HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Palkovics a Művészetek Palotájában

2010.03.17. 12:54 Hblog

Egy hónap múlva kezdődik Szlovéniában a divízió 1-es jégkorong-világbajnokság. Nagy várakozással és még nagyobb reményekkel várjuk az eseményt. Az április 17–23. közötti ljubljanai tornáról a tradícióknak megfelelően a Sport Tv az összes meccset élőben adja. Elkészült az első promociós videó is, amelyet a jogtulajdonos engedélyével megmutatunk kedves olvasóinknak. Emlékeztetőül: a tavalyi videókat mind megtekinthetik itt.

57 komment

Címkék: vb sport tv palkovics

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon jó.Gratula a készitőknek.Tömör,lényegretörö,érthető mondanivalóval.
Jópár kellen még a hoki népszerüsitéséhez.
Nekem kicsit zavaros ez az egész: mit keres a felszerelésével a Művészetek Palotájában? És miért megy el mögötte valaki egy bőrönddel?

Nem inkább valami repülőtér kellett volna ehhez?
@KCs: Hát csak mi tettük hozzá, hogy ez a Müpa, lehetne akár a frankfurti reptér is...
tök jók ezek a videók!
Remélem lesz még!
Hááát...már épp válaszolni akartam S.Andrisnak, hogy meglepő, amikor a hülyeség is disszidál Magyarországról...de addigra eltűnt a hsz. A spot elég jó, de a tavalyiak jobbak voltak.
vmi olyan kellett volna mint amit tavaly csináltak az nba-nek ali g vel:)
www.youtube.com/watch?v=hf1D40jLdyo&feature=related
@KCs: Szerintem valami olyan akar lenni, hogy mindenki viszi a saját csomagját, míg Palkovics csomagja egy hokifelszerelés.
Amúgy jó reklám.
Nekem nagyon tetszik. Kellően profi látvány, figyelemfelkeltő, hatásos, nem túl csicsás, 5ös.
@Ringleader: vannak, akik nem érdemlik meg a választ sem, sőt még azt sem, hogy agyszüleményükön hergeljük magunkat :)
Hát, kicsit "rockosabb" az jobban vág.
Mint a Bill-féle tavalyról.

OK, Palkó jófej, meg elegáns, de azért én a végére el tudtam volna képzelni, ahogy pl. Ladányi le-bodicsekeli a padról. Csak úgy a hatásvadászat meg a hangulat kedvéért.

Legyenek a SportTV-sek olyan kreatívak, mint tavaly!
Nekem tetszik, de egy reptér tényleg jobb lett volna, ezért "csak" ötös alá. Viszont a tavalyiak, főleg Kangyalé, Palkóé meg csillagos ötös videok voltak! De remélem lesznek még! Erről tudni valamit?
@facsipesz: Ez nagyon jó ötlet!!! Esetleg a Vas Marci! :-)
@sutyi2: Dejszen ez reptér, ül a mi #24-esünk a tranzitban, utasok jönnek-mennek mögötte.
Tetszik!
Teszteljétek a reakcióidőtöket:
www.egopont.com/hun/reaction_time_test.php?lang=hu

Kíváncsi vagyok, hogy a játékosok mennyivel gyorsabbak nálunk, nincs valaki, aki meg tudná csináltatni pár hokissal ugyanezt a tesztet? Csak úgy érdekességből?
@Skandinávia-mánia: Nekem átlag 0,247 jött ki, nem is rossz! :-) Majdnem hokis vagyok! :-)
@sutyi2: Na én meg a jégkorongozó prototípusa vagyok, ezredre 0,2 jött ki. Rekordom 0,172. Látszik, hogy a kosárlabdázás sem lassítja a reakcióidőt :)
Simán elmegy reptérnek is ez a művészetek palotája...:D Gondolom Ferihegyen nem engedélyezték a forgatást.
@F. Kapus: Egérrel vagy touch-paddal lettél hokis? :-)

@norbikimi0217: Biztos terroristaveszélyre hivatkoztak...
@sutyi2: Egérrel. Megadjam a típust? :)
Úgy látszik a Sport TV tavaly ellőtte az összes kreatív puskaport. De legalább csináltak valamit.
@F. Kapus: Hát ezek szerint nem ártana... :-) De a touch-padosok közül eddig akkor én vagyok a leghokisabb hokis! :-)
Nekem is pont 0.247 :)
@csarpi: Akkor itt valami összeesküvés van! :-) "MONNYONLE" a szoftver készítője! :-D
Hmm, nekem ötből háromszor 0.203 lett, azért ez fura. Az átlag 0.212 :)
@sutyi2: Nekem touchpaddel majd egy másodperc lett, volt amikor háromszor kellett odavágnom, hogy érezze : )))

Az Ali G sorozathoz meg szerintem ez a legnagyobb:
www.youtube.com/watch?v=zYUjIayCJSA
@KCs: Nekem volt 0.203 és 0.204 is :)
@KCs: @F. Kapus: Nekem ez az 5 eredményem volt számszerűsítve, sorrendben:

1.) 0,297
2.) 0,297
3.) 0,219
4.) 0,219
5.) 0,203

Szóval ez nem reális, eléggé "random-feeling"-je van...
Nekem átlagban 0.20 - 0.21.
De úgy látom ez átlagos. :)
@orion66: Igen, hiszen itt mindenki profi hokijátékos! :-)
@sutyi2: Nem egészen, én a legjobb eredményem alapján is csak beállt curlinges, vagy sakkozó : )
@sutyi2: na de még véletlenül sem 0,172! :)
@F. Kapus: de hát ez valóban a müpa :))
@F. Kapus: óhh 0,173 valamit nagyon tucc :)
Na örülök, tetszik! Látom, nagyon aktivizáltátok magatokat! :D Amúgy nekem is 0.210 körül van!
De a reklám szerint KEVESEBB, mint 0.2!
Egyszer csináltam 0.120-at, az szerintem mák volt (vagy az energialityó:) ) de aki 0.2 alá megy, már az is jobb, mint átlag.

Ja és mégegyszer: aki meg tudja csináltatni valakivel a válogatottból, Volánból, vagy az OB.1 csapataiból, nagyon örülnék neki! Köszi!
@Skandinávia-mánia: Szerinted ez annyira komoly teszt, hogy lenne bármi értelme is?
@KCs: szerintem abszolút nem komoly, és nincs értelme sem. De attól még érdekel.
Ki kell próbálni mindkét kézzel, egérrel és klaviatúrával is! (legjobb átlag egérrel, jobb kézzel 0,1848, legjobb részidő 0,156). Ez marha jó játék!
thomas_av: vasárnap lesz a negyedik meccs. Tudtok jönni?
haha 0,14 al legjobb, átlagba: 0,1624
lehetetlen a 0,120 ááááá
@Skandinávia-mánia: a legjobban egy nyomással 0,135, de lehet csalni, ha nyomogatod, mint a barom a gombot, akkor beadja akár 0,047-re is :) de csak "kicsit" okoz függőséget a játék :-) msn, tv ki van már kapcsolva, hogy ne zavarjon :-)
@pirosfehérzöld: Látod, már ezért megérte! :D pföjj tévé, pföjj msn... na megyek szakdolgozatot írni.
@Skandinávia-mánia: lehet, hogy inkább nekem is azt kellene - rábeszéltél :-)
@sutyi2: átlag 0.152:P:D
ki tud jobbat?:d
nem neztek hulyenek a laborban hogy verem az egeret...
:)
Szerintem baromi jó beharangozó...
Többrétegű...
Ha akorom, olyan, mint egy "látogatós sci-fi" beharangozója, esetleg "különleges foglalkozások" promó a Natgeon, de nekem még egy elfuserált "tamponreklámnak" is bejön... Ráadásul Palkó egyfajta "hűvös, rejtélyes, megközelíthetetlen" eleganciát is sugároz...
Ez az Palkóóó! Én egyből levágtam hogy ez egy "reptér" akar lenni... Nekem tetszik!
Magyar Hokisztori cimű könyvet ajánlom mindekinek!
remek!
0,178. Ez most jó?
@kocek94: átlag 0,15, lábbal meg 0,172
nekem volt egy pici csalással 0.013 is :) de a sima nekem is 0,2 átlagolva az ötöt :)
Én a végére benyomtam volna egy olyat, hogy közelít a a kamera, és a következő kép átúszással egy olyan kép, amikor már rajta van a fejvédő.

De jó.
süti beállítások módosítása