HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Fehérvár–Graz 2-3

2010.01.22. 21:38 AG 2.0

Nem sikerült elkapnia a Sapa Fehérvár AV19-nek az EBEL-listavezető Grazot. Vas János révén vezetést szereztünk az elején, kettővel válaszolt az ellen, Mihály a 44. percben egyenlített. A Graz 58:07-nél jutott előnyhöz ismét, ezt kapuslehozatallal sem tudtuk egalizálni, 2-3. Ezek voltak még: Vienna–Linz 1-4, Salzburg–Medvescak 3-2, Olimpija–Villach 6-3, Klagenfurt–Jesenice 0-1. Közvetlen riválisaink buktak, tartjuk a 6. helyet.

91 komment

Címkék: fehérvár ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fehervar tv miert irja ki, h a sportklub engedelyevel?Hiszen ott se volt a sportkulb...erdekes!Az ad engedelyt a fehervar tv-nek lehet;)
A Sportklubé a közvetítés joga, ennyi. Akkor is, ha nem közvetítenek.
Ja gondoltam!Sajat varosit megtiltjak ez komoly!Regebben minden mas volt azert...!
A közvetítés joga valamint a hang a Sportklubtv-é a többi a miénk :))
SOS! Valaki vasárnap megy vilahba?
Óriási meccs volt, joggal zúgott a vastaps a végén. Mindent megtettek a fiúk, a ziccereket kellett volna belőni... A Graz baromi erős csapat, most nekik adott a gép a végén, ennyi. semmi tragédia nem történt, menni kell tovább!
Piszok mázlija volt ennek a Graznak, bár azt meg kell hagyni, hogy iszonyú jól védekeztek.
Most a játékvezetésre sem lehetett panasz.
Nagyon jól játszottunk, nézni is borzasztóan fárasztó volt a meccset. Nem gondoltam, hogy végig bírjuk a tempót. Egy kicsivel több szerencsével két góllal nyerünk. Gratulálok a csapatnak.
@migermi: persze hogy nem lehetett panasz a játékvezetésre, ugyanis szlovénok voltak.
Egyébként a meccshez: Szép volt fiúk, így ki lehet kapni.
@Dreamliner25: Nem tiltják meg. A Fehérvár TV is ugyanúgy megvehetné a jogot!
Nem tudom fiúk... szerintem a Volánnak ezt hoznia kellett volna (úgy értem megérdemelték volna). A játékvezetés korrekt volt. A lendületünk is jó volt, rengeteg helyzetünk is megvolt (baromi kíváncsi lennék egy statisztikára, de sztem a Graznak messze nem volt annyi helyzete), de egyszerűen ma nem volt mellettünk a szerencse. Vagyis inkább nagyon ellenünk volt. A srácok olyan átadásokat hibáztak el, hogy mindenki a fejét fogta. Némelyik hibát már-már én sem hittem el, egyik alkalommal még mögöttem fel is kiáltottak, hogy "Gól!" mert már annyira elképesztő volt, hogy nem megy be. Az egyik gólt ugye úgy kaptuk, hogy emberelőnyben voltunk... A Graz játékából leginkább a kapus némelyik védése maradt emlékezetes.

Amúgy mindent összevetve a fiúk nagyon jól játszottak, de ma nem érezték a passzokat, ennyi.

Miután számunkra a legjobb eredmények születtek a többi meccsen nem nagy ügy, előre kell menni! :-)))
gyönyörű volt srácok,az összes hátralévő meccsen ugyanilyen szívvel játsszani és meglesz a playoff!
GO FUCKIN' VOLÁN!
Kár, mert a Villach ellen is és most is egy gyengébb teljesítményt nyújtó ellenféltől sikerült kikapni, mivel a helyzeteket kihagytuk, az emberelőnyöket /8-at?/ nem sikerült kihasználni, ráadásul az utolsó három percben bedaráltak....
Volt néhány kiábrándító teljesítmény, Kovácsnak semmi nem akart sikerülni /sajnos ő már nagyon régen játszott eredményesen, játéka öncélúnak tűnik sokszor/, de Horváth is erőtlennek tűnt, a többiekre nem lehetett panasz, csak a plussssz hiányzott, de az nagyon..:-((((((
Sopánkodni nincs miért, ma így jött ki a lépés, mégiscsak a liga első látogatott hozzánk. A góljaink szépek voltak, ami eddig sem ment, az ma sem.
Külön öröm volt látni a szeredai különítményt, a vérbeli szurkoló polgármesterüket, kezet fogni csatoimivel, s megköszönni neki azt, ami megjár neki.
Holnap találkozunk, hajrá SC.
HAJRÁÁÁ AV19!!!
-_- BLL -_-
Ez egy ilyen nap volt,semmi sem jött be nekünk,Graz mindig mumusunk volt,kiváncsi lennék, hogy Fortuna nevű játékosuk hányas mezben játszott,mert velük volt az nem vitás. Nagyon nagy iramú meccsen most is nyertek 3 talált góllal,pedig semmi extrát nem nyújtottak miközben mi a ziccerek sokaságát hagytuk ki.Az is igaz hogy kapusuk hatalmas formában védett,ha nem ő áll a ketrec előtt,már az első harmadban eldőlt volna a mérkőzés a javunkra, de ő állt.
@Szoljanka: Nem lehetett gyenge :) Most megjobban banom, hogy nem lehettem ott.
@bagyula: Igen jó volt, ütős pálinka, ottani nóták, már alig várom, hogy holnap Újvárosban együtt szurkoljunk....:)
Húúúúúúzzzuk be....
Piszkááááld ki....
:)))))
Sziasztok! Jó meccs volt, kár hogy az eredmény nem ezt tükrözi. A kapura lövések száma az Erste honlap szerint 37-43 a javunkra, de szerintem az osztrákoknak azt is számolták, amit beütöttek a palánkra. Én meglepődtem ezen a statisztikán.
@budaijegesmedve: Érdekes, hogy Kovácsot így láttad, hiszen pont ő az aki hetek óta a lelkét kiteszi, csak ugyebár egy fecske nem csinál nyarat. Én látok olyant, aki sokkal kevesebbet tesz a csapatért, csak néha Isten tudja, hogy csak sikerül pontot szereznie, pedig nem mondhatnám, hogy sokat tesz érte. Persze ez csak az én meglátásom.
Ma viszont Fekete és Benk (bocsi Benk "nemszeretők") nagyon jók voltak, de igazából én mindenkit jónak láttam ma.
Remélem a mai korongot máglyán égetik el, amiért ilyen rútúl az ellenfélhez pártolt.
Le a koronggal!!!!
HAJRÁ SAPA FEHÉRVÁR ALBAVOLÁN19!!!!!
Ui Szeredaiak, gyertek máskor is, jó volt látni, hogy, amit a politika kettéosztott, itt ez a csapat összekovácsolt.
@beth01: már bocs de a kedvenced hiába lelkes ,és hajt ha a korongot csak ügyvéd előtt aláírt lepecsételt papírral lehet örökölni tőle :))
Minden tiszteletem Bornhammar úré, de ma messze átlagon alul teljesített. Ha jól emlékszem 2 kapott gól begyűjtésében is nagy szerepet játszott!
Fekete és Kóger viszont kiemelkedett a tömegből ma este!
@beth01: Bizony, ezt a meccset nagyon jó lenne újra megnézni valahol, szerintem a reális az hogy 1,5x annyi helyzetünk volt... és még milyenek! A Graz meg inkább mákkal nyert, elfogultság nélkül.
Brusztos meccs volt! Jó volt nézni a fiúkat, ahogy küzdenek. Sofi egy tank! Charpentier meg elég szépeket fogott.
A zebráknak ma is volt pár melléfogásuk. Attól, hogy szórták kifelé az ellent is szép számmal, még voltak érdekes szituációk. Nem mindig voltak korrektek.
Grác ellen szabad veszteni, de mindenki láthatta, hogy ki volt a jobb. Ez az egy bosszant...
Na mégegyszer Hajrá Volán! Sasokat kopasztani!
siman megerte lemenni gyerekestol a meccsre :)
szegenykem a vegen mar unta, de vegigneztuk...
jatszott a csapat, csak hat ne feleltsuk el ki ellen...
es a KAPUVAS..... meg a fiam is felemlegette az auto fele...

HAJRA VOLAN!
@exL:1: Tudod ki a "kedvencem", szóval úgy gondolom, ha Kovács megdolgozik érte, meg is érdemli. Amennyiben "kedvenckémet" nézem, elvárja, hogy dolgozzanak helyette, majd a végén csak bekotor egy pontot, igaz kb. minden századik kapura ütésből, az eladott korongokról nem is beszélve, amit ugye majd a társak korrigálnak. Ehhez viszonyítva nekem még mindig a Kovács féle játékosok jönnek be. Persze ez is csak egy vélemény, és szívből remélem, hogy amit írtam "kedvenckémről" az nem igaz, csak én látom rosszul.
HAJRÁ SAPA FEHÉRVÁR ALBAVOLÁN19!!!!!
snem értem ezt a meccset miért nem közvetítette a sportklub!?
@exL:1: inkább 23 a leirás alapján, de persze lehet tévedek.
Hazaértem én is már elég régen.Sajnos nem tudtam szerencsét vinni Fehérvárra,mert ma szükség lett volna rá.
Örülök hogy személyesen megismerkedhettem veled Raon,jo fej vagy!A beirásaid alaplyán idösebbnek gondoltalak,de mivel hogy fiatalabb vagy ez még pozitivabb számomra:))
Szép szurkolás volt a Csikiaktol,szerencsére összejött Csato Imi veled találkozni,az a néhány perc is kellemesen telt együtt.Várlak február 5-én Bécsben,a többit majd telefonon megbeszéljük.
Szoval minden jol sikerült a mai este,de valjuk be legalább egy pontot megérdemeltünk volna.
De hát a Fortuna mindig nem lehet velünk.
Fradigy ha tudtam volna hogy jössz akkor találkozhattunk volna,na de egyeztetünk egy következö alkalomra.
És végül nagy köszönet Drukker neked a szuper helyért!Jo étvágyat a disznotoroshoz holnap:))
M.Lac ugy néz ki hogy február 19-én eltudok menni Zágrábba,de ezt egyeztetem veletek.
Jo éjt mindenkinek
Miért nem jelenik meg a kommentem?:))
ejjj gyerekek ez eddig fasza volt!!
nem is tudom hogy hol kezdjem....:)
először is a meccs előtt másfél órával már a csarnoknál voltam ,mert olyan hangulat kerekedett el bennem a napokban,mintha bajnoki döntőt játszott volna a Csapat:) mihelyt a csarnokhoz értem már 10-15 Csíki barátunk már a bejáratnál vártakoztak.:)
gyorsan meg is ragadtam az alkalmat és leszólítottam őket! Persze mit az isten volt közük olyan ember ,aki a jégkorong.blogot is szokta figyelemmel követni ,így gyorsan ki is alakult egy jófajta beszélgetés....:) majd folyamatosan jöttek és jöttek az Sc-s barátaink a csarnokhoz:) komolyan a szívemben annyira boldog voltam és annyira jólesett Magyarnak lenni,hogy csak na!
aztán előkerültek a Pálinkás flaskák...hát komolyan a 25 éves életem és a sok sok Agráros kollégista barátaim mellett ilyen finom pálinkát még nem ittam!:)
majd kedves Sárig Attila barátom Csíkszeresából,akivel mellesleg itt a Blogon ismerkedtem meg egy- egy ereklyével ajándékoztuk meg egymást! aztán kiderült 1 órával később ,hogy Ő vásárolta meg 100ezer Forintér Godó mezét:) ,úgyhogy az átvételkor az én Volános sálamban vehette át a mezt :) ( nagyon-nagyon jó érzés volt ez!)
majd a meccs alatt és közben Székely barátainkkal megvítattuk ügyes-bajos jégkorongos dolgainak és a Székely pálinka finomságát!!! :)
Meccs után csatoimi ,Szoljanka ,Raon, Eishockey,jómagam És nem utolsó sorban Királyfi még egy kellemes diskurálás alkalmával elemeztük a meccset :)
majd az Ördögi Kör és a Blue Line Legió Királyfi transzportációs (autó) segítségével egy kisebbfajta csocsó-darts-sörözés-borozásba torkolltattuk az estét :)
holnap ...azaz 10 óra múlva pedig irány Újváros és kiszurkoljuk Székely testvéreinkkel közösen az a MOL liga döntőbe jutást!!!
köszönöm ezt az estét, imádlak jégkorong!!!

thomas_av
...::: BLUE LINE LEGION :::...
bluelinelegion.lapunk.hu/
ja amúgy azt mondom hogy ilyen teljesítménnyel tényleg emelt fővel is lehet kapni!!!
na a táblázat (ahogy Raon mondaná,hogy "mindjárt jön a táblázat!" ;) )
1 Moser Medical Graz 99ers 46 67
2 Liwest Black Wings Linz 46 61
3 Vienna Capitals 45 61
4 Red Bull Salzburg 45 60
5 Villacher SV 46 50
6 Fehervar Alba Volan 19 46 48
7 KHL Medvescak Zagreb 46 47
8 Klagenfurter AC 46 43
9 HDD Tilia Olimpija Ljubljana 46 37
10 HK Acroni Jesenice 46 31
Jók voltunk és tényleg jobb kikapni emelt fővel, jó teljesítménnyel(ami most megvolt)mint gyenge, lélektelen játékkal, ami reményt sem ad. Azért az gond, -ahogy valaki meg is jegyezte- hogy az ellenfelek lassan már nem is állnak fel 5 emberrel, mert 4-gyel több az esélyük... Remélem ez az impotens emberelőnyös játékunk nem ragad át a válogatottra, mert akkor Szlovéniában semmi esélyünk a VB-n a feljutásra!!! Azért csak HAJRÁ VOLÁN, HAJRÁ MAGYAR HOKI!
Még az előzőhöz! Szurkoljatok a LA Kingsnek -szerdán 01.00h-kor a Sport Tv-n!!! a jelszó (ha valaki nem tudná) A.K. azaz Kopitar.
Nem jöhet ki mindenkinek, minden meccsen ugyanúgy a
csúcsforma. A sérülése előtt Kovács Csabinak szenzációs meccsei voltak, pár hete Sofi parádézott. A tegnapi mérkőzésen személy szerint nekem különösen Kóger Dani megoldásai tetszettek.
Nem mintha így utólag bármit is számítana, de a második grazi gól nem volt kisles véletlenül? Egy plusz kérdés ezzel kapcsolatban: A bíró mikor nézi vissza videon a gólt? Ha ő úgy gondolja?
@Thomas_AV: ehhez sokat nem tudok hozzátenni: látva a székely légiót, és néhányukkal közelebbről is megismerkedve, büszke vagyok , hogy magyar vagyok, büszke vagyok, hogy ezek a srácok megmaradtak igazi magyarnak, büszke vagyok, hogy ismerhetem őket.
Szeretném, ha nem is annyira sokára, még közelebb lennénk egymáshoz, hogy együtt tehessünk ezért a Szép Magyarországért.
És valóban, a szeredai polgármesterről csak annyit, tényleg látszik imádja a sportot, szereti Hazáját. Istenem ,add, hogy egyszer Fehérváron és Újvárosban is ilyen polgármester legyen.
Felejthetetlen este volt, Raon, Szoljanka, Thomas tényleg élmény volt.
CSATOIMI: köszönöm, és leköteleztél, tényleg meghatódtam. Bár minden ember ennyire korrekt és igaz volna ,mint Te.
A meccs is nagyszerű élményt nyújtott, istentelen nagy iramban, öldöklő,mégis sportszerű küzdelemben maradt alul a Volán, de ez most nem is fontos. Emelt fővel vesztett a csapat, és mindegy mennyi az eredmény az a fontos, volt tartása, volt gerince a csapatnak. Láttuk, a Graz egy nagyon komoly erőt képviselő csapat, és partiban volt a Volán végig. Van , aki azt mondja szerencsével nyertek a Graziak, a sporthoz az is kell, egyszer visszakapjuk Fortunától, ha mindig így állunk a meccshez.
Ma Mol elődöntők, megyünk a meccsekre, mit is csinálnánk mást hétvégén. Szurkolunk a székely testvéreknek, majd a Dabnak is.
És köszönöm a családomnak, hogy ezt a hétvégét is abban a közegben tölthetem, ahol az ember csak jól érezheti magát...
@exL:1: Ráismertél a leírásból, vagy csak tényleg tudod, hogy a híre alapján többet vártam tőle? Tudom KIS CSICSÓT nem lehet pótolni, de én egy kicsit azt reméltem, hogy ő tüzet hoz ebbe a csapatba. De tényleg nem stílusom pocskondiázni a játékosokat, így ezt most sem akarom túlzásba vinni. Egyébként én még mindig bízok abban, hogy képes ő többre is, csak egy kicsit jobban magáénak kell érezni ezt a csapatot, ez persze nem megy egyik napról a másikra, mégha profi is az ember.
@brunzwik: A 23-asra nem illik a leírás, mert ő tényleg akar, de mint tudjuk a csapatnak sem megy jól, amikor görcsösek.
HAJRÁ SAPA FEHÉRVÁR ALBAVOLÁN19!!!!!
@Thomas_AV: Remélem meg lesz az az 5. hely.
@Dreamliner25: ez nem megtiltás vagy nem megtiltás.... Ha kifizették volna jogot akkor senki nem tiltaná meg.
Mestermérleg, Bill Gilligan: Ma a Sapa Fehérvár AV19 volt a jobb csapat, győzelmünket a kitűnő kapusteljesítménynek, a jó emberhátrányos védekezésünknek és némileg a szerencsének is köszönhetjük.

Kiváló mérkőzés volt! Kóger, Fekete, Benk és az egész Csapat kitűnően játszott!

Hajrá Volán!
Óriási mérkőzés volt szuper hangulat (köszönhető a csíkiaknak is) remek játék és egy szerencsésebb csapat. Megjegyzem elég korrekt a játékvezetés Fehérváron mostanában.

Újabb érdekes dolog számomra , hogy egy újabb kanadai került a Zagrábhoz :
www.eliteprospects.com/player.php?player=17075
Biztos , hogy jól van kitalálva ez a pontrendszer?
Kíváncsi vagyok mikor "böki" majd a sógorok szemét...
Jó meccs volt, hiányérzet egyedül az emberelönyös játékunk miatt van. Ha csak minden 8-adikat ütjük be ma min. egy pontot szerzünk ;)
Amúgy jó hangulat, jó meccs, jó CSAPAT!
Hajráááá Volááááán!!!
Sztem a legszínvonalasabb meccs volt eddig, amit láttam. Hatalmas iram, rengeteg helyzet mind2 oldalon. Nagy mákja volt a Graz- nak. Tömörölünk a kapu előtt, de a kapusuk mindig átért a kapu előtti rövidpasszoknál, kipattanóknál. Ha így játszunk a PO- ban is, nem lesz gond. Kivéve azt az emberelőnyt.
@beth01: Hát én nem sok meccset láttam idén fehérváron, de a keddi Zágráb ellenin láttam Ladányitól legalább 5 olyan paszt, amit senki más nem tud Magyarországon! És azt hozzáteszem, hogy az ő stílusát felesleges mondjuk egy brusztolós Sofronéhoz hasonlítani, mert tévútra vezet. Neki teljesen más erényei vannak. Azt meg kijelenteni, hogy érthetetlenül valahogy mindíg pontot szerez, nem tettem volna a helyedben. Mert Ő amióta játszik, mindig hozza a pontokat. És lehet, hogy ez elkerülte a figyelmedet. :)
A NS-ban a meccs után nyilatkozta Bill Gilligan a Graz edzője:
"Kiélezett meccs volt, amelyen az ellenfél jobban játszott nálunk. Némi szerencsével, jobb kapusteljesítménnyel, és jó emberhátrányos védekezéssel számunkra kedvezően alakult az eredmény".
No comment.
@FrankK: akkor fogja bokni amikor a playoffban a tonnanyi horvat kanadai kettos allampolgar hulyere veri az RBS-t na akkor kegyetlenul fogja szurni :D
adna a fennvalo hogy igy legyen
Sofron hozzáállása példás volt ismét. Egyedül többet ütközik, mint az egész csapat. Aggresszívan védekezik, ha éppen nincs sebesség előnye, akkor izomból palánkra vág bárkit. 'Hálisten egyre kevesebb a felesleges kakaskodása, ütközései zöme szabályos. Sokkal jobban szeretem ezt a húzogatós fajta hokit, mint a kanadai erőhokit, de igenis kellenek ilyen emberek mint Sofinátor, aki megalkuvást nem tűrően oda teszi magát bárhol bárkinek. Teganp nem jött össze, ettől függetlenül gratula az egész csapatnak, szerencsére a közvetlen riválisok is botlottak.
@brunzwik: Uramisten! Szerinted a 23-as veletlenul +16??? Es pontkiraly? A lelket is kihajtja a palyan! Eddig nem kritizaltalak, de ez valami hihetetlen!
Én meg csak vártam csatoimi hívását, de hiába.
@brunzwik: persze, biztos tévedsz! már ne haragudj, mindig s mindenröl lehet véleményt alkotni, nézöpontot nyilvánitanni. De leszámitva a meccseken látottat, az eredményességi táblázatot böngészve is nagyon - hát milyen találo jelzöt használjak hogy semmiképpen ne sértselek meg - kell legyen az ember ahoz hogy ilyen feltevéseket tegyen mint Te!
@gogosz: Szió! Én is csak néhány hazai meccset láttam ebben a szezonban (élőben, három kivételével, kb az összeset), tisztában vagyok a pontjaival, de nekem, mint írtam ez a véleményem. A tiéd is csak egy vélemény és hidd el nálam jobban nem szurkol senki, hogy neked legyen igazad. SZERINTEM Ladányi igenis képes ennél többre. Más! Számoltad már az eladott passzait is? Talán nem is érdemes. Legyünk pozitívak és bízzunk benne, hogy ezek a jó meccsek a rájátszáshoz vezetnek.
SAPA FEHÉRVÁR ALBAVOLÁN19!!!!!
@bagyula: bocs hogy ismételgetlek, a @brunzwik kommentje után tulságossan viszketett ahoz hogy türelmesen végigolvassam a többi beirást is...
@beth01: Bocsi a HAJRÁ lemaradt!
Sziasztok! Először is akit érint kérem, hogy ne értsen félre, de egy dolgot már régóta szeretnék feltenni A BLL,BB,ÖK és még ki tudja milyen szurkolói tömörülések felé. Eretnek gondolat ha megkérdezem, hogy mi a fészkes fenének van szükség 3000 szurkoló esetében 3-4-5-6 szurkolói tömörülésre (pl. BLL, Ördögi KÖR,BB és még ki tudja mi: Hotdog kedvelők, zsírosdeszka+tea kombóra voksolók klubja stb..)a szinergia nem műxik? Hangsúlyozom, nem bántásképp írtam a fenti sorokat, de én úgy látom, hogy talán egységben lenne az erő, külön külön pedig látjuk, halljuk/vagy éppen az egység hiánya miatt nem halljuk..
Tehát mi az ellentétek oka, ha egyáltalán van ilyen?
Kíváncsi lennék erre és tényleg nem akartam senkit se megbántani mert tudom, hogy mindenki a jobb hangulat érdekében nemes célt szolgál, csak így olyan "magyaros" a szitu...
Sokszor azt se tudjas a fej, hogy mit akar a láb esete.

Erről pedig példaként a Brian Élete c. film jut eszembe, amikor a film elején a snack árus a stadionban a júdeai népfrontot keresi, helyettük a júdea népe frontot találja meg. Egyik csoport -ha jól emlékszem- 1 főből a másik pedig 3ból állt... (itt talán tízes nagyságrendekről is beszélhetünk már)
Bocsi, ha valakit megbántottam esetleg untattam a fentiekkel.
@mike80: Ha már ott tartunk, hogy megszólítjuk a szurkolói tömörüléseket: Valaki magyarázza már el nekem, hogy kettő-kettes állásnál mi értelme van annak, hogy "Volán: kettő, Graz: nulla" Kicsit fogyatékosnak hangzik. Nem bántásból, de tök értelmetlen :) Egyébként meg nagy riszpekt azoknak, akik így szurkolnak a csapatért rendszeresen, meccsről meccsre. Évek óta erre vártam, és mire elkerülök Fehérvárról, és egy-egy meccsre tudok járni, végre van rendes szurkolótábor... Sajnálom, hogy hamarabb nem jött össze.
@mike80: Szerintem senkit nem bántasz meg a hozzászólásoddal.. :) A dolog oka nagyon egyszerű, a különböző helyen lévő emberek különböző csoportokat alkotnak. Ellentét egyáltalán nincs egyik csoport között sem, sőt, arra törekszünk mindannyian, hogy egységes szurkolást valósítsunk meg. Sajnos ez igen nehéz, mivel, mint már többször megbeszéltük itt, a hang előre terjed, nagyon sokszor egyáltalán nem halljuk mit kiabálnak/énekelnek a tőlünk 10m-re állók. Amúgy, ha megnézed bármelyik ebel-es csapatot, mindenhol több (általában együttműködő és nem háborúzó) szurkolói csoportosulással találkozol.
@bagyula: @-Toboz-: Sziasztok.

Távol áll tölem, hogy Mihály Árpit kritizáljam, én csak arra irtam, hogy kire gondolhatott, még ha nem is értek vele egyet.

Elnézést ha félreérthető voltam...

Eszem ágába sem volt senkit kritizálni...
@edudus: okksa, köszi a tájékoztatást.
@brunzwik: Akkor is, hogy gondolhattal erre?

Igen, Godo sajnos neha felemas teljesitmenyt nyujt. Amilyen zsenialis tud lenni helyenkent, maskor pont olyan utemben adja akorongot az ellenfelnek. Beth01 szerintem a Becs meccsre gondolt amikor az o szerencses goljaval nyertunk de Godo amugy szarul jatszott. Persze @beth01: nagyon rosszul teszi, hogy altalanosit, mert Godonak van a legtobb meccs gyoztes golja: 5! Szerintem a playoff-ra huzoember lesz!

Visszetareve Pirere, neki volt egy par meccse amikor valoban belebotlott a pontokba (foleg miutan "elvettek" a goljat Becsben) de az utobbi idobe nagyon kibojtolte azokat szegeny.

Hajra VOLAN, remenykedek holnap az elso osztrak idegenbeli gyozelemben!! :)
Vicces, az egyik 40, a másik 48 pontnál jár. Persze ha ilyen az, amikor nem nyújtanak 100%-ot, akkor nagyon remélem hogy felpörögnek a rájátszásra:)
Senkitől se várjunk már csodát gyerekek! Közelebb vannak a 35-höz mint a 20-hoz és ez a csapat felére igaz, ha Godó 50 percig nem csinál semmit aztán ad két gyönyörű aszisztot mint pl. jesenicében és nyerünk mondjuk 4:3-ra, teljesen oké, ők sajnos már nem Sofi meg Nagy, vagy Kóger, hogy egész meccsen meg se állnak csak hajtanak... De abban is biztos vagyok, ha a tegnapi meccset meg nyertük volna, akkor nem menni itt a már-már szokásosnak nevezhető "valakit elő kell venni azért mert kikaptunk":S, nem tom ez mire jó?
@Zsoldos91: szép komment. Igazad van, elég 1-2 maghatározó mozdulatuk van, abból hozzák az eredményt. Az nem várhatjuk el, hogy 60 percen át hajtsanak, nem gépek...

@bagyula: ezt a bécsi sztorit neee.... ez már nagyon régi, kár előjönni vele...
@Pierre: Ugyan mar en csak mint "ido-koordinata" utaltam az esetre.
Valakinek esetleg videón a meccs torrent formában?
@mike80: Ellenségeskedés semmiképpen nincsen közöttünk, egyszerűen egy-két dolgot máshogy látunk, de sok mindenben meg egyetértünk. A közös szurkolás tényleg jó lenne, csakhogy senki nem adja fel az évek óta megszokott állóhelyét, még egy próba erejéig sem.
Amúgy a dolog fejlődni látszik, már 1-2X van némi összhang köztünk, pl. a kezdő bedobás utáni Hajrááá Volán után Thomas_AV mindig kezdi a Győőőőőzni kell-t...:)
BB dobol, BLL énekel, ÖK megteszi na kezdeti lépéseket...:)
HAJRÁÁÁ AV19!!
-_- BLL -_-
@Szoljanka: nem lehetne csinalni egy nagy szurkoloi csoportosulast 1 db nevvel ? esetleg vadi uj nevvel vagy pedig tradicionalis nagyon regi nevvel ha van ilyen, es ha csak egy ilyen csoport van akkor mindenki maradhat a helyen mert teszem az 1 heten egy este meccs utan vagy valamikor leultok sorozni es megdumaljatok hogy kb hogy lessz a szurkolas
@Thomas_AV: ez tomor de kristaly tisztan ertheto valasz volt
@Thomas_AV: sok-sok-sok millió egy próbálkozás után lesz majd ilyen is , már "talán" meg is van az időpont :D
igen,felvetettem már a problémát nem egyszer,hogy erre egy a csarnokhoz közeli Kocsma lenne a legideálisabb...ami tudjuk hogy sajnos NINCS!!!
amúgy semmi bajunk egymással ,mindenki más értékeket ad egy meccshez és így kerek a világ!
valakik az ellenfél szurkolótársaival tartják jobban a kapcsolatot,és fogadják is őket,így nagyobb teret kapnak a különböző médiákban,valakik a háttérben mozgatják a szálakat,valakiknek már 10-15 éves múltra tekint vissza a szurkolói mivoltja,valakik meg 2-3-4 éve kezdtek bele,vannak akik 5 szurkolói dalt ismernek vannak akik 25-öt,de a lényeg hogy meg van a lehetőség a közös hangsúlyra mindig!
szerintem annak kell a legjobban örülni ,hogy lehet "válogatni" a semleges szurkolói csoportba tartozóknak ,hogy kinek hova húz a szíve jobban. Edudus jól említette,hogy ez máshol is így van...LÁsdd KAC vagy a Bécs...
de szívesen várom Raon testvér véleményét is majd ebben a kérdésben! :)
BLL
Sziasztok!
A meccsről: elképesztő rangadó volt, mintha az első a második helyezettel játszott volna. Tegnap semmi szerencsénk nem volt, pedig sokat tettünk érte - hát ilyen is előfordulhat, el kell fogadni. Azt midnenesetre jó volt látni, hogy a fiúk ENNYIRE tudtak küzdeni. :)

Ezúton is üdvözlet KapusLacinak - benned is egy remek embert ismerhettem meg, remélem találkozunk legközelebb is. Ami engem illet, tény, hogy kölyökképem van, de harminc plusszos kategóriában, családdal már nem érzem magam olyna alulgombolósan fiatalnak. De azt mindig jó tudni, ha olyannak látszom. :)

Emellett nagy üdvözlet Királyinak, Pityesznek, Thomasnak: jó kis party alakult este, sajnáltam is, hogy kidőltem kettőkör. Legközelebb majd igyekszem jobban bírni. :)

@mike80: ami az Ördögi Kört illeti, ez egy még alakulóban lévő csoport, és az is biztos, hogy nem a százas nagyságrendű tagságáról lesz híres.
Örülök, hogy leírtad a Brian életét, mert egyrészt ez egyértelműen egy kikacsintás oda, poén, éppen ezért szeretjük. Másrészt viszont igazából arról van szó, hogy szeretnénk jobbá, rendszeresebbé, szervezettebbé tenni a szurkolást.
A BL és a BB a lelátó jobb felén tartózkodik. Mi ott vagyunk középen, a korlát bal felén, ahol régen a United Ultras tevéknykedett. Természetesen csak azért, hogy az ember szukoljon és kiabáljon, nem lenne kötelező külön szurkolói csoportot alapítani, de én már csak ilyen régi vágású emberke vagyok, és azt mondom, ha már belekezdünk valamibe úgy komolyna, akkor adjuk meg a módját.
Kb. a rájátszás idejére fogok elkészülni egy régóta tervezett meglepetéssel - szerintem várj addig, és utána döntsd el, hogy volt-e értelme az egész körítésnek. :)

@qx92: nyitott kapukat döngetsz, a közös szurkolás már régóta egyeztetve van, csak nehezen jutunk előbbre. Én éppen azért kezdtem el az Ördögi Körben gondolkozni, mert úgy látom, hogy a szurkolói összefogás területén vannak bizonyos hiányosságok, bizonyos problémák, amelyek megoldásra várnak - és ha senki nem foglalkozik ezekkel, maguktól bizony nem oldódnak meg.
A Blue Brothers nagyon sokat tett azért, hogy a szervezett szurkolás visszatérjen a csarnokba. Amit az idén összehoztak, az már ritka és szép dolog. Viszont mindent azért nem tudnak megcsinálni ők sem, ezért kell nekik a segítség.

Amúgy, mivel ismerjük egymást, és jóbarátok vagyunk, alapvetően szó sincs konkurrens csoportokról, ez itt csak egy sztereotípián alapuló, a legapróbb valóságtartalmat is nélkülöző félreértés.
@Thomas_AV: épp egyszerre írtunk, mester. :)
Nem meglepő módon teljesen egyetértek - de hogy más ne értse félre, egy dolgot pontosítanék. Laciék kismillió jóm dolgot megcsináltak a Blue Brotherssel, de van prá apróság, amit nem. Nekünk ugye megvan az a plusz tíz év tapasztalat, amire én nem érdemként tekintek, hanem etgy lehetőségre, amelyet vétek lenne nem kihasználni.

Ezt szeretnénk páran - a Blue Line legion és az Ördögi Kör - a Blue Brothers szurkolása mellé tenni, és ennyi a történet. Szerintünk ebből csak jó dolgok születhetnek. :)

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Elnézést a sok elütésért, baromi álmos vagyok, de gyorsan javítom magam, mielőtt Thomas ki akarna nyírni. A sok bénázás mellet az a legion természetesen Legion. :)
@qx92: ja meg még az is hozzátartozik ,hogy az embernek nincs 3 torka ,meg 1 mázsa Negrója minden meccsre ,hogy tényleg beüvöltsön egy 3000 férőhelyes csarnokot a hangorkánjával! itt akkor lenne szép és jó minden ha tényleg lennének olyan dalok ,amiket a szurkolótáborok vonzáskörzetén kívül eső emberek is felismernék a dallamokat és énekelgetnék! erre a legjobb példa ,hogy megoldható lenne a Mai Csíkszereda- UTE meccs Újvárosban!
régi Magyar nótákat ültettek át Szeredai meglátásba és annyira jól hangzott az egész pedig max 100 torok énekelte és tényleg az ember háta libabőrös lett tőle!
@Raon: @Thomas_AV: @Szoljanka: edudus@: köszi a visszajelzéseket, örülök, hogy tájékozódhattam a témában.

Raon: Örülök, h a Brian élete hasonlat ült, picit féltem, hogy félre érthetően fogalmztam.(de a reakciókból ítélve félelmem szerencsére alaptalannak bizonyult.)

végül, kíváncsian várom a meglepit, sziasztok!!!
@Raon: @Thomas_AV: @Szoljanka: :))) Többnyire egyetértünk... Tomi, azért a BB nem csak dobol.. :P A többi stimm! :) Várom már a közös szurkolói bulit...mikor is lesz? február 20 ugye??? Uhh...zágrábi túra után... :DDDDDD
@edudus: remélem a Rózsaszín szemüveg addigra már tömegcikk lesz és kabala :):D
@beth01:Ladányi Balázs csodálatos tehetség - és bár kissé flegma stílusa engem is zavar néha - imádom a játékát, Palkó és Ocskay Gabi mellett az utóbbi 10 év kimagasló játékosa. Egy igazi rendező,van szeme a játékhoz, és technikailag igen képzett, örüljünk, hogy velünk van és maradjon is, amíg csak lehet!Persze, neki is vannak rossz meccsei, de hát Palkónak is van, mégis Istenként imádjuk!!!
Addigra MUSZÁJ egyet beszereznem...max megfogadom Raon kolléga tanácsát és gyártok magamnak sk... :)Te is szerzel magadnak? ;)
@edudus: Most nézem... a dobolt nem is Tomi írta... :D Bocsi...szóval Szoljanka, a BB nem csak dobol :P :DDDDDDDDDDDDD
@edudus: de akkor nem látok majd semmit a meccsből, de a dioptriás rózsaszín szemüveget értékelném a legjobban :D
Ennyi sületlenséget összeírni, mint itt egyesek Ladányiról, Mihály Árpiról. Hihetetlen! Godó közel húsz éve a magyar jégkorong meghatározó játékosa, nem mellesleg 40 pontnál jár! Pire pedig a csapat legeredményesebbje, EBEL összevetésben is kiemelkedő. Teszik ezt úgy, hogy mindketten most illeszkednek a csapatba, első szezonjukat játsszák a VOLÁNBAN!!! Bárcsak lenne még több ilyen tudású és mentalítású játékosunk. Azt gondolom ŐK azok közül valók, akik a fiatalokat is húzzák magukkal, mert amit az Ő nevük, személyük jelent az valóban példaértékű.
Nemrég értem haza Fehérvárról Csikországba, nekem ez volt az első Ebel meccs amit élőben láttam és amit sajnos fél lábon állva kellett végignéznem, mivelhogy még alló helyet sem kaptam. De fantasztikus élmény volt látni élőben azokat a srácokat akik küzdeniakarásból jelesre vizsgáztak pénteken, akiket mostanig csak képernyőn láthattam küzdeni vagy éppen interjút adni vagy viccelődni, csipkelődni.
Köszönöm ezeket a felejthetetlen perceket Godónak, Pirének, G. Zoleenak, Elekes Blankának, Peter Emesének, Thomas Av-nak és nem utolsósorban Csató Iminek.
Ami viszont nem tetszett: nem tudom, hogy hány szurkoló volt kint a meccsen, gondolom több mint 3000 (azt láttam, hogy tele volt a csarnok) de én mégsem hallottam a hangjukat, legalábbis nem olyan mértékben mint amire számitottam. Nem áll szándékomban bárkit is megsérteni, de itthon a SC B közép nagyobbat produkál.
Ami viszont nagyon tetszett: a Volán sokkal jobb volt ezen a meccsen mint a listavezető Graz.
@satti71: Külön köszönet Neked F Kapus!!
@satti71: Bár mi nem találkoztunk, örülök, hogy jöttél/jöttetek! Nem semmi, hogy ennyit utaztok egy-két meccsért, minden elismerésem! Ahogy már korábban írtam és beszéltük is jópárszor a blogon a hang előre terjed, nem hallani, hogy a melletted lévők mit kiabálnak/énekelnek. Ezért jön össze csak igen nehézkesen az egységes szurkolás. Én, amikor a tévében ismétlésben visszanézem a meccset azért elég jól hallom a publikumot, pedig meccsen sokszor szitkozódom magamban, hogy megint mindenki csendben van... A másik, hogy, akik szemben ülnek, illetve a játékosok is azt mondják általában, hogy tetszetős a szurkolás. Egyszer (dobszerelés miatt) egy gólörömöt hallottam a Madonnások boltja környékén (eléggé elszigetelt hely), azt kell mondjam, libabőrös lettem tőle.. :)
@edudus: Bár sajnos összahasonlítási alapom nincsen, mert Csíkszeredában még nem voltam meccsen.. :(
@edudus: na majd egyszer nemsokára sokan kiugrunk egy Csíki meccsre a kék-fehér testvéreinkhez, az tuti! :)
@edudus: ma építettem a kapcsolatokat,úgyhogy nem les sok gondunk a szállással és a körítéssel :)
süti beállítások módosítása