni meccsre! Úgysem lesz így vasárnapi ebéd. Akkor meg már nem mindegy, h 11:30 vagy 10:30? De nem szólok, örülök, h van helyem!!! :-)
@benö51: Szia, lenne nálatok két feles hely? Persze a páleszt én viszem:D
@Zsoldos91: Küldj egy számot és felhivlak
@benö51: Laposüvegben csak beengedik! :-)
@benö51: Laposüvegben csak beengedik! :-)
@taki17:
1. letölt - www.brothersoft.com/download-sopcast-66299.html
2. telepít
3. megnyit: sop://broker.sopcast.com:3912/11028
@Harald hardrode: Ma nem repültek, de holnapra bevásárlunk, és dobáljuk őket! Itt sportszeletet nem láttunk a szupermarketba, de majd keresünk helyette valamit.
Kemény 5 másodpercig ment a Slovenija :D
"Bekeményült" a szurkolás... :D
POL PP!

LECGÓ POLAND, LECGÓ!!!
a szlovén-lengyel meccs második harmadában a kapuralövési arány 0:16? Ez valami elírás lehet, ugye? :)
POOOOOOLSKAAAAAA!

jobbak vagyunk mint a szlovének!:)
Uccsó esélyek egyike, 2 perc bünti Vidmar-nak! HAJRÁ!!!
na a 23-as szlovén eléggé "eltaktikázta" most magát a kiállítással! ---
Azta! üres kapu kimaradt! :-D De sajnos igy sem sikerült... :-(
ejjha milyen végjáték..
Csak nekem tűnt úgy, hogy ennél még a mi meccsünk is pörgősebb volt?
Na holnap kiderül, mit tudunk ez ellen a lengyel csapat ellen. Gyanítom, nem lesz könnyű
Ennyi, kár. Remélem a lengyelek ellőtték a puskaporukat. Ha nyertek is volna, akkor is - papírforma alapján - a SLO-HUN döntene.
@benö51: nem találom a számod hívj lécives 06308249606
OFF: aki még nézne 10 perc hokit :
Geneve Servette HC - Bern
sop://broker.sopcast.com:3912/21061
3. harmadban 3:2 a geneve csapatának
@Thomas_AV: na a Bern Kiegyenlített :D 3-3
Bár csak a harmadik harmadot láttam,nem tűnt ez a "több sebből vérző" lengyel csapat olyan gyámoltalannak...De hozzáteszem a szlovénokat se láttam olyan ellenállhatatlanoknak mint 3 éve...
Holnap verjük meg a lengyel barátainkat:-)
HAJRÁ MAGYAROK!!!
@Video Tóni: No1. Nincs seeder. Ez normális?
No2. Fent lesz a többi meccs is?
@Gretzky99: igyekszem felrakni őket :) sajnos a feltöltésem nem az igazi, de remélhetőleg lesz majd még seeder.
Beszéltem a fiúkkal (kettővel), azt mondják még érzik a lábukban a kondit, remélik, hogy ma kikorizták és akkor holnap go:) A formaidőzités ilyen, reméljük akkor lesznek a legjobbak, amikor kell. Valakinek megigértem, hogy megkérdezem mi a vacsi: hát nincsenek elájulva svédasztal van mindig, valami tészta, a paradicsomról nem tudják eldönteni, hogy leves, vagy szósz, egyszóval nincsenek elájulva, pedig 5 csillagos szállodában laknak. De azt mondják, nem nyaralni mentek, ez nem fontos! Na akkor hajrá magyar jégkorong!
@Thomas_AV: Hosszabításban nyert a BERN ! csodálatos volt a befejezés! amúgy a párharc a svájci Play Offban így áll:
www.nationalleague.ch/NL/spiele/nla/de/playoffs.php?season=2010&league=nla&qual=1&nav=010400
@Video Tóni: Mega THX, a jó kis LG felvevős TV-m nem bírta az áramszünetet -tehát a mai meccsről lemaradtam, de hálam neked most ezt pótólhatom. pls. seeedeljetek sokan.

üdv:
VSub
van ket helyem az autoban jovo het pentek reggel ljubljanaba
süti beállítások módosítása