HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Megvan a Winter Classic hivatalos logója

2009.12.15. 08:34 F. Kapus

Mindkét szavazást nagy előnnyel nyerte a Fradi-tábor által megtámogatott pályázat. Az első rostán a 780 szavazat 29%-át szerezte meg, így első helyen került a 15-ből az 5-be. A döntő fázisban még magabiztosabban nyert, az 1134 voks 51%-át zsebelte be. Renner Tamásnak gratulálunk munkájához, a logót az MJSZ és a Mol Nyrt. is elfogadta a rendezvény hivatalos emblémájául. A Ferencváros-drukker fiatalember a zöld-fehérek retrómezét kapja ajándékba, választása szerint 12-es számmal ellátott, Szurkoló felirattal ékesített verzióban. Minden pályázónknak köszönjük a játékot, a győztesnek ezúton is gratulálunk. A kisebb ráncfelvarráson átesett végleges művet tovább után tekinthetik meg kedves olvasóink, akiknek pedig a szavazatokért vagyunk hálásak.

37 komment

Címkék: logo winter classic

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem a legfrissebb módosításokkal, úgy ahogy van szuper lett! Szép munka!
hehehe az en otletem volt a szobor mogotti "napsugarak" lilafeherre zoldfeherre festeseeeee :)

en is kerek fradimezt :D

grat a nyertesnek!
Szép munka, én is erre szavaztam! :)

Renner Tamásnak gratulálok föcis szaktársként és hokifanként is!
gratulálok de kerű szájízzel. menetközbeni módosítások, és nagy előny volt, hogy nem egyszerre került ki az összes logo.
Igazán lehetne csinálni egy ilyen pályázatot a MOL ligás logóra is...
@fradigy: Ha jól emlékszem, én vetettem fel a fórumon elsőként, hogy pálmaág helyett tartson botot. Nekem is jár mez? :)
@laszla: igen, akkor neked is. de tudod mit? elkapjuk Tamast es letepjuk rola :D:D:D:D
a színek így nagyon nem passzolnak
Én nem erre szavaztam, de hát ugye a demokrácia...
Egy tipp a jövőt illetően: jó lenne kicsit korábban kitalálni a logót mert én örömmel vettem volna ha rajta van a jegyemen amit már megvettem.
Csak azt nem értem, hogy ennél a tervnél annyira ragaszkodtatok az elején Bp. egyik nevezetességéhez, majd hogy ne legyen annyira gáz, lett belőle egy új "valami", ami így aztán cseppet sem jelképezi fővárosunkat, vagyis elvesztette magyar mivoltát. Erre mondják, hogy sok hűhó semmiért. Mindenesetre Gratula a győztesnek és tervének egyaránt! Kíváncsian várom, hogy fest majd egy hivatalos plakáton, reklámban...
Szerintem ha a jövőben logót szeretnének az illetékesek akkor nem ártana időben kapcsolni és megterveztetni valami rendes grafikussal, mert bár tisztelendő a lelkesedés és az időráfordítás a pályázók részéről, de szerintem a tervek egytől-egyig katasztrofálisak voltak, volt aki a logo fogalával sem volt tisztában.
Mission accomplished. Köszi minden Üllői129 olvasónak a segítséget. :D
@Video Tóni: taníts mester! :-PPPPP
örülünk, hogy láthattunk.
A második az első a vesztesek közt. :) Én mindkét fordulóban második lettem, így nem maradt más hátra mint gratolálni a győztesnek, így legalább nem kell azon agyaljak hogy újvárosi szurkolóként mihez kezdjek egy lila vagy egy zöld mezzel :D
Gratulálok a győztesnek!

Viszont szerintem nem a legjobb mű nyert...
@Stommy: ha én nyerek aláíratom és árverezés jótékony célra.
Tomi is ezt tervezi, a forumunkon mar be is jelentette.
@stero: ÉN IS EZT AKARTAM... csak nem tudtam volna melyik csapat mezért kérjem, de már nem kell ilyenen agyalni a fradi szurkolótábor elég nagy volt... :)
Mi mindenhol ott vagyunk! Grat Lucky! ;)
@Video Tóni: "A logó egy olyan szókép, amely megnevezi használóját. Állhat magában vagy emblémával. Cégnek vagy terméknek a megkülönböztető jelzése."
szerintem nagyon jo es a celnak megfelel akik pedig karognak azok pedig maradjanak csendben mert mindenkinek meg volt a lehetoseg hogy jobbat csinaljon @Video Tóni: te kuldtel be minimum egy logot?
ez tetszett a legtobb akaratanak az pedig finoman fogalmazva szemtelenseg hogy itt es most egy ket ember szembe szall a tobbseg akarataval nem lehet 6180 db logot csinalni hogy mindenki meglegyen elegedve szoval a akinek nem tetszik irjon haza
es GRATULALOK a nyertesnek nagyon jo lett szerintem
@MJ01: "szókép" - amiket pedig ide beküldtek azokat inkább összetett körmondatképnek nevezhetnénk...
@Video Tóni: akkor a te logikád szerint elég lett volna beküldeni a winter classic feliratot 20 féle betűtipussal. :-PPP bravo. nem mondták még neked, hogy a video elavult dolog???
@stero: Ez most vicces akart lenni? Ne haragudj, de nem tudok beállni az önjelölt művészek seggnyalóinak táborába...
@Video Tóni: nem is kell beállni a "sorba". Szabad a vélemények leírása, akár pozitív, akár negatív.

Bár azért vannak szerintem íratlan szabályok arra, hogyan és miként. Szerintem sokaknak nem tetszik a győztes pályamű, sokaknak (még több embernek) a második, a harmadik, a negyedik stb.

Szerintem nagyrészt (nem rossz értelemben) amatőrök csinálták, akiknek nem ez a szakmájuk. A szándék a fontos.

Volt néhány jó ötlet is, volt jópofa jellegű is. Tény, nem lettek egetverően jók. (mielőtt valaki megszólna, hogy én miért nem csináltam akkor: én is küldtem be, ez nem nyerte el sokak tetszését, de hát van ez így...)

De pár nap alatt csodát nem lehet várni senkitől.

A logó fogalmához: szinte valamennyi terv tekinthető szoros értelemben is logónak.
@Video Tóni: nem kell a seggüket nyalni mert itt senki nem tekinti magának művésznek max lelkes rajongónak.

de aki így osztja az észt az biztosan különbet tudna csinálni úgyhogy hajrá. soron kívűl lehetsz közönségdíjjas....
@stero: Szerintem nem valami jó érv ez a "csinálj jobbat". Aki tervez egy logót egy pályázaton, az igenis fogadja el, ha arra vélemények érkeznek.

Be kell látni, amatőrökkel lett logó terveztetve, amatőr szintű pályaművek is érkeztek. Nincs mit csodálkozni és nincs min felháborodni, ha valaki kimondja.

Sajnos megesik, hogy profik is amatőr szintű anyagot állítanak össze...
@KCs: szerintem meg nagyon is jó érv. ugyanis itt nem lett kifizetve több millió forint - akarom mondani kidova az ablakon.

amatőrök tervezték nem pénzért hanem a hoki iránti szeretetből. bármennyire csöpögősen hangzik így van. lelkesek, felvállalták, hogy ilyet tudnak és még így volt közte ötletes, ami jól nézett ki. de fikázni mindig könnyebb úgyhogy hajrá terveztess egyet - egyet 10 profival és megnézzük, hogy mit hoznak ki. a költséget állhatod.
@stero: Nekem borzasztóan mindegy, milyen lesz a logó. Jó játék a logótervezés, egy szabályt érdemes szem előtt tartani: nem szabad megsértődni, ha valamelyik valakinek nem tetszik.
@KCs: nem is a megsertodesrol van szo hanem inakabb arrol hogy jo magyar szokas szerint valaki csinal valamit onketesen ahogy stero irta a hoki iranti szeretetbol es jon egy seggdugasz es elkezdi osztani hogy ezert nem jo azert nem jo amazert nem jo, pedig neki is mint mindenki masnak megvolt az eselye hogy jobbat csinaljon
(en nem csinaltam egy logot sem mert otletem nincs hogyan kell csinalni de nem szolatam le a meglevoket)
@qx92: így van. én sem sértődtem meg csak bejön egy troll az utcáról mert látta a címlapon a sztorit és semmi mást nem csinál csak osztja az észt. rajzolni meg kb úgy tud, hogy a párhuzamos nála már a füzet szélén összeér.
@KCs:

"Sajnos megesik, hogy profik is amatőr szintű anyagot állítanak össze..." Asszem tudom, de legalábbis sejtem mire gondoltál... :-))
Most egyetértek KCs- vel.
Gratulálok a győztesnek. Azért az figyelemre méltó, hogy egy blogos kezdeményezés eredményét a MJSZ és a MOL hivatalosnak elfogadta.
@Uteapu: Ez már nem az első eset! :) Gratula a blogosoknak a szerveszkedésért, és tervezőnek! Szép munka!
süti beállítások módosítása